Iz žepa v žep ali kam gre denar Ljubljančanov

Datum:

Pohvale vredna je gesta Mestne občine Ljubljana, saj se je julija pridružila pobudi fundacije The Plastic Free July, ki obeležuje mesec brez plastike. Na občini pravijo, da je njihov cilj “spodbuditi vse meščanke in meščane, da ta mesec ne kupujejo ali ponujajo izdelkov, ki so izključno iz plastike, jo vsebujejo ali so vanjo oviti. Trgovce in gostince v mestnem središču pa ponovno pozivamo, da se pridružijo kampanji proti plastičnim vrečkam”. Njihovi pobudi se je do zdaj pridružilo 44 trgovcev in gostincev, a brez škandala tudi tokrat ni šlo.

Skoraj neverjetno se zdi, da je mestna občina v ta namen najela agencijo Ninamedia, ki je v lasti Nikole Damjanića. Na vzorcu 500 oseb so namreč opravili anketo, ki je pokazala, da je večina naklonjena ukinitvi plastičnih vrečk. 86 odstotkov anketiranih je podprlo tudi odločitev o uvedbi biološko razgradljivih vrečk na ljubljanskih tržnicah.

Je bilo res treba najeti agencijo, da so na mestni upravi prišli do zaključka, da so meščani večinoma naklonjeni ukinitvi plastičnih vrečk? Koliko davkoplačevalskega denarja je zato steklo iz Jankovićevega v Damjanićev žep?

Taka je politika Ljubljane pod vodstvom šerifa. Ljubljana, ki je med najbolj zadolženimi občinami v Sloveniji, po nepotrebnem troši denar za ankete, za nujne stvari, kot je kanalizacija, pa ga že leta ni.

utrip-ljubljane

Sorodno

Zadnji prispevki

Globalni indeks dezinformacij temelji na ideoloških, ne znanstvenih predpostavkah

Globalni indeks dezinformacij sledi ideološkim in političnim idejam, ne...

Poljaki na ulicah: Poljski poslanci EU parlamenta pozivajo k sprejetju protiustavnega zakona

Poljski poslanci Evropskega parlamenta pozivajo Donalda Tuska, naj uzakoni...

Otvoritev nove učne poti na Radenskem polju pri Grosupljem

Danes se je pri Centru ohranjanja narave Žabja hiša...

“Depolitizirana” RTV deluje kot ojačevalec protizahodnih narativ

Eden izmed sadov "depolitizacije" RTV je tudi uredniška politika,...