Politična korektnost in poudarjanje raznovrstnosti dobiva nove in nove razsežnosti. Kozmetično podjetje L’Oréal se je odločilo, da bo v kampanjo za nego las vključilo žensko, prekrito z muslimanskim pokrivalom hidžab. Britanski Vogue je najnovejšo promocijo kozmetičnega giganta označil za novost, ki prinaša spremembo smernic v oglaševanju na področju izdelkov za lase, in z odobravanjem izpostavil, da so s tem upravičili in demokratizirali sklicevanje na geslo “zaslužiš si”.
Muslimanka, ki jo je poleg drugih žensk mogoče videti v spotu za izdelke za lase, izpostavlja, da to, ali so lasje vidni ali ne, ne vpliva na to, koliko je ženskam mar za lastne lase.
https://www.instagram.com/p/Bd7WvmhHb4r/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_ufi
Generalni direktor L’Oréala Adrien Koskas je reklamo po navedbah Breitbarta označil za kampanjo, ki bo prevetrila trg za nego las. Lansko leto so v podjetju sicer odpustili svojega prvega transgender ambasadorja Munroeja Bergdorfa, ki je tedaj veljal za nov obraz sodobne raznovrstnosti, potem ko je ta prek spleta objavil rasistične komentarje o beli rasi, ki jo je označil za nasilno, nato pa je šel celo tako daleč, da je dejal, da imajo vsi belci korist od rasizma.
Poudarjanje raznovrstnosti v ospredju
Na podlagi raziskave glavnih oglaševalcev, ki je bila izvedena avgusta 2017, podjetja “raznovrstnost” postavljajo pred tržno pomembnost, pri čemer več kot tretjina oglaševalcev pravi, da spodbujajo ta pristop, da bi “preprečevali zaznano diskriminacijo”. Božični oglas vodilne verige supermarketov Tesco je novembra požel kritike zaradi politične korektnosti, saj je v oglas vključil deklice s hidžabi in gejevski par, pri tem pa ni bilo videti nobenega prepoznavnega krščanskega simbola ali ikonografije.
N. Ž.