Seminar z Aljošem Bagolo: Kreativnost, prosim!

Aljosa Bagola

Aljoša Bagola, priznani slovenski kreativni direktor in avtor knjižne uspešnice “Kako izgoreti”, bo jutri, 28. januarja, predavatelj ekskluzivnega seminarja “Kreativnost, prosim”. Dogodek bo potekal v organizaciji revije Marketing magazin v ljubljanskem hotelu Intercontinental, s pričetkom ob 9. uri.

Seminar bo v celoti namenjen vsem oglaševalcem in komunikaterjem pa tudi tistim, ki se želijo spoznati s kreativnim svetom in spletkami oglaševalskega uma. Sestavljen bo iz treh glavnih delov; idej komuniciranja, poteku oglaševanja in vse pogostejši novodobni bolezni – izgorelosti. Zadnji, tretji del seminarja pa bo namenjen kreativni razpravi med predavateljem in udeleženci. Na dogodku bodo med drugim podeljena tudi priznanja desetletja.

Aljoša Bagola je sicer eden od najpogosteje nagrajenih kreativnih direktorjev v Sloveniji. Pri reviji Marketing magazin so ga večkrat imenovali za kreativnega direktorja leta, ob koncu preteklega leta pa tudi za kreativnega direktorja desetletja. Njegova knjižna uspešnica “Kako izgoreti” je izšla pri založbi Mladinska knjiga, kjer so prvih 2300 izvodov razprodali v kar desetih dneh. Do konca decembra 2019 so izdali 7800 izvodov, kar je za slovenske knjižne razmere izjemen dosežek in zagotovo eden izmed slovenskih založniških rekordov leta 2019.

Lana Božič