BBC pohvalil NK Domžale, klub je postal svetovna senzacija

Luka Elsner. Foto: Twitter

Nogometni klub Domžale je poskrbel za senzacijo v evropski športni javnosti. Prvi trener kluba Luka Elsner je na družabnem omrežju LinkedIn objavil oglas, da klub potrebuje desnega bočnega igralca. Izmed 150 prispelih prijav so izbrali Španca Alvara Brachija.

V januarskem prestopnem roku, kjer so vsi agenti nogometnih klubov mrzlično iskali nove pridobitve za svoja moštva, so se Domžalčani domislili izjemno inovativne strategije za pridobivanje svežega kadra.

Iskani nogometaš mora biti napadalno usmerjen, imeti mora potni list ene izmed držav Evropske unije in mora dobro obvladati napadalne naloge pri sistemu 3-4-3, je Elsner zapisal v oglasu na omrežju LinkedIn.

Oglas NK Domžale. Foto: Linked In/Printscreen

Oglas NK Domžale. Foto: Linked In/printscreen

Na oglas se je domžalskemu klubu javilo 150 nogometašev, na koncu pa so izbrali 30-letnega Alvara Brachija, ki je prvi Španec v zgodovini kluba. Do sedaj je igral v Španiji, na Cipru in na Madžarskem.

“NK Domžale imamo nizek proračun, zato si nismo mogli privoščiti ‘velikega’ igralca. Nujno pa smo potrebovali menjavo, ki je nismo uspeli najti v Sloveniji. LinkedIn oglas je predlagal trener, nato pa smo se odločili zanj. Trener Elsner je nato na svojem profilu poskrbel za objavo,” je za BBC dejal Grega Krmavnar, predstavnik za medije pri NK Domžale.

Vodstvo kluba si je posnetke, ki so jih poslali zainteresirani igralci, ogledalo in jih analiziralo. Nato so se odločili za Španca Brachija. Kot pojasnjuje Krmavnar, so ga najprej povabili v Slovenijo na enotedensko preizkušnjo, nato pa so podpisali pogodbo. “Potrebovali smo takšnega igralca, ki mu je potekla pogodba ali pa je želel spremembo okolja. Mislimo, da smo dobili zelo kakovostnega nogometaša. Prepričan sem, da smo prvi klub, ki je igralca pridobil na takšen način,” je za BBC povedal Krmavnar.

Nad izvirnim načinom iskanja igralcev navdušeni BBC, Gazzetta, L’Equipe …
Vest o izjemno kreativnem načinu iskanja novega kadra je odjeknila v svetovnih medijih. “Brez davka in provizije za agenta,” so zapisali pri BBC-ju. O tem so pisali vsi največji evropski športni časniki, ki so Elsnerjevo idejo označili kot izvirno, inovativno in odlično.

A. D.