10 logotipov korporacij, ki imajo skriven pomen

Datum:

Ko v oglasih vidimo logotipe, navadno niti ne opazimo, da v sebi nosijo skrivna sporočila. Kaj točno vam s svojo simboliko želijo sporočiti korporacije, preberite spodaj. 

  1. Amazon

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 1

Mnogi mislijo, da puščica pod imenom družbe ponazarja nasmešek, a temu ni tako. Družba nam s puščico, ki izvira pri črki A in kaže na črko Z, sporoča, da nudijo širok nabor izdelkov, tako rekoč od A do Z, zadnje črke angleške abecede.

  1. Apple

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 1

Družba, ki jo je ustanovil slavni, a žal pokojni Steve Jobs, ima logo z bibličnim pomenom. Ugriznjeno jabolko predstavlja jabolko z drevesa spoznanja, s katerega sta jedla Adam in Eva.

  1. Adidas

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 2

Če ste do sedaj mislili, da logo Adidasa nima pomena, ste se motili. Logo ene najslavnejših družb s področja športa predstavlja goro kot simbol ovir, ki jih mora človek premostiti.

  1. McDonalds

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 3

M – dvojni zlati lok predstavlja, kot verjetno že veste, McDonalds. Ne veste pa, da so v šestdesetih letih prejšnjega stoletja hoteli logo spremeniti, a so jim strokovnjaki to odsvetovali, saj na bi logo stranke spominjal na negujoče ženske prsi.

  1. Audi

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 2

Štirje krogi predstavljajo 4 firme, ki so se združile v družbo, ki jo danes poznamo pod imenom Audi.

  1. Google

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 3

Prve štiri črke loga so obarvane v primarne barve. Niz primarnih barv prekine sekundarna barva – popolnoma namerno. Na Googlu so hoteli poudariti svojo igrivost in opozoriti vse, da ne igrajo po pravilih igre.

  1. Mercedez-Benz

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 4

Mercedes svojim tekmecem samozavestno sporoča, da so najboljši v kvaliteti in stilu na kopnem, v morju in zraku.

  1. Volkswagen

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 5

Preprosti logo je sestavljen iz dveh črk, navadne črke V in dvojnega W. Navadni V je začetna črka nemške besede Volks, ki pomeni ljudje, in dvojni W je začetna črka nemške besede Wagen, kar pomeni avto. Ljudski avto – preprosto!

  1. BMW

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 6

Od kar pomnimo, so logo BMW povezovali z modrim nebom in vrtečim propelerjem. Vendar temu ni bilo vedno tako. Prvotni namen loga je bil predstavljati barve bavarske zvezne države, toda ker je bilo takrat nezakonito uporabiti nacionalni simbol kot blagovne znamko, so barve malce preuredili. Sedanji pomeni je logo dobil šele leta 1929, ko so ga prikazali skupaj z letalom.

  1. Toyota

10 korporacijskih logotipov s skrivnim pomenom 4

Tri elipse, ki jih vidimo v logu Toyote, predstavljajo tri srca. Prvo predstavlja srce kupcev, drugo srce produkta in tretje srce napredka v tehnologiji.

Ž. K.

Sorodno

Zadnji prispevki

Ddr. Jaklič poudarja, da je opravljal le dejavnosti, ki mu jih dovoljuje zakon

Potem ko se je Mladina razpisala o obstoju popoldanskega...

Bo policija ustavila nasilneža na Možino, preden bo prepozno?

"A kdo pozna tega tipa? Prejle se je drl...

Razgledno ploščad na Svetem Vidu uradno predali v namen

Priljubljena pohodniška točka je od letos bogatejša za novo...

Član Ruparjevega društva, Suad Muslimović, deležen groženj s strani skrajnih levičarjev

Četrtkova novinarska konferenca društva 1. oktober se je začela...