fbpx

Šefici Mediane Maroltovi se na levici redno prikazujejo “čudežni dečki”

Z leve proti desni: Marjan Šarec, Janja Marolt Božič in Robert Golob. (Foto: sta, rtvslo, posnetek zaslona)

“Bil bi res čudežni deček, če mu poleg plače ne bi našli še česa, kar ga ne bi vzpenjalo,” je pojav Roberta Goloba na političnem parketu komentirala Janja Božič Marolt, sicer 99-odstotna lastnica agencije Mediana. 

Direktorica Mediane Janja Božič Marolt je po najslavnejšem metalcu puške v koruzo – Marjanu Šarcu našla še enega “čudežnega dečka”. Kako “čudežen” je bil Šarec, pa niti ni treba izgubljati besed. Ne samo, da so mu pred parlamentarnimi volitvami 2018 namerili zmago na volitvah, ki se nato ni zgodila, Šarca je tudi primerjala z vrhunskim Luko Dončićem. Toliko je vredno njeno mnenje.

Tokrat pa Božič Maroltova stavi na še enega “dečka” – Roberta Goloba. Po njenih navedbah je “skakač” Golob po priljubljenosti že kar pred “kraljico” Tanjo Fajon in celo pred aktualnim premierjem Janezom Janšo. S podnapisi: nekdo, ki je v roke komaj prejel (že obstoječo) stranko s slabo karmo nekdanjega predsednika Jureta Lebna (afera Maketa …) in katere (novih) programskih ciljev dejansko še ne poznamo, je naenkrat “Ferrari”. Naj razume, kdor more.

Janja Božič Marolt (Foto: Twitter)

Posebej osupljivo pa je to, da naj bi se delegati na kongresu stranke pred dvema dnevoma celo prvič srečali in spoznali. Spomniti velja, da je bil kongres stranke tajen, kar je prava redkost med političnimi strankami, skrivajo pa se predvsem tisti, ki jih je strah skromne udeležbe, vsebine ter starih in že videnih obrazov.

Bivši veleposlanik ZDA: To, kar me v Sloveniji spominja na tretji svet, so javnomnenjske raziskave
Mimogrede, Janja Božič Marolt je gostovala v četrtkovi Tarči, kjer je tekla debata o javnomnenjskih raziskavah, povezanosti lastnikov s paradržavo in manipulacijah. Božič Maroltova je trdila, da imajo pri Mediani najvišje standarde profesionalnosti. No, o slovenskih javnomnenjskih anketah je eno krepko pred leti izustil nekdanji ameriški veleposlanik v Sloveniji Joseph A. Mussomeli, kar je dovolj zgovorno: “Če je v Sloveniji kaj, kar me spominja na države tretjega sveta, so to javnomnenjske raziskave, ne moreš jim zaupati.” V primeru Mediane gre za kreiranje javnega mnenja na državne stroške, o čemer smo že poročali.

Izjava nekdanjega ameriškega veleposlanika Josepha A. Mussomelija (Foto: Twitter)

Domen Mezeg