
Ko v oglasih vidimo logotipe, navadno niti ne opazimo, da v sebi nosijo skrivna sporočila. Kaj točno vam s svojo simboliko želijo sporočiti korporacije, preberite spodaj.
- Amazon
Mnogi mislijo, da puščica pod imenom družbe ponazarja nasmešek, a temu ni tako. Družba nam s puščico, ki izvira pri črki A in kaže na črko Z, sporoča, da nudijo širok nabor izdelkov, tako rekoč od A do Z, zadnje črke angleške abecede.
- Apple
Družba, ki jo je ustanovil slavni, a žal pokojni Steve Jobs, ima logo z bibličnim pomenom. Ugriznjeno jabolko predstavlja jabolko z drevesa spoznanja, s katerega sta jedla Adam in Eva.
- Adidas
Če ste do sedaj mislili, da logo Adidasa nima pomena, ste se motili. Logo ene najslavnejših družb s področja športa predstavlja goro kot simbol ovir, ki jih mora človek premostiti.
- McDonalds
M – dvojni zlati lok predstavlja, kot verjetno že veste, McDonalds. Ne veste pa, da so v šestdesetih letih prejšnjega stoletja hoteli logo spremeniti, a so jim strokovnjaki to odsvetovali, saj na bi logo stranke spominjal na negujoče ženske prsi.
- Audi
Štirje krogi predstavljajo 4 firme, ki so se združile v družbo, ki jo danes poznamo pod imenom Audi.
Prve štiri črke loga so obarvane v primarne barve. Niz primarnih barv prekine sekundarna barva – popolnoma namerno. Na Googlu so hoteli poudariti svojo igrivost in opozoriti vse, da ne igrajo po pravilih igre.
- Mercedez-Benz
Mercedes svojim tekmecem samozavestno sporoča, da so najboljši v kvaliteti in stilu na kopnem, v morju in zraku.
- Volkswagen
Preprosti logo je sestavljen iz dveh črk, navadne črke V in dvojnega W. Navadni V je začetna črka nemške besede Volks, ki pomeni ljudje, in dvojni W je začetna črka nemške besede Wagen, kar pomeni avto. Ljudski avto – preprosto!
- BMW
Od kar pomnimo, so logo BMW povezovali z modrim nebom in vrtečim propelerjem. Vendar temu ni bilo vedno tako. Prvotni namen loga je bil predstavljati barve bavarske zvezne države, toda ker je bilo takrat nezakonito uporabiti nacionalni simbol kot blagovne znamko, so barve malce preuredili. Sedanji pomeni je logo dobil šele leta 1929, ko so ga prikazali skupaj z letalom.
- Toyota
Tri elipse, ki jih vidimo v logu Toyote, predstavljajo tri srca. Prvo predstavlja srce kupcev, drugo srce produkta in tretje srce napredka v tehnologiji.
Ž. K.