Iz žepa v žep ali kam gre denar Ljubljančanov

Datum:

Pohvale vredna je gesta Mestne občine Ljubljana, saj se je julija pridružila pobudi fundacije The Plastic Free July, ki obeležuje mesec brez plastike. Na občini pravijo, da je njihov cilj “spodbuditi vse meščanke in meščane, da ta mesec ne kupujejo ali ponujajo izdelkov, ki so izključno iz plastike, jo vsebujejo ali so vanjo oviti. Trgovce in gostince v mestnem središču pa ponovno pozivamo, da se pridružijo kampanji proti plastičnim vrečkam”. Njihovi pobudi se je do zdaj pridružilo 44 trgovcev in gostincev, a brez škandala tudi tokrat ni šlo.

Skoraj neverjetno se zdi, da je mestna občina v ta namen najela agencijo Ninamedia, ki je v lasti Nikole Damjanića. Na vzorcu 500 oseb so namreč opravili anketo, ki je pokazala, da je večina naklonjena ukinitvi plastičnih vrečk. 86 odstotkov anketiranih je podprlo tudi odločitev o uvedbi biološko razgradljivih vrečk na ljubljanskih tržnicah.

Je bilo res treba najeti agencijo, da so na mestni upravi prišli do zaključka, da so meščani večinoma naklonjeni ukinitvi plastičnih vrečk? Koliko davkoplačevalskega denarja je zato steklo iz Jankovićevega v Damjanićev žep?

Taka je politika Ljubljane pod vodstvom šerifa. Ljubljana, ki je med najbolj zadolženimi občinami v Sloveniji, po nepotrebnem troši denar za ankete, za nujne stvari, kot je kanalizacija, pa ga že leta ni.

utrip-ljubljane

Sorodno

Zadnji prispevki

Janša: Levica svoje namene skriva kot kača noge

"Levica zato svoje namene skriva kot kača noge. Zavija...

Dr. Rupel: Višegrad je odgovor v primeru razpada EU na jedro in periferijo

Ob 20. obletnici vstopa Slovenije v EU, ki smo...

Je Švica v nas prepoznala “drugo Švico”?

Intervju s predsednikom vlade Robertom Golobom v sobotni prilogi...

[Video] Kako so na ZDF skrajne islamiste prekrstili v skrajne desničarje

Nemška državna televizija ZDF je popravila lažno poročanje o...