Igralec Dennis Quaid je dejal, da je Facebook “zaviral oglaševanje” za njegov prihajajoči film “Reagan”, ki naj bi v kinematografih prišel konec avgusta.
V pismu, poslanem Newsweeku, je Quaid dejal: “Facebook spet cenzurira prost pretok idej in odloča, kaj je za nas najboljše videti in slišati; le da tokrat duši oglaševanje in promocijo mojega filma o Ronaldu Reaganu.”
Kot Sovjetska zveza
“Kot stara Sovjetska zveza – ali se spreminjamo v državo tehnoloških oligarhov, ki nadzorujejo platformo skupinskega razmišljanja, da bi utišali posameznika ali ‘druge’ skupine?” je nadaljeval in opozoril, da nihče na Facebooku sploh še ni videl filma.
Poleg Quaidovih pritožb glede tega vprašanja je direktor digitalnega marketinga Eric McClellan poslal pismo neposredno Marku Zuckerbergu. V pismu je navedel še posebej “grozen” primer poskusa Facebooka, da bi zadušil njihovo oglaševanje.
Dennis Quaid reminds us of ‘Reagan Democrats’ during his presidency. REAGAN in theaters August 30th. pic.twitter.com/k5tkdyiJP1
— Reagan The Movie (@ReaganMovie) August 7, 2024
Zadevni oglas, je zapisal McClellan, ni bil nič drugega kot fotografija Quaida z naslovom filma “Reagan” in citatom pokojnega predsednika Ronalda Reagana: “Ne dovolite, da vam kdo reče, da so najboljši dnevi Amerike za njo. – da je ameriški duh premagan. V življenju smo prepogosto videli njegovo zmago, da zdaj ne bi verjeli.”
Facebook prepovedal povečanje širjenje objave
Po poročanju Newsweeka jim je Facebook res dovolil objavo objave – vendar jim ni dovolil plačila za “povečanje širjenja objave”, da bi dosegli večji doseg. McClellan je dejal, da je razlog za zavrnitev naslednji: [Oglas] “omenja politike ali se nanaša na občutljiva vprašanja, ki bi lahko vplivala na javno mnenje, na to, kako ljudje glasujejo, in lahko vplivajo na izid volitev ali zakonodajo v teku.”
“Zuckerberg je navsezadnje odgovoren za vse to, ker njegovo podjetje pravi, da bi lahko vplivalo na predsedniške volitve, vendar je bilo ime Ronalda Reagana nazadnje na glasovnici pred 40 leti,” je dodal Quaid. “Moj izziv Facebooku je vprašati, ali je bila katera od teh taktik uporabljena proti drugim nedavnim predsedniškim biografskim filmom, kot so ‘Lincoln’, ‘LBJ’ ali ‘Southside with You’, film o predsedniku Baracku Obami, ki je bil prav tako predvajan med volitvam letom.”
I. K.