Intervju, ki je pretresel Slovenijo – Sodnik Radonjić pri dr. Možini povsem odkrito: “Vse kaže, da je morila globoka država”

Intervju z Jožetom Možino. Prav ta intervju je bil posledica žaljivega obračuna Vezjaka s Radonjićem. (vir Intervju RTV SLO)

Intervju z Jožetom Možino. Prav ta intervju je bil posledica žaljivega obračuna Vezjaka s Radonjićem. (vir Intervju RTV SLO)

“Zvjezdana Radonjića poznam malo, pa vendar dovolj, da bi o njem lahko napisal knjigo,” pravi Vojti Karpan, novinar in pravnik. “On je človek treh dimenzij. Živi prejšnje, zdajšnje in prihodnje življenje, je posebnež, kot je dejal znani italijanski filozof Alberto Scapelli, znanost , znanje, vedenje, vsak človek veliko več ve, kot zna, in to je gospod Radonjić.” Tako so v prispevku z zanimivim sogovorcem v nedeljo zvečer napovedali intervju Jožeta Možine s sodnikom v razvpitem primeru dr. Milka Noviča na prvem programu Televizije Slovenija, ki bi moral dokončno pretresti slovensko javnost do te mere, da bi imela dovolj tega, da aktualna slovenska politična oblast deluje kot podaljšek t. i. globoke države, ki se ne zadovolji več s krajo davkoplačevalskega denarja, temveč, tako sodnik Radonjić, odkrito in brez kazni preliva kri na ljubljanskih ulicah. Direktor Kemijskega inštituta Dr. Janko Jamnik je bil ena izmed njenih žrtev.

Kot pravi Vojti Karpan, Zvjezdanu Radonjiću kot sodniku niso tuji izrazi, kot so strokovnost, poštenost, odkritost, “on vztraja, kdor vztraja, zmaga in na končni distanci je zmagovalec”. Povsem drugače ve o njem povedati Miha Kunič, ki je v primeru Novič v ponovljenem sojenju na okrožnem sodišču zastopal pokojnikovo ženo. “Leta 2014 je mojemu klientu prepovedal dati zagovor in ga obsodil na zaporno kazen, v sodnem spisu pa napisal, da njegovemu zagovoru ne verjame. Zdi se mi, da ima v razpravni dvorani težavo slediti zakonu o kazenskem postopku, to pa pomeni, da se v sodni dvorani argumenti strank ne morejo izklesati. Samo to dejstvo pomeni, da so sodbe vprašljive,” o Radonjićevi strokovnosti odkrito dvomi Miha Kunič.

No, če je Radonjić z oprostilno sodbo in svojim razkritjem “strahovitih pritiskov” s strani tožilstva in sodnije v mali deželici na sončni strani Alp dvignil veliko prahu, saj kar naenkrat o delovanju globoke države in njenemu vplivu na sodno vejo oblasti niso več govorili samo politiki iz SDS in redki opozicijski mediji, temveč tudi ugleden sodnik, ki je v zadnjih 15 letih sodil v številnih odmevnih primerih. Med njimi duhovniku Francu Frantarju zaradi spolne zlorabe desetletnice, tudi Janezu Janši in Franciju Matozu zaradi krive ovadbe nekdanje tožilke Branke Zobec Hrastar in roparjem, ki so v Šiški ustrelili lastnika zlatarne. 101 leto zapora je prisodil tihotapcem, ki so iz Kosova pretihotapili 300 kilogramov heroina, odmevalo je tudi takrat, ko je zaradi napake tožilstva oprostil roparja draguljarne, čeprav je v obrazložitvi sodbe priznal, ” da vemo, da je kriv”.

Radonjićeva izpoved, da je bil v primeru dr. Milko Novič deležen pritiskov odvetniške, sodniške in tožilske strani, je za Slovence prišla kot streznitev, da ne gre samo za prazna natolcevanja dela politike, ki si želi na oblast, temveč je državo resnično ugrabila mafija. No, Radonjića bo že še poskušala do konca potolči: Kunič ga je ovadil zaradi pristranske in krivične sodbe, državna tožilka Blanka Žgajner pa je že v času sojenja zahtevala njegovo izločitev iz primera. A tisti, ki Radonjića dobro poznajo, pravijo, da se zgolj striktno drži pravnega reda, predvsem pa si ne dovoli, da bi kdo posegal v njegovo strokovnost, že zlasti pri vodenju razprave, in poskušal vplivati na končno odločanje. Pritožilo se je tudi tožilstvo, komisija za etiko je ravnanje sodnika označila za neetično, predsednik sodišča Marko Pogačnik pa je zoper njega predlagal disciplinski postopek zaradi več kršitev.

INTERVJU Z JOŽETOM MOŽINO NA TELEVIZIJI SLOVENIJA, NEDELJA, 20. SEPTEMBER 2019

Kdo pravzaprav ste, kakšno je vaše družinsko ozadje, 23 let nismo o vas slišali ničesar, zdaj pa zaradi ene sodbe tako deljena mnenja?

Pozdravljeni, rodil sem se v Zagrebu leta 1961, v družini izobražencev, zdravniške družine. Leta 1974 smo se preselili v Slovenijo, takrat je manjkalo zdravnikov, oče je bil zaprošen, da pride, in v Ljubljani smo ostali. Tu sem končal univerzo leta 1986, leta 1989 opravil državni pravni izpit, od takrat naprej pa sem deset let delal v finančni ustanovi, od leta 1996 dalje v sodstvu ves čas. V času odraščanja sem se gibal v intelektualnih krogih, spoznal številne zdravnike, ekonomiste, vedno smo imeli pestro razpravo, zato sem se tudi tako široko izobrazil. To koristi, ko si sodnik.

Vaši sorodniki so iz Črne gore, vplivni so bili po vojni, številni imajo partizansko ozadje …

To so zgodbe, ki sežejo zelo daleč, o tem ne bi preveč, se je pa v družini oblikovalo nekakšno etično prepričanje, nagnjeno k nekaterim vrednotam, ki izginjajo. Mama je sicer po genetiki Slovenka, sem živel tudi v Črni Gori, res je, od leta 1974 pa v Sloveniji.

Zaradi ene sodbe so vas pribijali na križ, da ste desničar, bi bilo morda prav, da spregovorite tudi o svojem svetovnem nazoru?

Vedno sem sledil potrebi, da obstaja družba enakopravnih ljudi, ki sodelujejo plansko, kolektivno, ki sprejemajo odločitve zrelo, ne pa da so to odtujeni posamezniki, ki se srečujejo na neoliberalnem trgu in ne morejo biti del nekega konstruktivnega človeškega vzdušja. Lahko rečete temu, da sem komunist, zgodnji kristjan, ali pa da želim verjeti, da bo čez sto let, ko naju že dolgo ne bo več, le vzpostavljena neka družba takšnega tipa.

V resnici ste idealist. Ste sodnik 23 let, sodili ste v veliko zelo odmevnih primerih. Tudi Romom iz Ambrusa …

Gotovo, ampak tudi takrat ni prihajalo do prav nobenih pritiskov name. Vsi vemo, da je bil takrat predsednik države Janez Drnovšek, ki je odšel tja na lice mesta, da se je zadeva mirila. Bila je to izrazito delikatna zadeva, a nobenega pritiska, ne iz sodstva ne iz politike ali kateregakoli drugega okolja. Zadevo sem seveda razsodil strokovno, potrjena je bila na višjem sodišču, nikakršnih pripomb ni bilo na moje sojenje in jih tudi zdaj ne more biti.

V primeru albanske mafije in preprodaje drog pa ste dobili celo osebno zaščito. Kakšna izkušnja je bilo to?

Šest mesecev sem jo imel, tudi člani družine so bili zaradi tega na hudih preizkušnjah. Bil sem psihično razburkan, a nisem izgubljal živcev, težki primeri so namreč stalnica v moji praksi. Ta je bil takšen, da so me povsod varovali policisti, saj je obstajala akutna nevarnost, da me bodo fizično likvidirali. V takšnem stanju sicer ne moreš biti miren, a tudi takrat, ponavljam, ni nihče z mano kontaktiral v smeri pritiskov, takratni predsednik sodišča Andrej Baraga je policiji celo predlagal zaščito, ki pa je tudi korektno ravnala, uvedla zaščito, in bi se ji ob tej priložnosti zahvalil.

Je bil primer obsodbe duhovnika Frantarja prvi tak primer obsodilne sodbe?

Če mislite verske skupnosti, da, potekali so že prej postopki, kolikor vem, a to je bil takrat zelo odmeven postopek. Vemo, da je Rimskokatoliška cerkev izrazito močna institucija, pa tudi takrat nisem bil deležen nikakršnih pritiskov ne iz cerkvenih krogov ne iz katerihkoli krogov, bila je nekako popolnoma običajna zadeva, v kateri smo po poti sodnih izvedencev izvedeli, da je Frantar to dejansko storil; ne vem, ali je v tem trenutku pomembno ali ne, v javnosti je bil Frantar stigmatiziran kot pedofil, kar sploh ni res, iz sodnih spisov izhaja, da je bil popolnoma normalen heteroseksualec, ki pa je iz teh zadržkov, ki izhajajo iz pravil delovanja Cerkve, pač moral zatirati te nagone. Da so izbruhnili tam, kjer je smatral, da bi smeli nekaznovano priti na plano. Izrazito delikaten primer je bil to, pa nikoli ni nihče omenil, da bi bilo v meni karkoli čudaškega, ko sem sodil.

Sodili ste tudi Matozu, Janši, takrat pa bi pričakovali, da bi bili morda deležni kakšnih napotkov, sugestij?

Niti iz politike nisem bil klican, niti iz odvetniških krogov, tudi predsednik sodišča, to je zdajšnji Pogačnik, me ni klical, popolnoma nihče nič ni želel od mene, to se je samo enkrat zgodilo v teh 23 letih, pa sem razsodil približno 3.000 kazenskih zadev v tem času. Samo enkrat samkrat se je to pojavilo, in to v tem primeru Novič. Zgodili so se pritiski, ki so bili strahotni, bili takšni, da ne vem, če so se še kje kdaj pojavljali v Evropi v zadnjih 30 letih.

To je priložnost, da o tem spregovoriva, kolikor je moč, da ne bo nič ostalo v zraku: zakaj se je to dogajalo ravno v primeru Novič?

Kolikor je to mogoče povedati, tukaj namreč potekajo določene dejavnosti, ki jih ne smem ovirati, vplivati na njih, zato bodo odgovori relativno abstraktni. Zelo kmalu se je izkazalo, da dr. Milko Novič ni storilec. Če izhajamo iz tega, da bi morala potem tožilstvo in policija odkrivati, kdo je storilec … Hočem reči, da bi potem ta zgodba odpeljala morda k nekim krogom, ki segajo zelo visoko v družbi in za katere se iz različnih virov, podatkov, tudi v spisu, poudarjam, to so podatki v spisu, nisem jih prinesel od doma, se nahajajo imena in priimki teh ljudi, se lahko sklepa, da so v sorodstvenem razmerju z določenimi udeleženci tega postopka. Tu se prepletajo številne osebe, ki se pojavljajo tudi v medijih, na primer najbližji sodelavec te ključne osebe v tem kemijskem farmacevtskem lobiju, ki je odvisen od državnega denarja v tej zdravstveni blagajni, me je že četrti dan začel blatiti po medijih, in ravno po tistih medijih, ki so lastniško povezani s temi strukturami, ki nalegajo na tega vplivnega človeka. V Sloveniji je obstajalo doslej med 25 in 30 parlamentarnih strank, a je to edina stranka, ki me je napadala, in edini visok funkcionar. To ni zmotilo nobene druge politične sile, razen te.

Katere politične sile?

Ne morem o tem, policija razpolaga z vsemi podatki, to vse piše črno na belem, to piše na papirjih.

Je to velik izziv za organe pregona?

Po petih letih je težko dokazovati, takrat je bil čas, ko je bila celotna dejavnost preusmerjena v napačno smer, ne bom rekel hote, vendar tudi tega ne morem izključiti.

No, ravno to, ena od strokovnih oseb, ki se pogosto oglaša na različnih točkah, ko gre za sodbe pravosodja in tako naprej, je Matevž Krivic, ki se nekako locira v sredino teh kritik, ne na levo ne na desno. V primeru Novič je dejal, da je bila ta zgodba popolnoma zavožena že od začetka in da upa, da to ni bilo hote. Na Novičevem telesu pa so našli prašne delce, ki izvirajo iz streljanja …

Na njegovem telesu so našli prašne delce, ki izvirajo iz streljanja, sedem delcev, pet na rokah in dva na glavi. Ameriški forenzični standardi jasno govorijo, in to je del spisa, da vse, kar je manj kot 20 delcev, ne pomeni okužbe in ni relevantno za postopek. Vemo, da je Novič hodil na strelišča, eno uro pred odvzemom je bil ves čas na policijski postaji, vsi vemo, da se tam hrani orožje, pač ti delci se pojavljajo vsepovsod. Ko je bil sum takrat artikuliran samo na podlagi teka dokaza in nobenega drugega, še sploh ni bilo analize teh delcev, ki bi povezovali Noviča s krajem streljanja, ker se je to pojavilo šele naknadno v spisu. Torej, po moji oceni, strokovno gledano, je to takrat bilo pomanjkljivo narejeno. Če je to napak, nič hudega, to se dogaja, hudo je, ampak veliko huje pa je, če so takrat državni organi za to, da bi prikrili neke svoje sorodnike, sodelavce in člane teh strateških položajev globoke države, speljali postopek na stran osebe, za katero so subjektivno vedeli, da ni kriva. To je tista grozna možnost, ki izhaja iz analize tega spisa. Jaz sem svoje delo opravil, ni več moja naloga, da se s tem ukvarjam, zato imamo druge organe v državi, ki upam, da bodo v tej smeri dovolj globoko raziskali, da se zadevi pride do dna.

Ne pozabimo ne nazadnje na svojce umorjenega dr. Janka Jamnika. Bil je izjemen strokovnjak, karizmatična oseba, toda starši in vdova še vedno nimajo tega osnovnega zadoščenja na vprašanje, kdo je kriv za umor. Nekateri pravijo, da ste tudi vi v tej verigi krivcev …

Vdova je tekom postopka pokazala, da je popolnoma nič ne zanima, kdo je ubil moža …

To bi vendarle težko rekla …

To lahko trdim. Starša pa sta neizmerno prizadeta, še danes travmatizirana, za otroka, ki odraščata, pa si želim, da se to ugotovi. Neposredni storilci, verjamem, da so že zdavnaj v tujini se jih ne bo dalo dobiti, lahko pa dobijo napeljevalce in pomagače, če se bo to dalo dokazati. Poteklo je toliko časa.

O prizadetosti soproge bova verjetno midva težko sodila, različne so reakcije posameznika. Toda predvsem je čuden ta drugi primer, ko je libanonski znanstvenik naročil umor dr. Plavca, na nek način naslednika Jamnika v tem laboratoriju, kjer so se našle izjemno čudne stvari. Tisto, kar je res presenetljivo, je dejstvo, da sodna oblast teh dveh ni povezala …

Tožilstvo je tisto, ki mora to povezati, nekje v časopisu sem prebral, da je vodja skupine državnih tožilcev aktivno oviral, da se to poveže, in je zato tudi odstavljen s položaja vodje. To so zdaj omogočili policiji in tožilstvu, da se to poveže, o tem je govoril tudi odvetnik Hribernik. Pozval bi ga ob tej priložnosti, da se vendarle malo bolj precizno izjasni o teh pritiskih, o tem, kar je on zaznaval, ocenil jih je kot nekaj še ne videnega v svoji 40-letni praksi. Jaz imam 23 let prakse, midva imava skupaj 65 let prakse, pa v sodnih dvoranah česa podobnega še nisva doživela,

Očitajo vam, da niste bili dovolj konkretni, dajva te pritiske na vas materializirati. Kdo, kdaj, kako?

Torej, ko sem dobil zadevo 2. septembra, sem jo temeljito študiral dva tedna, ugotovil sem, kam je, glede na oceno vrhovnega sodišča, potrebno usmeriti dokazovanje. Preden sem zadevo začel soditi, sem šel k določenem vrhovnemu sodniku, ki ga izjemno cenim, je še vedno živ in zdrav in ne vidim nobene potrebe, da ne bi on potrdil teh mojih navedb; predočil sem mu, kaj se bo zgodilo, ko usmerim dokazovanje v potrebno smer, povedal sem mu, kakšni strahotni pritiski se bodo vršili name in na pravosodje. To se je od besede do besede točno tudi zgodilo. Jasno je bilo, ko se je dokazovanje preusmerilo od Milka Noviča, tako kot je zapisano v točkah 68-76 sodbe vrhovnega sodišča, da se poiščejo močnejše motivacije za umor, takoj je bilo vidno, kam te močnejše motivacije gredo in na katere družinske člane katerih vidnih oseb ter na katere politične kroge se usmerjajo.

So imena v spisu?

So. Ta sodnik, pri katerem sem bil, je rekel, naj naredim, kar je potrebno, da pa se bom moral tako ali tako upreti tem pritiskom. Kako bo s sodnim sistemom, sem se spraševal, on ni rekel nič, jaz pa sem vedel, da bo sodni sistem razpadel po šivih, kar se je tudi zgodilo.

Konkretni pritiski so bili s katere strani?

Državne tožilke, pooblaščenke, vodje skupine državnih tožilcev … Poteka policijska dejavnost, o tem ne smem govoriti, slišali ste Kuniča, ki pravi, da to niso bili pritiski, a to so bili strahotni pritiski. Morda bi kaj več povedal Hribernik, ki je mislim da 7. marca v razpravni dvorani spoznal, da česa takega, tudi ko je zastopal kosovske rudarje, ni videl. To je nekaj neverjetnega. Toda predsednik sodišča je v petih stavkih ugotovil, da teh pritiskov ni. Mediji blizu piarovski službi vrhovnega sodišča tudi pravijo, da ne. Sredi postopka je zoper mene določen vrhovni sodnik sprožil disciplinski postopek, da se še dodatno vpliva name, se me še bolj iztiri, znervira. Drug sodnik je podal etični skupini predlog, da se ukrepa zoper name; torej, z vseh strani tekom sojenja in pisanja sodbe so prihajali enormni pritiski, da se me diskreditira na osebnem nivoju, kako sem nek neotesanec in grobijan.

No, saj ko sem se pripravljal na intervju, so mi govorili, da ste čudak. Zakaj ste po vaše po 23 letih v očeh nekaterih postali čudak?

Čudak v tem pravnem redu, tako, kot je oblikovan sodni sistem v Sloveniji, sem absolutno čudak, če pa bi se pojavil v razvitem pravnem sistemu, v Angliji, Italiji, na Danskem, gotovo ne bi bil čudak. Povedal vam bom ilustracijo dveh primerov. Prvi je, da smo edino sodišče na svetu, kjer se obdolženci nagi sprehajajo po dvoranah. Primer Avstrija, pisemski bombarder; obdolženi se je začel nekaj dreti, predsednik senata ga je takoj poslal ven in ocenil, da si ne zasluži braniti, praznikom je naročil, naj ga nikoli več ne pripeljejo v razpravno dvorano. Pri nas pa se ljudje sprehajajo nagi v čepicah.

Leta 2007 v New Yorku v neki pravdni zadevi pa se je odvetnica spozabila, začela pretirano modrovati; sodnik ji je odvzel besedo in ji očital, da se je postavila “above the court”, izrekel ji je denarno kazen v višini pet tisoč dolarjev. Ona se je pritožila odvetniški zbornici, ki jo je kaznovala še z dodatnimi pet tisoč dolarji, da se bo naučila, kako se obnaša pred sodiščem. Jaz ne vem, kaj si Miha Kunič predstavlja, ampak če bi se tako obnašal v Angliji, bi se nahajal najmanj pol leta v zaporu, kamor bi ga sodnik poslal ustno, brez pisne odredbe, in bi ga izpustil šele, ko bi cenil, da ga lahko izpusti.

Veliko zamer, to midva ne veva, če je res …

To jaz vem.

Ste pa poslali tožilko Žgajnarjevo iz dvorane …

Tudi to ni res, za ta dan je bilo dokazovanje zaključeno, senat se je umaknil na posvet, da odloča v dokaznih predlogih. Tožilka, tako kot vsi ostali, je istočasno v tistem trenutku zapustila razpravno dvorano, samo opozoril sem jo, da njeni histerični izbruhi, kar sem zapisal tudi v poročilu, niso nekaj, kar se sme dogajati v razpravni dvorani, ko se odloča v tako resnem problemu. Tudi Hribernika vprašajte, kako ocenjuje njeno obnašanje od takrat, ko je bilo dokazovanje usmerjeno v to smer, kar je skušala preprečiti na vsak način. Potem je povsem izgubila živce, začela se je vesti popolnoma neprimerno na sodišču, kar se je že prej dogajalo. Tako smo zaključili to obravnavo – torej ni res, da je bila onemogočena v nekih procesnih dejanjih, ničesar ni zamudila, kasneje pa je prilagodila svoje obnašanje tej moji pripombi.

Vi ste omenjali pritiske, podali ste kazenske ovadbe; lahko izvemo, proti komu in s kakšno utemeljitvijo?

Jaz sem oddal poročilo o tem dogajanju, dan po zaključeni sodbi, ker so kriminalisti prišli k meni, da povem, kaj sem s temi pritiski mislil. Vse sem jim povedal, zoper katere osebe podajam ovadbo, vse piše, zaradi postopkov ne morem o tem govoriti, lahko pa iz konteksta pogovora sklepate, kdo to je.

Krivic vas ocenjuje kot brez dvoma poštenega sodnika, ne strinja pa se z vašo pozicijo ob izreku sodbe in zapisom v Demokraciji konec septembra, kjer ste zapisali določene izjave, ki so dejansko žaljive, lahko se jih tako razume. Bova kar prebrala. Na račun predsednika sodišča: vestialna psihopatska Pogačnikova udbomafijska pobuda in njegova splošno znana primitivnost. Dve možnosti sta. Da ste to zapisali v afektu ali da ste dobro premislili, toda kaj vas je potemtakem prignalo do sem?

Prignalo me je, poglejte, ko hiša gori, se ne šepeta na uho. Leta in leta poskušam v sodstvu uveljaviti neka principna načela, vsaj kar mene zadeva, leta in leta pišem, izražam se klasično, zadnjih nekaj let, ko so ti razni postopki zoper mene eskalirali, da se vsak dan uvede nek disciplinski ali etični postopek in tako naprej … Ocenil sem torej, da je potrebno spremeniti način govorjenja in izražanja. Če bi bil gospod Krivic kdaj pod takimi pritiski v življenju, bi on uporabil enake besede, nekateri imajo v tem sistemu srečo, da se jim to ne dogaja, nekateri je pač nimamo.

Še en citat Krivica; 1.000-krat hujši problem našega sodstva so nekateri dobri prilagodljivi sodniki kot pa en neprilagojeni, svojeglavi Radonjić, da o prejšnjem nestrokovnem izživljanju nad Novičem niti ne govorim. Človek bi mislil, da je za vas sodnike dovolj, da imate v Sloveniji, ki je demokratična država, službo in trajni mandat …

Torej to načelo delitve oblasti je preprečilo vdor politike v sodstvo, hkrati pa onemogočilo ureditev neznosnih razmer v samem sodstvu, kjer so sodniki pod pritiskom, če komu niso po volji zaradi tega ali drugega razloga. Ne bom rekel, da sem vse do sedaj storil optimalno, gotovo sem delal tudi napake, vendarle vidite, Milku Noviču je razsojeno v zelo težkih pogojih, vsi, ki so brali sodbo, se strinjajo, da je napisana odlično. Ali je bolj pomembno, kako strokovno je napisana sodba ali kako se izražam? Prav nihče do zdaj nič ni povedal, da sem recimo v tako težkem primeru v rekordno kratkem času, v štirih mesecih, zadevo zaključil. Vsi vemo, da je tu zastaralni rok dveh let, absolutno strokovno hitro, kot v drugih primerih, sem tu razsodil. Vedno sodim strokovno in hitro, nihče pa mi nikoli ni izrekel nobene zahvale, personalni svet višjega sodišča ves čas ugotavlja samo, da sem slab sodnik, dajejo se mi slabe ocene, na etični komisiji me pošiljajo v disciplinske postopke. Nenehno moram pisati razna poročila predsedniku sodišča in drugim, medtem ko nekateri, ki so v sodstvu privilegirani, lahko tudi v šestih mesecih napredujejo iz strokovnega sodelavca v okrožnega sodnika, če so blizu Pogačniku in njemu podobnim. Ne gre zame, ali sem kultiviran ali ne, gre za neke sistemske nastavke, ki bi bili popolnoma enaki, če bi se jaz obnašal popolnoma drugače.

Ni bilo vedno tako, še pred nekaj leti je bilo drugače. Imeli ste veter v jadrih, bili med vodilnimi sodniki, predavali na Brdu v tujini; zakaj ste se sploh odločili za takšen korak?

Deset let nazaj sem dobival visoke ocene, bil sem vrhunski in odličen sodnik, zdaj pa sem kar naenkrat med najslabšimi. Takrat sem opozoril na nekatere stvari tudi v razpravni dvorani in prišel navzkriž z določenimi osebami, ki so visoko rangirane zaradi sorodstvenih razmer v tožilstvu in sodstvu. To se je prelomilo in moja pot je šla navzdol. Dvakrat sem kandidiral za višje sodišče, čeprav sem imel najboljše pogoje, me nisi izbrali. Vedno bolj so mi nižali ocene, vse to je pustilo posledice na zdravju, zato se trenutno nahajam na štiriurnem delavniku. Kratko malo, jaz vidim razloge v tem, da sem se uprl tem nekim modusom, ki v sodstvu potekajo desetletja pri kadrovanju, pri zaščitenosti nekaterih oseb, ne glede na to, kakšni so in kaj počnejo. Zato sem, kakršen sem, povlekel tudi precej napačnih potez v tem svojem stanju psihičnih stresov, kar pa se seveda ne odraža v razpravni dvorani. Tam se kontroliram.

Sprašujete me, kaj sem povedal 17. aprila in zakaj, če prav razumem. Enako je naredil ddr. Jaklič predvčerajšnjim. Ko je pojasnil neka ozadja pritiskov s strani konkretnih ustavnih sodnikov, da sprejme drugačno obrazložitev. Poglejte, po zakonu o kazenskem postopku kazenski sodnik mora na kratko povzeti vse razloge, ki so vplivali na sodno odločitev. Ključnega pomena tu so bili pritiski, ki so opozarjali na to, da Novič ne sme biti oproščen, to sem moral poudariti, to je ključno v tem primeru. Beli ovratniki so iz svojih pisarn odšli na ulice in začeli prelivati kri. Globoka država je prakse kraje denarja prenesla na ulico in začela obračunavati z državljani kar neposredno. To je amerikanizacija. V Belizeju in Salvadorju si ljudje ne upajo na ulice. Lahko bi zdrdral svojo obrazložitev sodbe, kot že 3.000-krat doslej, a mi je moja vest dejala, da moram to povedati na glas, saj drugače ne bi izpolnil ne svoje sodniške ne svoje človeške dolžnosti.

To, kar pravite, je šokantno, žalostno in presenetljivo …

Vi veste, da je bil Jamnik ustreljen in da je bil Plavec tik pred tem, da bo ustreljen. To je resnično.

Žal, kot kaže, je. Žal, kot kaže, je.

To ni moja fantazija, kot piše ta visoki politik, da se grem teorije zarote. Ljudje so izgubili življenje na tem Kemijskem inštitutu. V zadevo so vpletene največje firme kemijsko-farmacevtskega lobija in ljudje, ki imajo svoje sorodnike v najvišjih strukturah odločanja.

So njihova imena v spisu?

Seveda so.

Potem smo očitno še pred večjim problemom …

Če bodo tisti, ki odločajo v politiki, stopili na prste članom globoke države, jih prepričali, da je dovolj, da bogatijo na račun prirejanja državnih razpisov, da ne padajo žrtve po ulicah, tedaj bo cilj dosežen, preprečeno bo, da Slovenija postane država tipa Gvatemala. Če pa državne strukture ne odreagirajo tako, kot je treba, bodo te zaledne strukture dobile popolnoma jasno sporočilo. Vi dobro veste, da je na tekmi nogometne reprezentance Slovenije zdaj že obsojeni na prvi stopnji, vodja slovenskega narkokartela, sedel v častni loži v družbi … Poglejte posnetek prenosa in se prepričate, koga, 15 metrov stran od predsednika države. To so elementi, ki dokazujejo, da je država zdaj ravno v primeru Novič pred odločilnim korakom, ali bo to vrsto dogajanj zamejila na neke neškodljive kabinete, kjer se zlorablja skupni denar, in to ni tako zlo, to se dogaja tudi na Finskem, v sodobni državah, vse povsod se zlorabljajo sredstva in obstaja globoka država. Vendar pa v državah, kot je Mehika, ti karteli preidejo na delovanje ulice, pobijejo na ducate državljanov, medtem ko policisti sedijo v policijskih postaji. Vzpostavljen je nek modus operandi, kjer državljani nimajo neke osnovne varnosti.

Odmeva tudi primer Janković. Kaj ti ljudje imajo, da so pred sodno vejo oblasti tretirani drugače kot preostali državljani?

Poslovne prakse družine Janković odstopajo od normalnega, jaz tega ne morem komentirati, jaz trdim, da je to tipičen mehanizem sodobnega sveta, da danes v naddržavnem obstoju multinacionalk, ki imajo več prihodkov kot država Slovenija, enostavno na prostem trgu ne moreš funkcionirati pošteno. Sistem je tako absurden, da enostavno na tem trgu ne moreš poslovati drugače kot na meji zakona, na rezilu noža, on the edge, kot pravijo. Če je to res, mi družini Janković nimamo česa očitati, dela se jim krivica. Funkcionirajo tako, kot morajo funkcionirati, glede na razmere. Ne bom trdil, da jih je potrebno pustiti pri miru, zamujati z vložitvijo dokazov, dokler ne zastarajo. Želim pa, da se država loti tega problema širše, da vzpostavi neka realna merila, kajti ta optika zastarelih konservativnih moralnih izhodišč v sodobnem svetu nima zaslombe v realnosti.

T. F.

  • Jan Kovalski

    “Povsem drugače ve o njem povedati Miha Konič, …”
    Miha Kunič, popravite napako.

    “VIP-loža: poleg Bratuškove in Jankovića v Stožicah tudi Dragan Tošić
    Tam sta bila tudi nova predsednica vlade Alenka Bratušek in ljubljanski župan Zoran Janković, prvič pa so na kaki nogometni tekmi videli tudi novega ministra za šport Jerneja Pikala. Med VIP-gosti so opazili tudi Tošićevega odvetnika Marka Bošnjaka iz znane odvetniške družbe Čeferin.

    Predsednik republike Borut Pahor se je častni loži včeraj izognil, ker si je želel tekmo ogledati skupaj s sinom Luko, pravila evropske nogometne asociacije Uefa pa mladoletnim osebam prepovedujejo vstop v VIP-lože, zato sta zunaj ostala oba.”
    https://siol.net/novice/slovenija/vip-loza-poleg-bratuskove-in-jankovica-v-stozicah-tudi-dragan-tosic-303208

    • VERZIFIKATOR

      Res, ubožec brani strica Janka,
      s tem pokaže, kakšne sam je baže,
      brez potrebe se še sam umaže,
      meja kriminala res je tanka.

    • Ehnaton

      Kar nekaj globoke države vsebuje gornji opis, katere vezivo v tem primeru je vplivna odvetniška družba Čeferin in za katero ni značilno le obvladovanje ustavnega sodišča, UEFE, sprega s praktično vsemi političnimi opcijami ter zastopanje raznoterih kriminalcev, temveč še vse kaj drugega, skrito očem javnosti. Radonjić pa po eni strani kot vitez v boju z mlini na veter po drugi strani pa nikakor nenaklonjen starim ideološkim vrednotam ter balkanskim praksam. Jankovićevih kriminalnih rabot pač ni mogoče opravičevati s “konservativnimi” moralnimi stališči v sodobnem svetu. Za takšna dejanja greš v zapor tudi v Ameriki, če pa se temu izogneš zaradi denarja s katerim si lahko pravico kupiš pa to posega v povsem druga merila.

    • tomven

      Res je, braniti barabo jankovića je preprosto nesprejemljivo. Zakon in pravila so jasna, če dela drugače od njih, je kriminalec. Še huje je, da izkorišča za kriminal državo, ki ga pri tem brani. Kako bi bilo, če bi vsi tako poslovali…. Tukaj ga je Radonjič res pihnil.

    • murgl

      Nič jih ne opravičuje. On samo pove, da tako funkcioniranje ” … tipičen mehanizem sodobnega sveta, da danes v naddržavnem obstoju multinacionalk”. V zadnjem stavku pa poudari:
      “da se država loti tega problema širše, da vzpostavi neka realna merila, kajti ta optika zastarelih konservativnih moralnih izhodišč v sodobnem svetu nima zaslombe v realnosti.”

    • Dragan Krstič

      Jan, nimaš prav. Tošić je tajni agent SOVE in varnostnik naših najvišjih levih politikov. Da je Srbija pravna država je pa razvidno iz tega da Tošićev šef Šarić že nekaj let ždi v zaporu.

  • Free

    Da bi pa pisec vsaj enkrat oziroma petkrat za seboj prebral IN POPRAVIL zafušane besede in stavke…. to pa ne ? Študentska posla… kot večina člankov po SLO portalih.

    • Felikss_AH

      In od celega

      • Rožle

        — samo res .. še en lewaški čudak …
        .. ta pa ima od l. 2014 vse skupaj zbitih 59 komentarje

        • Felikss_AH

          Vaerjetno je sam bolj zbit… mislim zabit

  • Jethro Tull

    Slabmu kurcu tut kocina dela probleme!!

    • rubec

      Spelsemajmun

      • Rožle

        .. ta je pa pa od l. 2015 in vse do danes ..
        naštepal rekordnih 25 komentarjev .. res kaj vse lewak zmore

      • samotoje

        Čakaj, rubec, Spelsemajmun je na tem mestu iznesel tako silno modrost, da bi še Žižek vkup zlezel pred njo.

    • Janez Mayer
    • Felikss_AH

      Osebna trauma ??

  • VERZIFIKATOR

    Kemik Harij

    RADON NIČ (Rn 0)

    Naš laboratorij je ogróžen,
    presodite vendar kot sodniki,
    slišijo se po hodnikih kriki,
    ves sistem da v kratkem bo povožen.

    Radon nič je izotop nekakšen
    plina žlahtnega, ki vse razkraja,
    radon nič nam naglo ven uhaja,
    kdo bi mislil, element pa takšen.

    Vnovič vse odklone je pokazal,
    vsakič znovič radon nič razkriva,
    da sistemska je napaka kriva,
    naš sistem docela bo zamazal.

    Smo kalili ga, le presodite,
    naš spočel ga je laboratorij,
    v kaj sprevrgel se je, v nočni mori
    se pojavlja, da zato ne spite.

    Kot sodniki moramo soditi,
    element sistemu je nevaren,
    za eksperimente silno kvaren,
    česa je sposoben narediti!

    Radon nič mutacija je, grožnja,
    zdaj po vsem sistemu se šopiri,
    kaj če še na druge se razširi,
    bo reakcija verižno-krožna!

    Radon nič na glavo vse prevrača,
    žganjekuho nam že uničuje,
    maslo še za silo mu kljubuje
    in pogača v peči se obrača.

    Radon nič povprek vse uničuje,
    kaj storiti nam je, presodite
    in sodniki v stvari tej bodite,
    kaj bo, kmalu če ne obmiruje?

    Elementa tega nam razkritost
    kemijski sistem lahko uniči,
    zaustavite ta plin pri priči,
    takšna je pristojnost, zakonitost!«

    Ne pomaga, radon nič deluje,
    nanj reakcija verižna vsaka
    pokazala bo, da ni napaka,
    razgradi sistem se v nič brez muje.

  • Fosa Stefan

    spostovani gospod sodnik, upam,da boste se naprej pokoncni, splace se marsikaj prestati, dobro in posteno delo ne bo pozabljeno in nima cene, ……in kucan in zemljaric in jankovic nimajo denarja, da to kupijo,…lahko pa bo vecno sram acetata, kneza,…… da so z lazjo branili pok varjenega nesposobnega cmerarja,…..
    Toda v tej izjavi se skriva veličina NJEGOVE vere, ZNANJA in nepopostljivosti (saj vemo, da je lopov, pokvarjenec laznivec, ker je nas ne sme biti obsojen, obsodite kogar koli, makar nedolznega, samo nasega ne,…KDO BO PA POTEM KRADE in LAGAL ZA NAS)kajti če bo pravični »v svoji veri živel«, pomeni, da gre naprej, ne glede na to kakšna je pot: strma ali položna, gladka ali polna ovir. Kajti vera
    je tisto, kar mu daje moč, smisel življenja. In zakaj človek izgubi smisel življenja in življenjsko moč: »Če se kdo napihuje, njegova duša ne bo trdna sama v sebi.« Ni greh, če ne zmoreš, bodisi zaradi starosti, bolezni ali službe. Greh je če nočeš, če si len, ali pa si domišljaš, da ne potrebuješ, ker si popoln, ker ti gre trenutno dobro. Taka duša ni trdna sama v sebi.

    NI SRAMOTA
    SESTOPITI IZ NAPAČNE POTI, SRAMOTA JE NA NAPAČNI POTI VZTRAJATI.«

  • Jan Kovalski

    Medtem ko se slovenska levica navdušuje nad ameriškimi žvižgači pa se nad slovenskimi zmrduje in jih grobo napada. Da jih naštejem nekaj:
    1) Ladislav Troha – vojak
    2) Radonjić – sodnik
    3) Iztok Kustec – policist
    4 Blaž Mrevlje – zdravnik
    5) Jaklič – Ustavni sodnik

    1) So ga popolnoma popljuvali in mu pripisali, da se je sam ugrabil, čeprav za to ni dokaza
    2) So mu pripisali, da je izgubil razsodnost, ker je oprostil Noviča in povedal o pritiskih na njega
    3) Ga te dni mečejo iz službe ker je dve leti opozarjal na napake v policiji
    https://sobotainfo.com/novica/slovenija/policist-ki-je-ze-razburkal-javnost-tokrat-s-posnetki-okrvavljene-sobe-za
    4) Ga UKC toži ker jim je prihranil (to jim ne paše) veliko denarja in ker je sodeloval v parlamentarni preiskovalni komisiji v zvezi z žilnimi opornicami. Je že odšel v tujino.
    https://siol.net/novice/slovenija/prihranil-jim-je-2-5-milijona-evrov-niso-mu-rekli-hvala-zdaj-pa-ga-tozijo-video-507493
    5) Ga obsojajo da je brezveznik, ki žali druge sodnike in piše ločena mnenja

    Quod licet Iovi, non licet bovi

    • dež

      Ne želim polemizirati okrog tega, ampak Troha zagotovo ne spada ta seznam.

      • Lustrator

        Definitivno. No, še dobro, da ni naštel Šiška.

    • KAPIBARA

      Edinole v SLO so prijavlitelji kaznivih dejanj, opozarjanje na rabote drugih KAZNOVANI- sankcionirani, med tem so pa kršitelji še “nagrajeni”: Jaša Z – Trojanski konj v NLB…

  • sloustava

    Ce bi vi, spostovani g. sodnik, imeli nas spis pred 23 leti, ne bi jaz in moja druzina trpeli 19 (devetnajst) let. Z vso odgovornostjo trdim, da je bilo s strani nasprotne stranke podkupovanje sodnic (e)! En sam nezahteven primer je imel 28 obravnav, vse so zastaranja. Poznam sodnisko kliko do obisti in se vam zahvaljujem za pokoncnost ! Prekleti denar, kucanizem in bavcizem! Zla nase domovine!

  • antimur

    Vsak kdor želi lahko iz vseh neštetih “naključjih” ugotovi, da je Kučanova rdečezvezdaška banda krivec vsega zlega v Sloveniji. Zato bo zame Kučan vedno samo smrdljiv izdajalec in zločinec, krota antislovenska , lažniva in spletkarska.

  • AlternativaZaSlovenijo

    Nekje v SP je napisano: ” če pravični pade sedemkrat(v prenesenemo pomenu mnogokrat) se bo sedemkrat pobral. Krivićni pa se bo pogreznil v blato. Saj zadeve se premikajo. Hvala Bogu za pokončne ljudi.

  • IZBIRA

    sLOVENIJa partizanska država. V ta pojem spada vse kar sporoča intervju.

  • Unikatna

    ” me je že četrti dan začel blatiti po medijih in ravno po tistih medijih, ki so lastniško povezani s temi strukturami, ki nalegajo na tega vplivnega človeka. V Sloveniji je obstajalo doslej med 25 in 30 parlamentarnih strank, a je to edina stranka, ki me je napadala in edini visok funkcionar. To ni zmotilo nobene druge politične sile, razen te.”

    Zelo dober intervju! Zanimivo bi bilo izvedeti ime in priimek tega človeka!

    • Andrej, Miha ali Jure

      Požar bo najbrž kle objavil, ko bo cajt.

  • Andrej

    Gospod Radonjić, spustili ste duha iz steklenice. Ne bo hotel več nazaj, ne bomo dopustili.

  • Stajerka

    …..kdor ima kanček logike in zdrave kmečke pameti, ta dobro ve, da glede na predstavljena dejstva v primeru Jamnik, zadeve NE sestavljajo celote……ta tragedija ima po potezah sodišč in tožilstva, več vprašanj kot odgovorov……in obsodba Noviča je ta vprašanja samo utemeljila in potrdila, da tukaj deluje sam vrh mafije……
    …..gospod Radonjič je eden redkih, ki ne proda svojega znanja in pokončne drže…..žal bo za to plačal visoko ceno……bo pa ostal zvest sam sebi, vsem (tudi globoki državi) lahko brez slabe vesti pogleda v oči in jim s tem vzbuja še veliko večji gnev in nelagodje……
    ……….no, za na vrh se pojavi Iranec……v Slo se opere 1 milijarda za Iran……lewaki obnovijo sodelovanje z Iranom…..ko spomniš na dogajanje z odpadki na Vrhniki in štalo v Sovi, potem je vprašanje delovanja globoke države nesmiselno, potrebno se je vprašat kje in kdaj, če sploh, se bodo ustavili??……

    • Janko Gedlicka

      Upam le, da mu bo ta intrevju le nekoliko pomagal. Malo bodo popustili prijem klešč okrog njega.

  • althar

    Ko se rdeča greznica bavconskega pravosodja za hip razgali, zasmrdi do neba.

  • Stajerka

    SUM KORUPCIJE NA TVS: DAMJANIĆEVA ALI JANKOVIĆEVA NINAMEDIA?
    Peter Jančič | 21/10/2019 | Politika, trend | 2 Comments

    https://spletnicasopis.eu/2019/10/21/sum-korupcije-je-ninamedia-damjaniceva-ali-jankoviceva/

  • Felikss_AH

    Tole je prvo pravo javno in avtentično pričanje o mafijski državi Sloveniji, poleg onega filmskega iz serije Sopranos ko Tony Soprano v eni od nadaljevank omenja tri države v Evropi kjer se da opraviti “posel”… in seveda ena je Slovenija. Ne vem če je pa tale intervju pretresel Slovenijo… mene ni… še manj pa tiste ki so že imeli opravka s Kriminalnim Krivosodjem. Neverjetno je edino to da se je našel nekdo iz te branže ki je zmogel korajžo in predrznost da se je temu uprl… in s tem šel še v javnost. Hudič je pa v temu da iz tega ne bo nič… iz preprostega razloga ker folk ne bo jurišal na Krivosodno Bastille-o in opravil z njimi tako kot so počeli takrat v Francoski Revoluciji… nobene revolucije ne bo… Radonjič bo ostal sam brez prave podpore javnosti… še manj pa institucij.

    Kar zadeva njegovo izjavo o Jankoviću… mislim da ste to napačno razumeli vsi! Jaz sem to razumel kot… in stavim da je tako mislil tudi Radonjič… Jankoviću se dela “krivica” v smislu da so drugi še daleč večje barabe, pa niso praktično niti omenjani. Konkretno tile iz tega procesa… a sploh kdo tu ve kdo so te, poleg poslovnega kriminala, dobesedno tudi morilske tolpe Kriminalcev Globoke Države. Jankovići, če se ne motim, vsaj ubijali niso nikogar… Slovenski Kriminalni Elitni Mrčes pa je do sedaj zagotovo pospravil še koga poleg Jamnika. Že en Zemljarič bi si zaslužil desetkrat več javne “slave” kot barabin Janković… pa se ga omenja samo tako mimo grede tu in tam… moralo bi se ga pa dobesedno pribiti na gredo… z rjavečimi žeblji.

    Toliko o temu ko ste skočili na Radonjiča in se mu obesili na nekaj kar ste napačno interpretirali. Tudi če slučajno ni tako kot sem predstavil… dokaz kako folk ne zna ceniti tiste ki se žrtvujejo za neko stvar. Zadeva je tektonskega pomena… vseeno se pa najde tudi kašen loj ki se obesi na “zafušane besede in stavke”… kako tipično v ljudstvu ki samo nima ne volje ne jajc da vzame vile v roke in se upre z silo. Za vzgled si lahko vzamemo Rumene Jopiče in Katalonce na primer… in verjetno bi se spet našel kakšen iz “zafušane besede in stavke”… in se raje “posvetil” picajzlanju z neko “pripombo”… v stilu da nimajo zlikanih hlač, ali kar koli še drugega

    • rubec

      *******

  • Andrej, Miha ali Jure

    Droga je balkan, Slovenija-Črnagora, biznis.

  • KAPIBARA

    Kot sodnik porotnik, z njim sodeloval v enem večjem primeru. Korekten Pravičen sodnik..

  • Borut Stari

    T.F. bi priporočil, da vedno pred oddajo v objavo napisano prebere. Prav tako lektorju, ki tega prispevka ni pregledal, to ni v čast.Slovničnih in tiskarskih napak kar mrgoli. Zaradi tega, je napisano težko prebavljivo.

    • J.Smith

      Vzemi si Dulcolax pa bo slo

      • rubec

        Ta bi rabil Quadrolax.

        • J.Smith

          He he, dobra!

      • Borut Stari

        V sedmih desetletjih življenja v socialistični družbeni ureditvi spoznaš, da podobne oddaje in objave večinoma služijo za zavajanje sovražnika.

  • Borut Stari

    Vse kar ni omenjeno v izrečenem in napisanem se imenuje KONKRETNO. Polno okoli v sredici pa nič.

    • J.Smith

      Felikss je kr dobr napisu – “… in verjetno bi se spet našel kakšen iz “zafušane besede in stavke”… in se raje “posvetil” picajzlanju z neko “pripombo”… v stilu da nimajo zlikanih hlač, ali kar koli še drugega”… manj se nacejaj in sam ukreni kej “KONKRETNO”

      • Borut Stari

        T.F. je napisal le .tisto kar je izrečeno.V napisanem je preveč napak, da bi bilo dobro napisano.Bolje rečeno natipkano.

        • J.Smith

          A si kdaj pomislu da so picajzli in picajzlanje tud napaka – narave

          • Felikss_AH

            Napake ne mislijo!

          • Rožle

            In če sam sebi pravi STARI bo to že držalo ..

  • Janko Gedlicka

    Globoko spoštovanje in hvaležnost čutim do sodnika Radonjiča.
    Sicer pa, ali kdo ve, kako je bilo s pritožbo odv. Francija Matoza zoper tisti del sodbe gospoda Radonjiča, s katerm ga je spoznal za krivega žaljive obdolžitve, sicer pa njega in Janšo oprostil glede krive ovadbe zoper tožilko Hrastarjevo. Na internetu sem prebral, da je napovedal pritožbo in se skliceval na prakso ESČP in celo našega US. O tem da je pritožbo res vložil in kako je bilo o njej odločeno pa nisem nič našel.

  • Beli Sneg

    Pahor se pa ukvarja z dnevom odprtih vrat…navalite folk pogledat njegovo palačo. Pa seveda njegovo lepoto, predvsem tisti ki ne vidite na istagarm. Popoldne pa solarij, pa malo teč… pa bo dan mimo. Ob razpadanju zdravstva, sodstva, opankarjevih krajah….je on kar tiho. To niso njegove skrbi.

    • macon

      Borat že ve, kdo mu maže marmelado na kruh in komu odgovarja. Ne, to niso sleherniki in ta družba, on je vendar privržen levemu bratstvu, ob kriminalu in korupciji na glas molči.

  • xtc

    Vse kar je Radonjič povedal drži.
    Seveda se da razbrati iz zadeve do je “tisti” politik-gre za Golobiča in kjer je Golobič je tudi Kučan,torej se ve,da ne bo policija ne tožilstvo naredilo nič še sploh zato ne,ker je cela zadeva polna Udbašev ali njih otrok z Kuničem vred.
    Zakaj so Kučan &Co z Golobičem,dali spucat jamnika je veliko vprašanje,zelo verjetno povezano z Udbo in šmuglom mamil,kot so to počeli za časa SFRJ z diplomatsko pošto ter eksploziva ipd stvari.
    Kaj konkretno je Jamnik naredil tej druščini se ne ve,je pa zelo sumljiva njegova žena in nje vedenje ter njena služba na udbobanki v Frankfurtu,vedenje pove to,da je bila verjetno s strani Udbe dodeljena za “pazenje” na Jamnika,da nebi “zašel” skratka poročena “po službeni dolžnosti”.
    Seveda pa je drugo vprašanje zakaj “utopitev” Noviča za vsako ceno-kaj Novič ve in molči in kaj jim je Novič storil ,da je taka zamera,kajti nobene logike namreč ni,da bi Novič ubil nekoga s katerim ni nikoli bil v konfliktu. torej je v zadevi veliko sivih con kjer ni še odgovorov.

  • Franc Bizjak

    Za nas, ki imamo komuniste za izključno gangstersko organizacijo nič novega in nič presenetljivega.

  • macon

    “Poslovne prakse družine Janković odstopajo od normalnega, jaz tega ne morem komentirati, jaz trdim, da je to tipičen mehanizem sodobnega sveta, da danes v naddržavnem obstoju multinacionalk, ki imajo več prihodkov kot država Slovenija, enostavno na prostem trgu ne moreš funkcionirati pošteno. Sistem je tako absurden, da enostavno na tem trgu ne moreš poslovati drugače kot na meji zakona, na rezilu noža, on the edge, kot pravijo. Če je to res, mi družini Janković nimamo česa očitati, dela se jim krivica. Funkcionirajo tako, kot morajo funkcionirati, glede na razmere. Ne bom trdil, da jih je potrebno pustiti pri miru, zamujati z vložitvijo dokazov, dokler ne zastarajo. Želim pa, da se država loti tega problema širše, da vzpostavi neka realna merila, kajti ta optika zastarelih konservativnih moralnih izhodišč v sodobnem svetu nima zaslombe v realnosti.”

    Zadnji odstavek je zanimivo opažanje duha časa, ki se ne trudi vzpostavljati moralne in etične pozicije glede Jankovićev. Ti osebki uspevajo v spregi z levo režimsko strukturo, ki pohablja in prikrojuje zakone in podsisteme v svojo korist, ter nimajo niti najmanj skupnega s svetom nadržavnih multinacionalk in milijard, ki se vrtijo v njihovem poslovanju. Gre enostavno za vaške lopove, ki so zlezli na vseslovenski nivo in zato delajo temu primerno lokalno škodo.

    • rubec

      Hehehe. Z moje strani kot vedno pronicljivemu maconu oznaka, +10.

      • Rožle

        hmm .. iščem ta tvoj post pa je le ta čudežno izginil ..
        ???????????????????????????
        rubec J.Smith • 10 hours ago

        Ta bi rabil Quadrolax.

        • rubec

          Removed. Dont askmi uaj.

  • yoni 269

    In kje so dokazi ?

    • rubec

      A da si bebo? Hahahahaha, a se ti malce zajebavaš?

      • yoni 269

        Mislim da se tisti ki izjavlja nedokazane trditve heca? Le zakaj to počne ?

        • pajot

          majmun. po slovensko cepec.

  • rabbit

    Intervju, ki je samo potrdil tisto, kar jaz že dolgo vem. O tem pišeta Rado Pezdir in Igor Omerza, ampak slovenski narod je preveč navezan na razne Kmetije in podobne bedarije in sploh ne ve kaj se okoli njega dogaja, zato pa nam vlada mafija. Tako je tudi na Malti in po umoru novinarke Daphne Caruana Galizie, so se ljudje spraševali začudeno kako je to mogoče, tudi pri nas pride to na vrsto, zato Petra Janša po pameti pazite nase.

  • montyamp

    Z atentati bo konec takrat ko bo izenačen rezultat .
    Danes imamo cca 10 : 0 za murglosrbijo .
    K*R*A*M*B*E*R*G*E*R*-S*L*I*V*N*I*K*-G*O*L*U*B*-J*A*M*N*I*K-K*O*K-……………..
    Dajte že pijačo lovcem ,kaj šparate ?!

  • samotoje

    Z Radonjičem sem se srečal enkrat na začetku njegove kariere zaradi nepomembne zadeve. Ostal mi je v spominu, ker je deloval zelo profesionalno, hitro in učinkovito. Kot porotnik nisem naletel na nobenega takega, žal. Z njegovim stališčem do načina Mafijankovićevega delovanja se ne strinjam, ima pa prav, ko govori o delovanju multinacionalk. Kar pa nima nobene zveze z balkanskimi posli ljubljanskega mafijca. Če bi optiko moralnih izhodišč (ki po mojem niso konservativna, ampak univerzalna) prilagajali realnemu svetu, smo na civilizacijski nuli.

  • Olga101

    To, da je morila globoka država – udbomafija, je vsem jasno! Jamnika in Krambergerja!

    • JANEZ GUS

      Če še starši od Jamnka ne obtožujejo Noviča in trdijo ,da ni kriv.Komunistični zločinci pa se sprehajajo na svobodi.

  • Dostmamrecesijeinpičkarije

    Žalostno, da 2019/2020 v zaporih sedijo ljudje, ki so popolnoma nedolžni. Udbomafija uspešno deluje.

  • JANEZ GUS

    Sramota za ta komunistični peskovnik,da nam še vedno sodijo komunistični sodniki vzgojeni v zločinskem bavconovim revolucionarnem pravu.To je treba internacionalizirat.Povabit na okroglo mizo sodnike z demokratičnih držav in tiste par naših,ki jih komunizem ni uspel oprat možgane.Samo tako lahko to sodniško bedo ponesemo iz peskovnika.Povedat je treba,da se krši ustavo,da poštene sodnike šiknirajo,da se ne spoštuje odločb EU sodišča……………

    • macolagobec

      Jap, in kdo bi bil po tvoje najbolj poklican za to, da stori to, kar ti predlagaš? A ni po 30 letih “demokracije” že kar malo prepozno za vse skupaj? Kako to, da so naši vrli in dobro plačani politični varuhi naše demokracije tako pasivni?

  • neukročen

    Me zanima če si Radonjič upa tako racionalizirati specifične poslovne prakse jankovićevega klana družinskim članom mrtvih neplačanih podizvajalcev iz Stožic. Če si kriminalec si kriminalec in sodnikovo delo ni da filozofira o tiskanju denarja in multinacionalkah in blodi da vsi kradejo, ampak da sprocesira kriminalce.

    To me je zmotilo, drugače me prav zanima kako bodo zdaj to pometli pod preprogo. Me pa sicer osebno zgodba prav dosti ne preseneča, konec koncev je to klan kjer je pahorjev osebni zdravnik v resnici bil zdravnica ki je posiljevala bullmastife, dokler je niso ubili, ljudem so pa prodajali zgodbo o podivjanih bullmastifih. Je Meglič že dobil odškodnino ?

  • macolagobec

    Kako veliko težo ima Hanzi TV, a ne ?

  • Franc Vidrih

    Slovenijo lahko rešimo samo, če onesposobimo voditelje globoke države. Enega okupatorja, tako imenovane JNA, smo že pregnali leta 1991. Zdaj so na vrsti njihovi pomagači, ki še kar rovarijo po Sloveniji. REŠIMO SLOVENIJO in Slovence!

  • šmentanamuha

    Čas pogumnih je tu. In spoštovano sodnik Radonjić je pokazal, kaj to pomeni.

  • EGIDIJ KOZJEK

    globoka držav je dobesedni prevod iz angleščine DEEP STATE. SLOVENSKA BESEDA ZA TO POČETJE PA JE PODZEMLJE MAFIJSKO PODZEMLJE SATANISTIČNO PEDOFILSO MORILSKO PODZEMLJE. POD ZEMLJE ALI HUDIČI

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!