Tako pritlehno so želeli na POP TV povezati nakup zaščitnih mask s stranko SDS!

Foto: Printscreen

Poročanje POP TV dokazuje, da ta želi na vsak način diskreditirati Slovensko demokratsko stranko (SDS). Pri poročanju glede podjetja SLA marketing, ki je dobil posel z zaščitno opremo v višini 1,8 milijona evrov so se namreč izjemno potrudili, da bi pri gledalcih ustvarili vtis, kako naj bi na odločitev Zavoda za blagovne rezerve vplivala župan Destrnika Franc Pukšič, ker je bil ta nekdaj poslanec SDS in pa evropski poslanec dr. Milan Zver. Pri slednjemu je še posebej bizarno to, da so ga v zgodbo vključili le zato, ker prihaja iz Destrnika?!

V prispevku “Zakaj je 1,8 milijona vreden posel z zaščitnimi maskami dobilo neznano podjetje?” so se uvodoma spraševali po kakšnem ključu Zavod za blagovne rezerve izbira podjetja, ki dobijo posel z zaščitno opremo. Pri tem so glede podjetja SLA marketing dali vedeti, da je omenjeno podjetje pred letom dni imelo le borih 25 tisočakov prihodkov od prodaje in poudarili, da bo to podjetje sedaj kar dva milijona kirurških mask dobavilo do 30. aprila. Dodali so da bo cena na masko znašala 0.9 evra, kar je štirideset centov več, ko je šlo za maske podjetnika Joca Pečečnika.

Pukšiča označujejo kot nekdanjega poslanca SDS, čeprav je ta iz stranke izstopil pred 12 leti!
V nadaljevanju so na POP TV izpostavili, da je sedež podjetja, katerega direktor je Saša Čeh, v Destrniku. Poudarili so, da je tukaj županuje Franc Pukšič, ki je bil nekdaj poslanec SDS. Pri tem so še pristavili, da so Pukšiča poklicali in da je ta povedal, da podjetje sicer pozna, ker Destrnik ni velik, a je ob tem zanikal kakršne koli povezave s tem poslom. Seveda so pri tem povsem zanemarili dejstvo, da je Pukšič iz poslanske skupine SDS izstopil leta 2008. Torej že pred 12 leti! Pukšič je bil kasneje poslanec SLS. Sedaj je župan, vendar ne na listi SDS.

Foto: Printscreen

Zver po njihovo vpleten, ker prihaja iz Destrnika?!
Z namenom, da bi vtis o povezanosti posla z SDS še bolj poudarili, so v celotno zgodbo vpletli še evropskega poslanca dr. Milana Zvera. Kljub temu, da so pri tem navedli, da je Zver odločno zatrdil, da podjetja sploh ne pozna, je novinarka poskrbela za javljanje izpred sedeža stranke SDS na Trstenjakovi ulici 8 v Ljubljani. Težko je razumeti, kako lahko nekoga s poslom povežejo le zato, ker iz tega kraja pač prihaja. Z vidika novinarskih standardov je to povsem nejasno. Glede na način poročanja je seveda povsem jasno, čemu so se odločili, da v prispevek vključijo javljanje izpred sedeža stranke SDS. Na vizualen način so namreč želeli ustvariti vtis, kako ni mogoče zanemariti povezave stranke SDS in podjetja SLA marketing, ki je dodbil posel z zaščitnimi maskami.

Foto: Printscreen

S tako neprofesionalnim načinom poročanjem so na POP TV razgalili svoj resnični odnos do stranke SDS. Popolnoma so jo namreč očrnili, čeprav za to sploh niso imeli nikakršne osnove. Bo mar to postala njihova redna praksa? Na tem mestu se resnično poraja vprašanje, kako naj državljani še sploh verjamejo medijem, če ti tako pristransko poročajo. Še posebej pa je to očitno, odkar je na oblasti tretja vlada Janeza Janše, namreč skoraj ne mine dan, da se ti tako ali drugače ne spravijo na enega izmed članov vlade. Resnično sramotno, da pozabljajo, kaj je pravo poslanstvo delovanja medijev. No, to kar počnejo pri POP TV, je daleč od tega.

Hana Murn