Vladni drugi tir: “Slovenski davkoplačevalci nismo naprodaj!”

Državljan K. – Vili Kovačič, ki sporoča Slovencem: “Pogum za razum, drugi tir mora pasti!”, je v nekaj točkah strnil, zakaj je tako proti vladnemu “zlatemu tiru”. Kovačič je sicer prvopodpisani pobudnik pod zahtevo za referendum, saj je prepričan, da je “vztrajanje koalicije na premisah tega zakona namreč za Slovenijo ekonomsko škodljivo, za koalicijo pa je politično kratkovidno početje”.

Vili Kovačič, ki ga poznamo kot nadvse aktivnega Državljana K., je prepričan, da je vladni drugi tir dejansko slepi tir za Luko Koper, “saj nas bodo zaradi prepočasne izgradnje prehiteli Avstrijci iz severno-zahodne smeri”.

Vladni drugi tir ukinja suverenost Slovenije
Neodgovorno je, da bo vladni drugi tir dvakrat do trikrat preplačan, Kovačič pa opozarja, da bo na dolgi rok, natančneje, v 45 letih, gospodarstvo stal okrog tri milijarde evrov. “Vladni drugi tir popolnoma zanemarja razvoj Istre in življenje lokalnega prebivalstva, saj ohranja nevzdržno in življenjsko nevarno sedanjo progo v pobočju Kraškega roba. Ukinja pa tudi suverenost države Slovenije, ker je v zakonu uveljavljeno upravljanje s pravico veta. Vlada s tem zakonom suverenost poklanja Madžarom in zalednim državam. Slovenski davkoplačevalci nismo naprodaj!” je jasen.

“Smo proti dvojni ceni za enojni tir. Resnični dvojni drugi tir naj se zgradi z domačim kapitalom in z domačim znanjem.” Vili Kovačič

“Razvoj zavira vlada, ne davkoplačevalci”
Kovačič je še prepričan, da je treba na novo začrtati traso. “Vlada nam prodaja 25 let star in zastarel projekt kot razvojni projekt. Potrebna je revizija železniške povezave Koper – Divača z novimi spoznanji znanosti, tehnike, ekonomije, tehnologije in okoljevarstva.” Ob tem še dodaja: “Razvoj zavira vlada, ne davkoplačevalci. Vleče nas za nos in v novo avanturo TEŠ 6. Tudi pri tej se je brezglavo mudilo.”

Zato poziva vse davkoplačevalce, naj podpišejo obrazec in potrdijo svoj podpis na upravni enoti, potrjenega pa nato oddajo osebno, vsak dan, na zbirnem mestu: parkirišče ob novi cerkvi Ljubljana Podutik, od 16. do 18. ure, ali po dogovoru – telefon 040 203-524 ali 01 519-78-76. Ali pa po pošti, na naslov: REFERENDUM DRUGI TIR, pp. 122, 1000 Ljubljana, ali: Vili Kovačič, Na Straški vrh 26, 1000 Ljubljana.

Marjanca Scheicher

  • garfi

    hvala Vili
    seveda bom podpisal
    mafija hoče ponovno ukrasti stotine milijonov

  • tarantela

    Vili, zakaj nisi prišel pred Janšo s tole majico, ko je podpisal 400 jurjev garancije za TEŠ6? A sploh veš, kwa počneš?

    • garfi

      vem kaj ti počneš troll

    • Olga

      Spet ena laž! To je naredil Pahor!

    • Antonius

      Janševa vlada je 400 milijonsko garancijo vezala na končno ceno Teša 6, ki ne bi smela preseči cca., 700 milijonov. Sicer so pa Pahorjevi začeli s projektom, vanj že vložili kar precejšen denar, zato je Janševa vlada morala nadaljevati s projektom, ki ga je v Pahorjevem mandatu potrdila večina v parlamentu. Uganite, kdo je imel takrat večino v parlamentu,
      Dobro bi bilo, da bi vi prej premislili, preden “kwa” zapišete in objavite.

  • princeska

    Davkoplačevalci nismo naprodaj, smo pa dobra molzna krava. Take noben kmet ne proda.

    • Olga

      Nič več!

  • garfi

    Odbor za varstvo pravic vnukov in starih staršev vabi na obletni shod za spoštovanje človekovih pravic vnukov in starih staršev, ki bo v torek, 23. maja 2017, ob 15. 30 uri pred stavbo Državnega zbora Republike Slovenije na Trgu republike v Ljubljani.
    Govorci na shodu bodo Metka Zevnik, predsednica združenja Glas starih staršev, Borut Pogačnik, sociolog in psihoterapevt, Roman Vodeb, psihoanalitik, Andrej Breznik, predstavnik lokalne skupnosti kraja Pameče, kjer čaka koroška dečka dom in ljubem objem babice in dedka, njune družine, Nada Žgur, profesorica, Franci Donko, socialni delavec, predsednik Odbora za varstvo pravic vnukov in starih staršev.
    Vabljeni vsi ljudje dobre volje, prinesite slovensko zastavo, lepe transparente in kakšno ljubko plišasto igračko.
    https://www.sds.si/sites/default/files/gallery/shod%20za%20pravice%20vnukov.jpg

  • samsara

    Kako še gre tisti znani rek uglednega in pomembnega tovariša?
    ‘Sfukati, totalno sfukati.’

  • janez.pokoncni

    Podpora za referendum o 2.tiru – lahko oddas tudi po internetu, z osebnim digitalnim certifikatom.

    https://e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=3125

  • MEFISTO

    Drugi tir Maribor – avstrijska meja ima prednost!

    Na železniški progi Koper (Trst) – Dunaj je še eno ozko grlo, ki je precej hujše od onega na progi Divača – Koper.

    Velika večina Slovencev ne ve, da je nova »ljudska« oblast po končani drugi svetovni vojni in po izbruhu komunistične svobode sklenila, da Jugoslavija ne bo več poslovala z zahodom in da bodo odstranili železniško progo med Mariborom in mejo z Avstrijo. Nekdo je potem omilil ta ukrep in odstranili so samo en tir tega odseka Južne železnice, ki jo je pred sto leti zgradil presvitli cesar Franc Jožef in Sloveniji odprl vrata v svet. Tirnice so odpeljali v Albanijo, kjer je revna Jugoslavija gradila prvo železniško progo še bolj revni komunistični sosedi.

    Po tem edinem tiru se je vsa leta po vojni v obe smeri valil tovorni in potniški promet iz luke Koper in z Balkana. Samo v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, ko so med ljudi prvikrat razdelili potne liste, se je tudi en milijon (1.000.000) jugoslovanov po tem tiru odpeljalo iz komunističnega raja s trebuhom za kruhom v gnili kapitalizem. In po tem istem tiru je aktualna »ljudska« oblast predlani v kratkem času prepeljala do meje z Avstrijo kakšnega pol milijona (500.000) migrantov, naših prijateljev z Jutrovega, čeprav bi jih ljubljanske filantropke in humanitarke rade obdržale zase.

    Aktualno »ljudsko« oblast in histerične varuhe narodnega interesa z globokim žepi ter zagovornike izgradnje drugega tira Divača – Koper za vsako ceno, je treba opozoriti, da je v primerjavi z odsekom Maribor – Avstrija enojni tir med Divačo in Koprom še premalo izkoriščen in da je treba najprej izpolniti sramoten dolg do preteklosti, ki se je nabral na enotirnem odseku na nekdanjem sicer dvotirnem ponosu Avstroogrske in slovenskih dežel na relaciji Dunaj – Trst.

  • xtc

    Cerar mora past;ko tudi levaki:

  • fikus

Naročite se na novice Nova24tv.si!

Vpišite vaš email naslov in se naročite na novice Nova24TV.si!

Uspešno ste se prijavili na novice Nova24tv.si!