Odprtih obveznosti na dan 30. junij 2018 je za 7,52 milijona evrov

vir: Občina Žužemberk

Poročilo o izvršitvi proračuna Občine Žužemberk v obdobju januar-junij 2018 izkazuje za 3,54 milijona evra prihodkov ali le tretjino načrtovanih in za 3,98 milijona evra odhodkov, kar je 28,3 odstotka načrtovanih v letu 2018. Hkrati ima občina na dan 30. junij 2018 kar za 7,52 milijona evrov odprtih obveznosti. Od tega so bile kratkoročne obveznosti do dobaviteljev 4,81 milijona evrov.

Načrtovani investicijski odhodki v višini 9,98 milijona evrov so uresničeni samo v višini 2,19 milijona evrov, kar pomeni dobro petino oziroma 22 odstotkov vsega načrtovanega v tem letu.

Po zaključnem računu Občine Žužemberk za leto 2017 je ta imela na dan 31. december 2017 skupno za 5,77 milijona evrov neplačanih obveznosti in vse nesporne obveznosti iz leta 2017, ki so zapadle v plačilo do 30. junija 2018, so bile tudi poravnane.

Poročilo o izvršitvi proračuna Občine Žužemberk za 1. polletje 2018 razkriva, da je občina v rebalansu proračuna za leto 2018 načrtovala za 10,68 milijona evrov prihodkov, dejanska realizacija pa je bila v prvih šestih mesecih samo 3,59 milijona evrov ali 33,2 odstotka načrtovane.

Največji delež dohodkov so predstavljali dohodnina (1,74 milijona evrov), prejeta sredstva iz državnega proračuna za investicije (470.601 evrov) in prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU iz kohezijskega sklada (1,05 milijona evrov).

Kako je z odhodki?
Odhodki v bilanci prihodkov in odhodkov so bili za leto 2018 načrtovani v višini 14,06 milijona evrov, dejanska realizacija v prvem polletju pa je bila samo 3,98 milijona evrov ali 28,3-odstotna.

Tekoči odhodki (izdatki za plače in drugi izdatki zaposlenim, prispevki delodajalca, izdatki za blago in storitve in rezerve) so bili realizirani v višini 746.729 evrov ali 43,6-odstotno, tekoči transferji (subvencije, transferi posameznikom in gospodinjstvom, transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam, drugi tekoči domači transferi) so bili realizirani v višini 1,04 milijona evrov ali 44,6-odstotno in investicijski odhodki v višini 2,19 milijona evrov ali samo 22 odstotkov od vseh načrtovanih investicijskih odhodkov v letu 2018.

Celoten članek preberite TUKAJ

  • Darth Vader

    pizda požrejo enega denarja zaposleni na občinah…….mala vukojebinca od občine z par 100 bajtami a 750.000eur/leto za plače zaposlenih na občini……62500eur/mesec za plače…..pri 2000eur bruto povprečne plače…..ma občina 31 zaposlenih ali več……če bi podjetja na trgu tako delovala glede denarja, stroškov, denarnega toka…..nebi bilo ne podjetij in ne trga

  • pav36908

    ︅t︅h︅a︅t︅s t︅h︅e︅ ︅s︅o︅c︅ia︅l︅e︅t w︅h︅e︅r︅e i s︅h︅a︅r︅e m︅y ︅ru︅︅d︅e pi︅c︅t︅u︅r︅es︅, l︅u︅r︅︅k︅i︅n ︅︅4 m︅ee︅t︅︅ing︅s︅.
    ︅C︅h︅︅a︅t m︅e︅ h︅e︅r︅e︅, I re︅︅a︅dy t︅︅o d︅a︅t︅e︅ ̩▶️ i︅a︅l︅m︅︅a︅z︅︅.︅︅c︅︅o︅︅m︅/︅︅p︅h︅o︅t︅o︅-︅2︅7︅0︅7︅6︅9

    • zandrusmiha

      ︅Y︅o︅u a︅r︅e s︅o b︅ea︅u︅t︅if︅u︅l︅.︅

  • Bandit123

    Zmanjšanje števila občin bi bilo obvezno. Minimalno. število prebivalcev 10 000. Občina se lahko zadolži maksimalno 10% letnega prihodka, pa bi bil hitro red.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!