Tanja Žagar v sladkem pričakovanju – ujeli smo jo v slaščičarni

Datum:

Zgornji zavajajoč naslov je primer vse pogostejšega objavljanja v medijih in na Facebooku. Družabno omrežje Facebook je prisluhnilo svojim uporabnikom in bo dodatno zmanjšalo možnost objavljanja novic s takšnimi naslovi.

Tako kot v medijih se namreč tudi na Facebooku pojavlja vse več naslovov kot: “Ko je pogledala pod blazino na sedežni garnituri in videla tole … Bila sem šokirana!” ali pa “Preden je šel spat, je v svoje čevlje dal česen, in kar je sledilo, je neverjetno.” Gre za naslove, ki namenoma zavajajo, saj ko bralec prebere novico, ta skoraj nima veze z naslovom.

Največje spletno družbeno omrežje na svetu z več kot 1,7 milijarde uporabnikov se je zato odločilo nadgraditi računalniški algoritem, ki stoji za sistemom prikazovanja novic. Ta naj bi poskrbel, da bi se uporabnikom v njihovih virih novic prikazovalo manj objav z zavajajočimi naslovi.

A.J., STA

 

Sorodno

Zadnji prispevki

Zamolčano ob dnevu svobode tiska

Ob svetovnem dnevu svobode tiska, ki je bil včeraj,...

Grims danes v Idriji predstavlja knjigo Zmaga dobrega

Branko Grims bo danes, v soboto, 4. maja 2024,...

Bodo hutijevci potopili svetovno gospodarstvo?

Jemenski uporniški hutijevci so  zagrozili, da bodo tarče njihovih...