“Kreativni guru SMC” Medja se masti pri državnem koritu: Poglejte, koliko državnega denarja je njegovi agenciji v zadnjem letu kapnilo v žep!

Datum:

Po podatkih našega zanesljivega vira je oblikovalska in svetovalna agencija Gigodesign v minulem letu dobila kar dva (oba) paketa državne pomoči ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo za razvoj neke neznane oblike delovanja, pri kateri podjetje bolj ali manj samo sebi piše program dela in merila uspešnosti. Gre za sredstva, ki naj bi presegala milijon evrov in naj bi bila porabljena z nejasnim namenom. Pred kratkim je bilo v nekaterih medijih objavljeno, da naj bi strokovnjak za komunikacije Matevž Medja, ki je dolgoletni sodelavec in tudi solastnik podjetja Gigodesign, s sodelavci pripravljal strategijo za prihodnjo volilno kampanjo SMC.

Po navedbah našega vira je tako rekoč mogoč seštevek dejstev, ki kaže na neformalne navezave, prelivanje javnega denarja za zasebno korist in na izjemno dvomljive postopke razdeljevanja javnih sredstev različnih ministrstev, predvsem pa ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo. Podjetje Gigodesign je sicer že vrsto let znani prejemnik obsežnih javnih sredstev in tudi izvajalec različnih, precej dvomljivih naročil za slovensko državo in vrsto podjetij v državnem lastništvu. Skupaj z Medjo so v zelo dvomljive posle z državo že vrsto let vpleteni tudi Miha Klinar, Boštjan Kenda in še nekateri sodelujoči.

Medja je bil leta 2014 kot direktor in partner agencije Gigodesign izbran za oglaševalsko osebnost leta, kot poglavitni razlog za dodelitev nagrade so navedli vzpostavitev projekta Design Forward, ki mladim podjetjem pomaga pri lansiranju in razvoju produktov na trg, pri čemer je ključna komunikacijska, oblikovalska in načrtovalska podpora.

Matevž Medja (Foto: Facebook)

Decembra lani je spletni portal Požareport poročal, da naj bi se stranka SMC in predsednik vlade Miro Cerar dokončno odrekla marketinškim, piarovskim in drugim svetovalnim storitvam Igorja Ariha in njegove žene Tijane, čeprav Cerar in SMC tega tedaj uradno še nista potrdila, je pa Požareport dodal, da to sicer ni nič nenavadnega, saj sta Cerar in njegova SMC prikrivala tudi pogodbo, ki so jo sklenili z zakoncema Arih.

Medja naj bi nudil predvsem širšo paleto kreativnih storitev
Vedno več poti oziroma povezav v Cerarjevi stranki očitno vodi do zloglasnega predsednika propadle LDS in ustanovitelja prav tako propadle stranke Zares Gregorja Golobiča. Tudi to, da bosta po novem za podobo SMC in Cerarja skrbela Stojan Pelko, ustanovitelj in direktor podjetja Korpus, d. o. o., in Matevž Medja, direktor Gigodesigna, le še potrjuje zapisano. Medtem ko naj bi Medja nudil predvsem širšo paleto kreativnih storitev, pa bo Pelko opravljal funkcijo glavnega “svetovalca in stratega”. Po Požarjevih virih naj bi Pelko že nekaj tednov delal na ministrstvu za zdravje, pa tudi sicer je stari znanec slovenske politike. Pelko je bil namreč vidni član propadlih strank LDS in Zares, nekdanji državni sekretar za kulturo, uspelo pa se mu je povzpeti vse do predsednika sveta Zavezništva Alenke Bratušek. Omenjeni portal ugotavlja, da je bil ves čas tesen sodelavec Gregorja Golobiča, med drugim je svetoval tudi ljubljanskemu županu Zoranu Jankoviću.

V stranki zanikajo vpletenost Gigodesigna v strategijo prihodnje volilne kampanje
Na stranko SMC smo naslovili vprašanje, ali Medja oziroma njegova agencija Gigodesign pripravlja strategijo za prihodnjo volilno kampanjo SMC, pri tem nas je zanimalo, ali so zato pomagali Medji in njegovi agenciji Gigodesign do sredstev državne pomoči ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo. Prejeli smo odgovor, v katerem je stranka zavrnila očitke, da “stranka SMC namreč ne sodeluje z agencijo Gigodesign in ne odloča o prejemnikih državnih spodbud in pomoči”.

Na razpis s projektom, vrednim 327.660 evrov!
Obrnili pa smo se tudi na ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT), kjer so nam odgovorili, da je podjetje Gigodesign lani pridobilo sredstva v dveh javnih razpisih. Prvi je bil JR RRI v verigah in mrežah vrednosti 2016, podjetje pa je sredstva prejelo kot partner v projektu za projekt Recikliran Filc (vodilni partner Donar, d. o. o., vrednost projekta 327.660 evrov). Za celoten projekt je bilo načrtovanih 147.447 evrov državne pomoči, od tega je bilo za Gigodesign načrtovanih 15.237 evrov. V lanskem letu je bilo podjetju Gigodesign že izplačanih 1.656 evrov, so sporočili.

Do leta 2019 dobi zagotovo še vsaj 105 tisoč evrov
Medji in njegovi agenciji je uspelo pridobiti sredstva tudi na razpisu JR KCDM Kompetenčni center za design managementa 2017. “Gigodesign, d. o. o., je nosilec (upravičenec) projekta Osnovni Kompetenčni center za dizajn management 2.0. Projekt Osnovni KCDM 2.0 je na javnem razpisu MGRT v 2017 prejel 450.000 evrov za financiranje projekta uvajanja dizajn managementa v 20 slovenskih podjetij, ki so se povezala v ta kompetenčni center. Podjetje Gigodesign, d. o. o., bo v projektu Osnovni KCDM 2.0 nastopalo predvsem kot projektna pisarna ter koordinator usposabljanj za preostalih 19 podjetij v kompetenčnem centru in bo za te naloge  v obdobju 2017–2019, kolikor traja projekt, prejelo 105.000 evrov. V lanskem letu je podjetje prejelo 21.189,02 evrov,” so odgovorili z omenjenega ministrstva.

H. M.

Sorodno

Zadnji prispevki

Večina Slovencev odločno proti migrantskim centrom

V zadnji javnomnenjski raziskavi agencije Parsifal so anketirance vprašali,...

Največ denarja iz medijskega sklada za Odlazkove medije

Ministrstvo za kulturo je pod vodstvom Aste Vrečko iz...

Američani delajo več kot “neambiciozni” Evropejci

Evropejci so manj ambiciozni in ne delajo tako trdo...