fbpx

Primer pristranskega obravnavanja medijev sedanje in nekdanje prve dame ZDA

Trumpovi in Bidnovi, prva predsedniška debata (Foto: EPA)

Nekdanji predsednik in prva dama Donald in Melania Trump sta Belo hišo zapustila pred skoraj tremi tedni, vendar mediji o njima še vedno poročajo negativno. AFP je od nedavnega novo prvo damo, Jill Biden, na srečanju z ženami vojakov opisal kot “prizemljeno, v nasprotju s sicer bleščečo, a pogosto vzvišeno, oddaljeno Melanijo Trump.”

Francoski časnik s sedežem v Washingtonu, AFP, je bil ves laskav do Joeja Bidna in njegove žene, manj laskav ali celo žaljiv  do Melanije Trump. Zapisali so, da je na zadnji virtualni čajanki z ženami vojakov ozadje cvetja, čajnika in ameriške zastave povedalo vse: Jill Biden v vlogi nove ameriške prve dame ne bo Melania Trump. Nekdanja manekenka in žena Donalda Trumpa je namreč izstopala z bleščečo, a pogosto oddaljeno postavo, preteklo sredo pa je Jill Biden na virtualni čajanki preko Zooma z vojaškima zakoncema, potrdila podobo tradicionalnega FLOTUSA.

Jill se je v video klicu opirala na lastne vojaške korenine in vzgojo srednjega razreda v Ameriki. Melania Trump je v javnosti redko govorila na dolgo in še manj brez scenarijev, za razliko od Jill Biden, uspešne javne govornice. Namesto tega so ekstravagantna oblačila Melanije Trump pogosto dobila resnično pozornost.

Da je AFP pristranska, se vidi v njeni kritiki Melanije Trump, ker je favorizirala “tuje oblikovalce”, vključno z “Chanelom, Dolce in Gabbano in Christianom Louboutinom – ob odhodu iz Bele hiše.” AFP je poročal: “Jill Biden, ki ohranja dnevno službo učiteljice angleščine na univerzi Community Virginia Community College, se je v sredo na Zoomu pojavila v skromni temni jakni. Na otvoritvi svojega moža 20. januarja je sicer nosila dizajnerska oblačila, a je namesto modnih evropskih znamk izbrala newyorško založbo Markarian.”

Vse, kar stori Jill Biden, je umirjeno – vse, kar je storila Melania, bleščeče, a vzvišeno
Zgodovinsko društvo Bele hiše je opozorilo, da je AFP povsem pozabil na dosežke Melanije Trump, kot so: “Kot prva dama je še naprej goreča zagovornica otrok in posveča svoj čas in prizadevanja mladim pri iskanju številnih težav, s katerimi se srečujejo v vedno spreminjajoči se družbi. Leta 2018 je napovedala BE BEST, kampanjo za ozaveščanje, ki si prizadeva promovirati svet za otroke, ki temelji na zdravem življenju, prijaznosti in spoštovanju. Pobuda je sestavljena iz treh stebrov, ki predstavljajo ključna področja, ki skrbijo za gospo Trump: dobro počutje, vključno s socialnim in čustvenim zdravjem otrok; socialni mediji s poudarkom na razumevanju njihovih pozitivnih in negativnih učinkov na otroke; in zlorabo opioidov, ki si prizadevajo zaščititi najbolj ranljive pred učinki zlorabe drog, hkrati pa ljudi vseh starosti poučujejo o škodljivih učinkih opioidov.

Od svojega začetka je BE BEST vplival na lokalne skupnosti po vsej državi in ​​po svetu, širil je svoje sporočilo o prijaznosti in osvetlil uspešne programe in storitve, ki otrokom in družinam pomagajo s podporo in orodji, ki jih potrebujejo za uspeh. Gospa Trump še naprej razvija in širi svojo kampanjo na podlagi raziskav in informacij, pridobljenih iz njenih številnih obiskov v šolah, bolnišnicah, organizacijah in podjetjih ter iz neposrednih pogovorov z otroki o njihovih idejah in pomislekih.

Eden njenih najbolj nepozabnih obiskov je bil v pediatrični bolnišnici Bambino Gesu v Vatikanu, kjer je spoznala fanta, ki je čakal na novo srce. Ko je prihodnji dan prispela v Belgijo, je gospa Trump izvedela, da je bolnišnica našla presaditev za dečka. To odkritje je praznovala v izjavi za javnost in dejala: “Moje srce je polno veselja nad novicami.”

Namesto tega so njeno kampanjo črtili, brez poglobitve vanjo, medtem ko so generično, klišejsko kampanjo Jill Biden, da se bo ukvarjala z družinami ameriških vojakov, rakom in izobraževanjem, na ves glas pohvalili.

Aleš Ernecl