Klientelizem pri kadrovanju v državnem podjetju? Kaj povezuje kandidata za predsednika uprave Telekoma in šefico nadzornikov SDH

Karmen Dietner, prva nadzornica SDH. Foto: Facebook

“Prva nadzornica SDH Karmen Dietner v navezavi z državnim sekretarjem iz kabineta predsednika vlade Marjana Šarca Damirjem Črnčecem kadruje v nadzorni svet Telekoma Slovenije: kandidata sta zdaj Igor Rozman in Barbara Cerovšek Zupančič. Samo 100-odstotno preverjeni kadri brez pravih izkušenj. Matjaž Merkan je kandidat za predsednika uprave Telekoma, dekliški priimek njegove žene pa – Dietner.” To so informacije, ki smo jih danes prejeli v uredništvo.

Informacijo o dekliškem priimku soproge Merkana, ki v medijih trenutno velja za favorita za prevzem funkcije predsednika uprave državnega operaterja, smo preverili, in ugotovili, da informacija o ujemajočih se priimkih prve nadzornice SDH in soproge favorita za fotelj predsednika uprave državne družbe, drži. Merkanova soproga je Barbara Dietner Merkan. Zakonca sta tudi poslovna partnerja, saj ima Matjaž Merkan dva odstotka v njenem podjetju Pediatrična ordinacija Barbara Dietner Merkan, zdravstvene storitve in svetovanje, d.o.o., ki ima v Mariboru sedež na istem naslovu kot zakonca stanovanje.

Vir: Gvin

Ali trditve, da gre za klientelistično kadrovanje v državno podjetje držijo, preverjamo pri Karmen Dietner, ki smo ji tako na elektronski naslov SDH kot na elektronski naslov Pokojninske družbe A, kjer je direktorica, poslali vprašanja, ali sta s soprogo kandidata za službo prvega v državnem Telekomu sorodnici. In če sta, za kakšno sorodstveno vez gre. Pojasnila bomo objavili.

Novo je tudi ime Barbare Cerovšek Zupančič, ki naj bi postala članica nadzornega sveta Telekoma namesto poslovneža ne posebej dobrega slovesa iz kroga Katarine Kresal in Mira Senice, Andreja Vizjaka. Da je Vizjak kandidat za to funkcijo, smo ekskluzivno razkrili prav na tem portalu v članku 11. julija, ki ga lahko preberete na povezavi. Od tedaj so Vizjakovo neslavno poslovno preteklost razkrivali tudi v drugih medijih, zdaj pa naj bi bila na mesto, ki ga je naskakoval Vizjak, imenovana Barbara Cerovšek Zupančič. Njeno ime je medijske zapise polnilo v začetku leta, ko so v Skupini Prva, KD Group in KD Kapital predlagali njeno razrešitev iz uprave Deželne banke Slovenije.

Vizjaku se po nekaterih informacijah obeta tolažilno mesto zastopnika države v bančnem sektorju. Kar bi lahko pomenilo, da bo sedel na funkcijo prav v Deželni banki Slovenije.

Andrej Žitnik

  • Janez Kepic-Kern

    Res je zaskrbljujoče,
    zato
    PONAVLJAM

    ŠALA

    TE NEJASNOSTI OKROG – ” Reichministra Von PAULUSA ”
    SE
    MENI ZDIJO – ŽE RES – PRAV – V Z N E M I R L J I V E !
    Mora biti
    – res že zelo – “UBOGI”, ko pa kar v svoj NICKNAME=VZDEVEK napiše,
    da je minister, ko pa vsi vemo, da je – GENERAL.
    Pa tudi to je pomešal: njegovs drzžina PAULUS – namreč – nikoli ni bila – “VON”=PLEMIŠKA,
    pa še tisti “von# piše – NEPRAVILNO
    – Von,
    ko pa vsi vemo, da se nemška plemiška predpona piše
    z malimi črkami, tako

    – von

    Torej, s tem – PAULUSOM – mora biti – ŽE ZELO – S L A B O !?

    MORDA SE MU DOGAJA – CELO – SPODNJE ?

    POIZVEDBA

    IZGUBIL SE JE PRECEJ ZMEDENI,
    verjetno ex KP, ZK PROVOKATORČEK
    S TEGA OK E-PORTALA – NOVE24TV !

    “PAULUS”,

    Včeraj je šel po sledeh poti t.i. “2.grupe odredov”
    in je morda
    – omagal pod prelazom PRESEDLJAJ
    pod visokogorsko planoto KOROŠICA OZ. POD CCA 2500 M VISOKO “OJSTRICO”.
    Ta
    verjetno cca 60 letni ex KP, ZK “TURIST” je šel na pravo hribolazniško pot na 2000 m hribe,
    verjetno – kar v “japankah”,
    pa ga zdaj morda jejo mravlje “mrtvo ležečega” kje pod prelazom “PPRESEDLJAJ”.
    Torej,
    kaj storiti ?
    Najbolje – NIČ.
    Naj se mravlje in druge živalice – najejo.
    Če
    je prežživel – se bo pa takointako oglasil..
    Morda
    nam bo povedal,
    katera ex KP, VKP-B STALINISTIČNO PARTIJSKA T.I. PARTIJA-PARTIZANI skupina oborožencev
    je
    “pregnala” leta 1945 – Nemce z KOMENDE,
    TUDI
    INFO
    POŽIGALCIH GRADOV – KRIŽ, BRDO PRI LUKOVICI
    (last družine slovenskih graščakov
    in kulturnikov, potomcev iz družine pravnika in klasika-pisatelja Janka KERSNIKA… )
    BI BILE – DOBRODOŠLE.
    Tudi,
    kdo je ukazal nesodno likvidirati- neoborožene civliste iz KOMENDE.
    IN,
    KDO JE UKAZAL RAZSTRELITI – LJUDSKO ŠOLO – V KOMENDI,
    pod cerkvijo – je stala.
    Da
    o uničevalcih SAMOSTANA PRI PRELEPI KATEDRALI V GORNJEM GRADU – NITI NE PIŠEM.
    Torej,
    obstoji tudi – “sovražni molk”,
    ki ga izvajajo zlasti
    t.i. ex kp,, zk-ji. l.r. Janez K. Kern KOMENDA

    P.S.
    KONEC ŠALE,

    TISTO O “SOVRAŽNEM MOLKU IN O
    UNIČENIH OBJEKTIH – PA NI ŠALA..

  • Olga101

    Novi obrazi in nove metode…Tudi Šarec, ki je ob obisku Nuklearke Krsko ugotovil, da smo “jedrska država” in ga skrbi za ekologijo, se zavzema se za en jedrski blok?!! Na tektonski prelomnici? Jedrske odpadke pa k njemu domov? Bravo Šarec!

    • anzek

      Trenutno je izgradnja NEK2 najboljša dolgoročna rešitev.

      Zakaj obnovljivi viri ne morejo rešiti našega planeta: https://www.youtube.com/watch?v=N-yALPEpV4w

      • Olga101

        Živite v Sloveniji, kjer skoraj dnevno kurijo odpadke kar na odlagališčih, kjer je problem elektrofiltrski pepel, ki ga iz Ljubljane nezakonito odvažajo kar v ekolosko obremenjeno Zasavje, kjer gre kanalizacija čez vodovarstveno območje, kjer na kmetijskih površinah gradijo Magno kjer ne nazadnje ni trajno zagotovljeno shranjevanje jedrskih odpadkov? Pri vsem tem, pač po vaše, ena jedrska gor ali dol!?

        • anzek

          Ne odpadke iz kemičnih tovarn mešati z odpadki iz NEK. To dvoje je kot noč in dan!! Ti odpadki, ki so v NEK, so že skurjeni, ostal je v glavnem samo pepel, pepel pa, kolikor vem, ne gori.

          • Olga101

            ?? Elektrofiltrski pepel je produkt izgorevanja premoga v termo elektrarnah!
            Jedrski odpadki pa so izrabljeno jedrsko gorivo, ki je še vedno radioaktivno in nevarno za zdravje ljudi! Jedrski odpadki bi morali biti shranjeni pol v Sloveniji, pol na Hrvaškem, ki je polovična solastnica! Vendar do danes te obveznosti ni sprejela in se odpadki kopičijo v Krškem! Do kdaj in koliko???
            Problem je shranjevanje navadnih odpadkov! Kaj mislite, kdo bo sprejel jedrske odpadke v tej anarhični državi, kjer se nekompetentni ljudje postavljajo na vodilna mesta? Mimogrede, Šarec namesrava na mesto glavnega okoljskega inšpektorja postaviti kar sina JLA oficirja Matića, ki nima nobenih referenc za to mesto!?? Zaupate Sarcu? Zaupate Kučanu?

          • anzek

            Je to neznanje ali kaj drugega, ne vem, govorite pa o dveh stvareh: prvič je odpadno gorivo, ki bo v NEK še veliko let. Zakaj, ker je trenutna cena jedrskega goriva tako nizka, da se bogatenje izrabljenega goriva ne izplača. Sigurno se bodo pa cene spreminjale, pokazal bo čas.
            Drugo je pa nizkoradiaktiven odpad. Ta se zbira ločeno in se tisti, gorljivi del odpelje v sežigalnico v tujino, nazaj dobijo pepel, ki ga potem spravijo v sode, označijo…….
            Ne mešati teh dveh stvari.

            Je pa še ena varovalka pred raznimi “Matiči” in to je mednarodni nadzor.

          • Olga101

            Poglejte nezgode jedrskih elektrarn Tri milje, Černobil, Fokušima! Res zaupate jedrski energiji v naši mali, potresno obremenjeni Sloveniji? Zaupate uradu OZN za jedrsko energijo, na Dunaju?
            Kako so preiskovali iranski jedrski reaktor, se dobro ve! Izraelski premier je predstavil CD s podatki, kako so Iranci pretentali mednarodne inšpektorje!

          • anzek

            30 let sem delal v NEK in vam zagotavljam, da je NEK izredno varna elektrarna!!

            Ne mešati hrušk in sliv, Černobil je bil vojaški objekt, objekt, ke je po tehnologiji z našo elektrarno, neprimerljiv, krivce je pa potrebno iskati v njihovi komunistični partiji in seveda poslušnih mladih operaterjih, ki so ubogali partijskega sekretarja in se niso držali predpisanih postopkov.

            Tudi drugi dve elektrarni nista enaki naši, je pa res, da so inšpektorji tudi NEK-u predpisali dodatno opremo in NEK ima to vse v pripravljenosti. Ta dodatna oprema zagotavlja hlajenje sredice tudi v pogojih, ki bi bili enaki cunamiju v Fokušimi.

            Še nekaj v zvezi s Fokušimo: elektrarna se je normalno ustavila, vse je bilo v redu dokler ni prišel morski val, ki je zalil diesel motor. Imeli so čas, da improvizirajo in pripeljejo ladjo, ki bi imela črpalko, samo tudi japonci niso to za kar jih mi imamo.

            Videl sem posnetek vala, ki je uničil diesel agregat. Kamera je snemala iz enega izmed stebrov tik ob agregatu.Val je preplavil tisti obrambni zid kot za šalo.

            Tu jaz vidim kot glavnega krivca projektanta, ki kaj takega ni prednvidel.

          • ehnaton

            anzek Nisem strokovnjak niti kak poznavalec jedrske tehnologije, iz svojih izkušenj na povsem drugem področju pa zanesljivo vem, da pride do katastrofalnih nesreč zaradi spleta več različnih okoliščin, ki same zase običajno nimajo tako usodnih posledic in jih v taki obliki ni mogoče vselej predvideti in pri tem niti ne mislim na možnost terorističnega napada. Zato se na tradicionalno balkansko iznajdljivost pri tako občutljivi in nevarni zadevi, kot je jedrska energija ne bi zanesel kljub temu, da imate verjetno prav glede (ne)sposobnosti improvizacije japonskih tehnikov ter “napake” projektanta v primeru Fukošime. Za Slovenijo bi bila ena katastrofalna napaka tudi edina. Pa še nekaj. Pri stanju duha, kot vlada v Sloveniji sedaj, ko stroka na najpomembnejših nivojih odločanja praktično nima več nobene veljave, ko vlada v državi klientilizem, aroganca, korupcija in nekompetentnost, v takem stanju bi vsekakor petkrat prej razmisli preden bi se odločil za JE., če bi že vsi ostali argumenti govorili v njen prid.

          • anzek

            V mnogočem imate prav, vendar je jedrska tehnologija svet zase.

            Tehnologija delovanja in upravljanja, je narejena tako, da v primeru, da ga polomi človek, kar je, vsaj po mojih izkušnjah, vzrok za najmanj 99% napak, nesreč če hočete, pa ne samo na nuklearnem področju, je oprema tista, ki mora biti dizajnirana tako, da se postavi v tako pozicijo, ki zagotovi varno zaustavitev elektrarne.

            Človeku, ki stvari ne pozna prav dosti, je zelo enostavno podtakniti strah. Strah pa ima veliiiike oči.

          • von Rhein

            Zanima me tvoj pogled na ugašanje in razmontiranje jedrskih elektrarn v Nemčiji. Menim,da bi gradili nove,bolj tehnološko napredne,če bi šlo za rušenje zastarelih. Pa ne gre za to.

          • anzek

            Bil sem na nekaj nuklearnih elektrarnah v Nemčiji. Moram reči, da so na tehnično zelo visokem nivoju, sploh v primerjavi z našo elektrarno.

            Takoj se vidi, da smo mi dobili elektrarno po sistemu: kolikor denarja toliko muzike, zato nas je stalo zelo veliko denarja za posodabljanje. V ničemer sedaj ne zaostajamo za njimi, da me nebi kdo narobe razumel, se pa v NEK stalno nekaj gradi, nekaj posodablja, pri nemcih pa sem komaj videl kakšnega delavca, ki je šel po tehnološkem delu elektrarne.

            Glede zapiranja pa…zeleni so v Nemčiji zelo močni in to je predvsem politično vprašanje, ki s tehnologijo nima prav nič skupnega. To je tudi odgovor na pravilno vašo ugotovitev, da ne gre za demontažo zastarele tehnologije.

            Če vas zanima malo pobrskajte po literaturi: finski sistem, ki temelji na tem, da sami izbirajo najboljše komponente različnih proizvajalcev, se mi zdi zelo dober. Poznam kar nekaj delavcev, sicer hrvatov, ki že leta in leta gradijo nuklearne elektrarne na Finskem.

            Je pa vsaka nesreča, v katerikoli jedrski elektrarni na svetu, zelo velika antipropaganda kompletni jedrski tehnologiji…..strah ima velike oči.

            Saj veste kako je: na zaupanju gradiš desetletja, a samo ena nesreča kjerkoli po svetu v taki elektrarni, poruši vse, na čemur je kompletna branža gradila.

          • von Rhein

            Ja,drži.Zeleni so tako močni,da so iz tega ustvarili politiko.Predvsem zaradi prevozov in skladiščenja odpadkov.Vem,da poznate razmere.Meni nekako niso všeč ogromni nasadi vetrnic,mogoče malo bolj plantaže solar zbiralnikov.
            Gradnja novega bloka pri nas zato,ker se je odločil Šarec ,bi imela za posledico zelo zelo malo muzike in Avstrijci bi se hitro odločili,da na to muziko ne bodo plesali.
            Sicer pa hvala za odgovor in nasvet.

          • anzek

            Zeleni, kot gibanje so potrebni in bi po moje, morali biti in se obnašati kot vest človeštva, kot stranka pa ne bi smeli delovati.

            Šarec……..saj se ni on odločil, njemu še bolj enostavne stvari niso in ne bodo nikoli jasne. V ozadju je, tako pravijo, močna roka iz ozadja, Golobič. Kaj to pomeni, pa ve vsak, ki vsaj malo spremlja politiko v SLO

          • neuralink

            Nimamo mi nič s hrvatu, nikoli mismo imeli, nuklearko je zidala cela Jugoslavija, nobena republika si ne deli ničesar na ozemlju druge.
            Hrvaški del JNA ni nikoli zapustil ozemlja Slovenije, vzdržuje jih naša peta kolona, ki tudi pere javnosti možgane, s ciljem velikohrvaške države, ko ne bo več Slovenije.

          • anzek

            Hrvaško elektrogospodarstvo (HEP) ima v lasti pol elektrarne v Krškem.

            Kakšna Jugoslavija, pa kje ti živiš??

            Priporočam ti, da komentiraš tiste stvari, ki jih poznaš.

          • Nata

            Oprostite , da se vtikam, saj vem , da ste poznavalec NEK a, vendar tudi jaz mislim, da je bila to skupna odločitev. Brez blagoslova vrhovnega CK ni bilo mogoče niti migniti. Kako neki naj bi si ubogi Slovenci sami s hrvatarji nekaj takega privoščili ?

            Kdo je plačal seveda vemo. Kakšne borbe so bile in so verjetno še glede odpadka, smo tudi že slišali.
            Veliko nejasnosti je.

            Jaz sem sicer za to energijo in prav nič ne verjamem nakladanju one damice , včeraj pri Odmevih. . . . .

          • anzek

            Seveda je bil blagoslov partije in celo samega Tita. Pa še na postavitvi temeljnega kamna je bil. Takrat je bil to šov za rajo. Če boste kdaj zainteresirana za ogled NEK-a boste šla mimo tega spomenika.
            Pa vendar je NEK v lasti elektrogospodarstva SLO in HEP-a in to od začetka izgradnje. Tudi zaposlenih v NEK je bilo pol pol.

            Če bi imel jaz kakšen vpliv na izgradnjo NEK2, ne bi nikoli dovolil, da se gradi takšen objekt v španoviji s hrvati. Saj poznate tisti znan slovenski pregovor: v španoviji še pes crkne!
            Glede nakladanja one “damice” v Odmevih pa….. nisem na tekočem. RTV-ja ne gledam že veliko let.

    • ehnaton

      Še več, Olga. Šarec se je odločil. Cvekar s poklicne šole se je ODLOČIL za jedrsko elektrarno. Nekdanji hrvaški športni komentator Mladen Delić bi ob tem nedvomno vzkliknil “Ljudi, jeli to moguće”. Seveda je mogoče, zato je ta Dončič v politiki tudi postal šef vlade. Da se odloča. Na sestanku z energetiki je prišel do spoznanja, da je potrebno takoj pričeti s pripravo gradnje JE in se je ODLOČIL. Seveda ne gre za presojo argumentov za tako odločitev, lahko bi bila tudi pravilna. Gre za to, da ta namišljeni vseved že tako neskropulozno igra svojo vlogo tistega , ki se odloča, da je sam, z njim pa tudi tisti, ki mu sugerirajo odločitve že popolno izgubil razsodnost presoje, kaj je še sprejemljivo in kaj povprečni človeški um še lahko požre. Obstaja seveda tudi druga možnost, da je ta um povprečnega Slovenca močno precenjen in, da lahko požre prav vse kar se mu navrže. Celo v Delićevih časih, enoumja torej, so partijski veljaki odločitev, kot je gradnja JE kljub temu, da so o tem končno odločitev sprejeli na partijskem vrhu, v zaprtem krogu, prej ne le enkrat preverili z izračuni in ekonomskimi študijami , ki so med drugim upoštevale tudi politično-vojaško in ekonomsko situacijo v svetu. Zdaj, trideset let po enoumju pa se cvekar Šarec ODLOČI o JE kar mimogrede po enem pogovoru z energetiki. Še dobro, da je vse skupaj le igra, ki so jo zastavili režiserji te vladne koalicije in nadkoalicije in, ki jo vsi skupaj s Šarcem igrajo, ker tega v tem trenutku niti sami ne morejo več spremeniti, saj so vložili preveč truda in denarja v izgradnjo lika in dela.Sicer bi se bilo utemeljeno bati, da vsi skupaj z novo JE zletimo v zrak.

      • Olga101

        Odlična analiza!

      • neuralink

        Vse, razen popolne nacionalizacije nuklearke, je veleizdaja in korupcija.

      • samotoje

        Družbi veseljakov, ki se gredo slovensko vlado in zapravljajo denar naših pravnukov, ne bi smeli zaupati niti gradnje ograje okrog otroškega igrišča, kaj šele jedrske elektrarne. Druga stvar pa je- ali so veseljaki že ugotovili, kakšen človek je Šarec v resnici? Ali so še kar v megli?

    • neuralink

      Srečo je imel, da so ga hrvaški varnostniki dpustiči noter, varovanje preskrbe z energijo za dva milijona zagrebčanov ni nobena šala.
      V naši nuklearki, slovenci nismo godpodar, tam je Slovenija samo na papirju in ko je treba plačat kakšne vzdrževalne stroške.

    • GverilaStyle

      nov ksiht iste metode…..na zapadu ništa novo pa ništa novo i kod nas.

  • ZatonMesecnikov

    Ma to je vse levičarska Mafija. Kdor se spomni znane pesmice Breclja, naj si zažvižga….

    Rudolf Skube,
    mojster za vse,
    mojster za Mafijo, mafijo…..

    https://www.youtube.com/watch?v=8RLr02KE9G8

    Dokler bo Državna in javna lastnina, se bo to ponavljalo, vedno znova.

    Kot pravi znani mislec, teoretik in praktik marksistične misli, Luka Polmesec;

    “Državna lastnina v rokah levice dobi atribute privat lastnine. Vse to pa v boju za obrambo civilizacijskih pridobitev” (Luka Polmesec, Prispevki k marksistični misli, Ljubljana, 2018)

    • Janez Kepic-Kern

      SE STRINJAM.
      Skratka?
      Zelo “neelitne” – “komentatorje – žal
      – imamo tu, na tem OK E-PORTALU NOVE24TV ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
      P.S.
      Torej
      – “Von Paulus” – ni VREDEN – NAŠE, VAŠE – POZORNOST.
      Samo zelo površen, maloveden – prepisovalec
      N PISAČ – VERJETNO – PO NAROČILU – JE – PAČ. Se zdi

    • Andrej

      Alojz Kodre (Podre). Pa Brecelj je imel v mislih MaFi – Matematika-Fizika.
      Ampak Lukec je pa vseeno genij nad geniji. Idealen za marksiste, leniniste, komuniste.

  • Mademoiselle Ava

    Ja kaj? Gospa potrebuje denar za nove svilene rutice! Ste mislili, da bo brez okoli hodila??? :)))

  • ZatonMesecnikov

    Če imajo ta slamnata podjetja ni nič narobe. narobe je, ker si napajajo korita iz državnega telekoma,…. Kjer si talajo bogate denarje. Na leto ima Izbranec tam trikrat višjui dohodek kot Ministrski presednik.

    upam vsaj, da ga pod mizo prisilijo, da to potem malo “potala”. V skladu z levičarsko socialno agendo….

    V bistvu je logično, zajkaj si potem vsak ministrski predsednik nastavi “svojega”….

  • Anut

    O shit. Dobra milfica, sigurno je levičarka.

    • ZatonMesecnikov

      O shit, glup komentator. Sigurno je mladinec, ko sanja o drkanju….

  • Imperial Commando

    Je metelkova zaprta, da imas danes tolk cajta mihec?

  • montyamp

    Baba gleda kot kura kačo .

  • Janez Kepic-Kern

    Spodnji “Reichsminiter Von Paulus”
    ni
    vreden MOJE, NAŠE, VAŠE – pozornosti !
    Zagotovo – NE !
    Ne vem,
    kje je našel podatek, da naj bi bil – IZ STALINGRADA -znani general Paulus
    kar
    nekakšen – Reichsminister.
    To, miniister realni – Paulus – nikoli – ni bil.
    Uradno je imel tak naziv:
    WERMACHT GENERALFELDMARSCHALL.
    V feldmaršala – je Hitler povišal – svojega “pisarniškega generala”,
    ko ga je poslal – PO KOSTANJ V ŽERJAVICO – v Stalingrad.
    Oče
    friedricha PAULUSA je bil učitelj, nikakršen – NEMŠKI PLEMIČ.
    Predpono
    “von”
    so mu – kar pritaknili – NESOLIDNI ZGODOVINARJI,
    ker so PAULUSU
    – v šali govorili “LORD”
    – ker je bil le poročen z neko mednarodno, realno PLEMKINJO.
    “ŽAL NAŠ” –
    verjetno ex KP, ZK – PROVOKATORČEK – PA KAR – KOT MAČEK MURI,
    PREBERE IN PREPIŠE – VSE – NA KAR NALETI.
    Celo predpno
    “von” – piše – kar – “Von”.
    Skratka?
    Zelo “neelitne” – “komentatorje – žal
    – imamo tu, na tem OK E-PORTALU NOVE24TV ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    Torej
    – “Von Paulus” – ni VREDEN – NAŠE, VAŠE – POZORNOST.
    Samo zelo površen, maloveden – prepisovalec
    N PISAČ – VERJETNO – PO NAROČILU – JE – PAČ. Se zdi

  • Janez Kepic-Kern

    O
    TVOJIH “SPOSOBNOSTIH” – PIŠEM – ZGORAJ. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • xtc

    Kaj nas moti?
    Klientelistično kadrovanje po žlahti to nas moti,če kadruje nekdo tako po zasebnem podjetju ,ki je njegovo je to njegov problem,ko gre za javno ali ne njegovo podjetje je pa to velik problem.

  • xtc

    Ravno zaradi takih navez morajo podjetja povsem v zasebno last.

  • RATATA

    Vsi neka mesta naskakujejo in fotelje in stolčke pa položaje… abnormalne stvari naskakujejo novodobni!

  • Janez Kepic-Kern

    Res je zaskrbljujoče,
    zato
    PONAVLJAM

    ŠALA

    TE NEJASNOSTI OKROG – ” Reichministra Von PAULUSA ”
    SE
    MENI ZDIJO – ŽE RES – PRAV – V Z N E M I R L J I V E !
    Mora biti
    – res že zelo – “UBOGI”, ko pa kar v svoj NICKNAME=VZDEVEK napiše,
    da je minister, ko pa vsi vemo, da je – GENERAL.
    Pa tudi to je pomešal: njegovs drzžina PAULUS – namreč – nikoli ni bila – “VON”=PLEMIŠKA,
    pa še tisti “von# piše – NEPRAVILNO
    – Von,
    ko pa vsi vemo, da se nemška plemiška predpona piše
    z malimi črkami, tako

    – von

    Torej, s tem – PAULUSOM – mora biti – ŽE ZELO – S L A B O !?

    MORDA SE MU DOGAJA – CELO – SPODNJE ?

    POIZVEDBA

    IZGUBIL SE JE PRECEJ ZMEDENI,
    verjetno ex KP, ZK PROVOKATORČEK
    S TEGA OK E-PORTALA – NOVE24TV !

    “PAULUS”,

    Včeraj je šel po sledeh poti t.i. “2.grupe odredov”
    in je morda
    – omagal pod prelazom PRESEDLJAJ
    pod visokogorsko planoto KOROŠICA OZ. POD CCA 2500 M VISOKO “OJSTRICO”.
    Ta
    verjetno cca 60 letni ex KP, ZK “TURIST” je šel na pravo hribolazniško pot na 2000 m hribe,
    verjetno – kar v “japankah”,
    pa ga zdaj morda jejo mravlje “mrtvo ležečega” kje pod prelazom “PPRESEDLJAJ”.
    Torej,
    kaj storiti ?
    Najbolje – NIČ.
    Naj se mravlje in druge živalice – najejo.
    Če
    je prežživel – se bo pa takointako oglasil..
    Morda
    nam bo povedal,
    katera ex KP, VKP-B STALINISTIČNO PARTIJSKA T.I. PARTIJA-PARTIZANI skupina oborožencev
    je
    “pregnala” leta 1945 – Nemce z KOMENDE,
    TUDI
    INFO
    POŽIGALCIH GRADOV – KRIŽ, BRDO PRI LUKOVICI
    (last družine slovenskih graščakov
    in kulturnikov, potomcev iz družine pravnika in klasika-pisatelja Janka KERSNIKA… )
    BI BILE – DOBRODOŠLE.
    Tudi,
    kdo je ukazal nesodno likvidirati- neoborožene civliste iz KOMENDE.
    IN,
    KDO JE UKAZAL RAZSTRELITI – LJUDSKO ŠOLO – V KOMENDI,
    pod cerkvijo – je stala.
    Da
    o uničevalcih SAMOSTANA PRI PRELEPI KATEDRALI V GORNJEM GRADU – NITI NE PIŠEM.
    Torej,
    obstoji tudi – “sovražni molk”,
    ki ga izvajajo zlasti
    t.i. ex kp,, zk-ji. l.r. Janez K. Kern KOMENDA

    P.S.
    KONEC ŠALE,

    TISTO O “SOVRAŽNEM MOLKU IN O
    UNIČENIH OBJEKTIH – PA NI ŠALA..

    • Luiggi

      Janez,dej mal skrajsat tvoje prispevke h tem komentarjem,saj vidis,da nihce ne steka in nimas nobenih plusov,kapish.Sam le se naprej udrhahj poTunneku!

  • DIMU

    Luštna je tale blondina

    • neuralink

      Take so luštne samo, ko so mlade in jim vplivni starši rihtajo pripravništvo. Zavsljene kmetice potem opravijo večino težavnega in največkrat tudi usranega birokratskega posla, ko je treba izbrati novo šefico, pa uprava naenkrat podpre neko lutko, za katero nihče ne ve kaj točni je dotlej delala, spomnijo pa se, da je bila zraven na vseh pomembnih sestankih, kot del dolgočasnega in brezveznega protokola.

      • Nata

        Kot okrasek !! Da so si šefeki vsake toliko časa očke spočili.

  • neuralink

    Brez slovenske nuklearke, hrvaški okupatorji še sto let ne bi videli EU.

  • Janez Kepic-Kern

    Dajmo mi SLOVENCI – ENKRAT ŽE POSTATI
    NORMAL
    SVOJO EDINO DOMOVINO – SLOVENIJO – LJUBEČI – LJUDJE.
    Za vzgled imamo lahko – vsega 300.000 KORZIČANOV,
    KI SO ZNANI KOT IZJEMNI – POLIFONI PEVCI
    IN
    KOT ZELO SAMOSTOJNI, GOSPODARNI LJUDJE.
    KI IMAJO SVOJO DOMOVINO, NEBOGATI OTOK – KORZIKO – ZELO, ZLO – RADI.
    Spodnjo pesem
    pojejo iz svoje – ljubezni – do svoje domovine, otoka – KORZIKE. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    P.S.
    TAKO PAMETNO, VEDRO, LJUBEČE
    POJEJO – LJUDJE S KORZIKE – SVOJI REVNI
    A NJIM NAJLJUBŠI DOMOVINI – – KORZIKI !

    DOMOVINI –
    CORSICA . A TE

    https://www.youtube.com/watch?v=xmbh4gTJ4Ag

    Ghjè per à pena dì campà
    Ch’elli si mettenu in penseri
    Ch’elli si mettenu à marchjà
    Mezu à le brame è l’addisperi

    Quand’elli sò da mare in là
    Anu li cori prigiuneri
    Ma tù i sai fà vultà
    Di tè quantu elli ne sò fieri

    Corsica
    Corsica
    Gloria à tè

    È per à pena di sperà
    Falanu pieni li carrughji
    Ti parlanu di libertà
    Quante vittorie in li so mughji

    È quand’elli mettenu à dì
    Inseme listessu curagiu
    Pè ciò chì ferma à custruì
    Faci cun elli lu viaghju

    Corsica
    Corsica
    Gloria à tè …

    PRIBLIŽEN – A DOVOLJ TOČEN PREVOD OD MENE – JANEZ KEPIC-KERNA

    ZATE, TEBI – KORZIKA

    KER JE ŽIVLJENJE KRUTO IN KO
    ZAČENJAMO V SKRBEH, V UPANJU
    TUDI S STRAHOM IN OBUPOM,
    TUDI V TUJINO PREKO MORJA,
    SI VEDNO V NAŠIH SRCIH.
    IN KO SE VRAČAMO, KAKO PONOSNI SMO
    KORZIKA, KORZIKA,
    BLAGOSLOV, SLAVA
    TEBI
    KORZIKA, KORZIKA.

    IN KO UTRUJENI OD ČAKANJA
    NAPOLNIMO ULICE
    IN GOVORIMO – O SVOBODI,
    KOLIKO ZMAGOVITE VOLJE
    JE V NAŠIH KLICIH.

    KORZIKA, KORZIKA, SLAVA, BLAGOSLOV – TEBI.

    IN KO ZAČNEMO GOVORITI,
    ZDRUŽENI V POGUMU – O TEM,
    KAR ŠE JE TREBA ZGRADITI
    NAM TI – KORZIKA – POMAGAŠ.
    SLAVA, BLAGOSLOV TEBI,
    KORZIKA, KORZIKA.

    https://www.youtube.com/wat

    Takh pesmi – nam Slovencem – manjka.
    Korzičanov je vsega 300.000 pa so
    tako pogumni, aktivni, kjubeči
    do Krzike, svojih pesmi, jezika itd.
    Korziki gre – kar dobro.
    Svojo univerzo imajo, OK gopodarstvo itd. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    • Nata

      Le komunistov pa niso imeli !!!!!

  • šmentanamuha

    Vedno se tko kadruje, a niste tega vedli?

    • Andrej

      Ne vedno. Ko je bil SDS na vladi so takoj uvedli števec kadrovskih sprememb. Ko so Janšo sesuli so ta števec takoj ukinili.

  • Hugo

    In v kakšnem sorodstvenem razmerju sta Barbara in Karmen Dietner?

  • Janez Kepic-Kern

    “NEBODIGATREBA”
    VERJETNO EX KP, ZK
    PROVOKATORČEK
    , VERJETNI F. TUNEK,= PAULUS=DR.DR. COLLES, HUGO ITD
    SE JE
    TE DNI ŠE DODATNO – NEGATIVNO – “IZKAZAL”
    Dokazal je,
    da o stalingrajskem feldmaršalu – PAULUSU – NIMA POJMA,
    da še
    njegovega priimka in funkcij ne zna prav napisati.
    SPLOH
    PSTAJA F.TUNEK – VEDNO BOLJ PREPOZNAVEN PO TEM, DA PREPISUJE
    IN DA,
    PRAVILOMA – POJMA NIMA – O TEM – KAR PIŠE.
    NŠR.
    SPLOH NE VE, KATERA EX KP”STALIN PARTIZANI” ENOTA
    JE
    PREGNALA – NEMCE – IZ KOMENDE. On ne ve, jaz pa vem. L.r. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • Andrej

    Samo 100-odstotno preverjeni kadri brez pravih izkušenj.
    Pa to je vendar partijski ideal. Na takem poslovanju temelji partija.

  • Nata

    Kje pa vidiš zasebna podjetja ??

    Seveda so partnerji. V goljufiji. Zato trdno skupaj držijo !
    Kot naš sloviti šesterček, ki nam vlada.

  • IZBIRA

    Dajte že razumet, kaj je za komuniste državno in ožje državno podjetje. Državno podjetje tretirajo kot partijsko podjetje se pravi oblika “zasebe” lastnine, kjer pa lastnik dela z resursi kar hoče in zna. Edina pomanjkljivost tu je, da taka oblika razumljivo ni definirana v ZGO in da tako “zasebno” lastnino financiramo vsi davkoplačevalci, nismo pa solastniki. Če je kdo v Partiji pa lahko dobi tam zaposlitev.

  • Ryuk

    Zaradi mene naj tam kadrujejo kolikor hočejo. Dokler bo to še šlo. Slej ko prej s takim načinom ne bodo več konkurenčni. Takrat se bo Telekom prodajal kot lani NLB.

    • IZBIRA

      Problem je, da upravlja in služi Partija, odgovornost nosimo pa davkoplačevalci.

  • Objektivno

    Šarcu so bile vzor leve in desne stranke pri kadrovanju.

  • Janez Kepic-Kern

    “Reichsminister Von Paulus”
    ni
    vreden MOJE, NAŠE, VAŠE – pozornosti !
    Zagotovo – NE !
    Ne vem,
    kje je našel podatek, da naj bi bil – IZ STALINGRADA -znani general Paulus
    kar
    nekakšen – Reichsminister.
    To, miniister realni – Paulus – nikoli – ni bil.
    Uradno je imel tak naziv:
    WERMACHT GENERALFELDMARSCHALL.
    V feldmaršala – je Hitler povišal – svojega “pisarniškega generala”,
    ko ga je poslal – PO KOSTANJ V ŽERJAVICO – v Stalingrad.
    Oče
    Friedricha PAULUSA je bil učitelj, nikakršen – NEMŠKI PLEMIČ.
    Predpono
    “von”
    so mu – kar pritaknili – NESOLIDNI ZGODOVINARJI,
    ker so PAULUSU
    – v šali govorili “LORD”
    – ker je bil le poročen z neko mednarodno, realno PLEMKINJO.
    “ŽAL NAŠ” –
    verjetno ex KP, ZK – PROVOKATORČEK – PA KAR – KOT MAČEK MURI,
    PREBERE IN PREPIŠE – VSE – NA KAR NALETI.
    Celo predpono
    “von” – piše – kar – “Von”.
    Skratka?
    Zelo “neelitne” – “komentatorje – žal
    – imamo tu, na tem OK E-PORTALU NOVE24TV ! L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    Torej
    – “Von Paulus” – ni VREDEN – NAŠE, VAŠE – POZORNOST.
    Samo zelo površen, maloveden – prepisovalec
    N PISAČ – VERJETNO – PO NAROČILU – JE – PAČ. Se zdi

  • rdečicvet

    kakor koli ..LETO 79/1980 – JEK – če je ne bo ?! …*BOSTE ŽIVELI OB SVEČAH*
    *Glavni republiški el.energetski inšpektor RS dipl. ing. el. Zdenko ROGEL !..NEKOČ JE BIL RED V ENERGETIKI../…………………izjava Anžek- spodaj – *30 let sem delal v NEK in vam zagotavljam, da je NEK – ..Westinghouse, izredno varna elektrarna!! :) to ve tudi J. Zemljarič .

  • Janez Kepic-Kern

    ŠALA

    Eh, eh – F. TUNEK
    TI
    IN TEH TVOJIH – TISOČ – VZDEVKOV !
    VALTER B. ITD, HUGO, PAULUS ITD. ITD.
    A
    NJIH – UČINEK JE TAK –
    KOT BI SE
    EX KP, ZK – STANE DOLANC – namaskiral – V BALETNO BALERINO !
    Kljub
    belim krilcem baletke
    – bi vsi takoj – prepoznali , PREPOZNALI,

    DA GRE ZA EX KP, ZK STANETA DOLANCA ! V baletni oblekci. L.r. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!