Zgodovinar Podbersič v Kočevskem Rogu: Nekdanji partijski eliti, ki je nedotaknjena preživela prehod v demokracijo, je malo mar za resnico, ne želi povedati, da je šlo pri povojnih pobojih za razredno pobijanje

Zgodovinar Renato Podbersič v Kočevskem rogu. (Slika: SDS)

V Kočevskem Rogu je bila v soboto pri kapeli ob grobišču pod Krenom spominska in spravna slovesnost z mašo za žrtve revolucionarnega nasilja. Osrednji govornik na slovesnosti je bil zgodovinar Renato Podbersič.

Njegov govor objavljamo v celoti:

“Spoštovani predsednik države gospod Borut Pahor, goriški rojak, spoštovana gospa evropska poslanka, spoštovani poslanci in poslanke slovenskega parlamenta, spoštovani predstavniki političnih strank, spoštovani sorodniki žrtev, ki počivajo v roških breznih, spoštovani vsi ljudje dobre volje!

Kot prvi govornik s Primorske na spominski slovesnosti v Rogu in kot prvi Goričan imam prav posebno odgovornost, ko vas nagovarjam s tega mesta. Nagovarjam vas tudi v spomin na 366 žrtev revolucije z Goriške in Vipavske ter na 338 žrtev revolucije iz Posočja in Idrijsko-Cerkljanskega področja. Nagovarjam vas tudi v imenu tistih slovenskih duhovnikov, ki so trpeli pod fašizmom in se razdajali za slovenski narod, po vojni pa so prejeli ‘plačilo’ novih komunističnih oblastnikov v obliki umorov, zasliševanj, zaporov in šikaniranj. Nenazadnje pa vas nagovarjam tudi v imenu tistih primorskih rojakov, ki so bili predvsem v letih 1942 in 1943 kot partizani poslani na Notranjsko, v Suho krajino in na Dolenjsko, kjer so sodelovali v bratomorni vojni; in tistih primorskih rojakov, ki so bili nadpovprečno zastopani pri povojnih umorih, tudi pri roških breznih, na strani storilcev. Pravzaprav tudi njih lahko na neki način prištevamo med žrtve.

Prav na današnji dan leta 1962 so izraelske oblasti usmrtile nacističnega vojnega zločinca Adolfa Eichmanna. Ne bom omenjal njegove vloge pri izvajanju t. i. ‘dokončne rešitve’ judovskega vprašanja v času nacističnega terorja. Ne, omejil se bom na njegovo zanikanje vsake krivde, kar je trmasto ponavljal na sojenju pred sodiščem leta 1961. Eichmann se je pridušal, da on že ni nikogar ubil, niti med vojno. Vemo pa, kakšno vodilno vlogo je imel prav Eichmann pri načrtovanju holokavsta.

Poskušajmo se sedaj na videz prestaviti v slovenske razmere ob koncu druge svetovne vojne. Dejstva nam govorijo, da imamo danes v naši državi okrog sedemsto (700) dokazanih množičnih morišč in grobišč, ki jih je zakrivila t. i. ‘zmagovita’ revolucionarna stran. Mimogrede naj poudarimo, da gre za trenutno stanje, raziskave grobišč iz obdobja revolucije namreč še niti približno niso končane. Lahko rečem, da jih bo samo na Primorskem vsaj še nekaj deset!

Toda hkrati nimamo pri nas nikogar, prav nikogar, ki bi bil za te strahotne zločine spoznan kot odgovoren. Torej imamo zločine brez zločincev. Zločine, ki so se zgodili tudi po koncu vojne! Ravno nasprotno, pri nas se lahko še vedno sprehajamo po ulicah, ki so poimenovane po raznih voditeljih revolucije in načrtovalcih krvavih umorov. Po naših krajih vidimo kipe in spomenike ljudi, ki z demokratično ureditvijo nimajo prav nič skupnega. Pred par dnevi sem prebral, da nameravajo na slovenski Obali urediti spominsko pešpot, poimenovano po nekdanjem revolucionarju Alešu Beblerju, enemu od vodij oz. odločevalcev o življenju in smrti med revolucijo na Primorskem.

Na prevzem oblasti se je Komunistična partija Jugoslavije oz. Slovenije pripravljala že med vojno, tudi s sestavljanjem seznamov svojih dejanskih in namišljenih nasprotnikov. O tem nam danes pričajo ohranjeni arhivski dokumenti in pričevanja. Naj poudarim, gospe in gospodje, kljub temu, da so si vladajoči revolucionarji zelo zelo prizadevali, da bi zakrili svoje sramotno početje, so za njimi vseeno ostali tudi v nebo vpijoči arhivski dokumenti. Zločinov se pač ne da izbrisati!

Glede pričevanja bi izpostavil dva primorska rojaka, medvojna partizana, ki sta zbrala toliko poguma, da sta v svojih zelo zrelih letih spregovorila o stranpoteh medvojne revolucije, etiketiranja nasprotnikov in številnih umorov. To sta bila Zdenko Zavadlav (umrl 2006) in Albert Svetina – Erno (umrl 2008), oba medvojna visoka predstavnika OZNE, urejene po vzoru sovjetske NKVD. V svojih spominih (Od osvobodilnega boja do banditizma, Ljubljana 2004) – velja jih prebrati, saj je njihov avtor od blizu opazoval ustroj boljševističnega krvavega prevzema oblasti – nam Albert Svetina omenja partijsko kartoteko z 18.000 imeni, ki jim je OZNA namenila posebno pozornost. Ti seznami so nastajali od jeseni 1944 v centrali OZNE na Stražnem vrhu v Beli krajini, to je v bazi 24. Med priprave na konec vojne so spadala tudi navodila partizanskim enotam, kako naj ‘čistijo’ teren.

Prišel je konec vojne … in začetek množičnih pobojev. Na Primorskem poznamo t. i. fojbe, v katerih ležijo pobiti, njihovo število se ocenjuje na  približno 1.600 pomorjenih. Toda nikakor ni šlo za etnično navdahnjeno pobijanje, ki naj bi ga izvajali ‘hudobni Slovani’ nad ‘dobrimi Italijani’. Ne, šlo je za nasilje revolucionarjev, kjer med žrtvami najdemo Italijane, Slovence, Hrvate in druge, na Goriškem celo pet Judov. Tudi na strani morilcev pri fojbah najdemo nacionalno pisano zasedbo, od Slovencev in Hrvatov do Italijanov in Furlanov. Mislim, da je našemu vladajočemu ‘novemu razredu’ oz. nekdanji partijski eliti, ki je praktično nedotaknjena preživela prehod v demokracijo in novo državo, malo mar za resnico, kajti teh dejstev ne želi izpostavljati in jasno povedati, da je šlo pri tem krvavem početju za razredno in ne nacionalno pobijanje. 

Obenem velja opozoriti na govore ter stališča nekaterih uradnih in neuradnih predstavnikov slovenske politike in raznih t. i. levih političnih organizacij, ki udrihajo po nacizmu in fašizmu, niti z besedico pa ne omenjajo komunističnega revolucionarnega nasilja in žalostnih posledic.

‘Imajo oči, pa ne vidijo!’, pravi stari rimski pregovor. Menda ni preveč pavšalno, če to zatrdimo za številne naše sodržavljane in tudi spominsko-raziskovalne ustanove. Kljub vsem raziskavam, objavam, popisom in znanim dejstvom se nekateri še vedno obnašajo, kot da ne bi nič vedeli o revoluciji, načrtnem pobijanju, ropanju in laganju.

Poglejte, pred nastankom prve vaške straže sredi julija 1942 je partizanska stran v t. i. Ljubljanski pokrajini pobila skoraj tisoč (1000) ljudi; med njimi najdemo bogatejše kmete, ugledne krajane, duhovnike, sposobne vojaške organizatorje, ki pa se niso strinjali s komunizmom in revolucijo. Najdemo pa med žrtvami tudi številne preproste ljudi, ki so se zgolj trudili preživeti v težkih časih okupacije in revolucije.

Danes pa bi radi politični in tudi kapitalski nasledniki morilcev zatrjevali, da je šlo za t. i. justifikacije oz. usmrtitve ‘narodnih izdajalcev’. Pogosto iščemo zgodovinske, filozofske in antropološke razloge trmastega vztrajanja ‘novega razreda’ (prosto po Đilasu) na Slovenskem za prikrajanje resnice, za laži in potiskanje v pozabo. Odgovor je precej preprost: vztrajati pri nekdanji partijski resnici pomeni ohranjati vse pridobitve revolucije, karkoli že to pomeni, predvsem pa poskrbeti za ohranjanje oblasti skozi sodstvo, gospodarstvo, šolstvo in upravo. Njih resnica ne zanima!

Bojijo se tistih nekaj skromnih glasov, ki prijahajo s t. i. druge strani. Recimo Študijski center za narodno spravo (SCNR), ki prav letos obhaja deseto obletnico svojega delovanja. Moti jih okrog trideset (30) tam izdanih knjig, številna posneta pričevanja in organiziranje raznih prireditev, ki pač niso v sozvočju z edino zapovedano resnico na Slovenskem.

Ali pa oddaja Pričevalci na nacionalni televiziji, posneta s skromnimi sredstvi, kjer pripadniki starejše generacije iz domovine, zamejstva in izseljenstva lahko končno brez strahu spregovorijo o svojem doživljanju medvojnih in povojnih stranpoti revolucije in o življenju pod tremi totalitarnimi ideologijami: fašizmom, nacionalsocializmom in komunizmom.

Slovenci smo sposobni obsojati fašizem in nacionalsocializem, ne zmoremo pa odklanjati komunizma in njegovih zločinov. Ivo Bric, nedolžna žrtev komunistične revolucije na Goriškem, je spomladi 1943, dva meseca pred smrtjo, izjavil skupini mladih domačinov, ki so ob mobilizaciji odhajali v italijansko vojsko: ‘Če učakate svobodo, spomnite se me kot Slovenca, od fašistov preganjanega in od komunistov ubitega.’

Poseben primer patološkega zanikanja in sprenevedanja pa predstavljajo odzivi na lanskoletni intervju dr. Jožeta Dežmana, uglednega zgodovinarja in med drugim tudi predsednika ‘Komisije Vlade Republike Slovenije za reševanje vprašanj prikritih grobišč’. Med intervjujem na slovenski javni televiziji, tisti, ki jo plačujemo vsi davkoplačevalci, je dr. Jože Dežman izpostavil veliko podatkov, ki so v zgodovinski stroki pravzaprav že dolgo znani. Objavljeni so bili v več knjigah, zbornikih in znanstvenih prispevkih, o njih se je razpravljalo tudi na posvetih in simpozijih doma in v tujini. Intervjuvanec torej ni povedal nič presenetljivo novega. Morda si je srd varuhov revolucionarnega izročila nakopal s tem, da je nekatera že dolgo znana dejstva povedal na nacionalni televiziji v gledanem terminu. Naj jih nekaj naštejem: Pripadniki partizanskega gibanja so pobili več domačih ljudi kot pa okupatorjev; pripadniki partizanskega gibanja so več ljudi pobili po koncu vojne kot med vojno; pripadniki partizanskega gibanja so pobili več civilistov kot pa oboroženih.

Zato nas lahko še posebej čudi, od kod izvirajo tak gnev in napadi na dr. Dežmana ter na voditelja oddaje dr. Jožeta Možino. Podobno kot pri že omenjeni oddaji Pričevalci nas vedno znova presenečajo strogo ideološko zastavljeni ugovori in podtikanja, ne da bi njihovi avtorji intervjuvancu oz. novinarju Možini karkoli konkretnega očitali oz. mu poskušali argumentirano ugovarjati.

Poleg tega vedno znova lahko v slovenski javnosti in tudi pri nekaterih politikih zasledimo zaskrbljujoč diskurz t. i. komunističnih konzervativcev o med- in povojnih pobojih, o katerih so se, ne nazadnje, že izrekla tudi slovenska sodišča. Šlo je za zločin brez primere v narodni zgodovini, ki ga je mlada slovenska država vendarle začela popravljati.

Svoje pri tem odigra tudi strah! Gospe in gospodje, težko si predstavljam, da so v letu 2019 nekateri naši sodržavljani še vedno tako prestrašeni. To žal vedno znova opažam pri svojem raziskovanju na terenu. Komunizem je na tem področju svoje opravil! Zato pa nam ostaja molitev in priprošnja k Bogu, naj nam nakloni potrebne vztrajnosti in poguma.

Naj ob koncu sklenem z besedami, izrečenimi ob beatifikaciji sv. papeža Janeza Pavla II.: ‘Pomagal nam je, da se ne bi bali resnice, kajti resnica je zagotovilo svobode.'”

P. T. / Demokracija.si

  • Dada

    V SLO je vedno več #bzgodovinarjev”. Postalo je že obsesija, da se politikanto “futrajo in nabirajo politične točke” z mrtvimi, s poboji. Nekaj je narobe s temi ljudmi, vključno z KLEROM, ki je na sliiki. Namreč, po pokojnem škofu Mahniču na zaćetku prejšnjega stoletja, ki je izjavljal, ” Cerkev napoveduje vojno vsem nevernikom” so duhovniki in Vatikan pred II svet. vojno cenili Hitlerja, ker je grozil Judom, Romom, komunistom, in Vatikan je dal Hitlerju visoko priznanje. SLO duhovniki so blagoslovili SLO izdajalsko vojsko, da so streljali, pobijali partizane, za Nemce, da je imel Hitler lažje delo. Vatikan je leta 1945 ponarejal rostne liste, da so lahko nacisti s ponarejenimi PL bežali Argentino kot navadni begunci.

    SDS nadaljuje ZGREŠENO POLITIKO. Kar je bilo, je bilo, mrtvi naj imajo mir. Mrtvi in smrti, niso za politikantske zdrahe SDS.

    • if

      1. maj 1941, Rdeči trg, Moskva, komunist kominternovec gosti nacista 24 dni potem, ko je nacist napadel KJU in Slovenijo znotraj nje, in le 4 dni potem, ko je komintenovec Kardelj v LJ tvoril PIF zoper VB in Francijo, ki ju je do takrat že tolkel njegov kominternovski nacist. https://www.youtube.com/watch?v=jAfSrBMuXI8

      Člani Kominterne: Stalin, Tito, Kardelj …

    • macon

      Mrtvi dobijo mir šele, ko je ugotovljen način njihove smrti, prej ne. Ti zagovarjaš zločine svoje ekstremne levice in hkrati drekaš o stoletja starih zgodovinskih zadevah spet kot so te naučili: omejeno in pristransko brez upoštevanja vzročno posledičnih povezav.

      V bistvu si čisto navaden fašist ali fašistka.

      • Dada

        Krščanska vera je opij za množice..predvsem revne… Ko so se ustanavljala prva mesta in civilizacije so rabili vladarji svečenike, da so laŽje vladali ( a divine right ) OD BOGA DANA PRAVICA VLADANJA, da so to neumne množice videle, klonile glavo dol in ubogale vladarje. Vladarji kot vladarji so delali po svoje, brigala jih je vera… množice pa so ubogale v strahu, da jih bo bog kaznoval….. Zato je cerkvena inkvizicija vladala 400 let v Evropi, Vatikan se je obogatel nenormalno, na račun revežev, ki jih je inkvizicija rubila in pobijala, kurila. Krščanski monarhi so iz Afrike odpeljali in zasužnjili 12 milijonov ljudi….. Brigalo jih je le bogastvo OD prodaje sužnjev, ne vera in ne bog… Od tega je imel koristi tudi Vatikan….., ki se je z vsem strinjal…… bog je tako rekel….
        MRTVI ne vedo nič, pusti jih na miru in SDS naj pusti mrtve na miru, že enkrat. SDS nima veze z vero, a angažira RKC, da bi RKC dobila moč, zato se kažejo duhovniki na teh procesijah……..Mrtvi so mrtvi, nihče jih ne bo oživel…..

        • ZatonMesecnikov

          #Krščanska vera je opij za množice..predvsem revne… #

          pojdi ti glupača na Onkološki inštitut v ljubljani, pa na Golnik, pa jim to razloži. ker tam je vera in upanje doma.

          Gotovo te bodo veseli, še sploh če jim boš ponudila kakšno alternativo. glupača glupa…

          • Dada

            TEBE vodi nevidna božja roka, a ne…….. ŠE navaden kmet reče: Pomagaj si sam in bog ti bo pomagal. Bom prevedla za tebe posebej. Če kmet ne bo spomladi oral, branal, sadil, sejal, poleti okopaval, plel, jeseni ne bo pridelka. Pozimi ne bo imel kaj jesti. To si verjetno razumel, da bog nič ne da, ker ga ni. Če ne verjameš, potem preizkusi. 1. zaćni moliti 2. nehaj jesti……. Rezultat bo kmalu viden…. >Potem boš kot Rom, ki je osla učil, da ta ne bi nič jedel. In ko je Rom osla naučil, nič jesti, mu je crknil. Kapisch ??

          • ZatonMesecnikov

            Kaj boš ponudila Bolnikom na Onkološkem, ki imajo vero in upanje, če jim boš to vzela? lepo sem te vprašal..

            dialektični materializem?

        • macon

          Ti v svojem mehurčku udobja ne razumeš, zakaj so religije sploh nastale. Odmisli torej elektriko in vse z njo povezano, wc in toaletni papir, vse stroje in si predstavljaj, da so ljudje umirali od gripe, od drobnega ureza z nožem in posledične infekcije, ženske so množično umirale na porodih, potem se je pa za nameček pojavila še truma na konjih, ki je vse poklala in pokradla ter odjahala drugam. Včasih so bili požari tedensko na sporedu zaradi gradnje iz lesa in kritin iz slame. Epidemija nalezljive bolezni je pobila tudi po tretjino ljudi in več v kratkem času. Smrtnost otrok do tretjega leta je bila polovična ali tam nekje, reproduktivno dobo je dočakala kaka tretjina ljudi. V teh pogojih, ko ni bilo skoraj nič zannoatii n racionalnih razlag, narava pa je bila vsemogočne, so se ljudje zatekli v presežno.

          Spet inkvizicija pa čezatlantska trgovina s sužnji. Daj se raje ukvarjaj z otomanskim lovom na sužnje in imperializmom, ker je TUKAJ trajal okoli 250 let. Potem beri o arabski trgovini s sužnji pa tatarski in berberski pa obdelaj še jihade, da ne boš nabijala tako predvidljivo komunajzarsko.

          Mrtvi so mrtvi ampak po komunisitčno so bili mrtvi takoj naslednji trenutek, ko so jih ubili že davna zgodovina kot mamuti in neandertalci.

          Komunizem je navadno zverinstvo pod krinko dobronamernosti, ampak krinko je zlahka razgaliti.

          • freedomfighter

            Ja dobro.si.napisal za kaj je nastala vera…ampak danes vemo.od kje pridejo bolezni, kako se jih premaga, kako uporabljati.elektriko, zenske.ne.umirajo vec med porodi itd…del populacije pa sevedno vrjame da je za vse kriv bog in da pazi na nas in podobno…

          • macon

            Ja, seveda, in zato so fanatični verniki, ki nareke religije dobesedno sprejemajo precej bedasti ali vsaj brez domišljije. Včasih je bilo pa precej huje.

            Osebna vera vsaj vase in bližnje je zelo pomembna, ker je lažje živeti.

          • freedomfighter

            Ja se strinjam…meni samo nikoli ni bilo jasno zakaj bi za stik z bogom potreboval posrednike in institucije…ce nekdo vrjame v boga to ne pomeni da vrjame v religijo…religija je bolj politicna stvar kot pa kaj drugega

          • macon

            Transcendenco vsakdo začuti v kakih mejnih trenutkih: življenski strah pa velika sreča recimo. In potem se sprašuje, za kaj gre in religije nudijo neko bolj koncentrirano razlago, lahko bolje ubesedijo abstraktne in mejne zaznave.

            Seveda je religija politična stvar, vera pa bolj osebna. V bistvu je ne rabimo kot take, jaz bi smešne fotre v krilih kar razpustil. To bi bila prava revolucija, ne pa pritlehno izživljanje sadističnih nagonov psihopatov pod krinko revolucije, ne ven pa en sam nasmeh in slava.

            Temu se potem reče razpoka med videzom in dejansko stvarnostjo, ki potem čedalje bolj zeva, ko se akterji ekstremnih dejanj starajo in propadajo. Prava revolucija je po moje lahko samo osebna kot resnična vera v karkoli.

        • Nata

          Inkvizicija z roko v roki s posvetno oblastjo !!Oblast je imela od te sprege veliko več .

          Daj no, bodi vsaj malo poštena !!
          Te oddaje, ki jih naša RTV tako veselo vrsti si vse angleške. In zaradi zgodovinskih zamer , tudi zelo pristranske.
          Pa tudi zgodovinsko je v teh oddajah veliko prirejanja.

          • Dada

            Ko je bila več kot 400 let inkvizicija so se vsi bali, da bo kdo izjavil, da so ga videli s hudičem, ker ni bilo rešitve. Vemo, mučenje, da je priznal, in dokaz je bil tu. Sledila je grmada, utopitev… Posvetna oblast je bil kralj. Kralja je ob ustoličenju blagoslovil papež, sicer ni bil kralj. Torej, z roko v roki. Pošteno ! Jaz sem gledala History channel, ZDA oddaja in Avstralsko oddajo o evropskem suženjstvu, 12 mil. sužnjev iz Afrike, vojne so bile med kršč. kralji….. Naša tv ni nikoli predvajala teh oddaj. RE vprašam, A ti nisi videla zlorabljenega otroka, posiljene ženske ???

          • Nata

            Pogovarjava se o pedofeliji !!

            O oddajah, ki jih je ogromno.

            O suženjstvu, zlorabljenih otrocih in posiljenih ženskah pa bova razpravljali pod kakšnim drugim člankom.
            Odg. . ne nisem ga videla in nisem je videla – v živo.

          • Dada

            OK, najprej, imam ogromno znanja in izkušenj, ker sem delala s temi ljudmi. Statistik ne poznam. Veš, ko se bila s poškodovanimi zlorabljenimi, me statistike niti slučajno niso zanimale. Ne vem, kaj te zanima sam pedofil ali žrtev ?

          • Nata

            No, to delo ti pa ne zavidam. Verjamem, da so to strašne človeške stiske.

            Zakaj naj bi me ne zanimala oba ? Vedno je potrebno slišati in poslušati oba.

            In , nikogar ne zagovarjam. Le, kot Kristjanko me moti obsojanje samo enih. Zato sem omenila statistiko.
            Pa še nekaj me moti. Vemo, kaj se v zadnjem času dogaja z mnogimi obtožbami o spolnem nasilju.Po tolikih letih se ljudje spomnijo, da so bili nadlegovani ? Zato v marsikatero obtožbo tudi dvomim.
            Saj se čudno sliši, ampak , da ni to tudi ena ” modna ” muha ??

          • Dada

            Ne, vem kaj si mislila s statistiko ?. Tisto kar misliš “moda” je daleč od tega. Najprej posledice posilstva, spolne zlorabe. >Ml. ali odr- ženska,
            . logično prej občuti in ozavesti psihične posledice . Najprej sram, prizadetost, najhuje manjvrednost in ničvrednost. Rabi najtoplejše stike in zaupanja vrednih ljudi,, da sploh preživljanja dan za dnem, ker je osramočena, ponižana do dna, ker ni nič vredna. Ničvrednice npr. že mladoletne zaidejo v prostitucijo ali druge oblike promiskuitete se pokažejo. Hude so lahko posledice kot samopoškodovanje, poskusi samomora, samomori, to je skrajno in redko. Sledijo težave v odraslosti, strah, asocialnost, težave v partnerstvu, spolnosti…Vse psihične posledice kot. e posledice brez strokovne obravnave trajajo leta in leta. Včasioh traja leta in leta, da ženska spozna, d ani bila nič kriva, da s eje to zgodilo in ko postane močna, lahko javno pove. To so redki primeri, da se jsavno izpostavijo. . Najbrž si mislila tiste primere v ZDA,…. to me ne zanima. Poznam, da so “sobarice” hodila za , bogatimi košarkarji itd, ter po seksu v hotelski soibi ( ne z njo, temveč z drugo) poiskale kondom in se dale oploditi, da so tožile za očetovstvo in prišle do denarja…Skrenjeno.
            Otrok, pa težje pove, ker najprej ( če ni sile) sploh ne ve kaj se zgodilo. , ČE PA GRE ZS OČETA, MAMO, STRICA, DEDKA, DUHOVNIKA, UČITELJA… osebe, ki imajo neko obliko nadrejenosti otroku, in je otrok zaupan v varstvo taki osebi PA SPLOH NE UPA POVEDATI. Npr. sem vedela za duhovnika, pa je deklica povedala doma, starši pa niso verjeli, ker nobeden duhovnik pa ni tak, in je morala vseeno k verouku. Ali učitelj, ko so deklice doma povedale, pa mame niso reagirale, ker bi učitelj dal hčerki slabo oceno. itd.
            So druge posledice , ki se opazijo pri tem, ki so zlorabljene od teh ljudi, bulimija in sorodne težave v prehranjevanju… ker psiha človeka odreagira na nek način. Manjši otrok pokaže druge oblike posledic, enostavno je videti, ko pokaže strah do določene osebe, pokaže določene gibe, ponovi določene besede, …TOLIKO ZAENKRAT. Od storilcev pa ne vem kaj te zanima. A misliš, d abo kateri priznal, da je storil tako zavrženo dejanje z otrokom…..??? NIkoli.

          • Nata

            Statistiko o pedofilih. Samo to. Ker si prvo popljuvala Cerkev.
            IMA PA V TEH KROGIH SEVEDA VEČJO TEŽO. SAJ NAS ONI POUČUJEJO, KAJ VERA UČI.
            Zato jim zelo zamerim, da se to sploh dogaja.
            Z ” modo ” sem seveda mislila dogajanje okoli spolnega nadlegovanja. Tožijo po 30 – tih letih ??

            Kar pišeš v naslednji temi, pa se čisto strinjam s teboj. To so strašne traume.
            In v današnjem času bi pa človek že pričakoval več vedenja o teh zadevah. Saj se veliko govori, piše. Torej bi človek pričakoval da starši in otroci veliko vedo. . . . . .

            Nikomur ne moreš zaupati danes. Svet je res pokvarjen.

          • pupa

            Na žalost je veliko preveč pedofilije zgolj etiketiranje in diskrediteranje posameznika zato je težko razumeti tudi dejanske primere.
            Sosedov Pepek bi lahko bil tudi pedofil, pa nihče nima interesa o tem pisat, tudi v primeru obdolžitve ne bi bilo penezov, ker mu nimajo kaj vzeti.

          • Nata

            Imaš prav. Nevarne zadeve so to. Danes ljudje zelo hitro sodijo in obsodijo, samo zato, ker nekaj slišijo, ali preberejo.Pa tako malo vemo !

    • ZatonMesecnikov

      #Cerkev napoveduje vojno vsem nevernikom” so duhovniki in Vatikan pred II
      svet. vojno cenili Hitlerja, ker je grozil Judom, Romom, komunistom, in
      Vatikan je dal Hitlerju visoko priznanje.#

      Poglej jo, nabija glupača levičarska naučeno pesmico.

      Za tiste ki ne veste, ker levičarji ves čas opletajo s to njihovo zlizano lažjo: Konkordat med trejim Rajhom in Vatikanom, podpisan leta 1933 JE MOČNO OKRNIL PRISTOJNOSTI IN DELOVANJE RIMOKATOLIŠKIH ŽUPNIKOV v Hirlerjevi Nemčiji. Torej ravno nasprotno, kar levičar v svojem sovraštvu do vsega katoliškega trdi.

      Ni ga Levičarja socialista, ki bi se povezoval in navezoval na Vatikan. Tako se tudi delavski Socializem v nemčiji ni.

      • Dada

        Poleg tega, da si nepismen, bi tudi rad bil pameten…. Veš to ti ni bilo od boga dano……

        • ZatonMesecnikov

          ne znaš angleščine ali nemčine, da bi se pozanimala o Konkordatu?

          Samo krokodilico, kot tvoj ćale?

      • freedomfighter

        Hitler je hotel krscanstvo prepovedati ampak se je.bal odziva ljudi…tako kot je hotel prepovedati alkohol in cigarete

        • ZatonMesecnikov

          In zakaj ga levičarji slavite potem kot tesnega zaveznika vatikana, ker je z njim leta 1933 podpisal konkordat?

          • freedomfighter

            Ja ne vem levicarje vprasaj…najbrz zaradi apaticnosti vatikana do nacisticnih zlocincev…ljudje ne razumejo da je papezeva sluzba zavarovati rkc ne pa vernike…najbrz levicarji povezujejo hitlerja in vatikan na isti nacin kot bebcki povezujete liberalizem in komunizem

          • ZatonMesecnikov

            #najbrz zaradi apaticnosti vatikana do nacisticnih zlocincev…ljudje ne
            razumejo da je papezeva sluzba zavarovati rkc ne pa vernike…#

            ko so Velikemu Levičarju Stalinu nekoč omenili, da bo Vatikan protestiral, je vprašal: Koliko divizij pa ima Vatikan? Isto vprašam tebe…

          • freedomfighter

            Torej ce nima divizij ne potrebuje nobene.morale ali kaj me prepricujes…koliko divizij je imel pa jezus? Pa jaz sem.napusal vloga papeza je zavarovati rkc ne pa vernike…pa desnicarji se tako hvalite kako je papez pomagal zrusiti komunizem in res je bil faktorv padcu komunizma pa je imel isto stevilo.divizij kot v casu nacizma…skrivanje anta pavelica je.tudi zelo krscanska zadeva…vatikan je bil tako glasen proti komunizmu proti fasizmu je bil pa kot nek benigen.tumor…skrit in tiho kot mis

          • ZatonMesecnikov

            Ti vlečeš pač komunistično Linijo NOB po starem fotru, zato takšni odgovori…

          • freedomfighter

            No po vej kje sem se zlagal provokatorcek sprani…pri tebi bebcek sem ze ugotovil da ti nikoli ne poves zakaj tako mislis ampak vsakega drugace mislecega oznacis za nekega komunista pa nob in nevem se kaj…kot pravi fasistek brez jajc ki upije politicne slogane ki so.mu jih povedali ne vem.kje…zakaj je papez tako protestiral proti komunizmu.proti fasizmu je bil.pa tiho.kot rit…do trenutka ko so videlibda je fasizem izgubil seveda…po tem so bili pa naenkrat najvecji anti fasisti

          • ZatonMesecnikov

            #.kot pravi fasistek brez jajc ki upije politicne slogane ki so.mu jih po

            70 let so vpili pri nas ljudje slogane, ki so bili komunističnim levičarjem všeč. Ampak ne, to počnejo fašisti.

            Sicer so pa tudi fašisti bili levičarski socialisti.

            #za to ker ne vrjamem tvoji sprani enobarvi verziji zgodovine izpades
            bogi zafrostriran sprancek ki se na vse pretege trudi sprovucirato ljudi#

            Če bi bila dvobarvna, bi bili zločinci na obeh straneh javno imenovani. tako so pa samo na nekomunistični strani.

            zato mi ti ne blizi da verjameš v večbarvno zgodovino….

          • freedomfighter

            Komunisti so priblizno isti k. kot fasisti ampak glede na to da ti vse oznacujes za komuniste ti lazje recem fasist kot pa komunist…pa se ako je ti a vsakega ki je kakorkoli povezan s komunizmom oznacis a komunista a imas isti kriterij za vse ki so kakorkoli povezani s fasisti…to pomeni da o fsi nemci fasisti…zlocinci na obeh straneh so javno imenovani in znani ne vem na katerem planetu ti zivis…ce pa nekateri nocejo vrjeti dokazom je pa to njihov problem…na svetu je tudi se vedno veliko ljudi ki zanikajo holokavst pa kaj naj jaz naredim…ne vem kaj ima moj pogled na zgodovino s tem kar ti govoris…ce kucan zanika povojne poboje (pa jih ne) ne vem kaj ima to z mano…to si samo ti tako zmesan da kar povsot vidis neke komuniste pa neko zanikanje…clovek zbudi se ze nihce ne zanika samo nekaterim so te zlocini vsec…tako kot je nekaterim vsec iztrebljanje judov…na temu portalu jih je kar nekaj…jaz nikogar ne branim…ti vedno hvalis svoje rkc domobrance zda itd…kdaj sem jaz branil komuniste rusijo ali pa ne vem koga…res si smesen ko vsako kritiko desnice in vere vzames kot nek osebni napad…ce se pogovarjas o zgodovini se pogovarjaj objektivno ne pa polen nekih custev in zamer ki ti zameglijo um…jaz teh tezav nimam ker niman zanere do nikogar ker mi je za vse vseeno…a razumes meni dol visi za komuniste fasiste rkc kucana janso boga vero itd…jaz ne cutim pripadnosti do nobene od teh neumnosti…ti pa zgleda jo ker se nisem slisal da bi kdaj rekel kaj slabega o domobrancih rkc veri itd…zdaj pa a si tako spran ali pa nimas kancka kriticnega mislenja

          • ZatonMesecnikov

            #komuniste ti lazje recem fasist kot pa komunist.#

            oboji so oziroma so bili levičarji. jaz sem desničar.

            #.jaz ne cutim pripadnosti do nobene od teh neumnosti..#

            Ovca brez pastirja. zato pa tako izgubljeno deluješ….

          • freedomfighter

            Jaz nisem ovca za to ne rabim pastirja…si pa s tem potrdil ravno to kar ves cas govorim…jaz razmisljam s svojo glavo brez ideoloske zaznamovanosti ti si pa ideolosko zaznamova ovcka ki niti ne razume za kaj se fasizem uvrsca na desnico in ne levico…mogoce bi bilo pametno da zamenjas pastirja…tako si glup da si se oznacil za ovco s pastirjem

          • ZatonMesecnikov

            #ideolosko zaznamova ovcka ki niti ne razume za kaj se fasizem uvrsca na desnico in ne levico…#

            ker je tako razvrstila Kominterna leta 1933, v Moskvi, takrat je razvrstila na desnico tudi Naciste, Anarhiste, Socialdemokrate in Krščanske socialiste.

            Boš sedaj naprej širil to razvrstitev kominterne?

          • freedomfighter

            Oh ja bogi si ti ja…vprasaj svojega pastirja meni se ne da vec ukvarjati s stvojo sprano glavo…pa ubistvu je povsem nepomembno a je ena ideologija leva ali desna…to je spet ta debilizem kjer se namesto s tem kaj ideologija zagovarja ukvarjate s tem na katero stran spada…levo desno to je ta delitev za ovcke da vas pastirji lahko drzijo za jajcka ker ste pre glupi da bi videli da je povsem nepomembno a je stranka leva ali desna…zgodovinsko gledano sta obe strani naredili veliko dobrega in veliko slabega…tvoj pastir te je naucil da je vse slabo levo in vse na desnici popolno…ovca pac…mi ideolosko nezaznamovani ljudje vidimo.dobre ideje na levici in desnici in nas ne omejuje predcodek

          • ZatonMesecnikov

            Gre za svetovni nazor. Ali pričakuješ, da bo nekdo skrbel zate, tako kot levičar. Ali pa se zanašaš na samega sebe. tako kot desničar.

          • freedomfighter

            Zanimivo…po tem jaz ne poznam nobenega levicarja ker vsi ki jih poznam placujejo davke in posredno skrbijo sami zase…nobenega ne poznam ki bi mu drzava dajala kaj zastonj

          • ZatonMesecnikov

            Levičarje boš našel v glavnem po javnem in upravnem. Kjer socialistično samoupravljanje kontinuirano živi naprej…

          • freedomfighter

            To je res ampak se nisem slisal za drzavo brez javne uprave

          • ZatonMesecnikov

            Tudi so redke države, kjer se le ta fila že 70 let iz ene opcije….

          • Perkele

            Potem smo imeli v Sloveniji med WWII spopad med dvema frakcijama komunistov: domobranci in partizani. To pojasni, zakaj je komunizem v Sloveniji še danes tako zasidran med prebivalci.

          • ZatonMesecnikov

            #Potem smo imeli v Sloveniji med WWII spopad med dvema frakcijama komunistov: domobranci in partizani.#

            Slovenski Antikomunisti niso bili člani NSDAP, oziroma nacistične stranke. Kot tujci to niso mogli postati. Zato niso bili levičarji. Zaveznika so imeli po sili razmer, pač edinega dosegljivega. Bi ga pa zamenjali z Angleži, če bi bil scenarij takšen kot v Grčiji.

            Tudi črnogorci so bili v Prvi vojni zaveznik japoncev, čeprav so bili tehnično še v vojni z njimi od leta 1904 in rusko japonske vojne. zavezniki se dobivajo in spreminjajo. tako je to.

          • Perkele

            Zanimivo, da so nemški levičarji-komunisti leta 1943 v Ljubljanski pokrajini vzpostavili civilno oblast antikomunistov.

          • ZatonMesecnikov

            lahko jim tudi tako rečeš, levim frakcionistom socialističnega gibanja. Delavskim socialistom.

          • freedomfighter

            Kaj ovca spet branis svoje neomadezevane pastirje

          • ZatonMesecnikov

            Bolj so neomadeževani kot tvoji ZZB pastirji…

          • freedomfighter

            Se enkrat jaz nimam pastirjev in moji ne obstajajo…socialisti me oznacujejo za fasista fasisti pa za komunista…

          • ZatonMesecnikov

            V resnici si kontaminiran z ZZB komunističnim družinskim izročilom…

          • freedomfighter

            Ajja na youtubu si lahko pogledas posnetek.ki tvoje govoricenje totalno ovrze…na bezigrajskem stadionu tvoji nedolzni domobranci zaprisezejo komu? Domobranci niso bili clani nsdap…se slabse…niti.nemci niso bili.pa so zaprisegli hitlerju…patriotizem pa tak

          • ZatonMesecnikov

            povsem enako prisego je dalo 80.000 gorenjcev in Štajercev v nemški vojski. patetičen si s svojimi neumnostmi in površnim znanjem.

            Tista za bežigradom moti, ker je šlo za direktnega nasprotnika komunistov v državljanski vojni.

          • freedomfighter

            Ja stajerci so tudi z navdusenjem pozdravili hitlerja v mariboru…drugace je pa bila vecina teh 80 000 prisilno vpoklicanih v nemsko vojsko…ne vem za kaj si napisal to kot neko tolazbo…kaj si mislil da so te stajerci in gorenci kaj boljsi od domobrancev…a ti je to povedal tvoj pastir

          • ZatonMesecnikov

            #Ja stajerci so tudi z navdusenjem pozdravili hitlerja v
            mariboru…drugace je pa bila vecina teh 80 000 prisilno vpoklicanih v
            nemsko vojsko.#

            Ti gledaš na zgodovino skozi rdečo kopreno, ki so ti jo nataknili z domačim NOB družinskim izročilom. Zadeva je bila seveda drugačna. Komu bi pa morali ostati zvesti Štajerci? Srbskemu kralju Karađorđeviću? Večina Štajercev se je takrat veselila, da se je vrnila stara Avstrija in z njo red. Tako so mislili. Pa med njimi je bilo veliko takrat nemško govorečih Štajercev.

            Tudi generacije slovencev so bile prisilno vpoklicane v jugo vojsko. Pa generacije prej v Avstrijsko.

            Domobranci vas motijo, ker so bili Antikomunistična stran v Državljanski vojni. med Komunisti in Antikomunisti. Pri tem je okupacija igrala majhno vlogo. Ker so vsi vedeli od leta 1942 naprej, da bo nemija poražena.

            kako si pa ti predstavljaš svet? Da bi morali biti takrat vsi za Komuniste, ali kaj?

          • freedomfighter

            No kaj naj se recem…sedaj se tudi.ti strinjas da so bili stajerci kar navduseni nad prihodom nacistov…i rest my case…po celi evropi so bila demokraticna gibanja ki so.se bojevala proti nacizmu in komunizmu brez da so zaprisegali hitlerju in navduseno polnili trge.med njegovimi govori…si predstavljas da bi imel.hitler govor v parizu ali pa na poljskem…brani spet ti svoje kot ti je povedal pastir jaz sem.ti.ze veckrat objasnil da sem iz druzine partizanov in domobrancev pa ne branim nobenega…glede na tvojo.enobarvno sliko zgodovine in branjenja kaloracije dvomim da je slika podobna

          • ZatonMesecnikov

            #.sedaj se tudi.ti strinjas da so bili stajerci kar navduseni nad prihodom nacistov.#

            Vedno sem to trdil. Velika večina je pričakovala vrnitev “starega reda” kontra srbskemu, polnemu korupcije in protekcionizma. kaj je bilo potem, je druga zgodba. Delavski socialisti so vseeno bili nekaj drugega kot demokratična stara Avstrija.

            #.brani spet ti svoje kot ti je povedal pastir jaz sem.#

            levičarji drugim očitate pastirje, ste pa sami imeli polbogove, tipa Hitkler, stalin, Broz, Castro, Kim, Striček Ho,…

          • freedomfighter

            No potem ni nobene debate…stajerci so naciste sprejeli za svoje…ja jaz sem.ti.ze povedal da nisem levicar tako da tele pol bogove kar drugim pripisuj…jaz nimam ne boga ne pastirja pa mi gre super

          • ZatonMesecnikov

            Pravi desnčar spoštuje krščansko cerkev, pa čeprav intimno morda postane veren šele na stara leta, ko se konec bliža…

          • freedomfighter

            Kaksno neumnost si spet povedal…desnicar je po tvoje lahko le kristjan…pa prav zabaven si…sploh desnicarju ni potrebno vrjeti v boga ce to aredi na stara leta je dovolj…bog ti pomagaj ce tako mislis

          • ZatonMesecnikov

            tako, slovenski desničar spoštuje RKC in njeno tradicijo, ki je del slovenstva. tako kot je pravoslvaje del Rusije.

          • freedomfighter

            Krscanstvo je nasa tradicija ne rkc…rkc je organizacija ali pa podjetje kakorkoli ze hoces opisati to…kot da bi rekel kdor ne spostuje facebook ni pravi desnicar…kakrsno koli slepo spostovanje in sledenje je slabo pa naj bo v politika ideologijo boga ali religijo…to te zgleda ni nihce naucil de je potrebno dvomiti vse…brez izjeme ker le tako lahko siris svoje znanje…nekdo ki je preprican v nekaj je omejen za vse ideje ki niso v skladu z njegovim prepricanjem…temu se rece omejenost

          • ZatonMesecnikov

            Mi Slovenci poznamo samo RKC. Cviljenje po Reformaciji in reformatorjih je iznajdba zadnjih 30 let, pač zato, ker so murgl’čevi križevci protestantski. Drugače pa resnega protestntizma tukaj ni bilo. ker smo bili pod habsburžani. je pač tako.

            levičarsko cviljenje danes, da bi se morali odpovedati vatikanu in sprejeti litra, je samo patetično. In nič več. župnik tukaj ima domovinsko pravico.

          • freedomfighter

            Ti imas vedno neko idejo da bi se mogli cemu odpovedati pa da te nekdonekaj sili…daj kdaj se bos zavedal da ti nihce nic ne vsiljuje…ce hoces se klanjaj alahu bogu budi jahveju visnji itd…no one cares za to.ker je to.tvoja osebna odlocitev ne pa stvar druzbe…vera in drzava sta loceni sploh pa verske organizacije in drzava…ce za svojo vero v boga potrebujes rkc te pomilujem…pa nikoli nisem rekel da se moras lociti od.rkc lahko pa priznas da ni to organizacija ki bi cez zgodovino delala le dobra dela…ce vrjames to po tem sploh je vem kaj reci…take stvari so komunisti vrjeli o.partiji…da je nezmotljiva in da so res v sluzbi ljudi

          • ZatonMesecnikov

            Že stari Vladarji so vedeli, da je zelo dobro za družbo, ki ji vladajo, če so podložniki iste vere.

          • freedomfighter

            Ja logicno da je lazje vladati eni religiji kot pa vecim…diktatorji.tudi vedno probajo ustvariti enoumje v svoji drzavi ker je pac lazje vladati v enoumju kot pa v pluralnosti…no enoumje se je ze zdavnaj izkazalo za fail, svoboda veroizpovedi pa je temelj vsake demokraticne druzbe…najboljsi primer uspesnosti odprte druzbe s svobodo veroizpovedi in druzbe brez svobode veroizpovedi in enoumjem je primerjava spanskega imperija z britanskim…britanci so osvojili drzave iz ekonomskih razlogov in so.ljudem pustili njihovo kulturo med tem ko so spanci dajali prednost sirjenju krscanstva…vemo kdo je.bil uspesnejsi…drzave ki so nastale iz spanskih kolonij so se danes zaostalev primerjavi z bivsimi britanskimi…ampak tebi bi bile najbrz bolj vsec ker je rkc veliko mocnejsa v teh drzavah…so dosti bolj strogi do.splava in podobnih stvari samo zivije dosti slabse…ampak to ni pomembno…vazno da je v teh drzavah mocna vera

          • ZatonMesecnikov

            #diktatorji.tudi vedno probajo ustvariti enoumje v svoji drzavi ker je pac lazje vladati v enoumju kot pa v pluralnosti..#

            podobno formulo imajo tudi levičarji v Sloveniji s svojimi paradržavnimi agencijami, predsvem ZZB.

          • freedomfighter

            Ja za vecino politicnih strank in religij predstavlja enoumje mokre sanje…no saj je logicno…kdo pa nebi hotel vladati spranim drzavljanom

    • if

      Papež Pij XI je spomladi 1937 izdal dve socialni okrožnici.

      Prva imenovana »S pekočo skrbjo« (Mit Brennender Sorge) je obsojala “brezbožni germansko poganski panteistični” nacionalizem in njegovo rasno teorijo.
      Druga »Božanski odrešenik« (Divini Redemptoris) brezbožni komunizem in vso njegovo nasilno kulturno socialno in politično prakso.

      Nemški zgodovinar dr. Michael Hesemann utemeljeno trdi, da je papež Pij XII odločilno vplival pri reševanju dvesto tisoč Judov iz Nemčije.

  • Franc Šink

    To moramo dokazati aktualnim komunistom, injim pomagati razumeti.Sami tega niso sposobni.

  • JANEZ GUS

    Ste videli,koliko je včeraj javna Hanzi,rdeča greznica pokazala s te proslave.NIČ-Ko pa imajo pleničarji pa je maltane direkten prenos.Izbrani,kao naključni,zrežirani udeleženci dajajo seveda naključne komentarje..To javno svinjarijo plačujemo pa obvezno vsi.Komercialne me ne brigajo,čeprav financiramo tudi POP.

    • JANEZ GUS

      Kje se je včeraj skrival Kekec,ko v nedeljo bere v cerkvi berilo in otroke daje k zakramentom.Vse za zamegljevat blesav narod.Orban je prišel k papežu v Romunijo,ta naš pinokjo ne upa niti v Bruselj.

  • Janez Kepic-Kern

    BODITE – NA TEKOČEM !
    “MIT”
    O T.I. “MARŠALU TITU” – SE BLIŽA KONCU !? Se zdi.
    Da ste na tekočem.
    Izšla je 4. izdaja knjige
    “TAJNI DOSIJE J. B. TITO” – V VELIKO JEZIKIH – PO VSEM SVETU.
    PREGLLEJTE
    VSE LINKE,
    JE ZANIMIVO !
    O VPRAŠLJIVI IDENTITETI T.I. MARŠALA TITA !
    JE
    ZNANIH, ZBRANIH CELA VRSTA NOVEJŠIH PODATKOV,
    KI JIH NAJDETE NA
    VIRIH, LINKIH,
    KI JIH
    TU
    CITATNO NAVAJAM – z mojega
    e-portala “SLOVENIANA”.
    Poglejte – JE ZANIMIVO. Ex OK KNJIŽNIČAR L.R. JANEZ KEPIC-KERN KONENDA

    P.S.
    Nam vsiljevani, “poznani” t.i. Josip Broz “Maršal Tito” verjetno res ni bil kovinarski vajenec Josip Broz iz Kumrovca. Vse več dokazov je, da je bil ta nam vsiljevani “poznani” “MARŠAL TITO” čisto druga oseba.

    Citatni preposnetek: Iz posnetka intervjuja gospoda MOMČILA JOKIĆA.

    Klobčič vprašanj v zvezi z nejasno identiteto osebe t.i. Maršala Tita, se vedno bolj razpleta.

    Že za življenja ex. KP, ZK diktatorja t.i. MARŠALA J. B. TITA so zaradi njegovega čudnega načina govora in zaradi njegovega znanja klavirja ter “fevdalnega” stila vedenja obstajali stalni, seveda prikriti dvomi v to da bi bil diktator Maršal TITO res tisti Josip Broz kovinarski vajenec iz Kumrovca.

    Po objavi knjige “TAJNI DOSJE J.B, TITA”, ki jo je leta 1992 objavil zelo znani, hud TITOV (že za življenja J.B. TITA) nasprotnik – MOMČILO JOKIĆ, ki je ponudil največ “dokazov”, da je bila vsiljevana nam podoba diktatorja MARŠALA TITA – KOT KOVINARSKEGA VAJENCA, pravzaprav politično KP, ZK oblastno – ideološki konstrukt?!

    Raziskovalec INTELEKTUALEC IN VELIK “POŠTENJAKAR” MOMČILO JOKIĆ je na osnovi podatkov in sledi ter posrednih dokazov, postavil svojo verzijo o IDENTITETI ROJSTVU, STARŠIH in ŽIVLJENJU vsem nam poznanega ex. KP, ZK diktatorja JOSIPA BROZA TITA.

    Verzija Momčila JOKIČA je bistveno DRUGAČNA od uradne verzije o identiteti in življenju t.i. MARŠALA TITA. Po njegovi verziji naj bi bilo rojstno ime ex. KP, ZK MARŠALA TITA

    Franz (Franc), tudi Jozef (Josip) AMBROZ:
    rojen naj bi bil kot nezakonski sin poljske grofice, vdove Marije E. – S., ki je imela 160 hektarjev veliko zemljiško posest – latifundija v bližini zelo poznanega madžarskega mesta – SZEGED. Rojen naj bi bil dne, 17. 3. … – tej grofici in upravitelju njenega posestva, Franzu AMBROZU
    Več podatkov najdete v posnetkih z intervjuji z gospodom MOMČILOM JOKIĆEM, ki jih navajamo

    CITATNO – s sliko in z LINKOM na posamični intervju g. M. JOKIĆA. V teh intervju g. Jokić ne podaja podatkov le o identiteti Maršala Tita, temveč tudi, katere vse njemu osebno konkurenčne, KPJ funkcionarje (Ivo Lola Ribar, Đuro Đaković, itd) je na poti na vrh KPJ, odstranil s svoje poti – jih dal “likvidirati”, itd.

    Tajni dosije J. B. TITO.

    (https://www.youtube.com/wat

    Samo ja znam ko je bio TITO.

    (https://www.youtube.com/wat

    Ko je bio TITO?

    (https://youtu.be/FrXQPxCUO3A)

    Kliknete na sliko in odprl se vam bo celoten video posnetek konkretnega intervjuja g. M. JOKIĆA.

    Ena zadnjih izdaj, v veliko jezikov prevedene knjige, g. Momčila Jokića:

    TAJNI DOSIJE J. B. TITO.

    Ta knjiga je dosegljiva na spodnjem linku za prosto, brezplačno branje –

    vsem zainteresiranim, izberite vam ustrezajoč link, npr tega:

    (https://openlibrary.org/boo

    Spodaj l.r. podpisani Janez Kepic-Kern zapisane CITATNE PODATKE o vprašljivi identiteti javne osebe “poznane” kot t.i. J. B. Maršal Tito tu pri nas v Sloveniji objavljam zaradi tega, ker gre za podatke, pomembne tudi za državljane Republike Slovenije. Zgoraj citirani podatki so pri nas v Sloveniji javno pomembni, vsaj iz dve razlogov:

    Šolajoča mladina ima polno pravico, do polne prave resnice o pomembnih javnih zgodovinski osebah in dogodkih,
    Vsi se verjetno strinjamo, da morajo biti tudi državne službe in ljudje aktivni v nji, ki se ukvarjajo z identitetami oseb z obveščevalnimi podatki, itd, … dovolj vešči, visoko strokovno sodobno usposobljeni, da bodo zmožni samostojno uradno raziskati vprašljive in sporne identitete preteklih in sedanjih oseb in dogodkov, pomembnih za nas državljane in za našo državo R. Slovenijo.
    Konec, koncev se le nahajamo v visoko digitalizirani dobi, leta 2019, 21. stoletja. Mar ne?

    L.R. Janez Kepic-Kern, odgovorni urednik in lastnik “SLOVENIANA” edicij.

    • Anton

      znano je da Kumrovec leži na območju kjer se govori takoimenovana kajkovščina, ki je precej v sorodstvu z slovensščino z razliko zštokavščino.
      Območje Kumrovca leži na predelu, kjer tamkajšnji prebivalci govorijo v takoimenovanem Bizeljsko-kozjanskem jezikovnem narečju, zategadelj ni prečudo, da so tamkajšnji prebivalci kar hitro uvideli, da je nekaj narobe s Titom, ko se je le ta vrnil iz španske državljanske vojne, Namreč njegovo narečje, naglasi besed so se radikalno spremenili, kot tudi fiziognomija obraza, struktura telesa, ampak o tem mnič poudarka pri zgodovinarjih., se že ve čemu tako.

      sarkazem press

  • Antonius

    IVA BRICA, velikega Slovenca in od fašistov preganjanega goriškega domoljuba je dal umoriti prav revolucionarni prasec in posiljevalec slovenskih deklet, po vojni nadvse cenjeni politik, Aleš Bebler. Komunisti so seksualnega nasilneža, zaradi njegovih dejanj na kočevskem, umaknili in skrili na goriško in primorsko, kjer se je Beblerjev prasec odločil za umor velikega Slovenca in vojaka v I. svetovni vojni, IVA BRICA.

    • Janez Kepic-Kern

      +++++++++++.
      Ugotovljeno je,
      da je bil VKPb in KPS, KPJ – STALINIST – dr. A. BEBLER
      DOMNEVNO
      VPLETEN TUDI V NESODNI KP POLIT UMOR
      TREH
      MLADIH SLOVENCEV, INTELEKTUALCEV DR. VUKA …,
      LETA
      1944 V TRSTU.
      Kdo bo to raziskal? L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

      • Miro Jereb

        Kva si pa ti mem udaru..

    • if
    • Dada

      To mi je znana zgodba. V RKC je ogromno pedofilov, pa jih cerkev leta in leta premešča v drug kraj in skriva. Samo da teh duhovnikov in pokvarjenih škofov, ki jim je vseeno za otroke Slovencev, nihče ne imenuje prasci. Dva dni nazaj je bila dok. oddaja, “Nune spolni sužnji v Vatikanu”, prednice samostanov prodajajo svoje nune duhovnikom, ko so noseče jih izločijo iz Cerkve.
      RAZLIKA je le, da je tvoj junak že dolgo pokojni, tile cerkveni junaki pa so še živeči, skupaj s pedofili duhovniki v Sloveniji, samo letos je 18 novih prijav. Da se ti priskuti krščanska vera.
      ČE BI BOG OBSTAJAL, bi imel veliko dela v sami Cerkvi.

      • Antonius

        Sprevržena ste, da bolj ne morete biti. Kriminalno dejanje zagovarjate s kriminalnim dejanjem. Če vam pa kaj zmanjka, pa iz svojega arzenala dodate kakšno laž.
        Vaš prileten *junak* še danes živi in maltretira Slovence in celo Slovenijo. Njegova nategnjena žrtev mu je na Viču pobegnila pod vlak. O njem se razpišite, preden se spravite na cerkev in kakšnega pedofila v njej.
        Samo kreteni in moralni sprevrženci težo zločina zmanjšujejo s primerjavo z zločincem, ki naj bi bil še večji od primerjanega.
        Dada, v vaši glavi domuje zloba!

        • šrauf

          “Dada, v vaši glavi domuje zloba”…lahko samo dodam pritlehna primitivna zloba ,obsedena z levičarskim več vrednostnim kompleksom…

          • Dada

            Glej ti to. A zato, ker trdim, da nima SDS nepristranskosti, da ne zna ravnati glede žrtev, ostankov ljudi, pobitih v povojnih pobojih ??? Potem imaš prav. SDS dela samo za svoje politične točke. Vse mora biti s pieteto, odločitve na državni ravni, Sšrejeti mora biti v parlamentu. Pika. SDS s svojimi mediji pa ravna vse prej, kot s pieteto do mrtvih…

        • Dada

          Antonius, , enkrat sem že vprašala, koliko SDS plača komentiranja….. Jaz bi tudi pisala laži, izmišljevala zgodbe, pa dobila plačilo. To bi bilo super…. Antonius srećnež

          • Miro Jereb

            A maš ti tudi krvave roke ?

          • Dada

            Ne, moje roke so bele, le rdečkaste od lubenice. Lubenice so zelo zdrave.

          • alojz

            Spet nov nick? Vzorec pisanja pa isti.

          • slosin

            ti maš lubenico namesto glave…

          • Peter

            Saj delaš to, dada, samo za džabe.
            kdo ti je kriv, hehe, no.

          • Dada

            Recimo, da si smešen, samo nisi.

          • Schemva Miro

            Drugega odgovora nimaš,pa takoj zaviješ na SDS,čudno,da še Janše nisi omenila,krava zabita,pa še zlobna povrh.

          • Dada

            Kdo pa vodi tako politiko SDS, Janša. Saj mu ni do sprememb, vlade ni hotel sestaviti, ker potem bi pa bil dolžan kaj narediti. Jaz nimam odgovorov. Pravim samo, da SDS ni tista, ki bo svojim nepietetnim nastopom do mrtvih in sorodnikov z rovarjenjem , urejalo stvari, za katere je dolžna država.
            Ti si članin SDS, ker člani SDS se ločuji od drugih, s tem, da začnejo s svojo folkloro, to je z žalitvami, ker drugače pač ne znate. LAHKO TI SAMO OGLEDALO NASTAVIM IN SE NOTRI DOBRO POGLEJ, ha,ha,ha

        • Dada

          NIč sprevržena. Če so bili poboji, jih je treba raziskati, najti storilce obsoditi. NIČ tako, kot SDS dela, novinarčki kar vsak po svoje, vedno več “neštudiranih” zgodovinarjev ima SDS, kosti se kažejo kadarkoli, kjer koli, brez pitete do pokojnikov in do sorodnikov. A ti je jasno. Seveda podpornik SDS ali član SDS, ali nekdo, ki je plačam da komentira, ne bo slišal.

      • macon

        Najdi mi kogarkoli, ki zagovarja pedofilske duhovnike in jih je kdajkoli zagovarjal. Ja, prasci so in naj jih strpajo v zapor za dolga leta!

        Ti pokvarjenka zagovarjaš množične pokole in tako opravičuješ svojo duševno pohabljenost!

        • Dada

          1. Pedofile zagovarja CERKEV, ŠKOFJE. VSAK ŠKOF V SVOJI ŠKOFIJI. . Na konferenci v Vatikanu so javno povedali, DA SPISOV PEDOFILIJE ŠKOFJE NISO VODILI. Če pa kje izjemoma so vodili, so jih kasneje uničili. Zato RKC po svetu sedaj plačujejo ogromne odškodnine. KDOR skriva in premešča duhovnika pedofila, GA ZAGOVARJA. ENAKO KOT NASILJE NAD ŽENSKAMI.
          2. Ha,ha,ha potem nisi čital mojih komentarjev o pobojih, na žalost, ZATO sedaj kvasiš neumnosti,,, NE bom rekla da lažeš, če nisi čital, ne moreš vedeti. ENA od mojih je, da so bili tihi poboji še leta 1953, ko so , v že očiščeni kraški jami, zopet našli trupla, SEVEDA OD POBOJEV, NE OD SAMOMORILCEV. DRUGA, krivce je bilo treba obsoditi… in zapreti. kapisch ?

          • ZatonMesecnikov

            dadice, protiv Popa nemaš ništa a? Samo protiv Sotona u Vatikanu? Ćale tako naučio?

          • Dada

            Sem gledala versko komedijo Pop Čira i pop Spira. Za smejat, kako verski naivneži nasedajo nekomu, ki ima črno obleko……. Ostalo in srbščino pa prepustim tebi, očitno ti je oče Srb, srbski oficir, mama pa je takrat iskala pravega deca, ni hotela vzeti eno farsko mlakužo, ha,ha,ha

          • ZatonMesecnikov

            Dadice, čerka JNA Starešine, ekspert za religiozna pitanja,…

            kažeš Ćale Srbin, junačino. Oficir sa JNA brkovima i ostatkom pasulja sa marende u trpezariji na njima?

          • Mojca pokraculja

            Pa so jih obsodili ali zaprli?! Ce je bilo samo v Kocevskem rogu in v Hudi jami likvidiranih na tisoce nedolznih, koliko je bilo potem morilcev? Na stotine in imena so znana. Kje so, kaj se jim je zgodilo? Nic, kapisch?

          • Dada

            HA, ha, Mojca, KAJ sem ti jaz ?? Zakaj mene vprašaš. A sem mogoče Bog, Tudi nimam čarobne palice… Kat se mene tiče je bilo dovolj časa, zato bi vprašala Jožeta Pučnika, Ivana Janšo, ti so imeli moč. ČAS je, da se Janša zbudi, do zdaj ni nič naredil. Niti ni nakazal, da bi hotel kaj spremeniti. Najlažje biti v opoziciji in kritizirati…. SEM jasna ??? Kar se mene tiče ima SLO dovolj preiskovalnega aparata, da se ugotovi in obsodi. Kot za vsak umor. Pred 29 leti je bil časa, ko so bili nekateri še živi. KOT rečem , domobranci in bela garda so delali za Hitlerja, isto tako, so morilci povojnih pobojev “ljudje” in so zato odgovorni. Obsoditi brez pardona.

          • slosin

            koza, dej se mal spomn, kakšen vik in krik so zagnali tvoji rdeči, ko se je v 90. samo omenjalo lustracijo…Moči, tisti, ki jih omenjaš, za to vrstna dejanja, niso imeli nikoli…

          • freddie69

            umsko invalidno

          • Dada

            “Moči niso imeli”, potem naj ne jokajo, in naj ne pričakujejo, da bo kdo namesto njih. A je jasno. Kar se tiče domačih in divjih živali TI SAMO OGLEDALO NASTAVIM IN DOBRO POGLEJ, SE SPREMINJAŠ

          • Dada

            Moji niso rdeči, zeleni. Me sploh ne zanima jokanje. Prva vlada RS je bila DEMOSOVA, drugega mi ni treba reči.

          • Mojca pokraculja

            Pa kdo tebe sprašuje, če si jih ti zaprla. Ženska saj ne znaš niti prebrati kaj šele razumeti napisano !!!
            Seveda imamo dovolj aparata, ampak ta aparat dela po političnih direktivah, ne po zakonih, kapisch ? Mene JJ in Pučnik ne zanimata, zanimajo me drugi, Kučan, Pahor, Drnovšek itd. vsi iz CK ZKS. Že 27 let so na oblasti, kaj bi še rada. Izgleda kot da imaš tudi ti morilski pedigree.

          • Dada

            Seveda so na oblasti, prva vlada leta 1991 je bil s strani DEMOSA. Kaj so naredili ??? NIč. Zastavili bi lustracijo, pa teh težav ne bi bilo.

          • Mojca pokraculja

            Dada, oficirče jugoslovenarsko, kaj da ti ga naredim !
            Vse si pobrkao. Največja napaka v zgodovini, to ti dam pa prav !

          • Dada

            Nimam steklene krogle, vprašaj Janšo, Pučnik je že umrl. Onadva sta imela, JANŠA še ima škarje in platno, kot vodja opozicije, ki pa na žalost sploh ni več. Že dvakrat je zašuštral, parlamentarne volitve, sedaj EU volitve.

      • montyamp

        Psihopatologija udbovske dece , je problem Slovenije .

        • Dada

          Pojma nimaš, važno, da si podpornik SDS….

          • Peter

            No, pa smo prišli do bistva tvojega problema….

      • šrauf

        De -de -demenca te jebe da-da…..dons si pozabiva belo gardo….

        • Dada

          Bolje to , kot tebe Parkinsonova, ha,ha,ha

      • Peter

        Od vsega, kar je napisal Antonius, si pobrala premestitev zločinca in jo spretno uvrstila v svojo agendo, v svojo dnevno mantro, ki s povojnimi poboji nima nič skupnega, pedofilijo v cerkvi in s tem povezanimi premestitvami. Spretno, pa kljub temu samo preusmerjanje pozornosti in zato zelo ceneno, no.

        • Dada

          Cerkev zagovarja pedofilijo, ker duhovnike premesti in nič drugega. Skriva jih in po medijih grozi deklicam, ki so imenovale storilca, pedofila javno. Smatram pravilno, da se imenuje duhovnika, da ta ne boš imel stika z otroki…
          TEBI PA COPY PASTE, če nisi čital in si zamudil moj komentar……..
          2. Ha,ha,ha potem nisi čital mojih komentarjev o pobojih, na žalost, ZATO sedaj kvasiš neumnosti,,, NE bom rekla da lažeš, če nisi čital, ne moreš vedeti. ENA od mojih je, da so bili tihi poboji še leta 1953, ko so , v že očiščeni kraški jami, zopet našli trupla, SEVEDA OD POBOJEV, NE OD SAMOMORILCEV. DRUGA, krivce je bilo treba obsoditi… in zapreti. kapisch ?

          • Peter

            Dada, ne zanima me tvoje mnenje o povojnih pobojih.
            Pod članek o povojnih pobojih privlečeš svoj, za to temo povsem neadekvaten trip o cerkvenih pedofilih.
            O tem se v naši javnosti govori, o pedofilih v cerkvi. Veliko se govori. Človek dobi lahko vtis, da jih drugje ni, pedofilov, razen v cerkvi.
            O povojnih pobojih pa se ne govori veliko.
            In še tja, kjer se o teh pobojih govori, vletavate preusmerjevalčki pozornosti.
            Jeftino.

          • Dada

            čE TE NE ZANIMA, POTEM NE ČITAJ, POTEM NE KOMENTIRAJ.
            Antonius zavaja, ker nikoli nisem ZAGOVARJALA POBOJEV. Dalje >Cerkev SE IGRA S ČUSTVI VERNIKOV, REDA GLEDE PEDoFILOV PA NE NAREDI. ENO JE GOVORITI O MRTVIH, DRUGO PA O ŽIVEČIH, O OTROCIH ŽRTVAH….
            V naši javnosti se zelo malo govori, samo najdi.si je objavil tri članke od dovolj.je, TV je predvajala eno oddajo, o novi organizaciji , ki obravnava spolne zlorabe duhovnikov in samo letos 18 novih prijav spolnih zlorab. RKC Ljubljana pa hkrati grozi deklicam, ker so povedale imena. Ko bo vsak duhovnik obravnavan, kot bi moral biti, kot npr. pedofil v vrtcu, na hitro izgubi službo in nikoli več ne dela z otroki, potem bo OK. Jaz vem veliko o pov. pobojih iz medijev, … O povojnih pobojih, naj pišejo, snemajo oddaje, neodvisni novinarji. Sem proti SDS objavam, novinarčekom tipa Gašper, ker je to strankarsko glasilo za nabiranje političnih točk. Pišejo na način da bi dosegli določen namen, IN Ne da bi obveščali javnost. To so občutljive teme, ker gre za ljudi, ti pokojni imajo živeče sorodnike in je potrebna določena pieteta. SDS bi premetaval, kazal kosti, kot da premetavajo kolesa. To bi delali z določenim namenom.

          • Peter

            Članek je o povojnih pobojih. Če se še tako razburjaš, tako je.
            In ti preusmerjaš pozornost.
            Na Hanzi imaš o pedofilstvu v cerkvi več kot preveč člankov, tja piši, te bodo veseli.

          • Dada

            Škoda, da se trudiš. >Mene ne bodo SDS pripadniki usmerjali, kam naj gledam, pišem. TOLE JE PAPEŽ POVEDAL TE DNI.
            “Papež opozarja na razdiralne ideologije v poklon mučenikom iz komunističnega obdobja”.
            Papež že ve, kaj je maščevalnost, kaj so hinavski verniki. ZATO se ne strinjam, da bi neka stranka kot je SDS , govorila o tej temi, ker je definitivno pristranska in so ji pri srcu domobranci in bela garda. To pa sploh ne gre, ker je bil Hitler sovražnik človeštva, zasedel je Evropo in komaj so ZAVEZNIKI uničili nacizem. Slovenski izdajalci pa so delali za Hitlerja.

          • Peter

            Papež, jadno moja dado, meni ni noben faktor in me njegove flance zanimajo toliko, kot flance bivšega precednika ck zks.
            Ti ap se kar trudi, prepričala pa nikogar ne boš. Nimaš agrumov, no.

          • Dada

            Ni moj namen prepričati, saj članov SDS ne gre prepričati. Samo povem drugo mnenje, ki se razlikuje od enoumja SDS. Naj se vidi razlika.

      • Miro Jereb

        Kva si pa ti mem udaru..

      • Nata

        Če si se že tako podrobno posvetila tvoji temi, bodi toliko poštena, pa napiši kaj o statistiki.
        Tista pa ne laže.
        Ono oddajo pa sem tudi jaz gledala. In je tale tvoj zapis zelo prirejen ,tvojem mnenju.

        Veš o prijavah oni komisiji, bi se pa tudi lahko pogovarjali in se vprašali, kdaj bo ustanovljena še kakšna komisija. . . . . za šolnike, prostovoljne delavce, , zdravnike, družine v katrih eden od staršev ni oče, ampak očim, itn. . . . . . .

        Bi pa jaz vsakemu pedofilu jajca odrezala.
        Ampak. . . . . kaj bomo pa potem z Muslimani ?

        • Dada

          Kdor dvomi o spolnih zlorabah duhovnikov, ne razmišlja človeško. Kakšni otroci pa odrastejo s posledicami spolnih zlorab in tudi zavedaš se ne, da se ciklus spolnih zlorab ponavlja. Zlorabljeni ponovi vzorec. Ja, ja, bi….ja… To ni nič. Ti se sekiraš za Muslimane, a ti je kakšen všeč, ali kaj. Tukaj gre za otroke Slovencev…..

          • Nata

            Kdo pa dvomi ?? Sem kaj takega napisala ?
            Muslimani mi dol visijo. Omenila pa sem jih v zvezi s pedofelijo. Razen, če smatraš, da je ta njihova ” kulturna ” navada, nekaj normalnega.

            Vendar vemo, kako je s takimi primeri. Tudi pri nas !! Pa ni bil duhovnik !

          • Peter

            Problem je v tem, da kar goni svoje. Vsi se strinjamo, da je pedofilija nekaj, kar je vredno vse obsodbe, vsi se strinjamo, da je pedofile treba onemogočiti…vse, tudi cerkvene, ona pa še kar goni svoje.
            Pač nima drugega na meniju, no.

          • Nata

            No, saj mešan kompot je dober. . . . . .

          • Peter
          • Nata

            O, lepa muzika. . . . .dober naslov komada.

          • Peter

            Še boljša…in še boljši naslov.. v spomin na stare čase muzike…

            https://www.youtube.com/watch?v=x3XSKYZHHj8

          • Nata

            Ja. Presneta reč. . . lepo smo se imeli !

          • macon

            Verzija Ette James je še boljša. :)

            Ja, to je večna pesem. Evo še eno, moja programska.
            https://www.youtube.com/watch?v=sMmTkKz60W8

          • Peter

            Lynyrd…večna muzika…

          • Peter

            S temi verzijami je pa….kaj vem. Meni je od Chicken Shack boljša, ker je bolj rockerska…čeprav je komad bluesy…stvar okusa, no.

          • Dada

            Ha,ha, zgoraj, si drugače komentiral. Zdaj si ploščo obrnil. Vidiš zgoraj na sliki v članku so tisti, v črnih oblačilih, ki bi morali ukrepati. In kaj so naredil ? Dali so izjavo, da mora žrtve ostati tiho, da ne smejo izgovarjati javno imena duhovnikov, ki spolno zlorabljajo otroke. IN ti Peter se s tem veselo strinjaš, saj bodo drugi ukrepali , a ne. Cilj teme, da prodže vreme.

      • Nata

        Teh oddaj je sedaj ogromno SLO Tv jih ima kar naprej na sporedu. Vemo zakaj. Da bi malo utišali drugo stran ?
        K pobojem po vojni pedofelija ne sodi.

      • pupa

        Dada samo na kratko: Ste prebutasta, da bi dojeli. Prav zaradi ne obsodbe in nekaznovanja povojnega klanja se je zgodila Srebrnica.

        • Dada

          Srebrenica se je zgodila: 1. zaradi vojnega plena Srbije, torej odstraniti prebivalstvo( ethnical cleansing), da bi pridobili ozemlje za svoje ljudi. IN
          2. UN ni opravil svoje naloge, zaradi tega pa so bili obsojeni v svoji državi. zapustili so prebivalstvo, namesto, d abi tam ostali. Če bi tam ostali Mladič ne bi upal streljati.
          To najbrž ne sede tebi v glavo, ker je polna SDS smeti.

          • pupa

            SDS ni obremenjena s povojnimi pomori niti ni obremenjena z Golim otokom pa tudi ne z pomori novejšega časa kot so Kramberger, Slivnik, Jamnik, Golub, Tekačevo, Rovinj……………..

          • Dada

            Sedanja vlada, sedanji, trenutni politiki, niso obremenjeni z ničemer. Nimajo razloga. Tisti, ki to mantro ves čas ponavlja in misli, da mu koristi kot orožje, nasproti rivalom, je prav SDS. Ti si verjetno iz Savinjske doline, Celja, kakšna sorodnica onih, mamilašev, cela družina z mamo vred…. Brata sta bila sojena za večkratne umore v Tekačevem”, kje so najprej mućili, nato ubili celo družino, ker so mislili, da so bogati…… Ostalo je izmišljeno, imen niti ne poznam, kar pa ni nič novega. Za podpornika SDS ni nič čudnega, da naklada, ker ravno SDS daje krivdo na vse in na vsakogar, ki ni SDS. Obremenjuje se SDS. Ostale stranke so SDS postavile ob stran, vsaj mirni so lahko, dokler bo Janša vodil SDS.

          • pupa

            Sedanja vlada in vse leve vlade so obremenjene s ščitenjem morilcev v vseh zgoraj naštetih primerih.

          • Dada

            Seveda si želiš tega, a ne gre po željah. Življenje je bolj trdo. Zato je SDS stranka, ki razdvaja Slovenijo, ker kar teži, a čas KO JE SDS in DEMOS, mogel ali bi moral storiti , leta 1991 z većino v parlamentu, imeli so vlado, je šel. Voda je odtekla, Janša ni nič naredil in tako bo ostalo. Sedaj se dogaja tako, da SDS nepietetno kaže bele kosti in ostalo pokojnikov.

          • pupa

            SDS na kaže na bele kosti, bele kosti in vse kosti pomorjenih brez sodnega epiloga silijo same na dan in so slaba vest tistih, ki sojih pomorili oziroma tistih, ki so pomor naročili. Prepričana sem da bodo vsi ti pomori maščevani tudi novodobni, grehe klavcev bo na tak ali drug način plačalo potomstvo.

            Kakšen krat bi bilo doro se vprašat zakaj je neka tragedija doletela prav mene???

          • Dada

            SDS kaže kosti, lasre kot pri indijancih skalpe, čevlje, gumbe. Zelo grdo. To so bili ljudje, me zanima kaj svojci rečejo ?? A ne morete to to zakljućiti s pokopom in nehati s to “šarado”.

            Sorry, ne vem kaj se ti je zgodilo, pa ravno tebi se zgodi tragedija. Sočustvujem s tabo.

  • RATATA

    Inštitut za narodno spravo imamo Slovenci. Tudi zato bo slovenski narod po hitrem postopku v trugi, v žari ali pa brez gat zagreben brez vsake slovesnosti.

  • macon

    Mama mi je povedala za medvojni primer na Dolenjskem: revna samska kmečka ženska z otrokom je iz vasi nosila Italijanom mleko in jim ga prodajala, da je preživela sebe in otroka. Komunisti so jo enkrat prestregli in ubili, češ, da je izdajalka.

    • ZatonMesecnikov

      Seveda, pobijali so po mili volji. Vse so potem strpali pod “Izdajalci in kolaboranti”. Da bi dobili pravno podlago za nazaj, so spesnili Zakon o Splošni Ljudski obrambi iz leta 1976 in ga začeli uporabljati za nazaj.

      preprosta pamet je potem v Sloveniji vse pomešala, naprej, nazaj, tehnično kolaboracijo, oboroženo kolaboracijo, prodajalko mleka, sprevodnika na vlaku, vse je postalo kolaboracija.

      • macon

        Med vojno je gospod tovariš Oton Župančič posedal v kavarnah v Ljubljani in pisal pesmice, ker je dobil poseben odpustek od komunistov in zanj kulturni molk ni veljal. Italijanski oficirji pa so ga spoštljivo naslavljali z gospod pesnik, umetnik.

  • montyamp

    Komunistični partizani pobijejo več Slovencev kot okupatorjev .
    Komunistični partizani pobijejo več neoboroženih kot oboroženih .
    Komunistični partizani pobijejo več ljudi po vojni kot med vojno.
    Potomce komunistične neobvladljivo izkrivljene in neuravnovešene hunte mladičev ,
    CENTRALNOG KOMITETA SAVEZA KOMUNISTIČKE PARTIJE SOCIALISTIČKE FEDERATIVNE REPUBLIČKE VUKOJEBINE MURGLOSRBOYUGOSLOVENIJE , imamo mi danes na oblasti.
    Zato drvimo iz bankrota v bankrot in hlapčujemo bivšim okupatorjem .
    UDBOVSKA DECA so s krivosodjem rak rana države .

  • montyamp

    Komunizem je posejal svoje hudičevo seme , zato je Slovenija sramota času in prostoru .

  • ZatonMesecnikov

    Ko se začne tema o Povojnih in medvojnih komunističnih pobojih, se obvezno mladi komsomolci in skojevci pojavijo tukaj z tezami o domnevni cerkveni pedofiliji…

    • Peter

      Kaj jim pa drugega ostane, no.

    • Dada

      HA,ha,ha. Pedofilija duhovnikov je javno objavljena, tudi Vatikan je imel dve novinarski konferenci, priznali so, da so tudI uničevali dokaze. Po svetu so obsojeni , sedaj na visokih položajih duhovniki, zadnji 4 četrti človek Vatikana……. Kje si ?? Aja samo nora24 tv čitaš, edini pravi medij. . Tu ne bodo objavili nič od tega . Ker SDS rabi RKC za politiko, in zato je za njih RKC “čista”. Problem je povezava potika-RKC, ker potem RKC čuti zaščito in ni potrebe, da bi ukrepali.

      Povojne poboje ne bo “obravnavala SDS”, ker ni nepristransko, način prikazovanja on obravnave ni pieteten za javnost, kje pa šele za sorodnike.

      • Peter

        Včasih je dobro vedeti, kdaj je pametno nehati.
        Ti tega očitno ne veš.

      • ZatonMesecnikov

        #Povojne poboje ne bo “obravnavala SDS”, ker ni nepristransko, način
        prikazovanja on obravnave ni pieteten za javnost, kje pa šele za
        sorodnike.#

        Kdo pa jih bo? Zveza Borcev? Da se zagotovi nepristranskost….

  • Nata

    + + + + + + + Naslov je sijajen. Nedotaknjeni so ostali na položajih !!
    Capo di banda komunistov je postal celo predsednik !!!
    Mi je pa tole všeč, saj si človek res težko predstavlja, da je ljudi še vedno strah ??

    ” Gospe in gospodje, težko si predstavljam, da so v letu 2019 nekateri
    naši sodržavljani še vedno tako prestrašeni. To žal vedno znova opažam
    pri svojem raziskovanju na terenu. Komunizem je na tem področju svoje
    opravil! ”
    Pa še govoričijo, da je pri nas bil ” mehak ” komunizem ?? Lepo vas prosim ?? Poglejte si Češko, Poljsko, Romunijo, kjer je res bilo hudo,

    • Peter

      DDR ne pozabi, tam je bilo še najhuje, no.

  • Marija

    Saj ni kaj dodati.Ampak vladajo nam še nekateri živeči in njihovi potomci.

  • Janez Kepic-Kern

    KAKO JE
    KOSOVSKI SRB – HUD NASPROTNIK T.I. MARŠALA TITA
    ODKRIL,
    DA JE BIL “DOMNEVNO IN ZELO VERJETNO” – T.I. MARŠAL TITO
    ROJEN
    KOT – “FRANZ, JOSIP AMBROZ”, 17.3. — kot nezakonski otrok
    – poljske grofice, vdove MARIJE E.S.
    IN
    – MADŽARSKEGA BOGATEGA ŽIDA – FRANZA A M B R O Z A,
    upravitelja 160 ha
    obsegajočega posestva pri SZEGEDU – v lasti grofice MARIJE E.S..
    ZELO
    ZANIMIVA PRIPOVED POŠTENJAKARJA – Momčila JOKIĆA.
    Pripoved he pod naslovom
    “KO JE BIO TITO” – kot video posnetek
    – na internetu. ex OK KNJIŽNIČAR IZ LJUBLJANE. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    CITANO Z VIRA
    “KO JE BIO TITO” – MOMČILO JOKIĆ.

    https://www.youtube.com/watch?v=FrXQPxCUO3A

  • Janez Kepic-Kern

    BREZ ZADREGE
    SE MI OGLASITE !
    TOPLO VABLJENI !
    Vsi zainteresirani – se brez zadrege seznanite z menoj – Janez Kepic.Kernom!
    Ustanavljam
    ta čas – popolnoma – POZITIVNO
    MOČNO, VSESLOVENSK DOMOZNANSKO DRUŠTVO,
    S KATERIM
    BOMO IZVAJALI ŠTEVILNE KULTURNO-IZOBRAŽEVALNE DEJAVNOSTI
    IN
    OPIRALI – PODPORNIŠKO, SIMPATIZERSKO
    OBE
    POZITIVNI SLOVENSKI T.I. “POMLADNI” STRANKI – SDS IN SLS.
    STRANKE
    NSI
    NE BOMO OPIRALI, KER SO VODILNI IZ NSI
    IZVEDLI NEKAJ “DVOLIČNIH” DEJANJ
    IN
    KER SO V NSI – STORILI – PREMALO ZA
    POZITIVEN,
    PRAVNO, MORALNO KOREKTEN
    IHOD
    NAS SLOVENCEV IZ EX – KP, ZK POKOMUNIZMA ! L.R. JANEZ KEPIC-KERN KOMENDA
    P.S.
    Z MOJEGA E-PORTALA “SLOVENIANA”

    Vseslovensko domoznansko društvo “SLOVENIANA”
    V POSTOPKU REGISTRACIJE JE TUDI VSESLOVENSKO DOMOZNANSKO IN DOMAČNOSTNO KULTURNO/IZOBRAŽEVALNO DRUŠTVO “SLOVENIANA”
    Kot vsi beroči vidite sta portal in mesečna revija “SLOVENIANA” polna živih, pomembnih kulturno-zgodovinskih in aktualnih prispevkov. Če se čutite zmožne napisati kaj podobnega tudi vi, iz svojih spominov, znanja, itd. se nam kar brez zadrege oglasite.

    VSI ZAINTERESIRANI, KI IMATE RES RADI NAŠO SLOVENIJO, KI IMATE RADI SLOVENSKE PREDNIKE, NAŠ JEZIK in KULTURO, itd, vabimo kot AKTIVNE ČLANE ali PODPORNIKE k SODELOVANJU z nami pri “SLOVENIANI”, ki te tedne uradno registriramo, ustanavljamo dve SLOVENSKI, POZITIVNI, KOREKTNI DOMAČNOSTNI DRUŠTVI:

    VSESLOVENSKO DOMOZNANSKO IN DOMAČNOSTNO KULTURNO-IZOBRAŽEVALNO DRUŠTVO “SLOVENIANA”
    DRUŠTVO »DVOJINA-SLOVENIANA« ZA KOREKTNO DRUŽABNOST POLNOLETNIH DRŽAVLJANOV R. SLOVENIJE
    Lahko nas kontaktirate na: [email protected]

    Več info na naših straneh.

    L. R. Janez Kepic-Kern, odg. ur. in lastnik edicij SLOVENIANA

  • Peter

    Janez, ni druge, tudi ti greš na blokado.
    Siten in zoprn si, no.

    • Janez Kepic-Kern

      NO – ja !
      Jaz si prizadevam
      in
      si bom prizadeval,
      da
      se bo naša pomladna stran – OKREPILA !
      Da
      NE BO, TAK KOT JE – ŽE VSA ZADNJA LETA
      V
      VSEH POZITIVNIH PREDLOGIH – PREGLASOVANA !
      Jaz
      svoje namene – vedno dosežem.
      Če
      ti je branje mojih zapisov
      naporno, zoprno – jih pač – ne beri.
      Moji
      zapisi so namenjeni ex KP, ZK podpornikom
      za
      katere vem,
      da začudeno in tudi – malo – prestrašeno – berejo – moje zapise.
      Moji
      zapisi niso namenjeni,
      da bi jih brali
      taki “stari anti KP, ZK k “mačaki” kot se zdiš – ti !
      Ponavljam
      moje zapise ne več mestih zato, da vzamem voljo do pisarjenja
      zdaj že precej
      zatrtim
      VERJETNO ex KP, ZK PROVOKATORJEM. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    • janko

      Pero, kaj si pa spil? Svoj stil ima, tudi ti ga maš s svojim “no”.

      • Peter

        Ja, samo moj no vam ne uničuje skrol tipke na miši, no.

  • večni srb

    Borce je res lahko sram, ker se bojijo naravnost povedati, da je šlo za navaden linč. Pardon, ampak naravno pravo je oblika linča, očitno niso sistematično uničevali osebno odgovorne za holokavst nad tretjerazrednimi slovenci, ki se niso rodili pravim staršem in niso verjeli v dobrega afriškega boga. Zato so jih potem masovno morili, ostanke pa zakopali kot smeti oziroma pustili ležati naokoli, da so jih snedle divje zveri.

    In prav v tem grmu tiči zajec. Govorimo torej o več zadevah naenkrat in tlačimo vse v isti koš, eno je ubijati in uničevati fašistično in nacistično svinjino, osebno odgovorno za najhujšo človeško norost in izrojenost, drugo je madovno moriti cele družine in skupnosti, zaradi laži in po dekretu sadističnih psihopatov, za katere je bila zgleda krvava orgija zgolj statistično dejstvo.
    Ljudem na levi in desni je treba dopovedati, da smo vsi zavedeni, nemogoče je zanikati pravico takih žrtev do skrajnega maščevanja, nemogoče pa je tudi razumeti sistematični umor državnih teroristov. Kaj so naredili, raje so pobili tisoče nedolžnih kot, da bi pustili živeti stotine krivih, in prav ta temeljna izrojenost bi nas morala vse najbolj skrbeti. Ker se vleče dobesedno do danes, zato je toliko nezakonitih sodb in krivično uničenih slovencev, režim izkorišča isto izkrivljeno moralo, za vzdrževanje totalitarizma in podaljševanje krivic v neskončnost.

    Povejmo po resnici, če bi svojci fašistov, nacistov, ustašev in domobrancev vedeli kaj so naredili njihovi umorjeni predniki, bi jih ubili še enkrat.
    Vendar isto velja tudi za potomce komunistov oziroma pravih partizanov, če bi vedeli zakaj in koliko nedolžnih slovencev so umorili njihovi kameradi in avtoritete, bi se morda celo pridružili izdajalcem, vsekakor ne bi nikoli in na noben način podpirali sadistične psihopate, ki so pravični boj in revolucionarne napore izkoristili za osebne perverzije in izživljanje nad nemočnimi.
    Najhuje je objokovati razčlovečene zveri in častiti lažnjive, do konca izrojene sadistične psihopate, verjerno.

  • dob

    “…ne želi povedati, da je šlo pri povojnih pobojih za razredno pobijanje”

    Priznala bo, ko bo spet začela. Takrat bo po radiju.
    A je vam jasno, da nam je okupator zasedel državo?
    Pravni sistem izvaja Revolucijo! Prava v tej državi ni.

  • večni srb

    Borci torej ne želijo priznati, da so morili tudi nedolžne, domobranci pa se nočejo sprijazniti z dejstvom, da so bili zavedeni in zarukani, ko so branili razčlovečene zveri in ignorirali zločine izdajalcev.
    Vse to pa samo zato, ker je povojna oblast morila ljudi bolj po občutku, kot se je kdo pač takrat odločil. Močnejši so potem pobili še več šibkejših, zločinci pa so bili za zlo celo nagrajeni, odvisno kako se je kdo pač znašel, v tistih svinčenih časih.
    Državna akademija in civilna družba sta obe pogrnili na celi črti, namesto razumnih in logičnih analiz, so se odločili nadaljevati s sovražno vojaško propagando . Taka je postala tudi narava slovenca, raje obsodimo več nedolžnih kot, da bi objekti sovraštva ostali nekaznovani, vsi smo krivi, le nekateri med nami so sami sebe oklicali kot absolutno nedolžne in zato nesposobne, da bi odgovarjali po človeških zakonih.
    Večina slovencev je odradla v distopiji, ki je zavrgla vse znanstvene in humanistične vzorce delovanja in razmišljanja ter jih nadomestila s svojo, cenzurirano in posplošeno resnico, za katero vsi vemo in čutimo, da je s tem nekaj narobe in stvari ne ustrezajo neposrednim izkušnjam.

    Takšna izrojena politika ne more ustvariti mlačne vode ampak samo podaljšuje krivice in nejadnosti, ki čedalje bolj delijo naš narod. Sprava obstaja edino v obliki pijanih idiotov, ki jih ne zanima več popolnoma nič, enostavno se učijo živeti brez preteklosti, čeprav vse kar imajo in so izvira iz te mračne neraziskane in potvorjene zone splošnega znanja. Zato žrtev ne more in ne sme odpustiti svojim rabljem, taka družba.pa ni sposobna vzpostaviti nobene nacionalne zavesti in sinergije, potrebne za uspešno, trajno civilizacijo, kar je nenazadnje smisel naroda in države.

    • ZatonMesecnikov

      #Borci torej ne želijo priznati, da so morili tudi nedolžne, domobranci
      pa se nočejo sprijazniti z dejstvom, da so bili zavedeni in zarukani,#

      Tako dolžnim, kot nedolžnim mora biti krivda dokazana. Domobranci pa niso bili zavedeni, ampak so se zavestno odločili, da se bodo borili proti komunizmu.

      kaj hočeš reči, da če se nekdo bori proti Komunizmu, je pa zaveden, ali kaj?

      • večni srb

        Niti ne, problem so bili verjetno vsi ostali, normalni ljudje, ki niso verjeli v nacistične kozlarije o rasnem izvoru in degeneraciji, niti se niso počutili komunisti, domobranci so jih iztrebljali predvsem zato, ker so se rodili napačnim staršem in jih ni nihče branil, ker so se s svojo pametjo in moralno držo vsem zamerili.
        Okupatorju je bilo vseeno oziroma so uživali, ko so se opice obtoževale in klale med sabo, oni so prišli po les, kranjsko klobaso, kraški teran ter narediti našo deželo spet del njihovih zavoženih in zavrtih, zločinskih, sužnjelastniških imperijev.

        • ZatonMesecnikov

          #, domobranci so jih iztrebljali predvsem zato, ker so se rodili napačnim
          staršem in jih ni nihče branil, ker so se s svojo pametjo in moralno
          držo vsem zamerili.#

          navedi en primer, da so domobranci koga iztrebili na rasni osnovi? Samo en sam samcat.

          Streljanje ciganov v Iški vasi s strani partizanov, seveda ni bilo rasno motivirano. Ampak razredno…

  • Janez Kepic-Kern
  • Slovenec 33

    Potomci in nasledniki rdečih verskih blaznežev, ki so izvedli genocid nad slovenskimi rodoljubi, ki še vedno leže po več kot 600 moriščih po slovenskih deželah še vedno omogočajo nadaljevanje okupacije slovenskih dežel, ki ne bi bila mogoča brez tega genocida.

    • večni srb

      Ampak domoljub je zgolj ideološki pojem, ne gre.za strokovni termin, kako so uporniki vedeli koga morajo umoriti?
      Pst, ne velja nič prišepetavat, kar sami naj se znajdejo, na obrazu ni nikomur pisalo kdo je kdo.

  • slosin

    700 morišč….ta rdeč pravjo, da je treba gojiti vrednote NOB….svašta 3,14čka rodi…pravjo balkanci…

    • večni srb

      Koliko morišč je organiziral pa izdajalski slovenski parlament oziroma okupatorji?
      Verjetno vsaj par sto tisoč, po isti logiki je morišče vsak prostor, kjer je bil nekdo umorjen.

  • RATATA

    In kaj imamo Slovenci z judovskim vprašanjem, da ga je treba mešat k pobojem slovenskih protikomunistom??

    • večni srb

      Judi so bili izpostavljeno afriško pleme, nacisti so jih obtoževali, da so ubili Boga, čeprav je popolnoma jasno, da so Jezusa križali rimljani. Sploh ni važno kaj je res, nacisti so se pač šlepali na populizem.

      Nacistična hipoteza niti slučajno ni zajemala zgolj judov, njihov načrt je bil selektivno križati določene primerke, s čimer naj bi pospešili evolucijo in tako ustvarili posebno obliko človeka. Genocid so nemci začeli izvajati nad svojim narodom, ko so v državnih bolnicah pobijali invalide, duševne bolnike in neprilagojene, svojcem pa so izdajali lažna autopsična poročila, češ da so vsi ti reveži umrli zaradi naravne pohabe, vsi naenkrat in zaradi nenevarnih vzrokov, kar.je bil za njih dokaz, da so bili itak nesposobni preživeti.
      Z isto logiko so nato opravičevali razne genocide, pri nas so morili rome, srbe in vde take, ki niso ustrezali njihovemu evgeničnemu ključu ter raznim politično ideološkim blodnjam.
      Družinska drevesa slovencev jim je pomagala izdelati slovenska vlada in katoliška cerkev.

      • RATATA

        Kje la ti hodiš, da te ni nič slišat??
        In,
        kaj ima judovsko vprašanje vete s Slovenci? Podbrsič mal preveč o enih judih piše, ki z nami Slovenci nimaj prav ničesar skupnega!
        Glede Jezusa pa…, Poncij Pilat ga po pravu ni mogel obsodit, sodilo mu je judovsko ljudstvo.pika.

        • večni srb

          Živjo stari, dolgčas mi je bilo in sem se malo oglasil.
          Sicer pa so te teme precej dobro raziskane, judi so za evropo izjemnega pomena in tesno povezani z Jezusom od rimskega cesarja Konstantina naprej, ko je zavrgel poganski Olimp in uvedel katoliško vero kot uradno in edino, monoteistično religijo svojega tisočletnega cesarstva. Tako je iz primitivnih afriških hlapcev ustvaril fanatične zaveznike in obranil cesarstvo, ampak to je samo delček veliko večje zgodbe. Vatikan ni bil zgrajen zgolj na ostankih kabalističnih izročil, predstavljaj si kakšno revolucijo je pomenilo uničevanje starogrških ideoloških temeljev, po celotnem območju edinega civilitiranega dela planeta, kjer so razna multi kulti plemena tisočletja verjela v iste grške in rimske pravljice, to vendar ni bila mala spremba. Konstantin je napisal Novo zavezo, ki jo je združil v Biblijo, poganske templje in svetišča pa je opremil z znakom, pod katerim je nov ideološki stroj zmagoval po celi Evropi, Afriki, Rusiji in bližnjem vzhodu.

          Tehnično gledano, so Jezusa umorili rimljani, nenazadnje je bil tudi sam rimski državljan, pravnomočno obsojen na smrtno kazen. Taka je bila pač tedanja sodna praksa, kar 300 let je trajalo, preden ga je Konstantin rehabilitiral in razglasil za Boga v človeški podobi, ki je svoj samomor itak preživel, ampak vseeno, zgodba je še danes izredno pomembna za splošno moralo zahoda.

          • RATATA

            Dobro, državljani Rima – judje so ga krucefiksali saj so ga imeli za izdajalca “domobranca”, v pravu Poncij Pilat ni našel uzanc za obsodbo, ni ga pa zaščitil, prepustil ga je množici. V prenesenem pomenu so se judje obnašali kot komunistična svojat 45. (uporabili so neko naravno pravo, kot bi ga brglezbika).

          • večni srb

            Mislim, da si kar zadel, saj zato rečejo, da je Biblijo napisal Bog osebno, saj je dokument dejansko študija človeških lastnosti, ki se s časom ne spreminjajo. Še več, ker je cela globalna kultura zgrajena iz istih simbolov in etičnih izhodišč, lahko v skrbo izbranih in urejenih verskih spisih, povsod in skoraj vedno najdemo ustrezno prispodobo. Še toliko lažje, kadar so stvari banalno poenostavljene in jim lahko vsakdo pripiše poljuben pomen :)

            Konstantin je bil car, da mu do danes ni para, legenda je pomembna tudi zaradi Hitlerja, ki je skušal narediti nekaj podobnega. Nacisti so hoteli križ zamenkati z zrcalno obrnjeno indijsko svastiko, iz Vatikana pa narediti ideološki sedež njihove teofizije, v obliki Tretje zaveze oziroma novega poglavja Biblije, ki je hotela Jezusa prikazati kot nekoliko popravljenega, učlovečenega in discipliniranega Nietzchejevega Zaratustro. Pa jim je očitno uspelo zlimati skupaj edino še eno perverzno, hedonistično zadeto spako.

    • Stric iz ozadja

      Vprasi SD.

      • RATATA

        Oni so čudni, ne bom jih spraševal. Mosha Pijade ni bil Sluwenc.

  • Janez Kepic-Kern

    Za lahko noć vsem-
    “čisto malo smešna – grozljivka” ,
    ki jo najdete v LINKU: !
    Vedno bolj se uveljavlja – PODOBA ex t.i. “MARŠALA TITA”
    kot
    t.i. MARŠALA TITA, – otroka, ki je bil rojen kot – Jozef ( Josip) -Franc AMBROZ, !?
    in to
    – biološki materi, vdovi, poljski grofici – MARIJI E.S. S 160 HA POSESTVOM PRI SZEGEDU,
    – biološkemu očetu – UPRAVITELJU GROFIČINEGA POSESTVA Židu Franzu AMBROZU.
    Kakšen
    BO IZID
    TE NEKOLIKO SMEŠNE GROZLJIVKE – O “Jozefu- Josipu Franzu AMBROZU=MARŠALU TITU”
    VAS
    BOM SPROTI OBVEŠČAL – jaz ex OK knjižničar Janez Kepic-Kern KOMENDA
    lahko
    PA JO SPREMLJATE TUDI SAMI – TAKO,
    da si najprej ogledate – SPODNJI LINK
    Z
    VIDEOINTERVJUJEM Z RAZISKOVALCEM – g.. Momčilom JOKIĆEM !
    In se odločite, katera verzija
    biografije ex KP, ZK DIKTATORJA, t.i. MARŠALA TITA
    VAS
    NAJBOLJ PREPRIČA. Grozljiva, a zelo poučna tematika,
    v glavnem – GROZLJIVKA in mestoma – nekoliko
    smešna GROZLJIVKA ! EX OK JNJIŽNIČAR iz LJ. L.R. Janez Kepic-Kern KOMENDA
    P.S

    RAZISKOVALEC, KOSOVSKI SRB, POŠTENJAKAR
    Momčilo JOKIĆ , avtor knjige TAJNI DOSIJE J.B. TITO 4.IZDAJE, MEDNARODNO
    citatno
    “KO JE BIO TITO” – video-intervju, 2016.

  • Cobram

    Slavko Silič – polje v Orehovljah –> nemški vojak –> konec vojne –> udarec s “šapo” – kmečko orodje – po glavi –> zakopan –> najdene kosti nekaj let nazaj.
    Sicer pa gnusen povojni poboj starega očeta gospoda Podberšiča – Slavka Siliča. Toliko o povojnih pobojih, resnici in človečnosti… da drugih znanih zgodb izvajanja družinskega nasilja niti ne omenjamo…

  • Cobram

    Nova24 – celih 6 minut (sem štopal) je trajalo, da se je resnica v komentarjih izbrisala :-)
    Ma carji ste :-)

    Še enkrat: dedek gospoda Podberšiča je izvedel povojni poboj nad nedolžnim nemškim vojakom. Na polju v Orehovljah je s kmečkim orodjem, šapo, ubil nemškega vojaka na najkrutejši način. Kosti so dobili ven par let nazaj.
    Da ne govorim o družinskem nasilju gospoda….

  • Janez Kepic-Kern

    Povzetek povedanega v tem zavihku !
    Zagovorniki
    tistih VKP/b, KPS, KPJ
    nedvomno STALINISTIČNIH T.I. PARTIZANOV – ŽE – “POGOREVAJO” – NA VSEJ ČRTI:
    O
    FORMACIJAH – KOT SO BILE KP VOS, OZNA, JNA-KNOJ
    PA?
    A se o njih sploh – da povedati – kaj pozitivnega ?
    Pa še :
    VEDNO VEČ DOKAZOV JE,
    DA TISTI “VODILNI” STALINSKO-KOMUNISTILNE KATASTROFE – T.I. MARŠAL TITO
    KI JE
    DOLETELA NAŠE – NIČESAR KRIVE SLOVENSKE PREDNIKE .
    DA
    TOREH “KP VODILNI ČLOVEK” T.I. – MARŠAL TITO
    splohh
    NI BIL TISTI KOVINARSKI VAJENEC IZ KUMROVCA – Josip BROZ
    ampak
    je z veliko verjetnostjo – bil – kar – en EX NEZAKONSKI OTROK,
    KI
    JE BIL ROJEN BOGATEMU MADŽARSKEMU ŽIDU Franzu AMBROZU
    IN
    POLJSKI GROFICI, VDOVI – MARIJI E.-S, lastnici večjega posestva pri SZEGEDU.
    V
    ROJSTNI LIST – JE TA NEZAKONSKO ROJENI VPISAN KOT – Jozef /Josip) Franz AMBROZ.
    Torej !
    Okoliščine okrog S HUMANEGA VIDIKA – KATASTROFIČNIH DOGAJANJ 1935-1980,
    KO JE TA
    “KATASTROFIČNA” DOGAJANJA USMERJA T.I. MARŠAL TITO=verjetni FRANZ AMBROZ
    SE
    VEDNO BOLJ – BISTRIJO !
    DOGAJANJA IN AKTERJI – IZJEMNO VPRAŠLJIVE
    OSEBE-AKTERJI
    POSTAJAJO – IDENTIFICIRANE.
    Manjkajoči drobci v biografijah teh EX KP STALINSKIH OSEB
    SE
    BODO NAŠLI – VERJETNO V KRATKEM ČASU LETA, DVEH.
    iN
    ŽE ZDAJ
    NELEPA PODOBA, NELEPE PODOBE EX KP STALINISTOV
    BODO ŠE MANJ – LEPE.
    Se zdi – oz. bo tako – zagotovo.EX OK KNJIŽNIČAR IZ LJ. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    RAZISKOVALEC – MOMČILO JOKIĆ
    EX T.I. MARŠAL TITO, JE BIL
    ROJEN
    KOT
    JOZEF (JOSIP= FRANZ AMBROZ

  • Dada

    Tu se komentirajo dogodki iz preteklosti. Med tem, ko trdim, da je bil Jože Pučnik in naslednik Ivan Janša dolžan izvesti lustracijo in spremembe za bolj demokratično Slovenijo, pa se komentatorji ne strinjajo. Eden celo napiše, da niso imeli moči. Potem pa zakaj tako strankarsko pristransko pisanje, na tak pritlehen način, zakaj se ne dela s pieteto do mrtvih, njihovih sorodnikov, NE pa da se kosti kažejo po medijih, ostanki trupel, deli oblačil, obutev. Kot orožje proti političnemu sovražniku. To ni pieteta. Torej zakaj na tak način, če ne moreš demokratično. Saj je imel DEMOS prvo vlado RS, Janša še dvakrat… Mislim, da v resnici ni nihče hotel lustracije, resnih sprememb. Zakaj. Ker, kaj pa bi ostalo SDS stranki, če se vzame preteklost. NIČ. Če vzamete iz medijev SDS preteklost , jim ostanejole emigranti…, ki pa niso problem za Slovenijo, ker tisti, ki jim uspe, samo prečkajo Slovenijo, ker jim ni cilj Slovenija. Janša in njegovi strankarski veljaki se ne bi imeli na kaj sklicevati..

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!