Takšen pregon se ni zgodil od leta 1949: Makedonska vladajoča oblast obračunala s 140 političnimi nasprotniki

Datum:

Vodja makedonske politične strankeVMRO-DPMNE Nikola Gruevski je v intervjuju za Kurier dejal, da pričakuje povabilo v zvezo Nato in začetek pogovorov o vstopu v Evropsko unijo, pri tem pa opozarja, da aktualna vlada s svojimi dejanji ne ravna v tej smeri. 

Makedonija po prepričanju Gruevskega nujno potrebuje članstvo v Natu in Evropski uniji, narejeni koraki pa odstopajo od tega. To dokazuje aretacija petih odstotkov poslancev oziroma dvanajstih odstotkov poslancev stranke VMRO-DPMNE. Aretacije so potekale kar pred očmi njihovih otrok, med aretiranimi pa so bili politični nasprotniki, ki jih na vsak način poskušajo prikazati kot teroriste.

Takšen pregon se ni zgodil od leta 1949
Gruevski poudarja, da vlada do zdaj ni sprejela nobenih reform, saj se raje ukvarja z obračunavanjem s stranko VMRO-DPMNE, ker jo želi oslabiti. Do zdaj so se lotili že 140 posameznikov iz različnih vladnih institucij. “Takšen pregon se ni zgodil od leta 1949,” opozarja Gruevski in dodaja, da bo stranka napade preživela, nastale pa bodo posledice za državo.

Foto: epa

Cilj vladnih napadov je škoditi stranki VMRO-DPMNE, ki se zavzema za uresničitev nacionalnih interesov Makedoncev in vseh prebivalcev Makedonije, torej jo oslabiti in zmanjšati njen vpliv. Na ta način poskušajo po prepričanju Gruevskega prestrašiti ljudi, da si ne bodo upali odzvati se, ne glede na to, kaj bi se zgodilo. Oblast je namreč pri tem zelo brutalna in nekompromisna, saj ne upošteva pravnih postopkov. Nezakonito zapirajo poslance in v parlamentu odločajo o njihovi imuniteti. Način aretacije in dolgotrajni postopki sojenja so zelo nedemokratični, kar kaže na to, da demokracije v državi ni več. Vodja VMRO-DPMNE je med drugim napovedal odstop s položaja predsednika stranke.

N. Ž.

Sorodno

Zadnji prispevki

Dr. Simoniti: Slovenija se mora zbuditi in narediti konec tej vladi

Samo javnost in nihče drug ne more pripravi teh...

Čeferin se po slovenskih cestah vozi z avtom, vrednim več kot 200 tisoč evrov

Na slovenskih cestah je te dni za volanom prestižnega...

Zakaj plačujemo energente po 100 odstotkov višji ceni od borzne?

Slovenski potrošniki že nekaj časa nemo opazujemo zanimiv paradoks:...