Evropska komisija je danes sporočila, da je pred prihajajočimi evropskimi volitvami odprla preiskavo političnega oglaševanja na družbenih omrežjih Facebook in Instagram. Bruselj bo preučil, ali sta omrežji v lasti ameriškega podjetja Meta kršili določila Akta o digitalnih storitvah (DSA).
Evropsko komisijo pred volitvami, ki bodo potekale v vseh članicah med 6. in 9. junijem, skrbi Metin nadzor nad političnim oglaševanjem na njihovih platformah.
“Ta komisija je oblikovala sredstva za zaščito evropskih državljanov pred ciljno usmerjenimi dezinformacijami in manipulacijami tretjih držav. Če sumimo, da so pravila kršena, ukrepamo. To velja vedno, zlasti pa v času demokratičnih volitev,” je ob najavi preiskave sporočila predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen.
Akt omejuje svobodo govora
Akt o digitalnih storitvah (DSA) je začel veljati konec leta 2022. Ponudnikom digitalnih storitev, kot so družbena omrežja in spletne tržnice, postavlja jasne obveze za zaščito svojih uporabnikov pred nezakonitimi vsebinami, dezinformacijami in drugimi družbenimi tveganji.
C. Š.