Dan Zemlje je globalna prevara, ki vsako leto povzroči 1.750 milijard dolarjev škode

Mlečna cesta; Vir: EPA

Preden slavite dan Zemlje (22. april), ugašate luči, s strahom berete analize in napovedi prihodnosti zaskrbljenih, samooklicanih ekoloških strokovnjakov in znanstvenikov ter vam bodo aktivisti prali možgane z neumnostmi o potrebnem trajnostnem razvoju planeta, morate vedeti, da je dan Zemlje, milo rečeno, neslana šala, da ne zapišem, da je to ena največjih prevar po 2. svetovni vojni. Svetovni dan Zemlje se obeležuje od leta 1970, leta 2009 pa je 22. april za mednarodni dan Zemlje razglasila tudi Generalna skupščina Združenih narodov.

Koncept dneva Zemlje so razvili v ZDA, temeljil je na napovedih strokovnjakov. A te napovedi so se izkazale za povsem zgrešene. Po vsej verjetnosti namenoma, saj je danes industrija napovedovanja prihodnosti Zemlje in njene usode ena najbolj dobičkonosnih in najhitreje rastočih panog. Koliko se danes nameni za raziskave, ne ve nihče, toda če samo ZDA na leto porabijo okoli 25 milijard dolarjev, potem se ta številka na globalni ravni približa 100 milijardam dolarjev. Kolumnist revije Forbes Larry Bell je celo zapisal, da raziskave o podnebnih spremembah in vsa histerija okoli tega ameriški ekonomiji vsako leto povzroči za 1,75 bilijona (1.750 milijard) dolarjev škode.

Ledena doba
Leta 1970 se nikomur ni sanjalo o globalnem segrevanju. Ravno nasprotno. Med leti 1950 in 1970 so povprečne temperature padle, zato so znanstveniki začeli govoriti, da prihaja nova ledena doba. Led bo kmalu prekril severno poloblo, zato se je treba pripraviti na polarni mraz. Seveda je bil za to kriv človek. Ko so po letu 1979 temperature spet začele naraščati, je znanstvenik Nase James Hansen začel govoriti, da planetu grozi veliko segrevanje. Ko so se po letu 2000 temperature spet znižale, so bili znanstveniki malo bolj previdni. Niso več govorili o globalnem segrevanju, ampak o podnebnih spremembah. To je očitno koncept, ki ga lažje znanstveno branijo, je pa hkrati očitno edini način, da levičarske anticivilizacijske politike »rešijo« svet pred samouničenjem.

Izumrli bomo
V času, ko so 22. april razglasili za dan Zemlje, je biolog iz Harvarda George Wald dejal, da bo civilizacija izumrla v 15 do 30 letih, če človeštvo ne bo takoj ukrepalo. Po njegovo se je človeštvo znašlo v tako hudi okoljski krizi, onesnaženje pa je tako veliko, da je ogroženo celotno človeštvo. No, človeštvo še ni izumrlo.

Ljudje bodo nosili plinske maske
Leta 1970 je revija Life objavila grozečo napoved, češ da imajo znanstveniki zelo trdne dokaze, da bodo morali prebivalci velikih mest že v naslednjih desetih letih zaradi onesnaženosti zraka nositi maske, če bodo sploh hoteli preživeti. Po skoraj pol stoletja ni treba v nobenem velemestu nositi mask.

Sonce ne bo več sijalo
V začetku sedemdesetih let so znanstveniki napovedali, da bo zrak tako onesnažen, da se bo količina sončne svetlobe, ki doseže Zemljo, zmanjšala za polovico. No, danes strašijo in svarijo pred UV-sevanjem, ki predstavlja tveganje za zdravje.

Javni pozivi k ekološki osveščenosti
Ustanovitelji dneva Zemlje (Philadelphia leta 1970) so ljudi javno pozivali, naj skrbijo za okolje, naj ga ne onesnažujejo in naj živijo okolju prijazno. No, Ira Einhorn, eden od nekaj deset ustanovnih članov in militantni ekolog, je leta 1977 ubil svoje dekle Holly Maddux. Policisti so primer rešili šele leta 1979, ko so se sosedje pritožili, da se iz Einhornovega stanovanja širi neznosen smrad. Ugotovljeno je bilo, da je morilec truplo dekleta pustil razpadati kar v omari. Strinjali se boste, da to ni bilo prav nič »okolju prijazno«.

Znanstveni dokazi
Na dan Zemlje eko-aktivisti (beri: ekoteroristi) zatrjujejo, da so vse ugotovitve o nevarnostih, ki zaradi onesnaževanja pretijo planetu, posledica znanstvenih dognanj. Kar je seveda daleč od resnice. Večinoma gre za levičarske aktiviste družboslovne izobrazbe. To je spoznal tudi profesor Paul Reiter, ki je dolgo sodeloval z medvladno skupino Združenih narodov za spremembe podnebja (ICPP). Ko je ugotovil, da njegove rezultate za potrebe opravičevanja vedno novih sredstev za raziskave potvarjajo, je ostro protestiral. Reiter je izstopil iz ICPP in zahteval, da izbrišejo njegov priimek pod tako nestrokovna poročila. To so kasneje pod grožnjo s sodnimi postopki tudi storili, za televizijo pa je izjavil nekako takole: »ICPP trdi, da združuje med 1.500 in 2.500 vodilnih svetovnih znanstvenikov, kar pa preprosto ni res. Ko pogledaš njihove biografije, ugotoviš, da je veliko število ljudi, ki z znanostjo nimajo nikakršne zveze.«

Smrt zaradi lakote bo kosila po planetu
Znanstveniki so trdili, da bo zaradi onesnaženja začelo primanjkovati hrane, zato bo po planetu smrt zaradi lakote kosila z biblijskimi razsežnostmi. Najbolj bodo na udaru revni. Seveda se ni zgodilo nič kaj takega. Nasprotno. Samo v tem stoletju se je kar 700 milijonov ljudi rešilo revščine, lačnih je vse manj ljudi.

Za konec še nekaj o samem dnevu Zemlje, kot ga opisuje meteorologBrian Sussman, avtor knjige Eko tiranija in bloga Climategate. Dan Zemlje so si leta 1970 izmislili trije radikalni sanjači. Prvi je bil senatorGaylord Nelson, ki je kot gostujoči profesor študente silil, da so na predavanjih sedeli prekrižanih nog ter jih prepričeval, da so ZDA imperialističen narod, s komunizmom pa naj ne bi bilo nič narobe, samo pravilno ga je treba izvajati. Drugi je bil Denis Hayes, predsednik študentov na Stanfordu, ki je bil znan po organizaciji nasilnih protestov proti vietnamski vojni. Tretji pa je bil profesor Paul Ehrlich iz Stanforda, ki je predaval, da je višek prebivalstva na Zemlji kot rak, ki ga je treba odrezati.

Trojka se je srečala po razlitju nafte ob obali Santa Barbare (1969) in se kasneje po temeljitem premisleku odločila, da organizirajo nacionalni dan Zemlje. Izbrali so naslednje leto (1970) in datum 22. april. Izbira ni bila naključna. Vsi trije so bili zagreti marksisti (kot večina okoljevarstvenikov in ekoteroristov), 22. april pa je rojstni dan diktatorja Lenina (o njem sem pisal tukaj). Tudi to, da so ustanovitev prestavili za leto dni, ni bilo naključje: leto 1970 je bila 100. obletnica rojstva ruskega revolucionarja, ki so ga imeli za prvega sodobnega ekologa (podpisal je odlok o nacionalizaciji gozdov, voda in rudnin). Zanimivo je, da je trojka ob dnevu Zemlje leta 1970 ostala v ozadju, saj so bili slavnostni govorniki senator Edmund Muskie (potomec poljskih židov), aktivist in predsedniški kandidat Ralph Nader (pogosto je potoval v Sovjetsko zvezo in na Kubo, sicer libanonsko-židovskih korenin), židovski pesnik Allen Ginsberg ter Nobelov lavreat in židovski biolog George Wald.

Dnevi so imeli v različnih obdobjih različne poudarke, vedno so napadli zahodno civilizacijo in kapitalizem, predvsem sebičnega posameznika, ki bi se moral za rešitev sveta podrediti kolektivu. Tako so v sedemdesetih letih zahodnega človeka razglasili za neodgovornega onesnaževalca, v osemdesetih letih se je ta človek pojavljal kot morilec dreves, v devetdesetih letih pa so on dnevu Zemlje poudarjali, da je človek zahodne civilizacije iztrebljevalec živalskih vrst. Na prelomu tisočletja so ljudi strašili z globalnim segrevanjem, dokler Združeni narodi niso v imenu podnebnih sprememb dneva uradno razglasili za mednarodni dan Zemlje.

Kavarna Hayek

  • pajot

    »Samo dve stvari sta neskončni: vesolje in človeška neumnost – ampak za vesolje nisem povsem prepričan.« (Albert Einstein)

  • salma hayek

    Kmetiči iz oštarije Hayek so se tokrat v besednjaku delirantnih pivcev absinta in tistih,ki zraven kot podmladek potegnejo še kaj skozi nos, iz očetove krčme, ki jo zaradi kmetavzarskih korenin imenujejo kavarna, pobrali šele proti jutru. Kelnerci sta se pritožili, da so ju otipavali in da so med kričanjem o ekonomiji pljuvali na tla. Sekret je bil seveda pobruhan, nekaj kondomov pa v pisoarju. Pa so bili sami fantje. Se mi pa zdi Einsteinov citat res primeren za te vrste prenapetih in navidez načitanih veseljakov brez bontona

    • Nata

      Uau. . . . . . . . .kako domiselna ocena članka . . . . . .

      • salma hayek

        Članek, ki govori o tem, da je ekologija škodljiva in da stane, ker ovira profit, ni vreden drugega kot posmeha. Kot je škoda besed za neoliberalni projekt, ki je padel na lastnem terenu, potem ko je že prej še na vseh drugih : ali ni hipotekarna bančna kriza ali pa dejstvo, da morajo državljani pokrivati zgube Zvonov dokaz, da neoliberalci potem vedno zahtevajo pomoč državo, ko zavozijo projekte? Da je okolijsko zavzemanje stvar levičarske znanosti, kot trdi ljubinica, pa potrjujejo slike desničarski popotnikov po svetu, ki prikazujejo lepoto neokrnjene narave, ki demantirajo hitro taljenje ledu, ki pravijo, da je problem z zemljo po Monsantovih gnojilih izmišljen in da ima Kitajska čist zrak in nobenih problemov z vodo. Desna znanost in Trump kot njen prerok imajo seveda vedno prav. O napadu na S Korejo recimo petkovski podplačanci že pišejo kot o “neizbežnem” in so ponosni na slovenskega zeta

        • Nata

          Oprosti, si pa toliko zadev dala v isti koš, da je težko na kratko karkoli odgovoriti.
          Zato samo vprašanje. Si članek sploh prebrala ??

          • Franc Šink

            Oprosti ji, saj ne ve kaj dela.

          • Nata

            Ve, ve !!

          • salma hayek

            Ojoj, nekomu s takšno faco moramo oprostiti, če je zakompleksan in če prebira izključno Sveto pismo in iznoriško kraljestvo. Ker si samo tam lahko obeta normalnost

          • Franc Šink

            Pokaži ti svojo faco. Tudi tvoje mednožje bi bilo zanimivo.Za Nepoučene.

        • Nata

          Oprosti, si pa toliko zadev dala v isti koš, da je težko na kratko karkoli odgovoriti.
          Zato samo vprašanje. Si članek prebrala ??

        • Resnica boli

          Kako pa jest dobim denar od “Zvonov” nazaj, če njihove izgube nekdo pokriva. Saj če v začetku niso imeli nič, potem tudi niso mogli imeti izgube. Ali pa gre za inovativno liberalistično rdeče računovodstvo? Saj članek ne trdi, da je ekologija škodljiva, škodljivi so lažnivci, ki se vedno z “lončki” postavijo v vrsto, ko se tala davkoplačevalski denar. In zakaj potem slovenski ekologi dopuščajo izgradnjo MAGNE na perfektnih kmetijskih zemljiščih? A zato, ker jih ta vlada dobro futra?

        • ljubinica

          Ha ha
          Takoj ko sem prebrala stavek ali dva salme hayek mi je bilo jasno da gre za vernico v levicarsko znanost ….
          Ce bi zivela v zda bi se v soboto gotovo udelezila pohoda za znanost …

    • Franc Šink

      Še boš prosil/a za hrano po podeželju.

  • ljubinica

    Takih clankov v sloveniji nismo vajeni.
    Pri nas si nihce t.j. niti desni politiki niti znanstveniki ne upajo nasprotovati t.i. konsenzu levicarske znanosti.
    Nihce ne upa povedati da je cesar nag …

  • Demonkrat
  • Olga

    V Sloveniji imamo tudi vremensko, ki je daleč “dogurala”, približno tako kot kot zadnja “nagrada” Dela….

    • Mirnik Aleš

      hahaha, ja tale faki je s tistim hinavskim nasmeškom že v kmetiji nakazal da je mutibarič, sedaj pa v skladu s svojo življenjsko ideologijo sodeluje v novem resničnostnem šovu, kjer je glavna nagrada izhod na prostost. Kandidat za odvzem državljanstva.

  • Franc Šink

    Ameriške univerze so večinoma levičarske.Pravi znanstveniki prihajajo iz drugih univerz sveta.Harvard postaja vedno bolj podoben Kumrovški “univerzi”.

    • primsek

      Evo, Klemen Jaklič pa je tako po tej logiki rdečuhar, ki podobno kot njegov oboževani šef prikriva svoje bistvo in se dela, da je desen. Še en levi fašist, hibrid z doktoratom, ki bo šel potem, ko bos poznal globine iznoriškega nauka, na tablete proti letečim slonom

  • tarantela

    S portala 24ur.com o Urošu Macerlu.
    37
    Uroš Macerl, ekološki kmetovalec iz Slovenije, je dobitnik prestižne Goldmanove okoljske nagrade za leto 2017. Nagrada velja za največje svetovno priznanje okoljskim aktivistom, vsako leto jo podelijo okoljskim junakom z vsake od šestih naseljenih celin. Macerl jo je dobil za uspešen boj s cementarno Lafarge.

  • Adolf Hitler

    Tipično angleški lažnivi židovsk gobec!

  • althar

    Še najlaže bi bilo, da 22. april prekrstimo v Dan bedakov. Očitno, glede na količino, samo 1. april za njih ni dovolj.

  • Gru

    Wow kaksen porazen clanek ;)

    Pa seveda Kavarna , ki nima jajc se podpisat z pravim imenom in priimkom haha papak prestrasen ;)

    • Nata

      Daj dober vzgled !!

      • Gru

        Zakaj? Jz nisem novinar z clankom ;)

        • xtc

          Ti si butl človek ni novinar ima pa svoj blog;preden trabunjaš vsaj poglej kaj je na zadevi:

          • Gru

            Ok ima blog, a pa si ziher da ni se novinar al pa politik ali kj drugega zraven. Nisi , ker neves kdo je Kavarna ;) Butelj en ;p

        • Nata

          Dej, dej se sprenevedat, no ??Ti se podpiši s pravim imenom in priimkom.
          No, razen, če si gruleči golobček………..

          • Gru

            Glej v vseh medijih desni kricite, zakaj se podpisujejo novonarji z kraticami in pol mas Kavarno na Nori24tv ;) Loh pa desni zacnete uporabljat prava imena da nam pokazete kj vas moti, a ne Nata?

          • Nata

            Še dan nazaj sem uprabila svoje pravo ime ( Nataša Valant ), če si slučajno opazil.A mi je bolj všeč moj nadimek, ki je del imena.Kratko in jedrnato.
            Vendar nisem jaz tista, ki se razburjam nad kraticami, ali nadimki, ali ne ?
            Mene tudi ne zanima, kaj nekdo je. . . . . . novinar, politik, navadni državljan . Zakaj pa je to važno ?

          • Gru

            Mas prav nisem redni bralec in nisem opazil ;) No pozvala si me k izgledu pa sm mislu da si ti tista, ki se razburja , se opravicujem. Pa se pogum imas da si povedala svoje ime, zelo pohvalno. ;) Vem da me bojo zdaj tukaj se bolj sovrazili in zmerjali ;) Ter jih nebi rad poslusal kako mi tezijo po drugih portalih. Zato bom povedal samo to da se pisem na -ić ;)

          • Nata

            Mene priimki na ić prav nič ne motijo. Sovraštvo ? Huda beseda. Vzrok in posledica – to je tisto. Tega se pri nas premalo zavedamo, pravzaprav sploh ne pomislimo na to.
            Če je komentar kulturen, mi je vseeno, kdo ga piše.
            Mnenja so različna. Poltična opredelitev in vera tudi.
            Kje je torej kavelj vsega tega nerazumevanja ?
            V politikih, ki držijo vse nitke v rokah.

          • Gru

            Se strinjam, sam sm dostikrat imel probleme, ker se pisem na -ić. Zalostno a zelo resnicno v nasi lepi Sloveniji ;) Je pa res da so v glavnem za to sceno krivi nasi politiki. Tako levi kakor desni .

          • Nata

            Eni dajejo prednost enim, drugi pa obratno.
            Pa vseeno je razlika, velika razlika.
            In barabija vodilnih. Saj na račun naših majhnih razprtij, vladajo .

          • Gru

            Vladajo v stilustarega razmisljanja in to nas unicuje. Svet se je spremenil, sam politika se ni. Tko da rabimo koga , ki nebo razmisljal levo desno, ampak za dobro vseh ljudi.

  • Nata

    Mislim, da je tole zelo dobro napisano ! Sicer pravijo, da se misliti pravi – nič vedeti?
    Pa vendar. . . . ob vseh teh razhajanjih strokovnjakov, se lahko vprašamo, kakšen namen imajo. Strašijo ljudi ?

  • sprehajalec

    Okoljski junaki in Borci zavestno ignorirajo eno stvar, ključno, ki vpliva na onesnaževanje, pomanjkanje virov, lakoto, revščino. To je populacijska eksplozija v tretjem svetu. Vsako leto se v tem predelu sveta rodi 80 milijonov novih revežev, če smo nekoč rekli, da jih je kot Rusov, se je obrnilo vse na glavo, zaradi medicine in tehnologije belega človeka in njegove pomoči v hrani tretjemu svetu. Ki rezultira samo v večji rodnosti oziroma manjši umrljivosti novorojencev ob isti rodnosti. Rusov je samo 140 milijonov in če je imela Sovjetska Zveza leta 1950 več prebivalcev kot cela Afrika takrat, jih imajo danes bivše države SZ 5x manj kot Afrika.

    • Olga

      In muslimani načrtno to ekspanzijo!

      • sprehajalec

        Muslimani imajo zelo malo vpliva na svojo ekspanzijo oziroma rodnost. Zaradi narave svoje družbe močno prepletene z religijo, ga ni junaka, ki bi upal tako korenito poseči v Koran, ki je temelj njihovih družbe. Da naredi tako kot Kitajci naprimer politiko enega otroka. Ga ubijejo, ker po Koranu je kot jih bog da, ker bo že bog in njegova volja poskrbel zanje. Družba 7 stoletja.

        • salma hayek

          Enaka mentaliteta kot jo ima pri nas RKC in Primc Teme

          • xtc

            Od kdaj pa sta Kučan inRKC v istem čolnu?
            Nekaj novega vidim;v tvoji bolni glavi:

          • Solo

            Kučan in RKC sta v istem čolnu, odkar je papež-antikrist Frančišek začel poljubljati noge islamskim migrantom in dal žegen za islamizacijo Evrope.
            Bolne so glave, ki ne vidijo, da je RKC sestavni del globalistično-sionistične zarote in belega genocida, tako kot komunizem, kultur marksizem, demokracija in liberalizem..

          • Nata

            no, no ? Poljublja noge ? Ob običajih Velikega tedna pred Veliko nočjo, je lansko leto nekaj muslimanom umil noge…..
            O žegnu pa ne bi nakladala

          • Solo

            Ni treba nič nakladat, samo potegni glavo iz peska in poslušaj papeža, kako dobrohotno in naklonjeno govori o islamu in islamskih migrantih, pa da islamskega terorizma sploh ni, pa da sta Koran in Sv, pismo eno in isto, pa da moramo biti odprti, strpni in prijazni do islamskih prišlekov…
            Si predstavljaš muslimanskega verskega voditelja umivati in poljubljati noge krščanskim prišlekom v islamski svet? Kristjani ste samomorilske hlapčevske ovce. Kščanstvo je predpriprava na komunistični in islamski genocid.

          • Nata

            No, prav. Lahko tudi tako gledaš.
            In hvala Bogu, imamo take kot si ti, ki trezno gleda na te probleme, a ne ?
            Kaj in koliko si pa že naredil ti in tvoji somišljeniki, kdorkoli že so ?? Predvsem pa. . . . kje so ?

          • Solo

            A zdaj smo pa jaz in moji somišljeniki krivi, da sionisti s krščanstvom, komunizmom, liberalizmom, kultur marksizmom in zdaj še z islamom ugonabljajo evropsko civilizacijo? Moji somišljeniki ležijo po celem svetu, poklani bodisi od kristjanov (ko so med pogani z ognjem in mečem širili vašo “religijo ljubezni in miru”), bodisi od komunističnih genocidnih klavcev, ali pa od islamskih teroristov in džihadistov.

            Dokler boste kristjani podpirali in zagovarjali to izdajalsko in zahrbtno globalistično kliko v Vatikanu in dokler boste le pasivno gledali in ponižno prenašali, kako vas islamisti (in komunisti) masovno koljejo in iztrebljajo (ker vam vaša, od židov vsiljena vera zapoveduje, da ljubite svoje sovražnike, in ker vas tudi vaš verski poglavar roti, da bodite prijazni, strpni in multikulturni), ste del problema.

          • Nata

            Zelo na kratko sem ti odgovorila. Pa še tisto ne prebereš.Zgodovino pa pri miru pusti.Ker ne vem, kdo so sedaj ti tvoji. . . . poklani po celem svetu
            Svet se je v dveh tisočletjih zelo spremenil
            In samo pripomba o našem verskem poglavarju. Velika večina kristjanov ga ne podpira v tem problemu. Kje si to našel? Je pa jasno, da papež ne more pozivati k nasilju. Lahko pa bi rekel kakšno odločno kritiko na račun muslimanov

          • Nata

            No, ste pa vi zato tukaj, da stvari spravite v red. Saj kristjanov nas je čedalje manj. Torej, delo ne bo težko
            Ne vem pa, zakaj se obračate na naš? Obrnite se na papeža
            Amen.

          • Solo

            Kaj se bom jaz obračal na papeža, on je vaš, krščanski poglavar.
            “Mi” sami bomo pa zelo težko karkoli spravili v red, če si niti kristajni ne date čisto nič dopovedat, da o uporabnih levičarskih idiotih ne izgubljam besed…
            Nisem niti prepričan, da kristjani sploh želite biti rešeni islamskega terorja, ker ste po prepričanju itak mučeniki in vas bo vaše trpljenje pripeljalo direkt v nebesa. Pa še tale islamska invazija in beli genocid sta najbrž po božji volji, temu se je pa greh upirat, a ne?

            Razumno razpravljat z nekom, ki slepo verjame v čudeže, nadnaravna bitja, pravljice, usodo in božjo voljo, je nabrž res brezupna izguba časa. Sploh, če ti še admin non-stop briše komentarje, ker preveč dregajo v svete in nedotakljive krščanske tabuje. Zato tole brezplodno debato zaključujem. Mogoče boste kristjani prišli k pameti in razumeli, o čem govorim, takrat ko boste že vsi poklani in iztrebljeni – bodisi od komunistov ali pa islamistov. Ampak, po tebi sodeč… očitno še takrat ne.

          • Nata

            Ko bi bilo več takih kristjanov, kot sem jaz, bi bili problemi kmalu rešeni.
            Hitro si me obsodil.
            Lep dan.

          • Solo

            Usmiljenje, ponižnost in ljubezen do sovražnikov ne rešuje problemov, sploh če te želijo sovražniki poklati in iztrebiti.

            Obsodili ste se sami.

          • Nata

            A, pomagali nam pa ne boste ? Prav nič ?

          • Solo

            To tudi počnem – rad bi vam odprl oči, da so prav vse ideologije, ki prihajajo od židov (judovstvo, krščanstvo, islam, komunizem, kulturni marksizem, liberalizem,…) škodljive in pogubne za zahodno belo civilizacijo.
            Židje so naši zakleti sovražniki. Beri Talmud, beri Karla Marxa (žid iz dolge linije rabinov, s pravim priimkom Mordechai), beri The Protocols of the Elders of Zion, poguglaj o židovski vlogi pri boljševistični revoluciji 1917 in vseh ostalih revolucijah in vojnah, beri o židovski vlogi pri liberalizmu, kulturnem marksizmu, frankfurtski šoli, Freudovi psihoanalizi, feminizmu,…
            Nič drugače ni s krščanstvom, ki so ga židje že v 4. stoletju podtaknili rimskemu cesarstu za državno religijo – kot maščevanje za rimsko okupacijo Judeje in porušen židovski tempelj v Jeruzalemu – od tam pa so ga potem z ognjem in mečem razširili po celotnem belem zahodnem svetu. Krščanstvo je škodljivo, ker ljudi uči, da stoično prenašajo krivice in trpljenje, namesto da bi se odločno uprli svojim rabljem in krvnikom…
            Židje izvajajo beli genocid, ker hočejo uničiti zahodno civilizacijo in belo raso – vse zgoraj naštete ideologije so jim pri tem pripomoček oz. priročno orožje, s katerim se indoktrinirani zahodnjaki nevede uničujejo kar sami…

            Težko vam je pomagat, če sami niste pripravljeni prav veliko storiti za lastno rešitev pred genocidom. Niste se prav veliko upirali komunističnemu genocidu, ko so vas komunisti na veliko klali in metali v jame. In še manj se zdaj upirate islamski invaziji, posiljevanju, nasilju, terorizmu,…

            Lažje vam bo pomagat, ko boste dojeli, kaj se v resnici dogaja po svetu, in se osvobodili škodljivih in avtodestruktivnih židovskih ideologij. In potem boste, upam, začeli ukrepati tudi sami. Ker bi preživetje zahodne civilizacije vendar morala biti prva in najvažnejša prioriteta vseh avtohtonih belih Evropejcev, ne glede na versko in ideološko prepričanje.

          • Solo

            Kako naj vam pomagamo, če si niti sami nočete pomagat, ker ste naučeni, da ponižno in mučeniško prenašate krivice in trpljenje.
            Dokler se ne otresete škodljivih in samouničevalnih židovskih ideologij, je bela zahodna civilizacija zapisana propadu.

            P.S. Admin, po tekočem traku brišeš moje komentarje, ki ne žalijo nikogar, levim primitivcem pa dopuščaš, da me prostaško zmerjajo z neumno nacistično budalo… A ste na Nova24TV res sami murgelski in Sorosevi hlapci?

          • Nata

            ne zameri. . . . o židovskih ideologijah več jutri.
            Moram pogledati kakšno dobro kriminalko. Za boljši spanec. . . . . . .

          • Nata

            Odgovorila ti bom z vprašanjem.
            Kako to, da te škodljive, samouničevalne židovske ideologije vztrajajo že 2000 let?
            Do sedaj jih še ni bilo korenjakov, ki bi naredili, da bob postane bob.

            ” Razumno razpravljati z nekom, ki slepo verjame v čudeže, nadnaravna
            bitja, pravljice, usodo in božjo voljo, je najbrž res brezupna izguba
            časa.”

            Tale tvoj stavek me tudi moti.Zakaj izguba časa ? Prav vse, kar napišeš je lahko koristno.
            Saj jaz nisem nikoli napisala, da verujem v nadnaravna bitja, v pravljice.Kristus, sin Boga je res živel. Ni pravljica.
            Sloni pa, seveda vse na ustnih izročilih in prilikah iz Svetega pisma. Ki si jih moramo razlagati v duhu tistega časa. In jih prenesti v današnji čas. Svet se je zelo spremenil. A, večina zgodovinskih dejstev pač ostane.

          • Solo

            Ko so ljudje enkrat indoktrinirani, potem to svojo indoktrinacijo pač prenašajo na svoje potomce, iz roda v rod, tudi po več tisoč let. Religije se ljudje oklepajo, ker jim je bergla skozi življenje in ker jim daje (lažno, prazno, z ničemer dokazano) upanje na posmrtno življenje. Cerkvena oblast pa tudi spodbuja religioznost, ker jim le-ta služi kot sredstvo manipulacije in kontrole nad ljudskimi množicami – ovčicami. Ko ljudem enkrat predpišeš zapovedani kodeks obnašanja (“božje zapovedi” je seveda spisala človeška posvetna oblast, ne bog) in jim za kršitve zagroziš z vsemogočnim in povsod navzočim policajem in sodnikom na nebu (bog) ter z večnimi peklenskimi mukami, potem prestrašeni verniki začnejo nadzirati svoje obnašanje kar sami, v strahu pred božjo kaznijo To je za oblast nadvse priročno, ker potem za nadzor ljudstva rabijo bistveno manj policije, vojske, tajne policije, špicljev…
            Jaz proti religiji nimam načeloma nič, ljudje naj zaradi mene verjamejo kar hočejo. Me pa zelo moti, ko religija bodisi spodbuja ljudi, da postanejo nasilni fanatični morilci (kot je to primer pri islamu), ali pa da – nasprotno – postanejo pasivne, ponižne in mazohistične ovce, kot je to primer pri krščanstvu. Obe skrajnosti sta silno škodljivi, slednja seveda še zlasti za nas, ker so Slovenci in Evropejci večinoma kristjani. 2000-letna indoktrinacija s to hipijevsko, mučeniško religijo je kriva, da se Evropejci danes praktično sploh ne branijo pred invazijo agresivnega islama. In to je tisto, kar jaz krščanstvu najbolj zamerim – krščanstvo je sokrivo za somrak zahodne civilizacije in bele rase, ki umirata pred našimi očmi. Evropa je de facto v vojni z invazivno armado nasilnih črncev in džihadistov iz Afrike in Azije pa se nihče sploh ne zgane. Nasprotno, izdajalski poglavar RKC še zagovarja in opravičuje islamsko invazijo ter spodbuja svoje krščanske ovčice, da agresorje prijazno sprejmejo medse. To je največji smrtni greh Vatikana in krščanstva.

            Nobenega zgodovinskega dokaza ni, da je Jezus zares živel. Skupina neodvisnih zgodovinarjev je sistematično pregledala vse obstoječe arhive in zapise takratnih kronistov (Tacit, Plinij mlajši,…) in ni našla niti ene same pisne omembe Jezusa. Kar je nadvse nenavadno, glede na to, kako izjemen, vpliven in pomemben človek je (po trditvah Biblije) bil, in celo tako nevaren židovskim in rimskim oblastem, da so ga dale križati. Še toliko manj je seveda dokazov, da je bil božji sin. Najverjetneje je Jezus zgolj izmišljeno mitološko bitje, katerega lik so povzeli po drugih (indijskih in egiptovskih) mitologijah. Poguglaj malo “Jesus Chist and Krishna parallels” – našla boš osupljivo veliko podobnosti med tema dvema likoma. Očitno si je krščanstvo veliko sposojalo iz hindujske in egiptovske mitologije. Pa tudi če bi Jezus dejansko živel, je bil (po trditvah Biblije) žid iz Judeje. Prav nobenega razumnega in utemeljenega razloga ni, zakaj bi morali beli Evropejci sprejeti nauke nekega (domnevnega, mitološkega) židovskega preroka, če pa še sami židje – torej Jezusovo ljudstvo – zavračajo njegove nauke. Razlog je seveda preprost – krščanstvo je za narod, ki to religijo sprejme, nadvse škodljiva in avtodestruktivna ideologija. Židje so to seveda vedeli. Zato židje krščanstva niso sprejeli za svojo religijo, ampak so jo – kot gnilo jajce – raje podtaknili Rimljanom, svojim smrtnim sovražnikom.
            Zahrbtni načrt je uspel, Rim je sprejel novo religijo za svojo in jo razširil z ognjem in mečem po celotnem svojem imperiju. 2000 let krščanske indoktrinacije je naredilo svoje, beli Evropejci so se iz nekoč pogumnih in možatih poganskih bojevnikov počasi preobrazili v pomehkužene, poženščene in ponižne krščanske ovce. In zdaj je napočil čas, da židje dokončno uničijo to pomehkuženo zahodno civilizacijo s komunizmom, kultur marksizmom, liberalizmom in slednjič še z invazijo barbarskih črnih in muslimanskih opic iz tretjega sveta. Misija izpolnjena. Zahodna bela civilizacija je uničena, židje (samooklicano izbrano božje ljudstvo) pa so končno totalni in edini vladarji sveta.

          • Solo

            Ko so ljudje enkrat indoktrinirani, potem to svojo indoktrinacijo pač prenašajo na svoje potomce, iz roda v rod, tudi po več tisoč let. Religije se ljudje oklepajo, ker jim je bergla skozi življenje in ker jim daje (lažno, prazno, z ničemer dokazano) upanje na posmrtno življenje. Cerkvena oblast pa tudi spodbuja religioznost, ker jim le-ta služi kot sredstvo manipulacije in kontrole nad ljudskimi množicami – ovčicami.

            Ko ljudem enkrat predpišeš zapovedani kodeks obnašanja (“božje zapovedi” je seveda spisala človeška posvetna oblast, ne bog) in kršiteljem zagroziš z vsemogočnim in povsod navzočim nebeškim policajem in sodnikom (bog) ter z večnimi peklenskimi mukami, potem prestrašeni verniki začnejo nadzirati svoje obnašanje kar sami, v strahu pred božjo kaznijo To je za oblast nadvse priročno, ker potem za nadzor ljudstva rabijo bistveno manj policije, vojske, tajne policije, špicljev…

            Jaz proti religiji nimam načeloma nič, ljudje naj zaradi mene verjamejo kar
            hočejo. Me pa zelo moti, ko religija bodisi spodbuja ljudi, da postanejo
            nasilni fanatični morilci (kot je to primer pri islamu), ali pa da – nasprotno
            – postanejo pasivne, ponižne in mazohistične ovce, kot je to primer pri
            krščanstvu. Obe skrajnosti sta silno škodljivi, slednja seveda še zlasti za nas,
            ker so Slovenci in Evropejci večinoma kristjani. 2000-letna indoktrinacija s to
            hipijevsko, mučeniško religijo je kriva, da se Evropejci danes praktično sploh
            ne branijo pred invazijo agresivnega islama. In to je tisto, kar jaz krščanstvu
            najbolj zamerim – krščanstvo je sokrivo za somrak zahodne civilizacije in bele
            rase, ki umirata pred našimi očmi. Evropa je de facto v vojni z invazivno
            armado nasilnih črncev in džihadistov iz Afrike in Azije pa se nihče sploh ne
            zgane. Nasprotno, izdajalski poglavar RKC še zagovarja in opravičuje islamsko
            invazijo ter spodbuja svoje krščanske ovčice, da agresorje prijazno sprejmejo
            medse. To je največji smrtni greh Vatikana in krščanstva.

            Nobenega zgodovinskega dokaza ni, da je Jezus zares živel. Skupina neodvisnih zgodovinarjev je sistematično pregledala vse obstoječe arhive in zapise takratnih kronistov (Tacit, Plinij mlajši,…) in ni našla niti ene same pisne omembe Jezusa. Kar je nadvse nenavadno, glede na to, kako izjemen, vpliven in pomemben človek je (po trditvah Biblije) bil, in celo tako nevaren židovskim in rimskim oblastem, da so ga dale križati. Še toliko manj je seveda dokazov, da je bil božji sin. Najverjetneje je Jezus zgolj izmišljeno mitološko bitje, katerega lik so
            povzeli po drugih (indijskih in egiptovskih) mitologijah. Poguglaj malo “Jesus Chist and Krishna parallels” – našla boš osupljivo veliko podobnosti med tema dvema likoma. Očitno si je krščanstvo veliko sposojalo iz hindujske in egiptovske mitologije. Pa tudi če bi Jezus dejansko živel, je bil (po trditvah Biblije) žid iz Judeje. Prav nobenega razumnega in utemeljenega razloga ni, zakaj bi morali beli Evropejci sprejeti nauke nekega (domnevnega, mitološkega) židovskega preroka, če pa še sami židje – torej Jezusovo ljudstvo – zavračajo njegove nauke. Razlog je seveda preprost – krščanstvo je za narod, ki to religijo sprejme, nadvse škodljiva in avtodestruktivna ideologija. Židje so to seveda vedeli. Zato židje krščanstva niso sprejeli za svojo religijo, ampak so jo – kot gnilo jajce – raje podtaknili Rimljanom, svojim smrtnim sovražnikom.

            Zahrbtni načrt je uspel, Rim je sprejel novo religijo za svojo in jo razširil z ognjem in mečem po celotnem svojem imperiju. 2000 let krščanske indoktrinacije je naredilo svoje, beli Evropejci so se iz nekoč pogumnih in možatih poganskih bojevnikov počasi preobrazili v pomehkužene, poženščene in ponižne krščanske
            ovce. In zdaj je napočil čas, da židje dokončno uničijo to pomehkuženo zahodno
            civilizacijo s komunizmom, kultur marksizmom, liberalizmom in slednjič še z
            invazijo barbarskih črnih in muslimanskih opic iz tretjega sveta. Misija
            izpolnjena. Zahodna bela civilizacija je uničena, židje (samooklicano izbrano
            božje ljudstvo) pa so končno totalni in edini vladarji sveta.

          • Solo

            Evo, sploh se morem debatirat s tabo, ker mi admin-gestapovec sproti briše komentarje, ki preveč razgaljajo resnico o krščanstvu in židih. Še en dokaz več, da je katolištvo iste sorte represivna, zločinska židovska ideologija, totalitarna kontrola populacije (opranoglavih ovc) in zatiranje resnice – kot komunizem in liberalizem.
            In Nova24TV naj bi bil potem kakor “desni” medij in “opozicija komunistom”… Lepo te prosim. Nobenih “levih” in “desnih” ni v Sloveniji, zgolj židokomunisti in židofilni klerotalibani, eni slabši od drugih, oboji pa dogovorjeni in zlizani med sabo.

          • Nata

            Veš, saj tole niti ni debata. Ne more biti, ker si zelo prepričan v svoje trditve, ki jih imaš za resnice.? In s takim se pogovarjat je bolj enosmerna pot. Prav nič ne dopuščaš možnosti drugemu, da morda le ne živi v tako napačnem prepričanju.
            Zanimivo pa je, da kar rad polemiziraš na Novi, ki jo tako zelo v nič daješ. In s tem vse nas, ki se tukaj oglašamo. Zato je morda zate bolj primeren kakšen drugi portal. Kjer boš lahko našel enako mislečega.
            In. . . . . . . . . . . . našel si pravo tepko, ki ne zna in ne želi biti nesramna. Ali ne ?Blagor ti, ki si v te zadeve tako prepričan. Ker pa jih malo nesramno napišeš, ko poveličuješ samo svoj prav, boš težko našel pravega sogovornika.
            Jaz premalo vem .
            O Googlu pa ne bi pisala. Vse mogoče in nemogoče se najde.Prav po želji !!
            Lep večer ti želim

          • Solo

            No, jaz sem vsaj prepričan v svoj prav na osnovi golih in dokazanih
            zgodovinskih dejstev. Ti pa si prepričana v svoj prav na osnovi slepe vere v
            zapovedane tabuje, nebulozne pravljice in nadnaravna bitja.

            In ko nekdo dregne v to tvojo slepo vero, ga pa podiš na drug portal,
            “Debata” zate pomeni zgolj prepričevati druge v svoj edini zveličavni
            prav. Če ne, naj se pa poberejo drugam. Sveta preproščina.

            Jaz na tem portalu ne iščem istomisleče sogovornike, da potem skupaj blejemo
            v en glas kot ovce – to je očitno tvoj cilj. Moj cilj je pa iskati in
            razglašati okoli Resnico. Vselej in povsod in za vsako ceno, pa če je še tako
            kruta in ušesom neprijazna. In če ta kruta Resnica zmoti vaše svete tabuje in
            vznemirja vas, opranoglave indoktrinirane in poneumljene ovce, me prav en drek
            briga.

          • Nata

            še malo o Sveti preproščini.
            Ta bi bila danes zelo zaželjena. Preprostost ni neumnost !!
            Je celo velik dar. Velika, sijajna lastnost velikih ljudi – umetnikov, npr.!
            Zato, nas, preproste ovce nič ne podcenjuj.
            In NE, NI RES ! Ti ne moreš razglašati resnice, ker je ne poznaš. Tudi jaz je ne poznam. Lahko samo rečem. . . . . . mislim, da je tako. In to je ogromna razlika.
            Ta ponižnost ( ki jo tudi napačno razlagajo ), gre vkup s preprostostjo.
            Kako malo vemo. Zato moramo veliko brati, se pogovarjati.
            Saj imamo samo ljudje ta dar. . . . . . besedo !!
            Da te prav en drek briga ? Je pa žalostno.

          • Nata

            Si tudi napisal, da te podim s tega portala. Ne drži ! Ker vidim , da imaš čez Novo veliko za povedati, sem ti svetovala, da se pač oglašaj drugje.
            Samo to ??

          • sprehajalec

            Uf, kje si bil najdle do sedaj? Umag?

            Družba 7. stoletja in 21. je vseeno velika razlika.

          • Franc Šink

            Ne,tudi v sloveniji je bila pred komaj pred stoletjem.

          • Nata

            Glavno da je tvoja mentaliteta prava. Do dokazuješ s svojimi komentarji !

          • samotoje

            Glej jo, dušico preprosto. Če ne bi bilo parov, ki imajo otroke ( namesto raznih namiznih pasjih primerkov), nas že zdavnaj ne bi bilo več.In potem nas primerjaš z eksplozijo rodnosti v muslimanskih državah?

  • Wizeman

    Kako prozorno. Kaj pravzprav želi povedati ta članek? Da je treba onesnaževati in ne popuščati. Svašta. 1.75 bio škode ameriški ekonoiji? Kaj pa ameriška ekonomija celemu svetu? Ta se lahko meri v TRIO (trilijonih) dolarjev…… Pa še en indic je, da avtor tega skrpucala nima pojma, o čem piše: posledica globalnega segrevanja je ledena doba, ki lahko nastane zelo zelo hitro

    • Solo

      Takoj nehaj uporabljati računalnik, sicer bo ledena doba nastopila že jutri.

  • šmentanamuha

    Odličen članek, vreden razmisleka. Če so se nam zlagali o pristanku na Luni, kar se ni nikoli zgodilo, o 9/11, ki je bil “inside job”, se nam lažejo praktično o vsem, odvisno od agende, ki je v ozadju. To pa ne pomeni, vsaj jaz nisem tako razumela tega članka, da lahko veselo nadaljujemo z uničevanjem narave, vode, zemlje, skratka, da je polucija v redu. Kolikor je meni uspelo najti informacij, so te podnebne spremembe načrtovane, zato nas kar naprej opozarjajo ti isti, ki so v ozadju vseh velikih sprememb na planetu, vključno z načrtovanimi migracijami in multikulti agendo. Nekaj se dogaja na južnem polu. nenehno poročajo o ozonski luknji, zdaj je, pol je spet ni oz. je manjša in tako naprej. Če je to, kar sem videla bil pravi posnetek, potem lahko rečem, da ozonsko luknjo načrtno ustvarjajo s harpi oz. nekakšnimi eksplozijami v oblakih, posledično pa to vpliva na taljenje ledu. Torej led na južnem polu talijo namenoma, da bi prišli do nečesa, kar se skriva pod njim. Že Hitler je hodil tam okoli in proučeval neke zadeve. tam naj bi bil portal v središče Zemlje in tam naj bi živela neka visoko razvita civilizacija. gledala sem posnetek, ko je ne nemški vojaški ekspert razlagal, kako so jih med IISV napadli z nekimi podolgovatimi svetlečimi plovili, ko so se približali tisti coni. Pod ledom naj bi počivala neka vesoljska ladja oz. tehnologija in Rothschildi so se odločili, da morajo priti do te tehnologije. Zato je potrebno staliti led na južnem polu. VSE SE DOGAJA POD TAKTIRKO ROTHSCHILD SIONISTOV, TUDI PODNEBNE SPREMEMBE.

    • Mirnik Aleš

      tale glede motiva za taljenje, da vidimo šta ima to tamo dole, je pa res zanimiva ;)

      • šmentanamuha

        ja res, vse tele podnebne zadeve, pa migracije, pa izvoz demokracije, pa ….pa… so dimna zavesa. Nič ni tako kot se zdi. Mi pač nasedamo, ker ne dobimo pravih informacij, vendar se na netu najde vse mogoče, čeprav so ga že začeli “čistiti”. Tudi ZF filmi so dober vir informacij.

    • Bozz

      Hahahahaha….Te močne dinastije nimajo toliko moči nad vremenom kot nekateri mislite. Lahko se malo igrajo s chemtraili in haarpom in podobnim a kmalu bodo vsi ti satanisti spoznali, da je edini, ki ima kontrolo nad podnebjem, Bog. Knjiga razodetja 16. Tudi Rotschildi in vse ostale močne družine, katerih imena so skrita, bodo deležni sončne pripeke, ki je na poti. Samo bodo verjetno poskriti v svojih bunkerjih, a tudi tam jih bo Bog našel in ustrezno kaznoval.

      Amos 9
      2 Tudi, če se vkopljejo v podzemlje,
      jih bo od tam vzela moja roka;
      tudi, če se povzpnejo v nebesa,
      jih bom od tam potegnil dol;
      3 In če se skrijejo na vrh Karmela,
      jih bom tam našel in jih vzel;
      in tudi če se skrijejo izpred mojih oči na dno morja,
      bom tam ukazal kači, naj jih piči;

      Razodetje 6
      15 Kralji zemlje in velikaši, vojaški poveljniki in bogatini, mogočniki in sploh vsi, sužnji in svobodni, so se tedaj poskrili po votlinah in po gorskem skalovju. 16 In so rekli goram in skalovju: »Padite na nas in skrijte nas pred obličjem njega, ki sedi na prestolu, in pred Jagnjetovim srdom: 17 Kajti prišel je veliki dan njegove jeze in kdo bo mogel obstati?

      • šmentanamuha

        Lepo si povedal, Bozz. Dejstvo pa je, da te dinastije razpolagajo z informacijami in vedenjem, o katerih se nam še sanja ne.

  • xtc

    Dober čanek za razmišljanje;ja eok terorizem in divjanje z nekontroliranim eko divjanjem je postalo zadno obupno pribežališče levakov kjer vidijo svojo tržno nišo v boju pred izginutjem naodpad zgodovine;seveda jih ekologija briga še manj kot kapitaliste je le sredstvo ;kako bi podržavljali prerazporejali in prilezli na oblkast:
    Je pa dejansko treba vedeti ;da je žal ekologija postala donosen biznis za mešalce d****;ki z njo nimajo nobene veze jo zlorabljajo:
    Seveda pa je potrebno dodati;da pa je treba res več vložiti v obnovljive vire;ki ne predstavljajo ekoloških težav kot so to solarne elektrarne;bolj skrbno je treba začeti ravnati s smetmi in jih čim bolj zmanjšati;reciklirati ali drugače predelati;enako velja tudi za odmetavanje nevarnih odpadkov:Seveda je treba poostriti nadzor nad nekontroliranim izsekavanjem pragozdov in lovom na ogrožene živalske vrste:Treba je npr z namakanjem puščav ipd zadev;kjer se da ogromno pridobiti rodovitne zemlje:
    Prav tako bi bilo smiselno razvijati naprave;ki delujejo podobno kot rastline le z večjo kapaciteto;ki ob velikih tovarnah in obratih ;KI CO DVA RAZGRAJUJEJO:

  • Solo

    The goyim know. Kavarna Hayek has been red-pilled.
    Eco-terrorism, bolsheviks, comunism, cultural marxism, globalism, banking system, immigrants, islamisation, white genocide, open borders, LGBT, feminism, gender theory,…
    It’s THE JEWS!!!

    • Mirnik Aleš

      BINGOOOOOOOOOOOO

  • Franc Šink

    “izumrlo” človeštvo šteje že 7 milijad! ljudi.Komunisti poskrbite za maske.

  • Solo

    – Vprašanje za radio Erevan: Ali bo človeštvo res izumrlo zaradi globalnega segrevanja?
    – Radio Erevan: Načeloma da. Vendar ne bo izumrlo človeštvo, ampak le bela evropska civilizacija. In ne zaradi globalnega segrevanja, ampak zaradi globalističnih židovskih banksterskih zločincev, ki izvajajo agendo belega genocida in masovnega priseljevanja negro/muzli opic iz tretjega sveta na Zahod.

    • Gru

      Torej je beli clovek ostali so pa opice? Nacist en ;)

      • Solo

        Koliko jih imaš že pri sebi doma? Nobenega? Nacist en.

        • Gru

          Jz nism napisu da so negro/muzli opice iz tretjega sveta ;) Tko da se kr sprijazni , pac si nacist ;p

          • Solo

            Nimaš pa nobenega pri sebi doma. Sprijazni se, da si nacist.

          • Gru

            Haha slabo si to splaniral zaljenje haha Od kdaj je merilo kok ljudi imas pri sebi , ce si al nisi nacist? Steje se kako razmisljas in kaj reces. In tvoje besede kazejo na to da si nacist ;)

          • Solo

            S komplimenti ne boš pri meni nič dosegel. Raje že povej, zakaj nimaš teh opic pri sebi doma, če so ti ljubše od belcev. Dejanja štejejo, ne besede. Zagovarjaš opice z gobcem, z dejanji pa ne. Dokaži, da si mož-beseda in jih vzemi v svoj dom. V nasprotnem nisi samo nacist, ampak tudi hinavec.

          • Gru

            Haha res nevem a si tok trd u glavo al sam troll haha ;) pomoje si tok trd u glavo in bogi v duhu ;p

            Ps ; nikoli nism reku da so mi crnci in muslimani ljubsi. Ti budala bedna pa jih imenujes opice. Res si car da se imas za nekaj vec kokr ostali.

            Budala neumna nacisticna si in sprijazni se z tem ;p

          • Solo

            Žalitve me ganejo še manj kot komplimenti, sploh če so tako neoriginalno primitivne.
            Še vedno nisi povedal, zakaj teh – tebi tako ljubih opic – nimaš pri sebi doma, nacist hinavski, prostaški in vulgarni.

          • Gru

            Bravo, sm mislu da nizje nemores past haha , ker poden od cloveka si ti , groza ;)

          • Solo

            Torej ne znaš odgovoriti niti na eno čisto preprosto vprašanje – zakaj nimaš teh opic pri sebi doma. Znaš samo bruhati primitivne obrabljene marksistične zmerljivke in psovke. Res ste bogi, komunisti. Če ne bi bili taki genocidni zločinci in škodljivci, bi se mi še zasmilili.

          • Gru

            Nism komunist ;) Pa mal se umiri ti nacistek mali ;)

          • Solo

            Nisi komunist, samo zagovarjaš invazijo negro-muzli opic, pljuvaš po belcih, pljuvaš po vseh patriotih in nasprotnikih belega genocida ter zmerjaš z nacisti vse, ki niso na tvoji partijski liniji… Seveda, seveda, sploh nisi komunist…
            Povej nam že, zakaj nimaš opic pri sebi doma.

          • AliquisN

            Acta non verba… Seveda se ne strinjam s Solo, da so opice ampak tudi ti se motiš… Ni to kar razmišljaš in rečeš najpomembneje, ampak dejanja… Če pa SLUČAJNO zagovarjaš gibanje words matter, potem pa pač…….. žalostno….

  • Franc Šink

    Onesnaževanje je najučinkovitejše biološko orožje.In prav je tako. Narava bo naredila po svoje. Niti Bog se ne bo v njo.

  • Mirnik Aleš

    s HAARPom s pomočjo mikrovalov selektivno ogrevajo določena območja in tako vplivajo na podnebje. S tem jim uspeva tudi zavajati javnost, saj
    ogrevajo tiste dele, kjer se lahko stopi največ ledu iz vizuelnega vidika, da je propagandni
    učinek glede dokazovanja ogrevanja čim boljši. Globalno vreme našega planeta je
    predvsem odvisno od eksplozij na površini Sonca, kar so z risbami sončnih peg zadnjih 400
    let tudi dokazali.

    Ekoterorizem je dejstvo, vsi ti inštituti za meglo, finančni subjekti za odvajanje sredstev, ki napovedujejo kakšna bo cena smučarske vozovnice čez 20 let pa so itak sami sebi namen, torej čista kraja davkoplačevalskega denarja. Gre za prostituiranje nekdanjega gibanja Zelenih, zavzeli so praznino, ker je zmanjkalo politične volje, saj so Zeleni že zdavnaj odigrali svoje in dosegli svoj namen, medtem pa je globalna mafija sestavila nov, večji, bolj požrešen orkester ter seveda novo partituro, s katero živcira globalno občinstvo.

  • Bozz

    Elektromagnetno polje zemlje se je od leta 1850 do leta 2000 ošibilo za 10%, od
    2000 do 2010 za 5%, od 2010 dalje pa vsako leto 10x hitreje, torej od 2010 dalje vsako leto za 5%! Sedaj pa sami zračunajte koliko se je EM polje ošibilo do tega leta, 2017.

    Dokaz za to lahko vidite tukaj:

    Magnetic Field in Trouble
    https://www.youtube.com/watch?v=L7X8FTGCHGs

    Torej EM polje je trenutno zelo nestabilno, zato tudi vidimo takšna nihanja, ko je Marca poletna vročina, aprila pa spet mraz pritisne, ali pa v tujini, ko recimo v Avstraliji sredi poletja zapade sneg, itd.

    To pred nami skrivajo zaradi tega, da nam lahko lažejo, da je za vse kriv CO2. Ker magnetnega polja pač ne moreš okrepiti oz. popraviti s krajo denarja oz. davkov na CO2. Potem je tukaj še aktivnost sonca. Te CO2 laži Lučke Bogataj in ostalih so ena največjih prevar sodobnega časa. Ko se dvigne temperatura, se dvigne tudi nivo CO2 in ne obratno.

    Da je temu res tako lahko že sami občutimo. Letos Marca, tisti ki delate zunaj na soncu, ste lahko občutili, da sonce neobičajno močno pripeka za ta čas. V Ameriki recimo kjer je več ljudi, ki to spremlja, poročajo delavci, ki delajo na soncu, da jih sonce neobičajno opeče, če so zunaj samo malo časa, recimo v roku pol ure, itd. In res je, da je UV ekstremno visok za ta čas.

    Tale človek spremlja UV vsak dan in objavlja svoje meritve:
    *Extreme UV* | April 22, 2017 |
    https://www.youtube.com/watch?v=RunQH6CypdA

    *NEW Degradation Pics* | UV above 12 (11 is extreme)! | High Noon
    https://www.youtube.com/watch?v=b9cNrUbbEpk

    *Severe Sunburn* | Less than 30 min! | UV MAXED
    https://www.youtube.com/watch?v=kMLQDYIAHis

    To je vse uvod v…

    Razodetje 16
    8 Četrti je izlil svojo čašo na sonce. Temu angelu je bilo dano, da je žgal ljudi z ognjem.9 In ljudi je žgala silna vročina in preklinjali so ime Boga, ki ima oblast nad temi nadlogami. Niso se spreobrnili, da bi mu izkazali čast.

    Ko bodo ljudje sprejeli znamenje zverine v desno roko ali v čelo (čip, mnogi so že čipirani, to se bo verjetno masovno zgodilo po svetovnem ekonoskem kolapsu, ki bo zelo kmalu glede na dogodke v svetu) brez katerega ne bomo morali ne prodajati ne kupovati, bodo angeli začeli izlivati čaše Božjega srda na zemljo.

    PEOPLE ALL OVER WORLD BEING IMPLANTED WITH RFID CHIP
    https://www.youtube.com/watch?v=BWgUTrvRlA4

    2000 let stare prerokbe se uresničujejo do pikice natančno.

    • tohuvabohu

      Pazi, miško, elektromagnetnih polj ni. Obstajajo pa električna polja in magnetna polja, in seveda elektromagnetno valovanje. Zemljino magnetno polje nima nobenega dokazanega vpliva na vreme.

  • sodnikisozločinci

    Govorjenje, da je človek kriv za segrevanje Zemlje je enako trditvi, da sem jaz kriv za poplavljanje Save, ker sem se poscal vanjo.

  • luckyss

    Če američani napišejo 1, 75 billions dollar, to pomeni 1,75 milijarde dolarjev, vsaj to bi lahko vedeli tukaj na nori TV..

  • dr Janez Sveti

    Dol mi visi.
    DR Janez Sveti vesoljc

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!