Bomo v prihodnosti dvigovali denar s pomočjo aplikacije s selfiji?

Foto: iStock

Banka Atom iz Velike Britanije zagotavlja, da bo kmalu razvila aplikacijo s selfiji, s pomočjo katere bodo uporabniki lahko ne le dvigovali gotovino, ampak tudi urejali hipoteke in posojila ter varčevali. Ustvarjalci tovrstne aplikacije so navdih dobili kar v računalniških igricah. 

Podjetje želi biti zelo inovativno in drugačno od drugih. Ne želi delovati tradicionalno, temveč želi v start-up slogu v svoje delo vnesti nekaj svežine. Atom želi razviti poslovanje in izvajanje bančnih storitev brez obstoječih poslovalnic in brez plačilnih kartic, namesto katerih bi uporabljali kar aplikacijo s selfiji. Zasnovana bo osebno in s tridimenzionalno tehniko, ki naj bi omogočala prepoznavanje glasu, zaznavanje prstnih odtisov in zagotavljala varnost.

Britanska banka se od drugih ne razlikuje le po izvirni ideji, temveč je v prejšnjem letu preštela tudi različne dejavnosti, ki jih od banke ne bi ravno pričakovali in so se zgodile v časovnem okviru enega leta: popili naj bi 30.369 skodelic kave, odigrali 1500 partij tenisa ter izvedli 3 partije poskakovanja z odbojnimi žogami.

Edwars Twiddly, vodja inovacij na Atomu, trdi, da je njihovo podjetje edino, ki razvija to aplikacijo, in pravi, da računalniška igrica, na kateri bo aplikacija zasnovana, zagotavlja hitrost, odzivnost in funkcionalnost.

Aplikacija bo uporabnikom omogočala različne storitve
Toda kako bodo zaposleni in stranke bančne storitve izvajali, na primer kako bodo dvignili svoj denar, še vedno ni povsem jasno. Na svoji spletni strani so v Atomu  zapisali, da si prizadevajo, da bi bila uporaba aplikacije tako enostavna, kot je enostavno zavezati vezalke. Trudijo se, da bo aplikacija omogočala tako dvig gotovine kot druge storitve, kot so varčevanja, posojila, hipoteke itd.

Način delovanja aplikacije
Načrt bančne aplikacije predvideva, da bo vsak uporabnik dobil osebno barvno shemo, ki se bo prenašala preko aplikacije, ter osebno animirani Atom logotip ʺAʺ, ki se bo pojavljal na ekranu kot v računalniški igrici. Banko bo uporabnik lahko preimenoval kar v svoje lastno ime. Tako bo, denimo, Atomova banka lahko postala Charlijeva banka. Twiddly obljublja, da bodo uporabnikom ob tem, ko bodo nadzorovani, nudili tudi možnost zabave.

A. L.