Madžarski urad za zaščito potrošnikov je ocenil, da je oglas v sklopu Coca-Coline LGBTQ kampanje #LoveIsLove, v katerem moška pijeta osvežilno pijačo iz iste steklenice, kršil standarde oglaševanja, saj je negativno vplival na moralni razvoj otrok na Madžarskem. Coca-Cola mora zato plačati kazen.
Oglaševanje, ki škodi fizičnemu, duševnemu, čustvenemu ali moralnemu razvoju otrok in mladoletnikov, je po madžarski oglaševalski zakonodaji prepovedano.
V to kategorija po oceni madžarskega urada za zaščito potrošnikov spada tudi sporni LGBTQ-oglas Coca-Cole, ki je bil po nekaj dnevih oglaševanja umaknjen. V oglasu so namreč istospolni pari pili kokakolo iz iste steklenice.
Oglas ne sme škoditi razvoju otrok
Madžarska javnost po pisanju Indexa ni bila dovzetna za oglase, ki so prikazovali homoseksualce kot nekaj normalnega. Sledili so pozivi k bojkotu Coca-Cole, sporne oglase pa so po nekaj dnevih umaknili. Po trditvah Coca-Cole umik spornih oglasov ni bil povezan z odzivom madžarske javnosti.
To celebrate Pride month in Hungary, Tom Hidvegi, creative at @CocaCola designed a campaign aimed at celebrating love. But this quickly burst into hate. Find out why https://t.co/7LJZDl7zHa pic.twitter.com/8TSR7EHZG1
— Station Rd. (@stationrdmktg) August 13, 2019
Madžarske oblasti so postopek proti spornemu oglasu sprožile na podlagi prejete pritožbe enega od državljanov. Prijavitelju so se tudi zahvalili, da jih je opozoril na neprimeren oglas. Poleg globe so pri Coca-Coli prejeli tudi uradno prošnjo, naj ne uporabljajo oglasov, ki škodijo razvoju otrok.
Ivan Šokić