Madžarski urad za zaščito potrošnikov oglobil Coca-Colo zaradi njihove pro-LGBTQ kampanje

Datum:

Madžarski urad za zaščito potrošnikov je ocenil, da je oglas v sklopu Coca-Coline LGBTQ kampanje #LoveIsLove, v katerem moška pijeta osvežilno pijačo iz iste steklenice, kršil standarde oglaševanja, saj je negativno vplival na moralni razvoj otrok na Madžarskem. Coca-Cola mora zato plačati kazen.

Oglaševanje, ki škodi fizičnemu, duševnemu, čustvenemu ali moralnemu razvoju otrok in mladoletnikov, je po madžarski oglaševalski zakonodaji prepovedano.

V to kategorija po oceni madžarskega urada za zaščito potrošnikov spada tudi sporni LGBTQ-oglas Coca-Cole, ki je bil po nekaj dnevih oglaševanja umaknjen. V oglasu so namreč istospolni pari pili kokakolo iz iste steklenice.

Oglas ne sme škoditi razvoju otrok
Madžarska javnost po pisanju Indexa ni bila dovzetna za oglase, ki so prikazovali homoseksualce kot nekaj normalnega. Sledili so pozivi k bojkotu Coca-Cole, sporne oglase pa so po nekaj dnevih umaknili. Po trditvah Coca-Cole umik spornih oglasov ni bil povezan z odzivom madžarske javnosti.

Madžarske oblasti so postopek proti spornemu oglasu sprožile na podlagi prejete pritožbe enega od državljanov. Prijavitelju so se tudi zahvalili, da jih je opozoril na neprimeren oglas. Poleg globe so pri Coca-Coli prejeli tudi uradno prošnjo, naj ne uporabljajo oglasov, ki škodijo razvoju otrok.

Ivan Šokić

Sorodno

Zadnji prispevki

Pirnat je imel odprt davčno ugodnejši s.p.

Pravnik Rajko Pirnat se je nedavno obregnil ob ustavnega...

Bo Golob kot Bratuškova pogorel na zaslišanju, če se samopredlaga za evropskega komisarja?

Tragikomedija z imenovanjem slovenskega spitzenkandidata za evropskega komisarja se...

Protimigracijska AfD postaja prva izbira mladih do 30 let

Nemška mladina je vse bolj desnonazorska. Prva politična izbira...