Rusi bodo testirali neustavljivo raketo, ki bi lahko prebila raketni ščit in uničila celotno Francijo

Foto: epa

Ruske oborožene sile se pripravljajo na testiranje balistične rakete, ki naj bi imela sposobnost prebiti Natov protiraketni ščit in uničiti območje v velikosti Francije. Raketa nosi tehnično ime RS-28 Sarmat, vendar se jo je zaradi svoje destruktivne moči že oprijelo ime Satan 2. 

Ruska novinarska mreža Zvezda, ki je v lasti ruskega ministrstva za obrambo, je poročala, da bo izstrelek poleti že nared za testiranje. Približni termin testiranja so objavili le nekaj dni po tem, ko je Rusija na paradi ob dnevu zmage razkazovala svojo vojaško moč.

Izstrelek Satan 2 bo imel udarno moč v velikosti 40 megaton, kar je več kot 2000-krat več od atomskih bomb, ki so ju  Američani odvrgli na Hirošimo in Nagasaki. Novinarska mreža Zvezda ni pozabila omeniti, da je to dovolj za uničenje ne le območja v velikosti Francije, temveč tudi ameriške zvezne države Texas.

Doseže lahko vsa evropska mesta
Satan 2 bo imel doseg 10.000 kilometrov, kar je dovolj, da doseže vsa večja evropska mesta in mesta na ameriški zahodni in vzhodni obali. Strokovnjaki sicer trdijo, da to ne pomeni, da gre nujno za agresivno potezo, čeprav so prepričani, da je ruski predsednik Vladimir Putin več kot vesel, da svetovna javnost testiranje rakete razume kot svarilo.

“Sistem SS-18 je star več kot 30 let, kar pomeni, da mu je rok uporabe že potekel. Posodobitev izstrelkov bi bila smiselna poteza tudi v primeru, če bi imela Rusija toplejše odnose z Natom, čeprav je Putin vesel, da jo lahko svet interpretira kot agresivno potezo, saj rad poudarja svojo nepredvidljivost in pomembnost,” je prepričan strokovnjak za rusko nuklearno zmogljivost Igor Sutjagin s Kraljevega vojaškega inštituta v Londonu.

Sutjagin: Nato je v tem primeru brez moči
Sutjagin je prepričan, da je Natov protiraketni ščit, ki je ob svojem nastanku povzročil veliko zgražanje ruskih oblasti, proti raketi Satan 2 popolnoma brez moči, saj naj bi bil izstrelek prehiter – leti namreč s hitrostjo 7 kilometrov na sekundo, piše britanski Daily Mail. Ena izmed težav za raketni ščit je tudi ta, da izstrelek do cilja ne potuje po predvidljivi poti, temveč do svoje tarče manevrira, torej spreminja pot, zaradi česar ga je še toliko težje prestreči z drugo raketo, kar pa je temelj protiraketnega ščita.

Rusko ministrstvo za obrambo trdi, da bodo raketo začeli uporabljati konec leta 2018, do leta 2020 pa načrtujejo, da bodo popolnoma nadomestili zastarele rakete tipa SS-18.

Ž. K.

  • rubec

    Nekaj podobnega kot na sliki bomo tudi mi v kratkem zagledali. Mislim da še bolj razdiralna.

  • Sentinel

    Dont f..with Russia.
    Obstajajo razlogi zakaj so največja država na svetu!

    • Lord H.

      Alasko so prodali čisto po butalsko. Butalec Tepanjčanu: “Če uganeš koliko jabolk imam v košari, ti jih dam vseh sedem.”

      Spodobnega avta in pralnega stroja še danes ne znajo narediti.

      • razerznak

        no če majo top military stuf, bodo pa že naki nardili če se zraven spravijo

    • Harigast

      Največjim budalam pripada največja država.

  • Poštenje velja

    postajajo lačni kot severni korejci korejci!
    nafta je v podnu, plin prihaja iz drugje, narod pa je len, zapit in skorumpiran.
    GOVEDA OD NARODA!

  • totex39

    Pol naj raje uničijo ” islamsko državo”, če že kažejo mišice tako kot S. Koreja !

    • razerznak

      sej jo počas, vojna je draga, sam kaj ko jo murica kar naprej futra z orožjem (usa->arabija (katar)->isis pa zmerni glavorezci )

  • Lord H.

    “Sutjagin je prepričan, da je Natov protiraketni ščit, ki je ob svojem
    nastanku povzročil veliko zgražanje ruskih oblasti, proti raketi Satan 2
    popolnoma brez moči, saj naj bi bil izstrelek prehiter – leti namreč s
    hitrostjo sedem kilometrov na uro”

    Hvala za smeh. :)

  • ŠĆČĐŽŠČĆŠ

    Raketa RS-28 Sarmat leti s hitrostjo Mach 20 (24,500 km/h; 15,220 mph; 6.806 km/s)

  • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

    Ne se hecat z Mother Russia.

  • Minovak

    Priporočam, da jo prvo preizkusijo pri sebi, naprimer nad Moskvo. Sicer sem pa vedno rekel, da se je treba norcev bati in to Rusi tudi so, saj so vedno podpirali terorizem, ker je pač prodaja orožja “dobro tekla”, vse ostalo je postranska stvar. Ko bo nekdo pritisnil na pravi gumb jim tudi vse rakete ne bodo več pomagale. ker bo konec vsega.

    • Lord H.

      Ena od teorij (t.i. The Great Filter) polemizira, da kaj mnogo bolj razvitih civilizacij v vesolju ni, ker je bila vsaka na poti svojega razvoja, enako kot zdaj človeštvo, daleč najbolj nevarna sebi in se je prej ali slej samouničila.

  • MesecnikPajac

    ” leti namreč s hitrostjo 7 kilometrov na uro…”
    a bojo pol sovrazniki umrli od starosti? :))
    a sploh kaksna stvar lahko “leti” tako pocasi? Se kamen hitreje “leti” ce ga vrzes v zrak :)))

    • kokobily

      Če ti ne bereš s takšno hitrostjo, preberi še enkrat– 7 km/sec

      • MesecnikPajac

        Preberi ti se enkrat, namrec citiral sem (s copy paste), ce razumes kaj to pomeni. Razlaga: ocitno so clanek do sedaj popravili.
        Sedi ena.

  • BananaNjam

    “leti namreč s hitrostjo sedem kilometrov na uro, piše britanski Daily Mail”

    LOL! Pa to jo dohitim z malo hitrejšo peš hojo :)

  • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

    Rusi imajo in so vedno imeli najmočnejši jedrski arsenal.

    Najmočnejša jedrska bomba vseh časov TSAR BOMBA
    Sedaj imajo Satan SS-18 in zdaj jih bodo upokojili in nadomestili z Satan 2 ali RS-28 Sarmat

    Murica game over

  • razerznak

    eh rusi sami ne bodo začeli prvi napadat, tak dumn pa spet niso, sej pa se k*rcev nato vedno bolj seli k ruski meji, namesto da bi nam naftovod in plinovod speljali do slovenije pa bi spet manj plačevali kot pa za nafto iz glavorezcev

    • Lord H.

      Za časa Jelcina so skoraj začeli jedrski napad. Za ta incident večina sploh ne ve. Večino časa pijani Jelcin je imel pred seboj že sprožilni kovček, samo gumb bi še moral pritisniti.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Norwegian_rocket_incident

      “The Norwegian rocket incident was the first and thus far only incident where any nuclear weapons state had its nuclear briefcase activated and prepared for launching an attack.”

      • razerznak

        ja no sej majo še tud zdej dead man switch, putin zih ne bo prvi začel vojne

      • razerznak

        le kdo je nardil sranje v BV in libiji?

        • Lord H.

          Ne razumeš, verjetnost jedrske vojne zaradi napake, lažnega alarma, je velika. Za jedrske elektrarne so tudi pravili, da imajo 1:1.000.000 verjetnost nesreče, pa se je izkazalo, da je zaradi človeškega faktorja nevarnost mnogo večja. V bodoče pa bo te sisteme vedno bolj obvladovala umetna inteligenca in Elon Musk, ki kaj ve o tem, se tega zelo boji.

          Tole je bila grozljiva lekcija, kako hitro lahko izgubiš nadzor na umetno inteligenco.
          http://www.theverge.com/2016/3/24/11297050/tay-microsoft-chatbot-racist

          • elh

            Ja saj, evolucija je ena sama dolga krvava zgodba, trpljenje neštetih generacij neštetih kreatur. Vse skupaj zato, da smo prievulirali do takih vrhunskih izdelkov, ki jim morda ne bomo kos in bo morda zletelo vse v nekaj kratkih trenutkih v večnost.
            Da se le ne bo spet kje v kakšnem kotu vesolja kaj živega zasirilo and here we go again…

          • avtohtoni neandartalec

            Do danes ni jasno, če umetnost posnema naravo ali narava posnema umetnost?

          • avtohtoni neandartalec

            Če obstaja možnost, da bi šlo kaj narobe, bo narobe tudi šlo.

            (Moorov zakon)

          • pajot

            Murphyjev.

        • sprehajalec

          Ti povej? Jaz imam v spominu Iransko revolucijo in Homeinija, pa vdor Iraške vojske v Iran, pa vdor sovjetov v Afganistan, pa vdor iračanov v Kuvajt. Pa libijski Lockerby.

          Imaš ti kaj drugega v mislih?

          • razerznak

            bombardiranje nato v libiji, lej kaka stala je zdej v libiji, irak, afganistan, sirija, vse je maslo murice, ampak ne rusija je vse začela, trotl en

          • sprehajalec

            Lepi, kako si se razjezil.

            ampak ne rusija je vse začela, trotl en

            prilepi mi en youtube isil filmček ki nima gor kalašnikovko, ali pa PKM, ali pa RPG. Zakaj je vse orožje tam doli Rusko, mi povej, ko toliko veš. Kje imaš ameriško orožje, daj gor filmčke.

          • razerznak

            kot da vse akje izdela rusija, trotl na kubik, maš zastave, še celo slo vojska “prodaja” naše akje v BV

          • sprehajalec

            Begaj džuko jedan, nisi imel ne opraviti z rusi, ne tam nisi bil, niti ne znaš razstaviti akja niti ga ne ločiš po ročaju in kopitih. vse nekje prebrano, pa kar ti je čale govoril o mi i rusi.

          • Nova24TV Mod 2

            Opozorilo: Izogibajte se žaljenju sokomentatorjev.

        • ŠĆČĐŽŠČĆŠ

          Za destibilizacijo BV so krivi Američani Libije pa američani in Francozi in Angleži so tudi prispevali nekaj k vsemu temu.

          • sprehajalec

            To je razlaga osebkov s spominom rdeče ribice. Za 15 let nazaj.

  • sprehajalec

    Kar nekaj komentarjev spodaj slavi to novico, pa se sprašujem zakaj in kaj bi imeli Rusi od tega, da uničijo Francijo.

    Meni vse skupaj deluje po podobnem principu, kot Kim v Koreji, ko venomer kaže mišice, da bi odvrnil nevemkoga. Ruska tehnologija je v velikem zaostanku, to je treba vedeti. Nekdo se je zadnjič skliceval na njihove vesoljske rakete, pa tudi tele tukaj. Vedeti je treba, da je vse to le tehnologija nemškega von Brauna iz druge vojne. Ko protiraketni ščit takšno raketo zaklene in pošlje laser iz vesolja, ji nič ne pomaga hitrost, laser je hitrejši. .

    • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

      Če Rusija ne bi imela tega orožja bi jih Američani že zdavnaj napadli in pokradli vso nafto. Zdaj pa ko ima Rusija to orožje pa se nobeden ne upa češenj zobat z ruskim medvedom.

      • sprehajalec

        Slovenija nima tega orožja, pa je američani vendarle niso napadli in pokradli vso zalogo idrijskih čipk.

        • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

          slovenija nima nafte
          irak je imel nafto in ne jedrskega orožja in so jih napadli ravno zaradi jedrskega orožja

          Severna koreja nima nafte ima jedrsko orožje in non stop grozi in jo nočejo napast ker nimajo nafte

          • sprehajalec

            Logično napisano. Nafta torej. Ker pa ima Kanada največje zaloge nafte na svetu, pričakujemo po tvoji prognozi kmalu napad ZDA na Kanado, pa Brazilijo, pa Mehiko, ki imajo precejšnje zaloge. Pa morda reprizo ameriške državljanske vojne, ker ima sama tudi ogromno zalog.

            napadejo torej tiste, ki imajo nafto in pustijo tiste, ki je nimajo, kot npr. Vietnam, pa Korejo, pa Japonsko. Ok sedaj vem.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Kanada je sosednja država Američani imajo radi vojne daleč stran od ameriškega kontinenta to bi lahko vedel.

            In ja ni vse v nafti veliko pa je.

            The US Needs War Every 4 Years To Maintain Economic Growth

            http://www.zerohedge.com/news/2015-07-04/us-needs-war-every-4-years-maintain-economic-growth

          • sprehajalec

            Vedno bolj razumem. Torej če imaš nafto pa če si ameriški sosed si lahko miren. Hudo je če imaš nafto pa si daleč, potem te imajo na piki. Je torej Norveška naslednja tarča?

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Petrodollar je tisto kar šteje tako, da ja veliko je v nafti.

            Preberi zakaj vsake 4 leta rabi USA vojno pa ti bo mogoče bolj jasno.

          • Lord H.

            Iz zakaj rabi? A zaradi Broken Window Fallacy?

          • sprehajalec

            Lej, po pisanju sodeč, pa po slovnici si še zelo mlad, pa verjetno nisi služil vojsk. tam bi morda videl, da tole kar se gredo američani po svetu, so spopadi tako nizke intenzivnosti, da so komaj omembe vredni. Stvar torej lokalnega skladišča v npr. Pensilvaniji. Vpliv na samo gospodarstvo ni omembe vreden. Jemlji to kot neko jutranjo telovadbo, toliko, da ostanejo v formi.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Američani so krivi za migrantsko krizo.

            V Siriji je pred “revolucijo” >90% ljudi živelo bolje kot sedaj.
            V Libiji je pred “revolucijo” >90% ljudi živelo bolje kot sedaj.
            V Iraku je pred “revolucijo” >75% ljudi živelo bolje kot sedaj.

            Res, da sta bila hussein in gadafi diktatorja ampak pred intervencijo Američanov so ljudje na BV živeli boljše kot pa sedaj, ko so Američani destabilizirali BV ampak če je to zate TELOVADBA potem pa ok.

          • Lord H.

            Torej bomo odslej zahodnjaki realpolitično podpirali njihove najhujše možne domače tirane, da se puščavske opice brez njih ne bodo poklale med seboj. Podpiram, še kdo?

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Poterm trdiš, da je Isis boljši kot Sadam ali gadafi ?

          • avtohtoni neandartalec

            Zakaj pa ne, tam imajo zdaj vsajmožnost, da grejo med fanatike, pod diktatorji so lahko samo lepo umrli, da niso pobili še celih družin.

          • avtohtoni neandartalec

            Brez teh opic, ni naravnih virov, brz teh ni industrije, brez tehnologije, v Evropi življenje ni več mogoče.

          • sprehajalec

            Pa kaj poznaš razmere dol? Ali si samo youtube gledal, vrste kot je tistile o gospodarski rasti na račun vojn. če si za kratek poduk, reci, drugače sva pa opravila s copy paste.

          • avtohtoni neandartalec

            Tebi se sanja, dobro je živela le priviligirana elita in njihove milice, nihče drug, to so bile same fašistične štale.
            Saj zdaj ni veliko bolje, ampak so vsaj pod okupacijo, ne uničujejo jih več domači fašisti.

          • pajot

            Uh,mnogo jako razmišljanje.

          • avtohtoni neandartalec

            Današnje vojne so neprimerno bolj rušilne in smrtonosne kot nedavne, v Iraku je pomrlo več milijonov civilistov, med demonstracijo orožja za pametno izbiranje ciljev.
            VOjna se je končala v nekaj mesecih, Irak je porazilo in okupiralo kakšnih 130.000 marincev, njih je pa par deset milijonov.

          • sprehajalec

            Ah. Ocene so 50.000.

          • avtohtoni neandartalec

            SI predstavljaš razliko v premoči, mislim, da je to prvič v zgodovini, ko je cel narod popolnoma nemočen pred neko tujsko hordo. In vse to samo zaradi industrije, ki zalaga ves ta kompliciran družbeni in sociološki mehanizem, če se to ustavi samo za hip, bo tak joj, da se nam še sanja ne.

          • sprehajalec

            Mene pa fascinira. Ni bilo za časa Rimljanov nič drugače, ko je kohorta stopila skupaj s ščiti, pilume usmerila pred sebe, so se barbari zaganjali in nabadali nanje. Vse zaman, ni šlo skozi. Enako taktiko danes uporabljajo policijske enote, ko se levičarji zaganjajo v njihove ščite, tako kot barbari nekoč. Samo da imajo namesto pilumov peper spreje.

            tehnološka premoč. So nacije, ki ustvarjajo tehnologijo in jo uspešno uporabljajo, in so zaostale nacije. Te izgubijo.

          • avtohtoni neandartalec

            Boljše vprašanje se mi zdi, kako naj civilizacije dohajajo najbolj razvite, če pa zarukanci hočejo, da bi se vrnili 100 let nazaj v preteklost. Američane kliče potlačen in trpinčen narod, zato pridejo, saj zato pa tudi vlagajo v vojsko (Evropa).

          • avtohtoni neandartalec

            Kaj ti bo nafta, če je nihče noče kupiti oziroma je ne moreš nikamor prodati?

          • sprehajalec

            Pametno neandertalec. Proizvodna cena nafte je 10 centov liter. Do včasih Euro plus naraste zaradi apetitov socialne države.

          • avtohtoni neandartalec

            Z 10 evri, ponekod preživijo cel mesec, v 30 dneh lahko pretočijo galone tega črnega dreka.

          • avtohtoni neandartalec

            Slovenija ima potencial, da lahko razvije jedrsko orožje, enako kot vse članice jedrskega kluba.
            Nuklearka je v celoti naša, da si ne bi kdo kaj domišljal, Hrvati lahko izdelajo edino umazano bombo.

      • Lord H.

        Neumnost. Rajši pomisli koliko sosed od Finske do Turčije je Rusija že napadla. Oz. ali katere od njih sploh še ni?

        • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

          To ni nič v primerjavi koliko držav je napadla Amerika

          America Has Been At War 93% of the Time – 222 Out of 239 Years – Since 1776

          http://www.washingtonsblog.com/2015/02/america-war-93-time-222-239-years-since-1776.html

          • Lord H.

            Torej če Američani napadejo Mars, smejo potem Rusi Finsko? :)

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Ja saj to je tista ameriška logika američani lahko napadejo vsakogar brez posledic drugi ne smejo.

            Drugače pa po drugi svetovni vojni so Američani po svetu z sviojimi vojnami ubili več kot 20 mio ljudi

            US Has Killed More Than 20 Million People in 37 “Victim Nations” Since World War II

            http://www.globalresearch.ca/us-has-killed-more-than-20-million-people-in-37-victim-nations-since-world-war-ii/5492051

          • Lord H.

            Ok, po tvojem so Bosno in Kosovo napadli, ker imajo bolane imperialistične težnje. Sva končala. Upam, da dočakaš dan, ko boš imel pred domačimi vrati ruske tanke. To bo dan, ko se ti bosta začela cediti med in mleko.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Saj bolje, da končava, ker se je brez veze pogovarjat z človekom ki ima sprane možgane z ameriško propagando.
            Jaz za razliko od tebe ti ne privoščim vojne.
            Lp

          • Lord H.

            Sebi si jo, ker zagovarjaš režim, ki je v zadnjem stoletju imperialistično okupiral čisto vse svoje evropske sosede in ne skriva teženj po ponovitvi tega.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Amerika ima v Evropi 60 000 vojakov to je okupacija. Koliko vojaških baz ima Amerika v Evropi koli pa Rusija če odštejenmo Ruski del, ki je v Evropi?

          • avtohtoni neandartalec

            V bistvu, so Američani tudi Rusi, Amerika ne bi mogla nikamor, če ne bi bila to Evropska kolonija.

          • avtohtoni neandartalec

            A Nato je Slovenska vojska, smo ga mi ustanovili, kaj se je zgodilo pa z Warshavskim paktom medtem?

          • avtohtoni neandartalec

            Argument slabiča, z nekimi podatki so te preplavili, ti pa takoj glavo v pesek, ajajaj…

          • avtohtoni neandartalec

            Kaj so jih pa vabili, zdaj se jih pa ne znajo rešiti.

          • sprehajalec

            Spisek vojn Rusije in njenih predhodnik oblik. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_Russia

          • avtohtoni neandartalec

            Proti komu so se pa borili oziroma branili večino časa?
            Za Kitajsko si malo poglej, boš videl kaj je večna vojna.

          • avtohtoni neandartalec

            Zakaj pa ne, nekdo bi moral doma narediti red, medtem ko bi bili Američani zunaj.

          • sprehajalec

            https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_Russia

            Ruski spisek je daljši, saj obstajajo dlje časa.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Ja ker obstajajo dlje časa če pa sešteješ povprečje je pa ravno obratno.

          • Lord H.

            Obrnimo vprašanje drugače. Je ruske sosede od Finske do Ukrajine upravičeno strah ruske invazije? Da/ne.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Ne

            Nobene invazije ni. To, da je invazija diktira NATO ob baltskih državah in stopnjuje napetost.

          • Lord H.

            Zakaj potem Rusi vdirajo s svojimi vojaškimi letali v njihove zračne prostore in teritorialne vode? Ker so miroljubni in nočejo konflikta?

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            V čigave teritorialne vode?

          • Lord H.

            Baltskih držav, Švedske.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Turki so samo v letu 2014 več kot 4000 x kršili zračni prostor Grčije zakaj?

            Američani so kršili zračni prstor v Siriji vsak dan za razliko od Rusov, ki so bili poklicani z strani Sirije in so bili tam z dovoljnejem.

            ZAKAJ?

          • Lord H.

            Nisem te vprašal za Američane in Turke.

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Ne znam ti razložiti zakaj ti mi daj če veš zakaj to počnejo Američani če so toliko boljši od Rusov?

          • avtohtoni neandartalec

            Ker ne morejo leteti v vesolje in nazaj dol? Zemlja je kroglast planet.

          • avtohtoni neandartalec

            Vode v Piranski uvali še vedno kontrolira nekdanja JNA, čeprav le tisti del, ki je spadal pod Hrvaško obrambo, dokler republiške meje še niso imele pravno veljavne vloge..

          • avtohtoni neandartalec

            MIsliš na Italijane, Hrvate in Madžare, ki nas neprestano preletavajo in plujejo v naše vode?

          • Lord H.

            Lej, tole si preberi, da boš razumel, kaj počne Putin, sva končala.
            https://inmoscowsshadows.wordpress.com/2014/07/06/the-gerasimov-doctrine-and-russian-non-linear-war/

          • SDFBSFKWBNMASDFBSNDMFNREBWRTZU

            Saj konec koncev ni nič drugače kot američani, ki jih kuješ v zvezde.

          • avtohtoni neandartalec

            Ke Rusija ni ekonomsko sposobna dohajati oboroževalne tekme, sploh sedaj, ko tekmuje še s celo Evropo. Zanašajo se, da jim niti ni treba.

          • avtohtoni neandartalec

            Ne, ker imajo vse sosede tako urejene stabilne odnose. Alternativa je… ni alternative, mir je.

          • soc

            Provokatorčki skrith profilov so verjetno plačani po seštevku postov in odgovorov nanje. Režimski pudelj (glede na avatar) ti je pravzaprav lahko hvaležen za kakršnokoli debato na poceni provokacijo…

      • avtohtoni neandartalec

        Če Rusija ne bi bila vojaška velesila, Amerike ne bi bilo več, ker bi se celoten preostanek človeštva spravil na njih in bi verjetno vse stolkli, na obeh straneh. Pravzaprav se 2.sv sploh ne bi končala.

        • soc

          Veličastno, dragi majore! Izpeljiva skupaj do konca: tudi Rusije ne bi bilo več, če ne bi bilo jugoslovanskih partizanov 1941, ki so usodno oslabili, torej tako rekoč sabotirali nemški vojaški stroj, da se je ustavil pred Stalingradom. Cvet jugoslovanskega partizanstva pa se ve, kje je bil – Kidrič, Kardelj, Maček, Stane…

          Kako sem ponosen! Slovenci smo končali drugo vojno. Tvoje ugotovitve in trditve res pišejo povsem novo zgodovino.

          • avtohtoni neandartalec

            Amerika obstaja 500 let, Rusija vsaj tisoč let dlje. Amerika je tudi Rusija, kdo pa misliš, da jo je koloniziral, so ja odkrili še polovico planeta, obljudenega zgolj s človečnjaki. Amerika meji na Rusko federacijo in njene zaveznice, obkoljeni so, vzemi v roke kdaj globus,tistega plastičnega, da boš lahko držal Zemljo v roki in si poglej kako veliki so v resnici posamezni kontinenti. Zemljevi so ravni, če ni si opazil.
            Kar se naših masovnih morilcev tiče, jaz sem svojo idejo že zdavnaj predstavil, sprašujem se, če niso že leta 1943 fašisti pobili partizane in oblekli njihove uniforme. Maščevanje je pa vedno osebno ,nikar se preveč ne zgražaj, saj nismo 5 let stari otroci, če me razumeš kaj s tem mislim.

    • avtohtoni neandartalec

      Ne moreš zadeti nekaj, kar ne vidiš, raketa ni samo hitra ampak manevrira zelo nizko nad površjem.
      Poglej si malo Ruski arzenal, več kot uspešno konkurirajo Američanom, v vseh vojaških rodovih, tudi tistih, za katere se nam niti ne sanja, da sploh obstajajo in kaj delajo, kot je recimo virtualni prostor ali nevidna polja radijskih ter drugih sevanj.

  • tarantela

    A ni škoda denarja? Vsi delajo orožje menda za obrambo, da dol padeš.

    • avtohtoni neandartalec

      Današnji dobi bomo nekoč rekli idiokracija.

  • dr Janez Sveti

    Bolje umret od Satana, kakor od raka na debelem črevu.
    Dr Janez Sveti logik

    • fmg9

      Problem je, ker 40 megaton vaporizira tudi tiste, ki niso predispozirani za raka na debelem črevesju in ga nikoli ne bi dobili.
      To je orožje za masovno ubijanje. Ne samo ljudi. Tudi flora pa fauna vaporizirata. :|

      • avtohtoni neandartalec

        Kakšne stres sploh prenese kontinentalna skorja, ki plava nad oceanom staljene lave? Zadnji Tsunami je lep primer, kaj naredi že majhen premik plošče, takšna eksplozija bi lahko recimo prelomnico v Mehiki stresla za par sto metrov. To pomeni, da bi pol Amerike potopil kataklizmičen tsunami, tudi če jih nobena raketa ne bi zadela, pa Evropo tudi, po celem svetu bi še nekaj dni potovali uničujoči valovi, visoki verjetno par KILOMETROV.
        Imajo pa Američani boljši odgovor, v orbito okoli lune nameravajo vtiriti asteroid, sicer za znanstvene namene, ampak če je žurke konec,bi prišel prav tudi kot podoben projektil, ki je zbrisal dinozavre in spremenil klimo celega planeta. Pa še poceni je in ga ni treba vzdrževati, proti taki ogromni pospešeni masi ni nobene zaščite.
        Potem so tu še podobna orožja, ki jih razvijajo recimo Kitajci, v vesolje vozijo ogrome palice, narejene iz sicer razmeroma lahkega tungstina, vendar ima ta mineral posebno lastnost, da je zelo občutljiv na kinetične trke, zaradi katerih zažari in se sunkovito razleti. Preprosto jih bi spustili iz vesolja, da padejo na določeno ozemlje, verjetno bi bila eksplozija vsaj primerljiva z nuklearno.

      • dr Janez Sveti

        Ja? In ? Itak moramo enkrat crknit a ne? A bi t rad izbiral? :)
        Dr Janez Sveti od Viagre

        • fmg9

          Pomisli na druge in posledice. Okolica (in radij je hudo velik) bo umirala zaradi hudih oblik raka (tudi na debelem črevesju) še leta po tem…

          • dr Janez Sveti

            Dobro veš, da vsi skrbimo samo za sebe in svoje interese. Vse ostali je blef in čustvena posesivnost.
            Dr Janez Sveti Meteor

          • fmg9

            Temu ni tako. Jaz bi dal življenje za preprečitev večje morije in tuge.
            V tem je esenca: PREPREČITI preden se zadeve zgodijo.

          • dr Janez Sveti

            Vsak si sam postavi cilj in načrt kako do njega.
            “Za ideale, ginu budale!” je stara pesem. Pa ne mislim, da si budala, samo pazi za koga in kaj ponujaš svoje življenje. Velikokrat pride razočaranje za tem
            Dr Janez Sveti veteran

          • fmg9

            Vem, da ne misliš tako.
            Saj ne govoriva o ideologiji, ampak o tem, da nekdo da življenje tako, da prepreči večjo škodo (več ubijanj). Za to se je pa vredno žrtvovati, pa čeprav si brezimenska zvezdica vklesana v steno ;)

          • dr Janez Sveti

            Hmm. Tudi prav. Jaz pa vem, da je veliko tebi podobnih umrlo za enake cilje, koristi so pobrali največji hinavci in vojni profiteri.
            Jaz sem šel v vojno za Slovenijo, ker sem želel ŽIVET ( ne umret) v svobodni , samostojni Sloveniji. Umrem lahko tudi zdaj, če mi pade hiša na glavo, me kap trofi ali me pa Bog k sebi vzame, kar tako. :)
            Ko umrem, pa me bo figo brigalo, kaj pišejo, govorijo ali menijo o meni :) jaz bom pri 70 devicah in nalival se bom z nekim dobrim vinom. ŽURRR!
            Dr Janez Sveti genj

          • fmg9

            Glej, poznal sem take, ki so se žrtvovali zato, da so preprečili uboje. Kljub temu, da so vedeli, da bo nekdo od tega politično profitiral.
            Zavidam ti, da si veteran osamosvojitvene vojne.
            Po smrti pa kaj vem… Vsak bo odgovarjal za svoja dejanja – vsaj uzreš sam svoj pečat v lajfu.

          • dr Janez Sveti

            Ne verjemi v katoliške razlage.Jaz vem, da se po smrti začne prava zabava :)
            Dr Janez Sveti dimenzije realnosti

          • indijanka

            Hecno, kako je naš um omejen, da ne moremo sprejeti, da lahko obstaja množica rešitev. Zakaj samo ena? Če bi obstajala samo ena, se preostale nikoli ne bi mogle tako globoko zasidrati v naši duši, ki natančno ve, kam.

          • indijanka

            Zato sem Indijanka in ne Vesoljka. Ne izhajam iz Sebe ampak iz Spoštovanja vsega okoli sebe. Vse okoli mene je odsev mene same.

          • dr Janez Sveti

            Torej moraš imeti najraje sebe a ne? To sem napisal.
            Dr Janez Sveti genij

          • indijanka

            Ne..jst mam tebe rajš :). Razen tega sem prepričana, da imaš posameznih sam sebe imaš rad ne moreš niti seštevati niti združevati. Še manj je to sila Svetlobe.

          • dr Janez Sveti

            Globoka!
            Dr Janez Sveti plitkovina

          • indijanka

            Plitek? Hecaš me. Izjemno redko sposobnost poseduješ, s katero občutiš svet okoli sebe. Pogrešam veselje v tvojih komentarjih. Razmišljam, če bi te nasmejalo, če se postavim na glavo.

          • dr Janez Sveti

            Veliko tvojih komentarjev me nasmeji, tako, da ni potrebe po stoji. Včasih se spozabim in ne dojamem, kako je moj svet drugačen od sveta nekaterih drugih in potem se čudim, kako različno vidimo enako stvar. Obljubim, da se bom popravil :)
            Dr Janez Sveti figamož

          • indijanka

            Ne vem več, če gre za različen pogled. Bolj se mi zdi, da obstaja več rešitev. Indijanci, so bolj povezani z naravo, zato lažje najdejo svoje mesto. Mene so tvoje besede prevzele. Zdele so se mi edine pravilne. Potrebovala sem precej časa, da sem ugotovila, da pa niso moje. Ker jih ne začutim s srcem, čeprav so mi neznansko modre. Moje občutenje sveta pa je drugačno. Ko sem našla Indijance mi je odleglo. Pred tem sem dvomila vase.

          • indijanka

            We are all visitors to this time, this place. We are just passing through. Our purpose here is to observe, to learn, to grow, to love…and then we return home. Ena indijanska misel za spremenjenega Vesoljca. Z upanjem obrata.

          • dr Janez Sveti

            Ne pričam engleski.
            No,naj ti bo :) Čas ne obstaja.
            Dr Janez Sveti vesoljc

          • indijanka

            Hvala, ker mi je :). Seveda čas ne obstaja, izmislili smo si ga. Zato ga tudi dojemamo in občutimo vsak drugače.

        • avtohtoni neandartalec

          Starost ima prednost pred mladostjo.

          • dr Janez Sveti

            To je samo navada. Vprašaj generacijo iz leta 1914.
            Dr Janez Sveti Kontra General

          • avtohtoni neandartalec

            Nekateri niso bili nikoli otroci.

        • indijanka

          Sedaj si pa kontradiktoren. Najprej si zajel široko populacijo, potem si pa navedel nemogoč dogodek.

          • dr Janez Sveti

            Vesolje je Kaos.
            Dr Janez Sveti Kaotik

          • indijanka

            Veselju vlada red…matematika. Kaos povzročamo mi z neznanjem. Zato so izjemnega pomena majhni koraki :).

          • avtohtoni neandartalec

            Življenje je splet prehranjevalnih verig, povezanih z organi za izločanje iztrebkov.

  • avtohtoni neandartalec

    Sem videl zadnjič na Youtube, raketa najprej leti v neko predvidljivo smer, nizko nad tlemi, nato pa ostro zavije in ponavlja nepredvidljive gibe do tarče, prestrezne rakete preprosto ne morejo dovolj hitro izračunati nove krivulje leta, da bi jo zadeli.
    Vprašanje, kako je tako hiter voden projektil odporen na malenkosti, verjetno ga lahko že najmanjši udarec zbije v nepredvidljivo vrtenje, močni laserji ali kakšni valovi bi ga verjetno od daleč brez težav zadeli, raketa potuje 7.000 metrov v sekundi, svetloba pa 360.000, pomeni za tako vrsto orožja se skoraj ne premika. Ampak nekam v Evropi bi vseeno treščil, verjetno je v tem problem in se jim zato ni dalo povečati dosega.
    Spopad jedrskih sil ni samo vojna, Rusom se sploh ni treba matrat z izstrelitvijo, lahko bi preprosto detonirali cel nuklearni arzenal kar doma, itak bi šel cel planet k Vragu.

    • sprehajalec

      Že v drugi vojni so poznali zdravilo za take načine, oziroma hitro zavijajoča letala. Rekli so mu Nemci flak, to je hitrostrelno topništvo ki naredi železno zaveso na nebu.

      Če pa so ti sistemi morda še radarsko vodeni, je pa učinkovitost še večja. V glavnem orožje je šlo tako naprej, da pod razno ne vemo, kaj imajo.

      • avtohtoni neandartalec

        Se načelno strinjam, vendar upoštevaj, da veliki vojn več ne bo, če zanemariva te faluse, kaj ti misliš, katero orožje bi bilo najbolj učinkovito pa v dobi večnega premirja? Pospešena masa zagotovo ne, meso je močnejše in bolj prilagodljivo.
        Flak proti taki raketi ne more ničesar, izstrelki so prepočasni in se tudi ne razletijo dovolj hitro v zraku, ne morejo kontrolirati kota, da bi zadeli razdaljo, sploh pa se flak ne obrača dovolj hitro, da bi sledil nenadnim spremembam leta. Če raketo radarji sploh lahko vidijo, sicer je praktično nevidna, tudi če se vsake toliko pojavi in spet izgine signal na radarjih, se ne da tako hitro uskladiti vseh hitrosti. Čas je namreč relativen, sateliti niso zastonj sinhronizirani z atomskimi urami in lagoritmi, ker se ne nahajajo v istem čas-prostoru. Ne da se predvideti vseh točk na krivulji gibanja trorazsežnega objekta, ki se vrti v vse smeri naenkrat,en dokaz je recimo gibanje planetov, katerih fizikalne zakones dobro poznamo že 500 let, evndar do danes ne vemo kaj je gravitacija in kako se zaradi nje spreminja čas prostor, zato nihče ne more natančno določiti položaja, kjer se bo točnočno nahajalo kakšno nebesno telo v naslednjem trenutku. Upoštevaj, da na takih razdaljah gledamo v preteklost, ne samo v daljavo, ne veš kje so stvari točno zdaj in tukaj, ker ne moremo videti prihodnosti, ki se za nas še ni zgodila.

        • sprehajalec

          Že Reagan je v 80tih začel vojno zvezd. Bog ve kaj je iz tega nastalo. Pa če si kdaj gledal james Bonde, mislim da je bilo pri Goldfingerju ali pa pri Moonrakerju, ko so z vesolja hoteli zažigati mesta. Danes se z laserji vse da. Od Reaganove vojne zvezd je pa minilo 40 let. Zanimivo bi bilo videti, kaj je vse nastalo. Poleg tega niti Amerika niti Rusija nista sovražnici. Sta zaveznici, v zaščiti svojih doseženih pozicij v svetu.Ena ima 1/6 sveta v rokah, od druge jezik pa govori cel svet.

          • avtohtoni neandartalec

            Odlično vprašanje, kako naj vidimo nekaj, kar je za človeka nevidno, isto velja za prisluškovalne naprave, mikrofone in skenerje naše vojaško policijske mafije, ki delajo z nami kar hočejo preprosto zato, ker civilni državljani tega sevanja in silnic ne zaznavamo.
            Ni pa vse tako tajno kot si misliš, smisel znanosti je v tem, da se razvija iz obstoječih temeljev, nihče nima nič takega, kar ne bi vsi raziskovali in si delili eksperimentalne meritve. Ljudje menda ne prenesemo resnice, to je bistveno, sploh odkar je pri nas zavladala vojska.

    • Ros

      Ja. Fizično nasilje in vojskovanje je za barbare in take, ki ne znajo nahraniti prebivalstva. Prave “vojne” se bojujejo na povsem drugih področjih, kamor škodoželjnost, droge in nasilje nima vpogleda. Reče se mu kavaliteta življenja.
      Ne vem kaj se Rusi gredo neke pijane nasilneže (so izgleda že taki), ko pa imajo talenta, lepih žensk, prostranstev in resursov skoraj največ na svetu. Ni da ni, le mraz je. Potem jim pa neki slinasti ostareli zahodnjaki s par dolarji speljejo ta lepše ženske, Larry Page in Sergey Brin naredita Google v Ameriki. Rusi se gredo pa vojno, kot da bi jih napadal Napoleon ali Hitler.
      Kakšnega normalnega zaveznika potrebujejo, ne podjarmlejenih sužnjev.

      • avtohtoni neandartalec

        Ta lepe deklice… ostanejo doma. Ene stvari so samo za elito.

  • Mihilus

    Sicer ne odobravam proizvodnje takšnih raket vendar razumem Rusijo, da želi s takšno grožnjo odvrniti poskus napada na njihovo suverenost. Amerika je že večkrat nakazala, da želi svetovno hegemonijo za vsako ceno. Privoščim Rusiji, da ohrani suverenost.

    • razerznak

      sej niti neb rabla, ampak ok, sej majo zadost nukov, da če vsaj 10 uleti na tarčo bi blo zadost

  • Vladimir Veligor

    Poimenovanje ”Stalin 2” bi morda bilo bolj domiselno, …

  • soc

    Jedrski overkill je že zdavnaj tak, da je čisto vseeno, kako močno bombo kdo od velike trojice še postavi v raketo. Ko bo uporabljena prva, gre človeštvo enkrat za vselej v zgodovino. Tudi laserski ubijalci raket v orbiti ne bodo pomagali.

  • Dostmamrecesije

    Na RTV SLO že slavijo novico in pljuvajo po NATU. In kaj bo imela Rusija od tega, da bo uničila celo Francijo in ubila 70.000.000 nedolžnih ljudi. To se večno sprašujem.

    • avtohtoni neandartalec

      NIč kaj, ker ima Francija tudi jedrsko orožje in sicer tako, ki ga Evropski raketni ščit preprosto spusti skozi.

  • Dostmamrecesije

    Bolj ko je država v sranju, večjo škodo dela. A ne bi bilo bolje, da bi te milijarde namenili ljudstvu. Ah kje. Komunizem ni bil nikoli prijazen do malega človeka.

    • avtohtoni neandartalec

      Zakaj, da bi nam bilo fino? Mene to vedno spomni na govedo, ki se udobno valja po s soncem obsijani zeleni trati in spokojno prežvekuje travo.

  • Dostmamrecesije

    No, Putin, tam imaš Sirijo in ISIS.

    • avtohtoni neandartalec

      Eno je že stolkel, v Čečeniji.

      • xtc

        K****** JE STOLKEL ŠE KAR POKA A SE NE RAZVE:

  • 1234

    Nč bat! Ruska vojska je kup starega železa in pijanih pedrov! Za tako raketo pa imajo USa že desetletje odgocvor! To je za domačo uporabo, ko je vse, razen Moskve in Pitra na psu, kot v Sloveniji, razen Lublane.
    By Petrovc

    • 1234

      prjatli-razumni: Pahor zlaga tampone! Putin pa si izmišljuje kdaj bo prišel v Slovenijo! TE HLAPČEVSKE USLUŽNOSTI svet ni videl.
      1. Osebno se strinjam in podpiram povabilo Putina v obisk!
      2. Toda istočasno tudi predsednika Ukrajine in Avstrije!
      KAJTI MED UMRLIMI POD PLAZOM JE BILO 40% UKRAJINCEV IN OKOLI 50 AVSTRIJCEV!!!!!!!!!
      3. če bi meni Putin prelagal obisk, bi se lepo zahvalil in mu povedal, da je protokol dogovorjen! Amen!
      4. To bi nedvoumno storil tudi Janša! Kajti, Putina je čakala Merklca 4 ure, čakal ga je Papež, samo Janšo je, zaman, čakal Putin!!! Tega pa RTVSLO ne pove! pa ne, da je imel Janša prav, to je bila napaka, TODA TAKO JE BILO!
      by Petrovc

      • avtohtoni neandartalec

        Pahor zlaga svojo pleničko, ne tampone, ker za njega zgleda ni razlike med moškim in malimi miškami.
        1. Saj te ni nihče nič vprašal, je pa zate verjetno bolje, če se itak strinjaš.
        2. Okupatorjev, morilcev Slovenstva in sužnjelastnikov k nam ne vabimo, ugani zakaj.
        3. Potem se Putin pač ne bi udeležil centralne slovesnosti, bi bil pa sprejem dan prej še bolj slovesen, ker je prišla k nam mogočna Rusija osebno na obisk.
        4. Če bi Putin rekel hop, bi Janša najbolj verjetno vprašal samo še kako visoko, ne pozabi, da je še vedno v postopkih. Doslej je še vedno ubogal, je bil ja predsednik EU, pod katerim se je začela globalna finančna kriza.

        • stajerc5

          Spet te bo ata sef nasekal, ker OS spricas! Spet bos pogrnil, ajajaj…

          • avtohtoni neandartalec

            Fašisti se zadnja desetletja trudijo edino še, da čim bolj trpim.

        • 1234

          Spoštovani avtohtoni neandartalec: Takole bom reku:
          1. Če se s čim strinjam, se strinjam, ker mi tako veleva um in srčna kri!
          2. Od kdaj so Ukrajinci za nas okupatorji!? Od kdaj so za nas Avstrijci okupatorji, celo sužnjeposestniki? BOG DAJ, da bi 1918 OSTALI V KONFEDERATIVNI AVSTRIJI!
          3. Janša je tam leta 2007 imel povabilo Putina za srečanje v Pitru (Peterburghu)!
          Inpovabilo je RUTV! komentirala, da je Janša prvi Slovenski predsednik EU, najmlajši in najuspešnejši! Tedaj so na Janšo v RU gledali z VELIKIMI simpatijami! In Janša, kot Janša! Raje je odšel v London k oni kruli, morilki Diane, klečat! TEGA MU RUSI NE BODO NIKOLI POZABILI!
          4. Janša ni v nobeni povezavi z globalno finančno krizo, ki se je začela ta,m leta 2007. Kaj je uboga Slovenija na monetarnih parketih sveta!? NULA!
          L.P.
          Ba Petrovc

          • avtohtoni neandartalec

            1. strinjaj se ti s čimer hočeš, midva se ne moreva dreti, ker nimava denarja.
            2.Ukrajinci so kolaborirali z nacisti, ki so izbrisali Slovenijo in nas hoteli večino pobiti.
            3. Janša že ve zakaj je bil klican v Moskvo. A ni bil takrat predsednik Medvedjev?
            4. Saj to je čudno, da pes čuvaj ni zalajal.

          • 1234

            Ne, prjatu, takrat, ob robu, je bila Ru sprejeta v WTO:

          • tramal

            Slovenijo so dodobra zbrisali partizanski banditi.

        • tarantela

          Oprosti moji nevednosti. Kaj je s temi tamponi in pleničkami, a sem kaj spregledala ali prespala?

    • avtohtoni neandartalec

      Saj za tako robusatno in megalomansko vošako mašinerijo tudi ne rabiš nekih posebnih spretnosti, pravzaprav je za vojaka celo zaželjeno, če čim manj napenja možgane okoli stvari, ki se ga ne tičejo.

      • 1234

        Spoštovani avtohtoni neandartalec: Stanje v ruski vojski dobro poznam! Posilstva! Pijančevanje! Banditizem, kot v arestih, kjer nadrejeni za denar, maltretirajo vojake. Uboji in nepojasnjeni umori. Izjemno slaba hrana! Samomori. Vojaška operativnost na psu! Korupcija, korupcija, korupcija, v vrhovih!
        To je tudi često, ta problem, na RUTV1!
        By Petrovc

        • avtohtoni neandartalec

          Verjamem, saj naše plačance tudi vozijo po misijah včasih na psihiatrijo.

  • Meho

    Ampak to še ni vse. Raketo bo zajahal sam tovariš Putin, se podal v vesoljsko prostranstvo, od tam pomahal svojemu v nebo strmečemu narodu ter nato usmeril raketo proti sovragu in v zadnjem trenutku odskočil s padalom tako kot naš tovariš Putin zna odskočiti s padalom, kar je pokazal že neštetokrat. Če bo potem osebno vskočil še v podmornico, pa naj ostane skrivnost.

  • Meho

    Če bo spravil v luft celo Francijo, kako bo pa zaščitil lasten narod pred žarčenjem, ki se bo širilo proti Moskvi. Aja, ruski narod bo namesto, da bi jedel, množično pihal proti Zahodu.

    • avtohtoni neandartalec

      Nič ne bi bežali, naj seva, kaj pa lahko narediš, bo kar pač bo, ampak saj to itak ni problem, ker bi zgorel ves kisik v zraku in bi se vsi preprosto zadušili, tudi če bi preživeli IMPLOZIJO več milijard ton težke atmosfere.

  • stajerc5

    Rusi spet zamujajo, tako kot tudi pri drugih stvareh. Pisec (copy+translate) je pozabil na ze delujoca laserska orozja v USA! Testirana na tleh, vodi in v zraku- uspesno(TV)!
    O najbolj skritem planu pa ne povedo nic, laserji na satelitih!!!
    Kaj mislite koliko klasicnih raket uide laserju iz satelita?!

    • Franc Novak 1979

      A maš link za delujoč laserski protiraketni sistem, ki deluje v vesolju? Sicer pa počakajmo, mogoče bojo Američani le zdražili Putina do konca, da bo to probal na Turkih in Nemcih, obojih, ki se pripravljajo na povečanje svojega državnega ozemlja. In potem bo laser sestrelil raketo nad Poljsko, ki bo ravno tako eksplodirala, pa ne bo šel Berlin p gobe, ampak Varšava.

      • avtohtoni neandartalec

        Za tako moč, bi rabili v vesolju najmanj jedrski reaktor, raje dva.

  • Meho

    Tudi naši častilci tovariša Putina so imeli pred kratkim vojaško parado na Kotnikovi. Samo, da tam ni bilo raket, ampak noži, kiji, bokserji in koli ter neprebojni nagobčniki.

    • stajerc5

      Imas prav. Sedaj bodo lahko ta lepa darila za nas zamenjali za rozice i onda trcecim korakom na Vrsic…

    • avtohtoni neandartalec

      Kaj so imeli pa protestniki na drugi strani ulice po žepih, najbrž solzivce in električne šokerje.

  • Pikopi

    Te rakete so seveda zelo nevarne, o tem ni dvoma. Omenil bi le da NATO-v protiraketni ščit ni zasnovan le na raketah prestreznicah, ki po izračunani balistični krivulji leta medcelinske balistične rakete vnaprej locira in uniči tarčo. To je le en del protiraketnega orožja. Drugi del je pa na IR-toplotno sledenje. T.i. rakete podobno kot navadne rakete zrak-zrak za sodobna lovska letala, so konfigurirali tudi prestrezne protibalistične rakete, le da te ne napadejo tarčo “čelno” kot je znano za prvi primer ampak zadenjsko, saj sledijo izpuhu balistične rakete. Tako da tudi manevriranje balistične rakete v tem primeru ne pomaga. Edinole hitrost je odločilna. Seveda pa vse to koristi bolj Severni Ameriki, kot Evropi, saj je pravega načina prestrezanja balističnih iztrelkov in ne ogrožanja Evrope zelo težko, skoraj nemogoče doseči. Tudi tisti laserji so še v testni fazi, nekoč v bližnji prihodnosti bodo seveda funkcionirali v vlogi prestreznikov, ampak zaenkrat še ne dosegajo takih razdalj.

    • avtohtoni neandartalec

      Patrioti so klatili skade v Kuvajtu dol kot za šalo.

      • Pikopi

        Pusti Patriote PAC-1 iz leta 1991, danes so v rabi verzije PAC-3. To je tako kot bi omenjal mobi reglo iz 90ih in danes IPhone. Le da ima raketa v prvem primeru skupno ime, ne pa tudi zmogljivosti. Vendar jaz nisem govoril o Patriotih. Patriot je raketa za prestrezanje kratkega dosega. Moje izvorno besedilo je govorilo o raketah Standard, ki pa so prestrezniki dolgega dometa.

  • garfi

    In terorista so povabili v zlovenijo.

  • indijanka

    Je v članku pomembnejši zapis, da mali mož sam zase meni, da je nepredvidljiv in pomemben ali zapis o orožju, ki ga ne razumem ali pa da sta ta dva zapisa nevarna, ker sta med seboj povezana in je Evropa je v njunem dometu.

  • xtc

    hE;HE;HE VELIKO GOVORJENJA NAPIHOVANJA IN KRAVALA ŠE EN LETEĆI moskvič ali Zaporožec bolj nevaren uporabnikom kot tarčam:
    Podobno je bilo vreščanje ob predstavitvi “super” tanka za katerega se je izkazalo ;da je pokvarljiv krš;ki je crknil kar javno na paradi pred celim svetom in povzročil salve smeha:

    • avtohtoni neandartalec

      Armate lahko vodijo druge brezpilotne tanke, na daljavo. Prave tanke, ne drone.

  • xtc

    Naj opozorim še nekaj a kdo misli ;da ZDA in druge države nič ne razvijajo ničesar:

  • cosmosjasnovidec

    Raketo lahko testirajo na Severno Korejo.

  • Dostmamrecesije

    Na RTV SLO objavljajo, da so v Romuniji zagnali protiraketni ščit. http://www.rtvslo.si/svet/zda-bodo-zagnale-protiraketni-scit/392807

  • Dostmamrecesije

    Evo, nekaj primerov govora na RTV:

    Vitel: “Najhujši sovražniki Evrope, ki nam prinašajo smrt in uničenje so US NATO
    okupatorji, agresorji in zločinci. Mednarodna skupnost mora narediti
    vse kar je v njeni moči, da se to zlo odpravi.”

    conanbarbarian: “Američani so grobarji Evrope !!”

    SamoRes: “A se sploh zavedate da ZDA okupirajo Evropo?”

  • tramal

    Če bo ta raketa hitrejša od mojega tvinga ,ga rusam kar podarim.Spet sama ruska hvala.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!