Trumpova zmaga dvignila razpoloženje in optimizem ameriških potrošnikov

Datum:

Indeks potrošniškega razpoloženja, ki ga je razkrila Univerza Michigan, priča o tem, da so Američani zmage Donalda Trumpa na predsedniških volitvah, veseli veliko bolj, kot je bilo sprva pričakovati. 

Analitiki so napovedovali, da se bo rast indeksa ustavila pri največ 91,6 točke, v resnici pa je le ta v primerjavi z oktobrom narasel na 93,8 točke. Richard Curtin, ki je vodil anketo, narejeno na podlagi podatkov iz 500 ameriških gospodinjstev, je dejal da gre v tem primeru za medeni mesec po Trumpovi zmagi.

Reakcija s strani potrošnikov predstavlja optimizem tako za stanje njihovih osebnih financ kot tudi za celotno ekonomijo.  Glede trajanja medenih mesecev je težko z gotovostjo trditi ali se bodo še naprej nadaljevali ali pa jih bo precej hitro konec, vse pa je seveda odvisno od tega ali se bodo pričakovanja s strani potrošnikov uresničila ali ne.

N. Ž., STA

Sorodno

Zadnji prispevki

V Švici se zelo dobro zavedajo pomena finančnega opismenjevanja mladih

Mladi z dopolnjenim 15. letom starosti pridobijo delno poslovno...

Burno na razpravi o zakonu, s katerim želi SDS otroke zaščititi pred pedofilijo

Indoktrinacija LGBT je osrednji del trenutne koalicije, še posebej...

Biden ne bo prepovedal mentolovih cigaret, da ne bi užalil temnopoltih

Predsednik Joe Biden naj bi preklical načrt za prepoved...