fbpx

Predrznost v praksi: Homo-lezbični-bi-trans-queer seksualni aktivisti že v osnovni šoli otrokom perejo možgane glede izbire spola

Foto: iStock

Saj ni res, pa je. Šolski svet na kalifornijski akademiji Rocklin se opravičeno sooča z vprašanji zaskrbljenih staršev zaradi kontroverznega incidenta, ko si je ena izmed učiteljic drznila načeti transseksualno razpravo znotraj ustanove. “Starši otrok se opravičeno počutijo izdane s strani šole, ker jih o tem ni predhodno obvestila,” je povedala Karen England z inštituta Capitol Resource. 

Incident se je po navedbah CSB Sacramento zgodil v začetku poletja, torej v zadnjih dneh prejšnjega akademskega leta, v ponedeljek zvečer pa so starši končno dočakali, da je spregovorila tudi učiteljica, ki je odgovorna oseba za tovrstno kontroverznost. V zagovor je dejala, da je ponosna na svoje učence in dodala, da njen namen ni bil, da bi kogarkoli užalila. Ta razprava naj bi jim po njenem mnenju pomagala pri premagovanju težkega stanja. Učiteljica je še povedala, da se je za to tematiko odločila po tem, ko je prebrala dve otroški knjigi o transgenderizmu, eno izmed njih z naslovom Jaz sem Jazz in dodala, da je knjigi dobila od transseksualnega otroka, ki je šel skozi prehod.

Foto: YouTube

Foto: Amazon printscreen

Foto: Amazon printscreen

Starše razburila tovrstna agresija
Ena izmed zaskrbljenih mater je povedala, da želi, da njena hčerka od nje kot od matere sliši, kaj identiteta spola pomeni njej in družini, ne pa iz kontroverzne knjige. Druga pa je povedala, da je njena hčerka prišla domov povsem objokana in se je začela tresti, saj se je ustrašila, da se lahko spremeni v fantka. “Gre za to, da bi morali biti starši obveščeni in vključeni v to, kaj predstavljajo njihovim otrokom in v kateri starosti,” je med diskusijo izpostavila zaskrbljena mati Chelsea McQuistan.

Foto: YouTube

V bran učiteljici so stopili tudi nekateri učitelji
Spregovorilo je tudi nekaj učiteljev, ki so podprli kontroverzno dogajanje in dodali, da je zelo pomembno, da se učence poduči o obstoju raznolikosti in se jih vključi v “zdrave” dialoge. Ena izmed mater je v nasprotju z večino dejala, da se ji zdi, da je imela razprava pozitiven učinek na njenega sina. “Moj sin je samo vstopil v učilnico in prisluhnil zgodbi, ki je ni povezal z nobeno zlonamernostjo in podvomil v svoje telo.” Šola je v svoj zagovor staršem sporočila, da staršev ni obvestila o transseksualni vsebini učne ure, ki je vrsto petletnic in petletnikov močno pretresla, ker spolna identiteta ne predstavlja spolne vzgoje, o kateri je starše treba predhodno obvestiti.

Kot lahko v tem konkretnem primeru vidimo, homo-lezbični-bi-trans-queer seksualni aktivisti postajajo vedno bolj agresivni, saj posegajo že v vrtce in otroke prepričujejo, da si lahko spol izberejo sami. S pomočjo radikalne ideologije jim lahko popačijo odnos do svojega spola in do spolnosti, kar jim lahko uniči življenje.

N. Ž.