fbpx

Začelo se je – aneksi na drugi tir: Globoka država Golobu izstavlja račun za podporo na volitvah

Stojan Petrič (Foto: STA)

Znana zgodba slovenske leve tranzicije se nadaljuje. Zasebna nacional-interesna podjetja bizu Kučanovemu klanu prek aneksov ropajo prebivalce. Kot poroča STA, je podjetje 2TDK zaradi nepredvidenih del na drugem tiru z izvajalci podpisal 1,2-milijonski aneks. 

Uradno naj bi se aneks podpisal zaradi nepredvidenih del pri gradnji dostopnih cest za drugi tir Divača-Koper. STA poroča, da je Projektno podjetje 2TDK z izvajalci, konzorcijem podjetij Kolektor CGP in Euro-Asfalt, podpisalo aneks v višini 1,2 milijona evrov brez DDV. Vrednost pogodbe za gradnjo dostopnih cest se je s tem podražila na 14,2 milijona evrov brez DDV, oz. za skoraj 10-odstotkov.

Zadnji aneks za milijon evrov je sicer podpisala ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek le nekaj dni preden je oblast prevzela Janševa vlada, čeprav so prej dve leti mediji zatrjevali, da je Kolektor CPG aneks umaknil iz mize.

Spomnimo, da je Kolektor CPG že 20. januarja leta 2021 v času Janševe vlade vložil novo dopolnitev zahtevka za sklenitev aneksa v 12 milijonov evrov vrednem projektu gradnje dostopnih cest do trase drugega tira železniške proge med Divačo in Koprom. Kolektor CPG, ki ga prek skupine Kolektor obvladuje Stojan Petrič je takrat vložil več zahtevkov za nepredvidena dela, zadnjo dopolnitev oziroma pojasnilo. Skupna vrednost zahtevkov za aneks k pogodbi naj bi neuradno znašala tri milijone evrov. 2TDK takrat na aneks ni pristal, saj ni bil uporavičen.

Očitno je zdaj v svobodi vse drugače, davkoplačevalski denar pa je zopet začel neprekinjeno teči do posvečenih. Predsednik stranke SDS Janez Janša je tvitnil, da bo podpora Vladi na anketah Mediane takoj višja.

Stojan Petrič sicer prek svoje družbe Kolektor obvladuje medijsko hišo Delo, v preteklosti pa je njegov poslovni model analiziral tudi sedanji svetovalec ministrice za kulturo Aste Vrečko, Lenart Kučič, ki je med drugim opisal kako poteka urednikovanje na delu:

Opisal je pričevanja novinarjev Dela, da se je takratnemu odgovornemu uredniku Urbasu pridružil novi vsebinski urednik – to je bil sam Stojan Petrič. Urbas je sodelavcem med drugim povedal, da Petrič ni zadovoljen z vsebino časopisa in da novinarji še vedno ne razumejo, kaj se pričakuje od zaposlenih: lojalnost podjetju in lastniku, delo v interesu podjetja in – če je treba – tudi kritično pisati o nasprotnikih.

Medijski model Stojana Petriča, enega od ustanovnih članov Kučanovega Foruma 21 je torej takšen, da mu medij služi le kot orodje za pritisk na politiko in dosego gospodarskih ciljev, pri tem pa mediju kar sam urednikuje. Zanimivo bo prebrati kaj bodo o aneksih povedali njegovi zaposleni. V preteklosti je bilo znano, da se v Delu ni smelo kritizirati dveh ljudi: lastnika Petriča in Zorana Jankovića.

Očitno bomo zaradi zarotniške sprege medijev, gospodarskih družb in leve politike državljani ponovno plačali ceno ljubljanskih socialističnih elit, ki so ustvarile Gibanje Svoboda in vse prejšnje različice pokojne Pozitivne Slovenije. Ponavlja se zgodba s preplačanim avtocestnim križem, TEŠ 6, žilnim opornicami in Stožicami. Gre za milijarde pokradenih sredstev – milijarde, ki so jih ukradli našim potomcem. Medtem bo Delo v naslednji številki gotovo objavilo še kak ponatis članka o izplačanem dopustu ministrov v bruto znesku 230.000 evrov.

Andrej Žitnik