Aljoša Bagola: “Dovolite si biti kreativni!”

Včeraj, 28. januarja, je v ljubljanskem Intercontinentalu potekal MModerni seminar “Kreativnost, prosim”. V organizaciji revije Marketing magazin je kreativni direktor agencije Pristop, Aljoša Bagola, predstavil svoje najuspešnejše oglase v sklopu 20-letne oglaševalske kariere in podal nekaj nasvetov, ki jim pri ustvarjanju oglasov sledi tudi sam.

Aljoša Bagola, ki je oglaševanje nekoč poimenoval kar “Hollywood v Twitter formatu”, je poudaril, da bi morali oglaševalci strmeti k temu, da svojo zgodbo v oglasu podajo v tridesetih sekundah. Pri tem naj bi oglas združeval vznemirljivost novega in udobje starega, za kar je sam skoval izraz “novostalgija”.

Kot avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti, je tekom predavanja spregovoril tudi o pasteh sodobnega sveta, ki lahko vodijo do pretirane izčrpanosti in celo izgorelosti kreativnega posameznika. Poudaril je, da kreativnost ni nekaj samoumevnega, ampak si jo moramo dovoliti in jo spustiti v svoj vsakdan: “Podelimo si mandat, da smo lahko kreativni. Kreativnost vedno pride z zahtevo po spremembi in sprememb se ljudje bojimo, a to, da si nekaj dovolimo, je najpomembnejše v življenju. Ko si dovolimo svojo edinstvenost, začnemo živeti”.

Izpostavil je tudi pesti sodobnega sveta, med drugim dejstvo, da smo ves čas na razpolago in da je preprost način in začetek, da se temu izognemo že to, da ugasnemo vse opomnike na mobilnih napravah. “Šele ko nekaj počnemo 45 minut brez prekinitve, pademo v tako imenovani tok oziroma prosti “flow” in prav to stanje zagotavlja izpolnjenost. Žal pa je to danes skoraj nemogoče, saj smo izpostavljeni motilcem, ki ta tok neprestano prekinjajo. Živimo v času, ko smo se navadili, da smo ves čas vsem na razpolago in to uničuje naša življenja,” pravi Bagola, ki po svoji izkušnji izgorelosti dodaja, da je postavljanje mej v življenju, bistveno.

Na dogodku je uredništvo Marketing magazina podelilo tudi priznanja izjemnim posameznikom, podjetjem in projektom, ki so še posebej zaznamovali slovensko oglaševalsko in medijsko pokrajino v preteklih desetih letih. Priznanja so prejeli Aljoša Bagola (kreativni direktor desetletja), Pristop (agencija desetletja), Žare Kerin (oblikovalec desetletja), “Lahkonočnice” (oglaševalska akcija desetletja, ki so jo za A1 Slovenija ustvarili v agenciji Grey Ljubljana), A1 Slovenija (oglaševalec desetletja), Zavarovalnica Triglav (družbeno odgovorni oglaševalec desetletja), Timotej Gala (digitalna osebnost desetletja), BicikeLJ (medijska inovacija desetletja), Štartaj Slovenija (medijski projekt desetletja) in SEMPL (marketinška konferenca desetletja). Uredništvo MM-a je ob tej priložnosti podelilo še eno priznanje, in sicer lastniku revije Marketing magazin Marjanu Novaku za vizionarstvo in prebojne ideje v svetu medijev in komuniciranja.

Lana Božič

  • šmentanamuha

    A je kdo bil? Me zelo zanima, a ma tole kej soli al je sam nakladanje.

  • nakladanje in samemu sebi namen….ter seveda za stranke marketing magazina in ninamedije, da bi še naprej zagotavljali oglaševalski denar in naročila za raziskave javnega mnenja, neko podeljevanje aberveznih samopoveličevalnih nagrad, ki mednarodno ne pomenijo ničesar….

  • Oregon

    Upam da so bili gasilci tam, za vsak slučaj, če bi se ded ponovno vžgal.

  • Nata

    Saj nam ne dovolijo biti. . . . kreativni, no !!

  • Ok, Aljoša je resda zanimiv in sposoben možak, res pa je tudi, da dela na Pristopu, ki pa je prisesan na državne jasli.

    • Joc 52

      Ce je pristop, se ve banda rdeca