Na Pohorju otvorili novo kolesarsko sezono

Datum:

Na Pohorju so prejšnji konec tedna s precejšnjo udeležbo tako domačih kot tujih kolesarjev otvorili novo kolesarsko sezono. V parku, imenovanem Bike park Pohorje, so obnovili večino obstoječih prog in uredili še pet novih. Tako obsega skupno devet različno zahtevnih prog in je po navedbah upravljavca največji kolesarski park v Sloveniji.

                   

Med novo odprtimi progami sta začetniški Family Line, ki se začne pri nedavno zgrajeni vmesni postaji pohorske vzpenjače, in Ruška Family na Arehu.

Kolesarski park upravlja podjetje Marprom iz skupine Javni holding Maribor, v katerem so s prvimi odzivi zelo zadovoljni. “Na uradnem odprtju je bilo več kot 330 kolesarjev. Kolesarji so nad novimi progami in odseki navdušeni in veliko je govora o tem, da se Bike park Pohorje Maribor razvija v pravo smer,” so v podjetju povedali za STA.

Foto: Bobo

Ponudbo nameravajo še nadgraditi. “V kratkem bomo začeli graditi novi modri trail, t. i. Amerika Trail, na Arehu. Letos želimo zgraditi tudi Dirt in Skills park, ki bo omogočal učenje veščin gorskega kolesarstva spektru uporabnikov od začetnikov do izkušenih kolesarjev,” so napovedali predstavniki Marproma.

Prejšnjo sezono so ob slabšem vremenu in zapor zaradi gradnje vmesne postaje pohorske vzpenjače našteli okoli 10.000 kolesarjev, v letošnji pa doslej že 7500. Tudi po zaslugi novih prog pričakujejo, da bodo lanski rezultat letos podvojili.

Med obiskovalci Bike parka je okoli 70 odstotkov kolesarjev iz tujine. Največ jih prihaja iz Avstrije in Italije ter z Madžarske in Hrvaške. “Tukajšnji bike park je vedno zabaven, z veliko programi, ima potencial, da postane eden boljših,” je za časnik Večer ob odprtju kolesarskega parka povedal Oliver Drabik, slovaški tekmovalec v disciplini, imenovani downhill.

Predvsem domači kolesarji se pritožujejo zaradi gneče na žičniških napravah, s katerimi se vozijo na začetek proge. Na Marpromu pojasnjujejo, da krožna kabinska žičnica na Pohorju prevaža različne ciljne skupine potnikov, med katerimi so v poletni sezoni ob kolesarjih tudi pohodniki, družine z otroki, hotelski gostje in drugi udeleženci raznih dogodkov.

“Kljub temu je od skupno 64 kabin kar 46 opremljenih za prevoz kolesarjev in koles, torej več kot 70 odstotkov vseh. Prav tako žičnica ob konicah obratuje z najvišjo hitrostjo,” pravijo. V nadaljevanju sezone pričakujejo, da bosta krožno kabinsko žičnico razbremenili sedežnici Radvanje in Ruška, ki sta prav tako namenjeni tudi prevozu kolesarjev.

Na pritožbe glede cen kart v Marpromu odgovarjajo, da so “upoštevaje izgradnjo dodatnih prog in v primerjavi z ostalimi kolesarskimi parki v Evropi zelo sprejemljive”.

C. Š.

Sorodno

Zadnji prispevki

Slovenski ribiči razočarani nad postopanjem naše države

Od razsodbe Evropskega sodišča za človekove pravice (ESČP) slovenski...

Na “mavrični maškaradi” tudi LGBTQ+ sekcija za Palestino

Včeraj se je s povorko po ulicah prestolnice zaključil...

Rom pred učiteljico položil mačeto in 3200 evrov

Po incidentu na osnovni šoli Velika Dolina je prebivalcem...

Izraelske obrambne sile napovedale taktične humanitarne prekinitve ognja

Izraelske obrambne sile so napovedale "taktične prekinitve" vojaškega delovanja,...