To je ženska, ki je za promocijo piva najela odraslega moškega, ki misli, da je deklica

Datum:

Po tem, ko si je predstavnica marketinga družbe Bud Light prizadevala blagovno znamko alkohola odmakniti od njene “pokvarjene” podobe, so se pojavile njene stare fotografije, za katere je opis “pokvarjen” preblag. Ameriška blagovna znamka piva Bud Light je zaradi protranseksualnega oglasa z Dylanom Mulvayneyem znižala tržno vrednost matične družbe Anheuser Busch za več kot 5 milijard dolarjev. Za to je zaslužna pobudnica omenjenega oglasa Alissa Heinerscheid, ki je v enem od intervjujev dejala, da želi omehčati podobo piva Bud Light, nato pa so na dan prišle njene fotografije, ki pričajo o njeni razvratni osebnosti.

Na dan je prišel niz fotografij Aliss Heinerscheid, predstavnice marketinga za Budweiser iz leta 2005, kjer je na eni od zabav na Harvardu, napihovala kondome in žvižgala v steklenice piva. Fotografije so bile objavljene na njenem Facebookovem profilu, ki jih je sicer izbrisala, a prepozno. Ameriška blagovna znamka piva Bud Light je zaradi protranseksualnega oglasa z Dylanom Mulvayneyem znižala tržno vrednost matične družbe Anheuser Busch za več kot pet milijard dolarjev. Za to je zaslužna pobudnica omenjenega oglasa Alissa Heinerscheid, ki je v enem od intervjujev dejala, da želi omehčati podobo Bud Light piva, nato pa so na dan prišle njene fotografije, ki pričajo o njeni razvratni osebnosti.

Po poročanju Daily Mail je bil klub Isis eden od univerzitetnih klubov, prvotno namenjen zatočišču za ženske, vendar je po fotografijah sodeč mogoče zaključiti, da je šlo prej za zatočišče alkoholikov oziroma pivski klub. Številni so po ogledu fotografij marketinško predstavnico označili za hinavko, saj je še pred nekaj dnevi predavala o “boljši in manj grozljivi” podobi piva, s katerimi bi morda lahko odvrnili mlade pivce. “Predstavnica marketinga Bud Lighta, Alissa Heinerscheid, je HINAVKA🤡. Obsoja bratovščinsko kulturo, a je sama pri tem sodelovala,” se je glasil eden od mnogih očitkov Heinerscheidovi na TikToku.

https://www.tiktok.com/@woke_deprogrammer/video/7222049429946207531?_d=e28jf7dddedih1&_r=1&preview_pb=0&sec_user_id=MS4wLjABAAAAuqb7WNzI-t_lM6duwiRdFlT-3aZN1qdPdv59ptJVdaj5rHizOAnfOsejlUIcT42i&share_app_id=1233&share_item_id=7222049429946207531&share_link_id=C68374D2-DEC6-47B1-B136-8F5A6C3D976A&sharer_language=en&source=h5_m&timestamp=1681811676&tt_from=copy&u_code=e0klgcmcgeij23&ug_btm=b6880%2Cb2878&user_id=7076465053968434181&utm_campaign=client_share&utm_medium=ios&utm_source=copy

Med nastopom 23. marca v podcastu Počuti se kot doma je Heinerscheid dejala: “Sem poslovna ženska. Ko sem prevzela Bud Light, sem imela dobro vizijo, saj ta znamka propada. Že zelo dolgo propada, in če ne bomo pritegnili mladih pivcev, da pridejo in pijejo to znamko, za Bud Light ne bo prihodnosti.” Dodala je še, da je bil “Bud Light nekakšna blagovna znamka frajerskega, nekakšnega odsotnega humorja, zato je bil pomemben drugačen pristop”. Očitno je to pomenilo sodelovanje z Mulvaneyjem, ki se očitno norčuje iz žensk. Po tem je šlo pri Bud Light le še navzdol – številni nekdanji zvesti kupci so začeli bojkotirati Bud Light vključno s slavnimi osebami, kar je privedlo  v večmilijardno izgubo.

Foto: zajem zaslona
Foto: zajem zaslona

Toda po poročanju Daily Wire v zakulisju pri Anheuser Busch nihče v vrhu ni vedel za partnerstvo oziroma Mulvaneyjevo pridružitev kampanji. Pozornost je pritegnila šele Alissa Heinerscheid, predstavnica marketinga Bud Lighta, zaradi pripomb v intervjuju nekaj dni pred partnerstvom z Mulvaneyjem, ko je dejala, da želi ‘bratovski’ sloves znamke zamenjati za ‘inkluzivnost’.

Ana Horvat

Sorodno

Zadnji prispevki

Stroka: Kanal C0 je treba ukiniti!

Neverjeten preobrat. Končno se je prebudila tudi uradna stroka...

[VIDEO] Oslabljeni Biden nenamerno prebral tudi navodila za govor

Bidnov zadnji govor na nacionalni sindikalni konferenci je vnovič...

[Video] SDS vlaga referendum o zaupanju v vlado: “Happy end za državljane”

Danes je poslanska skupina SDS v Državnem zboru predlagala...