Straniščna vojna na socialnih omrežjih se nadaljuje

Foto: Twitter

Medtem ko se z vsakim dnem vedno bolj približujemo junijskim državnozborskim volitvam, smo priča takšnim in drugačnim kampanjam strank, ki se potegujejo za stolčke v Državnem zboru RS. Vsaka po svoje tudi prilagaja svojo kampanjo in jo prilagaja potrebam ter izvirnosti. Židanovi Socialni demokrati so se odločili za oglaševanje na javnih straniščih, ki pa se je na socialnih omrežjih razvilo v negativno kampanjo. Ker so podobe strankarskih obrazov izobešene nad pisoarji, kjer urinirajo moški, so tudi komentarji temu primerni.

Novica o straniščni kampanji se je razširila preko družabnih omrežij Facebook in Twitter, saj se ljudje kar ne morejo načuditi, da SD sedaj svojo politiko vsiljuje že na straniščih, kjer želi vsakdo imeti svoj mir. Na propagandnih plakatih, ki so se pojavili nad pisoarji, so se znašli Dejan Židan, Anja Kopač Mrak in Jernej Pikalo.

V dveh mesecih se je nabralo veliko komentarjev
Kampanja po javnih straniščih sicer pri stranki SD predstavlja že nekakšno stalnico, saj smo že sredi marca poročali o tem, kako so propagandni letaki zavzeli številna javna stranišča, tedaj sicer bolj v izgledu slikanic v formatu A4 za male otroke, sedaj pa so se očitno odločili, da se vidnejši člani kar fotografirajo in nagovarjajo morebitne volivce.

Očitno v stranki SD menijo, da kolesarjenje po Sloveniji ne bo zadostovalo, zato so se odločili, da prodrejo tudi tja, kjer ima človek rad svoj mir. Več kot očitno pa je, da jih v stranki SD zaradi rezultatov anket grabi panika, zato poskušajo motivirati volivce s pomočjo politike izključevanja, pri čemer poudarjajo, da so sami najprimernejša opcija, da vlade ne sestavi stranka SDS. Bi se nekdo, ki je samozavesten, posluževal politike izključevanja in straniščne oblike kampanje? Na to vprašanje si odgovorite sami, je pa zagotovo težko po tako “uspešnem” mandatu pogledati volivcem v oči in jih poskušati prepričati, naj ponovno volijo stranko SD.

H. M.