Poglejte to moč homoseksualnega lobija – celo banke se jih bojijo: Erste banka v Zagrebu jih odkrito reklamira!

(Foto: iStock)

Si predstavljate, da Erste Bank v Zagrebu, namesto ukvarjanja z bančnimi posli, recimo zniževanja cen storitev in ugodnih posojil mladim družinam po nizkih obrestnih merah, raje promovira bogataše iz LGBT lobija in transseksualni ter homoseksualni način življenja?! Razlog promocije LGBT lobija je še toliko bolj nenavaden, saj  je homoseksualcev in lezbijk manj kot en odstotek hrvaškega prebivalstva. Takšna promocija pa dokazuje, kako močan in vpliven je homoseksualni lobi!

S homoseksualno propagando je Erste bank iz Zagreba začela pred leti, ko je sprožila homo in transseksualno kampanjo, da bi “spodbujala družbeno raznolikost in vključevanje”, kot so zapisali na svoji spletni strani. Pred dnevi pa so pri Erste bank ponovno pokazali, da podpirajo napako človeškega razuma, kot vsiljevanju homoseksualnosti reče papež Frančišek, ter se udeležili homoseksualne parade ponosa v Zagrebu.  Za pojasnila o razlogih za takšno početje smo zaprosili predstavnike za stike z mediji pri Erste bank v Zagrebu, ki so nam poslali odgovor, ki ga v prispevku objavljamo.

Odgovor Erste bank iz Zagreba

Transseksualnost, homoseksualnost in dobiček
ŽPredstavniki za stike z javnostmi pri Erste Bank so na novinarsko vprašanje Nove24TV, iz kakšnih razlogov se udeležujejo homoseksualnih “parad ponosa” odgovorili:”Erste banka promovira pozitivne družbene in ekonomske vrednote, integracijo, inkluzivnost in sodelovanje vseh posameznikov u družbi, neodvisno od starosti, spola, etnične, verske ali politične opredeljenosti, spolne orientacije ali zakonskega statusa. Trdno verjamemo v enakost vseh ljudi in njihovo pravico do uresničenja osebnih ciljev in ambicij. Menimo, da je za napredek celotne družbe potrebno medsebojno sprejemanje vseh ljudi, ne glede na njihovo različnost, moč družbe se meri prav po njej.”

Spomnimo, da je hrvaška Erste Bank konec leta 2017 objavila video spot, s katerim je spodbuja transseksualni  in homoseksualni življenjski slog, v okviru promocijske kampanje “Hrvaška potrebuje ljudi, ki verjamejo vase”. Tokrat so šli še dlje in se v klanjanju homoseksualnemu lobiju udeležili “parade ponosa” v Zagrebu.

foto twitter

Med eno izmed najbolj znanih hrvaških domoljubnih pesmi, “To je tvoja zemlja,” je takrat prepoznaven obraz Erste Banke v slogu levičarskih aktivistov ljudem za vzor postavlja transseksualca in homoseksualni par, kot “ljudi, ki si upajo.”

Na Hrvaškem, ki jo poskuša Erste Bank skupaj z levičarji in homoseksualnim lobijem spreminjati proti volji ljudi, so državljani na družinskem referendumu jasno povedali, da je zakonska zveza moža in žene najprimernejši in najbolj varen prostor za vzgojo in dobrobit otrok. V tem oziru se podobni trendi spodkopavanja družine mame, očeta in otrok dogajajo po vsem svetu, pospešeno in močno tudi v Sloveniji.

V ozadju Istanbulska konvencija za promocijo teorije spola?
Oglas Erste Bank, ki spodbuja transseksualnost in transgenderizem, prihaja v času, ko je hrvaški javni prostor z družinskimi shodi večkrat opozoril na bistveno, kar Hrvaška resnično potrebuje: stabilno družinsko okolje, zaščito in pomoč za ženske, ki želijo imeti otroke, kakovostne šolske programe, očiščene levičarske in homoseksualne ideologije, strokovne in učinkovite javne ustanove ter ljudi in medije, ki si upajo govoriti resnico.

Potrebujejo pa tudi tudi banke, ki bodo namesto homoseksualne propagande delale to, za kar so usposobljene: ponujale posojila z nižjimi obrestnimi merami družinam in mladim, ki se želijo osamosvojiti.

Franci Donko