Tako so partizani več kot 7 tisoč trupel nedolžnih Slovencev in Hrvatov zažgali v peči tovarne Impol v Slovenski Bistrici!

Foto: YouTube. Slika je simbolična.

Medtem, ko so dobro znane zgodbe o povojnih množičnih umorih na Teznem in v Kočevskem rogu, je manj znana zgodba o Slovenski Bistrici, ki je bila v času po drugi svetovni vojni pravi slovenski Auschwitz. V zaklonišče tamkajšnje tovarne Impol so partizani privedli prek 7 tisoč slovenskih in hrvaških žrtev, nato pa so vhod minirali, da so se ujeti v grozljivih mukah zadušili in umrli. Čez nekaj let je Ozna odredila čiščenje grobišča, v katerem trupla še niso pričela razpadati, delo pa so prisilno izvajali na smrt obsojeni zaporniki. Po prebitju vhoda je vanje udaril neznosen smrad, pričakali pa so jih grozljivi prizori, med drugim matere, ki se objema z otrokom. Nato so morali trupla naložiti na vagone in jih potiskati do velike peči tamkajšnje tovarne Impol, tisti zaporniki, ki so pri tem od smradu omedleli, pa so tudi sami končali v peči. O dogajanju sta med drugim poročali Mladina in Demokracija, portal Komunistički zločini pa je objavil pričevanje enega izmed zapornikov, ki ga je po njegovi smrti uredil njegov bratranec in je bilo prvotno objavljeno v kanadskem Hrvatskem glasu.

Danes je znano, da je bilo več tisoč ljudi iz kolon, ki so bežale s Hrvaške, odvedenih tudi v Kočevski rog, kjer se danes nahajajo njihovi posmrtni ostanki. Posmrtni ostanki so bili v velikem številu odkriti tudi med gradnjo avtoceste pri Teznem, našli so jih raztresene po celotni okolici kraja. A več tisoč ljudi je bilo odvedenih tudi v bližnjo Slovensko Bistrico. Tja so partizani nasilno privedli več kot 7 tisoč Slovencev in Hrvatov, in sicer v protizračno zaklonišče tovarne Impol v Slovenski Bistrici, nato pa so minirali dostop do zaklonišča, v katerem so se žrtve zadušile in umrle v grozljivih mukah. Komunistični režim je nato leta 1948 odkopal njihove posmrtne ostanke in jih zažgal v pečeh omenjene tovarne, delo pa so izvedli na smrt obsojeni zaporniki, ki so bili potem likvidirani. Kot je že poročala Demokracija, gre za pravi slovenski Auschwitz, a je bila njegova skrivnost v času režima strogo skrivana – tako kot preostala množična grobišča, v katerih je bilo samo na slovenskem ozemlju po drugi svetovni vojni umorjenih med 200 in 300 tisoč ljudi.

Kac naj bi sam sestavil seznam obsojenih, večinoma premožnih, med množičnimi umori pa si je veliko nagrabil
Inštitut za sodno medicino iz Ljubljane je tam po osamosvojitvi izvedel izkop kosti 233 žrtev, posmrtne ostanke pa so spravili v vreče in začasno shranili v jedrskem zaklonišču Impola, saj je podjetje RG ING prenehalo z izkopavanjem, dokler se ne doreče mesto pokopa vseh žrtev, ki so na tem mestu. Nad tovarno se nahaja hiša, v kateri živi Franc Simončič z družino, ki je za portal Komunistički zločini povedal, da se je v Sloveniji po tem odkritju dvignilo veliko prahu, a ljudje zaradi strahu ne upajo izdati imen partizanov, za katere sumijo, da so sodelovali v pokolu. Največ se glede tega sicer govori o Francu Kacu iz Gornje Bistrice, ki je bil pripadnik Ozne v letih 1945 in 1946, po pokolu pa se zaradi svojih dejanj v domačem kraju ni več počutil varnega in se je odselil v Portorož. Neimenovani Bistričan je o njem za Mladino pred leti povedal: “Kakor se govori, je ob koncu vojne Franc Kac, tukajšnji šef Ozne (Oddelek za zaščito naroda), drugače domačin iz Zgornje Bistrice, dobil nalog, a brez spiska. Sam je sestavil seznam obsojenih, večinoma bogatejših ljudi, ki so jih nagnali v bunker. Rov so minirali in …” Prav Kac naj bi si med pomori veliko nagrabil, z ukradeno Attemsovo zlato krono pa naj bi v Portorožu odprl slaščičarno. O Kacu je za Komunističke zločine spregovorila tudi njegova sestra Kristina Skrbinek, ki je povedala, da se ji več mesecev ni javil po telefonu, po podatkih slovenske policije pa naj ne bi več živel v Sloveniji. V tistem času je takratna generalna državna tožilka Zdenka Cerar rekla, da bi moral biti Kac zaslišan, a za to ni bil dostopen.

V Hrvatskem glasu objavljeno grozljivo pričevanje zapornika, ki je bil prisiljen sodelovati pri čiščenju grobišča
Nekdanji hrvaški zapornik Srećko Bolčić je svojo zgodbo zaupal bratrancu Marku Trogliću, ki jo je nato objavil v hrvaško-kanadskem tedniku Hrvatski glas. Bolčićeva življenjska pot je bila tragična. Rodil se je leta 1930 v Žeževici na jugu Hrvaške, leta 1958 pa je kot eden mnogih povojnih migrantov odšel v Kanado, kjer je po dveh letih umrl zaradi poškodb glave, ki jih je utrpel kot zapornik v Jugoslaviji. Že pred koncem druge svetovne vojne je njegov oče od doma pobegnil zaradi strahu pred partizani, Bolčić pa se ga je kot 15-letni najstnik odločil poiskati. Pri tem se je priključil koloni Hrvatov, ki so bežali iz Jugoslavije in prispel do Dravograda, bratranec pa mu je na poti predlagal, naj se vrne domov. “Upošteval sem njegov predlog in se vrnil v Križevce. Prišli so do mene in me odvedli. Rekli so, da bomo skupaj poiskali mojega očeta in da me ne bodo izpustili iz zapora, dokler ga ne najdemo. Od takrat do leta 1948 so me selili iz zapora v zapor, iz vasi v vas,” je pripovedoval Bolčić. Tudi Bolčić je bil prisiljen sodelovati pri čiščenju partizanskih grobišč: “Nekaj nas je iz izkopane jame nalagalo trupla na vagone, drugi pa so jih potiskali do tovarne, kjer so jih zažigali v veliki peči. V skupini z mano je bilo še 50 zapornikov. Kot zapornik sem moral opravljati najrazličnejša dela, med drugim tudi zažigati človeška trupla.”

Zemljevid množičnih grobišč, ki ga je pripravilo društvo Hrvaška družba zgodovinarjev dr. Rudolf Horvat. (Vir: Komunistički zločini)

Zaradi smradu so nekateri zaporniki, ki so izkopavali trupla, omedleli in skupaj z njimi končali v peči
Bolčićevo pripovedovanje o zažiganju trupel postane naravnost grozljivo: “Nekega dne smo prišli v Slovensko Bistrico, kjer so nam dodelili delo. Nekateri so pričeli odkopavati zasuto jamo, drugi pa so polagali tire za majhne vagone. Po nekaj dnevih odkopavanja se je pred nami prikazala velika jama, iz katere je udaril močan vonj. Smrad je bil tako močan, da nismo mogli nadaljevati dela brez maske. Ko smo, kljub smradu, uredili vhod v jamo, se je pred nami prikazal grozljiv prizor, ki ga ne bom pozabil do konca življenja. Jama je bila polna trupel. Na njih se je lahko dobro prepoznalo vojaške uniforme, uniforme hrvaške domače straže, civilnih oddelkov … Mati z otrokom v objemu … Trupla so bila stisnjena kot sardine in še niso razpadla do konca. Razpadanje se je začelo, ko so prišla v stik z zrakom.” Bolčić je nato kmalu odkril, kam vodijo tiri, ki so jih položili: “Nekaj nas je nalagalo trupla na vagone, drugi pa so jih potiskali do tovarne, kjer so jih zažigali v veliki peči. Mnogi od nas so zaradi neznosnega smrada popadali v nezavest, nekateri od onesveščenih pa so skupaj s trupli končali v peči.” Tudi Bolčić bi skoraj končal v peči, če ne bi posredoval visoki komunist, ki je poznal njegovega bratranca, ki je zapisal pričevanje.

Slika je simbolična. (Foto: Twitter)

Kac pred Pučnikovo parlamentarno komisijo povedal, kako so tovornjaki tri noči vozili ljudi v zaklonišče
Kot je navajal Bolčić, je podjetje Impol v času druge svetovne vojne proizvajalo za nemško vojsko, rov pa je imel vlogo zaklonišča, prav tako pa je po vsej verjetnosti točna njegova navedba, saj je tudi na zaslišanju pred parlamentarno preiskovalno komisijo pod vodstvom dr. Jožeta Pučnika Kac izjavil, da je imel podatek o tem, da se je druga večja likvidacija v rovu zgodila pozimi leta 1945 ali 1946, ko so tovornjaki tri noči vozili ljudi v zaklonišče, eden izmed Bistričanov, ki je bil takrat otrok, pa je izjavil, da je neke zimske noči v njihovo hišo prišel oficir, ki je zahteval, da zaprejo vsa okna in vrata, saj naj bi prišlo do velike eksplozije. To se je tudi zgodilo, zjutraj pa so opazili, da je bilo zaklonišče zasuto. Zelo verjetno je Bolčić v zaklonišču videl otroke hrvaških domobrancev in civilistov. Poleg Bolčićeve obstajajo tudi druge pripovedi o dogajanju v teh krajih, v manjšo tovarno blizu Celja, kjer so med drugim razkuževali vojaške uniforme, naj bi po pričevanju preživelega očividca slovenska Ozna leta 1945 privedla 98 otrok, starih od 2 do 5 let, od katerih so 80 najmlajših usmrtili v plinski celici, najstarejših 18 pa je poveljnik ločil od skupine.

Rok Krajnc

  • montyamp

    Po zločinih fašisti in nacisti skupaj niso segali do gležnjev komunističnemu primitivizmu .
    Zelo lepa pokrajina je ožigosana z 800 morišči , kjer ležita z listjem zagrebeni ali zazidani eliti slovenskega in hrvaškega naroda .
    Danes otroci komunističnih izdajalcev – udbovska deca , zverisko pobitim Slovencem lepijo etikete izdajalstva in to tistim ki so že takrat vedeli kaj bo ta prekleta v Rusiji kriminalizirana banda mentalnih retardov naredila na tem prostoru .
    Pri nas se je vojna končala 17.4.41 s podpisom kapitulacije. Vse ostalo je komunistična avantura, da se banditi dokopljejo oblasti. 82.000 nič krivih nič dolžnih Slovencev je to plačalo z glavo, v državljanski vojni, ki je sledila in videti je da še ni končana , saj se ukvarjamo z bankroti in atentati za vsako dobro jutro , za lahko noč pa gorijo smetišča po murglosrbski vukojebini .

    • Novakec1

      Na smetiščih pa še kakšnega mimogrede skurijo

    • Marija

      Še zdaleč niso vsa odkrita.

  • montyamp

    KRI NI VODA .
    Kdaj in kje so zločinci vzgojili normalne naslednike in storili ugledno državo ???
    Ravnovesje med dobrim in zlim je bilo porušeno , seveda v dobro zla , ki se je namnožilo do mere , ki ” DANES ” vsako leto izžene 10 tisoč Slovencev iz lastne domovine .
    Blaznostim politkomisarskega Apartheida še 75 let po vojni ni videti konca , saj so morilci nabili svoje mladiče po sodiščih in ostalih državnoupravnih katakombah , katere je zgradila Austroogrska , pa ne zato da si NKVD vajeništvo ušivih in garjavih gošarskih hijen plete gnezda nepotizma klientelizma in korupcije , ampak za pošteno vodenje slovenskega naroda .
    Morilci na prostosti , politično montirane procese pa plačuje narod , da lahko samozapravni šoder in rdeča ciganija ostajata na oblasti .
    Še vsak konec komunističnega fašizma je zgledal klavrno , seveda tudi slovenski ne bo veselica .

    • Marko Snoj

      Nedolžni so torej bežali k nedolžnemu Hitlerju ki je pobil več milijonov dolžnih Slovencev Evropejcev.Nato je na nedolžno Nemčijo padlo več milijonov dolžnih angleških ruskih ameriških bomb in porušilo nedolžni rajh.Kakšna krivica.

      • Schemva Miro

        Veliko bi ti lahko povedal,ampak je dovolj,če ti rečem,da si gnoj od gnoja.

      • Franci Steiner

        TESLO

      • NoName

        Danes je povsem jasno, da so ravno komunisti tisti, ki so bili najbolj zaslužni, da so naši ljudje končali v hitlerjevih taboriščih s katerim so neprestano sodelovali.
        Vsi ostali, ki pa niso tam pristali, pa so jih komunisti pobili in razposlali po svojih taboriščih, katera so obstaja več kot 60 let po končani vojni.
        Pred njimi še danes ni miru, povsod so in spet si želijo krvi.

        • Marko Snoj

          Hitler domobranski nacional socializem je najhujša oblika komunizma in očitno tudi laganja.Ste sramota naroda,z laganjem ničesar ne spremenite.

          • if

            Komunisti kominternovci: Tito, Kardelj, Stalin …

            23. avgust 1939, kominternovec podpiše pakt z nacistom;
            1. september 1939, kominternovski nacist napade Poljsko;
            17. september 1939, nacistični kominternovec napade Poljsko;
            julij 1940, nacistični kominternovec svojim evropskim KP: “Sprejemajte naciste prijateljsko, bojkotirajte odporniška gibanja.”

            6. april 1941- kominternovski nacist napade KJU;
            27. april 1941- nacistični kominternovec Kardelj v LJ tvori kominternovsko PIF (vaše nazorski lažejo OF, vi ponavlajte laž);
            1. maj 1941, Rdeči trg, Moskva, nacistični kominternovec gosti nacista:
            https://www.youtube.com/watch?v=jAfSrBMuXI8

      • Steiermark

        Ti in tebi podobni boste morali spokat in se odpraviti ddomov, ker za med civilizirane in resnicoljubne ljudi v Sloveniji, ne spadate!

      • Hribouc

        Delaš se idiota, kar seveda nisi.

        Topoumnež.

      • Maksimiljan Pritržnik

        ?a še hecaš

    • Hribouc

      Škof Stres spet lepo pridiga v Rovtah o Ljubezni v Resnici in o Resnici v Ljubezni, pa o Odpuščanju, o Spravi in ostalih svetih stvareh, ki pa so za sodrgo, ki verjame v Oblast, Denar, Moč, Nadvlado, v sveto črno Laž, v Teror in v Umor in v končni NIČ – popolnoma absolutno samo za zasmeh in brez haska !

      Kučanof Milan pa misli, da Triumfira! Triumfira trenutno s Prekmurjem po njegovem okusu!
      Vse njegovo!

      Res.
      Do Satana in naprej, satan murgelski!

  • Novakec1

    Zgleda da je bil Ausvich mačji kašelj proti Sloveniji v II SV. Dobro so skrival vsa ta leta?

    • svatne

      Vsi s(m)o vse vedeli!

      • Novakec1

        Ja pajade, vseved.

    • Lustrator

      Predvsem iz dveh razlogov;
      1. Domačini in ostali, ki so te stvari vedeli, si še DANES ne upajo o tem govoriti, kaj šele podati prijave kriminalistom,d a se jim ne bi kaj zgodilo. Toliko o “mehkem” socializmu v Jugoslaviji.
      2. Zaveznikom, ki imajo ogromne, da ne rečem kar ključne zasluge za komunizem in vse njegove zločine na evropskih tleh, je zaradi kolaboracije s Stalinom in Titom v interesu, da se teh stvari pretirano ne raziskuje, kaj šele snema dokumentarce, filme in pogovorne oddaje, kot recimo o nacizmu, ki poganja zahodno filmsko industrijo že 70 let.

      • Novakec1

        In kaj ima to z mojim postom? Še en k kar neki piše sam da piše.

        • Lustrator

          Ti si napisal ugotovitev, ki je vsem jasna, jaz pa sem pokazal vzroka, ki si ju je pripravljena priznati le manjšina – tako doma, kakor na tujem.

  • totex39

    Če obstaja toliko dokazov bi bil že čas, da se ukrene nekaj proti takemu režimu, ki praktično živi še danes.

    • Silka

      Tisti. ki zagovarjajo komunistične zločine in so večino časa na oblasti, ne bodo nič storili. Druge poti kot sprememba oblasti na volitvah ni.

  • Franjo Trojner

    Naravnost grozljivo, upam, da je danes že vsakomur jasno, da med fašističnimi, komunističnimi in nacistični zločini ni prav nobene razlike.
    Kar samo od sebe se postavlja vprašanje, zakaj vsi ti komunistični svinjari, ki so zverinske, izvensodne, množične poboje naročili, izvajali ali jih samo načrtno prikrivali niso nikoli sodno odgovarjali??? Niti en samcat??? Kaj takega je mogoče samo v necivilizirani, nepravni in nedemokratični državi, družbi! A je Slovenija civilizirana, pravna in demokratična država, družba??? Vse kaže, da še vedno ne! In to nas bi moralo vse skupaj zelo skrbeti, mar ne?

    • Marija

      In ti se zopet krepijo

      • Franjo Trojner

        Žal je vaša ugotovitev resnična!
        Še vedno so vseprisotni totalitarni komunistični simboli in še vedno na reprezantivnih mestih stojijo spomeniki v čast komunizmu in domačim in tujim komunistom, ter strašijo ljudi. A ni perverzno, da te sporne spomenike leva oblast financira iz proračuna, torej vsi davkoplačevalci? Tudi tisti davkoplačevalci, ki jih je ex totalitarni komunističen Titov režim na vse možne načine šikaniral.
        Niti enega samcatega spomenika mogočne Avstroogerske monarhije ni komunistična oblast pustila celega, njihovi pa se še dandanes bohotijo na vsakem eku, pa toliko o kulturni koreknosti.
        Če bi oblast v Sloveniji res izvajala vse kar piše v USTAVI, danes v baje pravni in demokratični Sloveniji ne bi smel stati niti en samcat spomenik, v čast totalitarnemu komunstičnemu režimu in njegovim vidnim predstavnikom.
        Dejstvo, ki se ga ne da izpodbiti je, da je komisija sveta EU z resolucijo obsodila in izenačila vse tri totalitarizme, torej poleg fašizma in nacizma tudi komunizem! Naša leva oblast omenjene resolucije noče potrditi v DZ, ker ji zadnji šef komunistične partije v Sloveniji javno nasprotuje.
        Kako naj to razumem?? Kako naj to razumejo in si razlagajo vsi tisti, ki jim je ex totalitarni komunističen Titov režim kršil človekove pravice in svoboščine. Kako si naj to razlagajo svojci izvensodno zverinsko pobitih ljudi?
        A to pomeni, da naša leva oblast še vedno časti totalitarni Titov komunističen režim? Kako je to sploh mogoče, če pa vsi vemo, da je v zaenkrat še veljavni USTAVI zapisano, da je vsako oblastno poveličevanje totalitarnega Titovega komunističnegs režima nedopustno, je kaznivo dejanje????
        Zakaj USTAVNI PRAVNIKI molčijo, zakaj pravna stroka ne reagira, zakaj USTAVNI SODNIKI molčijo?

        • Lustrator

          Dodajam: zakaj molči EU (ki je to resolucijo sploh sprejela), hkrati pa grozi z ostrimi ukrepi Poljski zaradi izvajanja lustracije in Orbanu, ki želi zgolj zaščititi meje lastne države?

          To, da morilec ščiti morilca je še logično, da pa EU mirno ignorira novo nastajanje rdečega kalifata v njenih nedrjih, pa nakazuje na še temnejše ozadje, saj so zaradi neukrepanja moralno kompromitirani celo tisti, ki naj bi bili glavni nosilci demokratične misli in prava na naši celini…

    • Kapodistrias

      “…da med fašističnimi, komunističnimi in nacistični zločini ni prav nobene razlike”. O, pa je, gospod Franjo. Statistična! Komunisti so jih pobili nekajkrat več kot nacisti in fašisti skupaj.

  • janko

    “To so žrtve, ki so bile potrebne, da danes lahko živimo v miru.” Igor Šoltes!
    Potomci komunističnih pošasti mislijo torej isto kot njihovi tastari. Zato jih ni za podcenjevat.
    Tudi se še vedno vsako leto po par ljudi čudno smrtno ponesreči.
    Pred 50 leti so pri pouku zgodovine jugoslovanskih narodov omenili, da se ocenjuje število vseh žrtev WW2 v Jugoslaviji na 2 milijona, od tega samo v Sloveniji na 600 000. Kasneje tega podatka nikjer več ni bilo za izslediti. Torej?!
    Enako kruto in primitivno bodo tudi jutri počeli z Evropejci islamisti, mladi usposobljeni borci Al Kaide, ki jih Merkla in marakeški sporazum uvažajo že leta. To grožnjo sta napovedala papež Janez Pavel 2. in karizmatik James Manjackal!

    • Black_hawk

      Živimo v prikriti diktaturi.

      • Lustrator

        Iz leta v leto manj prikriti in iz leta v leto bolj totalitarni.

        • Black_hawk

          Se strinjava!

  • Black_hawk

    Hitler je bil pravi vajenec proti tem.

    • janko

      Nemci in Italijani so upoštevali dokaze. Partizani, nevzgojeni ćobani so pa ubijali za vsako malenkost, tudi za nepravo besedo.

      • Black_hawk

        Sej to. Nekonvencialne sile so na meji teroristov.

  • Cenzura

    Nič boljši od levakarjev, oboji ste za v časovni stroj in v leto 1942 pa se tm zmente. Pogrevat neke teme o partizanarjih in domobrančkih Slovenija pa propada, smo leta 2019 za boga. Še en razlog zakaj kot desničar ne volim sds in nisem edini

    • boogin1

      Cenzura
      Ja ti se kar drži komunajzarske vlade, predvsem SD, ki vabi na množično romanje v rojstni kraj zločinca Kumrovec, o lunatikih, ki želijo uvesti komunistični režim ne bom izgubljal besed, vaša Tanja Fajon pa se obnaša, kot da kandirira za poslanko v neki muslimanski državi in zato, da dela škodo državljanom SLO in EU ste jo ponovo izvolili za 1 milijon EUR-ov. Na koncu te pozdravlja še vaš cvet akademikov Svetlana M. “je bo te pas mater”.

    • Andrej

      Daj ti malo cenzuriraj samega sebe. Po tvoje sta žrtev in likvidator eno in isto.

      • Cenzura

        Daj ti Andrej odtajaj se že enkrat

        • ZatonMesecnikov

          Vojni zločini in zločini nad človeštvom ter genocidi, ne zastarajo. Takšen je mednarodni Zakon.

        • Andrej

          Pa ti sploh bereš? In premisliš, kar prebereš in napišeš? So stvari, okoli katerih se lahko zafrkavamo, so pa nekatere, s katerimi to ni pametno početi.

    • pupa

      “Slovenija propada” in to predvsem zaradi prisotnosti “UDBE” oziroma njenih vernih naslednikov, ki se vedno bolj krepijo in to predvsem zato, ker nikoli ni bilo storjeno to kar bi morali že zdavnaj storiti ORGANI PREGONA.

      VSE ZLOČINCE SE MORA OBSODITI IN KAZNOVATI TUDI TISTE, KI SO IN ŠE VEDNO DELUJEJO POD OKRILJEM UDBE-MAFIJE.

    • ZatonMesecnikov

      Potem se zgražaš tudi nad Bošnjaki, ki vsako leto znova odpirajo Srebrenico? Pa nad vsemi oddajami na temo druge vojne na History Channel? Si kaj protestiral na Viasat History?

    • dob

      Ni se treba bati preteklih pobojev, temveč prihodnjih. Tistih ki jih ti in tebi podobni s svojim jebivetrskim obnašanjem napovedujete.

      Vsak poboj, ki nima kaznovanega morilca, je nevaren sodnih precedens, ki govori javnosti, da umor ni kaznivo dejanje. Pri nas velja, da je umor
      v politične namene in brez sojenja – absolutno sprejemljiv,n zato ponovljiv in nekaznovan. Še več: gnusno dejanje bo ovenčano s slavo in postavljanjem spomenikov storilcem.

    • Kapodistrias

      Da, volite pa levake – ali pa ne volite – zato pa smo, kjer smo.

  • Antonius

    Izvoljene Kučanove vlade skrbijo, da finančno ne crkne ZZB, ker se zavedajo, da če bo crknila ZZB, bodo z njo vred crknile tudi pravljice o eNOBe.
    Kaj zgodovinskega nam ostane, ker ni bilo nobenega dejanskega odpora proti okupatorju? Recidiv nesrečnih časov takratnih let je revolucija, vsiljena državljanska vojna in stotine tisočev nedolžnih umorjenih.
    NOB in ZZB sta paravan zločinskemu komplotu komunističnih morilcev, da so nacistično in fašistično agresijo izkoristili za medvojni terorizem in nasilni povojni prevzem oblasti.
    Zanimivo je, da je danes krvava revolucija iz osnovnošolskih vsebin povsem izginila v pozabo. NOB je zreducirana na dražgoško *bitko* in od revolucionarnih vsiljeno domobranstvo.
    Prozorno delujejo poizkusi sprevračanja odgovornosti za neverjetno morijo na poveljniški kader uvoženega partizanstva iz juga, ker nam pričevanja preživelih dokazujejo, da je bilo med poveljniškim kadrom za morijo, odgovornih zelo veliko Slovencev.
    Med nami in z nami so živeli krvavo roki borci in *poštenjakarji*, pravosodni sistem jim je pa omogočil, da so lahko brez odgovornosti za storjeno, mirno končali svojo življenjsko pot.
    Revolucionarni komunistični teroristi so z revolucijo in državljansko vojno poskrbeli, da je Slovenija bolj krvava, kot katera koli klavnica.
    V grobnici poleg državnega parlamenta počiva zveličani morilec, ki je Slovence in Jugoslovane učil samoupravljanja.

    • Ehnaton

      Za naslednike boljševiške revolucije ter njihova simbolna združenja je bilo in je še vedno dovolj izgovor na vrhove tedanjega partizanskega poveljstva in na njenega poveljnika Tita. To je bil tudi ves čas od osamosvojitve Slovenije dalje zadosten alibi za vse še živeče in po imenu znane zločince, ki so pri teh zločinih osebno sodelovali, ali poveljevali pri tem. Noben poskus, da bi prišlo vsaj do simbolične obsodbe kakega od zločincev, ni uspel. Še bolj kot to pa je tragično, da se slovenski narod še naprej deli na podlagi zmagovalcev revolucije pod plaščem zmagovalcev v II. svet. vojni in tistih, ki so revolucijo zavračali ter so za vse večne čase obsojeni kot izdajalci naroda. Pri tem še zdaleč ni nedolžna vloga slovenske cerkve, ki jo je trmasto, podobno kot svojo pogubno vlogo za njen ugled in položaj pri prikrivanju spolnih zlorab, prikrivala v dogovoru s komunistično oblastjo za ceno njenega delovanja v slovenskem povojnem prostoru. Na račun tega nam danes vladajo ljudje, ki jim ne narod, ne slovenstvo, ne vera, ne pomenijo nič. Še več, tudi njihovo zaklinjanje v t.i. vrednote narodno osvobodilnega boja in pridobitev socialistične revolucije je zlagano in je le predstava za naivne.

  • Dostmamrecesijeinpičkarije

    Mater, lahko ruknjen narod smo mi. Toliko komunističnih pobojev je bilo izvedenih na naših tleh, a nihče ne bo odgovarjal za njih. Bravo naši, res napredujemo. Ko človek misli, da globlje ne gre, pa se izkaže, da gre in gre.

  • Andrej

    A zdaj razumete, zakaj nas komunisti ves čas prepričujejo, da naj pustimo preteklost in kosti v miru?

    Komunistična preteklost je tako krvava, da si še v najhujši mori tega ne moremo misliti.

    • alojz

      Nikoli pa ne pozabijo lepit etiket “belogradist, izdajalec” vsakemu, ki misli drugače kot oni. Če jim pa kosti pokažeš pa vpijejo “še vedno živite v preteklosti”.

  • gabrijelobid

    Nimam besed za te barbare.

    • Aresnica

      To niso samo barabe – to je GOLAZEN, ki nam trenutno še vedno vlada.
      _______________
      Lep pozdrav

  • Zombi Gartner

    Nad vsakim takim člankom mi pritečejo solze.
    Sem bil prepričan, da lahko rečem, da sem Slovenec.
    Danes sem ponosen, da imam v sebi Nemške korenine.
    Hvala moji predniki.

  • ZatonMesecnikov

    Tole so bili pa resnični sadizmi. Ne vem, če je katera državljanska vojna bila tako kruta, kot tale med leti 41-45. Predvsem pa obračun z nasprotno stranjo. Po koncu sovražnosti so v zgodovini nasprotnike pustili domov, ali pa jih prevzgajali, tako kot Boljševiki. Tukajšnji komunisti so izgleda gradili novega človeka in družbo s pobijanjem stare. Morda bi po krutosti lahko edino primerjal z nemškimi verskimi vojnami v 17. stoletju. Opisane v knjigi Simplicuss Simplicissimus. Vendar tam so po sklenjenem miru vsi odšli domov. In ni bilo likvidacij.

  • dob

    Komunizem je ekskluzivistična (izločevalna, izključujoča) religija, enako kot je islam.
    Narod, ki si izvoli takšno oblast, rad iztreblja sovražnika. Da bi ga lahko iztrebljal, ga mora imeti, če ga ni – ga ustvari!

    Demokracija in pravni sistem temeljita na drugačnih predpostavkah kot ideologije/religije! Te predpostavke pravijo, da je človeško bitje soposobno čustvene in intelektualne evolucije in zato človeku ni treba ubijati, izločati, iztrebljati svojih sosedov, sodržavljanov in soljudi.
    Po koncu SFRJ je posiljevanje sosedove žene in hčerke postalo maščevalni šport. Toliko o bratstvu i jedinstvu!

    Sem mislil, da smo to obdelali. S komunisti na oblasti, in to še izvoljenimi (!?) očitno nismo. Ljudje, ki volijo komunizem, so maščevalni in programirano nepravični (vzvišeni, podcenjevalni do drugih, nato postanejo še morilski). Zraven mislijo, da je to njihova zmagovita pravica.

    Ne, ni.

    • Objektivni Hun

      Edino, če imaš atomsko bombo imaš moč- legitimno pravico, licenco za nekaznovano ubijanje po Svetu.

    • Objektivni Hun

      Pa še to je ključnega pomena. Stara zaveza oz židovski sveti spisi opravičujejo po njihovem zakonu mašcevanje ravno zato ima Koran enako doktrino. Krvno maščevanje je pa v druzinskem, klanskem, plemenskem…, ‘zakoniku” bilo “legalno” že davno iz pradavnine oziroma primitivizma.

      • dob

        Med izbiro:
        1. Pravni red, ki deli pravico in je skladen z Ustavo (Ustava je skupen dogovor VSEH državljanov o tem, kako bodo skupaj živeli in pod kakšnimi pogoji. Ustava je torej podpisana pogodba in dosežen sporazum!)

        in
        2. maščevalno Partijsko sodišče

        … ti raje izbereš starozavezni primitivizem, ki ga predstavlja rek “oko za oko”, ki ga v modernem času predstavljajo komunistično revolucionarno nasilje in islamski šerijat. Torej izbereš primitivizem, ki temelji na maščevanju in ne na pravici in pravičnosti!

        Ne zgovarjaj se na židovske svete spise, ko imaš izbiro.

        • Objektivni Hun

          ‘ti raje izbereš starozavezni primitivizem, ki ga predstavlja rek “oko za oko”, ki ga v modernem času predstavljajo komunistično revolucionarno nasilje in islamski šerijat. Torej izbereš primitivizem, ki temelji na”???

          Tvoj del zapisa ima na koncu klicaj. Se pravi ti, ki si izbral civilizirano ureditev oz. pravni red me obtožuješ in mi sodiš brez utemeljenega suma in materialnih dokazov.

          • dob

            Nabijem te na kurac. Brez dokazov!

          • Objektivni Hun

            Papir vse prenese.

          • dob

            “Vi antikomunisti ne boste nam komunistom sodil! Če hočmo krast bomo kradl, pa se jebite vi in vaš Pravni red! Mi mamo svoj red, in ta je izvajanje Revolucije.
            Če hočmo, vas vse pokoljemo kadar hočmo! In bomo to tudi storil, čim nas boste nehali vzdrževat!
            Kajti mi smo zmagovalci in to nam pripada. Vi ste pa domobranci in če vsa pustimo živet in nam služit… je to dovolj humano in še preveč!”

          • Objektivni Hun

            Komunisti danes kažejo moč v drugačni fizični obliki-denar in izobrazba. Zato kupijo pravnike in sebi ablast, da zatirajo oziroma si obdržujejo prvilegije. Očitno se manifest komunistične doktrine kot abstraktni pojem res ne ume oz noče evulirati. Komunisti so pa evolvirali to je dejstvo oz. dokaz.

          • dob

            Diktatura NE evolvira, se ne razvije, ker ne more, saj nima kam, ker je namreč brez vsebine, ki bi lahko napredovala.
            Je čisto nasilje!

            Napreduje lahko samo v načinu iztrebljanja. V izumljanju mehanizacije, novih načinov, učinkovitejšega uničevanja človeštva, degradacije družbe.
            Največji napredek komunizma je v približevanju kanibalizmu kot končnem cilju oblikovanja popolnoma brezčutne in razčlovečene družbe.

            Z LGBTIQ jim bo to zdaj tudi uspelo, glede na to, da so LGBTIQ tudi uradno zdaj gonilna sila Levice, ki komunizem napaja s sovraštvom.

            Evo ti, Evolucijo!

          • Objektivni Hun

            Napisal sem komunist je evolviral kot v pregovoru “volk menja dlako nrave nikoli”. Se je moral prilagoditi, če je v uradni demokratični ureditvi (uspeva) na oblasti oz izkorišca privilegije kot trdiš ti.

            V komunističnem režimu so/ bili pedri zatolčeni kot v islamu tam nimajo možnosti aktivisticnega militantnega frontiranja za dosego pravic, ki jih skrajno zahtevajo. Ravno to je razlog, da so na zahodu v kapitalizmu., pedri imeli možnost obogateti in imajo svoj lobij, ki lobira za njihove pravice pri politikih liberalcih-levicarjih.

          • dob

            Kupijo ablast in pravnike????
            Je to na prostem tržišču? Lahko tudi jaz kupim?
            Po moje grozijo. Ubijajo. Izsiljujejo. Ne pa kupijo.

            A lahko kupim malo policije? Če je ni že prej kučan kupil, jasno, če je je še kaj ostalo.
            Kaj pa malo Ustavnega sodišča, lahko kupim?

            Mario Vargas Llosa, perujski pisatelj je nekoč rekel:
            Gnusi se mi tak socializem in komunizem, ki govori o pravičnosti, tačas ko komunisti ližejo med ki ga je proizvedel kapitalizem.

          • Objektivni Hun

            Odvetnike si lahko privoščiš in vzvode(medije, novinarje, financieanje političnih strank, ki ti omogocijo pot na oblast oz branjenje privilegijev, če imaš denar. Saj smo v kapitalizmu.

          • dob

            Italija je v kapitalizmu. Salvini spoštuje ustavo in pravni red države!
            Tanm ne kupiš nikogar v institucijah, ker greš v zapor. Policija in vojska prisega na ustavo, ne pa mafiji!

          • Objektivni Hun

            Največ mafijcev v zgodovini italijanske mafije so pobili, pregnali in jim odvzeli moč je uspelo fašističnemu režimu.

            Italija ravno ni za zgled kot država z nizko stopnjo korupcije.

          • dob

            Sloveniji je lahko za zgled prav vsaka država, ki funkcionira v pravnem smislu. Čisto vsaka.

          • Objektivni Hun

            Slovenija ni niti blizu po razvitosti civilizacije s severno Italijo.

          • Objektivni Hun

            Kapitalizem proizvaja sladkor. Podjetništvo pa med, ker skrbi za zdravo okolje, ki ugaja čebelam.

          • JANEZ GUS

            Ti pederčina,danes bi bilo malo drugače.Moja ekipa na kmetiji vas bi sprejela malo drugače.Ansambel s petjem in godbo,harmonila,bas,trobenta,klarinet,orglice….res pravi žur.Nazaj vas bi vse odpeljali z volovsko vprego,do prve luknje,ker za take izrodke slovenskega naroda ne bi kopali jame.Rdečuhi,zapomnite si IZRODKI SLOVENSKEGA NARODA NA VEKOV VEKE —-AMEN.Kučana dobite v paketu.

          • dob

            Obe moji družini, očetova in materina, sta se borili v partizanih, ti usrane.
            Preostanek očetove družine je bil izgnan v Nemčijo, očetov brat je padel v boju z okupatorjem. Ne med pobijanjem Slovencev!

            Ubijanje ljudi, sodržavljanov, Slovencev… je podlo dejanje.

            Zamerim partizanom, ki niso izvajali revolucije, da se niso oglasili in povedali, da so se borili proti okupatorjem, ne pa za Revolucijo in komunizem!
            Zato smo zdaj vsi državljani Slovenije umazani pred svetom, in nenazadnje – v svojih lastnih očeh, prisiljeni v sramoto, na keteri vztraja kučan in njegovi priveski priseski.

            Zgornji tekst, na katerega odgovarjaš, sem dal v narekovaje, ker citiram komunistične možgane, ne svojih. Samo za primer, da nisi razumel namena.

  • Andrej

    Kar je potrebno vedeti:
    France Cukjati: SLOVENSKE PODOBE ZLA.

  • Janez Kepic-Kern

    Ja – grozno – je tole.
    Javno izrečene besede
    in
    javno storjena dejanja – povzročajo t.i. “POVRATNI UČINEK” – “REAKCIJO”
    Nekako tako – kot v FIZIKI- akcija-reakcija.
    TOLE
    OKROG UREJANJA POSLEDIC 2. SV. VOJNE
    BO NAM V R. SLOVENIJI ŠE DOLGO DAJALO – VELIKO “DELA”.
    Tekoče je tole.

    BOG NAM DAJ
    DOBER DAN – VSEM SKUPAJ.
    Ja – ?
    Kaj nerodno itd.
    uporabljene, javno izrečene besede
    lahko
    povzročijo veliko težav – npr. – take.

    TAK OBČUTEK IMAM, MORDA SE MOTIM.
    TA
    “BAZEN BREZ VODE” – BO PA – SE ZDI – LMŠ M. Š-JA – SE ZDI – “DRAGO STAL”
    Morda ga čaka
    usoda – brezposelnega – igralca.

    ŠALA.

    Saj nič ne napišejo, ampak tudi “žal naši” ex KP, ZK PROVOKATORČKI
    SO – SE ZDI
    – ČISTO “POPARJENI”,
    MORDA “BESNI”
    ZARADI
    POVSEM “NETAKTNE” IZJAVE – “ŽAL” LMŠ PREMIERJA M.Š.
    O
    “SKAKANJU V PRAZEN BAZEN”.
    Kar slišim “vrlega” ex, KP, ZK – provokatorja F. TUNEKA=DR.DR. COLLESA,=PAULUSA =HUGO- TA”
    kako
    gode in se priduša:
    PROTI “JANŠISTOM,” PROTI “FAŠISTOM” ITD. – SE ŽE RAD “BORIM”
    ampak,
    da bi “SKAKAL – V BAZEN BREZ VODE”
    za to
    sem pa prestar.”
    Kot “star MAČEK” F. TUNEK – PRAV DOBRO VE
    – DA
    JE – “BAZEN – RES PRAZEN”: da o tem se LMŠ M.Š. – “ni lagal”
    —Kdo
    naj skače v “prazni bazen#
    nam bo F. TUNEK – po tehtnem premisleku – že povedal.L.r. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    ZDI SE MI, DA SEM GA DANES VIDEL V “SPORTINI”
    KAKO SI JE POMERJAL “KOLESARSKE ČELADE. Za vsak primer.

    KONEC ŠALE

  • Black_hawk

    Kakšna ironija, osvobodilno gibanje ki prinese vse razen svobode, za katero so se baje borili.

  • xtc

    Ja zadeva še kako drži,tako Kac,kot še eden,ki je bil tudi pomočnik komandirja Ozne Mariborskega območja naj bi bila odgovorna za smrt Attemsov v zakloniščih in ostalih žrtev ob njih.
    Seveda pa sta se polastila Attemsovih zlatih in drugih vrednosti z krono vred.A ker je bila krona le prevelik zalogaj tudi za Kac a so mu jo vzeli in ga začasno zaprli oni drugi je bil pametnejši pobral je večjo šatuljo polno družinsk zlatnine,diamantov in dragega kamenja a ta je uspel zakriti vse,ampak kljub temu je bil par let zaprt na delovišču HE Medvode a je bil kasneje izpuščen-je ravno tako izhajal iz Bistriškega Pohorja.
    Po tem pa je poučeval na eni izmed SLO srednjih šol.
    Klub temu pa zasebno ni imel velike sreče,čeprav je imel vedno veliko denarja,ni sicer iztopal,pa je kmalu izgubil sina zaradi hude neozdravljive bolezni pred kakimi 20 imi leti pa je tudi sam hudo zbolel inpred kakimi 14 umrl.

  • Hugo

    Sprehodite se danes po Slovenski Bistrici in vlecite na uho, o čem teče debata med domačini. O pomorjenih Hrvatih za Impolom? Mogoče o Zupančičevem tvitu?

    Dvomim. Hrvati so bolj ali manj tiho. To pa zato, ker danes uživajo v imetju umorjenih, ne Slovenci, temveč neki drugi Hrvati. Neki drugi Hrvati, ki so danes tudi na oblasti v Hrvatiji. Thompson pa jim igra domoljubne viže na predvolilnih shodih.

    • Steiermark

      Komentar sprenevedalskega omejenca!

  • Dr. E.K.

    In pol Dolfeta obsojajo … jah, dejstvo je, da so “osvoboditeljski” komunistični prasci pobil več lastnega naroda … kot okupatorski Nemci med WW2 … tle se enostavno računica ne izide …

  • Hugo

    Objavljeno: 16.maja 2008, v HKV, portalu hrvaškega Kulturnega sveta

    Da se ne zaboravi – 4000 leševa Hrvata spaljeno je u slovenskome Auschwitzu

    Prema tragičnom otkriću slovenskog tjednika Demokracija, 4000 leševa Hrvata spaljeno je u slovenskome Auschwitzu. Prema “Demokraciji”, vojni su zarobljenici, po Ozninoj naredbi, u tvornici Impol u Slovenskoj Bistrici krajem Drugog svjetskog rata spalili oko 4000 leševa ubijenih ustaša, domobrana i hrvatskih civila. Već više desetljeća… “Ložili smo i leševe” Jedno od takvih svjedočanstava je i ono nekadašnjega hrvatskog vojnog zarobljenika Srećka Bolčića, koji je sve ispričao svojemu bratiću Marku Trogliću, a on ga je, pod uvjetom da ga može objaviti tek kad umru Bolčić i otac mu, objavio 18. veljače 1976. godine u hrvatsko-kanadskom tjedniku Hrvatski glas. U svjedočanstvu Troglić opisuje Bolčićev tragičan životni put. Rodio se 1930. godine u Žeževici na jugu Hrvatske, a 1958. je kao j…

  • Hugo

    Vsi naši politiki isti!

  • Janez Kepic-Kern

    TUDI
    GLEDE – KOMPETENTNI,H MLAJŠIH, SPOSOBNIH PRAVNIKOV – “NEPRESTRAŠENIH”
    IMAMO
    SE ZDI – “PRAZEN BAZEN”.

    V R. SRBIJI – SO VEČINO POSLEDIC KPJ STALIN, TITO STALINISTIČNEGA
    NESODNEGA POLIT MORJENJA – NASPROTNIKOV KOMUNIZMA ITD.
    ŽE
    PRAVNO KOREKTNO, Z ZAKONI, SODNO – ŽE UREDILI.
    LETA 2015
    SO V R. SRBIJI – URADNO,SODNO – REHABILITIRALI – D. MIHAJLOVIČA.
    O
    LMŠ
    “PRAZNEM BAZENU”

    PONAVLJAM,

    TUDI – “LMŠ” – JE VERJETNO – “PRAZEN BAZEN” ?

    Zdi se mi, da LMŠ MARJAN ŠAREC
    – NI PO NAKLJUČJU REKEL TISTEGA – O “PRAZNEM BAZENU”.

    Z VEČINO OSTALIH KOMENTARJEV – TU
    Se “globoko” strinjam.
    Naj v LMŠ sami povedo- “kje jih je – člane” LMŠ M:Š: – “SNEL”?
    Kot se reče.
    Ali jih je “snel”
    – iz občinske uprave Kamnika,
    – SORODNIKI,
    – PRIJATLI OD PRIJATLOV ITD.
    – S ČAKALNIH SEZNAMOV NA LOKALNI BORZI DELA ?
    Nekateri s teh seznamov – bi znali biti – OK
    – iz gasilskih društev (gasilci so OK) in gasilskih veselic (ti so – manj OK)
    – z avtobusnih postajališč t.i. “KAM-BUSA”
    – MORDA CELO – IZZA ŠANKOV LOKALOV. Le domnevam, nič ne trdim.

    Da o možnih – ex simpatijah – niti ne pišem. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

  • JANEZ GUS

    Vsi potomci zločincev, ki zagovarjajo to levo opcijo so iste svinje,kot njihovi predniki.V Sloveniji ne bo napredka,dokler se tega komunističnega plevela ne znebimo.Na tak ali drugaćen način.Kdor voli komunjarje je isti.

  • JANEZ GUS

    Da se Solkanski A WSCHVIC ne pozabi.Tam so kurili rdečuhi ljudi do 90 .-ega leta.

  • تعلم عربى انه ممتع!

    Draga domobranska govna, zaradi povojnih pobojev vaše ogabno sodelovanje z nacističnim okupatorjem ne bo nič manjše.
    Zamanj se trudite.

    • JANEZ GUS

      Rdečuhar invalidni,če ne bi bilo vaše koloboracije z boljševiki,,ne bi bilo domobranske vojske.Paduči se malo tele o vaših gulagov,predusem yu.Vidim ,da si razumel,kaj pomeni AWSCHVIC.Tam so takratna oblast pošiljala samo tolovaje,ki so sodelovali s teroristi, beri partizani,ki so v Sloveniji naredili največ gorja.Teško razumeš s tvojim prilagodljivim programom.

    • Imperial Commando

      Domobrancev ni vec , ste samo se rdecuhi, vecni unicevalci in izdajalci in mi, novodobni domoljubi. Vi zivite se v preteklosti, ker se v sedanjosti nimate s cim pihvalit. Bolniki luzerski.

    • ZatonMesecnikov

      Vašemu sodelovanju z rdečim krvnikom z Moskve,, naj se pa ploska, ali kaj?

    • JANEZ GUS

      Vaše prvo kolaboriranje s kominterno in ruskimi gulagi je dosti bolj ogabno.

  • Branislav Valter

    Baron ma Vas rad.
    Donald ma Vas rad.
    Papez ma Vas rad.
    Regan’s ma Vas rad.
    Tito ma Vas rad.
    Presvitli cesar Vas imajo radi.
    ZA VRAGA, LE ZAKAJ VI SLOVENCI NIMASTE RADI SAMI SEBE??

  • Hugo

    Sprehodite se danes po Slovenski Bistrici in vlecite na uho, o čem teče debata med
    domačini. O pomorjenih Hrvatih za Impolom? Mogoče o Zupančičevem tvitu?

    Dvomim. Hrvati so bolj ali manj tiho. To pa zato, ker danes uživajo v imetju umorjenih, ne Slovenci, temveč neki drugi Hrvati. Neki drugi Hrvati, ki so danes tudi na oblasti v Hrvatiji. Thompson pa jim igra domoljubne viže na predvolilnih shodih.

    • ZatonMesecnikov

      #Sprehodite se danes po Slovenski Bistrici in vlecite na uho, o čem teče debata med
      domačini. O pomorjenih Hrvatih za Impolom? Mogoče o Zupančičevem tvitu?#

      Pač zato, ker ljudje ne vedo, Hugić. Usmerjeno izobraževanje zadnjih 70 let. Zato so dobrodošli takšni članki, da ljudem odprejo oči….

    • Steiermark

      Ne nakladaj! Vsak količkaj razgledan, pa ne samo Bistričan, pozna krvoločno zgodovinsko resnico, predvsem na Štajerskem, kjer , po vojni, nimaš več kam postaviti noge, da ne bi teptal grobov žrtev jugokomunističnih revolucionarnih titovih podgan! Klali so vse povprek, predvsem premožne – pa ne samo gospodarja, cele družine, katerim pa Nemci, niti Židom v Slov. Bistrici, do 45 leta niso skrivili lasu! Pa četudi bi bile žrtve samo Hrvati, ali se ti zdi to normalno, da pokoljejo 7000 Hrvatov, nato pa jih skurijo v impolski peči, nazadnje pa v peči porinejo nemške ujetnike, ki so to umazano delo bili primorani opravljati! resnica je popolnoma drugačna, kot jo vidite in vidijo, predvsem ptomci zločinske morilske elite, ki nam danes ponovno vladajo in ponovno grozijo!

  • Eddie

    Spet nič o belih ….hmm

    • NoName

      Super, da si vsaj ti tu:)

    • Hugo

      Na spletnem Reporterju lahko prebereš povzetek pridige spominske maše Antona Stresa v župnijski cerkvi v Rovtah.

      • Eddie

        Fake news…kot da med žrtvami ni bilo ateistov…in on sedaj zlorablja vero.

    • ZatonMesecnikov

      Če se v 70 letih ni nič našlo slabega o belih, kljub rdečim na oblasti, potem že ni kaj pisati Edi….

      • Eddie

        Vidiš, kako so bili fer ta rdeči. Niti besedice. Sedaj pa tle kar na polno po njih. To pa res ni fer ;)

        • ZatonMesecnikov

          Ta rdeči so vse zamolčali in razumljivega razloga. ker bi se pojavilo vprašanje, Kje pa so ta beli? Druga možnost pa je, da žrtev ta belih pač ni bilo…

    • Steiermark

      Če se tvoj “komentar” nanaša na temo, tukaj diskutirrano, te naj spomnim, da na Štajersem ni bilo ne “belih, ne rdečih”, ker Štajerska ni bila v vojni. Ponekod so se pojavljali samo raztrganci ali banditi, kot so jih imenovali Nemci. Seveda raztrganci ali banditi, se niso “borili” proti Nemcem ampak so na veliko ropali bogate kmete in posiljevali ter klali njihove…… Na Štajerskem je vse klanje, ki se je izvajalo. izvršila rdeča jugosrbsko titova drhal in to po 45 letu!

  • freedomfighter

    Nedolznih?

    • ZatonMesecnikov

      Vsak je nedolžen, dokler se mu ne dokaže krivda, Borac za Slobodu.

      Magna Carta Libertatum, 12. stoletje.

      Verjetno je bilo gornjih 7000 likvidirano na podlagi sojenj? Obstajajo kakšni sodni zapisniki? Sodbe?

      • neuralinkn1

        O 7.000 žrtvah ni nobenih dokazov, ne, to so samo neke visoke številke, ki jih širi hrvaška.sovražna.vojaška propaganda, s pomočjo hrvaške pete kolone pri nas, da bi čim bolj prizadeli in škodovali slovencem.

        • ZatonMesecnikov

          Praviš, da je govoriti o žrtvah povojnih likvidacij “protislovensko”….

      • freedomfighter

        Hitlerju in himlerju se tudi ni nikoli sodilo pa dvomim da bos rekel da sta nedolzna…tudi milanu ki ga tako radi vedno omenjate se ni nikoli sodilo to pomeni da je nedolzen kajne? Titu se ni nikoli sodilo to pomeni da je nedolzen…guantanamo obstaja le zato da tja zaprejo ljudi ki jih ne morejo obsoditi na sodiscih…pa se dejstvo je da nihce ni nedolzen…ljudje smo pokvarjena bitja in 99.9% ljudi ne more reci da smo nedolzni ker je vsak ze naredil kaj slabega…nedolzne so zivali ki so pre glupe da bi bile pokvarjene

        • ZatonMesecnikov

          Hitler in himmler sta se za razliko od žrtev Borcev NOB maja in junija 1945 ubila sama.

          #Titu se ni nikoli sodilo to pomeni da je nedolzen…#

          Sodilo se mu je dve leti nazaj v Zagrebu. In je bil spoznan za krivega. Malo pobrskaj za člankom na Novi.

          #guantanamo obstaja le zato da tja zaprejo ljudi ki jih ne morejo obsoditi na sodiscih..#

          Vojni ujetniki pač. Praviloma se jim nikjer ni sodilo. če se jih je pa usmrtilo, pa pač….

          #ljudje smo pokvarjena bitja in 99.9% ljudi ne more reci da smo nedolzni ker je vsak ze naredil kaj slabega…#

          Večina ste pokvarjeni Borac za Slobodu. jaz zase lahko trdim, da nisem in spadam v to tvojo promilo.

  • Janez Kepic-Kern

    PONAVLJAM.
    TUDI
    GLEDE – KOMPETENTNI,H MLAJŠIH, SPOSOBNIH PRAVNIKOV – “NEPRESTRAŠENIH”
    IMAMO
    SE ZDI – “PRAZEN BAZEN”.

    V R. SRBIJI – SO VEČINO POSLEDIC KPJ STALIN, TITO STALINISTIČNEGA
    NESODNEGA POLIT MORJENJA – NASPROTNIKOV KOMUNIZMA ITD.
    ŽE
    PRAVNO KOREKTNO, Z ZAKONI, SODNO – ŽE UREDILI.
    LETA 2015
    SO V R. SRBIJI – URADNO,SODNO – REHABILITIRALI – D. MIHAJLOVIČA.
    O
    LMŠ
    “PRAZNEM BAZENU”

    PONAVLJAM,

    TUDI – “LMŠ” – JE VERJETNO – “PRAZEN BAZEN” ?

    Zdi se mi, da LMŠ MARJAN ŠAREC
    – NI PO NAKLJUČJU REKEL TISTEGA – O “PRAZNEM BAZENU”.

    Z VEČINO OSTALIH KOMENTARJEV – TU
    Se “globoko” strinjam.
    Naj v LMŠ sami povedo- “kje jih je – člane” LMŠ M:Š: – “SNEL”?
    Kot se reče.
    Ali jih je “snel”
    – iz občinske uprave Kamnika,
    – SORODNIKI,
    – PRIJATLI OD PRIJATLOV ITD.
    – S ČAKALNIH SEZNAMOV NA LOKALNI BORZI DELA ?
    Nekateri s teh seznamov – bi znali biti – OK
    – iz gasilskih društev (gasilci so OK) in gasilskih veselic (ti so – manj OK)
    – z avtobusnih postajališč t.i. “KAM-BUSA”
    – MORDA CELO – IZZA ŠANKOV LOKALOV. Le domnevam, nič ne trdim.

    Da o možnih – ex simpatijah – niti ne pišem. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

    • neuralinkn1

      Mihajlovič se je boril za ohranitev srbske kraljevine, četniki niso spadali med kolaborante, samo zato so izjema. Pa še to v zelo omejenem smislu, ker so se.skušali pogajati z nacisti, mislili so, da je bila samo še ena vojna..
      Zgodba o četnikih je zelo podučna tudi za.slovence, če bi se domobranci pridružili vsaj četnikom, bi lahko danes trdili, da.so branili državo, ki je takrat pač obstajala, pod nobenim pogojem ne bi smeli podpirat genocid slovenstva in celo pomagati ustašem pri moriji tretjerazrednih slovencev, vendar so naredili prav to. Zakaj.so nekateri slovenci podpirali zverinsko divjanje hrvatov nad slovenci, zelo preprosto, nacistični Zakon o rasni higieni je hrvate izlločil kot drugorazredno raso, zato se med preživele uvrstili tudi slovence, ki so po rodu hrvati.

      Drugače povedano, med vojno so slovenski hrvati morili slovenske srbe, po vojni pa obratno, danes smo spet tam, ker pristna slovenska identiteta sploh ne obstaja. Očitno ne, mir med dlovenci je onstajal samo tako dolgo, dokler noben od teh dveh narodov ni bil v podrejenem položaju, ampak američani do s pomočjo hrvatov napadli srbe in zdaj dmo spet tam, ko se bo obračunavalo za nazaj.

      Srbija ni bila udeležena v nobeni državljanski vojni na balkanu, kljub temu je Clinton bombardiral Beograd in proti drbdkemu narodu uvedel sankcije, ki trajajo do danes hrvate pa je ta pervezni, sadistični in lažnjivi gnoj celo nagradil, z okupacijo slovenskih strateških virov in ozemlja ter vsiljenim sprejemanjrm več sto tisoč njihovih migrantov. Ne bo zastonj, srbi se bodo maščevali, mogoče so se že, ampak to še ne pomeni, da bomo imeli slovenci od tega kakšno korist.

  • Janez Kepic-Kern

    “BEATA FUNTANELLA” = POSVEČENI, BLAGOSLOVLJENI VIR
    ŽIVLJENJE DAJAJOČE VODE.
    PESEM PETA NA 40. OBLETNICI POROKE – ZAKONCEV – CESARI L.R. JANEZ K.K. KOMENDA
    NA KORZIKI.

  • marta

    Kaj vse mora hranit naša ljuba slovenska zemljica :(
    Saj sploh ne vemo, kje vse hodimo, ali stanujemo – na truplih naših nedolžnih ljudi.

    Moramo veliko molit za našo domovino, da se takšne GROZOTE ne ponovijo NIKOLI VEČ !

    • Zombi Gartner

      Na žalost tu ne pomaga nobena molitev

      • marta

        Si prepričan ?
        Mati božja Kraljica miru v Medjugorju, je v zadnjem sporočilu z dne 25. avgust 2019,
        po vidkinji Mariji Pavlović Lunetti, govorila takole:
        Dragi otroci!
        Molite, delajte in pričujte z ljubeznijo za nebeško kraljestvo, da vam bo dobro tukaj na zemlji.
        Otročiči, vaš trud bo Bog stokratno blagoslovil, pričevalci boste med narodi, duše nevernikov bodo občutile milost spreobrnjenja in nebesa vam bodo hvaležna za vaše napore in žrtve.
        Otročiči, pričujte z rožnim vencem v roki, da ste moji, in odločite se za svetost.
        Hvala vam, ker ste se odzvali mojemu klicu
        .

        Nisem ravno prepričana , da imaš prav.
        Še malo premisli – se splača.
        lp

        • Zombi Gartner

          Meni ni treba molit. Imam čisto vest…
          Bi te pa rad videl koliko bi ti znal molit če bi te zaprli v kak jašek.
          Pa kolikokrat bi se ti marija prikazala…
          Preden bi spustil zadnji dih.

    • neuralinkn1

      Katere grozote točno?
      Gremo po vrsti, če naštejem samo najbolj izrazite in nevzdržne grozljivosti, okupacija, genocid, smrt celega naroda, mučenja in indoktrinacija, izdaja, kolaboracija, revolucija, krvavi maščevanje, eksodus, totalitarnost, peta kolona,… izberi eno grozoto, da se bomo imeli o čem konkretnem za pogovarjati.

      • marta

        Si ti EDINI, ki še nisi slišal, ali bral, koliko morišč je po vsej Sloveniji iz časov II. SV in takoj po njej ?
        Še nisi nikoli slišal za Kočevski Rog, Hudo jamo, Teharje…….., da ne naštevam dalje, ker je vse skupaj še vedno preveč boleče za svojce, kjer so njihovi najdražji na najbolj grozovit način, sklenili svoj življenski krog.
        Očitno tudi tega članka nisi prebral, le pogovarjal bi se rad, le O ČEM, če nič ne veš ?

        Srečno hodi !

      • Steiermark

        Ne vem, če si sploh sposoben razumti, karkoli! Grozote, ki si jih pa sam nanizal, pa niso grozote Nemcev ampak tvojih prednikov, jugokomunističnih, titovih morilsko pedofilskih podgan ! Glede na to, da pa članek opisuje grozote, ki so jih prestale žrtve komunističnih jugotitoistov, bi te pa prosla, da še navedeš vsaj eno, ki so jo ti ljudje in njihovi majhni otroci zagrešili! Vsi so pa konnčali svoja življenja v zaklonišču, ki so jih zgradili Nemci, zaradi zaščite ljudi, pred napadi angležev in kasneje rusov!

  • NoName

    Zveza borcev na svoji spletni strani nima zavihka”osmrtnice” zgleda, da je seznam preveč obsežen

  • neuralinkn1

    Čakajte malo, meni nekaj ne štima.
    Najprej do ujetnike žive nekam zazidali in pustili, da se zadušijo.
    Par let potem so šli odkopavat tisto morišče, trupla so zmetali v krematorij in skurili.
    Potem pa piše, da so zaporniki med prelaganjem človeških ostankov padali v nezavest, in so jih kar žive skurili. Katere zapornike, verjetno ne tiste, ki so bili že mrtvi, par let po koncu vojne menda.niso več morili ljudi

    • Steiermark

      Se ti pozna, da se “giblješ” v rdečih vodah, kjer še vedno, zločin, ki so ga izvajali komunisti in to po vojni (Štajerska ni imela ne bojev, ne partizanov), pač ni “omembe vreden”! V Slov. Bistriški tovani Impol, so po vojni, kurili trupla umrlih v zaklonšču, ki se nahaja nekaj metrov severneje od tovarne, kamor so stlačili tisoče nedolžnih žrtev – tudi mamic z otroki, in “opravili” z njimi, kot samo barbari balkansko komunističnega izvora znajo, vsakega toliko časa so vrgli kakšno ročno grantato, ljudje so v tem zaklonišču jokali, kričali na pomoč, tudi še 14 dni po zločinu, stažili so jih oznovci, ki pa niso pustili blizu nikogar, ki bi še preživelim lahko pomagal! Sadistične rdeče balkanske svinje! Ker je pa logično, da če človek umre, začne razpadati in širiti smrad okrog sebe, so pa te zverine “poskrbele”, da se uničijo dokazi in so čez kakšno leto, začeli voziti mrliče v impolsko peč za aluminij, kjer so jih sežigali. Delo so ponavadi izvajali nemški ujetniki, ki so po končanem delu, pravtako končali, še živi v peči!

      Upam da si sedaj razumel, kaj se je dogajalo, kakšna zverinstva so počele te rdeče titovo stalinistično komunistične zveri – psihopati in prvorazredni verniki najbolj zločinske vere – omunizma!

      • neuralinkn1

        Greva po vrsti.
        Štajersko je prišel Hitler narediti spet nemško. Povej to pijanemu pohorcu, ti bo razbil gobec, ker bo v diliriju mislil, da nemčurji spet pritiskajo. Boji so torej bili, saj vidiš kakšni ljudje so štajerci, tudi če jih ne bi bilo, bi jih pa oni naredili.
        Opisi povojnih sankcij, mučenj in pobojev do pri nas zelo pomanjkljivi, ker ni bilo veliko sojenj in so se zabeležke zgolj tajno arhivirale, brez neposredne kontrole širše politike. Nekdo je vedel, ne skrbi, ne angleži in ne rusi nas niso nikoli zapustili same. Zakaj veliki zmagovalci vojne molčijo, verjetno zato, ker tudi ti narodi niso sadili samo pšenico in koruzo ampak so s tanki orali divjake, torej ljudi.
        Poglej si enkrat kaj do američani narediči z ameriškimi japonci, po zahrbtnem napadu Japonske na Pearl Harbour, odpeljali so jih v geta ter jih obravnavali kot tuje agente in zapornike. Japonske špijune in teroriste so likvidirali kot izdajalce, saj so bili ameriški državljani, ne tuja vojaška sila.
        Prebral sem precej tistih čudnih “pričevanj” in upam, da sem si zgradil precej solidno sliko dogajanja. Nobenega reda ni v tistih dokumentih, ker tudi sodna praksa ne obstaja, ljudje so tako rekli, nekdo je pa tisto zapisal in zdaj prodaja kot zgodovinska dejstva. Hitro vidiš kaj je res in kdo si izmišljuje, že po določenih stereotipih, ki do jih lažnjivci pobrali od istih virov in potem vsi lažejo enake neumnosti, ki se že po logiki sploh niso mogle zgoditi. Njihove laži so obelodanila tudi današnja arheološka izkopavanja, če jih ne ni morali komunisti za kazen izkopati in pokopati kot ljudi, bi ljudje še vedno verjeli v napihnjene trače. Komunisti so pristali na sankcije zaradi globalne finančne krize, američani so si prišli gor, da de slovenski narod ni dosti ločil od ustašev ali še bolje, od avstrijcev, ki jim je Hitler tudi vzel državo in hotel izbrisati nacionalmo bit, vendar je tam šlo še manj avstrijcev v partizane kot pri nas, na Hrvaškem jih pa sploh ni bilo. Za njih smo evrooska Kambodža,,ker so res verječi lažem naše pete kolone, da so komunisti najprej zdesetkali lasten narod, 50 let za tem pa še oropali in nas popolnoma uničili, pri čemer do izdali celo Jugoslavijo. Mislili so, da bodo izkopali na sto tisoče trupel in žrtev komumističnega nasilja, pa zaenkrat razen rudnika v Laškem ozirom tistega hriba pri Celju in jarkov v Kočevju, niso našli nič posebnega. Komuniste lahko kaznujejo edino, ker do se hvalili, da so pomorili več nacistov kot so jih zgleda v resnici, vse skupaj ni niti za eno Srebrenico, pa govorimo o najhujši vojni človeštva in žrtvah, ki so bili ameriški smrtni sovražniki. OK, saj o bosanskih muslimanih so pod Bushem tudi spremenili mnenje, a vendarle, prepoceni smo dobili Jugoslavijo po povojnih pobojih.

        Še o zverinstvih, dejansko si opisala isto postopanje, kot so se izživljali nemci nad judi. Dejstvo pa je, da komunidti nido izvajali nobenih takih genocifnih programov, oozabljaš namreč, da so samo priorave vzele nemškim intelektualcem desetletja, industrijsko morijo so navadni nemci gradili leta, na gradbiščih do bili zaposleni tudi judovski zidarji, medtem ko je bilo komunistične morije konec v par mesecih, zato je primerjava neumestna. Na Youtube kroži precej dobrih dokumentarcev, poglej si enkrat arhivske posnetke kako je zgledala denacifikacija nemcev na zahodnih delih, američani so pa res delali z nemci vse kar pripisuješ našim komunistom. In verjetno je bilo marsikaj res, saj veš kakšni so naši komunisti, ko gre za grde stvari, so večji američani od ameriških kavbojev in gangsterjev.

  • neuralinkn1

    Sem prebral, ampak še vedno ne dojamem zakaj bi komunisti morili zapornike kar tri leta potem, ko se je že končala povojna kazenska morija. V redu, v jamah ni nihče preživel, iz pričevanja zapornika je jasno tudi, da so bili umorjeni v uniformah. Ustaši niso prišli v Slovenijo gobe nabirat, hrvati so bili del kraljevine SHS, ko so prišli okupirat Slovenijo, so postali navadni kanibali.za tako izdajo ni opravičila. Zakaj je bil tisti dečko potem zaprt, pa ni jasno, piše, da je po vojni iskal očeta, kar verjetno ni razlog za smrtno kazen. Ne razumem kaj mu ni bilo jasno, najbrž mu je kdo od domačih razložil, da je bil njegov stari ustaška žival in je verjetno crkmil ali pa zbežal in ga za vedno zapustil, v obeh primerih ga nikoli več ne bo videl.

    Premalo se izpostavlja glavno dejstvo, da Slovenije ni bilo več in so ustaši izkoristili našo tragično usodo, za širjenje svoje katolibanske đamaherije. Ni sporno kaj so ustaši zagovarjali, čeprav bi jih morala doleteti ista usoda kot ruse, so se rešili s kolaboracijo, verjetno samo začasno, dokler ne bi bil cel balkan genocidno očiščen, potem bi pobili tudi hrvate.
    In še tole, očitno niso bili vsi hrvati pri ustaših, morali bi jih uničiti, jim ukiniti vsaj državo, pa se je Tito takrat pač odločil drugače in so plačali samo davek v krvi. Velika napaka, do danes lsćejo in obračajo dejstva na glavo, spet sami sebi kopljejo grob, ker po vojni ni bilo denacifikacije. Ker to je doživel tisti dečko, isto kot vsi nemci, italijani in zavezniki nacistov, po vojni so morali odkopati vse žrtve nacističnega genocida in poslušati pridige zavezniških psihiatrov, da se očlovečijo.

    • Zombi Gartner

      Tisti, ki so bili na strani kumunizma so ostali doma. Vsi ostali če so hoteli preživeti. So morali it. Med potjo so jih pa kradli in pobijali.
      Veliko jih je mislilo, da se bojo rešili. A kot kaže so kumunisti poskrbeli, da se je njihova pot končala. V breznih, grobiščih, bunkerjih, rovih itd.
      Težko je razumeti, da so to delali slovenci.
      Še težje je razumeti, da vladajo že dobrih 70 let. Najbolj noro je pa to da jih leta 2018 še vedno volijo ljudje, ki vrjamejo v kumonitem. Pa čeprav so naredili največjo svinjarijo v zgodovini Slovenstva.
      Včasih so rekli manj veš bolje zate…
      To sem kod otrok kar velikokrat slišal.

      • neuralinkn1

        Moram ti povedati, da jaz razumem tretjerazredne in partizansko gverilo, tudi sam bi po vojni naredil popolnoma.isto, le da ne bi moril vseh poprek temveč selektivno, glede na težo zločinov družin in posameznikov. Tudi žendke in otroke, nekdo bi moral plačati z živlkenjem za moj dom, za mojo ženo, za moje otroke, tudi ali predvsem, če jih zaradi vojne, ki so jo zakuhali izrojeni izdajalci, sploh ne bi mogel nikoli imeti.

        S ti jih ne bi, si v življenju odpustil že veliko malenkosti?

        • Zombi Gartner

          Ko začnemo razmišljat o maščevanju smo blizu dejanjem.
          Naprimer mojega starga ata so ubili na Poreznu. Zaradi izdaje. V Cerknem je domačin povedal nemcem, da so na Poreznu partizani. Nikoli nisem razmišljal, da bi se za dedka maščeval.
          Moja mami in strica so dali v sirotišnico. Stara mama se je predala bogu.
          Dedek naj počiva v miru z vsemi, ki so padli tam gori.
          Vojna je zlo. Še danes se menimo o tem. Žalostno. Zgleda, da je to v naši krvi.
          Slovenci bi se po vojni morali osamosvojit pa se nismo. Posledice so jasne še danes.
          To dejanje v Slovenski Bistrici ne opravičuje nobenega vojnega stanja v Sloveniji.
          Življenje je lepo sploh či si zdrav, da lahko delaš in uzivaš svoj trud…to je nekaj najlepšega če si človek.
          Vem pa nekaj v mojem življenju nikoli nebi položil roke na so človeka. Zaradi katerega koli politika.

          • neuralinkn1

            Lepo, tvoja morala ti služi na čast, ampak nisem dobil odgovor na moje vprašanje. Mislim konkretno, če bi tebe ti tvoji ljubi slovenci fuknali iz doma, ti pobili starše, umorili otroke in razgnali družino, obrnili vse kar di fonro narefil v življenju na.dlabo in te ponićevsli, preganjali in lovili kot žival, če bi te pohabili in zastrupili, a bi, bi jim zmogel odpustiti in vse pozabiti, bi jih lahko še danes vsak dan gledal srečne na ulici in delal za njihove še bolj izrojene otroke mogoče?
            Veš, reče lahko vsakdo marsikaj, dokler je vse v redu in se da še vse zmeniti, ampak vsaka morala ima neke svoje meje. Jaz pa mislim, da se takim ne sme nikoli odpustiti, ne sme se niti pozabiti, sicer je vse brez veze in kar naj bo Pekel na Zemlji.

            Razmisli še tole, zakaj se FDV tako trudi s propagando, praktično regulirajo celo tok misli državljanov, ko se je že na začetku vedelo, da nobena izkopavanja, arhivi in pričevanja ne bodo izpodbijala že znanih dejstev?
            Dresirajo nas, kot pse, učijo nas, da izdajalcem ne smemo nikoli odpuščati in smo se že po naravnem pravu dolžni maščevati, če je treba, tudi nad svojim lastnim narodom in celo najbližjimi. Danes morajo pač malo paziti na indoktrinacijo v medijih in kako učijo otroke domoljubja v državnih šolah, ampak sporočilo javnosti je nedvoumno jasno, če ne bo država, se bomo morali pa sami obračunati in potem s tistimi dejanji tudi živeti naprej, kot moralni, častni in ponosni, pravi ljudje in slovenci. Pri nas se že dolgo ne ve več kdo je bolj nor.

        • Steiermark

          Samo jugosrbskemu kretenu še vedno ni jasno, da so na Štajerskem, kjer med 41 in 45 letom ni bilo nobenih partizanov, toliko manj bojev, klali jugokomunistični z ločinci pod vodstvom največjega zločinca vseh (časov, tita, velikega pedofila in množičnega morilca! Kar se pa tiče tisoče (ne samo teh 7.ooo ) ubitih ali zaprtih v zaklonišče in pokončaih z ročnimi granatami, so pa bili premožni civilisti, tako iz Slov. Bistrice, kot tisti, nemškega rodu – Štaerci, katerih se je že Maister losal, jih oropal in pregnal z njihovih domov ter jim odvzel premoženje in jih istočasno onemogočil pri kakršnikoli zaposlitvi – skratka iz avtohtonih Štajercev naredil sužnje, njihove otroke pravtako, da ne govorimo o Židih, o Attemsih (ki so vseskozi bili navdušeni in delali v prid jugoslavije) – vse te ljudi – Štajerce, avtohtone, so pobili tvoji smrdljivi jugotitoisti, zveri željne krvi ljudi in danes nnam ponovno grozijo!

  • neuralinkn1

    V Sloveniji sta se zgodili dve veliki tragediji, ki sta danes glavi razlogi razkolov in razslojevanja. Ena so bile povojne morije, druga pa je to kar se dogaja danes.
    Najbolj zanimiva je zgodba zakaj so se komunisti po vojni odločili za masovni linč, verjetno so posnemali ostale zmagovalce vojne za človečnost in enostavno umorili subjekte svojega večletnega sovraštva in hudega trpljenja. V očeh takratnih generacij je bilo vse jasno, drugo si niso zaslužili, umorjeni so mislili, da bodo zbrisali slovence, ampak stvari so se obrnile in slovenski partizani do pomorili njih.
    Naciste in fašiste se je morilo povsod, dobesedno po celem planetu, do dsnes ni nihče odgovarjal za umor nacista, fašista ali ustaša in domobranca, niti eden na svetu ni šel na sodišča za tiste hladokrvne masovne umore in tudi nikoli ne bo. Tragedija je v tem, da.je.Tito pustil hrvaški narod živeti, pe več, Hrvaško ozemlje je zsokrožil v okupacijske meje, ki jih je maskiral kot meje vojaških garnizij in strateško obrambo proti zahodnim kapitalistom. Nikoli ni bilo javnega sojenja in obsodbe, namesto da bi cela Jugoslavija poznala resnico, je vladal molk, skrit za interesi vsiljenega bratstva in enotnosti. Jugoslovani so morali biti edino tiho, zato so lahko izdajalci počasi zamenjali neprijetno resnico s svojo izmišljeno verzijo, ki je dejansko samo nadaljevanje nacistične vojaške propagande in radikalnega verskega fanatizma.

    Druga tragedija se dogaja pa danes, ko so komunisti sicer dovolili revizijo morišč, vendar ob teh procesih molčijo in dovolijo, da si amaterji in šalabajzerji izmislijo svoja pojasnila, svoje verzije dogodkov. Tak molk je značilen za obtožene na sodišču, ki se branijo kot nedolžni in jim ni treba povedati ničesar, saj bi se vsaka malenkost uporabila proti njim.
    Ampak komunistov nihče ne toži, nihče od njih ne zahteva nobeno posebno odgovornost, ker preživeli ljudje tudi ne vedo nič posebnega in ne hranijo nobenih neposrednih dokazov. Zakaj so potem tiho in pustijo, da mrtva usta še naprej lažejo, medtem ko njihove družine uživajo v krvavem denarju in privilegijih, ki so jih nagrabili za časa komunistične diktature.

    Molk in ulični trači ne koristijo nikomur, še najmanj opoziciji, ker narod ni tako butast, da.si ljudje sami ne bi prišli gor kaj vse je narobe v teh čudnih pričevanjih in nesmiselnih obtožbah. Strokovnih izsledkov ne bi mogel nihče normalen zanikati in se glede dejstev sprenevedati, take moralne basni pa so seveda hrana.za.izroijeno domišljijo in samo poglabljajo skrajno zarukanost domnevno oškodovanih in prizadetih. Narod si pride stvari gor, zdaj bodo ljudje še bolj zaničevali ustaše in domobrance, ker zgleda kot, da jih niti taka tragedija ni nič izučila in so nepopravljivi.
    Ob enem, komunistom ni treba povedati resnice, ki se tiče nas vseh, z veseljem bodo nesli svoje spomine v grob vedoč, da njihovi izrojeni potomci živijo kot socialistični kralji. Mar ni prav tak odnos točno tisto, kar so očitali pomorjenim, da so izdali svoje, za lastno dobrobit in prostor v anusu rase tujih gospodarjev? Vidim komunista in točno vem kaj voham, ker vem kje se je skrival zadnjih 80 let, v lastnem dreku. Za domobrance in ustaše si pa mislim, če nas bodo te živali spet pripravile tako daleč s svojimi neumnimi provokacijami in nesmisli, bo treba tokrat še poglobiti rove in jaške.

  • Slovenka

    To je za Turka drugorazredna tema.

  • Olga101

    So na to ponosni partizani? O tem govori tovariš Šarec? Zato Svetlana slavi rdečo zvezdo? Zato rine murglski zločinec Slovenijo na Balkan in v socializem s “človeškim” obrazom?

  • Besni

    Pi*** belogardistične, pa kaj mislite da boste? opravičili kolaboracijo? Jebo vas ****** pa ukvarjati se moramo s sedanjostjo in prihodnostjo!
    Narod, ki objokuje zgodovino je obsojen na propad… Pa kaj mislite, zaka jso že v antiki zmagovalci kruto in dokončno obračunači z vsemi pripadniki poražencev? Ravno zato da se jim ni dogajalo da bi čez xxx let začeli neposredni potomci poražencv mešati drek. Hebat ga, napačna stran. Zadeva je šla naprej, čez 100 let je bil na sporedu že drug dogodek. Vsak čas bo na sporedu tretja vojna, mi pa se še zmeraj ukvarjamo s stvarmi izpred 70 in več let. Ker nekateri ne morejo sprejeti da so si sami krivi za usodo… Upam da se bomo kmalu zavedli in da se nam, še živečim, tako “levim in desnim” kaj kmalu zgodi da se bomo pridružili oz. delili usodo teh zgodovinskih artefaktov (ki služijo samo razdvajanju naroda)… Na vrat nam trka nova nevarnost, kj jim bomo rekli, halo, nimamo časa se še za kosti izpred 70 let nismo zmenili? Koliko dejanskih prič tistega časa pa še dejansko živi? Koiliko pa jih hujska politika, s SDS in RKC na čelu? Stranki in organizaciji, ki se bosta prva prodali hudiču, kot je že bilo videti v zgodovini? Komu to koristi razen, da ne rečem kaj? A Joži iz Spodnejga Dupleka, ki sploh ne bi reagiral na to, če ga ne bi vsako nedeljo župnik fopal s prižnice? Ali pa Tone, ki ga stranka in Radio Ognjišče preparira?

    • xtc

      Narod,ki ne pospravi zgodovine in poobsodi zločince,ne zavrže zlagane zločinske zgodovine je narod brez prihodnosti in tega si želi Levica z izbrisom naroda z navažanjem neuporabne kriminalne drhali,kajti domači se vse bolj distancirajo od njenih blodenj.

      • neuralinkn1

        Sam si, če še nisi opazil, počasi smo spregledali celo hrvaško navezo.

    • Janez Kepic-Kern

      ŠALA

      Še vedno “STALINISTIČNEMU” – TIPU CCA 60 LET – SE JE,
      SE ZDI – UTRGALO. No ja?
      Ni kaj storiti. Naj besni n razbije svoj PC ali MOBI. L.R. JANEZ . KERN KOMENDA

      P.S.
      KONEC ŠALE

    • neuralinkn1

      Jaz dam peti koloni v tej zafevi popolnoma prav, nekdo jim laže že celo življenje in morajo izvedeti resnico, jim lažejo komunisti ali pa starši in župniki, eno ali drugo.
      Kdor je zavajal cele generacije, da bi enim in drugim uničil preteklost, sedanjost in prihodnost, si zasluži primerno kazen, tudi za vse nazaj.

  • Wizeman

    Prosim za razlago, KDO, kdaj, kje in zakaj je te pogubljence proglasil za nedolžne.

    • Wizeman

      V kontingentu so bili z razlogom…

      • xtc

        Ja niso bili komunistična sodrga ali nje oboževalci.

      • Janez Kepic-Kern

        JA !
        Proti J,V. STALINU-ZLOČINCU – SO BILI. Mar ne? L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA

      • JANEZ GUS

        Škoda,ker te ni bilo v kontingentu.RES ŠKODA.

    • NoName

      Nedolžne od česa???
      Tvoja razlaga pomeni, če nisi komunist, si pač kriv, vendar česa?

    • macon

      Vsi so nedolžni, dokler jih sodišče ne obsodi za krive. Tako je vsaj v normalnih državah, ne tam, kjer te komisar ali trojka brez pritožbe in po hitrem postopku obsodi na smrt.

      Tega vi skrajneži ne boste nikoli niti razumeli.

  • Janez Kepic-Kern

    ŠALA

    SNOV
    ZA PREMIŠJEVANJE
    MED SPANJEM.
    Realna vprašanja – se meni osebno
    zdijo – ta: ali je
    “SKAKANJE V PRAZEN BAZEN”

    – POLITIČNI

    “SAMOMOR – IZ ZASEDE”

    LMŠ Marjana Šarca?,

    – ali je “SKANJE V PRAZEN BAZEN” – PREPROSTA, “KRUTA” REALNOST?
    IN
    ALI JE “TO – SKAKANJE V PRAZEN BAZEN”

    – PRAVZAPRAV LE POLITIČNNI MANEVER

    LMŠ MARJANA ŠARCA
    – ZA NJEGOVO – LASTNO POLITIČNO PREŽIVETJE?

    Pravzaprav – se zdi,
    druge “obtožuje”, da so “IZPRAZNILI DRŽAVNI BAZEN”
    ON
    “UBOGI REVČEK” MORA PA ZDAJ – SKAKATI V PRAZEN BAZEN.

    Tako se to vidi – meni, Janez K. Kernu.

    ŠALA

    Sporočamo Vam, vsej t.i. javnosti – žalostno vest,
    da je
    v 42. letu – “POLITIČNO UMRL” sedanji “žal – nisem ga volil – zato – žal” preds. LMŠ vlade.
    DO POLNIH
    40 LET DELOVNE DOBE – ZA UPOKOJITEV – MU MANJKA – ŠE VELIKO LET.
    Zato
    mu “CVETJE” NA NJEGOV – “POLITIČNI GROB”
    NOSITE

    KAR NA NJEGOVO – DELOVNO MESTO.

    Po
    “SKOKU NA GLAVO V PRAZEN BAZEN” – namreč
    – vseeno še nekaj miga in pobrcava.
    Je prijazen človek, ta LMŠ M:Š:
    Morda vam bo pokazal – BUŠKE
    od njegovih skokov na glavo – V PRAZEN BAZEN.L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    KONEC ŠALE

  • Sandokan Sandokan

    še vedno čakam odgovore. kot volilec SDS od 2004 si to zaslužim. pa skrčimo samo na eno vprašanje.

    1.: pranje denarja/ kredit sds preko snežiča/durđić, s tem , da snežič že leta razlaga po medijih kako on to uredi…in potem gospod Janša to izpelje točno tako, kot snežič to reklamira po medijih. da to narediš moraš biti totalni idiot ali pa namerno škoduješ sds pred volitvami…kako lahko vrhunski politični strateg kot je baje gospod Janša, to stori?njegov odgovor je bil , da je to urejal notar(on nič ne ve , je samo podpisal) in , da ni nezakonito če politična stranka vzame kredit od fizične osebe iz bosne…resno? pred volitvami? po moje namerno, razen , če je gospod Janša opravilno nesposoben( torej neprišteven). ta zadeva je sama po sebi tako jasna in pomeni zame konec podpore SDS. pa kaj ni vzel kredita od Al Caponeja, ali pa od Al Baghdadija, al pa od Al Kajide al pa kar direkt od Milana kot fizične osebe(saj je vse notar kriv, Janez itak ne ve kaj podpisuje..)…in ni odgovora..tudi ne na direktne mejle poslane vsem v SDS. samo označite me kot rdečega plačanca…udbovca…da ne omenjamo, da so garancije bile deleži ničvrednih podjetij brez lastnih nepremičnin. torej se niso vpisale hipoteke na nepremičnine za zavarovanje kredita v vrednosti vsaj 2 do 3x vrednosti kredita , kot je običajna poslovna praksa. to po zakonu pomeni , da gre za lažno pogodbo(prikrivanje pravega posla). take kreditne pogodbe ne priznava ne furs in ne nobeno sodišče, ne v sloveniji in ne nikjer na zahodu. to ve vsak študent prava v prvem letniku…torej želim pojasnilo, jaz in ostali volilci SDS , ki razmišljamo s svojo glavo…

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!