Pet enostavnih načinov za boj proti gripi in prehladu

Foto: iStock

Prihajajoče temperaturne spremembe povečujejo možnost, da zbolite za gripo ali prehladom. V tem času je pomembno, da krepite imunski sistem, strokovnjaki pa med drugim priporočajo dovolj spanca in uživanje cinka. Predstavljamo vam nekaj nasvetov, kako si okrepiti imunski sistem in se izogniti prehladu.

Če se v tem obdobju želite izgoniti prehladu, je seveda pomembno, da si redno umivate roke in skrbite za ustrezno osebno higieno. Prav tako morate zaužiti dovolj sadja in zelenjave ter piti veliko tekočine. Sodeč po novih raziskavah pa je za krepitev imunskega sistema poleg zadostnega spanca pomembno uživanje probiotikov in cinka.

Imejte vsaj 7 ur spanca
Ljudje, ki na noč spijo zgolj 6 ur ali manj, imajo veliko več možnosti, da zbolijo za gripo. To je dobro vedeti, ko boste naslednjič zvečer pred spanjem želeli pogledati še en del priljubljene serije. Ameriški znanstveniki so pri raziskavi razporedili ljudi v hotelske sobe in jih izpostavili virusu. Izkazalo se je, da so osebe z manj spanja imele večjo verjetnost, da dobijo virus, kot tiste, ki so imele urejen in močan spanec.

Cink se večinoma nahaja v hrani živalskega proizvoda (foto: iStock).

Cink se večinoma nahaja v hrani živalskega proizvoda (foto: iStock).

Zaužijte dovolj probiotikov
Če dnevno zaužijete vsaj en obrok, ki vsebuje probiotike oziroma “dobre” bakterije, se vam možnost za prehladno oboljenje zmanjša za 30 %. V kolikor vseeno zbolite, pa vam probiotiki lahko skrajšajo trajanje prehlada ali gripe, poroča Večernji list.

Simptomi so se že pojavili – kaj pa zdaj?
Ukrepajte takoj. Priporočljivo je zaužiti enega izmed proizvodov, ki blažijo simptome gripe in prehlada. Na ta način boste pospešili zdravljenje, pomembno pa je, da zdravilo zaužijete čimprej, saj deluje učinkoviteje, dokler so simptomi blagi.

Zaužijte dovolj cinka
Finski raziskovalci so odkrili, da konzumacija cinka lahko pospeši borbo z gripo in prehladom. Potrebno ga je zaužiti vsaj 75 miligramov, večinoma pa se nahaja v hrani živalskega izvora. Cink blagodejno vpliva tudi na ohranjanje zdravih las in nohtov.

N. K.