Indeks potrošniškega razpoloženja, ki ga je razkrila Univerza Michigan, priča o tem, da so Američani zmage Donalda Trumpa na predsedniških volitvah, veseli veliko bolj, kot je bilo sprva pričakovati.
Analitiki so napovedovali, da se bo rast indeksa ustavila pri največ 91,6 točke, v resnici pa je le ta v primerjavi z oktobrom narasel na 93,8 točke. Richard Curtin, ki je vodil anketo, narejeno na podlagi podatkov iz 500 ameriških gospodinjstev, je dejal da gre v tem primeru za medeni mesec po Trumpovi zmagi.
Reakcija s strani potrošnikov predstavlja optimizem tako za stanje njihovih osebnih financ kot tudi za celotno ekonomijo. Glede trajanja medenih mesecev je težko z gotovostjo trditi ali se bodo še naprej nadaljevali ali pa jih bo precej hitro konec, vse pa je seveda odvisno od tega ali se bodo pričakovanja s strani potrošnikov uresničila ali ne.
N. Ž., STA