Državljan K. – Vili Kovačič, ki sporoča Slovencem: “Pogum za razum, drugi tir mora pasti!”, je v nekaj točkah strnil, zakaj je tako proti vladnemu “zlatemu tiru”. Kovačič je sicer prvopodpisani pobudnik pod zahtevo za referendum, saj je prepričan, da je “vztrajanje koalicije na premisah tega zakona namreč za Slovenijo ekonomsko škodljivo, za koalicijo pa je politično kratkovidno početje”.
Vili Kovačič, ki ga poznamo kot nadvse aktivnega Državljana K., je prepričan, da je vladni drugi tir dejansko slepi tir za Luko Koper, “saj nas bodo zaradi prepočasne izgradnje prehiteli Avstrijci iz severno-zahodne smeri”.
Vladni drugi tir ukinja suverenost Slovenije
Neodgovorno je, da bo vladni drugi tir dvakrat do trikrat preplačan, Kovačič pa opozarja, da bo na dolgi rok, natančneje, v 45 letih, gospodarstvo stal okrog tri milijarde evrov. “Vladni drugi tir popolnoma zanemarja razvoj Istre in življenje lokalnega prebivalstva, saj ohranja nevzdržno in življenjsko nevarno sedanjo progo v pobočju Kraškega roba. Ukinja pa tudi suverenost države Slovenije, ker je v zakonu uveljavljeno upravljanje s pravico veta. Vlada s tem zakonom suverenost poklanja Madžarom in zalednim državam. Slovenski davkoplačevalci nismo naprodaj!” je jasen.
“Razvoj zavira vlada, ne davkoplačevalci”
Kovačič je še prepričan, da je treba na novo začrtati traso. “Vlada nam prodaja 25 let star in zastarel projekt kot razvojni projekt. Potrebna je revizija železniške povezave Koper – Divača z novimi spoznanji znanosti, tehnike, ekonomije, tehnologije in okoljevarstva.” Ob tem še dodaja: “Razvoj zavira vlada, ne davkoplačevalci. Vleče nas za nos in v novo avanturo TEŠ 6. Tudi pri tej se je brezglavo mudilo.”
Marjanca Scheicher