Bo Volkswagen svoje električne avtomobile izdeloval tudi v Sloveniji?

Foto: epa

Nemški Volkswagen bo na pariškem avtomobilskem sejmu, ki bo potekal konec septembra, predstavil svoj koncept električnega avtomobila. Kot napovedujejo v Volkswagnu, bo njihov električni avtomobil brez vmesnega polnjenja sposoben prevoziti od 400 do 600 kilometrov.

Herbert Diess, šef blagovne znamke Volkswagen, je v pogovoru za nemški poslovni časopis WirtschaftsWoche povedal, da bo njihov električni avtomobil na zunaj nekaj manjši od Golfa, notranjost bo po podobno velika, ki jo ima Passat.

Cenejša izdelava, drag kot Volkswagen z dizelskim motorjem 
Stroški izdelave električnega avtomobila bodo nižji od stroškov izdelave današnjih avtomobilov, prodajna cena pa primerljiva ceni dobro opremljenega Volkswagnovega avtomobila z dizelskim motorjem. Do zdaj se električni avtomobili v Nemčiji niso dobro prodajali, saj so občutno dražji od avtomobilov z motorjem na notranje izgorevanje in imajo večinoma doseg manjši od 100 kilometrov.

Zdaj koncern Volkswagen obljublja, da bo do leta 2025 na trg dal več kot 30 novih modelov električnih avtomobilov različnih avtomobilskih znamk, ki spadajo pod okrilje avtomobilskega koncerna iz Wolfsburga. Nemški avtomobilski velikan za te nove električne avtomobile načrtuje tudi gradnjo novih tovarn. Te tovarne bodo pokrivale trge v ZDA, Evropi in na Kitajskem, piše spletna stran Manager Magazin.

Priložnost za Slovenijo?
V katerih evropskih državah, naj bi Volkswagen izdeloval avtomobile za evropski trg, še ni znano, je pa to seveda tudi priložnost za Slovenijo, da privabi naložbo koncerna iz Wolfsburga.

A. Ž.

  • marker

    “Bo Volkswagen svoje električne avtomobile izdeloval tudi v Sloveniji?”
    Bo, vendar šele takrat, ko se bo izboljšalo in stabiliziralo poslovno okolje pri nas. Da takrat pa bodo tuji investitorji le sanje. Glede na naše politično trenutno stanje sprememb še dolgo ne bo. So spremembe, vendar samo na slabše, ker se gospodarstvo vedno bolj obremenjuje, kar ni dobro za nove investicije.

  • AlojzZ

    Pri Volkswagnu treba biti previden! Poleg tistega goljufanja je še nova afera:

    Varnostna napaka na 100 milijonih vozil s ključi za daljinsko odklepanje http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/varnostna-napaka-na-100-milijonih-vozil-s-kljuci-za-daljinsko-odklepanje/400239

    • tramal

      Ti imaš sigurno lado ali pa moskviča.Vsekakor nevozna,gledaš ju lahko pa vseeno a ne.

  • resnicaboli

    Ne verjamem da bodo šli delat tovarno v državo kjer bi morali plačati delavcem pol ure sedenja vsak delovni dan.

    • Krtača17

      Če pol mesca samo sedijo, bodo še vedno bolj učinkoviti kot Nemci – in cenejši, tako da ne se sprenevedat.

      • resnicaboli

        Povej to investitorjem mogoče ti bodo verjeli?

  • Poštenje velja

    V sloveniji bomo kmalu izdelovali le še trabante in lesena kolesa.

  • Krtača17

    Spet ene mokre sanje hlapčkov ki upajo da bodo za omenjeni koncern toliko posvečeni da bodo lahko izdelovali kak plastičen šrauf ali pa šplento za kolo. Res višek uspeha ja…. In potem čakajo na drobtinice pohlevno poleg mize kot kužki….

    • xtc

      Delno res:
      A pod Rusi še tega ne boš tam boš “prostovoljno” delal v gulagu zastonj za Vladota in partijo in pel druže Vlado mi ti sekonemo::::
      Realnost je pač taka ;da v Sloveniji ne bo nobene tovarne Električnih avtomobilov:ker smo predragi in leva mafija oče požreti vse;oz: blagatelji gredo mimo nas in vse bolj gred;tudi z rusofilijo in socialistično retoriko si ne pridobivamo simpatij:
      Utegne pa porasti cena Gorenja in izdelkov potem ;ko bo iz upravne stavbe izginil napis Gorenje in se bo zasvetil Panasonic:;seveda :če Japonci ne bodo našli prevelikih finančnih lukenj v njemu in ga ne bodo kupili:

  • xtc

    Električni avtomobili ob zdajšnjih cenah in kljub napovedanim nižjim(še vedno previsoke);dosegom;težo baterijskih blokov in njihovo ceno ter obremenitev za okolje ter življensko dobo nimajo prihodnosti:

  • stajerc5

    Elektro VW in 600 km???
    Zanima me,kam bodo skrili motor, tisti cisti dizel!?

    • Lokomotivführer

      Pusti dizel, tega koncern VW pač ni znal narediti primerljivo drugim. Kdor ne verjame, naj malo povonja pa pogleda izpuh za kakšnim starejšim golfom ali passatom, vsak avtobus manj dimi.

  • Hribouc

    Udbokučanisti so zjodlali že druge nemške družbe in bodo tudi to! Stavimo?

    Tudi Boskarol ni jodlal v njihove dude in je moral fabriko postaviti pri Lahih!

    Zdaj bo na najboljših avionih sveta pisalo MADE IN ITALIA !

    To ste hoteli Udbokučanisti!

    • ogledalo

      Drži se ti koz in ovac ! Boscarol ima del proizvodnje v Italiji zato, ker ima Italija sklenjen sporazum z ZDA, Slovenija pa ne, in tako lažje izvaža.

      • Hribouc

        Ja, Brihta !
        Da sporazuma z USA ni, je kriv Janša, ne pa tardeči, kakopak!
        Ja, pa Burja pihari po Wajdoušni, to si pozabu zapet.
        Kolk daš za kilo ovce ? Še liter hrvaškega terana ti dam zdraven!
        Samo, de se mamo radiradiradi!

  • garfi

    Upam, da kmalu. Elektrika ima same prednosti in tudi problem
    nizke kapacitete baterij bo rešen.

  • beliverni

    Levičarji bodo to smatrali za okupacijo.

  • karpelec

    Borit bi se morali kot levi za tak posel, pa kaj, ko so pri nas dopusti, če pa niso dopusti pa smo komplikatorji 1.vrste in najdemo 1000 in 1 vzrok za pasivo.

  • samsara

    Če bodo švabi voljni plačevati udbošticunge, pol ja.
    Mr.10% press

  • avtohtoni neandartalec

    Ne razumem, če bo cena ista kot za navaden avto, zakaj potem zidajo nove fabrike, od kod jim ideja, da bo naenkrat na cestah več avtomobilov kot prej. Mogoče se pa zavožena avtomobilska industrija tako pripravlja na menjavo celotnega voznega parka, če mislijo navadne avte odstraniti iz cest, bodo morali res naštancati ogromno električnih, v čim krajšem času in medtem posodobiti stare proizvodne prostore, ampak je malo verjetno, da bi vsi ljudje naenkrat zamenjali avto.
    Ni jasno niti kako jiu mislijo tankat, baterije se polnijo več ur, rezervoar avtomobila nalijejo v nekaj minutah, lahko do avta prineseš tudi kantico, v velikih mestnih nasjih ne morejo iz blokov potegniti skozi okna električne kable na parkirišče. Hitro polnjenje pomeni ogromno energije v kratkem času, tudi če bi baterije prenesle, bi rabili zelo debele kable, tok bi bil pa takšen, da bi se v primeru kratkega stika avtoček verjetno stalil. Mogoče bi mestna napeljava to prenesla, če bi polnili en avto naenkrat, ko bi se tisoče voznikov priklopilo na vtičnice, bi celo mesto ostalo brez elektrike. To je matematika, ni tako kot pri litrih in kilah, elektrika je naboj, ne pa neka materialna snov, ki bi jo lahko prijeli v roke in manipulirali. Nenazadnje je zgrešen koncept avtomobila v celoti, ni isto, če mora nosilna ploščad avta nositi na sebi cel delostroj in sistem prenosa sile na kolesa, elektrika lahko teče po tankih žicah ali celo kar po zraku, pomeni lahko napajamo in krmilimo vsak sklop vozila posebej, pa tudi ohišje postane s tem funkcionalno, ni zgolj škatla okoli povezanih sistemov. Sila se dovaja neposredno na vsako kolo posebej, kjer je vgrajen motor, zato ne rabi menjalnika in prenosov.
    Elektricni avto je bolj podoben konju kot navadnim avtomobilom, baterije bodo utrujene in lačne, avto se bo spočil in med vožnjo trudil, da porabi ravno dovolj energije, za razliko od klasičnega, kjer motor neprestano deluje, če stojimo na mestu, gre pač energija v nič. Zato se mi zdi regeneracija energije bistvena za razvoj električnega prometa, energija je povsod okoli nas, rabimo sisteme, ki se bodo na različne načine povezali na naravne in umetne procese ter neprestano dovajali elektriko nazaj v akomulatorje, tudi voznik bo moral biti precej bolj pozoren na aktivnost svojega vozila in sodelovati med vožnjo oziroma se bo lahko prepustil pametni elektroniki, kar bo bistveno, v koreninah spremenilo promet. Za začetek, bi lahko zmanjšali hitrost na cestah, kar se cela logistika najbolj boji, hitrost je namreč povezana z ekonomijo, zato raje ignoriramo koleterarno škodo in vzdržujemo neučinkovit, zastarel vozni park kot da bi začeli potovati bolj pametno, varno, svobodno in praktično zastonj.

  • Ros

    Ne bo. Zakaj bi?

  • tramal

    Če bo to res bodo imeli komunisti spet kaj krast.Če bodo v sloveniji odprli fabriko ,bo volkswagen propadel v dveh letih.

  • Adolf Hitler lebt

    zaradi bande lopovske kumunajzerke

  • ogledalo

    Če pride VW v Slovenijo, si bo janša pustil drede od hudega?

  • marker

    Sanja svinja o koruzi….

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!