fbpx

Inovativni študijski programi strateškega komuniciranja in medijev na Fakulteti za medije

Fakulteta za medije kot mlada, a dinamična akademska ustanova pokriva enega najhitreje spreminjajočih se segmentov sodobne družbe. Strateško komuniciranje in pa delo v sodobnih medijih namreč zahtevata strokovnjake s širokim spektrom znanj ter z ustrezno intelektualno širino. In temu dejstvu morajo slediti tudi študijski programi, namenjeni usposabljanju vrhunskih strokovnjakov na področju strateškega komuniciranja in strokovnjakov za delo v sodobnih medijskih organizacijah.

Teža Fakultete za medije se zrcali v iskanju prave mere med raziskovalnim, strokovnim in praktično uporabnim pristopom, ter med družboslovno in inženirsko-tehnološko držo na področju medijske produkcije. Na FAM predavajo tako izkušeni praktiki kot tudi  raziskovalno podkovani analitiki dogajanja na področju strateškega komuniciranja in medijev.

Fakulteta za medije s svojimi študijskimi programi sledi najsodobnejšim svetovnim trendom in kot takšna pomeni veliko dodano vrednost v slovenskem visokošolskem prostoru. Na fakulteti se izvajajo naslednji študijski programi:

  • dodiplomski visokošolski strokovni študijski program Mediji in novinarstvo
  • magistrski študijski program Mediji in novinarstvo
  • magistrski študijski program Strateško komuniciranje,
  • doktorski študijski program Strateško komuniciranje.

Velika prednost Fakultete je odlična oprema. Ponaša se z modernimi in sodobno opremljenimi računalniškimi učilnicami. Za delo so na voljo računalniki Apple z najnovejšo programsko opremo na tržišču, medijskih veščin pa se študenti lahko med drugim učijo v  najsodobnejšem televizijskem studiu.

Strokovnjakom, ki bodo diplomirali, magistrirali ali doktorirali na Fakulteti za medije, se zaradi izrazite multidisciplinarne narave izobraževanja ponujajo relativno široke zaposlitvene možnosti v slovenskem in mednarodnem prostoru, predvsem zaradi premišljene kombinacije uporabnih interdisciplinarnih znanj in praktičnih veščin.

Vpis na Fakulteto za medije bo potekal do 30.9. 2019.

Članek je oglasno sporočilo