fbpx

Večeru se očitno že blede od stranke SDS – naslov govori sam zase

Foto: Printscreen/STA

Na Večeru se jim očitno že blede od stranke SDS, namreč v naslov članka so zapisali: SDS in SDS sta edini, ki imata atribute blagovnih znamk. Ko pa so opazili svojo zmoto, so naslov preimenovali v: SDS in SD sta edini, ki imata atribute blagovnih znamk. 

Svojo zmoto so na Večeru v spoznali šele nekaj ur po objavi, natančneje okrog 10. ure zjutraj, saj so tedaj spremenili naslov pod intervjujem Mojmirja Ocvirka, avtorja knjige Politika v 90 minutah, ki predstavlja neke vrste državljanski priročnik z značilnostmi volilne kampanje.

Novinar Večera vprašal, če ima Židan mandatarski potencial
Ocvirk je o volilni kampanji povedal, da glede na rezultate javnomnenjskih anket ni mnogo neznank, katere stranke bodo dobile sedeže v Državnem zboru RS. Po njegovih besedah je najbolj vidna sprememba v tem, da slovenski volivci zahtevajo kompetentnost. Poleg tega, da je izpostavil, da med volivci vlada spoznanje, da tako naprej ne more več iti, je odgovoril tudi na vprašanji novinarja Večera Uroša Esiha, če so te volitve zadnja priložnost za Janeza Janšo in če ima Dejan Židan mandatarski potencial?

“Menim, da je vprašanje stranke SDS ves čas napačno interpretirano. Največji atribut politične stranke je blagovna znamka, ki se gradi skozi leta. Obe stranki, tako SDS kot SD, sta edini na političnem prizorišču, ki sta dali skozi nekaj generacij. Sta edini, ki imata atribute blagovnih znamk. Ne strinjam se z analitiki, ki trdijo, da SDS ne bi bilo brez Janše. Tako v SDS kot v SD je vprašanje prvega človeka manj pomembno kot pri vseh ostalih strankah,” je za Večer povedal Ocvirk.

Foto: STA

Strokovnjak za gospodarsko pravo njihovo poročanje označil kot precej nedemokratično
Zaslužni profesor mariborske pravne fakultete in strokovnjak za gospodarsko pravo dr. Šime Ivanjko je v preteklosti že opozoril, da se Večerovi novinarji največkrat znajdejo na Novinarskem častnem razsodišču. “Kot poroča RTS24, je njihovo poročanje ‘precej nedemokratično, hkrati pa se lahko zgodijo večje ali manjše, načrtne ali nenačrtne napake’,” je zapisal na družabnem omrežju Facebook in dodal, da so mariborski podjetniki zlasti nezadovoljni z njihovim poročanjem o domnevnih nepreverljivih napakah v podjetništvu, ki ima hude, škodljive posledice za njihovo poslovanje. “Medijsko poročanje je hujša obsodba od morebitnih sodnih sankcij. Posebej pa je medijsko poročanje pogosto namenjeno diskreditiranju poslovnih ljudi, katerih poklicna kariera je zapečatena s kratkim ‘nedolžnim sporočilom’ o tem, ‘kaj se njem govori na ulici’,” je zapisal pravni strokovnjak. 

Mnogi opozarjajo na to, da je od prevzema mariborske časopisne hiše in postavitve Matije Stepišnika za odgovornega urednika ta postala še bolj neprofesionalna in nedemokratična. Glede na to, da jih označujejo s trobilom Židanovih Socialnih demokratov, se ni mogoče čuditi, da sta bili Ocvirku zastavljeni vprašanji, če so te volitve zadnja priložnost za Janšo in če ima Židan mandatarski potencial. Glede na zmoto v naslovu pa je mogoče sklepati, da imajo podobno kot stranka SD v mislih globoko zasidrano stranko SDS.

H. M.