Slovenski ponudniki Booking tudi del agresivne LGBTQ agende

Datum:

LGBTQ agenda in vsiljevanje njihovih politik je vedno bolj agresivna, tudi do podjetij. Ta nujna potreba po “vključenosti” določenih kvazimarginalnih skupin je postala celo bolj pomembna kot pa osnovno poslanstvo podjetij in samih storitev v storitveni dejavnosti. Zaposleni v vsem znanem podjetju Booking, spletni potovalni agenciji, so se prisiljeni udeleževati izobraževanj za pridobivanje certifikata “LGBTQ prijazni”, da bi lahko bili na seznamu destinacij uvrščeni višje. 

Da bi preživela na trgu, so podjetja prisiljena sprejeti LGBTQ agendo. Vključevanje marginalnih skupin, ki jih “prebujenost” smatra za zatirane, je postalo celo tako pomembno, da morajo hoteli preoblikovati celo svojo politiko v skladu s politiko LGBTQ, saj če tega ne storijo, ne prejmejo LGBTQ certifikata in s tem padejo na lestvici najboljših ponudb in destinacij. Spletna potovalna agencija Booking.com mora tako svoje zaposlene izobraževati v skladu z agendo, saj lahko v nasprotnem primeru hitro padejo iz kroga konkurenčnih.

“Prebujenost” zastruplja delovno mesto in omejuje mala in družinska podjetja, srednje velike banke in podjetnike, hkrati pa bogati močne korporacije in milijarderje. Razžira kapitalistični etos in ubija načine gospodarskega urejanja in menjave od spodaj navzgor, ki so Zahod oziroma razvite države pripeljali do blaginje. LGBTQ agenda vedno bolj vsiljuje svoje politike in podjetja so jih primorana sprejeti, da bi na trgu obstala. Iz zanesljivih virov smo izvedeli, da podjetje Booking.com organizira izobraževanja za svoje zaposlene, kjer jih učijo sprejemanja vseh kvazimarginalnih skupin. Izobraževanje je tako ekstremno absurdno, da jih učijo celo, kako naslavljati ljudi (saj po njihovo obstaja 72 spolov) in kako ljudem omogočiti, da se vsi počutijo “vključene”.

Foto: posnetek zaslona

Posameznik se mora počutiti vključenega ne glede na to, kot kaj se predstavlja – kar je moč razbrati iz fotografije projekcije, kjer so opisane različne oznake za toalete. Fotografije so nam bile posredovane s strani enega od zaposlenih, ki se je izobraževanja moral udeležiti, prav tako pa je opozoril, da bo Evropska unija od vlad zahtevala, da na delovnih mesti zapolnijo LGBTQ kvote.

Foto: zajem zaslona

Hoteli in ponudniki nastanitev so dejansko prisiljeni v pridobivanje omenjenega certifikata, da bi bili na spletu vidni in ocenjeni kot dobri ali odlični. Spletna stran Booking sama organizira izobraževanja za pridobivanje certifikata preko programa Travel Proud, enako pa sodeluje tudi s tujim partnerjem, kot je HospitalMe. Na svoji spletni strani imajo zapisano, da je “njihovo poslanstvo olajšati vsem, da izkusijo svet“, češ da so LGBTQ popotniki v preteklosti doživeli neprijetne izkušnje”. Sploh slednje je povsem nesmiselno, glede na to, da je redko kdo, če sploh kdo, doživel, da se ljudje spolno opredelijo, ko pridejo v hotel, torej so te trditve “iz trte zvite”. In pa vsak, ki je kdaj potoval, je na svoji poti zagotovo doživel tudi kakšno slabo izkušnjo. “Na ta način se lahko osredotočite na to, da uživate svoje potovanje v polni meri, ne glede na to, koga ljubite ali kako se identificirate,” imajo še zapisano na uradni spletni strani. Praktično je cela njihova spletna stran opremljena z “nasveti”, kako sprejeti pripadnike LGBTQ, bolj malo pa je napisano o gostoljubju na splošno, kar bi moralo biti na prvem mestu.

Foto: zajem zaslona

LGBQ agenda agresivno zahteva moč za svoje lastne cilje. Kritizirajo sisteme in strukture, postavljajo sisteme in strukture, v katerih zasedajo središče, ter si prizadevajo za prevlado in podreditev ljudi ali skupin, za katere trdijo, da so jih podrejali ali prevladovali skozi zgodovino. Eno hegemonijo zamenjajo z drugo. Stari sistemi so imeli seveda težave. Bili so nepopolni. Vendar so ohranili elemente klasičnega liberalizma, ki je ščitil težko pridobljena načela, kot so zasebna lastnina, zakonit pravni postopek, pravna država, svoboda govora in enakost pred zakonom. LGBTQ kot del kulture prebujenih se temu odpoveduje. Gre za moč in nadzor. In ustvarila je povezavo med podjetjem in vlado, ki utrjuje moč v rokah peščice elite.

Sorodno

Zadnji prispevki

Največ denarja iz medijskega sklada za Odlazkove medije

Ministrstvo za kulturo je pod vodstvom Aste Vrečko iz...

Tragedija v Staršah, umrl je 14-letnik

V Staršah žalujejo. 14-letni voznik motornega kolesa je izgubil...