fbpx

V ozadju vulgarne politične kampanje na TikToku protivladni anticepilci?

Po naših informacijah naj bi za vulgarno kampanjo potrebni nove vlade stal David Kavka (Foto; Facebook/TikTok)

Pri političnih kampanjah nekateri ne izbirajo sredstev, s katerimi bi prepričali mlade k udeležbi na volitvah, pa četudi zato novačijo mladoletne k snemanju spornih vsebin. Na kitajskem omrežju TikTok se v zadnjih dneh pojavljajo številne kritike na račun kampanje “potrebni nove vlade”. “Gre za seksualizacijo otrok,” je v oddaji Ura moči na Planet TV dejal komentator Edvard Kadič, medtem pa tudi Andraž Zorko iz agencije Valicon kampanje ne vidi v tako pozitivni luči. Za kampanjo naj bi stala agencija KONTENT, ki jo vodi zavzet proticepilec in nasprotnik vlade David Kavka.

Na omrežju TikTok se je pojavil profil pod imenom “potrebni nove vlade”, ki mlade na vulgaren način vabi na volitve. Vplivnici, ena izmed njih je tudi Janja Balant, poudarjata, kako sta “potrebni”, nakar le povesta nove vlade. V enem izmed videov vplivnica poudarja, kaj narediti, “če si ful potreben”. “Primeš ga v roke. ‘Ornk’ ga zagrabiš in 24. tega aprila na volitvah obkrožiš svojega favorita,” je obrazložila s svinčnikom v roki.

Sama kampanja pa ne bi bila toliko sporna, če ne bi k temu vabili tudi mladoletne, da posnamejo video, zakaj so tudi “oni potrebni nove vlade”. “Gre za pozivanje na volitve za novo vlado, ki bo nadomestila obstoječo vlado. Gre za mamo vseh škandalov. Gre za seksualizacijo otrok,” je v oddaji Ura moči na Planet TV dejal komentator Edvard Kadič. Kampanja se na Tiktoku odvija pod ključnikom #potrebninovevlade, po zadnjih podatkih pa so razni videi mladih pod tem sloganom zbrali že 1,4 milijona ogledov.

Foto: Instagram

Nekateri sumijo, da za tem projektom stoji Inštitut 8. marec, ki je svojo pot začel kot še ena nevladna organizacija z izpostavljanjem problematike žensk, v zadnjih letih pa se je prelevil v levičarsko politično aktivistično skupino s kampanjo “Gremo volit”, katere namen naj bi bil vabljenje ljudi za udeležbo na volitvah. Na Inštitutu 8. marec so za N1 dejali, da “nikakor” niso povezani s tem profilom in da so zanj “pravkar prvič slišali”. Tudi na inštitutu Danes je nov dan so zapisali, da o tem, kdo je avtor oziroma naročnik, ne vedo nič.

Muki vsebine ne vidi kot sporne?
Kot še poročajo na N1, ti sicer vsebino vidijo kot kreativno in inovativno, kljub temu, da novačijo tudi mladoletne otroke. “Kdorkoli že stoji za njo, dobro razume medij TikToka, kjer so videi, ki jih ustvarjajo uporabniki, pogosto povezani s spolnostjo oziroma žgečkljivo in nagajivo vsebino. Objavljeni videi nikoli ne prestopijo meje dobrega okusa ali sporne seksualizacije (tudi gospa v videu ima ves čas pokrita ramena, komolce, popek in kolena, spolnih odnosov niti simulira ne), zato jo vsekakor pozdravljamo in upamo, da bo pripomogla k višji udeležbi mladih na volitvah. O tem, kdo stoji za kampanjo, ne vemo ničesar. Lahko si predstavljamo veliko razlogov, zakaj bi kdo v takem primeru želel ostati anonimen, vendar o neznanem ne upamo soditi,” so zapisali.

Filip Dobranić iz Zavoda Danes je nov dan. (Foto: STA)

Gre za izrazitega proticepilca in nasprotnika vlade
Za kampanjo smo po poizvedovanju ugotovili, da stoji agencija, specializirana za pripravo takšnih kampanj, po naših informacijah gre za podjetje KONTENT Agency iz Šentjurja, kjer se ukvarjajo z inovativnim marketingom prek socialnih omrežij. Posebej se fokusirajo na socialno omrežje TikTok, ter uvajajo nove sisteme v Instagram Reels-e. Direktor KONTENT Agency je David Kavka.


Kavka je zavzet proticepilec, med drugim je na Facebook pisal o nasprotovanju vladi in njenim ukrepom. “Pa kdo pa se želi cepiti, ko pa takšni ljudje dirigirajo naše življenje in usodo iz danes na jutri,” je dejal. Vlado, premierja Janeza Janšo in Milana Kreka je označil za podpornike prisile. “In pri vsem tem vsi skupaj zelo izkoriščate svoje položaje, pri katerih imate možnost odločanja in omejevanja,” je zapisal. Očitno pa mu ni moteče širjenje vsebin in novačenje mladih pri vulgarnih vsebinah. Omenjene vsebine smo prijavili policiji, a odziva še nismo prejeli. Smo pa opazili, da so zadnji “banana” video že morali odstraniti.

Na navedbe se je odzval David Kavka, da ni del omenjene kampanje, niti ni v kampanjo vključen nihče iz agencije Kontent Agency. “Vsi v agenciji kampanjo ostro obsojamo, saj je popolnoma neprimerna.”

Sara Kovač