fbpx

Zakaj svetovni mediji nimajo težav s terorističnim poimenovanjem palestinskega gibanja Hamas?

Foto: epa

Radio televizija Slovenija v konfliktu med državo Izrael in džihadistično teroristično skupino Hamas s težavo poudarja pravo resnico o Hamasu. Prav Hamas je dolgoletni vzrok nestabilnosti in vzrokov za konflikt med Izraelom in neobstoječo državo Palestino. Eden izmed svetovnih medijev, ki so označili Hamas za teroristično organizacijo, je nemški zasebni medij Deutshe Welle, kjer so razkrili, da je država Katar donirala teroristični skupini Hamas 1,5 milijarde evrov. Prav katarska televizijska postaja Al-Jazzera, “arabski CNN”, je glavna propagandistka akcij osrednje teroristične organizacije iz Palestine. Svetovni mediji pa nekritično povzamejo vsak njen prispevek in Izrael prikazujejo kot najhujše zlo na svetu.

Slovenska javna televizija vedno rada preseneti svoje gledalce. Je ena redkih nacionalnih medijev v Evropi, kjer izrazito podpirajo teroristično skupino Hamas. V njihovih informativnih oddajah na nacionalnem radiu in televiziji boste zelo redko slišali, da gre za teroristično organizacijo in da gre v resnici za džihadistično militantno teroristično organizacijo, ki se financira s krvavim arabskim denarjem za financiranje terorizma.

Pogledali smo nekaj prispevkov javnih nacionalnih medijev v “jedrnih državah” Evropske Unije.  Na naše  presenečenje je redko kdo uporabil izraz teroristična skupina. Veliko se jih raje zateka k oznakam militantno vojaško gibanje oz. skrajno džihadistično gibanje. Takšne oznake so uporabili na avstrijski ORF, italijanski RAI in hrvaški HRT.  Za razliko od RTV Slovenija vsaj delno priznavajo sporno delovanje Hamasa in ga ne opredeljujejo s pojmom “gibanje”, kot ga v osrednjih informativnih oddajah uporablja RTV Slovenija.

Britanski BBC objektivno predstavil sporno zgodovino Hamasa
Eden redkih nacionalnih medijev, ki si je upal napisati, da gre za militantno organizacijo je bil britanski BBC. V članku so napisali, kako gibanje Hamas ima za talce celotno Palestino.  Tudi britanski BBC je terorizem Hamasa opisal, da vojaški upor proti Izraelu vodi vojaško krilo pod vodstvom Izzedine al-Qassama. Zmogli so vsaj toliko poguma, da je glavni cilj Hamasa uničenje države Izrael. To pa že več kot očitno nakazuje na teroristična dejanja, ki jih je v svojih dolgoletni zgodovini izvajal Hamas.

Naslovnica BBC, kjer so kritično pisali o militantni skupini Hamas.

Zato smo še malo pobrskali po znanih tujih zasebnih medijih. V angleškem Guardianu niso zapisali, da je Hamas teroristična organizacija, a so vsaj v članku omenili, da v konfliktu ima podporo sporne Iranske nacionalne garde, ki je v preteklosti zagrešila že veliko terorističnih akcij. V nemškem Taggeschau pa so zapisali, da gre za militantno džihadistično gibanje.

Da je Hamas teroristično gibanje, pa so napisali v nemškem mediju Deutshe Welle. Omenjeni medij je v zadnjih mesecih večkrat sodeloval pri načrtnem blatenju naše države s pomočjo Društva novinarjev Slovenije, ki bijejo ideološki boj proti sedanji vladi. Tokrat so eden redkih svetovnih in prepoznavnih medijev, kjer so direktno in brez ovinkarjenja opisali celotno zgodovino o Hamasu.

Deutsche Welle: Hamas je teroristična organizacija.

Že v naslovu članka se sprašujejo, od kod teroristična skupina dobiva večjo količino finančnih sredstev za svoje delovanje. V začetku zapišejo, da je v preteklosti več nemških medijev Hamas opredelilo kot teroristično organizacijo, v svetovnih medijih pa jo velikokrat predstavijo kot islamistično teroristično skupino. Poudarijo, da jo je za teroristično organizacijo označilo več vlad v Zahodni Evropi in Združene države Amerike. Leta 1993, ko je bil podpisan eden izmed mnogih mirovnih sporazumov med nekdanjim palestinskim voditeljem Jaserjem Arafatom in Izraelom, je Hamas zavrnil mirovni sporazum in nadaljeval s terorističnimi akcijami nad državo Izrael. Hamas je dobil odločilno moč leta 2006, ko je zmagal na volitvah v Palestini. Od leta 2007 imajo v Palestini največjo politično moč.

V mednarodni javnosti je odmevala novica, da naj bi v konfliktu posredovale države Turčija, Egipt in Katar. Ironija je toliko večja, da so prav omenjene države glavne finančne podpornice delovanja teroristične skupine Hamas. Ne pozabite, da je osrednja propagandistka gibanje Hamas v svetovni javnosti “arabski CNN”, Al Jazeera. Le ta  ima osrednji sedež v Katarju.

Deutshe Welle razkriva, da je Katar eden najpomembnejših financerjev Hamasa. Opisujejo, kako se je katarski šejk Hamad bin Khalifa al-Thani kot prvi voditelj Katarja srečal s predstavniki palestinske vlade leta 2012, ki jo je obvladoval Hamas. V tem času so katarske oblasti nakazale Hamasu več kot 1,5 milijarde evrov za krvavi teroristični boj proti državi Izrael. Enako jih v raketnih napadih podpira Turčija. Ob koncu članka v DW sledi še šokantno razkritje, da je bil Hamas preko priseljencev v Nemčiji financiran tudi iz njihove države.

Prav nekritično in “ljubkovalno” poročanje globalne svetovne javnosti nakazuje, da ima sumljiv arabski kapital v navezi s prevladujočo “progresivno politiko” vpliv na večino najmočnejših tujih zasebnih medijev in nacionalnih hiš. Eden redkih vidnih svetovnih medijev je bil Deutsche Welle, ki je razkril pravo resnico o “gibanju” Hamas, kot ga poimenujejo uredniki in novinarji na RTV Slovenija.

Celotni članek iz nemškega medija Deutsche Welle si lahko preberete TUKAJ.

Luka Perš