Trumpova zmaga dvignila razpoloženje in optimizem ameriških potrošnikov

Datum:

Indeks potrošniškega razpoloženja, ki ga je razkrila Univerza Michigan, priča o tem, da so Američani zmage Donalda Trumpa na predsedniških volitvah, veseli veliko bolj, kot je bilo sprva pričakovati. 

Analitiki so napovedovali, da se bo rast indeksa ustavila pri največ 91,6 točke, v resnici pa je le ta v primerjavi z oktobrom narasel na 93,8 točke. Richard Curtin, ki je vodil anketo, narejeno na podlagi podatkov iz 500 ameriških gospodinjstev, je dejal da gre v tem primeru za medeni mesec po Trumpovi zmagi.

Reakcija s strani potrošnikov predstavlja optimizem tako za stanje njihovih osebnih financ kot tudi za celotno ekonomijo.  Glede trajanja medenih mesecev je težko z gotovostjo trditi ali se bodo še naprej nadaljevali ali pa jih bo precej hitro konec, vse pa je seveda odvisno od tega ali se bodo pričakovanja s strani potrošnikov uresničila ali ne.

N. Ž., STA

Sorodno

Zadnji prispevki

Zamolčano ob dnevu svobode tiska

Ob svetovnem dnevu svobode tiska, ki je bil včeraj,...

Grims danes v Idriji predstavlja knjigo Zmaga dobrega

Branko Grims bo danes, v soboto, 4. maja 2024,...

Bodo hutijevci potopili svetovno gospodarstvo?

Jemenski uporniški hutijevci so  zagrozili, da bodo tarče njihovih...