Trumpova zmaga dvignila razpoloženje in optimizem ameriških potrošnikov

Datum:

Indeks potrošniškega razpoloženja, ki ga je razkrila Univerza Michigan, priča o tem, da so Američani zmage Donalda Trumpa na predsedniških volitvah, veseli veliko bolj, kot je bilo sprva pričakovati. 

Analitiki so napovedovali, da se bo rast indeksa ustavila pri največ 91,6 točke, v resnici pa je le ta v primerjavi z oktobrom narasel na 93,8 točke. Richard Curtin, ki je vodil anketo, narejeno na podlagi podatkov iz 500 ameriških gospodinjstev, je dejal da gre v tem primeru za medeni mesec po Trumpovi zmagi.

Reakcija s strani potrošnikov predstavlja optimizem tako za stanje njihovih osebnih financ kot tudi za celotno ekonomijo.  Glede trajanja medenih mesecev je težko z gotovostjo trditi ali se bodo še naprej nadaljevali ali pa jih bo precej hitro konec, vse pa je seveda odvisno od tega ali se bodo pričakovanja s strani potrošnikov uresničila ali ne.

N. Ž., STA

Sorodno

Zadnji prispevki

Janša napovedal: Pridružili se bomo protestom 19. februarja

"Očitno se do vladavine prava ne bo prišlo drugače...

Sredstva ameriških davkoplačevalcev so se v Sloveniji namenjala za politično opredeljene projekte

V času Bidnove administracije je več družbenopolitičnih podjemov prejemalo...

Trump bi za Palestince zgradil “čudovite skupnosti”

Ameriški predsednik Donald Trump je v ponedeljek vztrajal pri...

So Martina Berišaja ujeli pri poskusu volilne prevare?

Martin Berišaj ponovno polni naslovnice medijev – tokrat zaradi...