fbpx

So prispevek na RTV hoteli cenzurirati, kot so to počeli pri Golobovi plači?

Miran Videtič in dr. Peter Gregorčič (Foto: zajetje zaslona)

TV Slovenija je zaradi zapisa odgovornega urednika Mladine sodelovanje z Mladino prekinila, o tem pa je TVS v prispevku javnost tudi obvestila. Kar pa je šokiralo gledalce, je naslednje, voditelj prispevka na RTV je namreč izrecno poudaril, da so prispevek objavili po navodilu odgovorne urednice, to pa je vzbudilo vprašanja, po čigavih navodilih so se ravnali doslej in ali je morda prispevek kdo želel cenzurirati? V preteklosti je namreč informacija o cenzuriranju določenih prispevkov s strani RTV že prišla v javnost, zaradi tega pa naj bi direktor TVS sprožil tudi notranjo preiskavo.

V preteklosti je bil na podlagi dokumentov in dejstev razkrit resnični politični aktivizem vpletenih novinarjev in urednikov državne RTV Slovenija, ki se za zaščito svojih političnih “botrov” in političnih preferenc ravnodušno poslužujejo direktne cenzure informativnih oddaj, laži pri prikrivanju informacij, kot so to počeli pred volitvami s plačo Roberta Goloba in njegovo dohodninsko napovedjo. Da je bila takrat cenzura namerna je takrat na Planet TV potrdil tudi predsednik programskega sveta RTV, Peter Gregorčič, ki je takrat povedal, da so se poročanju o plači Roberta Goloba na RTV Slovenija izogibali, ker so “prijatelji”. Toliko o objektivnosti in nepristranskosti.

Preberite tudi: [Video] Aktivistični novinar RTV v bizarnem izpadu nehote razkril, da je njihov “kampf” le predstava za javnost

Prispevek objavljamo po izrecnem navodilu odgovorne urednice informativnega programa TV Slovenija Jadranke Rebernik,” je voditelj oddaje Dnevnik na TV Slovenija Saša Krajnc napovedal prispevek o odpovedi poslovnega sodelovanja TV Slovenija z Mladino zaradi zapisa odgovornega urednika Mladine Gregorja Repovža, v katerem je pozival k očiščenju zavoda in odpuščanju novinarjev. V zvezi z omenjenim dogodkom in številnimi očitki, da je nekdo želel cenzurirati prispevek Gašperja Petovarja, je po poročanju Siola direktor Televizije Slovenija sprožil notranjo preiskavo. Izrecni poudarek nad objavljanjem prispevka po navodilu odgovorne urednice, se postavljajo vprašanja, ali ni običajna praksa, da novinarji delujejo po navodilih nadrejenih urednikov in ali je kdo želel preprečiti objavo prispevka.

Cenzuri določenih informacij pa nismo priča prvič
Spomnimo, da to ne bi bil prvi primer cenzuriranja določenih prispevkov in informacij. Konkretno je šlo v preteklosti za ekipo Odmevov in razjasnjen primer prikrivanja zgodbe o Golobovi dohodninski napovedi, ki je bila predvideva na določen dan, vendar je bila iz nepojasnjenih razlogov prestavljena na nekaj dni kasneje. Devet dni pred volitvami sta dnevni urednik Odmevov Aleš Malerič in voditeljica omenjene oddaje Tanja Starič cenzurirala prispevek o plači oziroma dohodnini Roberta Goloba, predsednika Gibanja Svobode, ki ga je takrat za Odmeve pripravil novinar Gašper Petovar. To je naknadno na Planet TV med oddajo Slovenija izbira javno razkril Peter Gregorčič, predsednik programskega sveta RTV.

@mitjairsic

#RTV #RTVSLO #Golob robertgolob, gibanje_svoboda, #noviobrazi #volitve22

♬ original sound – Mitja Irsic

Seveda so novinarji po zmagi leve opcije na volitvah Gregorčiča napadli, češ da nad njimi izvaja “nedopusten pritisk” vendar je kasneje njegove besede tudi z dejstvi potrdila prav  odgovorna urednica Jadranka Rebernik,  pod vprašaj pa postavila tudi njihovo novinarsko profesionalnost v smislu preverjanja informacij.

Tanja Brkić