Proizvajalec gum Goodyear prepovedal kape MAGA in napise v podporo policiji, spodbujajo pa LGBT in BLM! Trump napovedal bojkot!

Ameriški predsednik Donald Trump v času prve predsedniške kampanje leta 2015 (foto: EPA)

Multinacionalka Goodyear se poskuša otresti slabega slovesa, ki si ga je nakopala, ko je eden izmed njenih uslužbencev na spletu objavil gradivo namenjeno indoktrinaciji z družbeno raznolikostjo, v skladu s katerim je mogoče sklepati, da podpira skrajno Black Lives Matter, medtem ko je ameriški predsednik Donald Trump že pozval k bojkotu tega svetovno priznanega podjetja, ob čemer je nagovarjal še zlasti vse Američane, ki ga podpirajo. Spletno gradivo naj bi bilo po mnenju slednjega žaljivo še zlasti zato, ker naj bi Američane nagovarjalo k ničelni toleranci do nošenja kap z napisom Make America Great Again (MAGA).

Propagandno gradivo Goodyear pa naj bi pozivalo tudi k ostri obsodbi sloganov kot sta “All Lives Matter” (vsa življenja štejejo) in “Blue Lives Matter” (Modra življenja štejejo, kar pomeni življenja policajev štejejo), medtem ko naj bi multinacionalka podpirala slogan “Black Lives Matter” (Črna življenja štejejo), oblačila, ki nosijo napise v podporo LGBT pa naj bi bila prav tako sprejemljiva, poroča RT.

Goodyear se je ob tem skušal izvleči iz nastale zagate rekoč, da so bile o podjetju ustvarjene napačne predstave. Ob tem so se pri multinacionalki odločno distancirali od spornega spletnega gradiva. Ob tem so jasni, da niso avtorji tega gradiva, in da tudi niso sodelovali pri njegovem razpošiljanju.

Ob tem so še zatrdili, da so že ves čas proti kakršnikoli obliki diskriminacije ter še navedli, da spoštujejo različne poglede svojih več kot 60 tisoč sodelavcev. Po njihovih navedbah pri podjetju podpirajo tako enakost kot tudi organe kazenskega pregona in nameravajo tudi v prihodnje. Obenem so pri podjetju, ki proizvaja avtomobilske zračnice, še povedali, da spletno gradivo prav tako ni bilo del izobraževalnega gradiva za promocijo različnosti.

Uslužbenec, ki je objavil sporno propagandno gradivo, je namreč trdil, da je le-to predstavil vodja območja, in sicer med izobraževanjem namenjenem promociji raznolikosti v podjetju Topeka, in da je bilo izdelano v Akronu, pisarni korporacije v zvezni državi Ohio. Obenem Goodyear tudi ni želel komentirati izvora spornega propagandnega materiala, kar je v torek zanimalo lokalne medije, oglasili pa so se šele, ko je naslednje jutro Trump pozval k bojkotu kupovanja izdelkov že omenjenega podjetja.

Poziv svojim podpornikom je Trump pojasnil s tem, da je prav to tisto, kar počnejo levi demokratski radikalci, konservativci pa se morajo naučiti igrati njihovo igro. Goodyear sicer slovi po tem, da je eno od mnogih podjetij, ki je pokleknilo pred skrajno Black Lives Matter, vendar pa se pričakuje, da bo s tem svojim dejanjem veliko izgubilo, saj bodo konservativni volivci verjetno množično bojkotirali njegove izdelke. Trumpovi privrženci namreč pogosto ne živijo v obalnih mestih, kjer je močno razvit javni prevoz in kjer se manj kupuje izdelke podjetja Goodyear. Po drugi strani pa prav prebivalci “rdečih, “prehodnih” držav” tisti, pogosteje potrebujejo gume za svoje avtomobile, saj javnega prevoza tam ni ali pa je slabše razvit.

Domen Mezeg