[Video] Pahor na spominski slovesnosti v Kočevskem Rogu podprl Pričevalce in Študijski center za narodno spravo

Foto: Nova24TV

Slavnostni govornik letošnje spominske slovesnosti v Kočevskem Rogu, Renato Podbersič iz Študijskega centra za narodno spravo, je v svojem nagovoru spomnil, da se danes kapitalski in ideološki nasledniki morilcev še vedno bojijo tistih nekaj skromnih glasov, ki prihajajo z “druge strani”.  Ob 10. obletnici delovanja Študijskega centra za narodno spravo je zato spomnil tudi na pozive k ukinitvi študijskega centra ter na peticijo za prepoved oddaje Pričevalci, kar je v demokratični družbi povsem nedopustno. Za Nova24TV je odnos do resnice in poskuse ukinitve študijskega centra in Pričevalcev komentiral predsednik države Borut Pahor.

“Sprava ni kompromis med resnico in tistim, ki jo zanika. Vedno sem menil, da je mogoče resnico dolgoročno trdno utemeljiti samo na resnici, ki jo iščemo. Ni nujno, da se nam izkaže hitro, zlahka. Vendar moramo mestoma mučno, a vztrajno po tej poti. Pri tem moramo paziti eden na drugega. Sprva vsakdo starta z nekim predsodkom o tem, kaj je res in kaj se je res zgodilo, in v to tudi trdno verjame. Na tej poti odkrivanja, kaj je bilo res in kaj ne, se moramo spoštovati in si pomagati, pri čemer vedno pravim, da imajo ljudje, ki so neposredno doživeli grozote med vojno in po njej, neko posebno pravico, da ostanejo pri svojem življenjskem vtisu in izkušnji. Mi pa, ki nam je bilo privarčevano to tragično dogajanje med vojno in neposredno po njej, pa se mi zdi, da smo dolžni storiti nekoliko več, da se dokopljemo do tistega, kar bi smelo veljati tudi za naše otroke in njihove otroke za resnico, nekaj, kar je utemeljeno na dokazih, prepričljivih, neovrgljivih dejstvih. Mislim, da imamo to dolžnost, da to storimo, ker nas bo to obvarovalo pred zgodovinskimi zmotami v prihodnosti. Slovenci smo bili v svoji zgodovini razklani, in to se je  končalo tragično in še danes celimo te rane. Smo pa pokazali enotnost v času osamosvajanja in še danes lahko uživamo svobodo in demokracijo in našo evropsko vpetost. Zdi se torej, da imamo iz svoje lastne zgodovine obe izkušnji, izkušnjo razklanosti, ki nas opominja, in izkušnjo enotnosti, ki nas navdihuje,” je povedal Borut Pahor.

Na ponovno vprašanje, ali se bo kot predsednik RS ob napadih zveze borcev zavzel za Možinove Pričevalce in študijski center, je Borut Pahor odgovoril: “Jaz se spomnim, da je bilo že v času, ko sem vodil vlado, nekaj mnenj, da mogoče študijskega centra ne potrebujemo. Takrat in danes sem drugačnega mnenja. Morda so tudi kritični pomisleki glede njegovega dela in prav je tako, prav je, da so in morajo biti, tako kot do vseh drugih institucij, ampak študijski center naj ostane. Takrat sem se zanj zavzel in danes se. Morda se v oddaji Pričevalci komu kakšna izjava tistih, ki jih dr. Možina sprašuje, zdi sporna, netočna, morda. In ima pravico, da jo ovrže. Ampak oddaja, ki ima drug zorni kot pogleda na isto stvar, naj ostane. Jaz sem trdno prepričan, da je svoboda govora tista prvina demokracije, ki nam omogoča, da se izrazimo. Moramo pa, kot sem rekel prej in zdaj, paziti eden na drugega. Moramo se vzdržati slehernih izjav, ki bi se lahko razumele kot žaljive ali kot nedopustno omalovažujoče do drugačnega stališča.”

Ali bodo Pahorja v ZZB, ki se bori za ohranitev svojih privilegijev tudi z napadanjem svobode govora, dejansko poslušali, pa bo kmalu jasno.

Franci Donko

  • FORT WORTH

    Pozitivno presenecenje.
    Bravo g. predsednik !

  • macon

    Večkrat sem pisal, da je Pahor povsem dostojen protokolarni predsednik, problem je njegov sramotni triletni mandat predsednika vlade in podpora Simoni Dimic zaradi katere bi bil povsod v EU politični mrlič.

    • SIMON ROZIC

      Vem, da sam ni bil kriv, da so ga obkrožale take sprijene barabe; ker sam ni
      niti malo pokvarjen, si je težko predstavljal, da je to sploh mogoče!
      On še nikomur ni vzel centa, niti ni nikogar užalil, ni maščevalen in je
      zame velik gospod in dober predsednik, pa vi govorite kar hočete!
      V tem zverinjaku tajkunov, lizunov in popačenih politikantov, je držati
      pokončno, res pokončno držo diplomatsko znanje , če že ne prava umetnost!
      Vem, da bi ga mali Kučan utopil v “žlici vode “,če bi ga le lahko, saj je alergičen
      na njegovo poštenje in nepristranskost !

  • Antonius

    Za priznanje in opravičilo naj se potrudi Pahor, potem šele pride na vrsto sprava.

    • FORT WORTH

      Ce se opravici samo Pahor je to še vseeno premalo za zacetek sprave…

      • Antonius

        Trenutno je Pahor predsednik države, sodi pa v stranko, ki podpira ZZB, da se lahko v javnost *razmetava* s krvavo zvezdo in morilcem Titom.
        Naj začne in se s priznanjem in opravičilom potrudi pri svojih, da se bodo potomci umorjenih žrtev sploh imeli s kom spravljati.

        • FORT WORTH

          Osebno sem mnenja, da se z morilci in unicevalci slovenskega naroda nimamo, kaj pogovarjati niti se spravljati.
          Naredili so nepopravljivo skodo, zato bi morala biti socialisticna stranka prepovedana.
          Zagovorniki revolucije in njihovi nasledniki bi morali biti lustrirani brez izjeme in razreseni vseh odgovornih funkcij ter procesirani.
          Svet je obsodil in izenacil vse tri diktature.
          Veleizdajalstvo pa bi moralo biti strogo kaznovano z zaporno kaznijo.

          • Antonius

            Bodite brez skrbi, do sprave ne bo prišlo, ker svojega zločina ne bodo nikoli priznali.
            Že sam spomenik sredi Ljubljane je cenen farsa. Postavili so ga vsem padlim in umrlim in pri tem zavestno izpustili vse UMORJENE.
            Borut Pahor je en cenen samovšečen politikantski nastopač in prevarant. Politikantsko se bori med valovi in vesla med Scilo in Karibdo, pa sploh čolna nima.

          • FORT WORTH

            Vem da je nastopac in, da njegove izrecene besedne lastovke ne bodo prinesle pomladi niti opravicila za storjene revolucionarne grozote.
            Vseeno pa me je zacudilo, da je tisto veeeno povedal in izustil.
            Ker je bil v Rogu je verjetno zacutil vso zalost in ne prav prijazne poglede svojcev pomorjenih.
            Upam, da je dozivel trenutno streznitev in se ujel, kaj v resnici njegova politicna stranka zagovarja ze 75 let…

          • Antonius

            Zato sem pa nedavno nazaj zapisal, naj komemoracijo vsem umorjenim opravijo pred farsičnim spomenikom, vsem na očeh sredi Ljubljane.
            Pahorjeve suhe besede izrečene v Kočevskem rogu so navaden nastopaški blef, ki je daleč od ušes in oči namenjen samo gozdu.

        • Ava

          Prav imate Antonius. :)

      • tomnidari

        Že tako je na pol izdajalec! Po opravičilu pa bi bil popoln izdajalec!

    • AlternativaZaSlovenijo

      Kaj pa je Pahor zagrešil tako hudega?

      • cosmosjasnovidec

        Eno izmed vseh zagrešitev je,ko je izdal Slovenijo z prodajo SLO obmejnih območij hrvatom oziroma Kosorki,če še ti tole do sedaj ni jasno potem so afere sodelovanja pri pranju denarja NLB z Sirijskimi terorističnimi đihadisti za katere je vedel in molčal saj je bil glaven kriminalec pri tem njegov nadrejeni komunajzer tovariš “milan kurćanović” in še ogromno je vsega.
        Samo navaden zahojeni bedak ne ve za te zadeve,ker je to jasno vsakemu že veliko let.
        ——————————————————————————————–
        Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
        DR.Cosmosjasnovidec
        —————————————————————————————-

      • dob

        Biti predsednik države, pa za lasten narod ne storiti nič dobrega, medtem ko nas kučan že leta plansko raznaroduje – to tebi ni samo po sebi dovolj hudo?

  • Rožle

    Na naslednjih predčasnih parlamentarnih volitvah … bo že sigurno volilec stranke SDS

  • antimur

    Čeprav je Pahor levak, tudi postavljen s pomočjo Kučana, je kljub temu eden izmed tistih zmernih levakov, ki jih človek lahko prebavlja Tako naj bi bilo v demokraciji, da bi zadeve reševali z resnico in dialogom, kar je pa od Šarca, Cerarja, Židana, Erjavca, Bratušce ter njihovim vladnim prifuknjencem, levim fašistom v Levici, nemogoče pričakovati. Zato lahko to golazen uničimo samo s čisto silo, kajti ti norci ne upoštevajo ne demokracije, ne voljo slovenskih državljanov, ne Ustave RS, še manj zakone in pravilnike.

    • kalavnik

      ni zmernih levakov, kot tudi ni zmernih muslimanov…

      • RATATA

        Bi nas prosim lahko večkrat razsvetlil s kakšnim komentarjem…. prosim..!
        Lp

      • Lustrator

        So, ampak ne v Sloveniji. reče se jim socialni demokrati. Naši ideološki potomci komunistične partije pa so neprikriti sovražniki tako “sociale” kakor “demokracije”.

    • 10mile30

      na predsedniško mesto je bil postavljen predvsem z glasovi desnice. dvakrat!

  • Gilbert Beko

    Pahor je res vredu!Pozitiven in Cool!

  • samotoje

    Pri Pahorju je moja prva asociacija : jegulja. Kar ni vedno negativno (prekajena jegulja je božanska stvar). Pahor bi bil rad vsem všeč, ampak pride čas, ko človek mora izraziti svoja načela in prenesti tudi kritiko. Ali je kdaj povedal, kaj si misli o orgijah z rdečo zvezdo? Ta trenutek pa izgleda prav v redu.

    • karpelec

      Morda je v tem trenutku jedel prekajeno jeguljo in se učil osvajat pri slalomu samo desne ovinke, ker leve obvlada že od nekdaj.

  • Dada

    Janša je bil bitko proti Pahorju. Celo navijal in podprl je Šarca v tekmi za predsednika Republike. Sedaj je Janša ploščo obrnil, ker je Pahor povedal nekaj besed v prid SDS, v prid Študijskega centra… Pahor itak krmari med scilo in karibdo, kot je vedno. Ne razumem zakaj bi bil dober predsednik, če je vlado vodil zanič. SDS ga je ves čas mandata kritizirala….. Sem vajena dvojne morale pri SDS, sedaj je Grims dober z Jelinčičem, pred 3 tedni, ko se je Jelinčič poklonil Titu, spomenik ima na domači zelenici, pa je nora24tv pisalo o grozi…
    Sicer pa od Študijskega centra ni nič , dobesedno. Brez koristi. Edina korist je, da je tam direktorica Zvereva žena, in tako vse lepo ostaja v družini SDS. Če kdo dvomi”, pa naj navede, kaj je ta center naredil, uspel, dosegel , glede narodne sprave. Čudno se mi zdi, da SDS dopušča, da režimska država financira ta Študijski… kea že je, oziroma, ker SDS v svojih medijih ves čas govori o režimskih medijih, kot so RTV Slovenija, Radio Slovenija. Če bi bil SDS fer, bi rekel, ta Študijski center, ne bo prejel niti ficka od režima., financirala ga bo samo SDS, ker je to dobro za Slovenijo.

    • ZatonMesecnikov

      Če Država Slovenija financira vse te mirovne inštitute, pa diplomatski in vojaški Turizem, pa migrantski Turizem, potem nič ne škodi, če financira še Študijski center. Pravzaprav edini, ki dela v korist 50% drugorazrednega dela prebivalstva Slovenije, desne politične usmeritve. Vse ostalo obvladujejo Levičarji in deluje v korist levičarjev, Dadice… .

      • Dada

        Se strinjam. Samo čudim se, da je SDS tako javno razgalila svojo dvoličnost. Vsi vemo, da denar ne smrdi, a glede načelnost, “Pahor je levak” in Jelinčič se pokloni spomeniku Tita, pa je SDS sedaj požrla svojo načelnost, zaradi drugih, celo manjši koristi.

        • ZatonMesecnikov

          SDS deluje v smislu dobrobiti za celotem slovenski narod, zato takšna zavezništva. Saj SDS razume, da ne morejo misliti vsi enako, tako kot predpostavljajo levičarji.

          • Dada

            Leta 1991 bi lahko SDS, Pučnik, Janša kaj naredili za dobrobit, ko so imeli večino v parlamentu, ko so imeli vlado RS. Vsaj tako so pomladne stranke obljubljale, ljudem po natrosile laži, da bomo 2. Švica. A NI LUSTRACIJE in NI ŠVICE, ostal je le grenak priokus, DA GRE VEDNO LE ZA OBLAST. SDS ni nič drugačna.

          • ZatonMesecnikov

            Leta 91 v razmerah, ko celo življenje živiš v Državi in druge ne poznaš, ki ima oblast seatavljeno iz 3 vej – Skupščina, ki jo nadzoruje Partija, nad vsem ima pa nadzor Služba državne varnosti, nimaš šans priti čez noč in urediti zadeve tako kot se zagre.

            tudi tvoja mama se je morala najprej naučiti goniti metlo, preden je postala in bila sprejeta za snažilko…

            Churchill je potreboval 50 let, da je v izjemnih zgodovinskih okoliščinah postal dober premjer za tiste razmere.

            moraš kaj konkretnega v življenju početi dadice, da boš morda to razumela…

      • večni srb

        Drugorazredni morajo niti pridni, ubogat, saj zato jim inštitut razlaga kaj se jim bo zgodilo, če zdrsnejo med tretjerazredne.

        • ZatonMesecnikov

          Tretjerazredni so v sloveniji tvoja fikcija.

  • ZatonMesecnikov

    #Pahor na spominski slovesnosti v Kočevskem Rogu podprl Pričevalce in Študijski center za narodno spravo#

    Glas razuma v rdečem morju. Kot sem pa prej dejal, Sprava ni potrebna. Potrebno je obžalovanje in sočutje, ter zaveza, da Slovenec nikoli ne bo dvignil tako divjaško roko nad druge Slovence. Kot je to storil maja, junija 1945.

  • večni srb

    Ko bežiš pred sestradanim medvedom, ni v taki drami čisto nič romantičmega. Medved lovi človeka zato, ker bi ga rad jedel, z njegovim mesom si napolni tolščo, da lahko potem hibernira čez zimo. Zato se z zverjo ni mogoče spraviti, ker v ubijanju hrane ne vidi moralne tragedije.
    Mislim, da je primarni nagon odigral pomembno vlogo v zgodovini slovenstva, ampak saj zato pa trpimo danes Pahorheve brutalne reforme, da zanamcem ne bomo zapustili napačne predstave o tistih junaških časih, ko se je po naši đungli pospravilo še zadnja primitivna plemena alpskih domorodcev, kanibalov in nekrofilov.
    Saj tako smo tudi ustvarili narodno enotnost, v tistih svinčenih časov osamosvajanja, za druge, ko gre za enoumje, ga ni čez totalitarno državo in avtoritarnega vladarja, ki zgleda kot posušena sliva.

    • Gilbert Beko

      Pravilo št.11!Če zmore Pahor, zmorem tudi Jaz!

      • večni srb

        Mogoče pa res, ampak najprej moraš poiskati Zvončico in iz nje posmrkat čudećni prah.

  • Gilbert Beko

    Kvarčno uro smo ponastavili na 5 jajc in eno kuro!

  • večni srb

    Hvaležen sem inštitutu za narodno spravo, zdaj vem, da bi lahko domobranci tudi zmagali in je imel Hitler marsikaj prav.
    Tito je bil pa navaden cegan, kradljivec kokoši in pedofil, ki je skrbel za svojo rit celo potem, ko so mu pri nas že odrezali nogo.
    Zdaj vem tudi zakaj sem imel odlično pri poduku zgodovine, seveda sem se lahko dobro učil, če so nam pa lagali same oslarije, kaj pametnega si zagotovo ne bi tako dobro zapomnil.

    • Gilbert Beko

      Za tebe je Pahor stari peder!In to je edino ,kaj si se v življenju zmotil!

      • večni srb

        Prej bi rekel, da ni edini, jaz se pa v življenju redno motim.

        • Gilbert Beko

          Jaz se včasih med molitvijo zmotim!

  • Gilbert Beko

    Ne kradejo!Vse drugim dajejo!Nimajo lastnih potreb,so kot bebčki!

  • Imperial Commando

    Daj se umiri, v treh vrsticah tri pravopisne napake no. Te bo še fršlok.

    Bom še jaz malo “grammar nazi ” :)

    • Imperial Commando

      Sicer pa, to kar si navedel je za obdobje od 2008 do letos. To si pa pozabil napisati ane? Se zgodi.

  • večni srb

    Inštitut naj nam najprej opiše kako so zgledali domovi, kakšen je bil vsakdan in pogled na svet povprečnega slovenskega komunista in kakšen domobranca, pa bomo takoj videli, če smo za skupaj.
    Tam, kjer ni križa na steni, mene ne vidijo zlepa.

    • Gilbert Beko

      Edino pravilno!Na križu pa Jaz!

      • večni srb

        Mi se na tem portalu dobro razumemo, mene potem vedno banajo.

        • Rožle

          Kako, če si še kar žiw ..

  • Gilbert Beko

    Mali ti si nor!Ne govori mi tega celi dan!To še moja babica ve!

    • večni srb

      Prepričljiv pa si, tudi kadar dobro veš, da še sam ne verjameš.
      Ti boš še marsikaj v življenju upognil, ampak mene ne boš krenil.

      • Gilbert Beko

        Presenečenje, je pred upanjem!

    • Rožle

      A ti si bivši uporabnik .. Beličič

      • večni srb

        Rožle, to je Kekec, še ti ga več ne prepoznaš.

  • sodnikisozločinci

    Metoda dobrega in slabega policaja. Naj bodo ovce zmedene.

    • večni srb

      Ne, še bolje je, če sta oba policaja dobra, potem tekmujeta med sabo kdo se bo bolj potrudil zate in ti pomagal, vmes pa vse obrneta na hec.

  • dež

    Mu ni treba nič podpirati, le odredi naj, da se odstrani kip partizanskega zločinca Kidriča izpred predsedniške palače. Borut Pahor je, za Drnovškom, drugi največji škodljivec v zgodovini Slovenije. Ne vem od kje kurja slepota, da komentatorji tega ne vidite.

    • večni srb

      Drnovšek je bil smrkavec proti Pahorju, saj je še zdaj, odkar ima vojska posebna pooblastila nad policijo.
      Tako je nastopal in govoril edino predsednik Kmečke zveze parlamenta slovenskih deželnih strank, pred okupacijo in izdajo.

  • resnicaboli

    dokler bo hodil na vsako proslavo kjer se poveličujejo morilci so njegove besede le leporečje ki nič ne pomenijo. Samo dejanja štejejo kip morilca še vedno stoji pred njegovo pisarno.

  • if

    Predsednik Pahor, OF laži vsakega 27. aprila servirate venec in poklon kljub temu, da jo zgodovina očitno dokazuje z resnico, in očitno tudi zato, tako pravite, “ker ni nujno, da se (resnica) izkaže hitro, zlahka, ker je pot do nje mučna”!?

    Predsednik Pahor, prebegnite od vaših k resnici, priklonite se ji, venčajte jo z lovorjevim vencem demokracije. Računam na vas, predsednik Pahor.
    Inteligentnemu človeku zadošča nekaj zgodovinskih dejstev za preklop na resnico, da premaga mučnost in s predsedniške pozicije javno sproži proces likvidacije OF laži vezane na 27. april 1941 in vseh njenih strašnih posledic segajočih tudi v današnji čas.

    Julij 1940: “Kominterna (Tito, Kardelj, Stalin …) svojim KP satelitom po Evropi: “Sprejemajte naciste prijateljsko, bojkotirate odporniška gibanja.” https://youtu.be/9XHu9CX0y9A?t=74
    Končnica marca 1941, Beograd, demonstranti zoper pristop KJU k Trojnemu paktu napadejo nacistični izpostavi, komunisti protestirajo v korist napadenih nacistov. Vir: Slovenci in leto 1941, stran 69, 15. do 21. vrstica; http://www.sistory.si/publikacije/prenos/?urn=SISTORY:ID:229
    Osem dni pozneje, 6. aprila 1941, nacist napade KJU in Slovenijo znotraj nje.

    Kocbek: “27. april si je izmislil Kidrič. Protiimperialistično fronto (PIF) so komunisti organizirali po nemško-sovjetskem paktu.” https://www.casnik.si/komunisti-in-nacisti-so-skupaj-praznovali-1-maj/
    27. april 1941,

    Štiri dni pozneje, 1. maja 1941, Kominterna (Stalin, Tito, Kardelj …) gosti nacista na Rdečem trgu v Moskvi. https://www.youtube.com/watch?v=jAfSrBMuXI8

    12 dni pozneje, 13. maja 1941, se na nacifašistično okupacijo Slovneije obrambno vojaško odzove slovensko odporniško gibanje TIGR.

    13. maja 1941 kominternovec Tito sporoči šefu Stalinu: “Pripravljamo oboroženo vstajo v slučaju, če bo napadena ZSSR.” Vir: http://montenegrina.net/nauka/istorija/crna-gora-u-xx-v/crna-gora-u-drugom-svjetskom-ratu/trinaestojulski-ustanak-kao-antifasisticki-fenomen-i-potvrda-nacionalnog-identiteta/ , poglavje “Odluka KPJ o oružanoj borbi protiv okupatora (tretji odstavek)”.

    Komunisti so v času svojega uzurptorskega polnomočja razglasili 22. julij 1941 za dan vstaje slovenskega naroda, natanko mesec dni po začetku napada nacista na kominternovca.

    Inteligentenemu človeku, predsednik Pahor, je zlahka jasno, da je Dan upora proti okupatorju vsakega 27. aprila vezan na dejstvo “komunist in nacist sta bila tudi 27. aprila 1941, 21 dni po napadu nacista na KJU, vzajemneža pri razbijanju Evrope, v tistem času tudi Slovneije”!

    Predsednik Pahor, na potezi za demokracijo ste!

    • večni srb

      Zavedaj se, da se aprila niso dvignili samo taki, kot sta bila Kardelj in Maček, če so pa olupatorji razkosali Slovenijo, ukinili slovenščino in začeli industrijsko pobijati državljane tretjega razreda, pod posebno zaščito fašistične države.
      Če prej ne, se ga je narod napil in znorel potem, ko so jih nesli ven iz koče in postavili pred zid, ko so med gestapovci, žandarji in vojaki v strelskem vodu videli svoje ljudi, prelivanja krvi nihče na tem svetu ni mogel več preprečiti.
      Predstavljaj si, da te lasten narod razglasi kot nesposobnega za življenje, ker si se rodil napačnim staršem, komur se takrat mi zmešalo, je bil zahotovo že prej nor.

    • AlternativaZaSlovenijo

      Od 1945 do 1991 je bila predstavljena samo ena plat obdobja 1941-1945. Po letu 1991 pa še druga plat. Že to je napredek. Moramo pa biti sposobni gledat obe plati. In če gledamo prvo plat, je to spet potrebno razdelit na dve plati: eno partijsko recolucinarno in tisto plat, ki z zločini partije niso imeli nobene veze

      • if

        Partijska plat je uzurpirala komando, vse posilila z vojno in revolucijo, podtaknila jim je naklepno pripravljeni peklenski scenarij in temu ustrezno opravila svojo zločinsko produkcijo revščine, bede duha, krvi, smrti, napadla je narod v njegovo bit.
        Partijska plat in nanjo naklepno vezano partizanstvo je zločinska naveza!

      • Lustrator

        “In če gledamo prvo plat, je to spet potrebno razdelit na dve plati: eno
        partijsko recolucinarno in tisto plat, ki z zločini partije niso imeli
        nobene veze”

        Res?. Mi znaš poiskati eno samo mikrofrakcijo partizanske vojske, ki se je zločinom partije odločno (z orožjem) uprla in recimo še danes oponira lažem in ideologiji ZZB? Seveda je bilo med partizane prisilno mobiliziranih kar nekaj poštenih Slovencev in domoljubov, a ti so že zdavnaj pod rušo – tisti, ki pa so se partizanom pridružili prostovoljno in niso storili ničesar, da bi zločinski komunizem in v končni fazi edini cilj partizanstva – revolucija iz partizanov izginili, so SOKRIVI za vse storjene zločine ne glede na to ali so sami v njih aktivno sodelovali ali ne. Podprli so namreč teroristično enoto, ki je zrušila ustavni red tedanje kraljevine, izvedla komunistično revolucijo, izvedla politicid nad celotnimi narodi in Slovenijo kastrirali za več kot 70 let. Izvzeti so le tisti, ki so se partizanstvu aktivno uprli in o tem pričevali javnosti vse življenje. Takšne pa lahko najbrž preštejemo na prste ene roke, saj je seveda partija poskrbela, da jih je pravočasno “vzela megla”.

  • Olga101

    “.…..Moramo se vzdržati slehernih izjav, ki bi se lahko razumele kot žaljive ali kot nedopustno omalovažujoče do drugačnega stališča.”

    To pomeni v praksi, da si levičarji (prebarvani komunisti) lahko dovolijo vse, saj gre za svobodo govora!?!! Ko gre za izjavo “desničarja”, pa je vse sovražni govor?!!!

  • Imperial Commando

    Si popravil pezde. Spremenil prvi del stavka, pri drugemu pa dodal en ” s”.

    :)

  • Imperial Commando

    Ja in po tvojem linku je jasno, da gre za sredstva prejeta od 2008 do letos. Kaj ti ni jasno, zakaj cviliš?

  • dob

    Si predstavljate Hitlerja, da preživi konec vojne in zine tole neumnost:
    “Glede teh plinskih celic in krematorijev ste ga pa čist preterali! Država bo postavila spomenik žrtvam nacizma (čeprav bom jaz demokratično spet izvoljen) in to bi moralo biti dovolj. Sicer bom mislil, da sploh nimate interesa po rešitvi situacije temveč hočete zadevo še naprej zaostrovati.”

  • RATATA

    Božec na n-to potenco tale pahorjev abrvezni kljunež! Sramota sramotne osamosvojene socialistične sramote, ki jo predstavlja.

  • dob

    Borut Pahor je pošten komunist. Kar pomeni, da je komunist. Torej beseda pošten odpade.

  • Dada

    Ravno Pričevalci mi je všeč. Bi pa omenila, da je nepotrebno, DA nekdo z doktoratom porabi ogromna sredstva države, DA starčke v Argentini in Avstraliji sprašuje kako so lahko doživeli tako starost IN zakaj so pobegnili iz Yuge.
    Je pa ostareli duhovnik tu v Sloveniji povedal, da mu je žal, ker obstajajo filmski zapisi o tem, da je duhovnik v Ljubljani blagoslovil domobrance ob zaprisegi Hitlerju. Poudaril je, da je bilo snemanje napaka. Tu bi postavila vprašanje direktorici Študijske centra, če je naporno delo, in če rabijo žensko zamenjavo.

    • if
    • Imperial Commando

      Itak, sami domobranci povsod, še pod tvojo pojstlo in v omari. Patetik.

      • Dada

        JA zaprisego je blagoslovil duhovnik in tega ostarelega v Pričevalcih je skrbelo, ker obstaja dokaz. IN jaz sem videla ta kratek črno beli film. r
        Ne, motiš se. Domobrabcev je zelo malo ostalo. Po koncu vojne, jih je partizanska vojska pobila, umorila, kakorkoli že rečemo okoli 11700, nekaj manj. Cerkev ne more izbrisati svojega prispevka k temu, da je Slovenec z nemškim orožjem streljal na Slovenca. A zdaj razumeš, kaj je ta stari duhovnik hotel povedati….
        Ne, ne sanjam jih, SAMO VEDNO OMENIM KVIZLIŠTVO, da se ne bi kdo pretvarjal, tako SDS kot RKC v Sloveniji. So dokazi.

        • Imperial Commando

          Podaj dokaze.

          • Dada

            A dokaz želiš, da si normalen ?? Tega še ti nimaš, ha,ha.
            Kar sem napisala drži, lahko vprašaš dr. Možino. Nikoli si ne izmišljujem, ker nisem v stranki in ker kritiziram lažnivce.

          • Imperial Commando

            Itak ja, kar napišeš to drži, brez dokazov. Kakšni beboti ste levaki ej.

          • Dada

            TI si jih priskrbi…
            1. Filmček o zaprisegi z blagoslovitvijo duhovnika domobranske vojske ob navzoćnosti škofa Rožmana… ima RT Slovenja v arhivu. Televizija ga je večkrat predvajala. Javno. Nič ni skrito, to je javni zavod.
            2. Ostareli duhovnik je nastopil v Pričevalcih…. Je v arhivu RT Slovenija
            3. Oboje ti lahko uredi SDS podpornik Dr. Možina, ki ima dostop, ker je zaposlen na RT Slovenija, on je tudi posnel oddajo s tem duhovnikom Pričevalci..

            Še enkrat, KAR NAPIŠEM TO DRŽI??
            To oddajo Pričevalci in črnobeli filmček je videlo veliko ljudi v Sloveniji, zato ne razumem, kaj se razburjaš in žališ. Drugo razumem le pod pogojem, da si v SDS. Tam je to vsakdanje.

        • večni srb

          Jaz bi se najprej vprašal, kdo je dovolil nemcem tlačiti slovensko zemljo in s šmajserji ustrahovati domačine, ko so jih enkrat spustili noter, je bilo verjetno itak vseeno.

          • Lustrator

            Titova partija. Z njimi so sodelovali še pred vojno in ostali zavezniki vse do njenega samega konca.

        • RATATA

          Povej JAJA rajši, kaj je bilo narobe s prisego!
          Izogni se ideološkim pritiklinam, če misliš srati z njimi, ne piši ničesar!

        • Lustrator

          1. Slovenec ni streljal na Slovenca, ampak se je BRANIL pred podivjanim internacionalsocialistom, torej nekom, ki ni imel ne legalne, ne legitimne pravice dvigniti orožje nad Slovencem že an prvem mestu!
          2. Problem tistega posnetka je v tem, ker doslej nisem videl niti enega samega predvajanja, kjer bi bila prisega obrazložena v skladu z dejstvi – ta dejstva pa so, da je bila sama prisega na stadionu IZSILJENA s strani nemškega poveljstva in temu se je uprlo praktično celotno domobransko vodstvo, a na koncu izbire niso imeli, saj bi ostali brez orožja uza narodovo samoobrambo. Nemci so dogodek namrenoma spremenili v svoje propagandne namene in zato je kar nekaj vodstvenih kadrov domobrantsva protestno manjkalo na prisegi.
          3. Kaj je narobe s to prisego? V njej je več domoljubja, proslovenstva in proevropejstva v vseh sovjetskih partijskih pesmih in pamfletih skupaj. Nemci so bili takrat edina močna protikomunistična sila in je logično za vsakega ponosnega Slovenca, da bo vzel puško in branil svoj narod pred rdečim genocidom, ki so ga partizani nemoteno izvajali celi 2 leti pred samo ustanovitvijo Slovenskega domobranstva.

          Preberi v življenju še kaj drugega kot indoktrinacijske knjige Titovih hlapčkov, ki so si rekli “zgodovinarji”, čeprav je šlo (in še gre) vso njihovo pisanje v tisk šele po odobritvi partijskega cenzorja in nima niti okvirne zveze z realnimi dogodki tistih časov.

          • Dada

            VSAK IZGOVOR NAJ BI BIL DOBER. Pa ni. Bila je vojna po načelu “jaz ali ti “. Cele zgodbe sem prečitala, kakšne vse izmišljotine so imeli domobranci. Res neumno. Ta o domoljubju v ” sodelovanju s Hitlerjem” je najbolj neumna in sploh ne razumem, kako to lahko venomer SDS ponavlja. Saj to je sramota. Poleg tega jih je še cerkev podpirala, kot je cerkev podpirala Nemce, Hitlerja, kateremu je Vatikan že 1933 podelil visoko cerkveno priznanje. Gliha vkup štriha. Povrhu so imeli domobranci nemško orožje in so se borili za Nemce. Torej so kvislingi. NE MOREŠ NIKOLI GOVORITI O DOMOLJUBJU, ČE SODELUJEŠ S HITLERJEM. “”Nekdo je pozabil, da je Hitler zasedel Slovenijo, da je okupator, da je pošiljal ljudi v smrt, v koncentracijska taborišča, da je razseljeval Slovence, da je nabiral in odvzemal otroke, ker lebenborn ni več dohajal zahteve po ljudeh, da je požigal hiše ljudem, da je bombardiral....”” NE s takimi bedastimi, ne moreš izgubiti spomina, kaj je Hitler počel že od 1939 leta dalje. Ni bilo dobe interneta, a o vojni so vedeli vsi in kdo je agresor so tudi vedeli. .
            .
            Domobranska vojska je bila prostovoljna kot partizanska, zelo pa so se izkazali pri mučenju partizanov, čeprav je bilo vsaj na začetku zelo malo komunistov. Domobrancem je to bilo vseeno, ker so hoteli zmagati s pomočjo Nemcev. PA SO IZGUBILI . CELO NEMCI SO IZRAZILI ZAČUDENJE, KAKO SO LAHKO DOMOBRANCI TAKO SOVRAŽNI DO SLOVENCEV. Če samo to vem od domobrancev, mi je hudodelstvo partizanov, tistih specialnih enot “malo”, za dlako. Čeprav povojne poboje jemljem NEOPRAVIČLJIVE. Napr. poveljnik ljubljanske pokrajine domobrancev je bil obsojen samo na zapor. Mi ni jasno. Prav grozljivo pa je bilo pobijanje civilistov, otrok, žensk, tam je tema.

          • Lustrator

            Dada, tvoj resnični sovražnik niso ne domobranci, ne SDS, ampak zgodovinska DEJSTVA oziroma najosnovnejša logika pri njihovi interpretaciji. V tvojem odgovoru je toliko prozornih manipulacij za otroke, da je kar težko brati, odgovoriti na vsa ta potvarjanja pa SPLOH nima smisla. Si v življenju prebrala EN SAM ZGODOVINSKI VIR, ki bi domobranstvo (vzroki za nastanek, vizija, metode, cilji) obravnaval strokovno in ga torej ni napisal poljuben režimski advokat komunističnih zločinov? Vprašanje je seveda retorično, vzami ga bolj kot dobronameren nasvet za prihodnje podvige, ko se boš lotevala tem o katerih ne veš dobesedno ničesar (npr. Cerkev, SDS, domobranstvo).

          • Dada

            Sorry, nimam sovražnikov. Bi jih pa imela v primeru vojne. Točno taki , ki sedaj domobransko politiko ven vlečejo in jo slavijo, bi bili moji nasprotniki. Izdajalci enkrat, izdajalci vedno, gre iz roda v rod.. . To je HITLERJANSTVO in pika. Nobenih izgovorov. Na Norveškem še sedaj zaničujejo potomce otrok, ki so jih imele Norvežanke z Nemci ob okupaciji. Ljudje vedo, kdo je bil pravi sovražnik ljudstva. Zakaj so bile z njimi ? Ker so občudovale “SILO” in tako tudi domobranci. Brigalo jih je za to, da je Hitler kradel otroke, da je vozil ljudi v koncentracijska taborišča, da je kuril na milijone ljudi, požigal hiše, pobijal ljudi, razseljeval ljudi. To ni bilo pomembno.
            VEDNO in vsakokrat pa hočem, da se domobranci in somišljeniki in tisti v črnih oblekah, ki so blagoslovili domobrance zavedajo, da je bila napaka in da so izgubili vojno. Zdaj imam občutek, da bi luzerji radi obrnili zgodovino. Tudi nacisti v Argentini 80. letih ( gledala sem posnetek) so hoteli obuditi III reich. A ne gre. Ne gre. . Ne gre. Hitler je izgubil in s tem domobranci. NIKOLI VEČ.

          • Lustrator

            Na hitro (čeprav vidim, da ti manjka praktično celotno osnovno izobraževanje in bo tole bolj scanje proti vetru);

            1. Slovenski komunisti (= kasneje znani kot partizani) so že pred vojno brez kakršnegakoli pritiska prisegli Sovjetom oziroma komunistični internacionali v kateri so se tudi izšolali.
            2. Slovenski komunisti (= kasneje znani kot partizani) so tako pred nemško okupacijo kakor tudi prve mesece po pričetku neprisiljeno sodelovali z nacisti in njihov prihod celo pozdravljali – vse do trenutka, ko je njihov šef (Stalin) določil, da so zdaj to naenkrat njihovi sovražniki.
            3. Slovenski komunisti (= kasneje znani kot partizani) so od začetka do konca vojne neprisiljeno sodelovali tako z nacisti kakor fašisti – s slednjimi celo vojaško s čimer so uničili vaške stražarje in kraljevo vojsko.
            4. Slovenski komunisti (= kasneje znani kot partizani) so na območju celotne Jugoslavije streljali in lovili zavezniške padalce, ki so jih pred krvoloki branili tako četniki (Srbija) kakor domobranci (Slovenija). Ko Tito izvedel, da zavezniki načrtujejo izkrcanje na Jadranu, pa je celo moledoval pri Hitlerju naj jim pomagajo s skupnimi močmi preprečiti izkrcanje. Hitler ga je odločno zavrnil, saj se je pogovarjal le z uradnimi državnimi predstavniki, ne z banditi.
            5. Slovenski komunisti (= kasneje znani kot partizani) so že v prvem letu okupacije pobili okoli 1500 Slovenskih civilistov samo na področju ljubljanske pokrajine, torej skoraj dvakrat toliko kot nemških in italijanskih okupacijskih vojakov v celotni vojni(!!). Pred partizanskimi terorističnimi akcijami je bilo število umorjenih civilistov s strani nemških in italijanskih sil v Sloveniji skorajda nikakršno.
            6. Slovenski komunisti (= kasneje znani kot partizani) so imeli za NEPRIKRIT(!) cilj izvedbo državnega udara – revolucije in genocida in to v času največje zunanje ogroženosti naroda. Obstaja še kaj bolj podlega od tega?

            Pa slovenski domobranci? Ustanovljeni so bili šele dobri 2 leti po pričetku partijskega klanja neoboroženih civilov z enim samim namenom: braniti slovenski dom pred revolucionarnim nasiljem. V to so prisegli in tega so se striktno držali od začetka do konca. To, da so vzeli orožje od enega od treh okupatorjev Slovenije ni v nobenem primeru sporno, saj je šlo za OBRAMBO, torej POSLEDICO komunističnega revolucionarnega nasilja, ki je slovencem prizadejal neprimerljivo večje zlo od Nemcev in Italijanov, ki so (ponavljam) pred partizanskimi terorističnimi dregni-zbegni akcijami pobili neprimerljivo manj slovenskih civilistov od komunistov. Še enkrat: Nemci in Italijani so pred komunističnim divjanjem v Sloveniji pobili manj slovenskih civilistov kot so jih v istem času komunisti! To je unikum, ki ga težko najdeš po svetu, kakor tudi ta, da se lahko DOMO-BRANSKO vojsko označuje za izdajalsko, medtem ko se nelegalno(!) revolucionarno “vojsko” (kar je zločin že sam po sebi, kaj šele v času vojne), ki je neposredno odgovorna za razmerje 100 mrtvih Slovencev na enega Nemca/Italijana označuje za “osvoboditelje”.

            Je še kaj bolj absurdno od tega? Je. Da ljudje še 30 let po formalnem padcu totalitarnega režima še vedno ne upajo pogledati DEJSTVOM v obraz in še naprej vzdržujejo titoistično pravljico temelječo na samih protislovjih.

          • Dada

            ZASTONJ BLUZIŠ. NA HITRO ALI POČASI…..
            DOMOBRANCI SO SE SPAJDAŠILI S HITLERJEM IN ZAPOMNI SI, KVISLING JE KVISLING.

          • Lustrator

            Domobranci in vsi pošteni Slovenci so bili PRISILJENI v sodelovanje s komerkoli, da rešijo sebe, svoje potomce, svojo vero, svoje vrednote, svoje imetje, svoj družbeni red in narod pred revolucijo. Nauči se ločiti najprej med vzrokom in posledico, potem pa se lotevaj zahtevnih zgodovinskih tem, ki jim nisi kos.

            IN še to – kolaboracija je v primeru, ko okupator ne zmore sam vzdrževati reda in miru na zasedenem ozemlju, ne le pravno dovoljena, ampak celo OBVEZNA (Haaška vojna konvencija iz leta 1907). Kdor pa se okupatorju upira in s tem povzroči sonarodnjakom več škode od okupatorja, je terorist (najosnovnejši zdrav razum odkar obstajajo konflikti med homo sapiensi).

    • večni srb

      Pričevalci so čuden fenomen, če bi kdo od njih partizanom res naredil kaj slabega, bi jih šli iskat in likvidirat tudi na Antarktiko, s celimi familijami vred, ki so se posredno okoriščali z zverinskim izživljanjem, ne le v civilitirano Avstralijo in Argentino, do kamor vozijo redne civilno potniške linije.

      Če se niso nikomur usodno zamerili, zakaj so potem zbežali iz domovine? Mar bi šli v partijo in si v tujini kupili vikende.

  • Imperial Commando

    hahaha :), živci rdečko, živci!

  • Imperial Commando

    Če si popravil, dobro veš, da lažeš. Tipični komunist :)

  • Dada

    Ravno Pričevalci mi je všeč. Bi pa omenila, da je nepotrebno, DA nekdo z doktoratom porabi ogromna sredstva države, DA starčke v Argentini in Avstraliji sprašuje kako so lahko doživeli tako starost IN zakaj so pobegnili iz Yuge.
    Je pa ostareli duhovnik tu v Sloveniji povedal, da mu je žal, ker obstajajo filmski zapisi o tem, da je duhovnik v Ljubljani blagoslovil domobrance ob zaprisegi Hitlerju. Poudaril je, da je bilo snemanje napaka. Tu bi postavila vprašanje direktorici Študijske centra, če je naporno delo, in če rabijo žensko zamenjavo.

  • Igor Kodelja

    No Borut samo pošteno in po pravici govorit pa se nimaš ka sekirat za bodočnost.najhuje je če človek ve da nekaj ni bilo prav in govori drugače.

    • Janez Kepic-Kern

      KOT ZANIMIVOST,
      A GRE ZA RESNE ZADEVE.

      Gospodu detektivu P.
      iz okoliša Ptuj
      – pa sporočam zanj razveseljivo novico !
      da
      naj ne bo zaskrbljen – dela mu do tedaj,
      ko
      bo postal zaradi starosti – nedelazmožen – zagotovo – NE BO ZMANJKALO !
      KOSOVSKI SRB. POŠTENJAKAR, RAZISKOVALEC – MOMČILO JOKIĆ
      JE
      ŽE V 1. KNJIGI NJEGOVEGA DELA – “TAJNI DOSIJE JOSIP BROZ” – že leta 1992
      OBJAVIL,
      KOPIJO
      ROJSTNEGA LISTA – IZDANEGA NA DUNAJU – 1892. LETA,
      NA KATEREM PIŠE, DA JE Marija BROZ (Javeršek) rodila otroka pod imenom – Franc BROZ.
      Ta
      Marija B. iz Kumrovca je namreč hodila – kot služkinja – delati na Dunaj.
      Ker
      ista ženska – npr. Marija Broz v istem letu 1892
      po bio zakonitostih, danostih – ni mogla roditi – še enega otroka
      to
      seveda pomeni,
      da NITI originalni KOVINAR t.i. Josip BROZ – NI BIL ROJEN LETA 1892 v KUMROVCU ?
      Kakšno
      je vaše mnenje g. detektiv – P. iz Ptuja ?
      Okrog tega ex t.i. MARŠALA TITA
      JE
      PA RES VSE ZELO ČUDNO – MAR NE ? L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      P.S.
      VIDEOINTERVJUJI IN
      O KNJIGI “TAJNI DOSIJE JOSIPA BROZA” – M. JOKIĆA – CITATNO
      Z INTERNETA
      https://www.google.com/sear

      •Edit•Reply•Share ›

      Avatar
      Janez Kepic-Kern Janez Kepic-Kern • 9 hours ago
      PONAVLJAM.
      SDS
      NAJ PAZI,
      KAKO SE PODELJUJEJO – LETOS – DRŽAVLJANSTVA – NESLOVENCEM.
      DA
      NE BO PRIHAJALO
      – DO MNOŽIČNIH – PODELJEVANJ ! Na – TIH – PRED JAVNOSTJO – SKRIT – NAČIN !
      Jaz
      Janez Kepic-Kern
      sem bil v ex TITO YU – TUDI NA MEJI. – V JLA !
      Ja?
      ENOSTAVNO JE BILO: JNA vojaki, graničarji – so bili
      NONSTOP
      NA MEJI – S PRAVIM OROŽJEM IN S PRAVIMI NABOJI.
      NOBEDEN SLOVENEC ALI ITALIJAN – NITI SLUČAJNO NI ŠEL “KAR TAKO” ČEZ MEJO.
      NI
      SE STRELJALO !
      VSI SO VEDELI, DA JE NEVARNO
      PA
      NI NIHČE NITI POIZKUŠAL ITI – “KAR TAKO” – ČEZ MEJO. L-R. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • Rožle

    Dej, še mal se razburji ..

  • AlternativaZaSlovenijo

    Potomci niso krivi niti dolžni za napake (tudi za zločine) svojih prednikov. Njih silit v neko priznavanje krivde in opravičevanje je nepravično in povzroča nove krivice. Naloga države, predvsem pa sodne veje oblasti je, da obsodi zločine in privede zločince pred sodišča, če so sploh še živi. Potem je zgodbe konec. Potomci tu nimajo kaj se opravičevat drug drugemu. Bi pa morala sodna veja kaznovat vsako etiketiranje z fašisti, domobranci, partizani, komunisti….

    • večni srb

      Krivi so, če se niso nikoli vprašali od kod njihovim staršem in sorodnikov toliko denarja in tak družbeni vpliv, marsikdo bi pobijal in slačil ubite žrtve, če bi vedel, da bodo njegovi otroci uživali plodove njegovih grehov nedolžni.
      Posledice fašizma do tudi jasne, njihove žrtve seveda niso mogli imeti otrok, v taboriščih še ženske niso mogli spoznati, pa tudi kako bi lahko zaplodili potomce, če so revežem speštali jajca. Potem so se pa stvari obrnile, prvič slišim, da je otrok od kakšnega nacista storil samomor in vse zapustil žrtvam svojega izrojenega očeta.
      Seveda so krivi tudi otroci, še danes se nekateri obnašajo tako kot bi odraščali v štali, kjer jih je vzgajal Adolf Hitler.

    • Lustrator

      Saj ni toliko problem v dejanskih sorodstvenih (DNK) potomcih komunističnih zločincev – razen seveda povrnitve vsega priviligirno pridobljenega premoženja in karier, kar bi lahko v minulih treh generacijah merili v stotinah milijard€. Glavni problem je v IDEOLOŠKIH potomcih komijev. Le ti so SOODGOVORNI za vse zločine, ki jih prikrito ali neprikrito podpirajo – bodisi s konkretnimi glasovi na volitvah, dejanji na javnih funkcijah ali preprostimi komentarji s katerimi nad vodo že 75 let vzdržujejo zločinsko omrežje .

  • cosmosjasnovidec

    No ja.Tokrat je povedal nekoliko bolj v pravilni smeri vendar temu garantirano ni niti kanček za verjeti.
    ——————————————————————————————–
    Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
    DR.Cosmosjasnovidec
    —————————————————————————————-

  • Valter BraniSlav

    …Komunisti so osvobodili SLO od Nacistov, Tito of Stalina. Jaz sem imel od Titove SFRJ samo veliko korist: zastonj studij in odprte meje v ZDA.
    ZA MENE JE BIL TITOV KOMUNIZEM DOBER KER SEM PRI 23. LETIH ODSEL.

    • Gilbert Beko

      Res je!Tito ni bil samo tovariš,bil je oče!Kot Milan danes!

  • Darth Vader

    pahor o svobodi govora……zraven pa tepec sedi na posvetih glede “sovražnega govora”…..

  • Gor Pri

    Bravo Pahor!

  • Janez Kepic-Kern

    TUDI SPODNJE BO TREBA
    ZGODOVINSKO
    IN PRAVNO-VELJAVNO – DOREČI !
    SPODAJ
    KOT
    ZANIMIVOST PODAJAM – V KNJIGI M. JOKIĆA NAJDEN DOKUMENT,
    DA
    JE MARIJA BROZ-JAVERŠEK – LETA 18892
    NA
    DUNAJU RODILA OTROKA – Z IMENOM – Franz BROZ ! Čudno – mar ne ?

    SVODODA, MISLLI, GOVORA
    ITD
    – ABSOLUTNO SEM – “ZA”
    NPR.
    Pred kratkim sem temeljito pregledal 1. izdajo knjige kosovskega Srba
    – Momčila JOKIĆA
    TAJNI DOSIJE JOSIPA BROZA iz 1992. leta.
    V
    tej knjigi sem naše zanimiv – DOKUMENT: kopijo izpiska iz matične knjige.
    KNJIGE
    ROJSTEV – NA DUNAJU – LETA 1892.
    V
    TEJ KOPIJI – LEPO PIŠE ! Marija BROZ-JAVERŠEK
    JE
    LETA 1892. – na DUNAJU RODILA OTROKA I IMENOM – Franz BROZ.
    Seveda
    se takoj postavi vprašanje: KDO, ČIGAV OTROK – JE BIL – tisti Franz BROZ !?
    iN?
    Zlasti se postavi vprašanje: KAKO JE ISTA ŽENSKA – MARIJA BROZ-JAVERŠEK
    LAHKO
    V MAJU 1892 – RODILA ŠE T.I. JOSIPA BROZA:
    – KASNEJŠEGA
    KOVINARSKEGA VAJENCA ? – Zagonetno – ni kaj ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    Z
    MOJEGA E-PORTALA “SLOVENIANA”
    Skrivnostni dokument, skrivnostnega rojstva Mariji Broz – otroka Franza Broza, leta 1892 na Dunaju.

    Citat vira: Momčilo JOKIĆ, TAJNI DOSIJE, Josip Broz” – Prva izdaja; Kragujevac, Nova svijetlost 1992, str.: 145

    Pojasnilo: Kopija izpisa iz knjige rojstev leta 1892 na Dunaju, se nahaja na 145. strani, citirane knjige.

    CITATNO vam vsem beročim iz knjige: “TAJNI DOSIJE, Josip Broz” – Prva izdaja; Kragujevac, Nova svijetlost 1992, kosovskega Srba, intelektualca in raziskovalca, gospoda Momčila JOKIĆA, podajam kopijo nenavadnega izpiska iz knjige rojenih na Dunaju, leta 1892.

    Na kopiji tega izpiska piše, da je 1892 leta na Dunaju Marija Broz rodila otroka z imenom Franz Broz.

    Iz raznih drugih virov je znano, da je Marija Broz – Javeršek po uradni verziji biografije Maršala J. B. TITA – Maršalova mati, hodila na Dunaj delati, kot delavka/služkinja k znanim delodajalcem. Ob pregledovanju kopije iz knjige rojenih na Dunaju se nam seveda poraja vprašanje “logistične” narave: KAKO JE MOGLA MARIJA BROZ JAVERŠEK POLEG TEGA, DA JE 1892. LETA NA DUNAJU RODILA OTROKA FRANZA BROZA – V KUMROVCU, MAJA 1892 (V ISTEM LETU) RODITI ŠE T.I. MARŠALA – JOSIPA BROZA?!

    Vprašanje ni šaljivo,

    ker je bil t.i. MARŠAL JOSIP BROZ TITO pomembna javna oseba trajnega pomena naj bo zgoraj navedena “zagonetka” – predlagam/o, da to zagonetko strokovno in verodostojno razrešijo kar uradne službe, države R. Slovenije pooblaščene za ugotavljanje identiteto oseb.

    L.R. Janez Kepic-Kern, odgovorni urednik in lastnik “SLOVENIANA” edicij.

  • tomnidari

    Turistična zveza Slovenije bi lahko bistveno povečala obisk dežele s sloganom; Dežela z največ komunističnimi morišči na kvadratni km.

  • Janez Kepic-Kern

    TOLE SE – TIČE
    TEGA , NE RAVNO ODLOČNEGA BOLJ “ŽAL” REDS. B.PAHORJA !
    NA PODROČJU
    DRŽAVNIH, PRAVNIH, REHABILITACIJSKIH,
    ODŠKODNINSKIH ITD. – KOREKTNIH DRŽAVNIH – URADNIH PORAVNAV
    POSLEDIC
    KPS, KPJ SKRAJNEGA – POLPRETEKLEGA POLIT TERORJA
    KPS, KPJ STALINISTČNO-TITOISTIČNIH
    NESODNIH
    “POLIT MORJENJ” – UREDITVE
    – REHABILITACIJ, DRŽAVNIH ODŠKODNIN POLITIČNO VZROČNO – PRIZADETIM ITD.
    Tega
    je bilio v naši R. Sloveniji – “malo” !
    nakazana – težka problematika – pri nas, v Sloveniji
    na
    uradno, državno UREDITEV – ŠE ČAKA !

    Rehabiltacija DRAŽE MIHAJLOVIĆA
    URADNA, SODNA REHABILITACIJA DRAŽE MIHAJLOVIĆA, LETA 2015 V BGD.
    PRILAGAM/O VAM
    KOMPLETEN TEKST PRISPEVKA
    IZ PRVE ŠTEVILKE MOJE MESEČNE REVIJE “SLOVENIANA”, JULIJ 2018.
    Še enkrat naj močno poudarim,
    da država Srbija močno prehiteva našo državo R. Slovenijo
    na področju
    korektne, pravne in moralno etične ureditve posledic KP STALINIZMA in TITOIZMA na področju Srbije: velik del
    KP stalinističnih, titoističnih nesodnih POLITIČNIH LIKVIDACIJ so v R. Srbiji že uredili,
    kljub velikemu obsegu
    takih nesodnih politično/marksističnih likvidacij, od leta 1941 dalje.
    Npr.:
    že jeseni leta 1941 so KPJ Stalinistični komunisti, pod vodstvom t.i. Maršala Tita na tak način likvidirali preko
    – 400 premožnejših ali Stalinu nenaklonjenih prebivalcev okoliša UŽICE !
    Več najdete o tem v mojem prispevku
    in
    v virih na internetu.! Ex OK knjižničar iz LJ. l..e. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA
    P.S.
    IZ MOJE REVIJE “SLOVENIANA”

  • Lustrator

    ?? O kakšni kraji neki govoriš? Rdečesrajčniki boste smeli to besedo legitimno izrekati šele v trenutku, ko nerdečim sodržavljanom izplačate več kot 100 milijard €, ki smo jih od leta 91 do danes izgubili med vašimi vladami, potem pa seveda reparacije žrtvam še za preteklih 50 let torture – torej od trenutka, ko ste se odločili mimo volitev izvesti krvavo revolucijo, poklati vse, ki vam pri tem nasprotujejo in gospodarsko pokončati nekoč po standardu povprečno evropsko državo na nivo tretjerazrednih neuvrščencev kakršni smo bili leta 91, ko smo svoj standard prvič lahko jasno s številkami primerjali z Avstrijci, nekdanjimi sodržavljani.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!