fbpx

Hrana, ki učinkovito zmanjšuje možnost pojava demence

Foto: epa

Želite zmanjšati tveganje za pojav Alzheimerjeve bolezni in drugih tipov demence? Predstavljamo vam nekaj vrst hrane, za katero strokovnjaki trdijo, da zmanjšuje možnost pojava demence.

Demenca je kronična napredujoča možganska bolezen, ki prizadene višje možganske funkcije, kot so spomin, mišljenje, orientacija, razumevanje, računske in učne sposobnosti ter sposobnosti govornega izražanja in presoje. Njena najpogostejša oblika je Alzheimerjeva bolezen, ki predstavlja več kot 65 odstotkov pojavnih oblik demence. Vzrok za nastanek te bolezni ni znan, strokovnjaki pa trdijo, da lahko s pravilno prehrano omejite njen pojav.

1. Kava
Uživanje kofeina, ki ga je največ v kavi, je povezano s pozitivnimi koristmi, vključno z manjšim tveganjem za napredovanje bolezni.

Poglejte kako se lahko učinkovito borite proti demenci 4

2. Oreščki
Številne študije so povezale uživanje vseh vrst oreščkov z manjšim tveganjem za obolenje z demenco. Prav tako maščobe v oreščkih dokazano izboljšujejo spominske sposobnosti in upočasnjujejo napredovanje Alzheimerjeve bolezni.

3. Kakav
Kakav je zagotovo najbolj okusna hrana za zmanjšanje nevarnosti tveganj obolenja z demenco. Študije so pokazale, da kakav in temna čokolada pomagata pri izboljšanju spomina, znižanju ravni slabega holesterola in preprečevanju srčne ter možganske kapi.

Morska prehrana vsebuje največ omega 3 maščob.

Morska prehrana vsebuje največ omega-3 maščob.

4. Ribe
Omega-3 maščobe, ki jih vsebujejo nekatere ribe, so odlična prehrana in zdravilo za vaše možgane. Poleg tega znižujejo tudi nastanek srčno- žilnih bolezni.

 

 

5. Cimet
Strokovnjaki za zdravje so ugotovili, da je dodatek cimeta k prehrani preprečil nalaganje proteina, ki je odgovoren za nastanek Alzheimerjeve bolezni, v možganih. Prav tako izboljšuje spomin in druge miselne funkcije.

M. P.