O tem “herojstvu” partizanov še niste slišali: Duhovnika iz Sv. Vida izsiljevali s pobojem nedolžnih talcev!

Partizanski zločinec Fric Novak.

Objavljamo ekskluzivni dokument štaba 1. bataljona Ljubo Šercer, ki župnika Janeza Žužka iz Svetega Vida na Notranjskem poziva, naj posreduje pri pobeglih belogardistih, naj se do določenega roka vrnejo in predajo, sicer bodo postrelili nedolžne talce. Pod dokument se je podpisal politkomisar in vojni zločinec Fric Novak, odgovoren za najbolj krute poboje, med drugimi tudi za zločin v Krimski jami, v kateri je bilo pobitih 28 nedolžnih ljudi, med njimi kar 9 mladoletnih. Med umorjenimi otroki je bil en nerojen otrok, enomesečni dojenček in otrok, star med dvema in tremi leti. Ravno včeraj je na nacionalni televiziji RTV Slovenija voditeljica Ksenija Horvat Petrovčič vodila pogovor s pesnikom Borisom A. Novakom in njegovim očetom, partizanom, ki je imel bojda visoka etična in vojaška merila. Nič pa ga ni vprašala o njegovem stricu, ki je bil glede na svoje zločine prava pošast.

Izprijenost partizanskega zločinca Frica Novaka je bila tako velika, da je bil pripravljen postreliti nedolžne talce za osem domnevnih belogardistov. Znano je, da je politkomisar Novak največ zločinov storil ravno na Notranjskem, kjer so se za zaščito življenj in premoženja morali organizirati v vaške straže.

Žrtve bratomorne vojne so bili številni nedolžni pobiti Slovenci, razsežnost komunističnega pobijanja pa se je razgalila ob odkritju Krimske jame, septembra 2016, ko so v kraškem breznu našli 29 pobitih ljudi, med katerimi so bili tudi otroci. Teh je bilo kar devet, med njimi celo nerojeni otrok, enomesečni dojenček in otrok, star med dvema in tremi leti. Življenje je izgubilo tudi osem žensk, starih med 16 in 35 let, ter sedemnajst moških, starih med 11 in 50 let.

Večina ljudi naj bi umrla zaradi topih udarcev, pri dveh pa je bilo mogoče ugotoviti, da sta umrli zaradi sledu strelnega orožja, ena oseba je umrla zaradi vboda noža. Na nekaterih skeletih ni bilo možno zaslediti nobenih poškodb, zato je mogoče, da so osebe izgubile življenje zaradi padca v jamo, pri čemer so bile zaradi pomanjkanja hrane in vode obsojene na počasno in mučno smrt.

C. Š.

  • Milan Muhič

    Torej, preljubi Slovenci, ali je sploh še potreben kakršen koli komentar na zločinsko delovanje politkomisarja Novak Frica, tudi iz tega in temu podobnih primerov, je RS dolžna sprejeti resolucijo Sveta Evrope o obsodbi vse treh totalitarnih režimov, saj je RS še edina v EU ko te resolucije še ni sprejela. Torej, smo še vedno nekakšen komunistični otok v EU. Volivci, do kdaj bomo še komunistična enklava v EU?

    • Krtača 20

      Zaman domobrančki čakate odpuščanja. Ko so se streljali talci (10 za enega nemškega vojaka) ste bli domobrančki vedno tiho.

      • MEFISTO

        Nemci so streljali talce vedno in izključno le po naročilu partije ali partizanov, kar je bil rezultat dobrega sodelovanja med okupatorjem in komunistično “osvobodilno” vojsko.

        • etrusk

          Res je , v Begunjah so Nemci ustrelili tiste ki so jih priporočili heroji partizani.
          To mi je povedal partizan ki je bil zraven.

      • Milan Muhič

        Krtačka, če s tem namiguješ na Frankolovo, ti svetujem, razišči katerega partizana iz Starega piskra se je želelo znebiti partizansko vodstvo in, zakaj so partizani iz zasede, torej po teroristični metodi zahrbtno likvidirali nemškega oficirja na poti, kljub temu, da je bilo jasno, da se bodo za tak uboj Nemci maščevali nad 100 nedolžnih zapornikov v Starem piskru

        • Steiermark

          Zločinci obtožujejo nedolžne in svojim žrtvam (ker so namenoma sprovocirali njihovo smrt) natikajo krivco, ki jo za zločin, edino oni, rdeči zločinci, nosijo!

      • sprehajalec

        Enako je kriv tisti, ki je to streljanje s svojim dejanjem povzročil. Kljub temu, da je vedel, da bodo Talci ustreljeni. Draža Mihailović naprimer, se je odločil, da bo zaradi tega prenehal s subverzivnimi dejanji. In počakal na boljše čase.

        komunisti ne. njim so bile žrtve v interesu. Ker oni so se borili za revolucijo.

      • Steiermark

        Če je tako, zakaj se pa vi rdeči zločinci niste oglasili, zakaj ste vedno znova in znova sprovocirali Nemce, ki so izvrševali samo zakone, vi pa te z namenom, da se pobije čimveč Slovencev, izzivali in tiščali uboge nedolžne in talce v smrt! Fuj, golazen rdeča !

  • VERRZIFIKATOR

    Fritz sovražni bil je pač vojak,
    nova kadar koli kompanija,
    in vizija njega mimikrija,
    pesniško opeva ga nečak.

    Boris A.

  • Miro

    urnik na Najbolj pošteni TV v Slo
    00.00 ponedeljek – nedelja 24.00 zgodovina 50 in več let nataj

    • MEFISTO

      Mi samo raziskujemo in objavljamo dogodke, ki jih je zamolčalo režimsko zgodovinopisje.

      Te boli?

      Prav je, da te boli!

      Tudi slovenske poštenjake, ki so se uprli zverinskemu komunizmu, je bolelo.

      • Miro

        vi se raje ukvarjajte s sedanjostjo ne pa z vojno pred 70 leti, kjer so bili mrtvi na obeh straneh…..mene pa res boli- dol mi visi tako za ene kot druge…..

        • MEFISTO

          Da ti že dolgo dol visi, vemo.

        • Milan Muhič

          Miro, vsakemu kmetu je popolnoma jasno,, njivo je nujno potrebno očistiti plevela, navlake, da lahko na njej pričakuješ zdrav pridelek. Zanimivo, da pa je tebi ta najosnovnejši rek še vedno tuj.

  • MEFISTO

    Je to tisti fatalni Fric Novak, ki je stric Prešernovega nagrajenca Novaka?

  • Miro

    a ste sploh normalni obsedenci …..kaj pa domobranski poboji? poboji ki jih je delala v imenu Boga RKC

    • terminalar

      Tole je pa zapeklo, ane?
      S tem, da je večina takih in podobnih dokumentov skurjenih.

    • MEFISTO

      Če že, so domobranci v silobranu likvidirali le kakega komunista, partija in partizani pa poštene Slovence.

      • Miro

        pojdi se zdravit “medvojni raziskovalec pobojev”…..
        hahaha aja dobobranci so pobijali v silobranu , partizani pa iz hobija…. pejt no??? bolnik bolani

        • MEFISTO

          Če niso pobijali iz hobija, so pa pobijali zaradi prešerne zabave.

          • Miro

            točno

        • WatsonForus

          ja, tko nekako bo držalo. bo pa treba še kake knjige RDEČIH prebrat , takih ki jih je na stra leta vest pekla. Dedijer, Velebit, Jovanovič, Đilas!!

        • Milan Muhič

          Tovarišč Miro, zagovornik komunističnih zločinov. Vse zločine proti človeštvu je potrebno brez kompromisno obsoditi in to vse od 1941 do vključno 1952. Spoštovani Slovenci, čas je, stopimo že enkrat skupaj in zahtevajmo, zaradi pomiritve in civiliziranega sovžitja, naj zgodovino pišejo neobremenjeni zgodovinarji in to brez raznih Repetov in njemu podobnih!

          • if

            Bravo!

        • osa

          ja partizani so pobijali, kradli posiljevali iz hobija. tito je lagal vsem, zato smo izgubili gorico in trst, ko so zavezniki ugotovili,
          da je pobijal kradel normalne nedolžne ljudi.
          sicer pa imate levaki svoje vrstne rekorde vaš tito je 10 zemljan, kot najokrutnejši zločinec

          Nemški
          časnik Bild je sestavil seznam dvajsetih največjih množičnih morilcev, ki so zaznamovali dvajseto stoletje. Med prvimi desetimi se je znašel tudi

          jugoslovanski voditelj Josip Broz Tito.

          Absolutno prvo mesto pripada kitajskemu diktatorju Mao Ce-tung, ki naj bi bil odgovoren za smrt petdesetih milijonov
          ljudi.

    • Caetano

      Bila je takrat posebna vrsta drz. vojne in sicer drz. vojna v pogojih tuje okupacije. Samo sprovocirala jo je pa brez dvoma KP.

    • WatsonForus

      Miro , a boli ? dej napiš kakega ! bo šlo ?

    • Olga_10

      Torej zagovarjate zločine in zločince?

    • sprehajalec

      Imaš kje kaj gradiva o tem miro?

  • Caetano

    Nad kmeti v okolici Sentjosta so po ustanovitvi vaske straze tudi dejansko izvedli streljanje talcev oz. nedolznih civilistov. In tudi pozigali. To je bilo skladno z navodili, ki jih je dala KPJ.

  • MEFISTO

    Pismo humanista Frica Novaka je bilo napisano 5. 6. 1942, torej pred 76 leti, in je glede nas svojo starost upravičeno predmet zgodovinske raziskave, ki jo bo s pomočjo osebka, ki se imenuje Miro, opravili danes.

  • Olga_10

    Komunizem je zločinska ideologija, enaka ISLAMIZMU! Njeni predstavniki so zlocinci in teroristi!
    Pred svetom, Evropo in Slovenijo je izkoreninjenje teh zločinskih ideologij in kaznovanje zločincev!

    • Miha

      Nimamo nobene možnosti. Od velike države in visokih davkov so odvisni vsi upokojenci, zaposleni v javnem sektorju, brezposelni in velika armada zaposlenih revežev, ki so odvisni od raznih subvencij in drugih socialnih dodatkov. Njihova oblast je zagotovljena z vedno večjim obsegom revežev, monopolom nad ideološko pristranskim šolstvom, politično pristranskimi mediji in pravosodjem ter večinskim nadzorom gospodarstva in bank.

  • MEFISTO

    Če bi bil naš sodelavec in sotrudnik tovariš MIRO naš resničen prijatelj, bi nam glede nato, da je imel svoje prednike v obeh okupatorskih vojskah, v nemški in partizanski, in da veliko ve, bi nam pomagal raziskovati kolaboracijo med Nemci in partizani ter grozovite partizanske zločine, ne pa, da še nas zmerja zaradi našega zgodovinskega znanstveno raziskovalnega dela.

  • sprehajalec

    Streljanje Talcev je bilo sicer po takrat veljavnih konvencijah dovoljeno, z namenom pacifikacije zasednega območja. Vendar pa ne s strani posameznih oboroženih samooklicanih skupin, kar se je tako po takratnem, kot današnjem pravu štelo za čisti umor.

    Izsiljevanje prebivalstva in vsiljevanje državljanske vojne po vzorcu boljševikov iz leta 1919, z enakimi poimenovanji nasprotnikov, je največja tragedija Slovenskega naroda v zgodovini, ki je odnesla 83.000 življenj, ki bi preživeli vojno, če Komunisti ne bi leta 1941 začeli državljanske vojne. Še posebej na Dolenjskem, z ustanavljanjem Sovjetskih partizanskih republik in z njimi povezanega rdečega Vojvodstva, ki so zanetile nastanek Antikomunističnega upora.

  • if

    Za letošnji 27. april, dan komunistične in neokomunstične OF laži predlagam, naj Nova 24 TV z javnim apelom predsednika države povabi k pojasniu zakaj polaga venec pred konstrukt spoemiku OF.
    Vsako njegovo javno podporo OF laži spravite v eter s sporočilom “predsednik države podpira OF laž in vse njene posledice”.

    Nova 24 TV, več dni se tematsko odzivajte z namenom razbitja OF mita in trobil, ki ta mit vzdržuejo (RTV, NOB ….).
    Spremljajte njihova spročila jvnosti in jih sproti demantirajte s konfrontiranjem stališč režimskih politikov in zgodovinskih dejstev!

  • MladiLiberalec

    Bolj zanimivo si je pogledati naslednje primere. Nemci so februarja 1945 potem ko so partizani ustrelili pomembnega nacističnega funkcionarja iz rasističnega sovraštva do Slovencev obesili 99 talcev v Frankolovem enega pa ustrelili med begom.

    Italijani so ob svoji veliki ofenzivi poleti 1942 ravnali podobno. Ko je general Fabri poročal da je v bojih ob Kolpi v borbi padlo devet partizanov 32 ljudi pa je bilo ujetih in takoj ustreljenih je bil posebej pohvaljen od predpostavljenih da ukrepa takoj in brez pomislekov.

    Tudi kolaboranti so šli po tej poti zločina. Domobranski poveljnik Franc Frakelj je s sodelavci januarja 1944 na Barju aretiral deset žensk in enega moškega. Najprej so jih odgnali na Lisičji grad kjer naj bi šle k spovedi. Ker pa niso hotele priznati da je kaj narobe v tem če materialno pomagale partizanom so jih duhovniki nagnali nazaj v roke domobrancev ki so jih nato vse pobili razen Angele Kumše ki je uspelo iz morišča pobegniti in je potem pričala o tem zločinu.

    • if

      Nacistična kolaboranta Tito in Kardelj sta izdala demokracijo slovenskegai naroda že pred, med in po napadu njunih nacističnih zaveznikov na KJU, v kateri so bili tudi Slovenci.

      Ta kolaboracija je pravir vsem ostalim kolaboracijam!
      To dejstvo mora biti absolvirano v slovenskem političnem prostorui!

      • MladiLiberalec

        Kako se je ta kolaboracija kazala v Sloveniji? KPS je poslala prostovoljce iz svojih vrst ob nemškem napadu na Jugoslavijo. Poleg tega sporazum med Nemčijo in SZ ni veljal tudi za Italijo. Torej kako točno se je kazala ta kolaboracija v Sloveniji če trdiš da je bila v začetnem delu vojne?

        • sprehajalec

          Tako kot v Franciji, kjer je KPF ostala pasivna na zahtevo kominterne, tako je bilo tudi v Sloveniji. KPS in KPJ sta si marsikaj prisvojili po vojni, tako marčevski puč v Beogradu, kot tudi to, da so posamezni idealisti prostovoljno vstopali v Kraljevo vojsko ob mobilizaciji. To je bil splošen trend in daleč od tega, da bi ga lahko pripisali samo KPS.

          • MladiLiberalec

            Ni prav ta trend pripisovati samo KPS vendar je bila pa brez dvoma zraven. Ok Spreho da so bili dokaj pasivni na začetku pri nas se strinjam. Ampak jaz sem vprašal po primerih kolaboracije? Koga so ovadili? ali so nastopili skupaj z okupatorji z orožjem? Ali so priznali okupatorjevo oblast?

          • sprehajalec

            katero kolaboracijo imaš v mislih?

            tehnično (župani, poštarji, strojevodje, orožniki) ali oboroženo kolaboracijo. Tukaj se naše in francosko dojemanje kolaboracije zelo razlikujeta. In posledično tudi žrtve.

          • MladiLiberalec

            V Franciji je bila okupacija bolj blaga. Razumeti moraš tudi da so odporniki v Franciji in pri nas imeli interes v tej civilni upravi imeti svoje obveščevalce. Če je bil nekdo poštar pa je delal pod krinko za partizane se mu ni nič zgodilo. Tudi če je bil policaj ne. Takih je bilo sploh veliko v Ljubljani. Strinjam se da je bila kolaboracija pri nas postavljena preveč črno belo in da so kdaj ustrelili tudi koga ki je samo pasivno nadaljeval svojo službo. Seveda če je pa ovajal kot policaj ali kako drugače to je pa drugo. Potem jasno da so ga v vojnih razmerah likvidirali.

            Raje pa mi odgovori ti na vprašanje ker If očitno ne zna kako seje kazala kolaboracija komunistov v času med aprilom in junijem 1941 pri nas?

          • sprehajalec

            kaj pa če je bil ta nekdo po svetovnem nazoru Antikomunist in ni hotel sodelovati s Komunisti?

        • if

          Tako, da so komunisti 27. aprila 1941 tvorili PIF (anti VB, Francija, ZDA) in ne OF, kot sicer lažejo in bodo lagali tudi letos!
          Tisti čas so komunusti kolaborirali z nacisti skladno z doktrino Kominterne, Tito in Kardelj sta bila njena člana, “Sprejemaje naciste prijateljsko, bojkotirajte odporniška gibanja”.
          Prav ta obika koalvoracije Titovih komunistov z nacifašsitičnim okupatorjem slovenstva in slovenskega ozemlja je najbolj podla kolaboracije, ker so jo izvajali z zahrbtnim molkom in podtalno s ciljem izvedbe revolucije v škodo demokracije..
          Svojo lojalnost Hitelrju in Stalinu je komunist Tito potrdil 13. maja 1941, ko je Hitelrejevemu Stalinu poročal: “Odzvali se bom v slučaju, če boste napadeni.”

          • MladiLiberalec

            If pa če ti vse verjamem ti govoriš v bistvu o tem da so bili komunisti takrat pasivni in da so čakali če se bo začela vojna med SZ in Nemčijo. Povej mi raje s primeri ali so ovajali oz ali so ustanovili kakšne oborožene oddelke ki so delovali skupaj z nacisti in pod njihovo komando?

            In še enkrat sporazum med Nemčijo in SZ ni veljal tudi za Italijo. Zakaj so potem komunisti skupaj s tigrovci ustanavljali prve oborožene enote partizanov že na začetku 1940? Skupaj so bili potem tudi obsojeni na tržaškem procesu 1941.

          • Caetano

            KPI ki je sodelovala s tigrovci je bila manj radikalna od KPJ, ki se ji je dosti bolj mudilo z revolucijo. Član KPJ/KPS Tekavec je izdal Italijanom maja 1941 tigrovce na Mali gori. To je izpovedal njegov sin. Ovadbo je napisal s pomočjo žene v italijanščini, da bi jo okupatorji bolj gotovo upoštevali in jo odvrgel pred karabinjersko postajo.

            Ohranjeni so dokumenti, da so predstavniki KP iz Prekmurja stopili preko nekega madžarona v stik z madžarskimi okupatorji in da so predlagali sporazum, da oni priznajo madžarsko aneksijo, če bodo imeli Slovenci avtonomijo. Isto torej kot Natlačen, ki je za avtonomijo priznal aneksijo Ljub. Pokrajine k Italiji.

            Najbolj so pa seveda sodelovali komunisti z nacisti. Sodelovali so zlasti pri izganjanju prebivalstva. Poleg lokalnih Nemcev so komunisti označevali koga naj se izseli. Da bi se znebili politikov, duhovnikov, kapitalistov, častnikov bivše jug. vojske jim je bilo v interesu. O tem obstaja veliko pričevanj.

          • if

            V končnici marca 1941 je KJU pristopila k trojenmu paktu (Rim, Berlin, Tokio). Beograjski demonstranti so v protestih napadli dve tamkajšnji nacistični izpostavi. Komunisti so upoštevali Kominterno – protestirali so pri vladi KJU v korist nacistov.
            Od jujila 1949 so komuniasti uveljvljali načelo KOminteren “sprejemajte naciste prijatelsjko, nojkotirajte odporniška gibanja”.

            1. maj 1941, komunisti in nacisti skupaj v Moskvi: https://www.youtube.com/watch?v=jAfSrBMuXI8

            Tistega sne je bilo enako v slovenskem Hrastniku …

    • MEFISTO

      Si zdaj ti vskočil namesto sonicka tovariša Mira, ki je že dokazal, da mu ne gre zgodovinopisje.

      Za frankolovski zločin je že dokazano, da so ga zagrešili partizani.

      Namerno so ustrelili nemškega oficirja, ker so vedeli, da bodo Nemci vrnili uslugo s tem, da bodo likvidirali sto slovenskih domoljubov, kar je bilo docela usklajeno z imperativom partije, da žrtve morajo biti.

      • MladiLiberalec

        Ha ha. Ti talci so bili v glavnem partizani ki so ji Nemci zajeli med borbami. No vsaj da Mefo prizna da so bili partizani domoljubi čeprav ne more iz svoje iz svoje kože mu je pol oproščeno. :D

        • MEFISTO

          Niso bili partizani.

          Iz primera Frankolovega poznam nekaj družin, ki so jim sinove in očete odpeljali naravnost z njiv.

          • MladiLiberalec

            V glavnem so bili zajeti partizani sem napisal in to drži. Pa tudi nekateri drugi ja. Pač rasistično sovraštvo Nemcev do manjvrednih Slovanov.

          • sprehajalec

            Ha, ha, sedaj sei pa zašel v čudne vode. Ob dejstvu, da so naprimer Odilo Globocnik pa Lothar von Rendulic zasedali najvišje položaje. Pa da so podelili državlajnstvo prebivalcem Gorenjske in Štajerske.

            Tukaj je spisek umrlih Wehrmanov (Črnovojnikov) iz Celja, težko boš našel kakšen nemški priimek.

            http://shrani.si/f/3i/Cj/2xNLJyNh/img8501a.jpg

          • MladiLiberalec

            Ja no Spreho saj vemo da vermanov je bilo 80.000. Koliko pa belih in partizanov skupaj?

          • sprehajalec

            šteješ po Vermane mobilizirance?

            partizanov 30.000 vključno z pretežno majskimi hrošči, Maja 1945. Domobranov, je pa približna številka, 15.000 jih je bilo pobitih po končani vojni v mirnem času in po podpisu kapitulacije nemčije.

          • MladiLiberalec

            Ja. Malo več je bilo domobrancev ampak vseeno skupaj dosti manj kot vermanov.

          • sprehajalec

            Wehrmani so bili rezervisti, po vzoru Avstrijskih Črnovojnikov nekoč, pa nemškega Volksturma, pa kasnejši TO. O številu Wehrmanov, ni pravega podatka, vsaj nisem ga zasledil.

            mobiliziranci so bili redna vojska, Wehrmacht in jih je bilo po ocenah okoli 70.000.

          • MladiLiberalec

            Dr. Teropšič je objavil nekaj podatkov o številu in organizaciji vermanov.

          • sprehajalec

            mail poglej.

          • MladiLiberalec

            ok

          • MladiLiberalec

            Na glej nekaj podatkov o vermanih. To je za Štajersko. Na Gorenjskem so jih razpustili zaradi tega ker jih je dosti sodelovala s partizani.

            Do pozne jeseni 1941 je bilo organiziranje vermanšafta končano, 4.
            novembra 1941 je njegov vodja Blasch poročal v Gradec, da ima 10 standart s
            307 sturmi, v katerih je 84.700 mož in so bili razporejeni tako: Maribor mesto
            10.200, Maribor okolica 8114, Slovenj Gradec 5129, Celje vzhod 10.709, Celje
            zahod 14.122, Ptuj sever 6214, Ptuj jug 6924, Ljutomer 6064, Brežice 8120 in
            Trbovlje 9084 mož. Vermani so v glavnem dobili obleko in obutev. Uniforma
            v splošnih enotah je bila rjava, v motoriziranih enotah so nosili črne škornje in
            hlače ter rjavo bluzo, v posebnih enotah pa črno uniformo z rjavo srajco.

          • MladiLiberalec

            In še nekaj podatkov o Volksturmu. Drugi vpoklic je zajel moške od 19. do 60. leta starosti, ki zaradi ključnegapoložaja v gospodarstvu ali iz zdravstvenih razlogov niso mogli biti dlje angažirani. Tretji poziv je zajel letnike 1927–1929, ki še niso bili vpoklicaniv aktivno vojaško službo, četrti pa le manj sposobne in je bil namenjen le za krajevno zaščito. V folksšturm sta se vključila tudi mestna in deželna straža,
            kar je ukazal Himmler 17. januarja 1945 in mariborska samozaščita.
            Tako je bilo v vseh štirih vpoklicih zajeto staro in mlado in je na Spodnjem
            Štajerskem nastalo poleg pet bataljonov prvega vpoklica oz. vermanskega
            polka Spodnja Štajerska še 49 bataljonov drugega, tretjega in četrtega
            vpoklica. Bataljoni so bili še neizurjeni, nekateri med njimi komaj na papirju,
            zato so sredi decembra 1944 v brežiško okrožje privlekli iz Gradca in Leobna
            dva bataljona folksšturma. V zadnjih dveh mesecih vojne so v folksšturm
            vključili tudi dekleta, kar je bilo v nasprotju s Hitlerjevim razglasom
            iz septembra 1944, ki je postavil spodnjo starostno mejo na 16 let in kot
            obveznike folksšturma zavezoval le moške.

          • Steiermark

            In kaj imajo Slovenci, posebno Štajerci , z vami, slovani?

          • MladiLiberalec

            Gene :)

          • Steiermark

            Za vas, slovane, se ve da imate gene, ki nimajo niti pikice skupnega z geni Slovencev in še posebaj, Štajercev”

          • MladiLiberalec

            Žal te biologija pobije. :D

        • Steiermark

          A lahko navedeš eno nemško ofenzivo, v Sloveniji?

          • MladiLiberalec

            XD lahko jih navedem cel kup XD

          • Steiermark

            Nemoreš, ker jih ni bilo, bilo je samo izzivanje in bežanje banditov – teroristov, ki so pa v zameno porinili, pred puškine cevi tiste, katerim so ropali!

          • MladiLiberalec

            Dobro bi bilo kaj prebrati kaj so pisali nemški poveljniki o bojih s 14. divizijo na Štajerskem. Sploh ker verjetno znaš nemško če okupatorje že tako hvališ.

        • Steiermark

          Tvoji partizani so bili navadni banditen .- teroristi, ki so klali tudi v svojih vrstah, tiste, ki niso bili dovolj radikalni in zločinski komunisti…..

    • sprehajalec

      Uboj Adolfa Dorfmeistra je bilo povsem nepotrebno dejanje. Ki je povzročilo nepotrebne žrtve. Za njih so enako odgovorni tako Nemci, kot tudi 2. vod 2. bataljona Bračičeve Brigade, ki pa resnici na ljubo niso vedeli, da je Dorfmeister v koloni. Vojna zaradi tega ni bila nič krajša, žrtve pa so bile nepotrebne. nemci so bili Februarja 1945 v splošnem umiku proti rajhu.

      Italijani so se lotili ofenzive na zahtevo Nemcev, ker se je sovjetizacija Dolenjske močno razrastla v tistem času. Lotili so se je tako, kot v soških ofenzivah 20 let prej, navlekli so 70.000 vojakov in gorje tistemu, ki se je znašel na tem območju. Vprašanje se postavi, zakaj so se sploh lotili te ofenzive, če so se pa v ljubljani obdali z žico, da so imeli mir?

      • MladiLiberalec

        Spreho okupator ni miroval še marca in aprila 1945. Kdaj že je bila zadnja ofenziva na sile IX. korpusa ko se je zgodil tudi poboj dobre stotine ujetih partizanov na Poreznu? Vsi zavezniki in celo Nemci so takrat že priznavali partizane za legalno vojsko.

        • sprehajalec

          najdi nemški dokument, ki to priznava?

          • MladiLiberalec

            A partizanska poročila o menjavah ujetnikov z Nemci na podlagi tega priznanja niso dovolj?

          • sprehajalec

            Menjava ujetnikov je humanitarno dejanje, ki pa ne pomeni, da nekoga priznavaš in ji podeljuješ status redne vojske neke države.

            Tudi Srbi in Hrvatje so leta 1991 menjavali ujetnike, pri čemer Hrvaška ni bila priznana država.

          • MladiLiberalec

            Pred tem priznanjem so jih eni in drugi ponavadi postrelili.

          • Steiermark

            Tudi v Sloveniji je bilo 1991, tako!

  • Krtača 20

    Za vsakega ubitega slovenca naklonjenega okupatorju, so nemci streljali 5 talcev. Za vsakega ubitega nemškega vojaka pa 10. In domobrančki še vedno trdite da niste bili del okupatorske vojske?

    • MEFISTO

      A ti še 73 let po izbruhu komunistične svobode ne veš, d so bilo domobranci poleg četnikov edina legalna in legitimna slovenska vojska.

      Nič boljši nisi kot tovariš Miro in tovariš MladiLiberalec.

      Se o tem nič ne pogovorite v vaši družini nickov?

      • Krtača 20

        Iz zapisov je razvidno da se je borila za nacije in klere. Dejstev ne moreš zanikat. Zagovarjal ste etnično čiščenje in še danes ga. Tako da, izogibaj se jam….

        • sprehajalec

          Če se boriš za kler, je pa to nekaj slabega? Se moraš torej boriti za Tovariše?

    • star profi

      To niti ni res. Sam vem, da so v našem kraju partizani postavili Nemcem mine na cesto enkrat poleti 1944. Umrla sta dva vojaka in en podčastnik. Pa niso potem nobenega ustrelili za talca. Ko so partizani uničili domobransko postojanko v bližini jeseni 1944 so pobili več deset domobrancev približno polovico po končanem boju. Pa niso nobenega zato ustrelili za talca po tvoji logiki bi jih morali pa na stotine.

    • MEFISTO

      Za vsakega ubitega oficirja pa 100 Slovencev.

      Zato so komunisti tako radi streljali ravno okupatorjeve oficirje, če so prišli do njih.

    • tramal

      Na frankolovem so nemci obesili sto nedolžnih ljudi zato ker so partizanski banditi ustrelili enega nemc in to februarja 1945 ko so se umikali .Seveda so banditi partizani potem zbežali nazaj v hosto.Za te nepotrebne žrtve so popolnoma krivi banditi partizani.

    • Alois Kuhelj

      Torej so bili rdeckarji dobro nagrajeni od Namcev,jao slo narodu!Torej lepriznate,da ste ubijali Nemce zato,da se mascujejo ubogim Slovencem!

    • Lustrator

      “Za vsakega ubitega slovenca naklonjenega okupatorju, so nemci streljali 5 talcev. Za vsakega ubitega nemškega vojaka pa 10.”

      Tako je. In pratizani so to VEDELI, pa kljub temu nadaljevali svojo narodnomorilno borbo! Podlo – je preblag izraz.

      • Steiermark

        Saj pa vendar vemo, da so vsi pristaši rdeče klavske miselnosti, psihopati – še vedno!

  • Krtača 20

    Ko ste mel v rokah demokracijo kleri, od leta 21-45 ženske niso smele volit. In še dons tko razmišljate. Mislim da tuki nobena spoved ne pomaga. Pomaga sam plavanje v Venezuelo, čeprav so vas tud tam že zbrcal nazaj v morje. Edino pravilno.

    • sprehajalec

      Volitve leta 1947 so bile pa višek demokracije. S komisarjem, ki je poslušal, v kateri skrinjici je kroglica zaropotala. potem so jih pa še pretresli v pravo skrinjico. To pa je volilna pravica.

      • MladiLiberalec

        Um a so bile 1947 kakšne volitve?

        • MEFISTO

          Leto gor ali dol!

          Je to sploh pomembno pri tolikih komunističnih neumnostih in zločinih nad lastnim narodom?

        • sprehajalec

          Mislil sem na 11.11.1945. Tipo eror.

        • Steiermark

          46 leta so bile tudi , tako imenovane volitve, s kroglicami, tudi na štajerskem, v Mariboru, kjer se je “odločalo, ali se vrne Maribor – Štajerska, nazaj, k Avstriji….. pa so tudi tam izvedli t.i. volitve s kroglicami, ki so nazadnje pristale vse v skrinjici, ki je bila “proti” vrnitvi Štajerske k matični domovini, Avstriji. Spomin boš našel še na urturmu v Grazu, na stari orožarnici, kjer je relief cele Štajerske, in posvetilo “bratom Štajercem, ki jih nikoli nebodo pozabili”…… Seveda, vi jugointelektualci, ne hodite v civilizirane dežele, niti nakupovat, kajšele na oglede zgodovinskih stvari, kjer se spominjajo zgodovine svojih bratov, Štajercev, ampak vam bolj “leži” balkan, ki ima “kulturo” po vaši meri…..

          • MladiLiberalec

            Aja komunisti so pol po vojni razpisali plebiscit o priključitvi Štajerske k Avstriji ki takrat leta 1946 sploh še ni obstajala. In še s kroglicami so šmuglal. LOL

      • MEFISTO

        Ja, in če koglica ni padla v pravo skrinjico, so takega volivca potem še ustrelili.

        Iz skrinjice so pravočasno odstranili še filc, da ne bi utišal ropot pri padcu kroglice.

      • Alois Kuhelj

        Jest sm pa slisou,de je bla pod mizo samo ena skatla in so vse kuglice letele v eno.To sem pod mizo slisal ze daljnega leta 47tega!!

  • Krtača 20

    Cerkev še danes uporablja isto pogodbo iz leta 39 al kdaj, ki jo je podpisala z naci đrmani. Toliko o napredku klerov in zakaj ne smejo na oblast.

  • Johan

    V Zadobrovi pri Celju je živel krvnik po imenu Đuro iz juge. Vedno se je pohvalil, ko je bil pijan, da je odredil in sam pobil več kot 500 žrtv na Teharjah

    • star profi

      Đuro kriminalac. Ja ja veliko je bilo takih.

    • MEFISTO

      Ja, in še precej dolgo je živel

      Pri sebi je vedno imel aktovko, v njej pa pištolo in verjetno tudi dokumente, ki bi kompromitirali ostale tovariše, če bi se mu kaj zalomilo.

      Kolikor vem, je bil po rodu Slovenec.

      Pobijal pa ni samo na Teharjah.

    • stajerc5

      Je to tisti, ki je stanoval na koncu na Teharjah(Tlaker- Lavric)?

  • MEFISTO

    Danes bo še hudič, ker ima mož tisočerih nickov poleg tovarišev Krtače 20, MladegaLiberalca in Mira na razpolago še celo množico nickov, ki nočejo ničesar povedati o kolaboraciji partizanov z okupatorji.

  • Krtača 20

    SDSovce vas ob naslednjih volitvah čipiramo, steriliziramo in kastriramo. Na razstavi boste v živalskem vrtu poleg kletke z medvedi. Sam Janšo bomo zarad njegovih domobranskih fetišev dali med njegove prednike opice.

    • sprehajalec

      Ha, ha, težko boš kaj opravil, če ne bodo antikomunisti zvezani.

      • Krtača 20

        Se ni za bat. Boste sami pršli. Še prosil boste za bolj udobno in eminentno kletko.

        • sprehajalec

          Ti bi v EU 2018 v kletki razstavljal Antikomuniste, po stari boljševistični metodi?

          • Wizeman

            Antikomunist že ne more biti dober človek.

          • sprehajalec

            Tako je, Komunist Pol Pot je vzor dobrote vsemu človeštvu.

          • MladiLiberalec

            lol

          • FUCK COMMUNISM

            Lenin, Stalin, Tito, Ceausescu, Mao, Honecker… sami dobrotniki…

          • Steiermark

            Sami dobrotniki, ki so poskrbeli, za vsaj, 200.000.000 ljudi, ki so jih na svoj zverinski način pospravili oz. odstranili….

          • Steiermark

            tito pa mu je bil za vzor……

          • Alois Kuhelj

            Ja porka putana,le kje si se pa ti uzeu?

    • FUCK COMMUNISM

      Vse kar vi komunajzli lahko naredite je, da pofukate kaksnega psa in se poserjete v hlace. Drugega niste sposobni!

    • MEFISTO

      Krtača 20 je spet pri moških modih, ki generirajo njegove spolne strasti.

    • xtc

      Baje si eden tistih ,ki so zadnič ušli iz koletk ZOO ja v Parizu,kjer ste na stalni raztavi ,si ti tisti,ki ga še vedno iščejo?

    • tramal

      Si pa ja tako zvelčan z enim in istim ponavljanjem.A res ne znaš kaj drugega napisati papagaj.

  • Wizeman

    Pa zakaj za Boga milega ne pišete raje o belogardističnih barabijah. Na to se veliko bolj spoznate in so vam bližje…. Pa še veliko večji nabor imate…

    • sprehajalec

      O tej temi imaš že 70 let v vsaki knjižnici v Sloveniji 10+ metrov knjig. Predlagam, da greš tja po literaturo. Nova odkriva tisto, o čemer ne vemo nič.

    • slosin

      …zato, za Boga milega…

      24.500 Slovencev so pobili partizani
      4.400 Slovencev so pobili Slovenci na napačni strani – domobranci, četniki, vaški stražarji

      • Burek Burecki

        Domobranci so oobili 50.000 slovencev med 2 sv. Vojno tako da seri seri….

        • Lustrator

          1. Komunisti so Slovenci? Po kakšni izprijeni logiki glede na to, da so napadali izključno zavedne Slovence in to v času največje narodove ogroženosti svetovne vojne, izvedli še krvavo revolucijo?! Niti nacisti in fašisti niso do slovenstva čuditli tako rpistnega sovraštva, kot ga komunisti še danes.
          2. Če bi jih res, se ti zdi, da bi mi leta 45 fasali SFRJ kugo in za nekaj 100 let zaostali za ostalimi srednjeevropskimi narodi?

      • Lustrator

        S tem, da je zelo širokogrudno komunistu reči Slovenec. Sam nikoli ne naredim te napake – tudi oni je ne, ko se ponosno identificirajo z rdečo zvezdo in jugoslovansko zastavo.

    • if

      27. aprila 1941 so bili Titovi komunusti del nacifašistične sprege.
      Neokomunisti samostojne RS vsakega 27. aprila praznujte Dan upora proti okupatorju!
      Se zavedate, da lažete resnici zgodovine?
      Če se tege zavedate, ste kriminalci, ker na tej laži gradite svojo oblatno uzurpacijo.
      Če se tega ne zavedate, imate možnost, da to spremnite

      • pajot

        Ne sprege,pač pa sodrge..

    • MEFISTO

      Še en nov nick enega, osamljenega in edinega.

  • MEFISTO

    Nicki, saj veste čigavi, se bodo borili kot levi, čeprav vedo, da nimajo prav.

    So še čisto pri veselicah v Dražgošah in na Osankarici, kmalu pa bodo plapolale zastave z rdečo zvezdo in rjovela partizanska pesem tudi ob obletnici frankolovskega partizanskega podviga.

  • Krtača 20

    Če v gugl vpišete izraz cerkev proti domobranstvu ali pa cerkev proti janši, boste ugotovili da ni zadetkov. Zakaj? Zato ker rkc še vedno podpira ustaše, domobrance, nacifašizem. Pfej te bodi gamad klerikalna pokvarjena!

    • sprehajalec

      Daj poskusi raje z pravilnimi izrazi.

      Cerkev proti Antikmunistom. Jasno, da ni zadetkov….

    • slosin

      …če pa vpišeš na googlu ‘sodelovanje partizanov z okupatorjem’ dobiš pa morje zadetkov…
      Zakaj, ker so partizani množično paktiral s fašisti in nacisti…

      • Krtača 20

        To so pa janševe pravljice. Veliki pisatelj o poti v jajce. Pristal ste pa v kurcu….

        • sprehajalec

          Bermanov Dosje Aleksandra Bajta je Slovencev odprl oči. Tam se Vladimir Velebit sprehaja po zagrebu leta 1943 in doseže dogovor, ki omogoči titu umik čez neretvo in koncentracijo na edinega sovražnika partizanov, Četnike.

        • Sadako

          Zdaj bi rabili Ratka, Slobodana in Radovana. Če ne veš zakaj, boš že spoznal. Nekoč boš sam spoznal, da sem imela prav.

    • Sadako

      Pa tvoj izdajalski papež Frančišek, ki je sodeloval s hunto?

  • MEFISTO

    Komunisti, zdaj se ne boste mogli več veliko hecati, razen na svoj račun.

    Naši eskadroni so v stanju najvišje bojne pripravljenosti.

    Krtača 20 se že norčuje iz samega sebe.

  • Krtača 20

    Dan upora proti okupatorju 27.4. Kako da googl ne vrne nobenega zadetka o cerkvenem darovanju maše za padle v bojih? Pfej gamad pokvarjena klerofašistična pfej pfej. In oni bi spravo…pfej pfej

    • sprehajalec

      Ni bil Upor, bila je ustanovitev Komunistične protiimperialistične Fronte . Torej strankarska zadeva.

      Bojev je bilo bolj malo, bila pa so pobijanja. nekatere ocene so, da so partizani likvidirali kar okoli 6000 svojih pripadnikov.

    • Sadako

      Če jih niso povabili. Še krščanski partizani niso smel imeti zvezdice.http://reporter.si/clanek/slovenija/prepoved-kriza-ob-rdeci-peterokraki-621800

    • Lustrator

      Misliš za padle v bojih proti slovenstvu, krščanstvu in demokraciji, kar je bil osnovni moto slovenskega partizanstva?

  • radames

    No, ta dokument poznamo iz Črnih bukev.

  • Krtača 20

    Ko iščeš zadetke v googlu – opravičilo cerkve slovencem, dobiš debelo 0, pfej gamad posrana klerofašistična. In vi bi se radi nekaj pogovarjal. Pfej pfej.

    • sprehajalec

      Slovenci so dveh sort. Komunisti in Antikomunisti.

      Komunisti bi vztrajno želeli, da se cerkev opraviči komunistom? zakaj le? cerkev so najprej preganjali ob prihodu Delavski socialisti, levičarja in socialista Adolfa, potem pa še Komunisti Gruzinskega cerkvenega odpadnika.

      Antikomunistom pa se cerkev nima kaj opravičevati.

      Zakaj bi bili Slovenci le Komunisti? To mi razloži?

    • MEFISTO

      Krtača 20, povej nam, kaj ta počela in kje sta bila med vojno tvoja dobra mama in skrbni oče, da bomo videli, ali imaš pravico tako govoriti, kot govoriš!

      • Krtača 20

        Tebi smrduhu domobranskemu samo v jami lahko to razložim. Nisi pa odgovoril na vprašanje zgoraj, če že serješ drisko vsaj tolk rinček stisni da ti čreva ne padejo ven bebec.

        • MEFISTO

          A ni za javnost tisto, kar bi moral odgovoriti.

    • Sadako

      Najprej opravičilo cerkve za Mio iz Kandela in Mario Ladenburger. Vsem ženskam, ki so si jih privoščili njegovi muslimani se mora izdajalec papež opravičit.

    • slosin

      …bolj ko spoznavam tebe pa partizane, rajši imam domobrance…pa nimam z nobenimi nič, niti moji starši, oz. oče je bil v partizanih nekaj dni, dokler niso naleteli na švabe ..potem pa…ma kakšen boj, postavljanje rekordov v teku čez naravne ovire…. Taki so bili naši partizni, ja-odlični tekači čez naravne ovire….

      • pajot

        Bežanija,bi rekli po srbsko….

    • učko

      Tle ni nobenga klerikalca in fašista, to so bli takrat, ta rdeči fašisti ste pa še dons !

    • Lustrator

      Zakaj hudirja bi se že morala Cerkev opravičevati Slovencem? Razen morda ker niso dovolj odločno diplomatsko posredovali za ustavitev Titovega komunističnega tifusa, ki je leta 41 zadel ta že tako trpinčen narod?

  • Sadako

    Ali bodo SDS, ko bo prišlo do vojne z islamisti, usmiljeni s komunističnimi izdajalci, ki bodo umaknili ograjo z meje?

  • garfi

    rdeČĆi nacisti hujši kot hitlerjevi

    • Sadako

      Dobro, da veš, da obstajajo rdeči nacisti.

  • MEFISTO

    Komunisti so bili tako dobri učitelji, da jim še Hitler, ki je bil njihov vajenec, ni bil dorasel.

  • Steiermark

    Kdo se še pa čudi tem dejstvom, ki dan za dnem, nova, prihajajo na plano……. komunistični partizani – banditi, so bili navadni teroristi in morilci – rdeči razbojniki!

  • tramal

    Komunistični morilci nosečnic,dojenčkov ,otrok in starcev..To je ves uspeh za njh ki ga imajo.

  • montyamp

    In danes imamo na oblasti sinove , nečake , vnuke , ……………… stalinistične glistavosti , zato zbeži vsako leto 8 000 Slovencev iz države .
    Tudi pri komentatorjih se natanko vidi kdo je odraščal v smradu po betonu iz HUDE JAME .
    Kdaj in kje so morilci vzgojili pametne naslednike ???

  • Caetano

    Djilas priznava, da so v KPJ konec aprila 1941 sklenili, da napovejo vojno legalni vladi v Londonu in da je treba pripadnike nekomunističnega odpora ovajati okupatorju. Notranji razredni sovražnik ima torej v ”protiimperialistični” politiki komunistov seveda prvo mesto. Skladno s temi smernicami so bili pri nas maja 1941 izdani tigrovci.

    Zlasti je bilo pri nas aktualno to sodelovanje pri začetnem izseljevanju Slovencev leta 1941. Spiske ljudi za izselitev so poleg domačih Nemcev pomagali nacistom sestavljati komunisti. Imeli so skupnega sovražnika. Bivše politike, uradnike, duhovnike, sodnike, častnike, župane, kapitaliste…

    Slikar Marjan Tršar pravi, da se je po vrnitvi iz Hrvaške kjer je le za las ušel smrti, saj so ga ustaši kot prostovoljca ob nemškem napadu skoraj ubili, nastanil na Dolenjskem pri sorodnikih. Takoj je skupaj z manjšo ilegalno družbo položil prisego kralju. O kakšni OF takrat ni bilo niti slišati. Dogajalo pa se je marsikaj drugega. Veliko ljudi je odkrito simpatiziralo z Nemci in javno navijalo, da bi oni zasedli te kraje, Italijani pa odšli. Domači župnik jih je prepričeval, da je ital. okupacija vendarle nekoliko blažja pa ni nič pomagalo. Veliko teh je pozneje postalo najbolj vnetih sodelavcev komunistov. Šli so celo tako daleč, da so Tršarja ovadili Nemcem, kot agitatorja proti nacizmu vendar ga je opozorila neka ženska, da je pobegnil v Ljubljano.

    To prvotno navdušenje za Nemce pri enemu delu prebivalstva je bilo nekakšnega puntarskega značaja. Nemci naj bi kaznovali ”stare gospodarje” in uvedli boljši red. Komunisti so znali izkoristiti to razredno sovraštvo, čeprav antinacionalno, ker se je v bistvu prekrivalo z njihovo strategijo.

    Tršar opisuje primer lokalnega delavca v mlinu, ki je bil komunist in je zbiral dolenjske fante ter jim razlagal kako je prav, da sta Stalin in Hitler sklenila zavezništvo. Tako se zdaj Nemčija izčrpava v bojih s kapitalisti. Ko bodo oboji oslabeli pa bo rdeča revolucija preplavila Evropo.

    Tršarjev oče je bil v službi pri carinskem izvozu. Tam je lahko osebno videl kako so Nemci izganjali Slovence iz ozemelj, ki so jih sami okupirali. Med spremljevalci pa je med drugim spoznal predvojnega komunista, ki je zdaj s kljukastim križem na rokavu sodeloval pri izgonih.

    • Sadako

      Zakaj so partizani izdajali svoje brate? To ni lepo. Z take izdajalce imam izraz RDEČI PRAŠIČKI. Dobro, da muslimani ne jedo svinjine. Mogoče jo bom, ko bo vojna z muslimani, z užitkom jedla jaz.

      • pajot

        Ti moram povedat,da jaz nisem partizanski brat. Mnogi fantje niso bili njihovi bratje. >Zato so jih z lahkoto pobijali. Je pa bila ena izjema. Ko je komunist Dolničar ubil svojega brata.

    • MladiLiberalec

      Samo ta pričevanja o sodelovanju komunistov z nacisti pri izgonih Slovencev so bolj tako. Večina izgonov je bila po 22. juniju 1941. Na Gorenjskem so začeli izganjati šele julija 1941 torej že po začetku upora in potem so avgusta 1941 prav zaradi upora izgone ustavili. Izgnali so skupaj okoli 2500 Gorenjcev. Štajersko so zapustili prvi izgnanci prve dni junija 1941. Zaradi tega ker je bil odpor tam šibkejši so se izgoni nadaljevali še vse leto 1941. Tudi kasneje so izganjali svojce partizanov.

      • Caetano

        Režiser Tone Mlakar je povedal, da je pri ob izgonu njegove družine iz Gorenjske odgon nadzoroval poštni uradnik, ki je bil tudi komunist in je posredoval pri Nemcih, da je bil iz transporta izvzet sorodnik tega pričevalca, ki je bil tudi komunist. Tudi če je bil vmes 22. junij 1941 so komunisti poleg lokalnih Nemcev pomagali sestaviti nacistom sezname za izgon. Ni rečeno seveda, da so Nemci vedeli za posameznika, da je sodelavec komunistov, v tem primeru najbrž ni bilo tako, ker je ostal uradnik še naprej.

        • učko

          Ah, teh posredovanje je b’lo ogromno, ko so svojci in njihovi pomočniki, večinoma za zlato, posredovali v Teharjah, preden so jih pobili. Sem meu soseda, k’ je umrl, je biu u Teharjah izpuščen za velik’ zlata in še potem je moral kar velik’ tega “odslužit'” !!

          • Caetano

            Tukaj se ne gre za reševanje s podkupovanjem ampak za reševanje po partijski liniji. In za ovajanje drugih.

      • Steiermark

        Na štajerskem so bili samo banditen oz. teroristi, ki so se plazili naokrog in napadali kmetije, posiljevali , kradli in ubijali – domačine! In Štajerci so to dobro vedeli, zato se “priključitvi Nemčiji” niso upirali, ker so bili , tako, vsaj od Nemcev zaščiteni ter so brez večjih problemov preživeli, čas od 41 do 45, za razliko onih, ki so bili izpostavljeni komunistični banditski drhali!

  • Sadako

    Če bi bila jaz ustaša ali domobranec ne bi šla v smer komunističnega gospodarstva, ampak proti Nemčiji.
    Zakaj so se ustaši znali bolje rešit in zbežat, kot domobranci? Domobranci so bili pa kot ovce, ki jih mesar naloži na tovornjak? Zakaj? So Hrvati pametnejši in sposobnejši od Slovencev?

    • Feeling Rain

      Ker so dobili oglas tovarne BMW, da zaposlijo večjo količino delavcev in so tekli, da pridejo prej. Domobrancem so pa Angleži obljubili, da jih bodo peljali, da bodo prišli prej.

      • Sadako

        Toda izročili so jih kot ovce mesarju.

    • sprehajalec

      Oboji so bežali pred Komunizmom. Tako kot leta 1956 Madžari, pa leta 1968 čehi, pa Ljudje iz Čolnov v Vietnamu, pa Kubanci pred castrom.

      hrvatov je bilo precej več pobitih kot Slovencev po vojni. Ustaši so praktično do leta 1945 razpadli, pobijali so domobrane, torej redno vojsko NDH, komunisti so pa vse Hrvate, ki so bili proti njim pač razvrstili med Ustaše. Tako kot so vse slovenske Antiikomuniste razglasili za “belčke”.

      • Sadako

        Zakaj je bil potem Muenchen poln Hrvatov?

        • Feeling Rain

          Zato, da so Nemci popravili demografsko sliko.

        • sprehajalec

          kasneje, gastarbajterjev.

  • prdo

    Zanimiv način boja so imeli ti domoposranci so se borili z begom

    • Feeling Rain

      V tujini so se imeli bolje, kot ostali doma.

      • Burek Burecki

        Posebi v venezueli ja kjer so v tistih casih ziveli v ” bambusovih” utah….

        • Feeling Rain

          Super jim je bilo. Toplo in sončno.

    • učko

      Jah, eni in drugi so ve ali manj bli u “bejž bataljonih”. Enepar je blo pa kripel-bataljonov, pa raubar-batljonov, pol se pa že neha !

    • Lustrator

      Misliš, da bi en sam domobranec zbežal pred partizanskimi hostarskimi skrivači?? Lepo te prosim, bežali so izključno pred bližajočo se armado rdečih sovjetskih človeku podobnih opic, ki so ob toleranci izdajalskih zaveznikov korakali proti severu in na poti požigali, klali in posiljevali vse kar jim je prišlo pod roke (prej so se seveda prepričali, da ni v bližini kakšen nemški vod, ki bi jih naučil kozjih molitvic).

      • Steiermark

        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Krtača 20

    Zanimivo nikjer nobenega opravičila cerkvenih smrduharskih nacifašistov slovencem. Še pljuvali bi radi. Marš nazaj v barbara rov!

    • Feeling Rain

      Opravičuješ poboje neoboroženih oseb?

      • Burek Burecki

        Nedolznih? Interpretacija “zajetih talcev” v nedolzne civile je nesmisel saj vsi vemo kdo si bli zajeti talci. Fasisti, izdajalci in kolaboranti kateri so izdajali in pomagali pobijati nedolzne slovence o katerih fasist24tv noce pisati….

        • Feeling Rain

          Neoboroženih, nekdo ni pismen.

        • MEFISTO

          Smo spet pri izdaji?

          Bom moral znova postaviti tisto neprijetno vprašanje , kaj je bil gorenjski partizan, ki je pripadnici nemškega orožja naredil lepega in pametnega sina?

        • Sadako

          Kaj pa, čez leta, ko bomo polovili sodelavce OTOMANSKIH okupatorjev…?

        • etrusk

          Ne vem , če te bokdaj srečala pamet , verjetno nikoli , pa vendar se zavedaj , da so heroji partizani pobijali svoje tovariše , jih metali v grabne i. Poznam primere , ko so še ne umrle zmetane, partizane našli Nemci in jih pozdravili.

        • Lustrator

          Po kako izprijeni logiki si drzneš nasprotnike najbolj brutalnega izmed vseh totalitarizmov (komunizma) avtomatsko razglasiti za fašiste in izdajalce, ob tem, ko je danes DOKAZANO ne le da je partija gestapu, prej pa fašistom izdajala zavedne Slovence za internacije v taborišča in streljanje (ne med enimi, ne med drugimI “naključno” ni bilo nikoli nobenega omembe vrednega komunista – zanimivo kajne?), ampak je tako z enimi kakor z drugimi AKTIVNO SODELOVALA od začetka, pa do samega konca vojne. In to na področju celotne Jugoslavije, najbolj brezsramno pa prav na slovenskem.

    • Lustrator

      V Sloveniji ni bilo enega samega cerkvenega nacifašista, je bilo pa kar precej dughovnikov, ki so pred gotovimi internacijami ali streljanjem reševali celo komunistično sodrgo.

      Saj vem da si trol, ki niti po pomoti še ni napisal ene same resnične izjave, a vsaka stvar ima svoje meje. Prijavljam komentar – bolje to, kot da se srečava na ulici.

  • Feeling Rain

    V Jugoslaviji je bilo potem premalo moških.

    • Sadako

      Je bila pa Nemčija potem gospodarsko močnejša, ker so Hrvati pridni. Tudi za delanje Nemcev.

    • Alois Kuhelj

      V sloveniji (namerno z malo) se danes nimate moskih,ker vam sae zmiraj cefurji delajo otroke…sami iici,babababa blabla bla!

      • stajerc5

        Ti verjetno ne bos dobil otroka iz tvoje pederske riti, nje!???

  • Viktorh

    Ne gre se čuditi. Komunisti – revolucionarji, kriminalci in zločinci…

    • MEFISTO

      Že, že, kaj pa tovariš Tito, kj je vodil vse te faši – komunistične in revolucionarne zločince?

      Je bil ljubičice bjela,

      humanist ali

      okoreli fašistično komunistični velezločinec?

      • Sadako

        Ljubičica od Slobodana Penezića in tat, ki je krščanskim partizanom ukradel osvoboditev. Krščanski partizani bi obdržali Trst in Koroško, ker bi domobrance (tudi Hrvaške domobrane in ustaše) prodali papežu Piju. Pij bi pa izsilil kupčijo. Tito in njegovi ljubimci so pa hoteli poboj, čeprav bi za ujetnike lahko iztržili zemljo in denar.

  • Rotar Jakob

    kurćan s tajkuni z davkoplačevalskim denarjem finansira kz slovenistan !

  • MEFISTO

    Zakaj mora biti ravno portal NOVE24TV tako nesrečen, da se na njem oglašajo Krtača 20, Mladiliberalec, Burek Burecki, Prdo in drugi !?

    Mar ne vedo, da ne pašejo ugledni na ta portal in da ne morejo komentirati skupaj z uglednimi, modrimi in finimi gospodi z desnice.

    Pravzaprav ne spadajo nikamor.

  • Vince Blake

    Nova24….in SDS. A mi lahko prosim poveste kako mislite zmagati volitve. Pol leta pred volitvami, ko bi se morali ukvarjati s programom in vašimi neposrednimi tekmeci, se vi ukvarjate s Titom, ki je že 35 let mrtev in ne more narediti več nobene škode in s partizani.
    Saj volilci SDS bodo itak glasovali za vas. Levičarji pa ne bodo glasovali za vas, pa četudi odkrijete zdravilo za raka. Torej se morate osredotočiti na neopredeljene in na politično sredino. Vas je enostavno premalo.
    Ne me zdaj narobe razumeti. Jaz sem še vedno malo bolj “vaš” kot “njihov” in ravno zaradi tega si želim, da enkrat za vselej zbijemo z oblasti ta skorumpirani LDS in vse njihove klone. Ampak na tak način ne bo šlo. Če boste takole nadaljevali, bo Serpentinšek z nahitro ustanovljeno stranko brez programa in LDS kadrom sestavljal vlado.
    Še vseeno mislim, da so desne stranke malo boljši gospodarji, kot levica.

    • Lustrator

      “vi ukvarjate s Titom, ki je že 35 let mrtev in ne more narediti več nobene škode in s partizani.”

      Natančno zaradi tovrstne mentalitete in logike sklepanja do konice lastnega nosu smo tam kjer smo. Smo v Sloveniji v kateremkoli trenutku resno prekinili z vsemi zločini, lažmi in neumnostmi, ki jih je na naše ozemlje prinesla rdeča revolucija pred 70 leti? Če ja – katerem in kako je torej možno, da smo poleg ostalih držav bivše Juge (ki so tik pred tem) edini, ki še 28 let po padcu Berlinskega zidu nismo izvedli lustracije? Kako je torej možno, da prav vse vzvode oblasti obvladujejo bodisi potomci najbolj krvoločnih partizanov ali njihovih partijskih komisarjev? Omenjaš skorumpiran LDS, ni pa ti jasno kdo sestavlja njihove vrste, kdo služi njihovemu aparatu in seveda kdo jih voli. Ko boš znal povezati sto najosnovnejšo povezavo, ki se ji reče časovni kontinuum, pa bova nadaljevala debato kako dobiti volitve. Šepaš v osnovah.

      • Vince Blake

        Natančno mi je jasno kdo sestavlja vrste LDS. Zato tudi nisem njihov volivec.

        Povedal sem samo svoje mnenje, da na tak način SDS ne bo dobil volitev. Jaz lahko volim za vas, ni problema. Ampak imam samo en glas. Kaj pa vsi ostali, ki jim dol visi za partizane in nemce? Pa tabele in tardeče? Oni so tisti, ki bodo odločili na volitvah, ne ti in jaz.

        • Lustrator

          Telebani bodo pač volili telebane, ljudje brez vsebine pa lepo popleskane embalaže, tako pač jem če si me to vprašal?

          Zamegljevanje realnosti in odvračanje pozornosti od glavnih vzrokov za današnje in jutrišnje stanje Slovenije ni tisto, kar bo rešilo našo državo, ampak je natanko tisto kar jo pogublja. Slepiti se s tem, da je Slovenija demokratična država s svobodnim trgom, kapitalizmom, pluralnostjo in dobro delujočo pravno državo ter iz tega izhodišča graditi politično debato je GLAVNI VZROK, da iz leta v leto nižje tonemo in na volitvah zmagujejo kalibri Zoki/Cmerar/Pahor/Drnovšek/Kučan. SDS sicer pred letošnjimi volitvami gradi izrazito neideološko kampanjo, ker razume, da ima velika večina slovencljev od komunizma sprane možgane, a izvorni problem bo ostal: če želi demokracija v Sloveniji ne le zmagati na enih volitvah, pač pa obstati v narodovem DNK-ju, bomo bolj kot vse gospodarske ukrepe potrebovali TEMELJITO lustracijo vseh posredno in neposredno povezanih členov rdečega sistema. Od soseda, poštarja, voznika tovrnjaka pa do predsednikov uprav drćavnih bank in podjetij ter seveda političnih veljakov iz vrst F21.

          • Steiermark

            ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

          • Vince Blake

            Že, že, lej, saj se strinjam. Ampak kako boste pa speljali lustracijo, če boste v opoziciji? Najprej je treba zmagati na volitvah.

            A misliš, da si jaz želim Serpentinška? Nikakor ne, zato se tudi trudim tule.

            Za zdaj se še nisem poglobil v kampanjo SDS in ne vem kako ideološka, oziroma neideološka je, berem samo prispevke tule na nova24.

            Očitno imava enake želje, ampak si najina mnenja nasprotujeta kako te želje uresničiti.

      • lili pili

        Za SDS se vedno obstaja berlinski zid, v gosah so partizani, tito je ziv, udba deluje, ….

  • Jan Kovalski

    Partizani kot partijski vojaki so bili to kar je danes ISIS. Ustvarjanje svetovnega komunizma in svetovnega kalifata sta dve podobi dveh zločinskih totalitarizmov.

    • Ali

      Tudi taktika, represija, hudobija, mučenja so popolnoma enaki.

  • luckyss

    Partizani so uporabili povsem enako taktiko kot vaš Dolfi….
    Ja, vojna je hudič…..Ni več vitez proti vitezu in dečva za nagrado….ovce bedaste…

    • Caetano

      Mhm Lux ( Titov ) ljudje se nas morajo bolj bati od okupatorjev je bilo geslo komunistov.

      • luckyss

        Torej je delovalo ?! Mislim, ko vas še sedaj božjast meče …
        ;)

        • Lustrator

          Koliko je delovalo lahko jasno preveriš, ko v KATEREMKOLI pogledu primerjaš življenje v Avstriji in Sloveniji, nekoč sestrama dvojčicama, danes pa vzorčnemu primeru diametralnega nasprotja.

          • luckyss

            Ne vem kje si našel sestre dvojčice….
            Prej bi prišel v poštev “sestrski” odnos iz “Pepelke”..
            Seveda brez princa in srečnega konca….
            Je pa res, da kapitalistični zahod ni bil prizanesljiv do držav, ki so imele vonj po komunizmu….;)

          • Lustrator

            Vprašaj koroške Slovence, ki so se na referendumu odločili za življenje pod avstrijsko zastavo in kako srečen konec imajo njihovi sosedje s slovenske (koministične) Koroške.

            Saj razumem, da ti socialistični umski okviri ne dopuščajo toliko svobode, a vseeno se vsaj POSKUSI vprašati kako je možno, da je bil standard Slovencev in Avstrijcev v zečetku stoletja nekje tam-tam, leta 90 pa smo bili kot dan in noč (pravzaprav še danes). Ko že omenjaš pepelko – ni zanimivo, da nas je ta “zlobna mačeha” Avstrija civilizacijsko obdržala med najrazvitejšimi državami Evrope (kar je Avstro ogrska definitivno bila) in zgradila praktično VSO omembe vredno infrastrukturo, kar jo imamo celo še danes. ne poznam ene same ceste, umetnine, stavbe iz časa Juge, ki bi jo gledal z občudovanjem, medtem ko je avstroogrska arhitektura praktično vse s čimer se lahko danes sploh še pohvalimo ko govorimo o ohranjeni infrastrukturi, pa čeprav je 100 in več let starejša.

            “Je pa res, da kapitalistični zahod ni bil prizanesljiv do držav, ki so imele vonj po komunizmu….;)”

            Res? Znak te neprizanesljivosti so pomoč v hrani, kije preprečila humanitarno katastrofo v letih po vojni in redni zastonjski krediti, ki so Jugoslaviji preprečili kar nekaj bankrotov – pa je komijem kljub temu vseeno uspelo državo trikrat spraviti na kant?

            Slabo ga danes trolaš, slabo.

          • Karmen

            Pa si mu zavezal usta. Bravo. Zelo zanimivo te brati. Veliko veš, znaš pa povedati lepo kulturno.

          • Lustrator

            A kaj ko žal večina sodržavljanov voli z “zavezanimi očmi”, torej po nareku “družbe”, ki pa ni nič drugega kot usklajen diktat režimskih mainstream medijev, ki jih pasivno spremljajo in vse manipulacije nekritično vsrkavajo v svojo podzavest. Žal pri večini ne pomaga še ne vem kakšna argumentacija – začasno jim sicer zapre usta, a ko pride dan volitev bodo obkrožili številko, ki so jim jo vprogramirali na TV-ju.

            A vseeno je potrebno vztrajati – ne gre le za nas, gre za preživetje samega naroda (kolikor ga je sploh še ostalo)!

          • Karmen

            Imaš čisto prav, vendar upanje umre zadnje. Res gre za preživetje naroda, sploh pa naših otrok in vnukov. Želim jim kvaliteto življenja, kakršno je v Avstriji.
            Mi je pa dejal poslovni partner, da sem pogumna, ker se na komentarjih javno izpostavljam in povem svoje mnenje. On si ne upa, ker smo pod kontrolo, na oblasti pa imamo potomce morilcev. Že ve kaj govori, njegov oče je bil dolgo komunist. Tudi ti pogumen.

          • Tone

            “Vprašaj koroške Slovence”
            Pa hitro, ker jih v tej avstrijski idili kmalu ne bo več.

          • Caetano

            Avstrijci nam prav nasprotno lahko samo zavidajo koliko denarja smo prejeli od zahoda. Samo komunist pa gospodarstvo to dvoje pac ne gre skupaj.

    • MEFISTO

      Partizani za vojno še vedeli niso kaj dosti.

      So bili preveč zaposleni z revolucijo in pobijanjem lastnih ljudi in z požiganje njihovih domov ter vasi.

      • Hribouc

        “Vojna” jih je srečala, ko so se po naključju zaleteli z okupatorjem in stoposto bežali, nikoli šli v boj.
        Seveda, v hajkah Švabov in lahov so bežali sem in tja in se niso mogli izogibati zasedam in preštevilčni soldateski in je sopet pokalo, ampak po pravilu se je samo in le kar naprej samo bežalo!
        Za borbo sploh niso trenirali.
        Ko so Lahi in Švabi požigali lepe slovenske vasi in streljali nedolžne, partizani niti enkrat v 4 letih niso preprečili pokola in požiganja!
        TO POVE VELIKO !

        Narodni heroji ?
        Krvava banda morilcev!

        • lili pili

          Za kaj pa tega niso preprecili ta beli, ne oni so se pomagali kurit ….

    • Ali

      Ni res, Nemec je to uporabljal za boj proti neNemcem, komunisti za boj proti izključno lastnemu narodu !!!

      • luckyss

        Napaka….za boj proti sovražniku…tudi Nemci so še kako ubijali tudi lastne državljane, če niso sledili Dolfiju…Da ne omenjam nemških državljanov – Židov…
        Torej isti princip…
        Župnik je naredil seznam talcev na podlagi “namigov” faranov….
        Nemci pa so streljali ali poslali v taborišča..

        • lili pili

          Domobrancki so dobivali tudi denar od nemcev, pa hrano, pa ……

    • komar marko

      LUCKASTI samo dokazuješ VAKUUM na podstrehi.Dolfi je bil okupator,hostarji naj bi pa nas bRANILI. Spet nove LAŽGOŠE. Jutri imaš spet maškarado, si že spoliral zvezdo?

  • bubamara

    Za partizane so bili Slovenci večji problem kot Nemci. Še v “svobodi” so imeli težave z njimi.

  • Ali

    Zakaj se sproži sodni postopek zoperFrica Novaka, da se mu odvzame titula narodnega heroja in se ga obsodi kar pač je,namreč morilec?

    • Hribouc

      Ljubi človek, kako se pa to zgodi v rdečem Slovenistanu?

      A bo Šarec dal v program?

    • Hribouc

      Banda je glihkar zaprla total nedolžnega Novića, satansko so sprijeni, ti pa s tem predlogom, ki je lep, ampak mogoč kot sloni na Antarktiki.

      • Tone

        Dokler nekdo ne poskusi, ne moreš govoriti, da je nemogoče.

  • Hribouc

    Poleg tega prasca je bilo v enoti, ki je zverinsko mučila še cel trop norcev, nič boljših od njega, prednjačil
    je zagotovo Krimski volk, narodni heroj Alojz Popek-Vandek, heroj in to narodni!
    A pomeni, da smo po 1941 postali narod satanskih klavcev?
    Komunisti so tulili, da bodo za vse čase spremenil slovenski značaj – eden od ciljev kurčeve revolucije.

    Desetletja je narod “mislil in vedel”, da je v Krimski jami pobit moški svet – odkritje izpred dveh let pa je strahotno. Ženske, nerojeno dete, dekleta, otroci in mladoletniki!!!
    ————————————————————————————————-
    KOMUNISTI, A TO JE BILA VAŠA SLAVNA REVOLUCIJA ?
    Matere, noseča ženska, dojenček, dekleta, otroci … ZA KAJ ŽE, KURBE SPRIJENE ?

    • lili pili

      No, no, saj so tudi ta beli ubijali, k,ali, izrocali ljudi nemcem in za to bili se dobro placani v nacelu je vsak, ki jeplacan za uslugo kurbez, ta beli so jih delali italijajom in kasneje nemcem

  • Caetano

    Mislim da so ti t.i. belogardisti, ki se tu omenjajo dejansko vascani, ki so se na svojo roko oborozili pred komunisti in njihovim nasiljem. Ne gre se za vaske straze ampak za njihove predhodnike.

  • Caetano

    Maja 1942 so bile na terenu poleg samoorganiziranih kmetov tudi ze enote JvvD. Eno pod Gorjanci so unicili Italijani, tabor Pobratima so unicili komunisti, Stajerski bataljon, ki je deloval pod partizansko kamuflazo pa se je ohranil.

  • Hribouc

    Maček Ivan piše:

    “14. julija so ustrelili vidovskega župnika Karla Žužka. Tedaj je že
    »obratovala« Krimska jama in vanjo so pospravili tudi pet begunjskih
    deklet, češ da so se družila z Italijani in izdajala.”

    Torej devet dni po Fricovem pismu ustrelijo nedolžnega župnika.Kako to naredijo? Pomagal jim je sam…ker so mu izdali dovolilnico, da potuje na škofijo v Ljubljano. Počakali so ga zunaj vasi in vozečega na biciklu lepo ustrelili. Po partizansko. Lepo.

    Pričevalci, ni jih malo poročajo še tole partizansko-VOS-Udbovsko izmišljotino. Veliko let po vojni pri prenovi cerkvenih orgel, delavci ” najdejo spisek vaščanov”- ki so jih postrelili Italijani ! Avtor papirja naj bi bil ubogi župnik Žužek.

    Zakaj? OF & Partija se je morala nekako oprati saditisčnega zločina nad nedolžnim župnikom Žužkom tako, da ga je še dodatno naredila za izdajalca svojih ljudi, faranov, Slovencev, seveda!
    Narod, seveda, ni verjel in še danes ne verjame.

    In še zakaj so se komunisti poiskušali oprati težkih zločinov na Sv. Vidu nad Cerknico, streljaj od Krimske jame, tik nad Iško in blizu Mokrca, kjer so bile prva baze gošarjev, morilcev in jeznih hlapcev
    ter delomrznežev, faliranih študentov tipa Kardelj – puntarjev iz kraljeve Jugoslavije?

    Kaj so še storili komunisti ljudem Sv.Vida (po kurčevi svobodi 1945 do 1991 so to bile Žilce) ?
    Niste vedeli, niste brali, so vas narobe naučili ?

    Italijani se v koloni bližajo po klancu v Sv.Vid iz smeri Cajnarje/Cerknica. Ljudstvo na kolenih prosi prisotne gošarje /partizane, naj Lahe pustijo na miru, ker bo pokol. Ljudstvo je vedelo koliko je partizanov, kakšno orožje imajo, tudi koliko patronov in vedo, da je norost napasti Lahe.
    NE! Partizani, po načrtu, seveda ( nalastno pest partizan prdniti ni smel) užgejo rafal po oddaljenih Italijanih in počasi izginejo v dolino Zale in Iške…
    Italijani, hrabri kot so bili, seveda, delajo po svojem načrtu, požigajo in pobijajo “rebelle” – ne vem na pamet zdajle, okoli dvajset najboljših gospodarjev in njih sinov postrelijo takoj za ovinkom ceste proti zahodu- tam nje zdaj spomenik z RDEČO ZVEZDO!

    Torej, najboljši gospodarji in najmočnejši kmečki sinovi iz vasice, ki ni imela 20 bajt padejo, kar tako, zakaj že, na oltarju Domovine po komunističnih programih sovjetizacije Slovenije ?
    Ker so to skonstruirali komunisti Šercerjevega morilskega bataljona, kdo ve katere čete, najbrž Krimske čete, ki je bila najbolj morilska nad ženskami in dekleti in nad otroci pri Krimski jami, ki jim je dirigiral
    sadomazo puhloglava morilska beštija – Fric Novak.

    Bandit je podpisan na tolikih dokumentih, da je za sabo pustil overovljeno in poštempljano sled krvi – IN ŠE SPOMENIK IMA OB POTOČKU PRI KRIMSKI JAMI – KAKOR, DA SO TAM “LOGOROVALI” ŠERCERJEVI SADISTI. Ne piše, da so vodili borbe in posiljevali in rezali laške tolste , dobro hranjene z makaroni, soldatke, nažrte tudi nakradenih slovenskih kokoši !

    In, kaj boste prašali še? Po kakšni logiki je prišel spisek od Italijanov postreljenih žrtev Sv. Vida zataknjen nekam za stare orgle na koru vidovske cerkve?
    Da jo je tja dal župnik? Spisek svojih najboljših ljudi?

    SAMO KRVAVI BOLJŠEVIŠKI NORCI, TIPA FRIC NOVAK IN NJ. NADREJENI, ŽELJNI KRVI IN ZLOČINA, KER TAK JE BIL UKAZ IZ LJUBLJANE/MOSKVE, SO TO SPOSOBNI SKUHATI.In so skuhali.
    Partizanska zablodela logika , ki sledi samo politiki, da za dosego Cilja so dovoljena vsa sredstva!
    Torej, pozorno:

    Super nedolžni župnik (obtožili ga niso ničesar nikoli), ki ga ubije rdeči boljševik, je sestavil in skril spisek domačinov -faranov, ki jih postrelijo Italijani, da ga odkrijejo 25 let kasneje zataknjenega za orglami…prozorni norci!

    ——————————————————————————————————————————
    Ops!

    Avtor članka očitno ne ve, da v času, ki ga opisuje/prepisuje ni bilo nobenih Belogardistov, čeprav jih Fric tako že imenuje Julija 1942!

    Belogardist je ruski belo armejec, vojak ruskega carja iz Ruske , nasprotnik rdeče armejca-boljševika in iz ruske revolucije prenešen slabšalnik za legalne Vaške straže formirane po okupatorju za vzdrževanje policijskega reda po mednarodnem pravu!

    Bile so ravnokar ustanovljene VAŠKE STRAŽE, nastale na Šentjoštu in v Begunjah kot posledica in varstvo pred banditskimi nočnimi morilskimi pohodi s poboji označenih žrtev in varstvo pred masovno krajo dobrin, denarja in hrane s strani, takrat še ne partizanov-pač banditov in gošarjev!
    ——————————————————————————————————————————-

    • DUŠAN ZALAR

      Odličen komentar( HRIBOUC) predvsem pa zelo resniče!!! Poznam zgodovino teh žalostni
      Begunj ter okolico. Hvala vam !!

      • Hribouc

        Ja, lepi kraji, prazne vasi, prazne bajte, prebivalstva manj kot l. 1938 in še od revolucije nepopravljene bajte in največ partijskih družinskih penzij na kvadratni kilometer, kajti
        krvava NOB Revolucija je zmagala.
        Na spomenikih “Žrtvam fašizma” in na onih, ki so jih zagrešili po ovinku komunisti, izvedli pa Lahi in Švabi , se bohotijo le rdeče zvezde. Vsi za revolucijo,prasci krvavi!

        • DUŠAN ZALAR

          Najbolj žalostno pa je to ,da ni nič sram teh prejemnikov krvavih privilegijev
          oziroma krvavih od zločina pokojnin!
          SMRT KOMUNIZMU SVOBODA SLOVENCEM!
          PA še to, knjiga G. TURŠIČA bi morala biti v učnem programu na vse šolah vseh občinah RAKEK-CERKNICA-NOVA VAS-LOŠKA DOLINA !!

          Z KOMUNISTI NI SPRAVE NI DIALOGA!!!!!!

          • Hribouc

            Ja, itak, g.Dušan!
            Danes imaš na šolah imena morilskih odredov , Šercerja, Notranjskega odreda, po šolah knjige vojnih zločincev, ki so začeli z klanjem neoboroženih že 1941, od mazohista klavca in pijanca Dakija, nedolžniške face-Matevža Haceta, norega Janeza Hribarja – ki je za špico svojih dosežkov vpričo njune matere, v domači hiši, sredi tulečega joka za milost ustrelil mlada brata samo, ker sta bila Bogoslovca…ni mu pomagalo biti na vrhu “rdeče oblasti”, vest mu je sprožila z lastno morilsko taco lepo svinčenko skozi skuhane možgane!
            Primerov svinjskosti je še pa še , pa jih rdečuhi nočejo slišati – Širaja, slavnega in preprostega, poštenega partizana z Blok, sta s sveta spravila, prasec Bračič in nj. komisarski kompanjon Pirjevec-Ahac – tudi, ko soborci prvič niso hoteli izvršiti od niju zaukazane smrtne obsodbe- vztrajala sta in dosegla svoje, nekoliko kasneje , morilska terorista hudičeva – oba sta na krvavem oltarju
            svinjske boljševiške Revolucije !
            Turšič je prvi na slovenskem spisal unikatno knjigo, ki je konkreten, dokumentaren, poimenski, preprost in živ prikaz o tem, kako svinjsko je revolucija potekala “med ljudmi v primežu komunistov, ki so tako živo kolaborirali na osebnem in na vojaškem nivoju z Italijani”, da te je groza in je
            prva te vrste na slovenskih tleh, to je jasno. Terenci so z Italijani naravnost in neposredno urejali koga je treba pospraviti za zidom, koga v taborišču, koga samo dati na varno(sorodnike OF)v taborišče, itd.Italijani so streljali po nalogu
            terencev, to svet ni slišal in nobena kurba tega ne bo potrdila, seveda!
            AMPAK-NAROD TO VE IN POMNI !

            —————————–
            Sprava, praviš, s komunisti?
            Kako boš delal spravo z njimi, ko je njihov a srčika programa delanje notranjega sovražnika in njegovo onemogočanje in pobijanje z vsemi sredstvi?
            Brez njihovega sovražnika, torej brez nas, ki so nas označili za žrtve, njih ni!
            A se bodo, hudiči rdeči, samoukinili? Vprašaj Kordiša, Mesca in podobne.

            Če bi naj spremenili njihov kurčevi ubijalski način in program, pravite?
            Adijo pamet.Nemogoče.
            ———————————–
            Saj Tito Turnšek noro sporoča v njihovem imenu : ne more biti sprave! lahko je pomiritev, latentna revolucija v frajlaufu za vekomaj!
            Fuknjena Jankovićka je tulila v Lažgošah povsem isto !!!

            Kdo rabi spravo?
            Škof Stres pravi, da RKC s tem nima nič!
            Juhant še zdaj ni obelodanil Narodu kaj sprava sploh je in kakšen je način za doseganje!
            Preds.Pahor blebeta in z Zoretom skupaj blebetata floskule in postavljata super drage bele plezalne stene na Kongresnem trgu z istim napisom, kot je na grobnici krvavih norih “herojev”-klavcev slovenskega ljudstva….v prisotnosti cvetobera rebvolucionarnih strank s Milančetom kučanom na čelu.
            Stvar je jasna. Ukradena država, Skozlane vrednote in pofukana sprava !
            ——————————– Ma kdo kaj za dodat ? _———————————-

            In še kdo misli, da bomo šli prepričevat komuniste pri rdečem svinjskem koritu, kjer se jima cedita sanjski med in mleko v morju nedolžne slovenske krvi ?

            NE, JAZ NISEM FUKNJEN.
            Raje sem beden nihče za nikogar in z Bogom sva uredila, nekaj pa še bova.

            Bojim pa se za vse bleferje, bogatune, protiljudi, ki tega ne marajo storiti!

            Kataklizma je je na poti iz Vesolja in Zemlja, planet norcev se tare znotraj sebe in bobni v sebi, Tovarišice in Tovariši, Faranke in Farani !
            Spedenejte se, sami s seboj, kajti časa ni več!

  • Tone

    Zakaj bi se moral B. A. Novak opredeljevati glede svojega strica? Pa še za dejanja, ki naj bi jih storil pred njegovim rojstvom. Oddaja je bila namenjena njegovemu pesniškemu delu.
    Nova je pa res novinarski profesionalni in etični poden.

  • Vaštovariš

    Zelo ne očitno je Nova 24Tv desničarski portal ,ki se ne more sprijazniti z dejstvom, da naj se še tako trudijo v službi resnice ( desničarske propagande) pa jim še vedno ne bo uspelo prelisičiti našega naroda. V slovenskemu narodu še vedno tiho in skrito živi solidarnost, poštenost, želja po enakosti in pravici. Še vedno živi revolucionarni duh . Živela revolucija ! SF/SN

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!