Zgornji zavajajoč naslov je primer vse pogostejšega objavljanja v medijih in na Facebooku. Družabno omrežje Facebook je prisluhnilo svojim uporabnikom in bo dodatno zmanjšalo možnost objavljanja novic s takšnimi naslovi.
Tako kot v medijih se namreč tudi na Facebooku pojavlja vse več naslovov kot: “Ko je pogledala pod blazino na sedežni garnituri in videla tole … Bila sem šokirana!” ali pa “Preden je šel spat, je v svoje čevlje dal česen, in kar je sledilo, je neverjetno.” Gre za naslove, ki namenoma zavajajo, saj ko bralec prebere novico, ta skoraj nima veze z naslovom.
Največje spletno družbeno omrežje na svetu z več kot 1,7 milijarde uporabnikov se je zato odločilo nadgraditi računalniški algoritem, ki stoji za sistemom prikazovanja novic. Ta naj bi poskrbel, da bi se uporabnikom v njihovih virih novic prikazovalo manj objav z zavajajočimi naslovi.
A.J., STA