Grozljiva izpoved bosanskega ISIS borca o življenju v kalifatu Islamske države ob povratku nazaj domov: “Tam ni bilo ničesar, ni bilo elektrike, interneta, knjig!”

Foto: Twitter

Del borcev z Balkana, ki so se odšli bojevat v Sirijo, so občutili razočaranje, ko so uvideli, da je Islamska država brutalna in se je znašla v popolni bedi. Nič čudnega, da se je Bošnjak Hilmi le 16 mesecev potem, ko se je ta odpravil v kalifat Islamske države v Siriji, razočaran nad tem kar je videl odločil, da pobegne nazaj. “Tam ni bilo ničesar, ni bilo elektrike, interneta, knjig.”

Hilmi je povedal, da je imel pri sebi 400 evrov, a je ta kaj kmalu porabil za hrano in osnovne potrebščine. “Prijavil se se pri uradu za bolne, kjer sem dobival po 50 dolarjev mesečno. Moja soproga je pomagala starejšim ženskam, pa so ji te od časa do časa dale kaj denarja. Meni pa se je ves čas mešalo, saj sem vseskozi le razmišljal, kako bi pobegnili od tam,” se spominja Hilmi.

Svoje pripovedovanje je Hilmi podkrepil tudi z videoposnetkom, ki je jasno pokazal, da nikjer ni bilo narave in trave. “Vse je bilo opustošeno in zapuščeno, ovce pa so bile povsem shirane. Vse kar smo lahko počeli je, da smo se sprehajali naokoli,” je povedal za Balkan Insight. Ob tem je pokazal fotografije članov svoje družine in prijateljev in poudaril, da nekaterim še ni uspelo pobegniti iz Sirije.

Foto: Twitter

Zaradi situacije mu ni bila dovoljena vrnitev
Ko je Hilmi slišal, da je Islamska država razglasila kalifat, je bil odločen, da se tja napodi z namenom, da bo lahko v resnici živel v skladu s šeriatskimi načeli islama. Njegovo ciljno destinacijo je predstavljal Alepo, kjer se je že nahajal njegov prijatelj iz Podgorice. On ga je tudi prepričal, da v kalifatu ničesar ne primanjkuje, da se borbe odvijajo daleč stran in da lahko skupaj z družino pride živet kot njegov gost. “Moj načrt sprva je bil, da odidem tja in preverim kakšna je resnična situacija. Če bi ugotovil, da je situacija tam resnično takšna, kot so mi jo opisali, bi se čez nekaj tednov vrnil nazaj domov, kjer bi prodal hišo in se za stalno preselil v Sirijo.” Ko je februarja 2015 prispel v Sirijo, so ga pričakale slabe novice: njegov prijatelj je umrl v borbi. Ko je število borb pričelo naraščati in so sile Islamske države pričele izgubljati, je bilo uvedeno izredno stanje. To je v praksi pomenilo, da so bili vsem tujcem zaplenjeni potni listi, ti pa so bili obveščeni da ne morejo več zapustiti kalifata, saj naj bi ti postali del popolne družbe. Ker je eden Bošnjak, ki je prav tako živel v kalifatu, jamčil za Hilmija in njegovo družino, so bili vsi skupaj premeščeni v skupno hišo z nekaj Arabci.

Foto: Twitter

Veliko jih je prišlo iz Balkana
Nekaj mesecev kasneje je Hilmi dobil opuščeno imetje v bližini Turčije, kjer je družina živela dlje kot leto dni, poroča Express. Hilmi trdi, da je v Siriji srečal ogromno ljudi iz Balkana. “Prišlo je veliko naših ljudi, največ Bosancev, bili pa so tudi Srbi in Črnogorci. Nekaj je bilo vernikov, nekaj dobrih ljudi, nekaj pa kriminalcev, ki so bežali pred roko zakona. Gledal sem, kako so snemali videoposnetke z orožjem v roki, govorili marsikaj, a v resnici niso niti minute preživeli na bojišču.” 

Foto: Twitter

Hilmi poudarja, da ravno tisti, ki so propagirali najbolj strogo obliko življenja z rigidnimi verskimi pravili, niso sami sledili pravilom, ampak so raje uživali tako v dovoljenih kot tudi nedovoljenih ugodnostih. Sam ima bosansko in črnogorsko državljanstvo in predstavlja enega od 250 ljudi, ki so se vrnili na Balkan po tem, ko so nekaj časa preživela na vojnem območju Sirije in Iraka. Tako kot Hilmi so se mnogi odločili, da zapustijo Bližnji Vzhod, saj so postali razočarani nad Islamsko državo. Kljub temu, da mnogi vztrajajo, da v Sirijo niso odšli z namenom bojevanja, pa jih države na Balkanu obravnavajo kot teroriste. Nekaj povratnikov se je po vrnitvi znašlo na sodišču, ti pa so pričeli ostale muslimane prepričevati, da naj ne ponavljajo njihove napake in gredo na bojišče na Vzhodu. Hilmi je imel srečo, saj je našel Sirijca, ki mu je v zameno za 1500 evrov pomagal pri vstopu v Turčijo. Pri tem se je moral prebiti preko bodeče žice in minskega polja.

Hana Murn

  • hermannn

    La, la, la, la, liiiiii!

  • Objektivno

    Važno, da so imeli amerišske zaporniške kombinizone in predvajali usmrtvitve preko youtuba.

  • šmentanamuha

    Kako zahojen moraš biti, da misliš, da boš imel v nekem talibanskem vojaškem taborišču sredi puščave elektirko, internet in knjige …

    • učko

      Jah, sej sam butasti so šli tja “se borit”. Bumbarji ! Pol so pa internet pogrešali, LOL !

    • Slovenec

      Ja, pa 3x dnevno najboljše muslimanske specialitete,
      pa kino, za povrhu pa se
      odlično plačan posel, ja
      pa še 5 žena…

    • dob

      “Kako zahojen moraš biti….”

      Morš biti tako zahoijen, kot gnoj, ki zdaj vlada slovenskemu parlamentu! Tja ga pa izvolijo njemu podobni idioti, jugoslovenarji, ki so okupirali Slovenijo. Zdaj se kitijo s “Prešernovo” Internacionalo (žive naj vsi narodi… Slovenci v lastni himni, v lastni državi, nismo niti omenjeni).

      Z nami imajo takšne namene, kot je prikazano zgoraj na fotografiji pod naslovom. Naš pravni sistem je en usran komunistični bavconov šerijat. Nikar ne mislite, da je ta kaj dosti različen od islamskega djihada.

      • Felikss_AH

        “Z nami imajo takšne namene, kot je prikazano zgoraj na fotografiji pod naslovom”- – Točno tako… in šteje samo to… vse ostalo o “zmerno” extremnem Islamu je mlatenje prazne slame.

        Kako idiotski in debilen je šele tale islamo-qrcoljubec “Reichsminister Von Paulus” ki v temu vidi “demonizacijo” že itak demonskega Islama. Blagi bog koliko Levuharskega, LGBTQP in Muslimanskega kretenizma se je nasralo v tej ubogi Sloveniji

        • dob

          Ko aktivisti LGBTIQ postanejo malo starejši, radi pripadajo svojemu gibanju, ker se samo znotraj gibanja počutijo varne in gotove. Zato ga hočejo posplošiti, hočejo narediti svoja pravila za splošna, hočejo zasesti ves politični protsor in odločati o vsem tudi za druge, NE LE ZASE.

          Tu naj v informacijo (da bo popolnejša) povem, da sam nisem član nobene stranke, ker se mi zdi za malo priključevati se tujim programom.
          Jaz nimam programa! Imam ČUSTVA IN ŽELJE. In zanje odgovarjam.
          Za svoja dejanja odgovarjam.

          Dokler je oseba kdorkoli (mislim – kdorkoli! Naj bo to homoseksualec, lezbijka, invalid, komunist, nacist, socialist, marsovec…) indvididuum – je zame kot oseba sprejemljiv! Predvidevam da ima čustva in želje in ne programa. S takim se lahko pogovarjam, ker verjamem, da je sposoben odgovarjati za svoje odločitve in dejanja.

          Ko pa se združuje v skupino, to počne iz strahu. In tedaj postane nevaren za okolje! Tedaj je program, ne človek!. Pooseblja program stranke, gibanja… in tedaj glumi predstavo o samem sebi – ni več človek! To preneha biti.

          Nase (na gibanje!) tedaj propadniki gibanj gledajo kot na družino pod istim dežnikom – in prav v tem je politika! Svojega družinskega vzorca niso izdelali, ker jim ni do tega vzorca in takšnih družinskih odnosov. Še več: ukinjajo ga!

          Tedaj prezirajo krivice, ki jih s svojim obnašanjem delajo drugim.
          Natanko tako to delajo tudi jugonostalgiki!
          Svoboda jih ne zanima, ker se počutijo svobodne samo znotraj svoje diktature. Pravo Svobodo nazivajo s fašizmom in rasizmom…. in se je bojijo! Ogroža jih. Zato hočejo vladati in ukazovati.

          LGBTQ prinaša spreminjanje Abecede Stvarstva! Zaradi njihovih vsiljenih, blesavih, pravil je tako Stvarstvo nemogoče brati (ker zanj ni abecede!) ne moremo ga razumeti, saj še nimamo jkezika zanj, s katerim bi kaos, ki ga ustvarjajo (LGBTIQ ne bo prevzel Odgovornosti zanj, lepo prosim!) sploh poimenovali, da bi ga naštudirali (ker je neumno študirati nekaj, kar ni stabilno) in ga tako razumeli.

          Z drugimi besedami, vzorec, ki je pred nami, je tale! V tem trebnutku si Levičarji prizadevajo, da bi se (mi, jasno, ne oni, saj sami finančno tega niso sposobni!) naučili spoštovati “človekove pravice” islamskih migrantov.
          Teh je več skupin (tako kot LGBTIQ – vse črke kratice so posamezne verske skupine…). Zanimivo bo to, kako bo ESČP obravnavalo “človekove pravice” ene od verskih ločin, ko se bodo med seboj spopadle – in nikar ne mislite da se ne bodo!
          (V obeh primerih, LGBTIQ in Islam na splošno). Glede na to, da so vsi morilci na koncu svoje evolucije kot gibanja – skupaj s komunisti! Morilci so zaradi tega, ker so izključevalni.

          Morilci so torej v razviti obliki družbe, ki jo ustvarjajo vsi izključujoči. Zaveszništva še ne pomenija prijateljstva!
          Zavezništvo je začasno.

          Vsaka skupina posebej, vsaka bolezen posebej, je izključujoča do drugih, kar bo kmalu vidno iz njihove ekspanzionistične in uničevalne evolucije. In tako družbo hočejo ustvariti, izključujočo (takšno ki izloča druge) in izključevalno (takšno, ki v šolah izobražuje kako sovražiti). Takšno, ki sili človeka k podrejanju in vzdrževanju Mitologije (vseeno kakšne in katere).
          Mitologija NI RESNICA! Mitologija je vzdrževanje LAŽI.

          Bomo potem videli, komu bo ESČP prej priznalo (kateri skupini, ločini, posebnežem in morilcem) njihove “človekove” pravice, potem ko jih je nam vzelo s tem, ko nam je vzelo besedo (sovražni govor).
          Da nam je ni vzelo?
          Nisem opazil kako nasprotovanje temu, da bi nam jo. Nasprotno! V EU je velika gonja proti svobodnemu izražanju lastnih stališč in težnja po njihovem prisilnem poenotenju (po laganju).

          • samotoje

            Moja zdelana modrost se sicer odpravlja v Orfejevo kraljestvo, a vendarle- mislim, da človek kljub podrejanju ciljem drugih, svoje skupine, vendarle ostane človek. Le unikum ni več in postane amorfna masa brez prave oblike. Plastelin. Človek- plastelin.

          • dob

            samotoje, sem pritrdil tvoji izpovedi s plusom, vendar samo zato, ker si tako pesniško povedal.Pa ne zato, ker bi v to sam verjel – le presunjen sem s tvojo žalostno ugotovitvijo!

            Navajeni smo (psihologi, filozofi, guruji, verski voditelji, modreci…. tako pravijo) da je človeški EGO nekaj slabega!
            Pa ni res.

            Brez ega mi ne bi vedeli kdo smo. LGBT in množična gibanja so tako zelo brez ega prav zaradi te fame, ki kroži okrog EGA (bežijo od njega!), da so zdaj brezoblična masa ljudi BREZ ODGOVORNOSTI!

            Ne gre. Svet brez odgovornosti ne gre, ustavi se!
            Samo za ilustracijo: Abortus je brez odgovornosti. Kje je moški pri abortusu??? OBnaša se, kot da se je neka stvar rešila sama od sebe in zdaj jo lahko ponovi.
            Kaj pa posledice? Stiska tistega, ki je abortus delal, stiska ženske? Njegove ženske? Poudarek je na NJEGOVE.
            In če je ženska njegova – čigav je potem abortus?

            Je abortirala njegovo odgovornost?
            Toda… kdor abortira odgovornost ali soodgovornost nekoga drugega, potem se ta spremeni v njegovo krivdo (v tem primeru njeno, ne njegovo), in ON jo spremeni iz svoje Odgovornosti v NJENO krivdo.

            In ta Krivda zdaj vlada svetu. Ta krivda je zdaj Bog na Planetu. Ta Krivda zdaj manipulira s človeštvom. Te posledice zanikanja Odgovornosti pravkar gledamo.

            Politilčni trend na svetu je zdaj odrivanje Odgovornosti drugim, spreminjanje Odgovornosti v krivdo (to se zgodi svtomatsko! Krivda nekoga je zanikana Odgovornost tistega, ki je rano povzročil.
            Skratka: trenutno lahko samo opazujemo kaj se zgodi, ko družba SOCIALIZIRA Krivdo.
            To je nezavedno dogajanje, kjer Nezavest (namesto ZAVESTI) socializira (priisilno prreporazdeljuje) odgovornost/krivdo, ki jo fašejo tisti, ki sploh niso imeli prstov zraven, so pa prisiljeni plačevati finančne posledice tuje nesposobnosti oz. neodgovornosti (pri nad je to denimo dokapitalizacija NLB).

            In na koncu je vojna samo množični abortus! “Zgodilo se je”, je fraza, če se ne motim. Vojna se je zgodila. Kar sama “se je zgodila”.

          • samotoje

            Zato pa lahko le unikum prevzame odgovornost, kadar jo res mora prevzeti in prizna krivdo z vsemi posledicami, kadar je kriv in ne takrat, ko mu tako dopoveduje zmanipulirana gmota. Kar konkretno pomeni, da mora vsak Hilmi, Mohamed, Abdulah, vsak Jihadi John prevzeti krivdo za svoje zločine in zanje odgovarjati s svojo lastno vestjo. Ne smemo dovoliti, da se en sam klavec izmuzne, ker je pač izvrševal ukaze. Ukazov se ne da obesiti, klavca pač. Tako to gre. Na vseh ravneh.

          • dob

            Zato pa je Pravni red zbirka predpisov, ki izhaja iz izkušenj človeštva!
            Prežema ga skupna želja vseh ljudi po tem, da se Življenje nadaljuje pod boljšimi pogoji, kot je to značilno za pretekla obdobja.
            Pravo naj torej ne bo izključevalno, ker sicer potem samo ustvarja sovražnika.
            Pavni sistem ne potrebuje sovražnika in ne temelji na maščevalnosti.

            Mi prava NIMAMO.

            kučan je sabotiral njegov nastanek, in namesto njega ponuja Revolucijo. Bistvo Revolucije je MAŠČEVALNOST.

            Revolucija temelji na uboju in kraji, vendar se tam to ne imenuje tako! Revolucija je izključevalna in potrebuje sovražnika, zato si ga sama ustvari. Tudi če ga ni.
            Sčasoma se “sovražnik” navadi, da mora biti sovražnik, kučan ga v to prisili, in takrat “sovražnik” začne igrati vlogo sovražnika. Podredi se!

            Tu vmes bi moral nastopiti Pravni red in narediti razliko med Revolucijo (maševalnostjo) in Pravico. Pa je ne naredi, ke ga nimamo! kuičan ga je sabotiral.

            in takrat vidimo, da zdaj vsi igrajo kučanovo igro, na dolgi rok celo Janša. kučan ga je izbral za sovražnika in Janša igra kučanu sovražnika. Njegova napaka!
            kulčan je zločinec in bi moral biti v zaporu, če bi imeli Pravni red!

            Namesto da bi Janša preprečil kučanu sabiotirati Pravni red, zdaj po vsem tem času še sam močno dvomim, da je Janši sploh še do Pravnega reda v državi, oz. do Pravice. Najbrž tudi njemu leži maščevanje.
            Tioda BREZ PRVANEGA REDA NI DRŽAVE! Zato tudi države nimamo. Poleg tega, da nimamo Pravnega reda.

            Janša se ne zaveda (tako kot tudi vsi ostali) da brez Pravnega reda, ki deluje – ni države! Je samo predsoba državljanske vojne!
            In z državljansko vojno spet ni Pravnega reda, ker je takoj po vojni, to je jasno – maščevanje! In vsi mu ploskajo.
            Pri nas nismo potrebovali lustracije, potrebovali smo prav navaden delujoč PRAVNI RED. In ga nismo dobili.
            Prtavbi red bi spravil VSE kriminalce za zapahe.
            Zdaj pa kriminalci nas spravljajo za zapahe. (pa Janšo tudi!).

            In potem državljanski vojni sledi vzdrrževanje Mitologije osvobajanja (in NE Pravni red!), in vse to kučan dobro ve in izkorišča in vzdržuje in piše učbenike za osnovno šolo.
            Janša pa tega ne ve!!!!!

            Zato mu tega ne prepreči in še on vzdržuje kučanu njegovo hišico iz NIČ-a in spoštuje njegove predpise.

            Vsi igrajo po pravilih, ki jih piše in jim jih je vsilil kučan. Tudi Janša.
            Najbrž mislijo, da je to Demokracija, če piješ čaj z morilcem.

            To je videti po besednjaku, ki ga uporabljajo v parlamentu.
            Čim odprejo usta, uporabljajo besednjak, ki ga uporablja milan kučan in s katerim vlada milan kučan.
            Takrat v govorcu prepoznaš Parazitove besede, izraze, pojme… ki uporabljajo navidezno formo opozicionarja. tako lahko vidiš, kako globoko se je Parazit zalezel v možgane tkzv. “opozicije”. Posledica šolanja, komunistične indoktrinacije, zaigranega osamosvajanja.

            Osamosvajanje je bilo samo vzporadna mistifikacija iste Revolucije, jebiga.

          • samotoje

            Članek ne govori eksplicitno o Sloveniji, zato pišem o prevzemanju krivde in odgovornosti na obče veljavni ravni, se pa strinjam s tabo v delu:” in takrat vidimo, da zdaj vsi igrajo kučanovo igro, na dolgi rok celo Janša. kučan ga je izbral za sovražnika in Janša igra kučanu sovražnika. Njegova napaka!
            kulčan je zločinec in bi moral biti v zaporu, če bi imeli Pravni red!”
            Nisem pa prepričan, da je pravni red dovolj. Stanje duha v družbi, ki loči med prav in narobe, je tisto, ki pravni red vzpostavi. Dokler družba kot vsebina države ne bo prepoznala Kučana kot zločinca, mu tudi pravni red ne more do živega. Pravni red se uveljavlja skozi ljudi. Zato izgleda, kot da ga nimamo.

          • dob

            V moji knjigi pravo morilcu ne dopušča, da se prosto “šeta” okoli. V nobenem primeru in ne glede na to, kaj si o tem misli večina ljudi ali celo ves narod.

        • tzt

          Trenutno si pravi “Reichsminister Von Paulus”, gre pa za udbovčka Peinkiherja.

  • Unikatna

    Saj so vedeli kam se podajajo…nazaj jih ne bi smeli sprejeti….

  • Black_hawk

    Zakaj muslimani uporabljajo internet, a ni to iznajdba zahoda?

  • Imperial Commando

    Kako idiotski in debilen komentar, brez kančka smisla. Razen demonizacije Nove24, seveda.

  • macon

    Zelo ilustrativen, ker je izvedba “prave” in “pristne” družbene ureditve podobna izvedbi vašega komunizma. Eni so tudi sanjali, da bodo živeli v enakosti in pravičnosti, dobili pa Stalina in Tita, bedo in mesarske režime.

    Kot novejša inštanca si se izlegel ti, da boš nadaljeval “svetlo tradicijo”.

  • xtc

    Hm?
    A ni bil srečen?
    Koran in fizkultura vsaj 3x na dan-vse EKo.

  • bojan

    Jaz jih nebi sprejel nazaj … zgodbe povratnikov so precej polepšane samo da bi se izmuznili odgovornosti … zelo predobro so vedeli kam zakaj in v kaj gredo dol …če bi ISIS zmagal nad svetom bi vsi ti lepo govoreči povratniki danes evropejcem rezali glave, vklučno s tem povratnikom v članku.

    • neuralink

      Sploh ni res, vsak masovni pokol je brutalen, vendar v industrijski moriji še vedno prednjačijo nacisti in ustaši, tako v številkah kot v nezaslišani brutalnosti.
      Govorimo seveda samo o moderni dobi, sicer nihče ne seže niti do kolena inkviziciji.

      • ZatonMesecnikov

        Tudi vaša Srebrenica ni bila od muh….

        Pa ponosni Beograjski Gradonačelnik Jovanović, ki je Beograd razglasil leta 1942 za prvi Judenfraj grad u Europi….

        pa ne pozabi na vašega Simu “Srbina” Dubaića, ki je vodil pobijanje največ Slovencev v zgodovini…. Še Valhun in Kajtimar ga nista dosegla….

        • neuralink

          Za Srebrenico boš verjetno ti najbolje vedel, jaz zagotovo nisem bosanec, niti me ne preseneča, da je tam moril tudi slovenski cigan.

          V Beogradu, so bili leta 1942 edini židi srbi, to je zgodovinsko dejstvo, jude so sicer tam iztrebili samo vojvodinski madžaroni.

          • ZatonMesecnikov

            Seveda lažš, že Obrenović je omejeval vpis judovskih učencev na srednje šole, z dekretom. Povsod, kjer so streljali talce so najprej pobrali in pripeljali Jude. največ v Kragujevcu. šele ko je teh zmanjkalo, so začeli iskati po ulicah, da bi napolnili kvoto.

            V beogradu niso bili več živi, kot nam izpriča Jovanović. Pa ne prenašaj krivde po stari navadi na sosede….

        • Okra tatoo

          Misliš Hren in Tavčar. To je mislil Prešeren, ko je v okolici Bohinja zbiral gradivo in poslušal zgodbe o poboju protestantov. Njemu so še po smrti take pesmi zažigali, po nalogu in dejanjih Katolicizma.

          • ZatonMesecnikov

            Zgodbe kot zgodbe, o kakšnem poboju protestantov ni zgodovinskih verodostojnih virov. Smatra se, da je protestantizem na Kranjskem propadel ne toliko zaradi pritiska rimokatolikov, kot zaradi medsebojnih prepirov. Bilo je nekaj medsebojnih pretepov med rimokatoliki in protestanti, kakšen je tudi obležal, večina se je sčasoma odpovedala protestantizmu, nekaj pa jih je odšlo v Nemčijo. Pa itak ni imel protestantizem na Kranjskem šans, ker so bili Habsburžani rimokatoliki. Ker takrat je veljalo, tiste veroizpovedi kot je vladar, tiste so bili tudi podložniki….

            Daleč od tega, da bi takratne dogodke po obsegu enačil s tistimi, maja in junija 1945….

          • Okra tatoo

            Ha, ha, zopet potvorba. Kaj pa tisti po vašem kmečki uporii, ko so bili predprotestanti množično pobiti, tako s strani Turkov, kot Habsov. Verjetno je šlo za dogovor. Cesar Sigismund je razdelil husitsko veliko Moravsko kneževino in jo razdelil med Češko, Poljsko in Madžarsko. Zaradi velikih pogromov so ljudje bežali prav na tukajšnji teritorij in s sabo prinesli jezik. Ker je bila tukaj vojna krajina čez cel teritorij današnje Koroške, Kranjske in Goriške s Furlanijo, Zagorja in Štajerske in so tu, izobčeni lahko relativno garancijo preživetja nekaj let brez bojazni. Imena Krajna gora, Krainiburg, Slovenj Gradec…Prešeren s pesmimi v obliki keliha, ker je bil tega rodu. Kelih znak Husitov, Pred tem je bil pogovorni jezik na tem ozemlju Windisch. Mešanica, spakedranščina staroslovanščine in nemščine. Omenjena predprotestantska in potem protestantska vera je branila to ozemlje pred Turki nekaj sto let. Iz te vere se je razvil protestantizem, tako kot v drugih sosednjih deželah. Na Hrvaškem samo v Zagorju, ker so bile ostale dežele pod Turki. Jaz Hrvatom pravim Katoliški Turki. Katolicizem je vsak spomin sistematično uničil. O tem pričajo Taborske cerkvice, ki so izum Husitov. Rimski papež je to vero izobčil, njegov smrtni sovražnik papež v Avignonu, je pa to vero podpiral in jo je vključeval v svoj svobodni način pojmovanja vere. Preberi si kakšno literaturo pod imenom Pet stoletij molka. Na Češkem še danes ne boš zasledil nobenega obeležja o Sigismundu in tudi o nekaterih Habsih ne, ker jim je ravno on dal moč in oblast, ker je sovražil rod Luxemburgov in jih iztrebil. Zakaj so bile na naših tleh glavne cerkve jezuitske, potem , ko so stare podrli ali predelali. Vse cerkve, ki imajo še danes na strehah znamenja dvojnega, trojnega križa, dvojen zvonik, špičasti turn z dvojno lino za zvonove, enojna lina je salzburška cerkev. Zgorele knjige v jezuitski knjižnici. To o čemur govoriš ti je ostanek ostanka, pretepi na veselicah… Res temeljit genocid.

          • ZatonMesecnikov

            #Ha, ha, zopet potvorba. Kaj pa tisti po vašem kmečki uporii, ko so bili predprotestanti#

            sedaj vem kdo si, po dolžini špeha, ki si ga naklanfal. Borac za slobodu. Sem takoj nehal brati naprej. Kmečki upori naprimer v Nemčiji in drugje po Europi, so bili predprotestantski….

          • Okra tatoo

            Tam imajo popolnoma drugačno zgodovino od naše, avstrijskokatoliške. Po njihovo smo bili tam nekje do leta 1500 pod Nemškega kralja (z drugo besedo po starem nemškega cesarja, ne Avstrijskega, kar je napačno in kar se zamenjuje). Z mejo na Trsatu nad Reko in čez Zagorje. Vmes manj kot deset kilometerski pas vojne krajine, naprej pa Turčija. Ko so izbruhnile husitske vojne, se je vse spremenilo in na to ozemlje prodrejo Habsi. Kriv pa je Sigismund, ki je posinovil Alberta II habsburškega. Zato so tudi dedičem celjanov habsi odpeljali takrat 52 vozov zlata in takrat se je začela Habsburška doba. Ljudstvo se je upiralo takrat zaradi verske svobode, kar je bilo tudi bogoslužje v svojem jeziku in svoj jezik, ne samo davki, kar se hoče prikazati.

          • Okra tatoo

            Vidim, da imaš pravi Nick. Zaton vsakega argumenta, bi bil bilj prikladen. Moja verzija zgodovine se pa logično povezuje z dejstvi.

          • ZatonMesecnikov

            Bavarska je bila do napoleona 1806 del Habsburžanov. Kmečki upori so bili na Bavarskem.

            Habsi si ozemlje avtomatično podredijo, ko postanejo nemški cesarji v 15. stoletju.

          • Okra tatoo

            Ha, ha, Bavarska pa pod Habsburgi. Kdo te je pa to učil. Bavarska je bila stoletja nazaj pod Straubingi, ki prihajajo iz območja današnje Danske in Nizozemske in pa Litve. Polovica pa od znane rodbine Wittelbachov. Ko Sigismund, Straubingom prepove dedovanje, ker se boji za nasledstvo prestola Nemškega kralja, ki jim upravičeno pripada, vendar jim kot podpornikom Husitov, s podporo katoliške cerkve to nezakonito prepove in jih pobije. Takrat zgornjo Bavarsko dedujejo druge družine. Dogodek Nemci imenujejo Straubinger erbfall. To se je zgodilo s ponarejenimi dednimi pogodbami in spletkami in potvorbami katolicizma, kar je bilo osnova za poznejše vojne. Glavnino bavarske pa takrat dedujejo prav zaradi tega spodnjebavarski Wittelsbachi, ki poskušajo z vojnami obdržati in razširiti svoja posestva. Res je, da je bila Bavarska zelo kratek čas pod Habsi, vendar je bila večino časa skozi stoletja samostojna. Nemški kralj je stara oblika za Nemški cesar, ker je bil vsakokratni Nemški kralj tudi Nemški cesar, kar Habsi postanejo šele z Albertom II, Sedež takratnega Nemškega kralja je bil Nurenberg, ne pa neki Berlin ali pa še manj Dunaj. Češki in Madžarski kralj velike Madžarske kraljevine do Jadrana in preko Bosne in Srbije sta bila temu direktno podrejena. Poljska pa delno. Zraven je bilo še en kup vojvod, kot je bil avstrijski, sedmograški knez, s področja današnje Romunije in vzhodnega dela Slovaške, Moravski knez, danes polovica Češke, s Šlezijo in severnega dela današnje Madžarske. Kmečki upori so to za nepoznavalca, ki prepisuje iz Wikipedije.

          • ZatonMesecnikov

            #Ha, ha, Bavarska pa pod Habsburgi. Kdo te je pa to učil.#

            težava je, ker tebe ni nihče. Vso zgodovino je bila močno naslobnjena na Avstrijo, meje praktično ni bilo. zato je tudi ostala rimokatoliška. In tvoji predprotestanti v kmečkih uporih niso uspeli uveljaviti protestantizma

            https://sl.wikipedia.org/wiki/Volilna_kne%C5%BEevina_Bavarska

          • Okra tatoo

            To, kar ti trdiš seveda ni res, ker je imela po Napoleonu svoje kralje, dokler ni Bismarck Bavarsko, prav zaradi nemškega vpliva priključil ostali Nemčiji, oz. Pruskemu Kaiserju. Še vedno pa so imeli, celo do I,sv. vojne celo svojega kralja, saj Ludvik II, ni abdiciral. Prusi so Bavarski odvzeli velik del ozemlja, zato je bila primorana poiskati pomoč Avstrije. Salzburška pa je šele pod Bismarckom formalno pripadla Avstriji. Zato še ena zanimivost, Mozart je bil formalno Nemec in ne Avstrijec. Tiste razmere, da je bila Avstrija skozi zgodovino še ena Nemška pokrajina, se kažejo v I. svetovni vojni II. svetovni vojni in tudi danes. Torej je zaradi gospodarske moči Nemških dežel, resnica ravno obratna. Kar rećejo Nemci, izpolnijo Avstrijci in ponovijo Slovenski od cepljeni hlapci.

          • ZatonMesecnikov

            #Zato še ena zanimivost, Mozart je bil formalno Nemec in ne Avstrijec.#

            pred letom 1918 avstrijske nacionalnosti in nacionalnega občutka ni bilo. Zato nisi povedal ničesar novega. Tudi pri nas se zgodovinsko govori o nemcih in ne Avstrijcih. Kranjska in Štajerska sta bili del Svetega Rimskega cesarstva nemške narodnosti 500 let. Vpliv habsburžanov pa se prepozna v distribuciji rimo katoliške vere. Bližje je sedanja nemška pokrajina Avstriji, bolj je rimokatoliška. V boju za ZDRUŽITEV nemških dežel, sta se tekmici Prusija in Avstrija kot nosilki te združitve spopadli v vojni 1866. Avstrija jo je izgubila, združitev je prevzela Prusija. če bi Avstrija vojno dobila, bi ona združila nemške dežele, brez Prusije, ki bi ostala samostojna država. .

          • Okra tatoo

            Nihče ni maral Habsov. ker imeti Habse, je pomenilo, da bo na delu inkvizicija. Ta je pa bosa, da pred letom 1918 ni bilo nemškega avstrijskega nacionalizma. Kaj pa je to drugega, da so vse francoske gimnazije po Napoleonu ukinili, razne podpornike izobraženstva pa pozaprli ali finančno ali pa kako drugače uničili. To nepoznavanje se kaže še danes v Kranju, ko imajo za ustanovitev gimnazije Avstrijski datum. Na Napoleonovega župana Pagiaruzzija (gospod Cekin), ki je ustanovil prvo Napoleonovo gimnazijo so pa pozabili. Prešeren je bil tam domači učitelj, ko so se preselili v Ljubljano.Poglej si Vodnika. nek naš zgodovinar trdi po okroglih mizah, ki jih organizirajo razne Alenke Jeraj, da ni bilo podpore plemstva pri prvih slovenskih šolah. Kdo pa misliš, da je finančno podprl Zoisa in Vodnika? Prevci in Vovki s svojim neizmernim bogastvom, zakladom, ki so ga prinesli iz današnje Slovaške. Saj se je Ziosov brat oženil s Kapusovo, ki je dobila po sorodstvenih linijah Prevcov denar. Vprašaj stare Loške zlatarje, Kejžarje ali Plantariče. Še vedno mi nisi razložil kmečkih uporov pri Nemcih, ker so dejansko imeli vojne s Husiti. Zopet prepisuješ iz Wikija.

          • ZatonMesecnikov

            #Nihče ni maral Habsov. ker imeti Habse, je pomenilo, da bo na delu inkvizicija#

            ha, ha, ha…. Slovenci in hrvatje so jih imeli najraje. Ravno Habsi so ukinili inkvizicijo. Ko je Franc Jožef obiskal ljubljano, je potarnal podložnikom. “Zu viel Živio und zu wenig Heil.

            #Ta je pa bosa, da pred letom 1918 ni bilo nemškega avstrijskega nacionalizma.#

            Bil je nemški. Ker Avstrija je bila ena od nemških dežel. Ljudje so se poistovetili z jezikom, ki so ga govorili in ne z državnimi tvorbami. Po jeziku so bili nemci, po državnosti Avstrijci. Ena od klavzul Avstrijske državne pogodbe v 50tih je prepoved združevanja z nemčijo. ker leta 1919 so se Avstrijci hoteli združiti z Nemčijo, pa jim je to Antanta preprečila. Šele od takrat se je začela graditi avstrijska nacionalna pripadnost. Prej je bilo smatrano, da je Avstrija vodilna nemška dežela. Prebivalci pa nemci. Poleg ostalih.

            Napoleon je bil okupator. Gledanje na takratne dogodke in postopke s stališča Splošne Ljudske obrambe in narodne zaščite, razvite v 70tih letih preteklega stoletja z Kardeljevim zakonom in boljševistične teze o samoodločbi narodov, je napačno. Takrat so se pokrajine z vojaškimi osvojitvami menjale kot hruške, menenje podložnikov ni bilo važno. Zato tudi Vodnika niso likvidirali po vrnitvi Avstrijcev, zaradi njegovega navdušenja nad Francozi. Boljševiki in Komunisti, pa bi ga.

            #Še vedno mi nisi razložil kmečkih uporov pri Nemcih, ker so dejansko imeli vojne s Husiti.#

            Nastali so iz enakega razloga, kot naprimer stavka rudarjev v trbovljah, leta 1953, ko je hotel Maček matija jaške z rudarji zaliti z vodo. Ali pa štrajk Učiteljic in prosvetaric nekaj let nazaj. Višje plače in več dopusta. Nobenih Husitov pri tem….

          • Okra tatoo

            Pa ravno Habsi so inkvizicijo tudi ustanovili na teh tleh. Pa tudi v nekaterih drugih državah Evrope. Ali si že kdaj slišal za Wenzlovo biblijo, ki je bila tam nekje do 19. stoletja dobrih tristo let prepovedana, ker je pisala o radostih življenja in kako ga moramo živeti. To je knjiga, inkanabula Nemškega kralja husitskega Wenceslava ali Wenzla IV Luxemburškega, Sigismundovega starejšega polbrata, ki ga je Sigismund ves čas s pomočjo Katolicizma poizkušal odstraniti, vendar mu ni uspelo. Zato pa je s pomočjo katoliške cerkve preprečil nastop na prestol njegovemu sinu. Še celo več, s pomočjo cerkve je “ugotovil”, da Wenzel sploh ni mogel imeti otrok. Zato nadaljevanje te zgodovine na naših tleh. Prav tako so inkvizitorji hoteli uničiti tudi Wenzlovega bratranca Jobsta (cerkev Sv. Jošta a ne, pa ja ne zaradi tega, ker je te cerkve postavila katoliška cerkev) in še in še… Ti govoriš o ukinitvi inkvizicije pred dobrimi sto leti. To pa je dosežek svobode, nekega začetnika miljonske morije, prav zaradi svoje nazadnjaške kulture. Kaj pa husitske vojne pri Nemcih, ali si za to že kdaj kdaj slišal. Pa tridesetletna in še…
            Napoleon je bil za omejevalce svobode okupator, za željne svobode pa osvoboditelj, ki je ljudem po toliko stoletjih zopet dal materin jezik v javnosti, po tem slovensko gibanje ni nikoli več zamrlo. Slovenski nacionalizem je bil samo odgovor na nemškega in FJ I avstrijski kralj, ne cesar, ker so avstrijski Habsi po moski strani izumrli in so si vladavino nad drugimi deželami ponovno s ponaredki prisvojili. Evropske države jim niso priznavale nasledstva, ker ga dejansko po evropskem pravnem redu, ki je veljal na vseh dvorih katolicizma, ni bilo. Kar je veljalo za druge, izgleda ni za njih. Zato tisti famozni zakoni neke Rezke, samo, da bi ostala na oblasti in pravijo, da je bilo lastenje nad neko Alzacijo, ki jo je Lotarinški prinesel v zakon tudi eden od sprožilcev I.sv. vojne. Avstrijci so imeli kralja Karla do leta 1920, ko je zaradi revolucij moral oditi. Zakaj neki Karl ni posredoval ob bojih za severno mejo. Pa ja ni bil on že od nekdaj Nemec, tako kot tudi njegov krog in podložniki. Zakaj se Nemci in Nemškutarji na teh tleh vežejo vedno za Dunaj in ne za Berlin ali Munchen. Napoleon je zastopal revolucijo in eno od tez, da je treba revolucijo izvoziti, če se hoče spremeniti ureditev. Zato tudi njegovi pohodi. Za en sloj (Avstrijski vladajoči) okupator, za druge osvoboditelj. Avstrija, če bi dopustila tudi drugim materin jezik, kot službeni, ne bi razpadla. Tukaj pa je Avstrijski nacionalizem. Takoj po plebiscitu so slovenske učitelje na Koroškem pozaprli ali pa so bili ob službo. Tako kot jo ni mogel dobiti Prešeren in še kdo.

          • ZatonMesecnikov

            #Pa ravno Habsi so inkvizicijo tudi ustanovili na teh tleh.#

            Ha, ha, ha. Inkvizicijo je ustanovila cerkev v španiji, da je kontrolirala resnost spreobrnitve muslimanskih mavrov in judovskih sefardov v krščanstvo. poročila so bila, da prakticirajo na skrivaj stare prakse. Naš lov na čarovnice pravzaprav ni imel veze z inkvizicijo. Inkvizicija je lovila krivoverce. Ki pa jih pri nas ni bilo.

            #Ali si že kdaj slišal za Wenzlovo biblijo, ki je bila tam nekje do 19.

            stoletja dobrih tristo let prepovedana, ker je pisala o radostih

            življenja in kako ga moramo živeti. To je knjiga, inkanabula Nemškega

            kralja husitskega Wenceslava ali Wenzla IV Luxemburškega#

            To ti nekaj copy paste iz nekih spletnih strani. Daj sam kaj originalnega…..

            #Kaj pa husitske vojne pri Nemcih, ali si za to že kdaj kdaj slišal. Pa tridesetletna in še…#

            že zdavnaj….

            #Avstrija, če bi dopustila tudi drugim materin jezik, kot službeni, ne bi razpadla.#

            Tudi ZDA ga ni dopustila. Pa ni razpadla. Verjetno je potem tudi Juga razpadla, ker ga ni dopustila v zveznih inštitucijah pa v vojski….

          • Okra tatoo

            #Inkvizicija je lovila krivoverce. Ki pa jih pri nas ni bilo.#
            Pa ravno pri nas je bilo ogromno večinsko prebivalstvo po Katoliško krivoversko. vidim, da sploh nisi prebral mojih prejšnjih odstavkov in jemlješ ven samo določene stavke, ki tu ustrezajo. Druga resnica: Cerkva, na katerih je: freska sv. Jakoba, Jezusovega brata, je po Sloveniji ogromno. Tudi cerkva s tem imenom ali sorodnim svetnikom, ki je iz skupine svetnikov krivovercev, tako kot Jezusovi pravi trije bratje Jakob, Simon in Juda in dve sestri Soloma in Ana. Ravno tako tudi cerkva z dvojno lino na zvoniku, dvojnim ali trojnim križem, soncem na turnu, križem s prekrižanimi helebardami, taborskih cerkva od Gorenjske, Dolenjske, Primorske, in Štajerske. Prav tako so imeli krivoverci ostale svoje svetnike. Juga je razpadla zaradi tega, ker je bankrotirala, ker je vsaka republika hotela več pravic od soseda in ni znala tega na demokratičen način odgovorno rešiti, vključno s povojnimi poboji. Pritiskov na to temo je bilo zelo veliko in mini diktatorji so se rajši gledali preko puškine cevi, kot pa da bi kdo popustil. Torej razpad, ker se ni pravočasno demokratizirala, enako kot Avstroogrska. Franc Jožef, kot diktator ima veliko vzporednic s samodržcem Titom. Povej mi iz katere strani si prebral moje o Wenzlu. Zmerom najdem kaj novega. Španija je z Mavri opravila zelo zgodaj, pred odkritjem Amerike, Inkvizicijo so pa ustanovili pozneje.

          • ZatonMesecnikov

            #vidim, da sploh nisi prebral mojih prejšnjih odstavkov in jemlješ ven samo določene stavke, ki tu ustrezajo.#

            Saj nisem v akademski javni službi, da bi imel čas brati. Svetujem ti, da se omejiš na nekaj bistvenih stavkov. Drugače te okolica ne bo marala.

            #Ravno tako tudi cerkva z dvojno lino na zvoniku, dvojnim ali trojnim
            križem, soncem na turnu, križem s prekrižanimi helebardami, taborskih
            cerkva od Gorenjske, Dolenjske, Primorske, in Štajerske. Prav tako so
            imeli krivoverci ostale svoje svetnike.#

            Očitno so inšpektorji spregledali prefinjene podrobnosti na freskah, ki so nakazovale na krivoverstvo….

            #Španija je z Mavri opravila zelo zgodaj, pred odkritjem Amerike, Inkvizicijo so pa ustanovili pozneje.#

            Alhambra je padla istega leta, kot je bila amerika odkrita 1492.

            Avstro Ogrska je bila vzor večnacionalne države in vsi narodi, ki so bili vanjo vključeni, danes to priznavajo. Austro Ogrska bi za razliko od Juge še danes živela, ker se je sproti prilagajala. Če ne bi bilo vojaškega poraza leta 1918. Karl je na koncu ponudil Trializem.

            Večkrat je bilo izraženo po Prvi svetovni vojni in Kraljevini SHS razočaranje prečanskih (austroograskih Srbov) nad kulturo in prakso beograjskega dvora. Enako kot Slovenskih in Hrvaških poslancev. ki so Austro ogrsko zamenjali za balkansko krčmo, kot so se sami izrazili….

          • Okra tatoo

            #Očitno so inšpektorji spregledali prefinjene podrobnosti na freskah, ki so nakazovale na krivoverstvo….#

            Kakšni zgodovinarji pa? katoliški ali tisti ki prisegajo na Avstrijsko verzijo zgodovine, ki je povsem drugačna od Nemške. Freske so bile pa vse po vrsti zazidane, vključno s tisto v Hrastovljah.

            #Alhambra je padla istega leta, kot je bila amerika odkrita 1492.#

            Španci s tem potem niso imeli težav, da bi morali vojaško posredovati. Imela pa je s tem težave cerkev, ki je vsakega, ki ji ni bil po godu izobčila in s tem sprožila morilski pohod nanj in na njegovo družino.

            #Karl je na koncu ponudil Trializem.#

            Kaj pa bi drugega naredil, če ni hotel, da je kriv za razpad, kot zadnji Lotaring. Hinavsko, tako kot drugi ukrepi prej, in na srečo prepozno. Zato, ker so njegovi požrli vedno vsaj polovico obljube. Ravno zato so po koncu uporov, ko je ljudstvo odšlo pomirjeno in lahkoverno na svoje domove začeli delovati inkvizitorji v stari ali pa moderni izvedbi. Seveda s prilagajanjem, da vpleteni sploh niso vedeli, kaj se je zgodilo.

            #Prvi svetovni vojni in Kraljevini SHS razočaranje prečanskih (austroograskih Srbov)…#
            Ta je pa bosa. Srbi so zato ubili nekega Habsa, ker je Avstrija poteptala obljube o Bosni pod nadzorom Srbije in je Bosno pod skupnim protektoratom enostavno sama anektirala, ker je bila njihova davna želja živeti v skupni državi. To željo še vedno imajo in bodo samo malo počakali. Mogoče v drugi obliki, ki se kaže z EU. Zato so Hrvati na dolgi rok izgubili, in to vedo in bodo Srbom postavljali nemogoče ovire, tako kot pred I.sv. vojno. Pa smo zopet tam. Če so se pritoževali nad stilon vladanja ne pa nad izbiro vladarja, je to popolnoma nekaj drugega in to velja tudi za ostale države, ki so morale šele vzpostaviti vso infrastrukturo, ko je Avstrija vse to že imela v najmodernejši obliki.

          • ZatonMesecnikov

            #Imela pa je s tem težave cerkev, ki je vsakega, ki ji ni bil po godu
            izobčila in s tem sprožila morilski pohod nanj in na njegovo družino.#

            Praviš, da bi morala vsakomur dati svobodno izbiro, v skladu z resolucijo OZN iz leta 1947?

            #Hinavsko, tako kot drugi ukrepi prej, in na srečo prepozno.#

            In Slovenci smo na srečo lahko zamenjali srednjo europo z balkansko krčmo. Ter imeli po 90 letih manj želežniških prog kot pa pod gnilimi Habsi…

            #Ta je pa bosa. Srbi so zato ubili nekega Habsa, ker je Avstrija
            poteptala obljube o Bosni pod nadzorom Srbije in je Bosno pod skupnim
            protektoratom enostavno sama anektirala, ker je bila njihova davna želja živeti v skupni državi.#

            To so bili otomanski srbi, civilizacijsko 100 let za prečanskimi Srbi v Austro ogrski. kamor so se zatekali vsi, ki jim je doma zagustilo, vključno z Vukom. Pa prvim karađorđevićem. Z kakšnim razlogom bi pa Srbija morala dobiti Bosno? Avstrija jo je na mednarodni konferenci, ker se je smatralo, da je sposobna zagotoviti mir v njej. In zaradi novega vojnega žarišča, vkolikor bi prišlo do srbske aneksije. Srbija ni bila sposobna dobiti Bosne niti po 70 letih od takrat. Pa veš zakaj? Ker veliko bosancev tega ni hotelo in noče. Ne trosi tukaj nekih garašaninovih načertanij, ampak se poglobi v spomine Svetozara Pribičevića, kjer je izrazil svoje razočaranje nad beograjskim dvorom in politiko.

          • Okra tatoo

            #Praviš, da bi morala vsakomur dati svobodno izbiro, v skladu z resolucijo OZN iz leta 1947?#
            Saj ste imeli svoja Jezusova krščanska načela. Pa ne da je bilo po vaše do leta 1947 načelo zob za zob. Pa še to resolucijo so morali v varnostnem svetu ZN sprejeti tisti ki niso katoliki
            #In Slovenci smo na srečo lahko zamenjali srednjo europo z balkansko
            krčmo. Ter imeli po 90 letih manj želežniških prog kot pa pod gnilimi
            Habsi…
            Slovenci smo imeli železniške proge zato, ker so se neki Habsi hoteli voziti v svoje dvorce v Trst in Opatijo, ne pa zato, ker bi jim bil neki narod tam tako všeč, ali pa bi ji bile po godu neke splošne koristi. Če niso imeli dobička, in jim stvar za oblast ni koristila, je ni bilo.
            #To so bili otomanski srbi, civilizacijsko 100 let za prečanskimi Srbi v Austro ogrski.#
            Ko je Avstrija dobila protektorat, skupaj s Turčijo, so bili Otomanski Turki in Srbi v Bosni, popolnoma enaki, kot so danes Muslimani v Sandžaku. Ostali Srbi v centralni Srbiji so se rešili Turkov mnogo prej in so bili bolj napredni, tudi v navezi z ostalimi Evropskimi državami, Francijo, Rusijo, Italijo, Prusijo in tudi Avstrijo. srbija je dobila Bosno, vendar je bila eden od sprožilcev vojne, na vojnem žarišču, ki je nastalo, ker se Prečanski Srbi niso strinjali z aneksijo. Enako je tudi danes. in bo še aktualno, dokler cela Bosna ne bo njihova, Imajo pa tam že večino. No sarajeva jim še ni uspelo dobiti, vendar sem prepričan, da po tem kar so do zdaj dobili to še pride.

          • ZatonMesecnikov

            #Saj ste imeli svoja Jezusova krščanska načela. Pa ne da je bilo po vaše
            do leta 1947 načelo zob za zob. Pa še to resolucijo so morali v
            varnostnem svetu ZN sprejeti tisti ki niso katoliki#

            Tudi Komunisti ste imeli svoj manifest in marxova navodila o idealni brezlastninski družbi, pa se jih niste držali….

            #Slovenci smo imeli železniške proge zato, ker so se neki Habsi hoteli
            voziti v svoje dvorce v Trst in Opatijo, ne pa zato, ker bi jim bil neki
            narod tam tako všeč, ali pa bi ji bile po godu neke splošne koristi. Če
            niso imeli dobička, in jim stvar za oblast ni koristila, je ni bilo.#

            kjer se bogato je, vedno kaj pade od mize…. Ne vem zakaj bi habsi morali Slovence postaviti namesto sebe in kot vladajoč narod Avstrijskega imperija? Zaradi česa pa?

            #kot so danes Muslimani v Sandžaku.#

            Ti in bosanski muslimani so ostali edino zaradi Avstrijcev. Srbski muslimani, so izginili, etnocid torej. pa čeprav je imel beograd 600 molilnic in džamij konec turške vladavine. pustili so eno, za spomin.

            Ne laži sebe in druge, da boste dobili Bosno. Oziroma da si jo zaslužite in da vam pripada….

          • Okra tatoo

            #Tudi Komunisti ste imeli svoj manifest in marxova navodila o idealni brezlastninski družbi, pa se jih niste držali….#
            Kaj je bilo prej jajce ali kura? Če bi se kristjani držali svojih načel nekega Marxa sploh ne bilo treba. ko se je Slovenija odcepljala so neki Evropski krščanski demokrati kričali, da je bil Jezus prvi komunist.
            #Kjer se bogato je, vedno kaj pade od mize…#
            To je naše ozemlje, od takrat, ko tukaj ni bilo nobenega Habsa Zakaj bi torej vedno moral čakati na neke drobtinice po vzoru katoliškega nauka, da mi bo po neki pravljici povrnjeno v nekem drugem življenju. Naj pošteno plačajo, kot uči neki drugi uporniški nauk, potem pa lahko naredimo zaključek za skupno mizo.
            #Ti in bosanski muslimani so ostali edino zaradi Avstrijcev. Srbski muslimani, so izginili#
            Sandžak je vendar del Srbije in tam ni etničnih Srbov, so pa Muslimani z veliko večjo stopnjo avtonomije in svobodo, kot v Bosni. Kako in kje pa misliš, da so Turki hodili v Bosno, ko so se Srbi odcepili. Njihovega muftijo zelo rad gledam, ko ima kako polemiko s Šešljem.

            Sebe imam za nekoga, ki je bil nekoč slovenski katolik in sigurno nimam pretenzij do muslimanske bosne, do delov Hrvaške pa zagovarjam svoje, ko trdim, da do Hrvati Katoliški Turki, razen Zagorja in Medmurja, ki govori slovensko. Istra pa je nacionalno mešana z vsemi starimi narodi pribežalimi pred Turki od Grčije naprej gor, razen Labina in Opatije, ki sta bila slovenski branik in prva bojna črta, da Turki niso prodrli, medtem ko čez Vipavsko dolino so, do Benetk in v Furlanijo. O tem pričajo zvoniki cerkev nekih čudnih oblik, kot da bi bile spremenjene za kakih nekaj sto let v džamije. Zato mi tudi razumem janičarsko gorečnost nekega škofa Tavčarja, ko mu je bila mogoče kaka prednica Turkinja, podobno, kot pri nekem Johanu Janišariju. Geni so geni. Vedno nekega dne skočijo na plan.

          • ZatonMesecnikov

            #To je naše ozemlje, od takrat, ko tukaj ni bilo nobenega Habsa#

            misliš ozemlje srbskega kralja? je bil to cilj rušitv habsov? Da jih je nadomestil Karađorđević? Ali pod naše še vedno misliš “srbsko”?

            #Sandžak je vendar del Srbije in tam ni etničnih Srbov, so pa Muslimani z
            veliko večjo stopnjo avtonomije in svobodo, kot v Bosni.#

            Ha, ha, ha. kaj jih niste sredi 90tih vlekli iz vlakov in pobijali?

            #O tem pričajo zvoniki cerkev nekih čudnih oblik, kot da bi bile spremenjene za kakih nekaj sto let v džamije.#

            ha, ha, ha, vzor za gradnjo vseh cerkva na nekdanjem beneškem ozemlju je bila cerkev sv. Marka v Benetkah. Niso Turki navdihnili nobene minaretske arhitekture….

          • Okra tatoo

            #ha, ha, ha, vzor za gradnjo vseh cerkva na nekdanjem beneškem ozemlju je
            bila cerkev sv. Marka v Benetkah. Niso Turki navdihnili nobene
            minaretske arhitekture….#
            Malo bolj podrobno poglej zvonik v Štanjelu in njegovo konico in tudi cerkve v okolici po vipavski in po Krasu. Popolnoma enaki so minaretti sredi Turčije. Zvonik sv. Marka je pa precej drugačen, tako kot vsi zvoniki Oglejskega patriarhata skupaj z beneškimi imajo dvojno lino za zvonove in po tem se ločijo od inkvizicijskih Salzburških, in so take kot Lublanske. Ne ljubljanske, ker lj in nj je zame Turcizem.
            #Ha, ha, ha. kaj jih niste sredi 90tih vlekli iz vlakov in pobijali#
            No, v devetdesetih letih in tja v zgodnja osemdeseta, se spomnim tabletk GHB, ki so jih od cepljeni podtikali svojim nasprotnikom. Hitra smrt brez sledov. Takrat jih še niste metali v Lublanco (moja stara mati je temu mestu rekla Jeblana)
            #misliš ozemlje srbskega kralja? je bil to cilj rušitv habsov? Da jih je
            nadomestil Karađorđević? Ali pod naše še vedno misliš “srbsko”?#
            Cilj je bil narodova kultura in omika. In vse kar nosi to s sabo. Kar se je tudi doseglo s prvo slovensko Univerzo, kateri je bil pokrovitelj prav Karađorđević. Malo poglej okoli. Pri sosedih je še ve3dno ni in je tudi nikoli ne bo, ne v Celovcu, ne v Trstu in še manj drugod. Pa če mu ti praviš tako ali drugače.

          • ZatonMesecnikov

            #Malo bolj podrobno poglej zvonik v Štanjelu in njegovo konico in tudi
            cerkve v okolici po vipavski in po Krasu. Popolnoma enaki so minaretti
            sredi Turčije.#

            Prepičan sem, da to resno verjameš, kar govoriš. Tako je to pri nas, ko nekdo nabija svoje v neskončnost, ker je nekje nekaj ujel, oziroma dobil idejo. Cerkev v Štanjelu je bila v celoti porušena 1944. Fabiani jo je obnovil, pa je dal zvonik v obliki bombe, ki spominja na njeno usodo leta 1944.

            #se spomnim tabletk GHB, ki so jih od cepljeni podtikali svojim nasprotnikom. Hitra smrt brez sledov.#

            ha, ha, ha, ha, ha…..

            #Cilj je bil narodova kultura in omika. In vse kar nosi to s sabo. Kar se
            je tudi doseglo s prvo slovensko Univerzo, kateri je bil pokrovitelj
            prav Karađorđević.#

            karađorđevići so imeli načrt ujedinjenja troedinega plemena. Pošiljali so sem uradnike in vojsko, ki je zamenjala avstrijsko. Univerza je bila ustanovljena takoj, ko je današnje slovensko ozemlje ostalo odrezano od prejšnjih izobraževalnih ustanov, na Dunaju, Gradcu in v Trstu. Pokrovitelj je bil, da bi izstisnili kakšen denar od njega. še vedel verjetno ni za to.

            Tudi Amerika ni imela italijanskih, pa irskih univerz….

          • Okra tatoo

            #Prepričan sem, da to resno verjameš, kar govoriš. Tako je to pri nas, ko
            nekdo nabija svoje v neskončnost, ker je nekje nekaj ujel, oziroma dobil
            idejo. Cerkev v Štanjelu je bila v celoti porušena 1944. Fabiani jo je
            obnovil,#
            V Vipavski dolini avtohtonega prebivalstva izpred leta 1500 ni. Še manj na Krasu. Dovolj je, da pogledaš rasne značilnosti žensk, ki so prišle s turškim pratežem in arabske konje v Lipici. Od kje neki. Na teh tleh ima tudi precej ljudi vikinške gene. Od kje neki. Tudi turških je precej, Pa ne iz današnjega časa. Včasih je imel vsak na teh tleh svojega dvojnika v Bosni.
            #karađorđevići so imeli načrt ujedinjenja troedinega plemena#
            Še vedno je bilo v najhujših časih unitarizma precej boljše za kulturo, kot med Habsi. Tako mišljenje pa tudi zato, ker imajo tam dejansko v nekih koncih še vedno plemena. Črnogorci so že tak primer.
            #Tudi Amerika ni imela italijanskih, pa irskih univerz….#
            Tam so v nekem trenutku glasovali, kateri jezik bo uradni in je za las zmagala Angleščina pred Nemščino, da pa niso posamezne nacionalnosti imele svojih univerz, pa pripisujem poskusu ustvarjanja enotne nacije. Slovenci smo jo pa imeli ravno iz tega vzgiba.

          • ZatonMesecnikov

            #V Vipavski dolini avtohtonega prebivalstva izpred leta 1500 ni. Še manj
            na Krasu. Dovolj je, da pogledaš rasne značilnosti žensk, ki so prišle s
            turškim pratežem in arabske konje v Lipici. Od kje neki. Na teh tleh
            ima tudi precej ljudi vikinške gene. Od kje neki. Tudi turških je
            precej, Pa ne iz današnjega časa. Včasih je imel vsak na teh tleh
            svojega dvojnika v Bosni.#

            ha, ha, ha…. Gen R1b ne moreš pripisati vikingom, niti turških genov Turkom. Ker je bilo malo Turkov v teh vojskah. Saj ljudska pravi, da se je kmet sporazumeval s Turkom. Gra za stare – nove znance iz balkana….

            #Še vedno je bilo v najhujših časih unitarizma precej boljše za kulturo, kot med Habsi.#

            ha, ha, ha. Prešernov poskus nemškega pesnika, preden je postal slovenski je bil posledica pritiska Habsov in ne Prešernove želje po dobri nakladi in širšem tržnem območju. Tako kot danes Američani pritiskajo na slovenske glasbene izvajalce, da morajo uporabljati angleščino. Ko nastopajo v tujini.

            #Tam so v nekem trenutku glasovali, kateri jezik bo uradni in je za las
            zmagala Angleščina pred Nemščino, da pa niso posamezne nacionalnosti
            imele svojih univerz, pa pripisujem poskusu ustvarjanja enotne nacije.
            Slovenci smo jo pa imeli ravno iz tega vzgiba.#

            Prehod iz enega v drug nacionalni korpus oziroma izbira jezika, je intimna odločitev posameznika, v skrbi za boljšo prihodnost svojih otrok. Kolikor vem, je bila nekoč v JNA zelo zaželjena nacionalna opredelitev “jugosloven”. Pa danes ljubljančani svoje otroke dajejo v angleške vrtce….

            Oklepanje sekundarnega jezika je posledica nenadarjenosti za jezike oziroma zmožnosti postati bilingvističen. Takrat nastopi nacionalizem, kot pretveza.

          • Okra tatoo

            #Gen R1b ne moreš pripisati vikingom,#
            Obstaja Edinstvena Vikinška genetska bolezen
            imenovana DUBROTOZA KONTRAKTURE pri kateri dlan izgleda kot šapa.
            Nekdanji Predsednik Ronald Regan in nekdanja britanska premijerka
            Margaret Tacher sta imela to Vikinško genetsko bolezen in sta verjetno potomca Vikingov in s tem potomca plemena DAN(Den).
            Kar nekaj Slovencev ima to, med drugim tudi jaz. Na obeh rokah. Genetsko se še nisem šel testirat, nekateri moji sorodniki pa. Geni iz severa, zato tudi druge tipične genske značilnosti, ha, ha, katolicizem ima tebe izgleda na tem portalu, da spreminjaš resnico.
            Je kdo rekel, da je Prešeren nemški pesnik? Takrat je vsak, ki se je hotel šolati moral znati nemško, ker v slovenskem jeziku na teh tleh katoliki niso dovolili šol, niti bogoslužja, medtem ko evangeličani so in to vzorno.
            Da je prehod iz enega jezika intimna odločitev posameznika, praviš, potem pa v drugem stavku to zanikaš, da gre za ekonomijo. Jaz bi rekel da gre za kulturni vzorec, v katerem je veliko kulturno socialnih faktorjev.
            Potem si ti nacionalist po pretvezi? In ker se bolj slabo učiš.

          • ZatonMesecnikov

            Ha, ha, ha. Sedaj sem te našel. Od vseh miljard google zapisov vrže samo enega na DUBROTOZA KONTRAKTURE. neka tvoja spletna stran s tvojimi fantazijami. Od tam tudi copy pejstaš tole sem….

            In dušiš svoje žrtve s copy pejsti….

          • Okra tatoo

            Očitno nimaš pravega iskalnika, to bi dobil še pri naših časopisih. Mimogrede iz prejšnjih odstavkov. Markov trg v Benetkah je natančen posnetek Đamije v Damasku. Malo pogooglaj, če seveda imaš ta iskalnik ali pa tam iščete še na peš.

            Vikinška ali Dupuytrenova bolezen:
            buden.jimdo.com/viking
            http://www.zurnal24.si/zdravje/aktualno/vikinska..
            vizita.si/clanek/novice/vikinska-bolezen-bolezen..

          • Okra tatoo

            A ti resno misliš, da tvoja slovenska izobrazba v svetu kaj velja. Pri meni zdravniki s slovensko diplomo čistijo bolnišnico. Podobno je z ostalimi, izvzem inženirji.

      • bojan

        nebi strinjal okoli zgodovine vojn … nemci so povečini če so koga ubili naredili hitro z šusom ali z obešanjem ….
        tole ISIS sranje pa je žive ljudi mrcvarilo in jih držalo pri življenju tud po par mesecev … rezali so dele telesa …

        ISIS je ubijal brez razloga zaradi zabave in spolnih bolanosti, še koz so se lotevali …to so preprosto morilci ki so tam iživljali svoje spolno morilske nagone (ki so jih prej prikrivali), pravzaprav so jih razkrili celemu svetu in če bi zavladali bi še intenzivneje klali ljudi po celem svetu. Oni so si tako predstavljali življenje na zemlji, če zavladajo da bo za zmeraj krvava, klanje pretepanje posiljevanje na dnevnem redu itd.vse to za filanje lastnega ega. Zame je to nepopravljiva za zmeraj v glavi poškodovana sorta izmečkov ki jih je treba zbrisat iz zemlje čimprej.

      • boogin1

        Ni tako. V številkah kot brutalnosti prednjačite komunajzarji z najmanj 100 milijonov pobitih.

      • tramal

        Seštej morilce z leve in njihove zločine …tito,stalin,mao cetung,hitler,ho ši ming,lenin,kastro in še veliko levih .Ko boš te žrtve seštel,mi pa poskusi z desne katerega našteti.

  • Friderik Peršič

    Kar zjokal sem se , ko sem bral srceparajočo zgodbo ubogega Bosanca , ja , pa tudi verjel sem mu vse , do zadnje vejice …

  • samotoje

    hilmi bi se moral brez elektrike, knjig in interneta počutiti skoraj kot doma, v svojem selu.

  • JANEZ GUS

    Vse te zblojene bosance,ki so odšli v ISIS,bi bilo treba ob vrnitvi nabiti na -KOLAC-

  • Peter serdinšek

    Veš kaj bosanček hilmi, če bi bilo po moje bi takoj ko si prišel nazaj dobo šus vglavo!

  • ZatonMesecnikov

    #Grozljiva izpoved bosanskega ISIS borca o življenju v kalifatu
    Islamske države ob povratku nazaj domov: “Tam ni bilo ničesar, ni bilo
    elektrike, interneta, knjig!”#

    Revidiral je, bi dejali na Golem otoku. Še tja ga je treba spraviti.

    Da ne bo sedaj nekdo nasedel zgodbicam o obžalovanju, pa zavedenosti. Dobro je vedel kam gre in predvsem zakaj gre tja.

  • Felikss_AH

    Ma ne ga srat – – “Grozljiva izpoved” – – a zato “ker ni bilo elektrike, interneta, knjig”… a da je tega bilo, potem bi pa ostala Sharia… poboji “infidelnih”, obglavljanja, mučenja, posiljevalska zasužnjevanja Jazidi deklet in žensk ter primitivizem wahabizma… vse bi bilo cool in OK. Temu wahabitskemu kretenu ni mesto niti v njegovi wahabitski Bosni… kar pomeni da tudi Bosna ne spada več v Evropo. Še kako imajo Srbi v Republiki Srbski prav da se ne pustijo zajebavat od teh ostankov Turkov… zdaj obogatenih še z Arabskimi Jihadisti. Tudi Hercegovina bi se morala odcepiti… na kar je samo še za postaviti ograje okoli Bosne po Izraelskem modelu, in minska polja kot so ih imeli med dvema Nemčijama. Islam in Muslimani enostavno ne spada v Evropo… dovolj je že to da imamo Levičarje in LGBTQP v prekomernih količinah.

  • neuralink

    Hilmi majmune, to je eden od tistih idiotov, ki so prvič v življenju videli televizor šele na obveznem služenju vojaškega roka.
    Tudi bosanci in črnogorci poznajo obvezno osnovno šolo, osem let jih silijo pisati in brati, da jim lahko potem vsaj lažejo, sicer ne bi bilo nič od njih.
    Šeriatarji so res vsi po vrsti retardirani, pa kdo za alahovo voljo si želi pobegniti iz bosne v Sirijo, če je že hotel živeti v verski đamaheriji, bi se moral preseliti v Savdsko arabijo ali Kuvajt. Morda bo tudi princ MbS objavil, willcomen bosanci!

    • ZatonMesecnikov

      Boš sedaj nosil vaše sosedske spore iz Bosne med nas, Slovence?

      ne pozabi, da je Kranjski janez leta 1878 z bajoneti preganjal oboje, tako pravoslavne Vlase (takrat še niso bili Srbi) kot Turke….

      • neuralink

        Slovenski čistilci konj naj bi torej branili Dunaj pred turki, če te prav razumem, hrvaški bosanci ste res posebni tiči.
        Zakaj so ti hrvapki knezi tako vpeč, ker ščiješ hrvaško verjetno, po njihovo slovenska zgodovina obstaja edino, če je bil zraven kdo od vaših zahojenih idiotov.

        • ZatonMesecnikov

          Hrvaški knezi so se pojavili izza Velebita mnogo kasneje. Matija gubec ni slutil nekoč, da bo čez 300 let postal Hrvat.

        • Okra tatoo

          Slovensko obstaja izpred Habsburgov. Vi ste pa prišli naprej, ker so katoliški Habsburgi to podpirali, medtem, ko so Husite (Slovensko in Slovinsko) zatirali, zaradi drugačne vere. KatoliškiTurki pa zato, ker je bila Turčija do slovenskega Zagreba 300 let. Še danes imate državne znake sestavljene iz Moravskih (Slovenskih).

      • neuralink

        Slovenski čistilci konj naj bi torej branili Dunaj pred turki, če te prav razumem, hrvaški bosanci ste res posebni tiči.
        Hrvaška naveza itak verjame, da obstaja edino tisti del slovenske zgodovine, kjer je bil zraven kdo od vaših idiotov, hrvaški knezi pa so naši največji nacionalni junaki.

        • ZatonMesecnikov

          Pravzaprav je Dunaj vsaj 300 let financiral obrambo naših dežel pred Turki, s katerimi se je takratni Slovenec lahko jezikovno sporazumeval, kot pravi ljudska pesem.

          Kranjci in Hrvati so bili konkurenti v boju za obsežen korpus Slovincev, ki so poseljevali ves severni del Hrvaške in Istro ter Slavonijo. Z nenehnim dotokom štokavcev iz juga, se je razmerje moči obrnilo v korist Hrvatov. In Kranjci so ta boj izgubili…

        • Okra tatoo

          Misliš Slovenski knezi. Ker pojem Hrvatov velja od njihovega škofa Štrosmajerja naprej, prej so bili Katoliški Turki, z izjemo slovenskega Zagorja, kjer se še danes govori slovensko narečje.

  • mona lisa

    In zakaj niso nagnali tega debila nazaj. Nikoli jih ne bi smeli sprejeti nazaj.

  • Tomaz

    Edini zasluzni za skorajsen konec ISIL-a Bliznjevzhodne podruznice US Marine Corpa (ostal je se Idlib , ki tud ni vec dalec od osvoboditve) so Rusi ter delno SAA in noben drug !

  • M x

    Tukaj je Slovenija.Naši običaji ne vsiljujte nam tujega.

  • GverilaStyle

    “bošnjak hilmi” iz kerga dela kosova pa je ta bosanac. hahahahaha

  • Liberalec

    To so fanatični idioti. Večinoma brez vsake normalne izobrazbe. Sam bi te ” borce” vrnil nazaj v “Kalifat”, ali prisilno delo 30+ let v korist države.

  • GverilaStyle

    “Opasnost – Hiljade boraca iz Sirije i Iraka vraća se u svoje matične države, planiraju da se grupišu i osnuju kampove za dalje delovanje

    Povratnici koji su se borili na prostoru Islamske države, a poreklom su sa Balkana, uskoro će u velikom broju opkoliti Srbiju, što je ozbiljan bezbednosni alarm!

    Kako Kurir saznaje, džihadisti planiraju grupisanje na određenim lokacijama širom Bosne i Hercegovine, te Albanije, što će im omogućiti da se ujedine i deluju protiv hrišćanskih država s kojima se graniče, a Srbija im predstavlja poseban trn u oku.” Srbski Kurir poroča.

  • GverilaStyle

    GverilaStyle 8 minutes ago
    “Opasnost – Hiljade boraca iz Sirije i Iraka vraća se u svoje matične države, planiraju da se grupišu i osnuju kampove za dalje delovanje

    Povratnici koji su se borili na prostoru Islamske države, a poreklom su sa Balkana, uskoro će u velikom broju opkoliti Srbiju, što je ozbiljan bezbednosni alarm!

    Kako Kurir saznaje, džihadisti planiraju grupisanje na određenim lokacijama širom Bosne i Hercegovine, te Albanije, što će im omogućiti da se ujedine i deluju protiv hrišćanskih država s kojima se graniče, a Srbija im predstavlja poseban trn u oku.” Srbski Kurir poroča.

  • Skrajno Desni

    Jaz bi tega Hilmija tudi tako cvru bi zanesljivo vse povedal.

  • dob

    Vzdržujemo domače parazite, zdaj pa nam ti domači paraziti porivajo pred nos še tuje parazite.
    Migranti, ki prihajajo sem, so zdravi in zmožni za delo, vendar enako kot domači paraziti, tudi oni niso pripravljeni delati, temveč hočejo ukazovati in pisati zakone!

    Tistim, ki jih ti paraziti pustijo doma, ženske in otroke, ki ostanejo porepuščeni sebi in lastni nesreči, pa nihče ne pomaga! Ne oni ne mi.
    Mi jim nismo dolžni pomagati, ker imamo svgoje družine za katere smo dolžni skrbeti. Saj smo jih sami ustvarilio!

    Tudi oni so jih začeli, a so jih potem pustili svetu naj se ukvarja z njimi, nas pa obremenili s Krivdo, češ tukaj smo, pa nas ravnajte!
    Migranti so ena neodgovorna svojat, ki sem prihaja vladat, ne pa ustvarjat. Prihajajo rušit, klat, požigat, posiljevat, zapravljat tuj denar…
    Mi imamo že doma takšno svojat, ki jo moramo vzdrževati, sicer nam ta svojat grozi, da nas bo poklala. Pri nas namreč to ni kaznivo. Rvano narobe! Takim postavimo spomenike.

    Kako je to mogoče, da ne znamo oceniti, kdo je parazit, kdo je razvajen, pokvarjen v dno duše in oportunist… kdo pa res potreben pomoči in je zato hvaležen, ko jo prejme!?

    https://twitter.com/i/status/1164283622179909635

  • tramal

    Ne razumem .Tja je šel z 400 evri in jih zapravil.potem pa vsak mesec dobil 50 evrov.Na koncu pa je imel denar ,da je podkupil sirca za 1500 evrov.Je veliki lažnjivec in še naprej privrženec isisa.

  • Olga101

    Zdaj bo pa delal zgago po Evropi?

  • Janez Kepic-Kern

    ALI?
    ŠALA

    TA F. TUNEK=DR.DR.COLLES, PAULUS, NEVOLINK ITD.
    TOLIKO
    – DOPISUJE
    NA TA OK E- PORTAL – NVE24TV – ZATO,
    KER
    BI SE MORDA – RAD – V Č L A N I L – V OK STRANKI – SDS, SLS?
    A
    KDO TO VE?
    JAZ
    IMAM VEDNO BOLJ OBČUTEK,
    DA GA IMAJO EX KP, ZK STRANČICE – “POVHN KUFR”,
    DA
    JE ZELO – OSAMLJEN, DA GA NIHČE NE MARA ITD. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S. KONEC ŠALE

    TEBE
    NIČ NI TREBA – SLIŠATI DR.DR. COLLES=F.TUNEK,
    KER
    PRAKTIČNO NIKOLI NIČ – POZITIVNEGA
    ZA NAS SLOVENCE – DOBREGA – NE PREDLAGAŠ.

    V redu je,
    da ste pri NOVI24TV – POZORNI
    NA
    NAM SLOVENCEM – POTENCIALNO – ZLONAMERNE – LJUDI, SKUPINE, USTANOVE.
    GLEDE
    “NEURALINKA,
    DR.DR. COLLESA, PAULUSA “- F. TUNKA – PUSTIMO !

    Le, ker gre – za – se zdi – PRECEJ “ZLOBNEGA” ČLOVEKA
    JE
    POTREBEN POZORNOSTI.
    NJEGOVA – “DOBRA” PLAT JE EDNO TO, DA VSE POVE
    KAR
    “SLABEGA” IMAJO EX KP, ZK STRANKE IN LJUDJE – V MISLIH –
    A
    TE SVOJE “SLABE NAMENE” – DO NAS – SLOVENCEV – ZAMOLČIJO! Se zdi – oz. je tako.
    MENE – ŽE RESNO – SKRBI – ZA NAŠE – P E N Z I J E !
    IN
    TUDI ZA OK ZDRAVSTVENE STORITVE v mreži ZDRAVSTVENIH DOMOV – R.S.
    Le realne,
    ljudem pomemebne – vsebine – naj imajo – SDS, SLS pomladne stranke naše SLOVENIJE.
    Je
    treba pokazati na – BLEF IN NAM SLOVENCEM ŠKODO POVZROČAJOČA POČETJA
    KI
    JIH IZVAJAJO – PONAVADI ZELO PRIKRITO
    TE
    IZ VKP-B STALINIZMA
    – IZHAJAJOČE – SD, LMŠ, LEVICA, zamirajoči SMC, DESUS. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA
    P.S.
    NA
    SPODNJEGA DR.DR. COLLESA – SE NE OZIRAJMO.
    VSE
    KAR SPLOH ŠE ZMORE – JE
    SE ZDI
    BREZSMISELNO, ZLOBNO ITD. TIPKANJE V NJEGA – MOBI.
    Ki je najbrž t.i. “pametni” mobi,
    da pa bi dr.dr. Colles=F. TUNEK – SPADAL K ČEMU “PAMETNEMU” -tro pa dvomim

  • cosmosjasnovidec

    To bosanđerovsko nesnago morajo bosanđerosi v njihovi okolici nemudoma ustreliti dokler še imajo čas.
    Gnoj bosanđerovski naklada,da je groza.Ker je tam moril,obglavljal,posiljeval ter izvrševal grozodejstva je seveda moral pobegniti,ker so islamski đihadisti doživeli poraz saj bi ga drugače ujeli ter ubili.
    Enako je z vso muslimansko smrdljivo migrantsko golaznijo katera beži pred roko pravice sodelovali so pa vsi v sekanju glav nedolžnim žrtvam.
    Levaška pritegnjena zabita golazen jih pa še podpira ter ščiti dejansko je pa enaka kot ta đihadistična drhal vendar za razliko komunajzerske preoblečena v levaško sestavljena je pa iz levaško zabitih čefutarjev.
    Dokler se z vso to nesnago ne bo pometlo z zemeljske oble je vso človeštvo življensko ogroženo vključno z živalmi,ker je ta muslimanska svojad že rojena samo za pobijanje in ima to v genih saj so jih primer bosance,srbe,šiptarje itd. stoletja guzili Turki ter jih križali saj so jim oplodili vse ženske katere so še bile sposobne za valjenje balkanskih mešanih pankrtov.
    ——————————————————————————————–
    Vsakemu levaku,komunajzerju,čefutarju ter seveda musliču se poščijem v usta in na glavo.
    DR.Cosmosjasnovidec
    —————————————————————————————-

  • Andrej

    Poskusil je pa le. Če bi ISIS zmagal bi tale Hilmi popolnoma obrnil ploščo.

  • Janez Novak

    A se kdo norčuje? A to je bilo grozljivo, da ni bilo elektrike, interneta in knjig?!

  • Kapodistrias

    Tem teroristom ne bi smeli dovoliti povratka! Pika.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!