fbpx

Mercator povezuje s projektom bele embalaže

Foto: STA

Na predstavitvi Mercatorjevega projekta bele embalaže so sodelovala partnerska podjetja projekta – Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Koncern Bambi. Skupaj z liki blagovne znamke Lumpi tvorijo projekt bele embalaže, ki otroke spodbuja k ustvarjanju nečesa novega iz embalaž. Hkrati pa ozavešča tudi o tem, da embalaže ni treba takoj zavreči, ampak da jo lahko lahko znova uporabimo za različne namene. Podjetja, ki sodelujejo v projektu, postavljajo nov zgled dobre prakse pri iskanju rešitev.

 “Mercator razume svojo vlogo širše, ne le kot največji trgovec v regiji, ampak tudi kot povezovalec in generator sodelovanja. Skupni projekti, ki ustvarijo poslovne sinergije, imajo posebno dodano vrednost, saj ni pomemben samo poslovni uspeh posameznega podjetja, ampak tudi to, kako skupaj ustvarjamo in razvijamo svoje poslovno okolje. Bela embalaža izdelkov, kar potrjuje tudi nedavna raziskava, vzbuja zaupanje in lažje komuniciranje trajnostnih vrednot in spodbudo za spremembe pri kupcih. Zato želimo s partnerji spodbuditi razmislek o kreativnosti in skupnem iskanju novih rešitev, saj sta prav kreativnost in sodelovanje pri trajnostnih rešitvah med ključnimi veščinami sodobnega časa,” je poudaril Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjevega poslovodstva.

Aleša Mižigoj, direktorica Medexa, pa je pojasnila: “V Medexu je naše delovanje prav na vseh nivojih trajnostno naravnano, zato smo se z veseljem pridružili Mercatorjevemu projektu belih embalaž, ki pooseblja vrednote trajnostne naravnanosti, sodelovanja, odgovornosti in vključevanja. Za bele embalaže je uporabljeno kar 60 odstotkov manj barve, pa še to so barve na vodni osnovi. Ena največjih prednostih belih embalaž pa je zagotovo ta, da omogoča otroški domišljiji, da razširi krila. Na žalost so v tem digitaliziranem svetu, kjer je vedno manj  pristnih človeških stikov in iskrivega ustvarjanja, prav otroci najbolj prikrajšani.”

Predstavniki podjetij, ki sodelujejo v projektu bele embalaže: Koncern Bambi, Medex, Atlantic Grupa, Mercator.

Bambi je družbeno odgovorno podjetje in že več kot pol stoletja podpira prizadevanja za zdravo okolje in srečno otroštvo. V veselje in ponos nam je biti del projekta, ki spodbuja ustvarjalnost in trajnostno razmišljanje pri najmlajših, posebej še z blagovno znamko Plazma, ki ima že 55-letno zgodovino odraščanja s številnimi generacijami,” je v pogovoru izpostavil Mihajlo Stojković, direktor razvoja izvoza na mednarodne trge v Koncernu Bambi.

Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za Delikatesne namaze, Donat ter internacionalizacijo, je dejal: “Mercatorjev projekt bele embalaže smo takoj prepoznali kot veliko zgodbo, katere del smo želeli biti. S partnerjem imamo že odlično izkušnjo sodelovanja pri projektu Argeta posoška postrv, kar je še olajšalo našo odločitev za sodelovanje. Otroke učiti o pomenu varovanja okolja, ravnanju z embalažo,  najsi gre za ponovno uporabo ali odgovorno ločevalno odlaganje, je neprecenljivo za našo prihodnost. Koristi projekta so večplastne, seveda pa želimo tudi utrditi prepoznavnost Argete kot trajnosti zavezane blagovne znamke.”

Tudi v Fructalu pojasnjujejo, da se radi odzovejo na pobude, ki spodbujajo priložnosti sodelovanja v dobrobit varovanja in ohranjanja našega naravnega okolja. “Sodelovanje v Mercatorjevem projektu bele embalaže je zato še eden od razlogov za sodelovanje in odlična priložnost za uresničevanje naše strategije trajnostnega poslovanja.”

Lumpi like so ustvarili otroci
Novi Lumpiji, ki so sestavni del belih embalaž, so nastali na natečaju, v katerem je sodelovalo več kot tisoč otrok. Nato se je porodila ideja, da skupaj s partnerskimi podjetji ponudijo posebno izdajo izdelkov priznanih blagovnih znamk v belih embalažah, z  liki Lumpi pa otroke spodbujajo, da embalaže ponovno uporabijo in z njimi ustvarijo nekaj novega. Mercator je projekt oblikoval skupaj z družbo Herman & partnerji.

Sara Kovač