Janković se je spravil nad Primca kar z ideologijo LGBT, čeprav je bila na referendumu poražena

Zoran Janković (foto: STA)

Mestna občina Ljubljana izplačilo prevoza v šolo in iz šole za sina Aleša Primca, ki mu po zakonu pripada, pogojuje s tem, naj podpiše pogodbo, v kateri bo opredeljen kot “starš”. Primc pa vztraja, da je oče in naj se to zapiše v pogodbo. Tega po naših podatkih ni pripravljen spremeniti tudi, če zaradi tega ne bo dobil denarja, ki mu po zakonu pripada. Na Mestni občini Ljubljana, ki mu je poslala pogodbo v podpis, trdijo, da je pogodba “uradni dokument, katerega osnovno besedilo ni dovoljeno spreminjati, razen v delu, ki se nanaša na osebne podatke”.

Primc je mestni občini odgovoril z naslednjim dopisom:

Spoštovana mag. Janja Remšak

Dne 11.3. sem prejel vaš dopis, v katerem me obveščate, da uradnega dokumenta Pogodbe o načinu in financiranju prevoza učenca v šolskem letu 2016/2017 ni dovoljeno spreminjati, razen v delu, ki se nanaša na osebne podatke. Obveščam vas, da sem spremenil samo podatke: ime banke, poleg tega sem besedo “starš” zamenjal z besedo “oče”. Edninska oblika “starš” ni enakovredna pomenska zamenjava za besedo “oče” in je zato kot take ne morem sprejeti. Moj otrok ima v rojstnem listu zapisano mamo in očeta, ne enega in drugega “starš-a”. Zakaj izrinjate besedi “mama” in “oče” iz uradnega poslovnega jezika Mestne občine Ljubljana?

V kolikor me boste še naprej posiljevali z besedo “starš” in mi zaradi tega, ker take pogodbe ne bom podpisal, odtegnili pravico do nadomestila za prevoz mojega otroka s posebnimi potrebami, boste s tem kršili zakon in Ustavo RS.

Lep pozdrav,

Aleš Primc

Ročno prečrtana beseda “starš” in dopisano “oče” na pogodbi:

24kul.si

 

  • Anton

    Rdeče kurbe in STARŠI spet delajo gonjo proti ljudem, očetom in mamam.
    Se je pa za bati da jim uspe na celi črti, ker imajo oni kemike pa štampiljke v rokah.

  • francelj3

    Edninska oblika “starš” v slovenščini sploh ne obstaja. Samo kaj, ko “u Saraorcima” ne znajo slovensko in zato tega ne vedo.

  • AlojzZ

    Ah! Pokončni gospod Aleš Primc! Upam, da ustanovi stranko in sodeluje na volitvah. Ima moj glas.

  • von Rhein

    Status osebe oče je osebni podatek in ga ni možno spreminjati brez temelja v ustreznem predpisu.. Pojem “starš” je neko neznano skrpucalo,ki ne izhaja iz besede starši.
    Vedno mislim na to koliko novega materiala bi imel Milčinski za drugi del knjige “Butalci”.

  • Lovro

    vidite, dragi ritolizniški starši! Če bi VSI storili kot Primc, vas NIHČE ne bi posiljeval.

    • primsek

      Temveč bi vi posiljevali druge s slabo spolno identifikacijo, ki jo potem hočete črno na belem. Č ebi imel Primc dovolj jajc, se mu ne bi bilo treba jajcati o tem, da je ‘Oče’. Vedel bi, da je oče in bi mu to zadoščalo. Zdaj ima uradno, da je moški
      Kot je občudovanja vredno, da mu odgovarja “Jankovič”, kot ste zapisali. Za razliko od grosupeljskega Kalimera, ki manjka v službi, ker se ne more soočiti za lastno bedo, je Jankovič očitno delaven, saj sam izpolnjuje obrazce za vsakega prebivalca svojega mesta: Medtem ko iznoriški ne najde moči, da bi šel po pošto s sodišča

    • Steiermark

      Mi, starši, smo že dvakrat “storili kot g. Primc”, na referendumu namreč! Posiljujejo nas pa ti primitivni in zblojeni bizantinsko komunistični primerki, ki uzurpirajo slovensko oblast, ki so jo ponovno vzeli v svoje kremplje – isto je z njimi, kot je na Švedskem z musliji, ki zahtevajo “pravice” za islamiste ter do okupacije in nadvlade avtohtonih Švedov! Izgleda pa, da so ravno ta kategorija največji pripadniki lgbt-jevske “kulture”, ker jih tako kor šeriatarje, tako nebo preganjal za njihova kriminalna dejanja!

  • primsek

    Primc mora imeti velike probleme s svojim spolom, da zahteva na pogodbi besedo oče. Ali pa seveda dvomi v očetovstvo in ga hoče imeti vsaj nekje črno na belem zapisanega, če si že na test starševstva ne upa

    • antimur

      Verjetno si kakšen kreten izmed pedrov, bedak kučanističen.

      • Mare Kranjc

        Primsek je znana levičarska gnida, ki laže in zavaja. To mu gre najbolje od rok. Je imel takšne starše, da so ga vzgojili v gnoj od člloveka. In na to je zelo ponosen. Takšno socialistično gnido niti pes ne poščije.

  • Novakec1

    Z zakonom prepovedat ć in đ na tipkovnicah v slolandiji, in ukinit dvojno državljanstvo.

    • von Rhein

      Ti črki nikoli ne uporabljam,razen,ko gre za priimek uvožene osebe. Za njima pa sta tudi črki ö in ä,ki jih pa pogosto uporabim.

    • antimur

      To, med drugim pa barabe, kot je Janković in ostalo pritepensko drhal, ki se ne intrigira v slovensko okolje, nagnati nazaj na njihov ljubljeni balkan, od koder razen čevapčičev, baklav, predvsem pa kriminala, in ogabnega preklinjanja, nismo dobili nič. Med drugim je potrebno narediti revizijo državljanstev. Ker je druga generacija teh primitivcev še slabša od prve, ne smemo pozabiti tudi na njih.

  • Prle

    Primc spet išče dlako v jajcu, jasno je da se bližajo volitve in zastonj reklama je vedno dobrodošla. kam pa bi prišli, če bi vsi začeli kracati že po izdelanih obrazcih. Primitivec.

    • quetal

      Da se ne bos usral kalimero :)

      • Prle

        Sem se že, pa ti, če se ne userješ vsak dan, ni zdravo.

    • Karmen

      Pravilno sestavljena pogodba bi morala imeti prazno črto, kjer se napiše , oče ali mati. V naših koncih je že tako.

      • Prle

        Mene, prav nič ne moti, kaj je napisano ata, mama, starši…. Bistvo je, da je popravljal uraden dokument. Verjetno je še kakšna druga pot.

        • Steiermark

          Ja, še druga pot obstaja in tako lgbt-jevci kot njihov promotor, opankar odidete tja odkod ste prišli in nehajte nam Slovencem diktirati, kako smemo razmišljati, pa tudi jezika nemorete več pohabljati, niti v uradih niti v javnem življenju! Torej, četudi so na “čelu” uradov čefurji, so dolžni upoštevati slovenski knjižni jezik ,slovenski pravopis(beseda starši je samostalnik množinskega izvora, ki se nemore kar po balkansko spremeniti v ednino – starš! Včasih smo bili, v srednji šoli kaznovani, če smo uporabili takšna skropocala. Isto kot beseda npr. vrata , ki je mn. sam…) – pravopis! Če se nemorete vi integrirati v slovensko-srednjeevropsko kulturo (verjamem, da je za vas zelo težko, saj vendar prihajate iz turških logov in njihove kulture), bo za vas in nas najbolje, da se vrnete domov!

      • rabbit

        Po moje bi bila pravilna pogodba prazna črta na njo se pa napiše ime in priimek osebe, ki pogodbo podpiše. Zanima me kako bi tako pogodbo overil-a notar-ka. Ker na vsaki pogodbi mora biti navedena fizična ali pravna oseba (oz. zastopnik le te) in in njeni podatki zaradi tega, ker če pride do kršitve točno veš kdo je odgovoren za reševanje spora.

  • FORT WORTH

    Kako pa Jurcek rece Zoranu Jankovicu,ko mu denarja zmanjka ?
    Ti stars milioncek mi dej madona !
    Ali
    Oči milioncek mi dej madona ! (:-)))

    • montyamp

      Reče , oči pust psa daj 3 miljone .

  • Slovenec 33

    Nikjer na svetu okupatorji in izdajalci svojega naroda ne spoštujejo osnovnih etčnih in moralnih norm in tudi v Sloveniji je tako.
    Zato je zgodba okrog g. Primca prej pravilo kot izjema, ker je osnovni clij okupatorsko izdajalskih oblasti uničenje vsega, kar diši po slovenstvu.

    • Steiermark

      …..kar diši po slovenstvu ter normalnosti!

  • totex39

    Res sramotno kaj moramo v tej državi vse doživljati in to vse zaradi bedakov, ki ne znajo sestaviti niti enostavne pogobe. Tukaj se prav vidi, da je ta beseda vrinjena v pogodbo zanalašč.

    • Steiermark

      Tukaj ni “stvar” v znanju sestavljanja pogodbe, ta pogodba je zanalašč sestavljena v lgbt-jevskem jeziku, zato da uveljavijo svoje lgbt-jevsko posiljevanje z nenormalnostjo, proti kateri smo se izrekli že 2 x!

  • if

    Primc ima prav. Uporabil je uradni podatek iz uradnega dokumenta imenovanega rojstni list.
    Upam, da bo ukrepal skladno s “z odtegovanjem moje in otrokove pravice do brezplačenga prevoza boste še naprej kršili zakon in Ustavo RS”.

  • Sredina

    A je oče samohranilec? Sicer je pogodba povsem ustrezna, ker zahteva kot kaže podpis ENEGA OD STARŠEV in zato ne morejo napisati oče ali mama.
    Samo dlakocepit je treba in se delit še tam kjer ni treba. Nova24 pa itak spet vidi zarote tam kjer jih ni

    • von Rhein

      Enega od staršev,matere ali očeta. Beseda starš je “besedna pokveka”.

      • Steiermark

        Beseda starši ne obstaja v ednini – torej je skovanka lgbt-jevcev, čisti zločin nad slovenskim jezikom !

    • Aron

      Primcovanje.

  • montyamp

    Rimski imperij je padel , ko so se oblastniki začeli ukvarjati z excentričnimi stvarmi .
    Pasjejebstvo je bilo ena od teh stvari .
    Družba z oblastjo katero sestavljajo pedri , krivosodje , HANZI novinarji a la Evgenija Ašćić , murglosrbski banditi , ……….. , ima možnosti za preživetje kot kepa snega v Sahari .

    • Prle

      In čemu se potem sekiraš, itak gre vse v maloro, zato uživaj, dokler lahko uživaš.

      • montyamp

        Lahko je tistim , ki nimajo težav z uživanjem med ultra idiotizmom , ki raste iz zločina proti človeku .
        Lahko je tistim , ki so 10 000 let za svetom .
        Uživaj še naprej in hvala za lepe želje .

        • Prle

          Tudi tebi in tvojim podobnim.

          • montyamp

            Roka ……….

          • Prle

            Noga……….

          • montyamp

            A si vidu, kaj naredi komunist ???
            Pokvari vse , zato nas Bolgari in Albanci prehitevajo , zaradi pohabljenih od polnilcev 700 HUDIH JAM .
            Kako kaj nos , so še sledi po vonju krvi ???

          • Prle

            Kako, pa tvoj nos, kaj peče? Koliko črtic si danes posnifal? Povečaj dozo pa boš videl še več jam.

          • montyamp

            Toliko denarja za mleti aspirin , imajo samo potomci Stalinove glistavosti .
            SLOVENIJA SOVJETSKA BODEŠ TI .
            A ti je kaj znano ???

          • Prle

            Sds podmladek, bi ti kaj več povedal o tem. Malo se pozanimaj in ne posegaj 100 let nazaj, mi napredni Slovenci gledamo naprej v prihodnost.

          • montyamp

            Majke mi , a ti si tut Slovenac ???

          • Prle

            Če si ti sem jaz tak isto, ali kako?

          • montyamp

            Sumljivo , jaz sem namreč SlovEnec .

          • Prle

            Sem je zdelo, da si en in edini,ampak človek bi od tebe pričakoval, da boš imel vsaj Slo. nick. Sem misli, da si Anglež.

          • montyamp

            Švica , če bi ti to videl stari ………….

          • Prle

            In zakaj se potem sekiraš, stari……

          • montyamp

            Razlika med trenutkom in večnostjo :
            V trenutku ti razložim , ti boš pa potreboval večnost , da boš razumel .
            Brez pasti , razlaga je dobra .
            Ti boš tole kot balkanistanecc, NIKOLI razumel .

          • Prle

            Brate, hvala ti, enako.

          • Mare Kranjc

            On je pripadnik “svetega naroda”, ki nikoli ni za ničesar kriv. Vedno je svetovna zarota. Je tako, troprsta srbadžija?

          • Steiermark

            Došao on u Sloveniju da zaradi a ne da radi in isto kot njegov oboževani “štalni žrebec” u opancima, razmišlja nekako tako, kot cel njegov narod: gde stavi nogu srbin, tamo je srpska zemlja! Divjaki pa, sa balkana!

          • Prle

            Štajerka, vidim, da se ti toži po Yugi še pišeš rada v tem jeziku, verjetno te je kakšen Bosanec dobro poseksal pred 40 leti, pa te sedaj daje nostalgija. Verjemi, ta Bosanec te danes nebi več kresnil.

          • Steiermark

            Vidiš balkanac, tako si poln samega sebe (dreka), da niti opaziš ne , da si navaden gnoj. Kar se pa tiče tebe in tvojih rodžakov, sa balkana, pa mi verjemi, da niste nikoli prišli v poštev , pri nas pravih avtohtonih v Sloveniji. Nobena ženska – Slovenka, razen v primeru hude zakompleksanosti, se ni nikoli mešala z vami, ker je to bilo včasih nekako tako, kot da bi se danes poštene Slovenke mešale z muslimanskimi prišleki! Zatorej sanjaj naprej o vaši “zaželjenosti” v postelji ali kjerkoli!

          • Prle

            Ne boš rekla, da si pri tej starosti še devica. Tebe je edino poseksal kakšen vaški pijanček in ker ti v življenju nikoli ni prišlo si zafrustirana stara baba, ki sovraži vse okoli sebe, kar je drugačno. Če boš preveč pod stresom te bo še kap.

        • Mare Kranjc

          Levičarskim parazitom ne bo hudega. Oni so parazitsko prisesani na državo in nevladne organizacije. Smrdljivi levičarski lenuhi ne bodo nikoli delali!

  • Aron

    Primc je umski bolnik.

    • quetal

      Tu tudi

      • Steiermark

        Saj poznaš tiste zgodbice, ko si norci domišljajo, da so psihiatri ……

    • if

      Primc je osebnost, domoljub, Slovenec, intelektualec, ki živi za slovnestvo in iz slovenstva.
      Uporablja besedo oče, ker to je, ker je ta napisana na rojstnem listu, uradnem dokuemntu RS.

      • Prle

        Kdo pa pravi, da je on oče svojemu otroku, če ga tkole pogledaš mu ne bi pripisal takšne sposobnosti. Sploh pa, če je popravljal uraden dokument, naj priloži se potrdilo, da je on res oče, mislim pravi oče. Kaj, pa če je pravi oče sosed ali poštar, Kaj pa v tem primeru?

        • von Rhein

          Dobre kriterije in merila imaš.Zanima me kakšno očetovstvo bi prisodil temu opankoviču.

          • Prle

            Glede na to, kako je Janković potenten, bi lahko Primcu otroka naredil prav on. Vprašanje za vse, ali je Primčeva partnerka, kdaj delala v Mercatorju?

          • von Rhein

            Veš kaj.Kakorkoli si na čase nadležen,za ignore pa nisi.Zaradi humorja,ki si ga poln:-)…Potenten….:-).-)..Obnaša se že kot ,da je Totilas (plemenski konj iz hleva Linzenhof)

          • Prle

            To je pravi moški, ti nebi izkoristil, če bi bil na njegovem mestu?

          • von Rhein

            No ja. Bom videl kam me bo politika po vzgledu Ropa nastavila.

          • Prle

            Ni samo politika, vsak ,ki je znan, sploh ni potrebno, da si politik. Poznam športnika, ki ga poznamo vsi, No on je izkoristil svojo slavo tako, da je večkrat prišel v firmo in kresnil tajnico. Samo je bila pa tajnica raketa. Res pa je, da sta bila oženjena obadva, vsak s svojim partnerjem.

          • von Rhein

            Prevc ni bil.Stavim. Po moje kakšen fußballist.Teh bolj malo poznam.V glavnem bivše.

          • Prle

            Zimski šport. Več pa ne povem.

          • Steiermark

            A po vaše, balkansko, so f….. fehterji “potentni moški”, kot ostali, ki so se priplazili na evropska tla in posiljujejo na veliko? A to ti imenuješ moškost? To je samo divjaštvo in neciviliziranost. Sploh pa, kaj se toliko zavzemaš za prikaz opankarja, kot “potentnega moškega”, ko pa on sam uvaja LGBT prakso, tudi v šolah, po kateri pa spol sploh ni opredeljen z rojstvom in po katerem si ga lahko, poljubno , po potrebi spreminjaš….. Tepec, takšni tiči, pa naj boste balkanski ali katerikoli, samo dokazujete, da nimate urejenega podstrešja in da negirate civilizacijske in naravne norme, ki so za vas “španska vas”, saj če si enkrat zaželite uboge psičke ali konje (ker je tako vam, kot kamelarjem vseeno, kaj dobite pod kremplje, ali kamelo ali žensko ali moškega ali celo otroka ) drugič pa se greste kar med sabo – Kdo bi vas razumel? To pa je vsekakor znak, da imate hude probleme!

          • Prle

            Štajerka jaz ti nisem kriv, če nisi bila že dolgo poseksana. Za dober seks sta zmeraj potrebna dva, ki sta zato. Zdaj pa, če je Janković poseksal vse , ki so se mu same nudile je pa to njihova stvar. Ti sigurno ne boš nikoli razumela, da so na svetu poleg pedrov tudi lezbijke, ki jih nihče ne omenja. In glede na današnjo vzgojo otrok, bo tega vedno več. SO WHAT.

          • KIKI

            Kdo je plemenski? Njegov rodovnik: mešanček med volom
            in ovco iz bivše Yugojebine, a njee ?

          • Mare Kranjc

            Res je, Jankovič je potentni kriminalec prve vrste in koruptivni gnoj, kateremu ni para. Razumeš, boljševik smrdljivi? Popolnoma enak izrodkom, karšen si ti!

          • Prle

            Ne moreš skriti svoje pripadnosti, komu pripadaš in koga častiš kot idola. Tvoje besede zapisane v afektu so zame nične. Si samo smet, ki jo bo odpihnil Ivanov prdec,ha,ha.

          • Steiermark

            prljavi prle, daj zbriši že s svojim opankarjem vred, v vašo otačbino in se preseravajte tam, če vam bodo vaši, dovolili!

          • Prle

            Štajerka, če ne veš odgovora, ne odgovarjaj tukaj, ampak zgoraj ali spodaj. Ja hudiča en red pa mora biti, a boš kar prosto po Primcu.

          • KIKI

            Vsi idioti so potentni, samo žerejo in seksajo …
            To je vse kar znajo!

          • Prle

            Samo ti ne prideš nikoli na vrsto?

          • KIKI

            Mislim, da je en njegov starš vol, drug straš pa
            sosedova koza….(upam, dane žalim kakšne “životinje”)

        • Steiermark

          Ti si pa res, nebom rekla bolnik ampak balkansko zagovedno tele, ki meče svoj balkanski natolcevalski drek na poštene in pokončne ljudi, ki ga moti, da med nami obstajajo ljudje, ki se borijo za naše pravice, da ostanemo , tudi poimensko matere in očetje in ne neki duševni in telesni hibridi, ki si spreminjajo spol, s katerim smo vsi , rojeni!

          • Prle

            No, no Štajerka, kako ste naivni, nekdo vam vrže kost, vi pa hop po njej. Za takšne nepomembne stvari ste pripravljeni nekoga žaliti, nekateri celo ubijati. Tega bo vedno več, da bodo ljudje spreminjali spol.Če se ne boš privadila situaciji, te bo še pobralo od stresa. Če bi se vsak brigal samo zase, bi bil svet dosti lepši.

      • Aron

        Po katerem predpisu mora na pogodbi pisati oče?

        • if

          Po katerem starš?
          Kako v primeru, če staršev nima?

    • zokispoki

      Ti si pa trotel !

  • quetal

    Pa kaj se nihce ne vprasa, da za taksen brezvezen dokument, izplačilo prevoza v šolo in iz šole, potrebujes podpis zupana ter oznako pogodba in kaj vem kaj se. V celotni vrednosti nekaj 10€. Pa kaj se je vam v slo kompletno zmesalo?

    • Aron

      Pogodbe lahko podpise zakoniti zastopnik ali njegov pooblascenec. Ostani v Afriki.

      • quetal

        Pa kaksna pogodba budala. Zato da otroka pripeljejo v solo? Pa to v AUT pocno brez kakrsne koli pogodbe s posametnikom. Pa kdo se sploh ukvarja s stvarmi, ki niso vredne niti 100€?? Pa kaj ste res taksni revezi, da si se tega ne morte vec privoscit??

        • von Rhein

          Nekaj morajo početi.Vsaj v tistih dneh,ko je prehladno ali kako drugače slabo vreme za postopanje po tržnici ali posedanje po bifejih. Največji problem ni v številu uradnikov,problem je v idiotih,ki to podpirajo.Kot vidiš so prisotni povsod.

          • KIKI

            Imam idejo: lahko ga po poti do šole poberejo tovariši Cerar, ali Kučan ali sam župan ali gredo ponj njihovi šoferji,
            da bo izgledalo, da ima fant “starš-a” . Samo pazite CSD-ji
            da šoferji ne bojo pedofili. (samo topli bratje so lahko)…

          • quetal

            ma kaki, Cmerar se bo s falkonom ustavil!

        • Aron

          Kaj se obremenjuješ, ostani v Avstriji :)

  • Morala

    Vse skupaj je že bolano, če za vsako stvar potrebuješ pogodbo. Če otrok hodi v šolo, mu plačilo prevoza avtomatsko pripada! Preveč jih je na občinah, zato morajo dajati vtis, da nekaj delajo!!

  • MižekFiga

    Kje pa je podpis in štempelj Predsednika republike?

    • von Rhein

      Sledi po oceni upravnega odbora in potrditve nadzornega sveta.

  • zokispoki

    Kateri debilni, ogabni primat je to na sliki ???

    • von Rhein

      Jurassic Park si oglej.

    • KIKI

      Ta primat na sliki je ogabni starš dveh sprevrženih sinov ! .

  • if

    V Sloveniji začenjamo z obrambo pred napadi na slovenstvo!
    Izrojenosti Balkana izraženi v “nadmudrivanju” je napraviti konec.

    Oče, mati, poštenost, Ivan Cankar, rojstni list, entitete slovenstva!

  • Olga

    Kaj lahko pričakuješ od komunista in Srba, kar Janković je? Mesto je zapufuano čez glavo, Plečnikova dediščina propada, Stožice so nasedle……. Jankovićeve osebne finance in finance njegovih sinov so nasedle….
    Tovarišu, imenovanem “gospod 10%” ostane udinjanje zločinskem Sorosu in kamelarjem iz Saudove Arabije in Katarja, za gradnjo džamije…. Zato propagira LGBT, uvoz NEZAKONITIH migrantov in uničevanje Ljubljane! Ljudje zbudite se! Bravo Primc, za ideale se je treba boriti!
    Ljubljančani, kaj imate od bleferja, ki ga je nastavila politika (po Ropu) in mu servilno delajo reklamo Murglski mediji?

    • Mirkoca

      Bravo Primc, za ideale se potrebno boriti pa čeprav na plečih otrok.

      • quetal

        Ja res, pa prav na plecih otrok. Revcki prav hudo trpijo … dej pejt raj plevel trgat okol bajte, bos vsaj kaj koristnega nardila danes

        • Steiermark

          Ali si lačen quetal, danes še nisi ničesar jedel in si zato tako želiš “sočne travice” iz Primčevega vrta? S tem si dokazal , da sin najvernetje črnogorec, ki , umirajočemu od lakote, ležečemu ob cesti, ponudiš kruh, reče: Ajde lezi lebe da te jedem! Bo ti res potrebno pomagati, črnogorec…..samo, malo preveč se vas je razmnožilo po naši Sloveniji!

          • Gru

            Ti z tem nemskim imenom nisi Slovenec.

      • Olga

        Kdo se bori na plečih otrok? Mrakova!

    • Prle

      Teta Olga. Ljubljana je najlepše mesto na svetu in to je zasluga tvojega Zokija. Kaj ti ni jasno? Če nekaj gradiš, vzameš kredit. Kot si videla so tvoji ljudje že zbujeni, ampak tudi danes ni nihče pripravljen na revolucijo. Jutri jih spet zbudi, mogoče bo jutri pravi dan za vašo revolucijo.

      • montyamp

        HAHA , za crknit .
        So srbini rekli JNA najjača vojska , potem so pa bežali , kot bo solatar .

        • Prle

          Ha,ha, prvi si, ki se mu danes ne da iti revolucije,ha,ha. Bravo za pogum,ha,ha.

      • Olga

        Kredit lahko vzame le kreditno sposoben! Ljubljana je Titanik!

      • indijanka

        Te marmornate plošče so sicer prijazne mojim visokim petam ampak grde. Nikoli ne vem, kje grem lohka čez cesto. Ženska sem. Opazovanje avtobusov med pitjem kave me ne zanima Ko sem gledala sajenje dreves v beton, skoraj teden dni nisem spala.Kateri dosežek si imel v mislih?

        • Arthur

          Ocitno slabo spremljas nove stvari v LJ. Pa se grdo ti je, ker je beton. Halo v mestu zivis ne na vasi.

        • Prle

          O , kolegica, vedno je tako enemu je marmor všeč samo na britofu, drugemu pač ne. Če nosiš visoke petke verjamem, da težje prečkaš cesto, a kavalirjev pa ni, da bi pomagali? Koliko pa so te petke dolge? Ne govorim o dosežku, ampak, da je Ljubljana eno najlepših mest.

          • indijanka

            Običajno 10 ob priložnosti 12. Skozi okno gledam pa tudi raketo in moram priznati, da arabski stil marmornatih plošč in minaretov ter raketa pašeta skupaj. Kolega, da sva? Mogoče res. Sama med mesti obožujem Pariz. Ogromno ponuja.

          • Prle

            Katero cesto, si rekla, da največkrat prečkaš in ob katerem času?

          • indijanka

            :) luškano. Deloholik sem. Ni besede največkrat.

          • Prle

            Dobro, potem pa katero cesto prečkaš običajno?

          • marta

            Tale pa je tečen, kot podrepna muha ;)

          • Prle

            Tebe kaj podobnega nebi vprašal.

          • marta

            Dobro si se odločil. Me veseli. :)

          • indijanka

            Rondo Tomačevo :).

          • Prle

            Ja naprej, kateri izvoz, proti centru ali proti Jaršam?

          • indijanka

            Izvoz Stožice :).

          • Prle

            Aha, Bežigrad? Tam okoli Plave lagune?

          • indijanka

            Ne mimo davčne se peljem v Center. Pod eno visoko hišo imam garažo. Zjutraj tja..zvečer nazaj pod planine.

          • von Rhein

            O,lej,lej…Pa ti si v črni vdovi,če gledaš turne okrog sebe.

          • indijanka

            V kateri vdovi?

          • von Rhein

            Črni.

          • Prle

            Kiksnil si.

          • von Rhein

            Možno.Ampak od tam se najlepše vidi turn.Ko bodo maše bo pa tudi lepo slišati .

          • Prle

            A je mošeja brez sten?

          • von Rhein

            No,saj to vidim,da nisi muslič. Če bi bil bi vedel kako doni ,po novem iz zvočnikov.

          • indijanka

            Mislim, da ne.

          • Prle

            Potem pa ne hodiš veliko, čez cesto?

          • indijanka

            Ne. Hodim pa vsak dan ob reki 40 minut. Zvečer.

          • Prle

            A sama? Je ta reka Ljubljanica?

          • indijanka

            Večinoma sama. Gre za reko v bližini doma ob kateri je urejena lepa pešpot.

          • Prle

            Pametno,sprehod ob reki, da spočiješ sive celice. Strah te pa ni, da ne bi kdo skočil iza grmovja?

          • indijanka

            Zakaj bi pa kdo skakal iz grmovja? Pot je osvetljena z lučmi in ni obljudena . Veliko ljudi hodi ali teče po njej.

          • Prle

            Ti ne tečeš?

          • indijanka

            Tudi to. Drugje. Ob vodi pa ponavadi ne. Rada poslušam njeno šumenje.

          • Prle

            Prej si omenila Pariz, kolikokrat si pa bila tam in ali že kaj obvladaš francoski jezik.

          • indijanka

            Prvič sem bila tam več tednov :). Zakaj te pa to zanima? Ne znam francosko.

          • Prle

            Ker si rekla, da obožuješ Pariz, potem sem pa sam pri sebi rekel, da verjetno obvladaš nekaj francoščine. Baje, da se Francozi nočejo pomenkovati v drugih jezikih.

          • indijanka

            Vsi moji znanci govorijo angleško. Nikoli nisem razmišljala o tem, da bi se je naučila. Razumem pa sem ter tja tudi kaj. To potrebujem tudi pri delu kot preostale jezika sveta :).

          • Prle

            Lepo, po moje je Francija med najlepšimi državami v EU, kar vidim, ko prenašajo po TV Tour.

          • indijanka

            Meni je Pariz všeč zaradi raznolikosti. Ker sem igriva in resna hkrati in pogasi moj nemir in željo po svobodi.

          • Prle

            Ha, ha, to ti pa čisto verjamem, da je res.

          • indijanka

            Janez je bil tukaj.

          • Prle

            Ne razumem.

          • indijanka

            :) je že šlo vesoljček je bil tu….ko ga tolk občuduješ

          • Prle

            Faca, samo škoda, ker je pristaš nekoga, kateremu sam nisem naklonjen.

          • indijanka

            komu

          • Prle

            Drugemu Janezu, še kar ne vem kje delaš, če gledava iz smeri obvoznice proti centru, si pred Gospod. razstaviščem ali po.

          • indijanka

            Po. Še enkrat. Ljubiteljica Planetarijev sem. Na FBju ima tudi ta naš v Lj svojo stran. Če boš preveril dogodke me boš našel, da ti ne bom uganka.

          • Prle

            O.k, bom preveril.

  • quetal

    Dobro, pa kaj res nikomur ne potegne, da je ze sam tekst skregan z vso logiko. Ce ze, potem bi moralo pisati zakonit zastopnik….. ter prostor za vnos imena in priimka. Saj vendarle obstajajo tudi sirote in posvojeni otroci!

    • zokispoki

      Tudi dejstvo, da ga gledamo že desetletje je skregano z vso logiko…

      • quetal

        predvsem dejstvo, da moras gledat butle pravno izobrazene butle, ki so nesposobni logicnega razimsljanja. Tega je cloveka lahko pa res strah. Glej, da ne spadas med njih

  • Johan

    Srbski peder

  • MarijaNovak

    “osnovno besedilo ni dovoljeno spreminjati” – Avtorica tega besedila očitno še ni slišala za rodilnik. Sramota!

    • Aron

      ‘katerega sonovno besedilo’… Marija, Marija, če že natolcujete, to počnite vsaj tako, da ne boste razkrinkani v petih sekundah:)

      • marta

        In, kaj si razkrinkal ?

        • tohuvabohu

          Samega sebe. Zdaj lahko cela Slovenija vidi, kakšne kretene imamo na levici.

    • quetal

      Vsako besedilo lahko spremenis, ce zelis, se posebaj tega bi bilo potrebno, ki so ga napisali pravni troli. Vprasanje je samo, ce ga bo stranka podpisnica tudi upostevala. Temu se rece pogajanje. Ampak Marija, do te stopnje je potrebno se priti. Zato tudi zate, kot predhodnico velja, bejz trgat plevel, da bo vsaj kaj koristnega od tebe.

  • Dragan Krstič

    Ideologija LGBT je bila poražena v Sloveniji in ne v Ljubljani. Tudi Janković je samo v Ljubljani lahko izvoljen kot župa, drugod v Sloveniji nima šans.

  • Ryuk

    Od kdaj se pa besedila v pogodbi ne sme spreminjati? A so to nekakšne nove balkanske uzance?
    Besedilo v pogodbi se MORA spremeniti glede na dogovor obeh strank.

    • Arthur

      Dogovor obeh strank ;) sam da kle ni dogovora. Primc bi kr sam spremenu pogodbo.

  • KIKI

    Dragi levaki! Zdaj prihajajo vaši novi časi! Poskrijte svoje
    poblajhane babe, da se jih ne bo lotil kakšen musli ali
    uvožen balkanezer in po 9 mesecih bo lahko vaša žena v
    rojstni list ponosno napisala: kar ” starš” neznan. In vi boste
    nadvse ponosni!
    No, saj Jankovićka ne bo preveč zanimiva ampak kot
    pravi pregovor: v sili vrag še muhe žre!

  • quetal

    Mislim ej, da ti pripeljejo v solo otroka, pa ne pozabit, da je v ustavi zapisana obvezna OS, moras z direktorjem sole (torej ravnatelj) ter obcino podpisati tripartitno pogodbo v vrednosti 100€. Pa saj to je bolano!!

    PS
    kot tretja stranka v postopku pa zupan, ki je nakradel ze toliko soldov, da bi boge otroke lako vozili vsaj 20 let v solo in nazaj brez centa drzavnega denarja …. psihijatrija.

  • Duhec

    Primc rab reklamo… v parlamentu ga pa vseen ne bo.

    • Aron

      Spominja me na ameriške fundamentalistične aktiviste, ki v vsem vidijo liberalno/LGBT zaroto proti krščanstvu.

      • Duhec

        Boj se takih, ki so za oblast in moč pripravljeni nardit karkol… prej jih pa nikjer ni blo, razen na kolenih.

        • Nata

          O, si pa prišla danes na svoj račun, ali ne ??

    • Get2 Business

      raje bi imel primca kot cerarja

      • Prle

        Ja Primc ma večjo rit kot Cerar.

        • Get2 Business

          kakšne riti? govorimo o tem da bi bilo bolje imeti primca v parlamentu

          • Prle

            Ja v parlamentu bo ja Ivan.

  • Gru

    Ta Primc pa je res trd u glavo. On bi kr sam spreminjal pogodbo ;) prav mu je da nebo dobil kesa. Mal se mi smili njegov sin, ampak Primcu je tudi vse eno kaj se dogaja z dolocenimi otroki. Vsaka rit svojo sibo najde ;)

  • MEFISTO

    Koliko kazenskih postopkov je zastaralo Jankoviću, srbskemu sinu, danes do 9. ure?

    Kako kaj uspeva farmacevtka v novi službi?

    • Gru

      Oo a si mal iz teme zasel ;)

  • Duhec

    Najbolš, da Primc organizira maše pred parlamentom. Mogoče pa kdo usliši njegove pobožne želje…

    • Minovak

      Ti pa lahko greš pred spomenik “herojev” in se jim klanjaš, lahko tudi cel dan, saj imaš čas, a ne…! Je čisto zraven “organizirane maše” Primca, pa boš videl, kje bo večji “efekt”.

  • Gru

    Torej lahko vsi tko spreminjamo uradne pogodbe? Noro

    • Nata

      Od kdaj je pa v uradnih pogodbah, dokumentih dovoljen naziv – starš ?????

      • Gru

        Kje pa pise da nebi smel bit????

        • Nata

          Zaradi takih zadev je bil referendum, a ne ‘ Dosti smo sepregovarjali okoli naziva starš1 in starš 2 !!Namesto oče , mati ! Menda ne boš rekel. da ni res.

          • Gru

            No pise pa se zmer nikjer da mora pisat oce ali mati. Lahko pise stars. Poglej si mal bolj natacno kaj ste volili na referendumu.

          • Nata

            Pa dajmo picajzlat, no ! Če bi bila mišljena oče in mati, bi pisalo starša.

          • Mojca pokraculja

            Nata se v celoti strinjam, moralo bi pisati “starši/starša”. Primc bi pa veliko bolje naredil, ko bi pod prečrtanim “starš”, napisal “starši” in podpisala mati – in oče -. Tako se pa tudi on nazadnje “picajzla”.

          • Nata

            Imaš prav, pa vseeno. Kako bi pa to naredil ? Vseeno bi jih slišal, da nima pravice popravljati pogodbe.

          • Mojca pokraculja

            Po vsej verjetnosti, po mojem skromnem mnenju, ne bi najedali. Ker bi jim s tem pokazal, da je to neumnost. Če bi se oba starša podpisala, jim hkrati ne bi dal povoda za tisti dopis. Nimam pojma zakaj sploh mora biti pogodba tripartitna, oziroma se morajo starši strinjat s pogodbo, ki jo sklepata Mestna občina in šola. Ampak s tem se nimam časa ukvarjat, sem v penzionu. Ti si pa tudi raje kaj lepega zaigraj.

          • Gru

            A Primc dela kj druzga kokr picajzla????

          • Nata

            Primc ? Dobro si se znašel !!

          • Nata

            Vem, pa Primc verjetno tudi, a ne ?
            Ravno proti temu izrazu smo bili. Saj so hoteli strš 1 in starš 2.

          • Prle

            Referendum smo imeli tudi zaradi nedeljskega dela trgovin. Pa ljudje veselo hodijo ob nedeljah po trgovinah levi in desni. Potem veš, koliko dajo ljudje na izide referendumov.

          • Nata

            Ja, ljudje ! Ljudem moraš enostavno dobro vladati, pa je ! Človek, ki mu nihče ne postavi limitte, podivja.Takrat bi se vladajoči morali dogovoriti s trgovci. No…….saj verjetno so se . Da kaj ne napišem.

        • FRANC3

          Kaj bi pa ti storil, če bi dobil v podpis pogodbo z napačnim dnem tvojega rojstva ali z drugimi napačnimi osebnimi podatki? Bi podpisal??

          • Gru

            Od kdaj je pa beseda starš isto kot napacni osebni podatki? A si mal zasel poba? ;)

      • rabbit

        Seveda je narobe ker pogodba kakršna koli že se podpisuje med fizičnima ali pravnima osebama z vsemi relevatnimi podatki in če tega pogodba ne vsebuje ni veljavna. Zanima me če bi Jankovič podpisal pogodbo jedan tip iz Saroncev in klošar podpišeta pogodbo. Jankovič se dela norca eni pa še vedno nasedate. Tip je pokvarjen inče bi naš FURS delal bi bil že davno na Dobu. Zasluži okoli 2000 evrov noben od njegovih dveh sinov ni nikjer zaposlen, njegova žena ima butik, ki prinaša zgubo, Preživlja še tri vnuke in eno snaho,ki tudi ne dela. Vsi se oblačijo v oblačila prestižnih blagovnih znamk, Živijo na veliki nogi vozijo avtomobile višjega cenovnega razreda živi jih pa Zoki s 2000 evri plače povejte mi vi na Fursu kako je to možno.Saj ni ampak on je nedotakljiv dokler bo Kučan živ.

        • Nata

          +++++++++++
          Ni kaj dodati. Samo, da smo butci okupirani od Srbov.

    • Aron

      Samo, če si Primc

  • Arthur

    Primcu ocitno gre dobro v sluzbi , da si lahko privosci tako stvar. Kje ze dela Primc?

    • Aron

      Aleš Primc je zaposlen v Agenciji RS za kmetijske trge in razvoj podeželja.

      • Arthur

        Javna uprava, bljak. Ni cudno pol ima velik kesa zgleda in se loh norca dela.

  • Mojca pokraculja

    A mame pa tale otrok iz šole Frana Levca nima? Sam prašam, je oče istočasno tud mama?Al je pa to “enakopravnost” med spoloma po Primčevo?

    • Nata

      ? ? ? ? ? ? ? Piše- starš, a ne ? Ker je pogodbo podpisal fotr…….je oče !!”

      • Arthur

        In kje je mama tega otroka??????

        • Nata

          Zato bi pa preprosto moralo pisati- starša.

      • Mojca pokraculja

        Starš, kar je zame aboten izraz, je lahko tud mama.Bolj sem imela v mislih to njegovo absolutistično očetovsko držo.Meni to tako deluje, žal.

        • Jovo Jamnica

          …in oče sinu, in otroci bodo gori vstajali zoper svoje starše, in njim k smrti pomagali in vi bodete….

          ——————————-
          …inu Ozha Synu , inu Otroci bodo gori vſtajali supàr ſvoje Stariſhe, inu nym k’ ſmèrti pomagali . Inu vy bodete…
          ——————————-
          Dalmatinova Biblija – 1584

    • Gru

      Dobro vprasanje, kje je mama?

  • Domoljub in gej

    Desnica, pravi komiki ste, cel čas po tujih dvoriščih iščete lgbt lobije, bo treba pogledati na svoj prag! Najmočnejši lgbt lobi je kar v cerkvi in v vašem podmladku.. Še dobro, da so predniki cerkve iz močnih materialov sezidali kok se ga to po nočeh skače…

    • Nata

      Saj vas tudi je cel kup ! Čedalje več. Zakaj neki ? Čez komot ga ni, a ne ‘ Kdo se bo pa z babam ukvarjal.

      • Domoljub in gej

        Spoštujem močne in modre ženske ampak kolk je pa kokoši z manjvrednostnim kompleksom, žrejo moškim živce? Hja, mogoče pa res…

        • tramal

          Čas je da gresta z pedrom zopet v posteljo in nehaš gnjaviti normalne ljudi.

    • sprehajalec

      Pa kakšni cerkvi, pa spet župnik? Res ste bedniki, v 30s guglanja, trije kejsi tri oprostitve. Koliko škode je bilo narejeno tem ljudem (župnikom mislim) to pa ni važno.

      Sedaj ti povem, župniki so tarča zaradi protižupniške gonje pa na pamet govorjenja. Vaba za odvetnike pa obtožbe, ker Vatikan ima denar.

      http://reporter.si/clanek/slovenija/nekdanji-zupnik-franc-klopcic-oproscen-obtozb-za-pedofilijo-499368

      http://www.zurnal24.si/zupnik-oproscen-spolnega-napada-clanek-112006

      https://www.pressreader.com/slovenia/vecer/20161019/281844348163312

      • Domoljub in gej

        Gabite se mi takšni, ki jih zagovarjate. Itak, da bodo oprani krivde, ker je so padle določene vsote v žep… Ker je cerkev nedotakljiva. Sodstvo pri nas je popolnoma skorumpirano, če izpustijo balkanske bojevnike, če je Jankovič na prostosti, ti verjameš, sodbam zoper cerkev?

        • Gru

          Ne sekiraj se, vse manj mladih hodi v cerkev. Imajo veliko pomanjkanje duhovnikov, nun in vernikov. Cerkev v Evropi koncno umira ;)

          • Domoljub in gej

            Jaz sem protestant

          • sprehajalec

            Kao fora, protestant… Protestiraš, “upornik”.

          • Domoljub in gej

            Protestantje smo malo izven okvirjev zato so pa vse države(predvsem anglosaške) kjer prevladuje protestantska cerkev, svetlobna leta pred ostalim svetom…

          • sprehajalec

            Anglosaksonci niso protestantje.

          • Domoljub in gej

            So

          • sprehajalec

            Anglikanci so, gej. Elizabeta I ni pristopila k zvezi nemških knezov. Dilemo si vsak razlaga po svoje, vendar Anglikanci so nekaj svojega.

            Are Anglicans protestants?

            Sometimes I see places where it says Anglicans are not Protestants, but a
            distinctive branch of Christianity, but then other times I see places
            where it says that Anglicans are Protestants. Isn’t the full name of the
            Episcopal Church the Protestant Episcopal Church of America? Does that
            show Anglicans are Protestants? But then you will hear a lot of
            Anglicans disavow Protestant and refer to themselves as a distinct
            branch… I’m really confused…

          • Domoljub in gej

            Malo poguglaj, Cela Amerika je protestantska, pa tudi Anglija..

          • sprehajalec

            Anglija je Anglikanska, kar ti že ime pove. Amerika je pa protestantska pa ne cela (Hispanosi so katoliki in so v porastu), zaradi priseljencev. Vsak je pač svoje prinesel s seboj.

          • Domoljub in gej
          • sprehajalec

            Gru, zagovornik novega in islama, cerkev je živela 2000 let, pa bo preživela tako tebe pa mene pa tvoje mlade.

          • Gru

            Jz sm ateist ;) Nevem kje si najdu da zagovarjam islam? Rkc umira pejt pogledat kok mladine sedi na masi;p

          • sprehajalec

            Vsi se vrnejo na stara leta Gru, tja sedet..

          • Gru

            Laz ;) Da se lazje pocutite , ker veste da je vernikov vse manj ;p

          • sprehajalec

            Gru, predlagam tudi tebi, da prekineš s svojim grešnim življenjem, pa greš prosit Boga za odpuščanje. Lažje boš živel. vrni se nazaj k koreninam Gru, kot tvoja prababi nekoč.

          • Gru

            Haha nerabim odpuscenja sj neverjamem v njega ;p Je pa zanimivo da mi vernik predlaga samomor , ki je prepovedan v krscanstvu ;) lopovi laznivi od vernikov ;p

          • sprehajalec

            Begaj glupson, sploh prebereš kaj napišeš ali kaj?

          • Gru

            Idijot neumen itak da preberem. Kaj pa ti budala jedna. Kdaj bos prekinil svojo gresno zivljenje in nehal verjet v pravljice.???

          • sprehajalec

            Pa si prepričan, da sploh znaš pisati?

          • Gru

            Kaj pa ti, si preprican da si Slovenec, men delujes bolj un na -ić?

          • sprehajalec

            Imam opravka morda z Gruićem?

          • FRANC3

            In potem bo svet srečen, brez morale in brez vrednot. Iz zgodovine se ni svet naučil nič, zato mu grozi propad. In ti se tega veseliš!?

          • Gru

            Brez morale in vrednot so vere!!! In skrajni cas da izumrejo . Da lako koncno zazivimo z moralo in vrednotami. Ta vasa matra brez morale je obupna. Saj je pri verniki ni in vi ostalim to ocitate.

          • Vera

            Za Veliko noč poglej po cerkvah , ter prej v soboto , ko so cerkve polne ljudi s košarami ( cekarji z jedmi ) katere duhovniki vsako polno uro blagoslavljajo , vmes je pa petje in molitev . Hvala mojima očetu in materi, da sta me vzgojila v veri , kajti drugi ne veste kaj lepega zamujate ! Tudi za Božič so pri vseh mašah polne cerkve , enako za Binkošti ! Razumeti pa moramo zaposlene ljudi, ki jih v raznih firmah izčrpavajo , da se v nedeljo komaj malo spočijejo , tudi otroci imajo preveč obveznosti v šolah, ki pa jim nikdar ne bodo prišle prav, ker naša šola ne uči ” za življenje in delo ” , temveč za napiflane robote .

          • Gru

            Haha vpras mal zupni kako ijm gre ;)

          • Vera

            Mladim in zdravim gre dobro , žal pa je vedno več starih, ki še komaj opravljajo obrede . Škoda, da se več mladih fantov ne odloča za duhovniške poklice , ker bi v teh hudih časih imeli službo zagarantirano, če so pošteni !

        • sprehajalec

          Daj prilepi raje kakšen kejs.

          Sedaj pa je vse skorumpirano, pa župnik je podkupoval, pa res ste bedniki. Ni čudno, da so ravno na Kranjskem zadnji nehali sežigati čarovnice šele po ostri intervenciji dvora na Dunaju.

    • Jaka Sraka

      Raje sem “komik” kot pa topli bratec, ki vse ve, pozna.
      Očitno te srbi…

      • Domoljub in gej

        Župniki so zadnji s katerimi bi bil…

        • Jaka Sraka

          …ali pa…, niste izbirčni…

          • Domoljub in gej

            Ne govori v mojem imenu.

        • tramal

          Čudno da si peder in izbiraš med pedri.

          • Domoljub in gej

            Tako kot moški ne pobere vsake v baru, ko je pijan, tudi jaz ne poberem vsakega, ker sem pač gej.

        • FRANC3

          Koga pa zanima tvoje mnenje. Obdrži ga za sebe.

          • Domoljub in gej

            Tebe, ker si prebral moj komentar in mi odpisal.

  • Duhec

    Primc izkorišča svojega otroka za predvolilno kampanjo… grozljivo.

    • Minovak

      Duhec, samo potrdil si, da si levi fanatik, za te pa vemo, da ne dosegajo niti minimalne pameti. To si tudi napisal!

      • Gru

        Kod da pa desni fanatiki , kokr si ti pa dosegate minimalno pamet haha se nizje ste ;)

  • Minovak

    Primc ima v celoti prav, ker je beseda starš podlaga, da lahko tako naslavljajo tudi geje in lezbijke. Pa naj bo gej mama ali lezbijka oče, če morejo. Ker tako hvalijo in poveličujejo narobe usmerjene, sem lahko upravičeno zaskrbljen, zakaj izginjamo…?!

    • Gru

      Kdo izginja?????

      • tramal

        Normalni ljudje,kolikor nas je še ostalo.

        • Gru

          Haha normalnih ljudi je vse vec, izginjajo fanatiki, ki si govorijo da so normalni, da jim je lazje pri dusi ;)

  • Nata

    No, pa smo zopet tam !! Jaz čisto razumem Primca, da je popravil besedo.
    Ko bi pisalo vsaj starša. Počasi bo tak naziv prišel v vse dokumente. Starš 1 in starš 2 ? To je bil namen levakov . Pa, saj nismo pozabili.
    In, nekateri komentarji spodaj so pa res kulturni.
    Mene tudi moti naše preveč osebno pljuvanje po Murglovi.

    Saj ne vemo kaj imamo, če so otroci zdravi.

    • Jovo Jamnica

      Beseda starš je edninska oblika in je pravilna. Roditelj zveni bolj butasto, saj oče ne more roditi otroka. Otrok brez živih staršev oz. roditeljev pa je potlej kaj?

      • tramal

        Pa pojdi že enkrat nazaj v umobolnico in nehaj govoriti bedarije.Mislim da se te tvoji otroci sramujejo ker te ne smejo klicati oče temveč starš.

        • Jovo Jamnica

          Nisem kriv, ker mi je Bog podaril sposobnost razmišljanja.

          • Steiermark

            Kje pa to sposobnost skrivaš tako uspešno, da je ni mogoče opaziti?

          • stajerc5

            Saj ni sam kriv, samo strela ga je enkrat oplazila…

        • stajerc5

          Opa, ali ga osebno poznas- z zeno in otroci, ali si ga pa kje videl v sceni ritopikov- z posvojencki… Povej! Ne vem, kam bi ga dal!

          • Nata

            ? ? ? ? ? ?

        • Nata

          ? ? ? ? ?

        • Prle

          Ti si potencialni stalni prebivalec umobolnice, čas je, da si rezerviraš sobo z eno posteljo, ker te tudi tam ne bo mogel nihče prenašati. Ja? Nekaj misliti ali celo vedeti je pa velika razlika. Zato, ti še naprej samo misli, drugega itak ne znaš.

      • Steiermark

        jovo, ponovno potrjuješ svojo pripadnost nepoznavalcem slovenskega jezika in tistim, katerih slovenščina ni materin jezik! Če si sploh hodil kdaj v šolo, v Sloveniji in se tako učil tudi pravopisne slovenščine, bi moral to tudi poznati. Nekatere besede obstajajo samo v množinski obliki, so pluralne in se jih ne da spreminjati v ednino! Med temi je tudi beseda starši, obstaja tudi v dvojini, seveda samo v slovenščini, pri vas, ki dvojine ne poznate, pa obstaja tudi v “ednini”! Sicer pa ti, ki si jugoexpert za slovenščino, mi razloži besedo vrata, kako se jo spremeni v množ. sam.!

        • Jovo Jamnica

          stárši -ev m mn., dv. tudi stárša, ed. stil. stárš (á ā)

          • Steiermark

            jovice, NE OBSTAJA! Pa četudi se ti in tvoji rodžaci postavite na svojo lgbt-jevsko balkansko glavo!

          • stajerc5

            Pozabi, za jovico- zaboravi! Prebrisani razumejo sele, ko so na ladji v Kopru in se nam derejo: Vraticemo se po drugoj strani! Baraba opankarska jim pa stango drzi!!!

          • von Rhein

            starš….ženski spol???

          • Jovo Jamnica

            Ne razumem, zakaj zdaj še ti najedaš? Podaj prosim argument. Zgoraj je @sprehajalec linkal SSKJ. Če vpišeš v iskalnik “starš”, se ti odpre okno:
            http://bos.zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name=sskj_testa&expression=star%C5%A1&hs=1
            ———————–
            In če skrbno prebereš primer pod točko 3 – stárši , koj najdeš.. m mn., potlej dvojina – stárša in ednina!!! – stárš. Kaj pomeni tisto, stil, jaz ne vem. Berem pa tudi malo nižje…

            ● žarg. biti dober starš mati, oče

          • von Rhein

            Zato! Starša sta lahko samo dva,mati in oče.Dva,torej dvojina.Če smo malo širši in vszamemo še stare starše je to množina…starši. Če je že po tej buzerantski logiki oče starš (po njihovem lahko skrbnik) ,kaj je potem mati ?Sicer pa tega SSKJ sploh ne grem gledat.Toliko podtaknjenih čefurizmov je notri,da me ne bi čudilo,če bi našel tudi….valjda.

          • Jovo Jamnica

            Starš ni čefurizem! Predvidevam, da smo besedo osvojili v sobivanju z Nemci. Kajti, Nemci poznajo besedo Elter, ki prihaja od besede Eltern.
            ———————-
            Grammatik

            das oder der Elter; Genitiv: des Elters, Plural: die Eltern

            http://www.duden.de/rechtschreibung/Elter

          • von Rhein

            Gemeinschaft, die aus einem einzigen Elternteil und mindestens einem Kind besteht….Einelternfamilie.
            Čefurizem ni letel na konkretni pojem…na splošno najdeš vsega v novi verziji.

        • FRANC3

          Ne trudi se Jovu razložiti. Ne da ne zna, ampak noče. Provokator ostane provokator do konca svojih dni!

      • Nata

        Nihče ne trdi, da ni pravilna, Jovo. To bi LGBT radi uporabljali, saj jim izraza mama in oče ne dišijo preveč. Oziroma so želeli v vseh dokumentih starš 1 in starš 2.
        Verjetno je Primc zato odreagiral, kot je ?
        Roditelj je star izraz, ki se ga verjetno ne uporablja več ?Pa verjetno ni bilo mišljeno roditi, ampak rediti……..Joj, da ne bom še kaj izumila, no !
        Če nima roditeljev, ga zastopajo pač tisti, ki so po zakonu pristojni zanj.

        • Jovo Jamnica

          Nihče ne trdi, da ni pravilna, Jovo.???
          Ta je pa bosa. Eni na
          portalu bi me križali, če se samo oglasim. Roditelj je mnogo mlajši
          izraz, kakor “starši”, saj pride k nam iz juga, v sredini 19. stoletja.

          • Jovo Jamnica

            Primer:
            Dragolija – 1864

            ..Tako je lepo , da te najdem v samoti , kakor med vojaki vojaka. Blizo
            je dan, kterega bodeš pokazal, da si Selimov sluga in Mehmedov sin.
            Pa čuj, ravno ti tvoj roditelj
            sam prinese ukaz mogočnega tara, kteri te s častnim poslom poslovi, še
            preden si v junaškem boju carjeve milosti zaslužil. Pošlje te s pismi do
            paše v Smirno . Vsi azijski pašaliki so že zbrali zapovedano število..

            Davorin Bole, slovenski prevajalec in publicist, * 9. november 1833, Koče, Postojna

        • Nata

          Oprosti, si še nekaj napisal, pa ne najdem. Hudirjev telefon.
          Glede izraza roditelj se strinjam in mi ni jasno, zakaj so nekateri tako odreagirali. Sem šele sedaj videla .
          Ma, sem že našla.Tu spodaj je
          Zdi se mi, da smo včasih čisto po nepotrebnem tako našpičeni drug do drugega.Upam, da se ne sekiraš .Saj veliko veš. Napiši in se pozvižgaj na ” medklice “.
          O pravopisu pa bi lahko razpravljali. Vsak mojster po svoje.

          • Jovo Jamnica

            Ni tvoj telefon kriv, ampak…
            ————————–

            Jovo Jamnica

            Nata

            an hour ago

            Detected as spam

            This isn’t spam »

            Nihče ne trdi, da ni pravilna, Jovo.???
            Ta je pa bosa. Eni na porta…..

          • Nata

            Spam ? No, tole pa ne razumem. Jaz nisem ničesar označila kot spam. Ti tudi ne. Kako je to mogoče. Sta se že s Pio nekaj pogovarjala, ali ne?Na temle portalu se nekaj dogaja. Nekomu gre krepko v nos ?

          • Jovo Jamnica

            Jaz jim grem v nos. Poskušajo me z nagajanjem odgnati iz portala. Zato imam venomer odprt profil in preverim po vnosu komenta, je šel skozi ali ne. Če ni šel skozi, lahko zadevo malo modificiram in objavim ponovno. Pri tebi sem se v konkretnem primeru odločil za drugo objavo v dveh delih.

  • sprehajalec

    Beseda “Starš” lahko pomeni tudi mojega ljubljenca, če ga jaz tako poimenujem. res je nedoločeno. Beseda starš je za lase privlečena in ne vem če jo slovenščina sploh pozna. Vedno je uporabljana v dvojini ali pa množini. Južni jezik ima “roditelj” bolj določeno. Starš pa ni za nikamor. Ker starš v slovenščini v ednini logično preide na oče ali mama. Tako je v praksi.

    Zokane, podtikajo ti. Ti pa homoseksualna scena je kot Tahiti pa sneg. Muščina kot si, steraj to iz svoje okolice.

    • Jovo Jamnica

      …in oče sinu, in otroci bodo gori vstajali zoper svoje starše, in njim k smrti pomagali in vi bodete….

      ——————————-
      …inu Ozha Synu , inu Otroci bodo gori vſtajali supàr ſvoje Stariſhe, inu nym k’ ſmèrti pomagali . Inu vy bodete…
      ——————————-
      Dalmatinova Biblija – 1584

      • sprehajalec

        Jovice, govoriva o besedi “starš” v ednini.

        • Jovo Jamnica

          Mogoče pa slovnica (gramatika) v 16. stoletju še ni bila tako tenkočutna, kakor je danes…

          • sprehajalec

            Starš je staro nekaj let. V vsakdanji rabi se ne uporablja. Gre za Novorek, ki bi ga rad uvedel LBTG.

          • Bug

            Ni res

          • sprehajalec
          • Steiermark

            Res pripadnik “razmišljajočih”, ki se držijo tistega njihovega in njim dragega pregovora: ako nema, mičemo stvoriti.

  • Domoljub in gej

    Kaj je lepšega na tem svetu kot biti starš?

    • Viktorh

      Lahko pa bi že vedel, da je ta starš lahko oče ali pa mati. Oba pa sta starša.

      • Steiermark

        Izgleda, da so lgbt-jevci pripravili novi slovenski pravopis in iz množinskega sam. naredili oz. spremenili v ednino ……..

        • Prle

          Štajerka, kaj te šele čaka v naslednjem mandatu leve vlade. Baje bodo morale ženske, ki ne doživijo orgazma javno povedati, zakaj so tako zakompleksane. Kako boš šele takrat skočila v luft.

          • Nata

            Pa, dej no, Prle ? Z veliko ” šaflo ” si naložil !

          • Prle

            Ti ne prideš v ta jagodni izbor. Verjamem, da imaš ti te stvari pošlihtane. Se pa najde izbor zafrustriranih žensk, ki pa teh stvari nimajo popredalčkane in iz teh prav veje žlehtnoba, včasih so bile to vaške opravljivke.

          • Nata

            To pa drži. Oglasila sem se samo zaradi………hm……….javnega priznanja.

        • domovina mili dom

          Pa ženski spol, moški spol iz slovenskega pravopisa bodo brisali. Tako ostane samo srednji.

      • šmentanamuha

        V mojem rojstnem listu piše: ime očeta in ime mame.

    • sprehajalec

      beseda Starš je povsem novega izvora, stara eno destletje, po moji oceni. SSKJ je ne pozna.

      https://svetovalnica.zrc-sazu.si/topic/483/star%C5%A1-v-ednini-ponovno

      • Gru

        SSKJ jo pozna ;) sam ti si lebav in jo nenajdes ;)

        • sprehajalec

          A, opravka imam z Intelektualcem.

          daj poglej si malo SSKJ in vnešeno geslo “starš”

          http://bos.zrc-sazu.si/cgi/a03.exe?name=sskj_testa&expression=star%C5%A1&hs=1

          • Gru

            Ooo imas se intelektualca haha

          • sprehajalec

            ne, ne, pomota, ti mi deluješ kot intelektualec.

          • Gru

            Ne ne pomota ;) vpisi v googla ssskj starš ;p

          • tohuvabohu

            Ti si res ena opica. Tega gesla ni v slovarju. Ni vsaka beseda, ki jo najde iskalnik v SSKJ, že tudi geslo, kajne, teslo?

          • Gru

            Itak budala verna ;)

          • marta

            A ti pa si budala neverna, kajne?

          • Gru

            Ja ;) budale verne ;p

          • stajerc5

            Ne mu nasedati, blefer je kot vse ostale rdece pijavke!

        • radames

          Razni jugoviški guruji nam spreminjajo jezik, ki naj bo čimbolj podoben jugoviškim jezikom. V slovenščini je edino pravilno starša ali pa starši. Edninske rabe klena slovenščina ne pozna.
          Ne dovolimo, da raznorazni jugoviški “jezikoslovci” spreminjajo naš jezik po njihovih željah!

    • Vera

      ” Starša ” ! Oče in mati !

  • šmentanamuha

    Primc, kar pogumno naprej!

  • Caetano

    Res dobro, da bomo dobili stranko Alesa Primca, da bo nekdo temeljito nastopal proti militantni LGBT agendi.

  • stajerc5

    Mi lahko nekdo pomaga? Zakaj se mi pri odgovoru Domoljubu in geju, vedno, stalno, spremeni puscica v malega pimpeka?
    Hvala za pomoc…

  • šmentanamuha

    Zoki je lutka LGBTQ političnega omrežja (pozdrav Kućanu in Golobiću) in bo naredil vse tako, kot mu bodo naročili, ker je od tega odvisno njegovo preživetje.

    • domovina mili dom

      Ljubljana je balkansko homoseksualna kotlina.

      • šmentanamuha

        Škoda, men je Zoki bil do zdej simpatičen in je lepo uredil Lj, ampak zdaj tole v rit lezenje muslijem in tem quirjem vseh sort je pa preveč. Sem mislila, da je bolj pameten. Zdej pa se mi zdi, deluje samo še kratkoročno, da se mu v žep nacanka čim več, dokler se da. Zoki, zatajil si svojo domovino, seveda če imaš Slovenijo za svojo domovino.

        • Steiermark

          Saj ravno v tem je problem, da Slovenija ni bila in nikoli nebo njihova oz. domovina opankarjev, ki so samo vrinjenci, ki se hočejo okoriščati na naš račun ter uničiti in izkoreniniti našo srednjeevropsko kulturo ter jo spremeniti v neki turški pašaluk, v katerega edino, tudi spadajo! Da pa Lublano, uspešno – s silo in prevaro, spreminja v lgbt queer seksualno kotlino, pač dela po svojih potrebah!

        • domovina mili dom

          Me zanima kako bi navijali za tega balkanca, če bi dolgove, ki jih je nakopal mestu, plačevali samo občani Ljubljane. Tako pa cela Slovenija plačuje njegove neumnosti. S tujim lulčkom po koprivah opletat zna vsak lolek, ki je včeraj s palme padel.

    • antimur

      Pa tudi svoboda, kajti kmalu je lahko na Dobu, (kar mu v vsakem primeru pripada) če ne bo ubogal murgelskega pizduna.

      • šmentanamuha

        Ja, Hišnik je res pravi slovenski Corleone, se strinjam.

  • domovina mili dom

    Zadnji čas je, da Slovenijo napravimo normalno. Torej po LGTB-jevsko je tisti starš ali tista starš. Kaj je sedaj starš s testisi, ali starša z maternico.

  • Arthur

    Haha kok ste porazni ;) Sam zalite in pljuvate po drugacnih haha in pol vi o morali in etiki haha bedni ste. Vsem normalnim desnicarjem.se opravicujem, ker jih ti skrajni verski fanatiki spravljajo na slab glas ;)

    Ps; djte glas za Primca , da SDS zgubi se mal volilcev haha odlicno

    • sprehajalec

      Ivan Janez ostaja naša prva izbira. Za Primca in njegove napore pa velja, Sovražnik mojega sovražnika je moj prijatelj.

    • dvanajstzvezdic

      Zakonodajalec je naredil neko spakedrajščino z nepoznavanjem slovenskega jezika. In Primcu dam prav že samo iz tega vidika.

    • Steiermark

      Poglej se v spegl, in spoznal boš, kdo je nasilen in sovražen proti komu, vi lgbt in queer seksualci ali mi, ki smo se rodili, moškega ali ženskega spola in takšni in tako poimenovani tudi hočemo ostati! Če imaš drugačne potrebe od moškega ali ženske in se nemoreš, kot takšnega prepoznat – v spolu, s katerim si se rodil, potem imaš izbiro in se spremeniš v kaj se hočeš, nas , normalne moške in ženske, neobremenjene ljudi, pa pusti pri miru. Niti ti, niti tvoj opankar nas v nenormalnost nebosta mogla prisiliti! Sicer pa, imate veliko garaž na razpolago, za svoje rajanje…..

      • Gru

        Ne mesi hrus in jabolk ;p jz sm hetero. Vi desni fanatiki pa zalite vse kar ni po vase. Tko da si slabo zacel z izgovorom. Probi se enkrat ;)

    • domovina mili dom

      Realno gledano: ženska je drugačna od moškega, a je tako, to moraš priznati, pa moški ne pljuvamo po ženskah, razem muslijev. Ženske so drugačne od moških, pa ne pljuvajo po drugačnih, a je tako, moraš priznati, razen feministke.
      No ta odnos je v normalnem sociološkem, če hočeš tudi po Darwinovem naravnem zakonu evolucije.
      Zdaj se se pa našli posamezniki, ki hočejo te naravne zakonitosti porušiti in vsiljevati 99% normalnim bitjem.

  • dvanajstzvezdic

    Razumem Primca, je pa zakon tako butasto in klavrno napisan, da boh pomagaj, Mar bi zakonodajalec napisal….šola in starša ali pa eden od staršev pa en izvod…..
    Primc pa bi se podpisal npr oče Primc….

    • Olga

      Tako “butasto in klavrno napisan” je ravno zato, da lahko manipulirajo z ljudmi!

      • domovina mili dom

        In napisan je tako, da lahko kaznujejo, če homotu ne daš za pijačo, ker si selektiven.

  • radames

    Besede starš sploh ni v slovenščini. To je iznajdba “moderne” dobe. Ta beseda je v pravilni slovenščini vedno v rabi v dvojinski obliki (starša) ali pa v množinski obliki (starši).
    Primc, ne daj se! Janković, ki sploh ni Slovenec, nas ne bo učil maternega jezika.

    • Olga

      ++++++++++++++++++ Slovenca za župana!

      • Gru

        A si iz LJ?

        • antimur

          Te en k..rc briga, pritepenci, ki volijo to balkansko opico niso niti iz Slovenije.

          • Gru

            So so kurc eden nerazgledan ;) a si ti iz LJ?

      • Prle

        Bravo teta Olga Mahnića za župana.

    • dvanajstzvezdic

      Samo Janković ni napisal zakona takega kot je. Tu je krivda na strani zakonodajalca in po zakonu se v pogodbi ne smejo spreminjati členi zakonov, ki se jih citira.

      • radames

        Ne spreminja se člena, marveč beseda v členu, ki pomena člena sploh ne spreminja.

        • dvanajstzvezdic

          Koliko vem, se ne sme spreminjati besed ne glede na isti pomen.

          • radames

            Temu se reče birokracija. Ali pa črkobralstvo.

  • Olga

    Človeku, ki krade, tako kot Janković, ni problem uničevati s pomočjo ideologije LGBT družine!

    • Gru

      Primceva druzina je unicena z strani Primca in nobenega drugega. Kje je ze mama tega otroka?

      • airways

        Nauči se uporabo predloga z in s…

  • dvanajstzvezdic

    Dejte se malo umirit in bit pošteni. Jankovič ni napisal zakona. V pogodbi je samo citiran zakon in Jankovič tu ne more in ne sme citirat drugačnih zakonov. Pika, amen. Kriv je zakonodajalec.

    • tohuvabohu

      O katerem zakonu govoriš? Pogodba ni zakon.

      • dvanajstzvezdic

        Sem dovolj jasno napisal, da je v pogodbi citiran zakon. Ne more pogodba citirat zakone po svoji volji, Če pa je zakon narobe citiran (ne vem nisem šel gledat) potem pa je Jankovič v prekršku.

    • radames

      Zakon ni v ničemer drugačen, če se spremeni beseda starš v besedo oče. Pravzaprav je s to besedo zakon še bolje konkretiziran.

  • Domoljub in gej

    Še enkrat, upam, da si boste tokrat dali dopovedati… Želite naravni prirastek… Poglejte kako to delajo zahodne države kot so ZDA, Anglija, Kanada, Avstralija: Omogočajo nadomestno materinstvo, umetno oploditev, posvojitve in nenazadnje, ker so protestantje dovoljujejo družine tudi duhovnikom(pametni ljudje) ampak,vse te možnosti, ki omogočajo niso dostopne samo homoseksualcem, “lgbt lobijem” kot se majhen preplašen Slovenec, ki izumira noče razumeti, ampak so te možnosti na voljo samskim osebam, ki ne najdejo partnerja in si želijo otroka, parom, ki so neplodni, skratka vsem, ki si želijo otrok in s tem hkrati dvigujejo rodnost. Vse zavrte, zabite skrajne katoliške države pa pač beležijo drastičen upad rodnosti, ki pomeni izumrtje naroda in poselitev tujih na civilizacij njihova ozemlja…

    • dvanajstzvezdic

      NE nakladaj, vse naštete države nimajo “pozitivnega naravnega prirastka, pač pa prirastek delajo priseljenci.
      Statistično pa cela Evropa izumira, seveda je pa vprašanje na podlagi česa ugotavljajo ali je naravni prirastek pozitiven ali ne.

      • Domoljub in gej

        Imajo! Vse imajo nad 1,8, medtem, ko ima Slovenija recimo 1,4

        • dvanajstzvezdic

          Heh, biološko gledano, da se vrsta ohrani bi moral vsak par imeti vsaj 2. Glede na to da pa veliko ljudi nima otrok pa zadeva potem pade pod 2

          • Domoljub in gej

            Sem rekel da imajo vse te države nad 1,8… 1.8 je spodnja meja…

      • Domoljub in gej

        Amerika bo imela, do 2100 420 MIO prebivalcev, Francija 85 Mio, Anglija, 80 Mio, Kanada 60 Mio… Vsem tem državam, se bo prebivalstvo povečalo za 30% Na balkanu pa za 40% padlo…

    • domovina mili dom

      Problem nastane, ker ni ” viška” slovenskih dojenčkov. Homoti bi pa radi uvažali iz eksotičniga balkana in ostalih bawbaw držav. E to pa ni več igra. Kakor hitro se lahko zgodi, da bodo samo še hibridi v Sloveniji. Mi se pa borimo za avtohtono prebivalstvo in njegov prirastek.

      • Domoljub in gej

        Zakaj pa ne bi Slovenke bile nadomestne matere?

        • domovina mili dom

          Komu?

          • Domoljub in gej

            Samskim, istospolno usmerjenim, parom

          • domovina mili dom

            To niso enostavne stvari glede materinstva. Ženska ni stroj za rojevanje. Upam, da tako imenovani progresivci, borci za ženske pravice ,bi morali to svojo iskrenost za zaščito žensk zagovarjati.
            Nadomestne matere v teh bababa državah so sužnje svojega poslanstva.

          • Domoljub in gej

            A v Ameriki je tudi ženska sužnja ko dobi 100k za otroka? Ko sem gledal kakšne oddaje so bile ženske videti prav zadovoljne

          • Gru

            Pa lih verni skos govorijo da zenska je stroj za rojevanje. Vprasi Primca ;)

          • Domoljub in gej

            Ko jih sami skoz silijo k rojevanju

          • domovina mili dom

            Čudno, da komiji zagovarjajo spolne sužnje, kot džihadisti.

          • Gru

            Kje si pa to pobral? Kristjani zagovarjajo spolne suznje to pa je res.

          • b323130

            Kaj točno jih pa ustavlja, da niso? A za vasko stvar, še za seks, rabite papir?

          • EU100

            Kazenski zakonik?

    • b323130

      Kakšno vezo ima Japonska s katolištvom? Kaj pa Rusija, Srbija in Grčija?

      Mogoče si mislil krščanstvo.. Uredu. Torej kakšna veza je med Japonsko in krščanstvom? Kaj pa katoliške države, kjer je rodnost zelo visoka? To tudi ne šteje?

      Pač malo nabijaš. Meni ste geji nagravžni, če packarije počnete javno in se izpostavljate. Nima pa katolištvo s tem nobene veze, da se mi obrača, če vidim 2 moška, ki se držita za roke in ližeta. Ampak nimam s tem težav, ker je večina ljudi dovolj pametnih, da spolne aktivnosti prihrani za doma. Pa katolištvo tudi nima nobene veze s tem, da 2 geja naravno ne moreta narediti otroka.Pa obstaja še mnogo drugih statistik, ki niso ravno v ponos gejem. Samo ni problema, jaz gejev ne sovražim ali karkoli, samo hočem povedat, da za odnos ljudi do gejev ni vedno kriva izključno katoliška cerkev, tako, kot za vse težave v Sloveniji pač ni vedno kriv samo Kučan. Je zraven velikokrat tudi desnica, npr. nazadnje, ko so komplet vsi naši evro poslanci glasovali, da se Le Penovi vzame imuniteto.

      • Domoljub in gej

        O kakšni japonski se ti bliska?

  • Fogglof Tunnek

    Naj se Primc drži zakonodaje kot fsi drugi…in neha floskul srat ala “za otroke gre”!!!… Jebbe se njemu za otroke. Samo pozornost hoče in se gre politike na račun otrok… Če Janković v “svojem” mestu tako “zahteva,”…. pol pa naj tako bo… Kapish???

    • marta

      Si pa res usrane, ki ne znaš razmišljati s svojo glavo.

    • dvanajstzvezdic

      Nima Jankovič čisto nič kaj zahtevat pač samo delat po zakonu. V tem primeru dela po zakonu pa čeprav gre za spakedrajščino

      • Fogglof Tunnek

        Ja vem…zakaj pa sn dal “ZAHTEVA” v navednice!

  • Fogglof Tunnek

    Oprostite vendar tale tip Primc res nima fseh koleščkof v svoji glavini. Vedno kadar se je prikazal na 24ur je imel veliko za povedati proti drugačnosti, proti homoseksualnosti! Tudi v nekdanji oddaji TRENJA je bil zelo rasističen. Mislim kam fse to pelje? Potem pa imajo takšni “bedaki” največjo vlogo v državi? Mislim, kdo je tukaj bolj “bolan”?… geji ali homofobični politični psihopati ala Primc Teme – za otroke gre ???

    • b323130

      Sej nima največje vloge. Največjo vlogo imajo tvoji favoriti.

    • antimur

      Kaj bi rad pizdun kučanistični. Da bi imeli pedri, muslimani in pritepenci ter kriminalci vseh vrst, še več pravic. Če si kdaj spremljal parado LGBT, bi ti moralo odpreti oči, v kolikor sam nisi peder, da takšna golazen kot se tam zbira, ne more biti niti dober delavec, niti obrtnik še manj menedžer, od kod jim torej sredstva za preživljanje. Pred parimi leti bi se celotna družba obrnila proti tem ogabnežem, dokler jim niso začeli kučanisti s svojo AI, MI, mediji ter drugo antislovensko mašinerijo, držati štango.

      • Prle

        Župnik te je učil ; Ljubi svojega bližnjega.

      • Gru

        Budala od golazni verske. Sam zalis, ti ljudje imajo sluzbe kakor vsi ostali. Imas tudi direktorje umes. Vam bi mogli vzet pravice, sj ste brez morale in etike ter unicujete Slovenijo. Kojn zahojen!!!

        • antimur

          Vedno znova dokazujete, da kučanistično-gejevska golazen nima vseh pik v zgornjem nadstropju. Ko opletaš s svojo kristjanofobijo, pozabljaš, da ti bodo muslimani dali po repu, ker so pa malo bolj grobi od kristjanov, si takšen kučanistični kreten raje privošči kristjane, ker veš, da so mirni in ne bo povračila. Nismo pa vsi, ki zagovarjamo slovensko tradicijo, tako nežni.
          P.S.:Naredi kaj s svojo obupno slovenščino, da ne boš delal sramote Kučanu in LGBT odvratnikom.

  • resnicaboli

    Pokvarjen človek ve da ima zaščito na sodiščih in si upa vse.

    • radames

      Kljub vsem lopovščinam ga že montirajo za prihodnjega predsednika vlade. In kretenski del Slovencev, bo tem sugestijam sledil in ga “izvolil”.

      • Gru

        Ja pa ja, Jankovicu nebo ratal na volitvah. Medtem ko kretenski del Slovencev se vedno voli JJ.

        • tohuvabohu

          Potem smo Slovenci veliki kreteni. Zapustili smo Jugo, kjer smo bili glavni in smo izkoriščali vse ostale. Opustili smo socializem (no ja, pravzaprav je sam crknil), čeprav je bilo v njem veliko bolje in lepše. Hvala Kučanu, hvala udbi, hvala mafiji, brez njih ne bi imeli nič, kajne, rdečkar.

          • Gru

            Sploh ni res, beli!! Vase generacije so vse zajebale , zahvala Kucanu in JJ na celu povorke!!! Ce si mlajsi od 55 se ti opravicujem, ce ne si del problema!!

          • Nata

            O, pa ja de ?? Od 55 let ? A, ta mladi bi pa na lovorikah sedel ? Vse na ta starih. Pomagamo otrokom, vnukom in državi. Madona. Kakšni grehi nas pa tako tepejo po buči ?

          • Gru

            Pomagate ja pa ja. Zdj ko ste drzavo zjebal pa krivdo valite na mlade. Sram vas bilo!!!

          • Nata

            Mene ni nič sram. In nič ne valim krivdo na druge.
            Priznaš pa lahko, da se ta mladi stalno izgovarjate .
            Pa pustimo zgodovino….pa pustimo tiste kosti……….
            Ko bi bili res za kaj, bi stopili magari v SD, pa tam zaropotali.

          • Gru

            Od koga se mladi ucijo? Od starejsih. Tko da izgovarjanje mamo po vas.

          • Nata

            No, vidiš. Pa sva prišla do pravega izraza – izgovarjanje !!

          • Gru

            Prisla sva do tega, da ste starejsi nevzgojeni ;)

          • Gru

            Kaj pa mislis o piratski stranki?

          • Nata

            Hi……hi…….kateri pa ??

          • Gru

            Sploh ne ves da obstaja ? Haha

          • Nata

            No, no, ne bodi tako pokroviteljski. PSS že nekaj let obstaja. Kaj so in kaj nameravajo narediti, pa ne vem.
            Pravijo, da ne gledajo ne levo, ne desno.
            Se ti ne zdi da bo težka v naši mali državici ?

        • Nata

          Pišuka, no ? Ti pa tudi samo ropotaš. Zdej bomo pa mi vse krivi. Spravi skup ljudi, pa enega tvojega kandidata, pa bo, a ne ??

          • Gru

            Kj bo ce stari vedno volite iste obraze? Sam poglej popvprecno starost politika leta 91 in danes!!

          • Nata

            Pa saj praviš, da nas je malo.Bo že mladi rod skupaj stopil.
            En, dva tri, pa bo.

          • Gru

            Se 10 let pa vas bo res malo.

          • Nata

            Hvala Bogu, a ne ? Za vas bo to zelo dobro. Boste lahko končno po svoje regirali !
            Ampak…….takrat bo pa hudir. Saj boste vi takrat ta stari.

          • Gru

            A se zavedas da pljuvate po mladini , katero bo skrbela za vas na koncu zivljenja?

          • Nata

            No, samo vrnila sem ti. Jaz in moja polovička sva poskrbela , da imava zanamce. Ker midva lepo ( upam, no ) ravnava z njimi, upam, da dobri zgledi kaj zaležejo.

  • ney

    Mislim, da Jank. dol visi za LGBT in za Primca…LGBT-jevci ne sekirajte se, vam je Jank. zrihtu islamski center z đamijo skoraj sredi Lj. Vemo kaj dela jihad…Čeprav tega ne želim nikomur.

    • Gru

      In kako mislis da se bo koncalo za muslimane , ce bojo probal kj takega v Sloveniji narediti?

      • ney

        Dobro vprašanje.

      • airways

        Ploskal jim bodo..

  • Aton

    Saj bo prišel ISIS in bodo ljubljanski geji izginili.

    • Gru

      Ja pa ja sanja svinja kukuruz al kako se ze rece. ISIS izumira, mal sled novicam po svetu.

      • Aton

        Ne razumeš zgodovine. Bila Je al Kaida. Bila je močna in izginila, prišel je ISIS, močnejši in počasi izginja. Kmalu bo prišel najmočnejši. vse preveč ljudi na tem svetu je nezadovoljnih.

  • tramal

    Srba janoviča in vse te komunistično pederske drekače ki onesnežujejo ta portal je treba spravit na en goli otok.Tudi zločinec tito jih je.

    • Gru

      Uuu dokaz da delujete isto k komunisti. Mrs golazen komunisticna!!!

    • zokispoki

      Razfukat (prosto po Maslenemu)bando komunajzarsko !

  • Hribouc

    TEMU BIZANTINCU NI NIČ SVETO.
    Janković ima odprt specialen račun na portalu Domovina.
    Stvari se nabirajo, polnijo.
    Kočevarska imuniteta bo izhlapela.
    Račune bo treba poravnati.
    Takrat, boš, nadutež, Janković, Kučanov zaščiteni medo, gol in bos in te bo zeblo, ko boš stopil pred Tron.
    Bog je Ljubezen.
    Božja jeza pa jo brani in je silna!
    Še prej pa bo trl kamenje v Dolini Črnih Vranov, tako za priprave za Onostranstvo.

    • Gru

      Haha spet te verske pravljice fanatikov. V cem je razlika med vami in mislimani? Ni je ;)

      • airways

        Pomni svojih besed, ti duša posmehovalska, ko vpila boš zakaj nihče te opozoril ni na večno trpljenje… Če ne želiš videti, še ne pomeni, da ni….

        • Gru

          Haha itak da ni ;) Ti verski moralnez ;) Ce trdis da je, se ne pomeni da res je….

          • Make SLO great again

            no no no Gru. Ti si tudi vernik. Si ali nisi?

      • Hribouc

        Odakle ti, pametkoviću?
        Kaj je tu fanatično?
        Podaj primer Muslića, ki obravnava temo.

        A ja! nisem skapiral.
        Bodi prazen naprej.

  • karlina

    Čeprav so referendum izgubili, vse delajo v nasprotju z njim, kar je absurd.

  • montyamp

    Solatarja na kandelaber , pa bo mir .

    • Prle

      Tebe pa na razpelo, pa bo še bolj mir.

      • montyamp

        O, Prle , kako ???

        • Prle

          Lej stari kaj naj rečem, sončno.

      • tramal

        Tebe pa razčetverit in nahraniti hijene.One ves smrad prebavijo.

        • Prle

          Tramalko ti si pravi potomec domobrancev, vse sovražnike je treba pobit na čim bolj okruten način,tvoj star ata bi bil ponosen nate. A maš hijene udomačene in navajene na človeško meso?

  • EU100

    S čim vse se ukvarja javni sektor. Koga briga, ali piše starš ali oče, saj prvo zajema tudi očeta.

    • Steiermark

      Ali tebe ne zanima, kaj počnejo te solatarsko lgbt-jevske pokveke? Ali je tebi vseeno ali zapišejo tvoje ime pod pripadništvom “staršev”, beseda ne predvideva ednine, razen v lgbt-jevski slovnici, kjer je dovoljeno uporabiti vsa imena, razen oče ali mati!

      • Arthur

        Ti si ena verska zlobna pokveka , bednez ;)

  • zokispoki

    Kaje je sedaj z afero “apotekarka”? Da ne govorimo o drugih ovadbah !?

    • Prle

      Tako, kot z vsemi Ivanovimi ovadbami. Isto sranje.

    • KIKI

      Njegovi grehi se takoj brišejo….

  • Vera

    Za vsakega raste ” šiba božja “, zato ji tudi Janković ne bo ušel ! Vsaki barabi 1x odklenka .

    • Steiermark

      ja, tako pravijo, žal pa mi še tega nismo opazili, rdeče jugobarabe nam še vedno vladajo in nas tlačijo….

      • Arthur

        Tako kot domobranske bele severnebarabe!

        • marta

          Od kje pa si se ti vzel. Si vstal od mrtvih po 75 letih ?

      • Prle

        Pri tebi nimajo kaj tlačiti, ti si že sama zatlačena. Poišči pomoč v primerni ustanovi in pusti komentiranje politike.

  • zokispoki

    Takojšnji STOP gradnji minareta v Ljubljani !

  • if

    Na MOL: “Pogodba je uradni dokument, katerega osnovno besedilo ni dovoljeno spreminjati, razen v delu, ki se nanaša na osebne podatke”.
    _______________________________
    MOL s svojo izjavo in matrico dokazuje, da vse potencialne podpisnike posiljuje s starš kljub temu, da potencialno vsi ne ustrezajo temu statusu.
    Ker MOL uveljavlja načelo “pogodbe ni dovoljeno spreminjati”, iz skupine potencialnih otrok-upravičencev do sredstev izključuje vse tiste, katerih potencialni podpisniki otroku niso starš/i, posledično takim otrokom odreka pravico do brezplačenga prevoza v šolo.

    Matrica pogodbe je MOL-ova, sopodpisnik dokumenta “pogodbe” je šef MOL-a Janković, vsebinski odogovor je pripravila MOL-ovka Nataša Naumovič, podpisana je MOL-ovka Janja Remšak, vodaj oddelka za izobraževanje.
    ____________________________________
    Z MOL-avtorsko materializiranimi dejstvi MOL akterji dokazujejo nizko stopnjo srčne kulture, strokovnosti in demokratičnosti.

    • von Rhein

      MOL-ovi uradniki dokazujejo ,da so v večini bedaki,ki so dobili službe zaradi določenih povezav,interesov ali prenosa uslug. Hudič je v tem,da so bedaki še močno arogantni.Po vzoru svoje “poglavice”.

  • Franc Novak 1979

    Se vidi, da je SSKJ toporišičevo maslo. Kajti v “taspodnjih” jezikih poznajo izraz roditelji in edninsko roditelj, medtem, ko v slovenščini pred Toporišičem uporabljamo množinski samostalnik starši, posameznika pa definiramo po spolu oče ali mati. Vir.Slovenski pravopis SAZU 1962 stran 832.

    • Jovo Jamnica

      Predvidevam, da smo besedo osvojili v sobivanju z Nemci. Kajti, Nemci poznajo besedo Elter, ki prihaja od besede Eltern.
      ———————-
      Grammatik

      das oder der Elter; Genitiv: des Elters, Plural: die Eltern

      http://www.duden.de/rechtsc

      • von Rhein

        Starš ni čefurizem! Predvidevam, da smo besedo osvojili v sobivanju z Nemci. Kajti, Nemci poznajo besedo Elter, ki prihaja od besede Eltern.Einelternfamilie.

      • dvanajstzvezdic

        A dej Jovo… ne nakladaj! Zakonodajalec jo je s takim izrazoslovjem pihnil mimo.

      • von Rhein

        Naj ti v celoti prilepim spodnji odgovor.
        Gemeinschaft, die aus einem einzigen Elternteil und mindestens einem Kind besteht….Einelternfamilie.
        Čefurizem ni letel na konkretni pojem…na splošno najdeš vsega v novi verziji.

        • Jovo Jamnica

          Ejga, dobesedni prevod besede Elter = starš. In če bi Slovenci poznali sestavljanke, potlej bi bil prevod nemške besede:
          Einelternfamilie = enostarševskadružina

          • von Rhein

            Saj tudi je….enostarševska družina….otrok in eden izmed staršev.

          • Jovo Jamnica

            Torej, z besedo “starš”, ne more biti nič narobe.

          • von Rhein

            Vse je narobe…ker…NI EN STARŠ…..ostal je otrok z enim od staršev (smrt,ob ločitvi ima še vedno oba starša). Oba starša,eden izmed staršev…mati,oče….ne pa kar starš z otrokom z boljšjega trga.
            Pa da se razumeva…na jetra mi gredo posegi v tradicijo in to prekleto posiljevanje z veleumnimi novitetami.

          • Jovo Jamnica

            Pa da se razumeva…na jetra mi gredo posegi v tradicijo in to prekleto posiljevanje z veleumnimi novitetami.

            Nikomur bolj, kakor meni!!!

          • von Rhein

            Na,pa plus in finito.

          • Franc Novak 1979

            Če si boš oblekel en hlač, ne pa hlače, bo kar v redu.

          • Jovo Jamnica

            Jezik je živ. Se s časom spreminja. Slovenci poznamo celo – dvojino.

          • tohuvabohu

            No ja, dvojina ni produkt razvoja, ampak nasprotno: v ostalih slovanskih jezikih je v glavnem izginila.

          • Franc Novak 1979

            Dvojina je bila prisotna v indoevropskem prajeziku in poznali so jo številni stari indoevropski jeziki, npr. sanskrt, avestijščina, stara grščina, in stara cerkvena slovanščina. Med germanskimi jeziki je gotščina poznala osebne zaimke in glagolske končnice za 1. in 2. osebo dvojine, stara angleščina in stara nordijščina pa zgolj osebne zaimke za 1. in 2. osebo. Med slovanskimi jeziki so dvojino danes v celoti ohranile samo še slovenščina, hrvaščina (čakavščina) in obe lužiški srbščini. Torej se NI SPREMENILA že tisočletja. In jezik naj ostane tak, ne pa da nam v.s. karađičevci spreminjajo jezik, in to dvesto let po tistem, ko jim je Jernej Kopitar pomagal, da so sploh prvič uredili svojo slovnico.

          • Jovo Jamnica

            A si že slišal kdaj za Lepenski Vir? Šalo na stran. :-) Zanima me, kako si razlagaš slovensko besedo – svinec. Svinško planino imenujejo nemško govoreči domorodci vendar Saualpe.

            https://de.wikipedia.org/wiki/Saualpe

          • Franc Novak 1979

            Ne, najbrž je o Lepenskem viru podatek samo v cirilici.

      • KIKI

        …Und eine Mutter und ein Father…
        V Nemčiji se v rojstnem in krstnem listu
        uporabljata kot pojem za starša mati in oče!

        • Jovo Jamnica

          Ja in? Gre za to, je starš ustrezno ali ne. V Nemčiji bi na kakšnem dokumentu tudi stalo das Elter…

          • quetal

            Jovo, ni ustrezno. Ustrezno je lahko potem samo otrokov zakoniti zastopnik. Nekateri otroci so namrec posvojeni. Ta dokument je navaden bul sit

          • Jovo Jamnica

            Strinjam se edino v točki, da beseda – starš, ne zajame vseh mogočih primerov. Kaj jaz vem? Nisem jezikoslovec. Mogoče bi “spodaj” moglo pisat… opolnomočenec. Kdo ve?

          • tohuvabohu

            Po jezikovni plati je beseda starš neumnost. Beseda starši pride od starejši. Se pravi je stopnjevani pridevnik (primernik), ti pa so v slovenščini vedno v določni obliki.
            Kaj pa skrbnik?

          • KIKI

            V dokumentu, ki določa in opisuje rojstne podatke prav gotovo ne! in nehajte sanjat !
            Ko Srbin dobi sina še s kakšnim pompom
            napiše spol: sin! Za tem navede “roditelje” : mati Jovanka, oče Josip…. in nikoli starš Jovanka in starš Josip !!!
            Upam, da zdaj bolje razumete, pa čeprav Jovanka
            ni bila nikoli “starš”, še mati ne! Pa ga vseeno niso
            tako “srali”.
            Srbi pa so tako ali tako alergični na “tople brate”, zato
            ne razumem, kaj se dogaja s “kršnim” Jankovićem!
            Bo zamenjal spol? Vero? Oboje?

          • Jovo Jamnica

            Ne bom se prerekal s teboj, ker si agresivnež!

          • Franc Novak 1979

            Za denar bo Zokun naredil vse

          • tohuvabohu

            Če že bereš Wikipedijo, preberi vse. Besede Elter Nemci ne uporabljajo že najmanj sto let. Namesto tega uporabljajo Elternteil.

          • Jovo Jamnica

            Smo pač malo za Nemci. Ni edini primer.

          • tohuvabohu

            Ni to. So pač ugotovili, da je to bolj ustrezno.

    • radames

      +++++++++++++++++++++++++++++++

  • if

    Primer je zrel za demokratično sodišče!

    • sodnikisozločinci

      Tega boš mogoče našel na Marsu, tja se je po Trumpovi zmagi preselila vsa svetovna demokratična telegenca.

  • dvanajstzvezdic

    Samo vprašam. Ali so na MOL-u spremenili, dodali ali odvzeli kaj od člena, ki je v pogodbi. Koliko vem se, besedila člena zakona ne sme spreminjati, niti se členu v pogodbi ne sme dodajati ali odvzemati vsebina.

  • Make SLO great again

    Moja logika je ta, da je oče tisti, kdor je spustil seme v žensko. Tisti je oče. Moški skrbnik je pa starš. Starša sta pa moški in ženska v odnosu do otroka (SSKJ). In po SSKJ, starša nista moški in moški ali ženska in ženska. Tako da beseda starš nima povezave z LGBT. V rojstnem listu pa nikoli ne more pisati starš, ker tam je glavni podatek, kdo je tega otroka naredil. Mislim, da Primc tu nima prav.

    • von Rhein

      Mislim,da se bo moral Modendorfar oglasiti in pojasniti.

    • Make SLO great again

      Beseda starš je rezervirana za moško ženski par. Pa če je ta par za krušne starše ali pa za matere/ očete. Tako da, gejevski par z otrokom nista otroku starša amapak, ”skrbnika”. Če bi šlo v tej pogodbi za povezavo z LGBT, bi na pogodbi pisalo ”skrbnik”. Starš je čisto v redu. Lahko pa Primc zahteva tudi oče če želi, je tudi prav (po mojem mnenju). Je pa bolje da ta denar, katerega bi zagonili na sodišču dati svojemu otroku.

  • Ana Job

    Levičarska banda je že 100%, da bodo otroke dali gejem in ostali sodrgi. Stara, grda čarovnica Marjanović Umek pa že tuhta kake perverzne slike bo dala v otroške revije,da bodo otroci seveda, še bolj zmedeni.

    • Prle

      A ti si pa kao lep al kaj? Slike si pa izmišljajo taki izmečki kot si ti.

      • von Rhein

        Si ti še od sedme ure zjutraj tukaj?

        • sprehajalec

          Šiht.

          • von Rhein

            Ko bo star 30 let pa bo hotel zaradi bolečin v hrbtenici v invalidsko penzijo.

          • sprehajalec

            Tako je ponavadi z levičarji.

          • Prle

            Dobro, da desničarji nimate takšnih težav. Prav zavidam vam.

          • sprehajalec

            S križem desničarji nimamo težav. križ moti in boli le levičarje…

          • Prle

            Saj sem ti rekel, da vam zavidam, če nič ne delaš, te manj boli.

        • Prle

          Še malo, pa bo norma narejena.

    • Ana Job

      POZIVAM, DA SE IZMEČEK PRLE OD VSEH PRISOTNIH BLOKIRA IN DA Z NJIM NE KOMUNICIRAMO, JAZ GA IMAM ŽE LEP ČAS NA BLOCKED.

      • Prle

        Joj, prislil si me skoraj na jok. Malih črk pa še nisi osvojil?

        • marta

          Vsaj pisati se nauči pravilno, če se tule nekaj sliniš,

          • Prle

            A bi tebi pasalo, da se po tebi slinim?

          • marta

            Torej si res slinast gravž. Fuj, gnus….

          • Prle

            Oprosti, nisem vedel, da imaš rajši ženske.

      • Jovo Jamnica

        Blokade so nesmiselne. Tudi mene se tukaj na portalu, nekateri lotevajo verbalno, brez argumentov. Večinoma se ne odzovem. Včasih se sprostim, prijavim pod drugim profilom in jim vračam milo za drago. Seveda, jim v izbiri vulgarnih besedi ne morem parirat. Pa vendarle… :-)

        • von Rhein

          Res nimajo smisla.Saj,če poznaš domet posameznika pa ti ne leži,preletiš in se ne obremenjuješ.Pa vseeno ..jaz imam na ignore cepca in tumpeka. Oba ,ker sta polpismena.

        • Ana Job

          Jovo prav imaš. Nima se smisla odzivati na duševne bolnike, ker se normalni z njimi ne moremo primerjati. Včeraj sem te pa pogrešala v pogovoru, ko smo se pogovarjali o skrajni desnici v Sloveniji po vzoru sodobnih evropskih trendov. Si ti tudi za ustanovitev take stranke?

          • Jovo Jamnica

            Včeraj sem premleval primer Le Pen in sem prišel do sklepa, da, čeprav ji ne sledim, je bila odvzeta imuniteta po mojem, napad na svobodo govora. Preganjajo jo zaradi starega twitta. Naš vrli poslanec Milan Zver, pa je v ipiki napisal nekaj, kar je vse prej, kakor sprejemljivo. Užaljen je namreč vse one, ki se niso strinjali z njegovo odločitvijo pri glasovanju proti Le Penovi, označil za skrajne desničarje v službi levice.

          • Ana Job

            Da Le Penova ni dobila podpore od našega SDS, je dokaz, da imamo v Evropi zelo ohlapen kader. Zverova žena je skupaj z Vztrajniki protestirala pred sodiščem, njen mož pa svobode govora ne podpira.
            SDS potrebuje okrepitve v volilnemu boju in trendi so v skrajni desnici, ki nima z levičarji nič. Zverko se je v Evropi pričel fino rediti in tudi umsko stagnirati. Kot je rekel Artur zadnjič, je zmerna desnica zapečen šmorn , skrajna pa slastne palačinke hahaha. Proti skrajni levici , je pač treba razporediti čete in začet ofenzivo na podobni ravni. Milosti ni. Zmernost ne prinaša zaželenih rezultatov, Janša bo potreboval okrepitve na desni. Ljudmila ni ravno koristna.

          • Jovo Jamnica

            Ne “matraj” se z mano, kajti nisem politično angažiran, niti mi ne diši navijanje za kogarkoli. Meni je še najbližji Janez Bleiweis. Sem rodoljub in mi je važen vsak, ki se zavzema za Slovenca. Država me ne zanima več.

          • Ana Job

            Potem si na pravem portalu, tukaj se 95% ljudi zavzema za prave slovenske vrednote,Jovo.

          • Jovo Jamnica

            Seveda. Tukaj sem od prvega dne. Samo to je moj “novi” profil. Pod starim sem imel 9300 komentov.

          • Prle

            Ha,ha, on ti pere možgane, upam,da si ugotovil, da gre za nik za katerem se skriva moški.

          • Jovo Jamnica

            Čuj, mogoče. Nisem se poglabljal. Te seanse so mi postale odveč, ker sem se bodel z Mefistom in njegovimi psevdonimi, kar nekaj let na Polito kisu.

          • Ana Job

            Jovo , če poslušaš Prleta, sem polnokrvna ženska, to je moj edini nick in nikdar v življenju se nisem izdajala za nasprotni spol. Prle ima probleme z ženskim spolom. Podpiram skrajno evropsko desnico in balkanske, izmečke podobne gnoju Prletu preziram in upam, da ne bodo nikdar otrok dobili. To ti pišem, ker si napisal da si rodoljub in ti je pomemben vsak, ki se zavzema za slovenski narod. Bodi pozdravljen!

          • Peter

            Ta etiketiranja gredo na vseh straneh že čisto predaleč, to je vse že čisto ponorelo, no.
            Usrali so ga, ker so tako glasovali, pa pika, kar se meni tiče.

          • Peter

            In zakaj enostavno ne pojasni: tako in tako sem glasoval zato in zato. Kaj je treba potem takoj napadati in žaliti vse, ki mislijo drugače, no?
            Ta dolinska politika je res nadaljevanje vojne z drugimi sredstvi…

          • Jovo Jamnica

            Mogoče bomo kdaj zvedeli, zakaj.

          • Ana Job

            Zato ker se mu tresejo hlače. Zver že dolgo ni naredil nič impresivnega za SDS, razen da vleče vrhunsko plačo in žre. Ko pridejo v Evropo postanejo kot kontaminirani. Res zanimivo, kako slabo vpliva evropski parlament na naše predstavnike. Hitro padejo po levico.

        • Peter

          Meni so smiselne. Tudi če jih nočeš brati, ob tem, ko preletavaš portal, vidiš, kaj pišejo.
          In ker vem, kakšni kreteni so in kaj pišejo že vnaprej, jih imam pač lepo blokirane, no.

          • Jovo Jamnica

            Pa saj te nisem zategadelj nikoli karal. Kali?

      • Prle

        Stari, prav veliko odziva na tvojo pobudo ne bo. Ampak nikar ne obupaj.

      • Arthur

        Uuuu pozival da se izmekom desni dopove da niso vec glavni na tem portalu haha keri luzerji se portal so zgubili ;)

        • Ana Job

          Vojno so izgubili vnaprej, ker smo tukaj v glavnem zedinjeni, da želimo svobodno Slovenijo, osvobojeno od levičarskih gnojev!

          • Prle

            Ha,ha,hi,hi,ha,ha.

          • Arthur

            Sm vidu kok ste zdinjeni, vsi normalni desni bezijo stran ;)

    • Gru

      Kdo je ostala sodrga? Ti ki si del desnicarske bande ;)

      • Prle

        Pazi, ona ni ona, ampak je on.

  • Make SLO great again

    po SSKJ, je tudi oče: moški, ki je gej, in ima otroka. Če gej v sloveniji ima lahko otroka. To pa ne vem. Tako da, tudi če po Primcevi pritožbi spremenijo starš v oče, ta pogodba ustreza tudi gejevskem parom. Vendar le, če v SLO gejevski par lahko ima otroka (kar pa ne vem, še 1x.)

    Vir: SSKJ, glej 1.

    ôče -éta m, im. mn. očétje tudi očéti (ó ẹ́) 1. moški v odnosu do svojega otroka: njegov oče je padel v narodnoosvobodilnem boju; ima še očeta in mater; ubogati očeta; dober, skrben oče; dragi, ljubi oče; materin oče; skrbi zanj kot pravi oče požrtvovalno / po očetu so si v sorodu / ekspr. svojim učencem je bil drugi oče / kot nagovor počakaj, oče // moški, ki ima otroka: je oče dveh otrok; postal je oče / domnevni oče; družinski oče; nezakonski oče ki ob rojstvu otroka ni poročen z otrokovo materjo // (živalski) samec, ki ima mladiča: oče konja / mati in oče nagrajenega psa imata odličen rodovnik 2. v zvezi stari oče oče očeta ali matere: varuje ga stari oče; obiskati starega očeta // nav. mn., ekspr. prednik: naši očetje so živeli tu; zavreči vero očetov 3. zlasti v kmečkem okolju naslov za starejšega poročenega moškega, navadno gospodarja: sosedov oče so mi to povedali; hišni oče; oče župan 4. član samostanskega reda, ki je duhovnik: častiti očetje so se zbrali / očetje frančiškani / kot pristavek k imenu oče [o.] Marko Pohlin // rel. naslov za duhovnika: oče spovednik 5. ekspr., s prilastkom idejni utemeljitelj, pobudnik: je oče eksistencialistične filozofije; oče lirike / prav oni so očetje vsega gorja povzročitelji / duhovni oče vstaje ● ekspr. lahko bi ji bil oče v primeri z njo je star; otrok je po očetu ima njegove lastnosti; ekspr. fant je cel, izrezan oče zelo mu je podoben; star. duhovni oče duhovnik; krušni oče očim; rednik, hranitelj; ekspr. mestni očetje člani mestne uprave; preg. ti očeta do praga, sin tebe čez prag slabo ravnanje s starši se zelo maščuje ◊ rel. beli očetje red, ki se ukvarja z misijonskim delom v Afriki; cerkveni očetje krščanski pisatelji iz prvih sedmih stoletij; koncilski oče kardinal, škof, vrhovni redovni predstojnik kot zakoniti odločujoči udeleženec na koncilu; nebeški Oče Bog; sveti oče papež ♪

  • Sloven”c

    BRAVO .

  • Jovo Jamnica

    Hvala

  • Peter

    Kako se nekateri levosučni ves čas prizadevajo “prevzeti” portal.
    Kaj to pomeni, dragi levosučni prijatelji, prevzeti portal?
    Da tukaj klobasate neumnosti in da vas ne jebemo pet posto, no?

    • Prle

      Pero, glej tebi se tudi ne bi pustil jebat. Če imaš takšna nagnenja ni treba oznanjat tukaj. Verjetno obstajajo drugi portali za takšna dejanja. Nič nimam pa proti, če ti paše, ti pač naj paše.

    • domovina mili dom

      Hvala bogu, da je vsaj en demokratični portal, katerega bero tudi levosučni. Počasi se bodo naučili kaj je to demokracija. Ko bodo pa sploh pogruntali kaj je pluralnost, smo pa borci za demokracijo zmagali.

  • Duhec

    Primcu je dolgčas…

    • dr Janez Sveti

      A mu delaš družbo?
      DR janez Sveti glumac

  • Peter

    Duhcu je spet dolgčas, pa bo mal težiu kle zdej, no…

    • Ana Job

      Grem raje na telovadbo, hahaha. Pozdravljen Peter!

      • Peter

        Zdrav duh v zdravem telesu, no…

  • Peter

    Enako. Poleg drugih je tudi prle bloked luzer, no.

  • Vrhovni sodnik

    K zdravniku pride mlad par in mu razloži, da sta probala že vse načine in nikakor ne uspeta otroka narediti, dr. jih pogleda in reče, fanta, a vidva to resno.

    • cosmosjasnovidec

      To je bil v mlajših letih ciganski kozojebec v rit “foglof tumpek” in tovariš”milan kurčan” kateri je zaradi tega “fogla”zapustil in vzel Števko “fogl”je pa nadaljeval svojo istospolno buzerantsko kariero.

  • dr Janez Sveti

    Svašta pička rodi samo starša neče.
    DR janez Sveti sataraš

  • orsa

    G. Primc ima prav – prava in edina družina je lahko samo oče, mama in otrok oz. otroci, če jih je več. To nam je dala mati narava, ki ima vedno prav, samo poglejte, kako se maščuje, če posegamo preveč v njo.
    A, ni to edino normalno in povsem razumljivo, drugače ne more biti in pika.

    • Fogglof Tunnek

      Samo tebi mati narava ni dala možganof… pa lepote tudi verjetno ne !!!

      • Slovenec 33

        Daj nam zaupat, ali si ti vsak dan na tečaju blejanja, ali ti drži ena doza dalj časa.

  • učko

    Zoki-pederu!!! Zokić bi bil tut rotor ventilatorja, nasajen na štango buzelna, sam da bi bil blizu oblasti in da bi imel veliko keša !!!! Keš buzi !!!!

    • cosmosjasnovidec

      Ne govori tako o njem bo cigan “foglof tumpek” jezen natebe,ker ga hodi nabijat v rit.

  • Fogglof Tunnek

    Zoki je spremenil Ljubljano v najlepšo prestolnico v Evropi…tak da zaprite greznice !!!

    • Rožle

      I bogami …naj, naj Najskuplja u Evropi !!!

      • cosmosjasnovidec

        Pa tudi najbolj zadolžena.

    • učko

      Pejt ti gledat ke u tiste njegove katakombe v Stožice !!!! On nima pojma, sam pobira procente. Ostalo mu “budalijo” drugi !!!!

    • učko

      Janković, režimski čefurski peder !!!!

  • Rožle

    Naj se on najprej fino odmrzne, …..

  • trobenta

    Zoko-ko bo desnicana vladi, boš ti na Dobu….

  • garfi

    zoki spoki
    nagnusna krastača press

  • Fogglof Tunnek

    Zoki je tudi fse potepuške mačke ki se klatijo po Ljubljani dal kastrirat… garfi nič več ne bo natepaval cosmosjasnovidca!!!

    • cosmosjasnovidec

      Tebi bi pa moral dati dol zašiti tvojo cigansko črno rit pa ti je ni,ker te kar pogosto nabriše v njo.
      Da je copatar”jankovič” dvospolnik in tranzvestit je znano že vsakemu tudi levaku bedaku tako,da se ne pretvarjaj toplovodar in kozojebec.

  • garfi

    zoki spoki
    nagnusna krastača press

  • xtc

    Zakaj vpitje?
    Vnuke Zokija v posvojitev LGTB pedofilom;zadev rešena Zokijeve pritobe in družine v koš:

  • baubau

    Čestitam očetu:pogodba je usklajeno soglasje,ne pa zahtevek ali ukaz le z ene strani brez soglasja druge.

  • cosmosjasnovidec

    V mlajših letih je bil ciganski kozojebec v rit “foglof tumpek” partner tovarišu”milan kurčanu”in,ker nikakor ni mogel zanositi je zaradi tega “fogla”zapustil in vzel Števko. “Fogl”je pa nadaljeval svojo istospolno buzerantsko kariero in tako prišel v ciganskih krogih do naziva ciganski play gay “foglič”..

  • airways

    Jankovićev Poker&Joker face… Gravž!

  • Darth Vader

    janković pa je en debilen usrane…..ura resnice prihaja za šerifa

  • Darth Vader

    Administrator Nova24TV komentarjev…..a si prebral tole sekcijo “navodil za uporabo”? https://help.disqus.com/customer/en/portal/articles/466242-using-the-%22ban-user%22-and-%22trust-user%22-controls

  • Antonius

    Janković ni debil, on je kriminalec zaščiten pred pregonom tožilstva! Debili so tisti, ki kriminalca volijo.

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!