EPP soglasna: Zelena politika, ki so jo začeli Zeleni, Socialni demokrati in Liberalci, je škodljiva

Datum:

Evropska ljudska stranka (EPP) se obrača od zelene politike, saj se zavedajo, da nerealni cilji zelenega prehoda povzročajo veliko škode. Romana Tomc je poudarila, da se v okviru razprave o težavah evropske avtomobilske industrije postavlja vprašanje, ali so sedanje politike resnično trajnostne. “Prepoved prodaje motorjev z notranjim izgorevanjem je bila ena izmed velikih napak bruseljske politike. Žal smo bili tisti, ki smo na to opozarjali, v manjšini in preglasovani,” je dejala Tomčeva.

Romana Tomc pravi, da je nujno potrebno, da prihodnja Evropska komisija pripravi nov predlog, ki ne bo zmanjševal konkurenčnosti EU, povzročal zapiranja podjetij in uničeval delovnih mest. “Stvari se spreminjajo, tokrat je politična večina na strani razuma,” je dodala.

Tudi Raul De La Hoz Quintano je opozoril, da “kriza v avtomobilskem sektorju ni več grožnja, temveč absolutna realnost.” Medtem ko je Jens Gieseke izpostavil, da transformacija, ki so jo začeli Zeleni, Socialni demokrati in Liberalci pred letom in pol, ne deluje: “Prepoved motorjev z notranjim izgorevanjem je od takrat do zdaj pokazala svoje pomanjkljivosti.”

Peter Liese je še bolj poudaril potrebo po spremembi pristopa: “Moramo spremeniti metodo, potrebujemo tehnološko nevtralnost. Moramo odpraviti prepoved motorjev z notranjim izgorevanjem – možno je delovati s temi motorji na podnebno nevtralen način.”

Dennis Radtke pa je dodal, da je za razvoj vodilnih trgov za zeleno jeklo pomembno, da se “ne osredotočamo samo na izpuhe, ampak da gledamo na celotno vozilo.” Massimiliano Salini je zaključil: “Ne smemo odvzeti ambicije našim industrijskim perspektivam; potrebujemo zeleno industrijo, ne zaprte industrije.”

Kritika zelene agende
Zeleni prehod je eden izmed ključnih ciljev Evropske unije, vendar se sooča z vse večjim odporom. Kritiki, kot je Tomc, opozarjajo, da je prehod prehiter in premalo premišljen, zlasti glede vpliva na industrije, kot je avtomobilska. Mnogi v EPP se zdaj zavzemajo za bolj postopne spremembe, ki bi upoštevale realnost trga in tehnološke omejitve.

Evropska avtomobilska industrija, ki je že desetletja temelj evropskega gospodarstva, se sooča s pritiskom na zmanjšanje emisij, hkrati pa ohranjanjem konkurenčnosti na globalni ravni. Evropska unija je med prvimi, ki uvaja tako stroge okoljske standarde, kar pa po mnenju nekaterih politikov lahko vodi v pretirano omejevanje industrije, medtem ko ostali svet ne sledi enakim smernicam.

EPP se torej postavlja kot stranka, ki si prizadeva za bolj uravnotežen in realističen pristop k zelenemu prehodu, ki upošteva tako konkurenčnost kot delovna mesta v evropski industriji. S tem se pričakuje, da se bo evropska politika v prihodnosti bolj osredotočila na pragmatične rešitve, ki ne ogrožajo gospodarske stabilnosti in zaposlenosti.

A.G.

Sorodno

Zadnji prispevki

EU že deli nove milijarde, Golobova vlada pa še ni počrpala niti starih

Evropska unija že zre v prihodnost. Evropska komisija je...

Golobova vlada razgradila zdravstvo, zdaj pa dviguje roke

Zgodba Zdravstvenega doma Trebnje postaja simbol širšega razkroja slovenskega...